DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Tobe esapament Solenza

calypso
post 17 Aug 2016, 13:17
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 6
Joined: 31 July 11




Salut, vreau sa schimb tobele de esapament la Solenza 1.4 mpi benzina. Ce sa pun in loc ca si calitate ? M-ar ajuta mult sfaturile voastre . Multumesc !!!


--------------------
dacia solenza 2004, 1.4 mpi
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
BoR
post 17 Aug 2016, 13:51
Post #2


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.864
Joined: 20 October 08
From: Buzau




Din punct de vederea al calitatii as monta urmatoarele trasee de evacuare, in ordinea ierarhica de mai jos:
1) Stelco Brasov, fabricat din toba aluminizata -cost ~200 lei;
2) De origine Cowell, cost dublu fata de cel produs la BV.

Eu am optat pentru tobe Stelco deoarece au niste ranforsari suplimentare fata de cele de uzina in zona sudurilor. Nu imi pare rau, atata timp cat sunt pe masina de 8 ani si se prezinta fff bine.

PS Traseul de evacuare este diferit in functie de norma de poluare a masinii.


--------------------
Dacia SuperNova; Opel Astra Sports Tourer/ confort 2002; Essentia 2015
User is online!Galerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Maiorul
post 17 Aug 2016, 16:01
Post #3


Membru autentic


Group: Members
Posts: 225
Joined: 6 May 10
From: Bucuresti




Stelco am si eu de 2 ani si inca nu a aparut rugina pe ele .


--------------------
Dacia Solenza , 1300 (2004 , 1978) - Buc
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Iulikk
post 17 Aug 2016, 22:35
Post #4


Membru autentic


Group: Members
Posts: 9.818
Joined: 6 May 08
From: de unde rasare Soarele




Nu cred ca mai gasiti stelco...


--------------------
Dacia Solenza Scala, din 2003, roșie ca focu' - CT ?? XXX
Dieselul e pentru tractoare, gazul pentru butelii, iar benzina pentru masini.
User is online!Galerie FotoPM
Go to the top of the page
+
BoR
post 17 Aug 2016, 22:55
Post #5


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.864
Joined: 20 October 08
From: Buzau




Ba da, chiar la producător în Brașov.


--------------------
Dacia SuperNova; Opel Astra Sports Tourer/ confort 2002; Essentia 2015
User is online!Galerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Maiorul
post 18 Aug 2016, 08:35
Post #6


Membru autentic


Group: Members
Posts: 225
Joined: 6 May 10
From: Bucuresti




Si in Bucuresti mai este un nene care mai are pe stoc tobe Stelco ....am inteles ca a avut contract la un momentdat cu ei si inainte sa intrerupa colaborarea a facut o aprovizionare foarte mare (avea un garaj full).....pot sa va dau adresa exacta , numai am telul


--------------------
Dacia Solenza , 1300 (2004 , 1978) - Buc
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
BoR
post 18 Aug 2016, 10:38
Post #7


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.864
Joined: 20 October 08
From: Buzau




Sau luati legatura direct cu producatorul. Aici sunt datele de contact:
https://www.google.ro/url?sa=t&rct=j&q=&esr...ylOHXTVb_xO11RQ

Acum doua luni aveau inca in stoc pentru SN/Solenza Euro 2. Pretul este in jur de 80 lei/buc. +transport prin curier.


--------------------
Dacia SuperNova; Opel Astra Sports Tourer/ confort 2002; Essentia 2015
User is online!Galerie FotoPM
Go to the top of the page
+
danygaro
post 21 Aug 2016, 09:09
Post #8


Membru autentic


Group: Members
Posts: 528
Joined: 19 October 04




Din punct de vederea al calitatii as monta urmatoarele trasee de evacuare, in ordinea ierarhica de mai jos:
1) Stelco Brasov, fabricat din toba aluminizata -cost ~200 lei;
2) De origine Cowell, cost dublu fata de cel produs la BV.



Eu am pus toba mica Cowell (cu traseul aferent) anul trecut prin martie. Chiar am intrat sub masina zilele trecute. Se prezinta bine, totusi la partea inferioara a tobei, la "capacul" din dreapta cum privesti din spate, a aparut o usoara urma ruginie. Este superficiala,, dar este. Ma bate gandul sa dau cu putin vopsea antirugina pe zona respectiva. Oricum in acea zona se aduna condensul, de aceea tinde sa rugineasca. Si cea de inox, care am avut-o inainte, tot de acolo a cedat.
Stelco ... ce sa zic, din cum isi prezinta marfa, par OK.
Ce stiu sigur, anul trecut cand cautam o toba cat mai buna, am mai gasit doar facute de Aska (panarama) si de o frima din prin Arad (cam tot pe acolo, adica trompeta). De aceea am preferat sa iau una de orginie, am dat in jur de 120 lei din ce imi amintesc. Oricum am toba de inox pregatita in garaj, cand "va cade" aceasta, Cowell, doar o montez. Vedem... daca va mai tine masina atat ...!
Succes !

This post has been edited by danygaro: 21 Aug 2016, 09:12


--------------------
Dacia Solenza 2003 - Confort - Lot refuzat la export - CT-96-PIX
Ce cate ori mergi cu Dacia, este ca si cand te-ai da intr-un Roller Coaster sau Mountagne Rousse. Niciodata nu stii ce te asteapta, este mereu imprevizibila, de fiecare data traiesti senzatii noi si necunoscute, iar la final poti avea fel de fel de surprize.

Cu prostul nescolarizat, te lupti un pic si ai scapat,
Dar duci o munca colosala, cu prostul care are scoala.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
BoR
post 21 Aug 2016, 18:01
Post #9


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.864
Joined: 20 October 08
From: Buzau




O solutie pentru reducerea mentinerii condensului in interiorul tobelor ar fi cate o gaura data cu un burghiu subtire in partea inferioara a acestora.
Am procedat la aceasta operatie chiar dupa montajul traseului Stelco, insa ca aspect negativ as semnala faptul ca la primul ITP efectuat cu aceasta "modificare", testul de noxe a iesit ceva mai greu, probabil datorita neetanseitatii sistemului. Doi ani mai tarziu, la urmatorul ITP, noxele au iesit perfect, bineinteles avand grija in prealabil sa obturez cele doua gaurele.

PS Stie cineva daca se mai gaseste traseu de evacuare fabricat din inox, identic ca dimensiuni/diametru (fi45) cu cel de fabrica, asa cum produceau cu ani in urma cei de la Romcat/Borla?
Aici se dezbate acest subiect:
https://www.google.ro/url?sa=t&rct=j&q=&esr...SSeQi_6J5gkntGA


--------------------
Dacia SuperNova; Opel Astra Sports Tourer/ confort 2002; Essentia 2015
User is online!Galerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Iulikk
post 22 Aug 2016, 21:04
Post #10


Membru autentic


Group: Members
Posts: 9.818
Joined: 6 May 08
From: de unde rasare Soarele




Nu se mai gaseste.


--------------------
Dacia Solenza Scala, din 2003, roșie ca focu' - CT ?? XXX
Dieselul e pentru tractoare, gazul pentru butelii, iar benzina pentru masini.
User is online!Galerie FotoPM
Go to the top of the page
+
danygaro
post 4 Sep 2016, 10:44
Post #11


Membru autentic


Group: Members
Posts: 528
Joined: 19 October 04




Am revenit, cu fotografia promisa.
Calitatea nu este una stralucita, chiar se poate observa rugina aparuta la acea imbinare.
Toba (Cowell) / origine, are circa 17-18 luni, cam cat asigura si Dacia, garantie Solenzei cand am cumparat-o (garantie era 18 luni).
De altfel si cea cu care a venit echipata masina din fabrica, tot cam dupa 18-20 luni am schimbat-o.
Vedem ... asta e. Cum piesele pentru SLZ devin din ce in ce mai rare, iar de la dezmembrari pentru mine, nu prea repeziunta o optiune, trebuie sa caut "solutiile ...cat mai potrivite".
unsure.gif unsure.gif unsure.gif

This post has been edited by danygaro: 4 Sep 2016, 10:45

Attached thumbnail(s)
IMG_20160830_172755.jpg ( Size: 664.74k ) Number of downloads: 298


--------------------
Dacia Solenza 2003 - Confort - Lot refuzat la export - CT-96-PIX
Ce cate ori mergi cu Dacia, este ca si cand te-ai da intr-un Roller Coaster sau Mountagne Rousse. Niciodata nu stii ce te asteapta, este mereu imprevizibila, de fiecare data traiesti senzatii noi si necunoscute, iar la final poti avea fel de fel de surprize.

Cu prostul nescolarizat, te lupti un pic si ai scapat,
Dar duci o munca colosala, cu prostul care are scoala.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ydaniel
post 19 Dec 2017, 20:53
Post #12


Adrenaline junkie!


Group: Members
Posts: 10.986
Joined: 11 August 04
From: black sea




Candva se gaseau si tobe RomcatBorla,la pret intre cele de Stelco si Cowell-Uzina.


--------------------
Oriunde, oricand... ARO!
Cand esti bun ,nu-si amintesc
Cand esti rau ,nu te uita!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Adrian1988
post 26 May 2018, 10:14
Post #13


Membru incepator


Group: Members
Posts: 5
Joined: 26 May 18




Salutare tuturor,

Cei de la Stelco inca produc sau au pe stoc esapamente de Solenza si se pot comanda pe mail: stelcoro@stelcoro.ro
Problema cu care ma confrunt este ca am inteles ca au 2 modele de tobe intermediare si finale: unele mai scurte si altele mai lungi.
Pentru Solenza 1.4 din 2003 Euro 3 stiti ce tip de toba Stelco trebuie sa comand? Toba intermediara scurta/lunga si toba finala scurta/lunga?

Multumesc


--------------------
Dacia Solenza 2003 Rapsodie
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Maiorul
post 27 May 2018, 10:27
Post #14


Membru autentic


Group: Members
Posts: 225
Joined: 6 May 10
From: Bucuresti




sigur este euro 3 din 2003 ? ...stiu ca euro 3 au inceput din 2004 sa se produca .


--------------------
Dacia Solenza , 1300 (2004 , 1978) - Buc
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Adrian1988
post 27 May 2018, 14:24
Post #15


Membru incepator


Group: Members
Posts: 5
Joined: 26 May 18




Intradevar, nu este Euro 3. Am fost gresit informat.
Se pare ca este Euro 2.


--------------------
Dacia Solenza 2003 Rapsodie
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Maiorul
post 27 May 2018, 14:36
Post #16


Membru autentic


Group: Members
Posts: 225
Joined: 6 May 10
From: Bucuresti




<span class='edit'>27 May 2018, 14:38:</span>
U ai pe masina 20180527_153530.jpg ( Size: 6.88mb ) Number of downloads: 173




<span class='edit'>27 May 2018, 14:40:</span>
si ar mai fi cu toba finala mai scurta si intermediara mai lunga 20180527_153617.jpg ( Size: 6.91mb ) Number of downloads: 165


This post has been edited by Maiorul: 27 May 2018, 14:42


--------------------
Dacia Solenza , 1300 (2004 , 1978) - Buc
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Iulikk
post 28 May 2018, 10:01
Post #17


Membru autentic


Group: Members
Posts: 9.818
Joined: 6 May 08
From: de unde rasare Soarele




QUOTE(Adrian1988 @ 27 May 2018, 15:24)
Se pare ca este Euro 2.
*



Da-le pe e-mail poza cu talonul si iti trimit exact ce ai tu nevoie. Eu asa am facut si s-a potrivit perfect.


--------------------
Dacia Solenza Scala, din 2003, roșie ca focu' - CT ?? XXX
Dieselul e pentru tractoare, gazul pentru butelii, iar benzina pentru masini.
User is online!Galerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Adrian1988
post 29 May 2018, 09:46
Post #18


Membru incepator


Group: Members
Posts: 5
Joined: 26 May 18




Le-am trimis seria de sasiu. Dar tot ziceau ca sunt 2 modele de toba finala: diferenta 10cm intre ele.
Am trimis poze cu esapamentul vechi si au zis ca au identificat ce am pe masina.
Acum astept sa ajunga cu curierul.

Ps: nu am nici o legatura cu Adi de la fostul service din Bucuresti. (Am tot primit mesaje in inbox, dar nu pot raspunde).

Doar am vazut aici ca recomandati ca furnizor Stelco si incerc sa comand de la ei tobele pt Solenza.


--------------------
Dacia Solenza 2003 Rapsodie
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Iulikk
post 29 May 2018, 10:00
Post #19


Membru autentic


Group: Members
Posts: 9.818
Joined: 6 May 08
From: de unde rasare Soarele




Eu am luat de la ei in decembrie.


--------------------
Dacia Solenza Scala, din 2003, roșie ca focu' - CT ?? XXX
Dieselul e pentru tractoare, gazul pentru butelii, iar benzina pentru masini.
User is online!Galerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Maiorul
post 30 May 2018, 23:58
Post #20


Membru autentic


Group: Members
Posts: 225
Joined: 6 May 10
From: Bucuresti




QUOTE(Adrian1988 @ 29 May 2018, 09:46)
Doar am vazut aici ca recomandati ca furnizor Stelco si incerc sa comand de la ei tobele pt Solenza.
*



Sunt singurele care rezista pe masina mult timp...eu le am de 5 ani si nu dau semne de rugina...doar putin la suduri


--------------------
Dacia Solenza , 1300 (2004 , 1978) - Buc
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
BoR
post 31 May 2018, 18:39
Post #21


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.864
Joined: 20 October 08
From: Buzau




Subscriu! Eu le am de 10 ani și se prezintă foarte bine.
Mi se par mai calitative față de cele de origine, în special datorită intariturilor suplimentare din zona sudurilor.

This post has been edited by BoR: 31 May 2018, 18:41


--------------------
Dacia SuperNova; Opel Astra Sports Tourer/ confort 2002; Essentia 2015
User is online!Galerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Adrian1988
post 1 Jun 2018, 13:40
Post #22


Membru incepator


Group: Members
Posts: 5
Joined: 26 May 18




Le-am montat si eu astazi pe masina. A fost nevoie doar sa stramb putin o tija de la tampon ca sa se potriveasca perfect.
Sunt multumit de tobe.
Singurul minus este ca mi-au trimis tampoane de Dacia 1310 (am comandat cu tobele si colierele si tampoanele de cauciuc).


--------------------
Dacia Solenza 2003 Rapsodie
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Maiorul
post 2 Jun 2018, 00:02
Post #23


Membru autentic


Group: Members
Posts: 225
Joined: 6 May 10
From: Bucuresti




Si care au fost preturile de achizitie?


--------------------
Dacia Solenza , 1300 (2004 , 1978) - Buc
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Adrian1988
post 3 Jun 2018, 15:52
Post #24


Membru incepator


Group: Members
Posts: 5
Joined: 26 May 18




Toba intermediara 73.19 lei
Toba finala 82.95 lei
Cele 2 coliere de metal 11 si 6 lei
Tampoanele cauciuc (Dacia 1310 ) 6 buc x 6 lei
Transport cu Fancurier Brasov- Bucuresti aprox 40 ron


--------------------
Dacia Solenza 2003 Rapsodie
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+

Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 15th August 2018 - 19:21
Forum Renault Server hosting