Supape directionare aer bord CN
![]() ![]() ![]() |
Supape directionare aer bord CN
yon |
![]()
Post
#91
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 449 Joined: 2 February 08 From: slatina ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
1310/Supernova
1995/2003
|
|||
adrianne |
![]()
Post
#92
|
Membru autentic Group: Members Posts: 518 Joined: 9 September 05 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(yon @ 27 Nov 2008, 00:36) "ca sa dau mai multe detalii: misc maneta spre stanga baga aer pe la parbriz , daca dau menta maxim dreapta imi baga doar prin fata nu merge sa bage si pe la parbriz si pe la picioare concomitent, inca ceva atunci cand misc te acel levier se aude un fasait scurt si se aude cum actioneaza clapetele(fasaitul e normal) a doua problema ar fi ca atunci cand dau de levierul care actinoneaza robinetul in dreapta mult se deschide supapa de la recirculare(adica tija intra in capsula) eu stiam ca asta trebuie sa se inatmple doar cand actinonezi stanga mult ![]() " pana aici e normal; urmareste desenele de pe langa manete si vezi ce zic, apoi revino cu detalii |
--------------------
Dacia
1310 L
1996
- B44UCJ parerea unui amator...
|
|
paul_damian |
![]()
Post
#93
|
![]() Membru mult Group: Members Posts: 644 Joined: 21 April 04 From: Medias, Romania ![]() |
QUOTE(yon @ 27 Nov 2008, 00:36) a doua problema ar fi ca atunci cand dau de levierul care actinoneaza robinetul in dreapta mult se deschide supapa de la recirculare(adica tija intra in capsula) eu stiam ca asta trebuie sa se inatmple doar cand actinonezi stanga mult Repet: contrar la ce se crede, supapa de reirculare intra in functiune cand maneta de dirijare a caldurii se afla atat la extremitatea din stanga cat si in dreapta! In rest... da-i bataie mai departe ![]() |
--------------------
Dacia
Sandero
Stepway, 2021 Ex Dacia Logan KissFM 1.4, 2008
Ex Dacia 1310, 1999 Ex Dacia 1100, 1969 |
|
yon |
![]()
Post
#94
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 449 Joined: 2 February 08 From: slatina ![]() |
![]() problema era supapa dubla cea din stanga care nu functiona, dupa inlocuirea ei merg toate functiile acela de dirijare ![]() vreau sa va zic ca zgarieturile si injuraturile au meritat acum ai senzatia ca mergi in alta masina , caldura se simte imediat ce incepe sa se incalzeasca apa, cu motorul in 80 de grade deja pot spune ca stai in masina in tricou fara nici o problema ![]() This post has been edited by yon: 27 Nov 2008, 13:22 |
--------------------
Dacia
1310/Supernova
1995/2003
|
|
Minel |
![]()
Post
#95
|
![]() Pauard bai Remat Nord Group: Members Posts: 4.043 Joined: 4 April 07 From: Cluj .......Resita ,C-S ![]() |
La cat te-a ajuns toata investitia si ce anume ai cumparat nou ??
![]() Mutumesc ! |
--------------------
Dacia
1310-L /VW Passat
1995/1397cmc
- CS-01-TMS Mandru posesor de Dacia
|
|
yon |
![]()
Post
#96
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 449 Joined: 2 February 08 From: slatina ![]() |
pai investitia a constat in:
-calorifer asam 40 de ron(e destul de bun) -comanda climatizare 35 ron -supapa dubla 35 ron -manopera inlocuire calorifer 50 de ron( a desfacut bordul din suporti din lateral si a scosc clemele care tineau partea de jos de la aeroterma apoi la montaj am renuntat la cleme din spate , el a zis ca nu e nici o problema daca nu mai pune cele 2 cleme din spate) -cablu robinet 3 ron(nu mai stiu exact) -antigel si cateva coliere un total de aproximativ 200 ron , zic eu ca e acceptabil pt confortul de dupa reparatie. as recomnada sa cumpararti si furtunele noi ca sa le schimbati caci cele din fabrica sunt cam scurte si va veti chinui sa le puneti la loc, dar in mare cam asta este . ![]() |
--------------------
Dacia
1310/Supernova
1995/2003
|
|
MIRKEA |
![]()
Post
#97
|
Membru incepator Group: Members Posts: 85 Joined: 25 March 08 ![]() |
am bagat si eu un carton in fata radiatorului si acum creste temperatur la normal, adica sta cu grosimea unui indicator mai jos de llinia orizontala a indicatorului de temperatura a apei. nu inteleg de ce se intamla asta, dar concluzi finala acum este ca dupa ce am schimbat garnitura de chiuloasa si radiatorul, apa se incalzeste mult mai greu.
acum nu stiam de ce nu am caldura asa cum imi doresc, tot azi am constatat ca nu vine apa pe retur decat cu taraita, iar la aerisirile pe care tot le-am acut eu in rampa, cu borcanul sus si in toate metodele omenesti pe care le-am auzit, apa care aparea pe retur, era cea de la pompa de apa(adica la aerisitorul de sus, apa venea dinspre pompa de apa, nu dinspre calorifer. concluzia mea: calorifer infundat ce ziceti? yon, se schimba greu caloriferul? eu am ajuns la el, adica am desfacut cele 9 cleme si am dat jos partea posterioara a cutiei, dar nu stiu daca pot scoate caloriferul de acolo si ce mai trebuie sa fac pentru asta poate ma poti ajuta multumesc This post has been edited by MIRKEA: 27 Nov 2008, 20:03 |
--------------------
dacia
berlina
2001 injectie
- PH12RNT
|
|
yon |
![]()
Post
#98
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 449 Joined: 2 February 08 From: slatina ![]() |
pai schimbarea se face cam asa:
inatai se scoate cutia de acte din dreapta(torpedoul) apoi se scot gurile de aer din stanga si dreapta (cele prin care nu intra decat aer rece) se scot furtunele si apoi ai acces la suruburie de prindere laterala ale bordului(pe astea le desfaci si din stanga si din dreapta) apoi scoti si tunelul de la maneta. debea acum inecpe greul , adica trebuie sa scoti clemele aceleaa si sa desfaci acea bara de sustinere de sub aeroterma (e o bara metalica care se prinde de bord cam in zona suportului de casetofon) pe acea o desfaci di surubul din bord si o poti indoi in jos sau in stanga si dreapta , dupa ce ai scos toate clemele desfaci carcasa de jos (nu o vei putea scoate de tot , doar partial o vei casca in fata pt a scoate caloriferul vechi si al pune pe cel nou) , acum desfaci furtunele si bagi pe ele niste carpe ceva ca sa nu curga antigelul in masina, caloriferul este acum aprope schimbat, il tragi de patrea stanga in fata(spre tine) si din dreapta impingi de stuturi spre stanga dupa ce intra stuturile in interiorul aerotermei il dai afara. cand il introduci pe cel nou iti recomand sa cureti de frunze si praf aeroterma si pe marginile celui nou sa pui niste burete de izolatie . ca sa il introduci pe cel nou este usor nu intru in detalii caci vei descoperi singur. ai grija la montajul la loc sa nu uiti sa asezi la loc claptea de directionare aer pe care o vei vedea si f important sa pui toate clemele de se pun usor (cele de pe lateral si in fata) cele din spate la mine nu le-a mai pus electricianul . tot asa mare atentie sa prinzi bordul la loc pe laterale si sa prinzi bara acea din mijloc de sub aeroterma. in rest nu cred ca vor fi probleme cu monatjul la loc ca sa nu uit , vezi ca va trebui sa demontezi si carcasa volanului(se prinde in holsuruburi si se desfac usor prin partea de jos) cam asta e , eu nu am facuto singur pt ca nu stiam ce sa fac dar daca voi mai avea ocazia nu voi sta pe ganduri si ma voi pune pe treaba , nu este complicat deloc doar ca vei avea mare bataie de cap la scosul clemelor din spate dar pe care nici nu le vei mai pune la loc. sper ca v-am fost de folos , va urez spor la treaba ![]() This post has been edited by yon: 27 Nov 2008, 20:29 |
--------------------
Dacia
1310/Supernova
1995/2003
|
|
MIRKEA |
![]()
Post
#99
|
Membru incepator Group: Members Posts: 85 Joined: 25 March 08 ![]() |
super
multumesc treaba este ca asa cum ti-am mai scris, clemele le-am desfacut, am lasat cutia in jos si am ajuns la calorifer, important era dupa aceea ce trebuia facut multumesc inca odata |
--------------------
dacia
berlina
2001 injectie
- PH12RNT
|
|
baranga |
![]()
Post
#100
|
![]() ...eu merg cu DACIA iar tu pe jos.... Group: Members Posts: 888 Joined: 8 February 08 From: Slobozia- IALOMITA ![]() |
pentru o treaba ca la carte si muult mai simpla si confortabila recomand demontarea intregului bord(dar nu pe o vreme ca asta,pentru ca implica demontarea si montarea parbrizului) si laut tot sistemul de la A la Z;inlocuit membranele de la casulele vacuumatice sparte cu sac de gunoi(metoda testata si pusa in practica de mine;rezista de mai bine de un an fara nici cea mai mica problema :am caldura de pot sta in tricou;baga caldura ca un feon de par);desfacerea amsamblului aerotermei,curatarea ei de frunze si gunoaie,inlocuit carbunii de la aeroterma,desfundat si curatat radiatorul de caldura;apoi reasamblarea,vorba aia,umblii o data si nu mai ai treaba
![]() nu recomand aceasta operatiune celor care nu au desfacut vreodata un surub,dar sunt curajosi.metoda cu inlocuirea membranelor sparte din capsulele vacuumatice o gasiti tot in acest topic;sunt postate tot de mine; Mult succes ![]() |
--------------------
Dacia
Break
1999 - 1310CL
- IL 03 HLE mi-au sters reputatia;eu o aveam cea mai mare
|
|
MIRKEA |
![]()
Post
#101
|
Membru incepator Group: Members Posts: 85 Joined: 25 March 08 ![]() |
UUUUUUUUUUUUUUUURRRRRRRRRRRRAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!
am caldura beton. Am schimbat caloriferul, nici nu va imaginati plaja pe care o fac acum in masina:)) MULTUMESC TUTUROR PENTRU SFATURILE DATE o singura precizare: nu a fost nevoie sa demontez nici macar un surup sau piulita de la bord a mers foarte bine si a durat cam o ora cu totul inca odata va multumesc |
--------------------
dacia
berlina
2001 injectie
- PH12RNT
|
|
flash3x45 |
![]()
Post
#102
|
Membru incepator Group: Members Posts: 13 Joined: 19 October 08 ![]() |
In primul rand salutari la toata lumea! Sunt inca nou pe forum si am o nelamurire. La mine functioneaza capsulele vacumatice , comanda climatizare totul e ok. dar eu am probleme cu motorul aerotermei care incepuse sa mearga putin haotic , dupa aia trebuia doar lovita aeroterma usor si o lua dar acum nimic e mort. Am reusit sa-l pornesc (dupa vreo 2 palme aplicate) si am constatat ca nu mai are turatia care trebuia sa o aiba la treapta 4 si mai si oscileaza pe deasupra. Acum problema nu vine de la ce are motorul, la asta ma descurc, vreau sa stiu daca il pot scoate FARA SA DAU JOS BORDUL (CN) ,pentru ca l-am mai dat jos odata si nu e placut mai ales pe vremea asta. In concluzie mai repet odata intrebarea : POT AJUNGE LA MOTORUL AEROTERMEI FARA A DA JOS BORDUL?
|
--------------------
dacia
1310cl
1998
- gl83vim Azi repar ceva, maine se strica altceva...Daca am vrut dacie!!!!
|
|
yon |
![]()
Post
#103
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 449 Joined: 2 February 08 From: slatina ![]() |
QUOTE(flash3x45 @ 26 Dec 2008, 18:09) In primul rand salutari la toata lumea! Sunt inca nou pe forum si am o nelamurire. La mine functioneaza capsulele vacumatice , comanda climatizare totul e ok. dar eu am probleme cu motorul aerotermei care incepuse sa mearga putin haotic , dupa aia trebuia doar lovita aeroterma usor si o lua dar acum nimic e mort. Am reusit sa-l pornesc (dupa vreo 2 palme aplicate) si am constatat ca nu mai are turatia care trebuia sa o aiba la treapta 4 si mai si oscileaza pe deasupra. Acum problema nu vine de la ce are motorul, la asta ma descurc, vreau sa stiu daca il pot scoate FARA SA DAU JOS BORDUL (CN) ,pentru ca l-am mai dat jos odata si nu e placut mai ales pe vremea asta. In concluzie mai repet odata intrebarea : POT AJUNGE LA MOTORUL AEROTERMEI FARA A DA JOS BORDUL? eu zic ca ai sanse mici spre deloc sa reusesti sa schimbi ventilatorul fara sa dai bordul jos dar poate te ajuta alti colegi de pe forum mai experimentati, oricum bafta! |
--------------------
Dacia
1310/Supernova
1995/2003
|
|
Minel |
![]()
Post
#104
|
![]() Pauard bai Remat Nord Group: Members Posts: 4.043 Joined: 4 April 07 From: Cluj .......Resita ,C-S ![]() |
QUOTE(MIRKEA @ 2 Dec 2008, 20:06) UUUUUUUUUUUUUUUURRRRRRRRRRRRAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!! am caldura beton. Am schimbat caloriferul, nici nu va imaginati plaja pe care o fac acum in masina:)) MULTUMESC TUTUROR PENTRU SFATURILE DATE Deja ma oftic , cu vechiul calorifer si infundat pe jumate si cu scurgeri ,aveam o caldura de te innebunea , acum cu caloriferul cel nou de ASAM , am o caldura calaie , doar cat sa nu se abureasca geamu' , ce drac sa aibe ,ca aerisiri are facute ,etc ??? This post has been edited by Minel: 1 Jan 2009, 02:32 |
--------------------
Dacia
1310-L /VW Passat
1995/1397cmc
- CS-01-TMS Mandru posesor de Dacia
|
|
argon |
![]()
Post
#105
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
cand aveai vechiul calorifer nu era asa ger afara..la mine pe la -15 grade in masina nu se face mai cald de 16-17 grade, la -5 grade sau mai cald stai in tricou..termoizolatia Daciei e buna, dar lipseste cu desavarsire
![]() |
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
ct_71_ccl |
![]()
Post
#106
|
![]() ct_71_ccl Group: Members Posts: 195 Joined: 3 February 07 From: constanta ![]() |
salut!care este sensul de montare la supapa unisens?am schimbat-o si vad ca asta noua trebuie pusa invers fata de cum e aratat in schema-si cum era si cea veche montata!tks !
|
--------------------
dacia,renault
logan,clio
1,2 16 v - 2011;1,6 16 v - 2009
- ct 72 ccl,ct 71 ccl
|
|
paul_damian |
![]()
Post
#107
|
![]() Membru mult Group: Members Posts: 644 Joined: 21 April 04 From: Medias, Romania ![]() |
Daca citeai topicul asta (e mult, nu?) te lamureai ca sistemul functioneaza pe baza de vacuum. Deci supapa trebuie sa permita trecerea de aer de la capsule spre furtunul de la servofrana (ca sa nu uiti pana ajungi la masina, din habitaclu spre motor), dar nu si invers. O data stiute acestea, iei supapa in gura (la propriu!) si te lamuresti in ce sens permite aerului sa treaca. Apoi o montezi conform logicii.
![]() |
--------------------
Dacia
Sandero
Stepway, 2021 Ex Dacia Logan KissFM 1.4, 2008
Ex Dacia 1310, 1999 Ex Dacia 1100, 1969 |
|
Minel |
![]()
Post
#108
|
![]() Pauard bai Remat Nord Group: Members Posts: 4.043 Joined: 4 April 07 From: Cluj .......Resita ,C-S ![]() |
Imi place ca dacia imi ofera surprize pe zi ce trece ....
![]() Comutatorul fiind dat pe aer de afara si nu pe recirculare,sa nu abureasca geamurile (asa era si inainte de schimbarea radiatorului de caldura ) si nu am umblat la furtunele de la vaccum si capsule functioneaza toate , indiferent cum comut clapetele de aer ,la picioare imi vine rece si la parbriz cald ( cand comut sa imi dea la picioare si la parbriz ) la fel si cand dau sa imi dea in fata si la picioare chiar si cand comut doar la picioare ,tot asa face , imi baga aer rece ![]() ![]() Interesant ca in fata si la parbriz imi baga cald si cand dau sa imi bage la picioare ,ciu-ciu , baga rece ,chiar si cu masina pe loc si motorul la 85 grade .... ![]() This post has been edited by Minel: 5 Jan 2009, 09:59 |
--------------------
Dacia
1310-L /VW Passat
1995/1397cmc
- CS-01-TMS Mandru posesor de Dacia
|
|
baranga |
![]()
Post
#109
|
![]() ...eu merg cu DACIA iar tu pe jos.... Group: Members Posts: 888 Joined: 8 February 08 From: Slobozia- IALOMITA ![]() |
QUOTE(Minel @ 5 Jan 2009, 09:58) Imi place ca dacia imi ofera surprize pe zi ce trece .... ![]() Comutatorul fiind dat pe aer de afara si nu pe recirculare,sa nu abureasca geamurile (asa era si inainte de schimbarea radiatorului de caldura ) si nu am umblat la furtunele de la vaccum si capsule functioneaza toate , indiferent cum comut clapetele de aer ,la picioare imi vine rece si la parbriz cald ( cand comut sa imi dea la picioare si la parbriz ) la fel si cand dau sa imi dea in fata si la picioare chiar si cand comut doar la picioare ,tot asa face , imi baga aer rece ![]() ![]() Interesant ca in fata si la parbriz imi baga cald si cand dau sa imi bage la picioare ,ciu-ciu , baga rece ,chiar si cu masina pe loc si motorul la 85 grade .... ![]() ori ai vreun orificiu pe unde intra aer rece prin "peretele de foc" ori ai inversat vreun furtun in robinetul ce comanda capsulele vacuumatice,ori ai montat robinetul de vacuum invers; ce poti sa incerci sa-ti dai seama exact unde e problema:demontezi capacele de la volan si actionezi manual parghia ce comanda voletul ce dirijeaza aerul la picioare si vezi atunci cum e aerul:cald sau rece |
--------------------
Dacia
Break
1999 - 1310CL
- IL 03 HLE mi-au sters reputatia;eu o aveam cea mai mare
|
|
Minel |
![]()
Post
#110
|
![]() Pauard bai Remat Nord Group: Members Posts: 4.043 Joined: 4 April 07 From: Cluj .......Resita ,C-S ![]() |
Am schimbat termostatul aveam de 86 grade (era blocat cu mici mizerii pe deschis ) si am pus unul de 89 grade si am caldura faina de tot ,peste tot
![]() @Baranga Tin sa precizez CA NU AM UMBLAT LA NICI O CAPSULA , NIMIC , (ca doar tot eu am reconditionat sistemul de capsule si am schibat radiatorul de caldura ) si am caldura si la picioare si in fata si la parbriz, peste tot . This post has been edited by Minel: 10 Jan 2009, 18:13 |
--------------------
Dacia
1310-L /VW Passat
1995/1397cmc
- CS-01-TMS Mandru posesor de Dacia
|
|
ionut_09_RWX |
![]()
Post
#111
|
![]() Membru...din pasiune Group: Members Posts: 143 Joined: 26 January 09 From: olteni-ph ![]() |
salut, probleme cu membranele alea am avut si eu,si cu mecanismul de parghii... dar am facut niste modificari radicale:
1. am schimbat robinetul de apa calda,am pus unul nou ca cel vechi era degeaba. Desigur ca nici mecanismul de inchidere/deschidere nu merge(niciodata nu am inteles mecanismul ala), l-am anulat si pe ala. in shimb am demontat de pe vechea bicicleta un schimbator de viteze, cablu si camasile, am taiat inelu de prindere al schimbatorului,l-am montat undeva in drepta pe laterala consolei astfel incat sa pot deschide torpedoul, am bagat cablu cu camasa pe el prin bord pana la robinet,l-am legat de clapeta robinetului. am mai pus un arc sa traga clapeta inapoi si gata. se inchide si se deschide perfect. !!Ca sa protejati robinetul ala va recomand sa-l actionati macar odata pe saptamana!! 2. de membranele alea, la fel, am scapat de ele: acum cabluri de bicicleta cu camasi ![]() ![]() asa ca luati atitudine, CN-ul baga caldura nu se joaca, nu are rost sa inghetati in masina ![]() Pot pune poze si da mai multe explicatii pentru cei interesati. Ciao!! |
--------------------
Dacia
1310 cl break
dec 1998, GPL Marini
- PH-09-RWX io nu vreau sa-mi mearga break-u' ca bmw-u'...
io vreau sa mearga... cum vreau io...=)) |
|
jews |
![]()
Post
#112
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 83 Joined: 23 June 07 ![]() |
am si eu o intrebare .pe unde pot si eu sa am acces la schimbarea capsulei vacuumatice duble?aia din dreptul tibiei piciorului soferului.
|
--------------------
Dacia
1310L
1998
- PH-09-BVD
|
|
baranga |
![]()
Post
#113
|
![]() ...eu merg cu DACIA iar tu pe jos.... Group: Members Posts: 888 Joined: 8 February 08 From: Slobozia- IALOMITA ![]() |
QUOTE(jews @ 2 Feb 2009, 22:23) am si eu o intrebare .pe unde pot si eu sa am acces la schimbarea capsulei vacuumatice duble?aia din dreptul tibiei piciorului soferului. dai jos capacul de la volan si te uiti atent cu o lanterna printre fire;daca vrei sa o repari(citeste mai sus ca am decris eu o metoda de reparare),trebuie sa o semnezi(tragi o linie pe capsula longitudinal ca sa o aliniezi la sfarsit exact asa cum a fost ![]() |
--------------------
Dacia
Break
1999 - 1310CL
- IL 03 HLE mi-au sters reputatia;eu o aveam cea mai mare
|
|
stc_ctln |
![]()
Post
#114
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 288 Joined: 27 December 08 From: Bucuresti ![]() |
salut ,aceasi problema am si eu cu capsulele defecte,dar am gasit o solutie,avand in vedere ca erau -10-15 grade nu prea puteam sa pertec mult timp pe langa masina.pe langa ca ma am si 185cm inaltime si nu prea pot sa lucrez decat cu usile deschise:D
eu am fortat usita care schimba intre parbriz si aerisirea din fata,si imi dadea mereu inauntru.dar se dezaburea greu parbrizu,acum am legat usita invers,se dezabureste mult mei repede dar se incalzeste masina cu 1-2minute mai greu, Acum intrebare,stie cineva cunmva daca se poate adapta ceva electric?sa scapam de capsulele astea problematice. Si inca o problema,cand merg mai tare,din cauza vitezei aerului imi forteaza usa aia de recirculare si baga aer inauntru,destul de mult.A mai intamplinat cineva problema asta? |
--------------------
Dacia
1310 LI
2000
- B-21-AIR Dacia 1310 LI 1397cmc 2000
Cu turometru,geamuri electrice,inchidere si aeroterma functionala. Cred ca e Full:D |
|
Fantastik |
![]()
Post
#115
|
![]() get rich or die trying... Group: Members Posts: 786 Joined: 9 November 07 From: Bucuresti ![]() |
![]() apasat capsula stanga aproape de exteriorul bordului , rezultat = baga caldura in fata... apasat capsula de langa pedala de acceleratie rezultat = baga caldura la picioare... ce sa ii fac... am mai observat ceva... cand dau tija la ultima pozitie spre dreapta se aude un fasait de la un furtunas..... Cum reusesc sa remediez aceasta problema.. va rog daca poate cineva sa ma contacteze pe messenger : ionut.rusu@ymail.com Multumesc mult celor care ma vor ajuta... |
--------------------
Dacia
Super Nova
2002 EUropa Decat pe jos mai bine cu Dacia....!!!
|
|
ionut_09_RWX |
![]()
Post
#116
|
![]() Membru...din pasiune Group: Members Posts: 143 Joined: 26 January 09 From: olteni-ph ![]() |
QUOTE(Fantastik @ 23 Feb 2009, 19:01) ![]() apasat capsula stanga aproape de exteriorul bordului , rezultat = baga caldura in fata... apasat capsula de langa pedala de acceleratie rezultat = baga caldura la picioare... ce sa ii fac... am mai observat ceva... cand dau tija la ultima pozitie spre dreapta se aude un fasait de la un furtunas..... Cum reusesc sa remediez aceasta problema.. va rog daca poate cineva sa ma contacteze pe messenger : ionut.rusu@ymail.com Multumesc mult celor care ma vor ajuta... pai daca ai auzit fasait inseamna ca pierde aer si nu e bine. salti capota si vezi ca pana in supapa unisens de pe mecanismul servo e u T de acolo un furtun alb cu alta supapa unisens .. verifici tot furtunul pan ain distribuitorul ala de pe bord. de acolo toate furtunele cate capsule .. desfaci capsulele si verifici membranele si vezi sa nu fie iesita de pe dijele catre clapete. pe aeratorul central vezi ca e un obturator manual ON/OFF ca sa bage pe el il treci pe on.. trebuie sa mearga.. spor la treaba!! |
--------------------
Dacia
1310 cl break
dec 1998, GPL Marini
- PH-09-RWX io nu vreau sa-mi mearga break-u' ca bmw-u'...
io vreau sa mearga... cum vreau io...=)) |
|
hyena |
![]()
Post
#117
|
![]() Old School Fan Group: Members Posts: 2.556 Joined: 25 September 08 From: B. Ghencea ![]() |
dupa cateva zile de mers cu masina in conditiile in care affara nu era nici prea frig nici prea cald dar caldura trebuia sa dau drumu la caldura pt a nu mi se aburi geamu am observat k domnu levier care raspunde de repartitia aerului pe diferite "jgheaburi" nu mere...
zic lasa k desface Io k ii dau eu de cap... desfac butonu levierele de comanda scot panou si dau de " centru de comanda" ma uit levieru nu facea nimic pt k parghia de la repartitor era sarita... bon o bag la loc pun treaba inapoi dau de parghie sar ![]() ![]() ![]() astazi imi iau inima in dinti si desfac tot (stiam relativ unde se afla capsulele si cam cum sa ajung la ele) ma infig direct in repartitoru de comanda... scot tot ansamblu prin gaura de la torpedou( asta dupa ce am smuls fara sa ma gandesc furtunele din el) detasez cablu de la robinet (care nu merge) si desfa repartitoru de pe unitatea de comanda. desfac repartitoru murdar de pilitura de cauciuc plastic si alte mizerii il iau in casa il spal bine cu periuta de dinti il montez si ma apuc sa suflu prin el in toate pozitiile... zic mere cand sa il montez hopa... cum vin furtunasele SEARCH DACIA CLUB... imi dau doua palme imi fac o schema tehnica gen copil de 3 ani si ma apuc ma uit mai intai la motor vacu este (risti sa ramai fara deget) zic bon... din aste 5 furtune pe unu tre sa traga aer il identific si il infig in mufa 0 au mai ramas 4 cele 2 din spatele torpedoului au fost usor de identificat... mai raman doua... desfac capacele volanului si incep sa zgaltai de fire ma uit care se misca si unde anume intra in capsula dubla... dupa ce am reusit sa montz tot inapoi constat: -capsula care se ocupa de recircularea aerului (de sub parbriz) nu mere (injur) -capsula care se ocupa cu aerdul din fata( ce de pe aeroterma) are un gust ciudat dar mere capsula dubla posibil sa nu merga deoarece tot timpu imi baga aer pe la parbriz, deasemenea cred k sa miscat ceva in ea deoarece acu imi baga un aer rece la picioare... -inainte te a umbla la orice la dacia consulta forumu sigur a avut cineva pb ta si daca nu a avut macar te poate sfatui ![]() Help!!! acum mai ramane o problema mie imi cam dispare antigelu din butelca iar cand dau drumu la caldura daca e caldut afara mi se abureste geamu iar in masina se simte un miros ciudat sa fie oare vapori de antigel... robinetul original e spar si a fost inlocuit cu unul ca in poza de mai jos (nu foarte practic deoare ce tre sa trag pe dreapta dak vreau caldura) tin sa mentionez ca mama natura ma inzestrat cu o pereche de "maini de pianist" si am reusit sa imi bag mainile peste tot fara sa ma zgari/julesc sau alte incidente neplacute ![]() Attached thumbnail(s) ventil3.jpg ( Size: 13.38k ) Number of downloads: 3007 1.jpg ( Size: 91.1k ) Number of downloads: 3155 2.jpg ( Size: 86.93k ) Number of downloads: 3198 3.jpg ( Size: 83.04k ) Number of downloads: 3014 |
--------------------
Dacia/Dacia/Suzuki
1310MLS/750s BIG
1986/1989
- B986ZBY Dacia mea 1310 '86 http://www.daciaclub.ro/index.php?act=ST&f=126&t=223323&st=0#entry3169331
EX Dacia 1310 '98 /index.php?showtopic=160866&st=330 |
|
Minel |
![]()
Post
#118
|
![]() Pauard bai Remat Nord Group: Members Posts: 4.043 Joined: 4 April 07 From: Cluj .......Resita ,C-S ![]() |
Mirosul acela de antigel si aburirea geamurilor survine de la calorifer fisurat, spart si se recomanda inlocuirea lui cu unul nou
![]() |
--------------------
Dacia
1310-L /VW Passat
1995/1397cmc
- CS-01-TMS Mandru posesor de Dacia
|
|
hyena |
![]()
Post
#119
|
![]() Old School Fan Group: Members Posts: 2.556 Joined: 25 September 08 From: B. Ghencea ![]() |
imi era frica ca vei spune asta... oricum inainte de a cumpara calorifer nou voi verifica toate furtunele si prinderea acestora ca sa nu dau bani de pomana
|
--------------------
Dacia/Dacia/Suzuki
1310MLS/750s BIG
1986/1989
- B986ZBY Dacia mea 1310 '86 http://www.daciaclub.ro/index.php?act=ST&f=126&t=223323&st=0#entry3169331
EX Dacia 1310 '98 /index.php?showtopic=160866&st=330 |
|
gaby-cta-ro |
![]()
Post
#120
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 78 Joined: 14 March 06 ![]() |
Cum te uiti la bord :
1 supapa din dreapta, in spatele torpedoului, in planul parbrizului : tija ridicata = aer de afara, tija coborata (supapa actionata) = recirculare aer din interior.Aceasta supapa este actionata de levierul ce comanda robinetul de caldura. 2 supapa de pe mijlocul bordului, cumva aproape de reglajul pe inaltime al farurilor : tija ridicata = aer parbriz, tija coborata (supapa actionata) = aer prin fata (pe mijlocul bordului). 3 supapa din stanga jos, deasupra pedalei de acceleratie (supapa dubla) : tija ridicata = aer spre sup de la punctul 2, tija jumate actionata = aer si spre podea si spre sup de la pct 2, tija complet actionata (pe ambele furtune) = tot aerul spre podea. |
--------------------
dacia
1310/1410
1987/1998
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 10th May 2025 - 21:22 |