DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

273 Pages < 1 2 3 4 5 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Stiri pe scurt, -auto-

musicall
post 6 Sep 2005, 20:31
Post #61


musicall


Group: Members
Posts: 558
Joined: 6 February 05
From: Braila




Dacia-Renault concediază 992 de angajați

Dacia-Renault disponobilizează 992 de angajați, în două etape: 18 august - 18 septembrie și 20 noiembrie - 20 decembrie. Atît numărul disponibilizaților cît și calendarul disponibilizărilor au fost stabilite de comun acord cu sindicatele, așa că nu vor fi mișcări sociale de protest. Pe lista de concedieri se află, printre alții, 5 salariați din compartimentul Fabricație, 68 de la Mecanică, 138 de la Inginerie, 121 de la Resurse Umane, 5 de la Cumpărări, 2 de la Administrație Financiară și 73 de Mentenanță. Dacia-Renault împreună cu AJOFM Argeș au pus la punct un program de reconversie a forței de muncă. Pentru cei care doresc, AJOFM oferă servicii de consiliere și le găsește un alt loc de muncă. O parte dintre cei disponibilizați se vor putea reangaja la Fabrica de Cutii de Viteze, pe care producătorul francez o construiește pe platforma Colibași.


Logan Diesel la 8.800 euro

Dacia Logan echipată cu motor Diesel de 1,5 litri și 65 CP va fi lansată în toamnă, după următorul program:

* 20 - 24 septembrie: operațiunea Porți deschise, adică noul model va putea fi văzut la dealerii Dacia
* 29 septembrie: prezentare la Salonul Auto București.
* 1 octombrie: începe comercializarea efectivă

Dacia Logan Diesel, cu echipare maximă, va costa 8.800 euro.

P.S. Imi este cam greu sa cred asta... deoarece Ambition 1.6 MPI 8.750 euro si un motor diesel sa faca in plus doar 50euro ?? NICI VORBA DE 1.9 sad.gif

This post has been edited by musicall: 6 Sep 2005, 20:35


--------------------
Fiat Punto Classic | Blogu personal - delfinul.com
Va salut dintr-o clinica de dezintoxicare pentru dependentii de webdesign!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vv
post 6 Sep 2005, 20:58
Post #62


dilbert.com


Group: Members
Posts: 1.132
Joined: 10 June 04
From: Bucuresti




musicall, nu zice nimeni ca in echiparea maxima, LGN diesel va avea toate dotarile de pe Ambition... ba chiar se zvoneste ca va fi fara ABS sad.gif


--------------------
Renault Grand Scenic 2008 - B.00.XXX
It is final proof of god's omnipotence that he needs not exist in order to save us.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Manuel
post 6 Sep 2005, 21:01
Post #63


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.527
Joined: 27 November 02
From: VASLUI




Versiunea de top va fi Laureate. Deocamdata.


--------------------
Opel Astra J Sports Tourer Active 2013 / 2.0 CDTI / 165CP - VS15CMA
"Base e un bou betiv." (corbex)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Leone
post 8 Sep 2005, 21:57
Post #64


Membru incepator


Group: Members
Posts: 86
Joined: 29 January 05
From: Toronto





Obisnuiti-va cu 3,5 lei

"Multi sufla acum si in iaurt sau isi ling ranile dupa raidurile BNR, putini sunt cei care mai incearca speculatii", comenta un dealer bancar. Este clar ca noul prag psihologic pentru euro este cel de 3,5 lei, valoare acceptabila atat pentru exportatori, cat si pentru importatori, iar in urmatoarele saptamani moneda unica ar putea fluctua in culoarul 3,48-3,55 lei.
Este de asteptat ca BNR sa intervina mult mai rar, avand in vedere ca dolarul nu mai prezinta probleme pentru importurile de combustibili, acesta suferind o depreciere "naturala", din cauza evolutiei lui fata de euro. In consecinta, cursul bancnotei verzi va fluctua intre 2,75 si 2,85 lei, fara sa mai apara perspective de atingere a pragului de 3 lei.
Daca in urma cu cateva saptamani asteptam o revenire a dolarului, uraganul Katrina a schimbat complet datele pe pietele internationale, euro reusind vinerea trecuta, dupa mai bine de trei luni, sa se apropie de pragul de 1,26, dupa ce la inceputul saptamanii el scazuse la 1,2170 dolari.

Sursa: www.clubafaceri.ro


--------------------
Toyota/Mazda Corolla/3 2012 - INCANU
Nu e peste ca Bibanu', nici dacie ca Loganu'
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
musicall
post 9 Sep 2005, 21:48
Post #65


musicall


Group: Members
Posts: 558
Joined: 6 February 05
From: Braila




si ce legatura are asta ninel cu rubrica "STIRI PE SCURT" - Auto ???


--------------------
Fiat Punto Classic | Blogu personal - delfinul.com
Va salut dintr-o clinica de dezintoxicare pentru dependentii de webdesign!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gonty
post 12 Sep 2005, 19:03
Post #66


Membru autentic


Group: Members
Posts: 305
Joined: 23 March 03
From: Iasi




QUOTE(musicall @ 22 Jul 2005, 05:24)
Autoritatile negociaza pentru mentinerea in viata a Daewoo

Autoritatile se afla in negocieri pentru identificarea unui proiect care sa permita atat mentinerea in functiune a societatii Daewoo Automobile Romania, a declarat premierul Calin Popescu Tariceanu. "Daca lucrurile se vor desfasura bine, sunt sanse ca in perioada urmatoare sa putem solutiona aceasta problema”, a spus premierul. Oficiul Participatiilor Statului si Privatizarii in Industrie (OPSPI) negociaza cedarea de catre compania Daewoo Motor a cotei de 51% din actiunile Daewoo Automobile Romania si stingerea creantelor partii coreene fata de producatorul auto din Craiova. De asemenea, Guvernul a aprobat o ordonanta de urgenta care da dreptul OPSPI sa angajeze o societate civila profesionala de avocati pentru expertiza juridica la nivel international in rezolvarea situatiei fabricii de la Craiova.

Sursa: Gardianul.ro
*



Si totusi ce se va intampla cu uzina de la Craiova? Am ratat de putin stirile ProTv care spuneau ceva despre Craiova, adica s-ar fi oprit linia de ansamblare. Daca este adevarat ar fi mare pacat sad.gif , ca si in cazul in care ar fi preluati de Renault. Logan-ul ar ramane fara concurenta interna iar cei de la Dacia isi vor putea permite si mai multe, de parca ceea ce au facut pana acum nu ar fi destul mad.gif


--------------------
Citroen C4 2.0 HDI 2007, SX Pack - IS96DEA
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Manuel
post 12 Sep 2005, 19:08
Post #67


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.527
Joined: 27 November 02
From: VASLUI




Din cate am inteles, statul roman e gata sa plateasca o suma destul de mare pentru actiunile Daewoo, bazandu-se pe faptul ca vreo 4 companii auto ar fi interesate de uzina. Ziceau ceva de Ford, o companie coreeana, una europeana si inca o asiatica. Nu e exclusa nici posibilitatea ca Renaul sa preia uzina pentru asamblarea Loganului.


--------------------
Opel Astra J Sports Tourer Active 2013 / 2.0 CDTI / 165CP - VS15CMA
"Base e un bou betiv." (corbex)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
costi
post 12 Sep 2005, 19:31
Post #68


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.369
Joined: 15 October 03
From: Bucuresti




S-a semnat contract, statul RO cumpara 51% din actiuni cu un pret cu "zece de zerouri" adica intre 10 si 90 mil EUR


--------------------
DSN/SLZ
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
suiram
post 13 Sep 2005, 09:09
Post #69


Membru incepator


Group: Members
Posts: 23
Joined: 27 May 04
From: Bucuresti






--------------------
LOGAN ambiance - B-00-BBB
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
laur
post 13 Sep 2005, 13:14
Post #70


Membru autentic


Group: Members
Posts: 389
Joined: 8 July 02
From: Iasi




Stiti ce m-ar amuza pe mine? Sa dea statul peste 50 mil $ pe Daewoo, iar apoi ori sa nu o mai cumpere nimeni, ori sa o dea toata pe o suma mai mica smile.gif. Nu prea inteleg de ce nu au facut doar medierea intre parti pt. a scapa de problema....


--------------------
Peugeot 206 1,4 HDI - .
"parerea mea"
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
maddan
post 13 Sep 2005, 13:31
Post #71


Speedy Gonzales


Group: Members
Posts: 822
Joined: 27 February 03
From: Bucuresti




Stati mai cuminti la locurile voastre! smile.gif Uzina Daewoo Craiova va fi fara indoiala marele tun al guvernarii actuale, si trebuie pregatit ca atare... pe principiul (si de dreapta si de stanga): nici o guvernare fara o mare (re)privatizare! Da' chestiile astea se elaboreaza greu, si necesita timp, caci si ceilalti jucatori de la masa sunt harjaiti si stiu si cand blufezi si cand ai as pe maneca.

Nu spui mai multe, ca mi-o iau... rolleyes.gif


--------------------
Renault Megane II 1.5 dci 100 CP Lux Privilege... 2006/7 - Bsiceva...
Mirror mirror on the wall, show me where the forums fall...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
costi
post 20 Sep 2005, 10:28
Post #72


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.369
Joined: 15 October 03
From: Bucuresti




10.000.000 de lei amendă pentru șoferii care circulă fără RCA

Șoferii care circulă fără a avea asigurare obligatorie (RCA) încheiată vor fi amendați cu 10.000.000 de lei și vor rămâne fără plăcuțele de înmatriculare și talon. Ei le vor putea recupera de la Poliție dacă, în 30 de zile, fac dovada că au plătit RCA-ul. Dacă depășesc acest termen, mașina se radiază “din oficiu”. Această măsură ar putea intra în vigoare primăvara viitoare.
Hotnews


--------------------
DSN/SLZ
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
musicall
post 21 Sep 2005, 21:32
Post #73


musicall


Group: Members
Posts: 558
Joined: 6 February 05
From: Braila




noutatile de la frakfurt (poate in curand si la siab) http://www.sfin.ro/articol.php?id=2529&pager_text=0


--------------------
Fiat Punto Classic | Blogu personal - delfinul.com
Va salut dintr-o clinica de dezintoxicare pentru dependentii de webdesign!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
musicall
post 22 Sep 2005, 22:47
Post #74


musicall


Group: Members
Posts: 558
Joined: 6 February 05
From: Braila




Daewoo Craiova „scapă” de coreeni și revine la stat

În câteva zile, Daewoo Craiova „scapă” de coreenii de la Daewoo Motor și reintră în proprietatea statului. Surse apropiate negociatorilor ne-au declarat că „săptămâna viitoare, fabrica de la Craiova va trece din nou în proprietatea statului”. Potrivit acestora, s-a ajuns la o înțelegere cu reprezentanții Daewoo Motor în ce privește răscumpărarea pachetului de acțiuni de 51% de către statul român. Coreenii au acceptat ultima ofertă a autorităților române, care depășește suma de 45 de milioane de euro. „S-a bătut palma. Au mai rămas de pus la punct documentele”, spun aceleași surse. Ținând cont de interesul unor companii străine de renume pentru uzina craioveană, Ministerul Economiei, care s-a ocupat de soarta societății, va scoate, din nou, la privatizare societatea Daewoo. Pe lângă Ford și General Motors, mai sunt și alte companii care vor să cumpere Daewoo Craiova, susțin surse autorizate.


--------------------
Fiat Punto Classic | Blogu personal - delfinul.com
Va salut dintr-o clinica de dezintoxicare pentru dependentii de webdesign!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Como
post 23 Sep 2005, 10:51
Post #75


Membru autentic


Group: Members
Posts: 702
Joined: 12 November 04
From: Bucuresti




S-a lansat noul site Dacia: www.dacia.ro. Se pot face sugestii de imbunatarire?


--------------------
Ford Focus 1.6 Ti-VCT, Ex-Logan
“In a gentle way, we can shake the world.” – M. Gandhi
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
musicall
post 23 Sep 2005, 11:24
Post #76


musicall


Group: Members
Posts: 558
Joined: 6 February 05
From: Braila




QUOTE(thecagero @ 23 Sep 2005, 11:51)
S-a lansat noul site Dacia: www.dacia.ro. Se pot face sugestii de imbunatarire?
*



frumos... aerisit si PRACTIC fara flash-ul de pe prima pagina care iti manca zilele !!


--------------------
Fiat Punto Classic | Blogu personal - delfinul.com
Va salut dintr-o clinica de dezintoxicare pentru dependentii de webdesign!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Fan3
post 23 Sep 2005, 22:06
Post #77


Membru autentic


Group: Members
Posts: 691
Joined: 1 January 05




da' ce-au cosmetizat astia pozele cu logan pe site...
un pas inainte... wink.gif asa cred...


--------------------
* * * - *
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ghc
post 26 Sep 2005, 09:02
Post #78


..:::Cautatorul:::..


Group: Members
Posts: 436
Joined: 9 December 03
From: Cluj-Napoca




Site-ul Dacia este si "foarte" util, vezi la bancuri:
"Reglaj faruri"
Geam electric sofer


--------------------
ZKR (Logan by Dacia) BaLaureate 3.14 1907 toamna - CJ-01-GHC
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
musicall
post 27 Sep 2005, 00:24
Post #79


musicall


Group: Members
Posts: 558
Joined: 6 February 05
From: Braila




Ion Țiriac a dezvelit joi primul model din România al Mercedes S Klasse, pe care el îl testase deja . Ion Țiriac nu va participa cu cele zece mărci ale sale la Salonul Auto București, dar, în schimb, și-a organizat propriul salon, numit Parcul ȚiriacAuto, care s-a inaugurat joi seară cu o petrecere fastuoasă. Artificii, meniu sofisticat, muzică bună, totul într-un decor marcat de prezența a nu mai puțin de 110 exponate auto. Momentul de vârf al evenimentului l-a constituit lansarea luxosului model Mercedes S Klasse, care a fost prezentat simultan și la Frankfurt.
Ion Țiriac s-a declarat extrem de încântat de limuzină, spunând că a și testat-o în mod discret, dat fiind că cei de la Daimler Chrysler nu au permis ca noul model să fie afișat pe străzi înaintea prezentării oficiale.


--------------------
Fiat Punto Classic | Blogu personal - delfinul.com
Va salut dintr-o clinica de dezintoxicare pentru dependentii de webdesign!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
musicall
post 30 Sep 2005, 05:59
Post #80


musicall


Group: Members
Posts: 558
Joined: 6 February 05
From: Braila




Sancțiuni mai aspre
Conducătorii auto care vor avea permisul suspendat între 30 și 90 de zile îl vor putea recupera în urma unui test. Parlamentul va adopta în noiembrie Legea de modificare a Ordonanței de Urgență 195/2002 privind circulația pe drumurile publice. În ceea ce privește alcoolemia, pragul contravențional va fi de până la 0,80 grame la mie în sânge. Noul proiect de lege modifică în proporție de 80% Ordonanța 195. O serie de schimbări au fost discutate în comisiile parlamentare, ele urmând a fi supuse aprobării deputaților și senatorilor. Dacă Parlamentul își va da acordul, se va reintroduce sistemul punctelor contravenționale. “Sperăm ca în luna noiembrie să fie aprobată noua lege, ea urmând să intre în vigoare la șase luni de la promulgare. Prin aceasta se va încerca disciplinarea participanților la trafic”, a declarat comisarul-șef din cadrul Direcției Poliției Rutiere din Inspectoratul General de Poliție, Nicu Crăcea.

Legi mai dure pentru șoferi
Concret, noua lege ar urma să fie mai aspră cu acel conducător auto care își vede permisul suspendat pe perioade cuprinse între 30 și 90 de zile. După ce își va ispăși pedeapsa, acesta va fi obligat să treacă un test de verificare a cunoștințelor privind regulile de circulație, iar numai obținerea unui calificativ va conduce la ridicarea suspendării. În cazul în care un șofer recidivează, perioada în care nu va avea voie să-și conducă automobilul va fi majorată cu 30 de zile. Cel care a fost penalizat cu 10 puncte și nu a recidivat timp de jumătate de an va beneficia de o prescriere a sancțiunii. Un punct va fi sancționat cu 10% din salariul minim pe economie.Potrivit noului sistem, un punct va fi echivalentul a 10% din salariul minim pe economie. Dacă persoanele fizice pot fi sancționate cu maximum 25 de puncte, cele juridice beneficiază de o limită maximă de patru ori mai mare. Totodată, în funcție de gravitate, punctele de penalizare pot fi grupate pe șase, patru, trei și două puncte.

În România sunt 4,3 milioane de autovehicule în circulație

Potrivit datelor Direcției Poliției Rutiere actualizate până la 31 august, țara noastră are un parc de circa 4,3 milioane de autovehicule, peste 3,2 milioane din acestea fiind autoturisme. Sunt înregistrați peste 5,6 milioane de deținători de permis auto, în București existând 700.000.Și noua lege menține, în ceea ce privește alcoolemia, pragul contravențional până la 0,80 grame la mie în sânge. Depășirea acestuia constituie infracțiune, ținând de dreptul penal.

550 de accidente numai în Capitală
Anul acesta, până pe 31 august, s-au produs 4.647 de accidente grave, în creștere cu 213 accidente față de aceeași perioadă din 2004, soldate cu 1.261 morți și peste 3.850 de răniți grav. Numai în București au fost înregistrate 550 de accidente (în urma cărora 75 de persoane și-au pierdut viața), în creștere cu 74 de accidente.

.::: prosport.ro


--------------------
Fiat Punto Classic | Blogu personal - delfinul.com
Va salut dintr-o clinica de dezintoxicare pentru dependentii de webdesign!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Petru_Neacsu
post 30 Sep 2005, 23:42
Post #81


Membru incepator


Group: Members
Posts: 1
Joined: 30 September 05




Sunt incantat ca a placut noul site Dacia. Varianta full e momentan numai iexplorer.


--------------------
Logan Logan - IS-04-SKA
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ovidiusoft
post 1 Oct 2005, 04:46
Post #82


Membru de sub patura


Group: Members
Posts: 1.035
Joined: 3 June 05
From: Bucuresti




QUOTE(musicall @ 30 Sep 2005, 06:59)
Concret, noua lege ar urma să fie mai aspră cu acel conducător auto care își vede permisul suspendat pe perioade cuprinse între 30 și 90 de zile. După ce își va ispăși pedeapsa, acesta va fi obligat să treacă un test de verificare a cunoștințelor privind regulile de circulație, iar numai obținerea unui calificativ va conduce la ridicarea suspendării.
*



Haha, excelent! Pot sa pun pariu ca 2/3 din soferi nu l-ar lua (probabil nici eu, desi am repetat de curand cu prietena).


--------------------
Dacia Logan Ambitios 1.6MPI-8V promotia 2005
aici ar veni semnatura, nu?
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
logan1.5dci
post 2 Oct 2005, 04:38
Post #83


Nu Există Informații


Group: Members
Posts: 1.039
Joined: 29 September 05
From: Dobrogea




AutoRoom


Matiz, Cielo si Nubira si-au pierdut licenta

In ciuda optimismului guvernantilor, care vorbesc deja despre o intelegere privind rascumpararea de catre statul roman de la coreeni a partii de 51% din Daewoo Automobile Craiova, lucrurile par a fi mai complicate.

Aceasta deoarece intre fabrica de la Craiova si urmasa fostului Daewoo, General Motors DAT, nu s-a ajuns inca la o intelegere, nici macar in privinta continuarii licentei de productie a modelelor Daewoo.

Licenta expira luna aceasta, dupa unele surse chiar de astazi, 1 octombrie. Cei de la Craiova spun insa ca vor continua productia. Ei sunt optimisti si cred ca actuala colaborare cu sud-coreenii va continua cel putin pana la gasirea unui nou investitor.

„Productia la Craiova nu va inceta la 1 octombrie", ne-a declarat directorul de comnicare de la Daewoo Automobile Romania, Valeriu Garlea.



El a infirmat astfel ceea ce a numit „speculatiile" referitoare la faptul ca uzina din Craiova nu va mai detine dreptul de a fabrica autoturismele Matiz, Cielo si Nubira II incepand cu aceasta data, datorita faptului ca acordul dintre Daewoo Craiova si GM DAT (General Motors Daewoo Auto and Tehnology - noua denumire a firmei coreene) ar expira.

„Nu este nimic adevarat" ne spune si liderul sindical de la Craiova, Octavian Cioroianu.

„Dupa falimentul fostului Daewoo, a fost creata noua firma la care General Motors detine majoritatea actiunilor, GM DAT, care a preluat doar uzinele din Coreea si din Vietnam. Cu restul fabricilor Daewoo din intreaga lume a incheiat un acord prin care le permitea trei ani sa fabrice modelele Daewoo. Aceasta inseamna ca GM DAT oferea, pe langa licenta, si unele componente ale acestor masini. Noua firma era si este interesata sa castige de pe urma acestei colaborari.

Speculatiile au pornit de la faptul ca acordul a fost incheiat in octombrie 2002 si teoretic expira luna acesta" ne-a explicat Garlea.

Colaborarea cu General Motors nu este una unilaterala, dinspre Coreea spre Romania. Fabrica de la Craiova ofera firmei coreeene motoare, cutii de viteze.

„Incetarea colaborarii i-ar afecta si pe ei" ne spune Valeriu Garlea. Pe de alta parte, GM DAT este una din firmele interesante de cumpararea fabricii de la Craiova. De aceea, cred cei de la Daewoo Craiova, nu ar avea interes sa intrerupa colaborarea.

„Chestiunea cu interesul firmei coreene pentru Romania este folosita de la cei de la Craiova de peste un an si jumatate. Deocamdata, in lipsa unui contract ferm, nu putem vorbi decat de speculatii. Ce i-a impedicat pe cei de la General Motors Daewoo sa incheie un acord cu fabrica de la Craiova daca aveau cu adevarat interes aici?", se intreaba retoric analistul auto Dan Vardie. El spune ca firma coreeana nu face acte de caritate in Romania.

„Fabrica de la Craiova are doi proprietari care au interese diferite. Pe de o parte, romanii care vor sa o recumpere si apoi sa o vanda, pe de alta parte banciile care detin datoriile fostului Daewoo si care sunt interesate numai de castig. Le intereseaza mai putin daca romanii au sau nu de lucru, ne spune Dan Vardie.

In cazul cel mai rau al intreruperii colaborarii, fabrica de la Craiova va avea stocuri si va putea lucra cel putin o luna si jumatate.

„Pana la 31 decembrie avem piese si nu avem cum sa oprim productia. Stiu ca se discuta cu cei de la GM Daewoo pentru a continua productia si anul viitor", ne spune Cioroianu. Fabrica isi vede intre timp de treaba. In octombrie va fi scos pe piata modelul Nubira II pe GPL. Totusi, cei de la Craiova nu vor participa la SIAB 2005.

Oricum cei de la Craiova isi manifesta speranta ca vor fi cumparati de cei de la GM DAT. Aceasta ar insemna ca productia nu va fi intrerupta, chiar daca o perioada se vor fabrica vechile modele. Modele carora insa le cam expira licenta de fabricatie, adica mai exact nu vor mai fi fabricate piese pentru producerea lor: Cielo in 2006, Nubira II in 2007 si Matiz in 2009.

Liderul de sindicat de la Daewoo este optimist. „Situatia se va rezolva. Am mai trecut prin asemenea situatie si acum 11 ani. Nu cred insa ca vom avea un nou patron pana la sfarsitul anului chiar daca statul roman va redeveni proprietar la Daewoo in aceasta luna, cum a declarat ministrul Codrut Seres", spune Cioroianu.

Ministrul Economiei si Comertului, Codrut Seres, a dat ca sigura cumpararea de catre stat a pachetului majoritar de actiuni al societatii Daewoo Craiova. El a precizat ca alegerea viitorului investitor va avea loc prin selectie de oferte.

„De soarta Daewoo Craiova vom putea vorbi doar dupa finalizarea primei etape, si anume preluarea pachetului majoritar de actiuni de catre statul roman. Orice discutie anterioara ar frana preluarea acestui pachet. Trebuie sa ne asiguram, de exemplu, ca datoriile creditorilor sau ale unor terti vor fi preluate de partea coreeana, nu de catre statul roman", a spus Seres.

Unul din viitorii proprietari ar putea fi firma General Motors DAT. Avantajul fabricii de la Craiova pentru aceasta companie este acela ca va permite producerea noilor modele Daewoo cu costuri reduse si exportul lor fara taxe vamale in Uniunea Europena. Pe de alta parte, vanzarile lor pe piata comunitara nu ar justifica preluarea fabricii de la Craiova.

Ford ar putea fi interesat sa aiba o locatie in estul Europei pentru a produce modele ieftine, in conditiile in care piata a fost foarte deschisa cu modelul Logan. Pe de alta parte, Ford are mari probleme financiare pe plan international. Renault este unul din constructorii europeni care ar dori fabrica de la Craiova pentru ca productia de Logan la Pitesti nu mai face fata cererii.

Luna aceasta o delegatie franceza de la Dacia -Renault a vizitat fabrica de la Craiova. Scopul declarat, acela ca fost o simpla vizita, pare pueril.

Zilele trecute ministrul francez al Industriilor, Patrick Devedjan, declara AFP ca Renault negociaza preluarea uzinei de la Craiova, declaratie dezmintita imediat de oficialii constructorului european de autovehicule. La orizont se pare ca sta si constructorul german Volkswagen.

Ordonanta de urgenta 93 din 14/07/2005 certifica pierderea licentei

„Conform situatiilor contabile, S.C. Daewoo Automobile Romania S.A. inregistreaza in prezent datorii de sute de milioane de dolari catre societati din cadrul concernului Daewoo. In plus, din toamna anului 2005, S.C. Daewoo Automobile S.A. poate pierde licentele de fabricatie pentru modelele pe care le produce in prezent - Matiz, Cielo etc. - intrucat contractele de licenta expira in luna octombrie a acestui an".

Basescu merge in Coreea si pentru Daewoo

Presedintele Traian Basescu va efectua in aceasta luna o vizita oficiala in Republica Coreea. Vizita va incepe la 20 octombrie. Se pare ca una din temele de discutii cu partea coreeana va fi legata si de soarta uzinei de la Craiova.

Aceasta cu toate ca, initial, ministrul Economiei si Comertului, Codrut Seres, spunea ca ii va face cadou inainte de vizita, semnarea acordului cu partea coreeana, privind renationalizarea Daewoo Automobile Craiova.

Averea, 01 oct 2005


Si un pic mai mult despre Frankfurt


Loganul a avut în continuare succes, și la Târgul de la Frankfurt
Data: 2005-09-29


Loganul, sub marca "Dacia by Renault", prezent la al 61-lea Salon Auto de la Frankfurt de săptămâna trecută și pus într-un colț al salonului, reflectă totuși succesul nu doar din Europa emergentă ci și din Occident, informează Financial Times.
Loganul are o listă de așteptare de trei luni, în Franța, prețul de 7.500 euro (9.000 dolari) atrăgând de asemenea clienți din Germania și Spania, pentru care, acest model al Renault a devenit "un simbol pentru un nou mod de a cheltui banii". Comenzile au depășit cifra de 9.000, în Franța, la doar trei luni de la scoaterea pe piață din luna iunie, s-a aflat, în ciuda deciziei companiei de a nu face publice aceste cifre, în timp ce cifra vânzărilor pentru cele trei state occidentale a atins 4.500. Vânzările globale pentru anul în curs se estimează a atinge 150.000-160.000 de bucăți, cu mult peste cifra planificată de 100.000, în timp ce ținta de vânzări pe termen lung este de 700.000 de la 500.000 de unități, cât a fost precedenta țintă propusă.
"Proiectul cu Logan este deja foarte productiv", a declarat Luc-Alexandre Ménard, senior vice-președinte pe operațiuni internaționale al companiei Renault. Sunt speranțe ca modelul fabricat în România să atingă media de profitabilitate a companiei franceze, cu o creștere a vânzărilor de peste patru procente, comparativ cu anul trecut.
Prețul redus al mașinii Logan nu va transforma finanțele Renault. Dar câteva sute de milioane de dolari din profiturile de la Logan vor putea ajuta directorul executiv Carlos Ghosn să mărească productivitatea producătorului francez. Anul trecut, profiturile operaționale Renault au fost de 2,1 miliarde de euro, înaintea contribuției companiei la preluarea pachetului majoritar al producătorului nipon Nissan.
Succesul mare al Loganului face ca centrul de producție din România pentru autovehicule integrale sau pentru componente să fie insuficient pentru liniile de asamblare din Maroc, Columbia, Rusia și India, acest fapt ridicând problema dezvoltării lui sau a extinderii acestui centru de producție și în alte părți. Un studiu asupra modului și locului în care se va extinde centrul de producție este în lucru. Doar investiția în dezvoltarea vopsitoriei Logan și eventual a mutării ei în altă parte ar putea să se ridice la 100 milioane de euro.
În cazul autoturismului Logan de la Dacia, acesta a ajuns la concesionarii francezi și germani la începutul lunii iunie 2005 cu un preț de 8.000 de euro și a înregistrat un succes superior așteptărilor firmei mamă Renault. Constructorul francez miza pe 20.000 până la 30.000 de unități comercializate într-un an în Europa Occidentală, însă se pare că aceste estimări vor fi depășite. Mark Fulthorpe, analist la societatea de consultanță CSM Worldwide, suține chiar că Renault va încerca să limiteze numărul de Loganuri destinate Europei Occidentale de teamă ca acest model să nu afecteze vânzările de Renault Twingo, model din aceiași clasă dar mai scumpă ca autoturismul produs în România.
Faptul că mari constructori auto occidentali și-au modificat perspectiva asupra autoturismelor economice se datorează apariției unei sensibilități vis a vis de prețul autoturismelor la consumatorii occidentali dar și pentru că firmele auto au identificat modalitățile prin care pot să producă aceste autoturisme cu costuri reduse în principal în Europa Centrală și de Est. Loganul este fabricat în România de Dacia, Citroën C1 și Peugeot 107 sunt fabricate în Cehia, în aceiași uzină în care sunt asamblate automobilele Toyota, modelul Panda al celor de la Fiat este asamblat în Polonia, în tip ce modelul Fox al celor de la Volkswagen este produs în Brazilia.
Este o problemă delicată pentru Ghosn anunțarea, în luna februarie a planurilor Renault pentru următorii trei ani, planuri în care ar vor intra și țintele de profit.
Loganul ar putea deveni o investiție controversată pe viitor, având în vedere că partenerii Renault, Saipa și Khodro din Iran planifică o producție de 300.000 de autovehicule anual în Iran, începând din luna decembrie. Nici lui Ghosn și nici lui Ménard nu le e frică de disputele diplomatice corelate uraniului din Iran, dispute care s-ar putea solda cu sancțiuni, economice cel puțin, la adresa Iranului.
O alegere a Iranului ca bază de export în regiune ar putea crea presiuni asupra centrului de producție din România.


Sursa: Rompres



This post has been edited by logan1.5dci: 2 Oct 2005, 04:56


--------------------
Nu Există Informații Nu Există Informații Nu Există Informații - Nu Există Informații
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ake
post 4 Oct 2005, 15:23
Post #84


Morderator


Group: Moderatori
Posts: 1.131
Joined: 6 July 04
From: Bucuresti




QUOTE(hotnews)
Prin obligativitatea afisarii pretului standard
CNA loveste piata auto

In cadrul unei intalniri pe care reprezentantii CNA au avut-o cu directorii de marketing ai posturilor de televiziune au fost adoptate o serie de masuri menite sa clarifice "informatiile ascunse" pe care unele dintre produsele promovate le contin. Cea mai importanta dintre aceste decizii se refera la obligativitatea afisarii pretului standard si nu CIP la automobile.

O alta decizie prevede ca toate reclamele la produse si servicii trebuie sa aiba TVA-ul inclus in pretul afisat.

As remarca daca mai e nevoie, cretinatatea autorilor la alegerea titlurilor gen DDD. Unde loveste piata auto? Chiar crede cineva ca o sa se vanda mai putine masini daca se va afisa pretul DDP in loc de CIP?


--------------------
(si) Dacia Logan Laur.1.4
"Desteapta-te Romane! Traiasca capra vecinului! "
(citat dintr-un sticker auto)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Codrin
post 5 Oct 2005, 19:22
Post #85


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.388
Joined: 7 January 05
From: Bucuresti




QUOTE(bbc news)
Toyota buying GM's Subaru stake

Toyota is now Fuji's majority owner
Toyota has agreed to buy the 8.7% stake owned by General Motors in Fuji Heavy Industries, the owner of Subaru.

The 35.4bn yen ($310.5m; £176m) deal will make Toyota the biggest single shareholder in Fuji.

General Motors wants to exit completely from Fuji, and plans to sell its remaining 11.4% stake on the market.

Toyota and Fuji will now work to reach agreement on future collaboration, the two Japanese firms said. Toyota also has shares in Daihatsu.

In addition, it owns a stake in truck firm Hino Motors.

The latest US car sales figures showed that GM saw a drop of 24% in September, while Toyota enjoyed a 10% rise.

Toyota has recently said that it lacks the small models needed for expansion in emerging markets like China and India.


--------------------
Mazda . .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
musicall
post 7 Oct 2005, 23:25
Post #86


musicall


Group: Members
Posts: 558
Joined: 6 February 05
From: Braila




Noul Cod Rutier va intra in vigoare in aprilie-mai 2006

Noul Cod Rutier va intra in vigoare la 6 luni de la publicarea lui in Monitorul Oficial, si nu la doua luni, asa cum se stabilise anterior. Cu aproximatie, intrucat proiectul este in prezent in reexaminarea parlamentului, el ar putea intra in vigoare in aprilie-mai anul viitor.
Proiectul Codului Rutier a fost returnat parlamentului cu cateva obiectii din partea lui Traian Basescu. Comisia parlamentara abilitata sa studieze propunerile presedintiei si le-a asumat aproape integral. Astfel, constructiile si comertul pe trotuar sau acostamentul vor fi interzise, persoanele condamnate pentru infractiunea de ultraj vor putea sa dea examen pentru carnetul de conducere ca orice alt cetatean, iar Inspectoratul General al Politiei nu va mai avea dreptul sa emita autorizatie pentru girofare urmatoarelor institutii: Administratia Prezidentiala, parlament, guvern, ICCJ (fosta Curte Suprema de Justitie) si PNA. Basescu cerea acest ultim articol ca mijloc de a preveni �umplerea soselelor de girofaruri, autorizate de politie la presiunea unor persoane influente�.
Deputatii nu au fost insa de acord cu prevederea propusa de seful statului conform careia permisul de conducere ar urma sa fie restituit conducatorului auto la data inregistrarii plangerii impotriva ridicarii acestuia de catre agentul constatator. Modificarile la Codul Rutier urmeaza sa fie adoptate si de plenul Camerei Deputatilor.


--------------------
Fiat Punto Classic | Blogu personal - delfinul.com
Va salut dintr-o clinica de dezintoxicare pentru dependentii de webdesign!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ake
post 7 Oct 2005, 23:53
Post #87


Morderator


Group: Moderatori
Posts: 1.131
Joined: 6 July 04
From: Bucuresti




QUOTE(hotnews.ro)
Reportaj despre Logan - cenzurat in Franta

Conform cotidianului francez "Le Monde", un reportaj despre Logan difuzat de televiziunea franceza M6 a fost cenzurat chiar de directorul redactional, Jérôme Bureau. Acesta a dispus taierea a 7 secunde din reportaj, pasaj in care un mare importator francez de Logan afirma faptul ca Renault pierde cote de piata in Franta din cauza Loganului.

Cenzura reportajului difuzat in emisiunea "Capital" a fost dezvaluita de sindicatul ziaristilor de la postul de televiziune M6. Sindicalistii au afirmat ca "pentru prima data in istoria emisiunii, un scurt pasaj dintr-un reportaj a fost taiat de catre directiune in conditii inacceptabile".

Directorul acuzat de cenzura s-a aparat spunind ca raspunsul taiat din reportaj aducea "o informatie falsa". "Nu stim daca Renault pierde aceste cote de piata", a spus directorul M6, Jérôme Bureau.

Sindicalistii au dezvaluit insa faptul ca, intr-o sedinta de redactie, directorul acuzat ar fi descris Renault drept "un mare cumparator de publicitate". "Renault nu e cirnatarul de la coltul strazii", ar fi spus Jérôme Bureau.

Conform sindicatului jurnalistilor, Renault este al 15-lea cumparator de spatiu publicitar al televiziunii M6, cu un total brut de 10,6 milioane euro.

Sindicalistii sustin ca directorul a mai suprimat un pasaj in care muncitorii romani de la uzinele Dacia se plingeau ca sint prost platiti. Directorul editorial a declarat ca a fost vorba despre o "autocenzura preventiva".


--------------------
(si) Dacia Logan Laur.1.4
"Desteapta-te Romane! Traiasca capra vecinului! "
(citat dintr-un sticker auto)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
musicall
post 8 Oct 2005, 10:40
Post #88


musicall


Group: Members
Posts: 558
Joined: 6 February 05
From: Braila





Comisia Europeana a amendat grupul auto francez PSA Peugeot Citroen cu suma de 49,5 milioane de euro, pentru ca a incalcat legislatia liberei concurente.

Autoritatile europene au aflat ca Peugeot si Citroen au impiedicat vanzarea masinilor provenite din Olanda, unde sunt cele mai ieftine, peste granita.

In acest caz, cumparatorii nu au avut acces la produse, asa cum le garanteaza apartenenta la o piata economica europeana unica.

Comisia a precizat ca PSA Peugeot a incalcat legislatia europeana in perioada 1997-2003, timp in care cumparatorii nu s-au putut bucura de preturile mici din Olanda, decat ca cetateni ai acestei tari.

Comisia a tinut sa sublinieze ca va fi foarte drastica in legatura cu aceste practici anti-concurentiale, intrucat automobilul este cel de-al doilea bun economic (in ordinea pretului) in bugetul familial si cetatenii UE trebuie sa aiba acces egal la facilitati.

Un Peugeot 206 obisnuit ar putea costa cu pana la 16% mai putin in Olanda decat in Franta, tara de origine.

DaimlerChrysler a fost de asemenea amendat pentru practici anti-concurentiale.


--------------------
Fiat Punto Classic | Blogu personal - delfinul.com
Va salut dintr-o clinica de dezintoxicare pentru dependentii de webdesign!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
musicall
post 17 Oct 2005, 19:32
Post #89


musicall


Group: Members
Posts: 558
Joined: 6 February 05
From: Braila




Dacia si Renault fac legea

In perioada ianuarie-septembrie a acestui an, vinzarile totale de autovehicule au urcat la 187.938 de unitati, cu 53,1% peste nivelul de 122.782 unitati vindute in perioada similara a anului trecut. In primele luni din 2005, au fost vindute peste 157.000 de autoturisme, cu 61,3% peste nivelul de anul trecut.

Dintre producatorii locali, Dacia si-a adjudecat de departe prima pozitie, cu vinzari de peste 68.000 de autoturisme. Cu 16.800 de unitati vindute la noua luni, Daewoo Craiova s-a clasat a doua, urmata de ARO, cu 22 de unitati.

La capitolul autoturisme din import, datele APIA propulseaza Renault in fruntea clasamentului, cu 15.700 de unitati vindute in primele noua luni. Skoda si-a pastrat locul al doilea, cu 10.450 de autoturisme vindute, urmata de Volkswagen, cu 8.045 de unitati.


--------------------
Fiat Punto Classic | Blogu personal - delfinul.com
Va salut dintr-o clinica de dezintoxicare pentru dependentii de webdesign!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
IRONICK
post 25 Oct 2005, 15:11
Post #90


-------------------------


Group: Members
Posts: 20.677
Joined: 19 April 05




Cercetatorii de la Universitatea Rice, Texas, au construit cea mai mica masina din lume, dar nu este cazul sa va ganditi la un nou prototip de masina super-compacta care va fi expus la un salon auto, inconjurat de modele voluptoase. Este vorba de o nano-masina formata dintr-o singura molecula, ce contine sasiu, osii si patru roti. Aceste masini masoara doar 4x3 nanometri, au patru roti conectate la osii ce se rotesc independent si un sasiu organic. Echipa de cercetatori a descoperit ca nano-masinile se deplasau pe o suprafata metalica prin rotirea celor patru roti si nu prin alunecare. Nano-masina consista din sasiu si osii compuse din grupari organice bine definite ce beneficiaza de suspensii. Rotile sunt formate din sfere de carbon pur ce contin 60 de atomi. Pentru a va face o idee despre dimensiunea moleculei cu roti, ganditi-va ca este un pic mai mare decat un lant de ADN si mult mai mica decat un fir de par, ce masoara 80.000 de nanometri in diametru. Cercetatorilor le-au trebuit opt ani ca sa perfectioneze tehnologiile de sintetizare pentru componentele masinii. Una dintre cele mai mari provocari a constat in atasarea celor patru roti fara a distruge restul structurii. Pentru formarea osiilor si a sasiului s-a folosit paladiu drept catalizator, iar sferele de carbon din roti aveau tendinta sa distruga legaturile de paladiu. Acest lucru i-a fortat pe cercetatori sa faca incercari succesive pana la gasirea solutiei optime.

This post has been edited by IRONICK: 25 Oct 2005, 15:11


--------------------
- - - - -
Dacă ataci replica unui prost, riști să te trezești cu tot prostul în discuție!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DaciaClub - Reno Bot
post Reguli topic / Topic rules
Post #


Mesaj automat









STIRI PE SCURT!!!

FARA COMENTARII!!


--------------------
Go to the top of the page

273 Pages < 1 2 3 4 5 > » 
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 19th September 2018 - 16:46
Forum Renault Server hosting