DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

147 Pages  1 2 3 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Totusi care e cel mai bun ulei de motor pentru dacie?

Vlad2003
post 16 Apr 2004, 10:50
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 23
Joined: 27 March 04
From: Iasi




Am auzit si am citit fel de fel de pareri si vreau sa mai aud, care este cel mai bun ulei de motor pentru dacia, atat vara cat si iarna si care e cel mai bun aditiv pentru ulei.


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
FiveThreeFive
post 16 Apr 2004, 13:05
Post #2


Membru autentic


Group: Members
Posts: 234
Joined: 26 June 03
From: Bucuresti




QUOTE
Uleiul cel mai bun e cel mai scump pe care ti-l permiti.

Corect, dar as avea un comentariu suplimentar:
motorul Daciei clasice a fost proiectat intr-o perioada (anii '60) in care uleiurile erau mai vascoase. Ca urmare, daca vei folosi uleiuri moderne, sintetice (si scumpe), gen 0W30, 5W40, etc., vei constata ca motorul va "bate" (la rece) si chiar va consuma semnificativ mai mult ulei decat daca ai folosi un ulei mineral clasic.

Eu as folosi:
- vara (aprox. mai - sept.): fie un ulei mineral 20W50, produs de o firma cunoscuta, fie un ulei semi-sintetic, dar nu mai jos de 15W40
(intr-o vreme se gasea Mobil S, semi-sintetic, 15W50, un ulei foarte potrivit pentru Dacia. Din pacate, acum este prezent numai in varianta 10W40).
Cand spun "mai jos", ma refer la amblele valori ale indicelui de vascozitate).
- iarna (oct. - apr.): un ulei mineral sau semi-sintetic, preferabil 15W40, dar nu mai jos de 10W40.

A folosi uleiuri sintetice scumpe in motorul Daciei clasice este practic o risipa de bani. E mai bine sa folosesti uleiuri minerale sau semi-sintetice, dar sa efectuezi schimbul de ulei + filtru la maxim 4000 - 5000 Km (in functie de stilul de mers si starea motorului).


--------------------
ex- Dacia 1310 Break , on the road: 1988-2003 , scrapped: 2010
VIN# UU1R13300J0056523. User formely known as "old1310".
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
MoGas
post 16 Apr 2004, 13:13
Post #3


Membru


Group: Members
Posts: 151
Joined: 2 December 03
From: Bucuresti




Uleiurile din anii 60 nu erau mai vascoase, ci erau mai proaste dpdv multigrad. Erau mult mai groase la rece. Primul numar din indice da vascozitatea la rece, al doilea la cald. In berlina mea bag de ~2 ani ulei sintetic aral 5W40 si intre 2 schimburi de ulei (5-7000 km) nu completez ca nu-i nevoie. Ulei nu papa ca e reparata, n-o las sa se dezintegreze. :!: Risipa e daca-l consuma sau aruca pe la neetanseitati.


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
van den plas
post 16 Apr 2004, 13:37
Post #4


Membru


Group: Members
Posts: 192
Joined: 22 January 04
From: Bucuresti




A incercat cineva ulei MOL 20W50 ? Ultimile doua schimburi le-am facut cu Texaco Havoline 20W50, dar costa mai mult fata de cel unguresc, care se vinde cu 295000 bidonul de 4 l. Plus ca mi-a placut si culoarea verzuie (sper sa se inegreasca mai putin decat celelalte).


--------------------
Ford Mondeo TDCI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
c1p0
post 16 Apr 2004, 22:52
Post #5


I find your lack of faith disturbing.


Group: Members
Posts: 163
Joined: 14 October 03
From: Bucuresti - Colentina




QUOTE
A incercat cineva ulei  MOL  20W50 ? Ultimile doua schimburi le-am facut cu Texaco Havoline 20W50, dar costa mai mult fata de cel unguresc, care se vinde cu 295000 bidonul de 4 l. Plus ca mi-a placut si culoarea verzuie (sper sa se inegreasca mai putin  decat celelalte).


Eu folosesc MOL 20W50. De asta pune tata si acum si eu tot din asta iau...Din cate am inteles inainte se numea Carrier sau ceva de genul asta. Pana acum nu am ce sa reprosez si mi se pare f. bun. Ce-i drept masina papa ulei pentru ca nu este ingrijita chiar cum trebuie...are neetanseitati & shit...

O problema ar fi ca imi da ulei pe la joja?? Stie cineva ce sa fac??


--------------------
Dacia Logan dCI Ambition 2007
I feel like I'm diagonally parked in a parallel universe.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
paulp
post 17 Apr 2004, 08:49
Post #6


Bagator de seama!


Group: Members
Posts: 3.496
Joined: 31 July 03
From: Iasi




Vlad, si altii care sint amatori. Am trecu dimineata pe la OMV pentru nevoia curenta de combustibil si am vazut o oferta la ulei.
OMV start F, multigrade Motor oil 15W40. Bidonul de 4L = 345.000 lei.
Pentru beline e ca uleiul de masline pentru salate icon_twisted.gif
Se gaseste la OMV Nicolina. Nu stiu in Pacurari ca n-am ajuns acolo.


--------------------
Fiat Linea Active, 2011 - PAD
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
george_d
post 17 Apr 2004, 10:06
Post #7


Membru autentic


Group: Members
Posts: 368
Joined: 10 February 04
From: Bucuresti




Mi-am pus aral 20W50. Sincer sa fiu l-am luat p'asta pt ca e fabricat in germania. Totusi costa cam mult (700 k la 4 l in carrefour). Deocamdata motoru merge super.


--------------------
Dacia 1210
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
paulp
post 17 Apr 2004, 10:31
Post #8


Bagator de seama!


Group: Members
Posts: 3.496
Joined: 31 July 03
From: Iasi




vlad, eu folosesc 15W40 de cind am masini (ma rog, Dacii) si n-am avut niciodata probleme.


--------------------
Fiat Linea Active, 2011 - PAD
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Vlad2003
post 17 Apr 2004, 10:38
Post #9


Membru incepator


Group: Members
Posts: 23
Joined: 27 March 04
From: Iasi




si la cati km il schimbi?


--------------------
:valuri:
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
paulp
post 17 Apr 2004, 10:39
Post #10


Bagator de seama!


Group: Members
Posts: 3.496
Joined: 31 July 03
From: Iasi




5000, dar de fiecare data spal motorul cu motor flush si schimb filtru


--------------------
Fiat Linea Active, 2011 - PAD
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
SGN_1310
post 17 Apr 2004, 22:12
Post #11


sgn_1310


Group: Banned
Posts: 511
Joined: 9 June 03
From: Buftea, judetul CALIFORNIA




Dar valvoline 15 w 40 ca tot fac astia reclama ca dau 1 litru gratis. O fi bun........n'o fi bun......o fi intre.


--------------------
Dacia 1310 - B-xx-XSK
Inaction it's a weapon of mass destruction.....
Agitatorul sef!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
viulian
post 17 Apr 2004, 22:52
Post #12


Que ?


Group: Members
Posts: 383
Joined: 22 March 04
From: Bucuresti




Eu am folosit tot soiu de uleiuri - dar din pacate in prima iarna cand am condus am folosit OMV sintetic 10w40, turam motoru la 6000 de nervi ca se infunda (caci nu stiam ca trebuie carton la radiator ca sa nu jivreze :oops: ) si in primavara urmatoare a trebuit sa fac RK la motor de nici 40.000Km :roll:

Cu uleri romanesc (lubrifin de 20w50) am patit-o _urat_ de tot, caci dupa ce l-am pus, a doua zi motorul nu se mai invartea mai deloc si haraia si se chinuia ca dracu.

Am zis ca voi pune numai uleiuri bune. Si asa am facut. Nu m-am fixat la o firma, am pus si Agip, Omv, Castrol, Champion, Elf..

De obicei folosesc 15W40 si nu 20W50 pentru ca mi se pare ca se invarte mai greu motoru. Si schimb pe la 7000Km - cam la juma' de an, odata cu filtru.

Aditivi nu pun la uleiuri uzate deja, caci mi se pare ca mai bine fac schimbu decat sa mai pun o proptea la un ulei deja stricat si murdar; iar la ulei bun - aleg sa cred ca sunt deja destul de bine studiate ca sa nu fie nevoie de aditiv din prima biggrin.gif

Concluzia mea e ca uleiul potrivit pentru dacie are caracteristicile urmatoare:
1. 15W40
2. marca de care cat de cat s-a auzit
3. interzis! sa fie romanesc :idea:

In rest.. sa fie schimbat la timp.


--------------------
Dacia 1310S - CT-26-VID
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
paulp
post 18 Apr 2004, 05:24
Post #13


Bagator de seama!


Group: Members
Posts: 3.496
Joined: 31 July 03
From: Iasi




Viulian, concluzia ta ar trebui pusa ca si corolar.

Doncique (sorry pentru ce ai patit sad.gif ) eu am patit-o cu uleiurile semisintetice. Adica am dat bani degeata. Castrol 10W40 parca (sau 5W50 nu-mi mai amintesc exact) papat cu fulgi cu tot in mai putin de 1000 km (adica efectiv am dat jos din motor 1.5 l ca nu stiam ce s-a intimplat de era joja goala, goala). Actualmente folosesc BP Visco 15W40, consum rezonabil (cam 500 ml la 1000 km).
Pentru ce vrei tu (perfomante sport) cred ca e bun semisinteticul (asta daca ai suficiente fonduri sa completezi destul de mult dupa fiecare racing), dar pentru mers normal se pare ca nu da satisfactie.

SGN, la urmatorul schimb de ulei o sa incerc si eu Valvoline (dac-oi mai prinde primotia icon_twisted.gif ). Atunci o sa pot face o comparatie intre citeva tipuri de ulei mai rasarite. :wink:


--------------------
Fiat Linea Active, 2011 - PAD
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
SYL
post 18 Apr 2004, 15:51
Post #14


doc


Group: Members
Posts: 3.367
Joined: 16 December 03
From: Bucuresti




Eu folosesc Valvoline Turbo V 15W40.


--------------------
Duster 1.2 TCe 4x4 E6 (2015) // Clio 4 0.9 TCe E6 (2016) // Symbol 1.5dCi E3(82cp) (2005)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dadu221
post 19 Apr 2004, 08:53
Post #15


Membru autentic


Group: Members
Posts: 745
Joined: 11 March 04
From: Ploiesti




QUOTE
Poti sa faci o comparatie intre valvoline shi elf, omv, mol sau aral?>! Depinde ce ai mai folosit bineinteles!
asta cu comparata ar fi buna si pentru mine. Mai am si eu intrebare : care e diferenta intre 15w50 si 20w50 ?? Intreb pt ca abia mi-am luat masina si vreau sa ii fac schimbu` de ulei . Din cate am inteles acum are in ea elf si are vreo 7000 km . Ce se recomanda???


--------------------
DSN rapsodie - 2002 - ph-22-unu
Ie doar o amarata de dacie
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ov
post 19 Apr 2004, 09:15
Post #16


Academician doctor inginer, savant de renume mondial


Group: Moderatori
Posts: 7.882
Joined: 11 November 03
From: Bucuresti




pai ce e inainte de w se refera la vascozitatea uleiului la rece, si ce e dupa w, la cald. Cu alte cuvinte, daca utilizezi masina pe vreme rece (iarna) se recomanda un ulei cu prima cifra mai mica, si invers, daca vrei vara, pe calduri mari, unul cu a doua cifra mai mare.


--------------------
Dacia 1300/1300 break/2000/Sport ... si altele
when life gives you lemon, make lemonade
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
FiveThreeFive
post 19 Apr 2004, 10:14
Post #17


Membru autentic


Group: Members
Posts: 234
Joined: 26 June 03
From: Bucuresti




QUOTE
daca utilizezi masina pe vreme rece (iarna) se recomanda un ulei cu prima cifra mai mica, si invers, daca vrei vara, pe calduri mari, unul cu a doua cifra mai mare.

In plus, mai e un aspect:
Daca folosesti vara, pe calduri mari, un ulei cu prima cifra prea mica (in cazul Daciei, mai mica de 15, de exemplu un ulei sintetic 0W40) este foarte posibil ca motorul sa-ti "bata" la rece, pana se incalzeste (uleiul e prea subtire, iar jocurile la rece din motorul Daciei sunt calculate pentru un ulei mai gros. Tot din aceasta cauza, vei inregistra un consum de ulei sporit, pana ajunge motorul la regimul termic normal.


--------------------
ex- Dacia 1310 Break , on the road: 1988-2003 , scrapped: 2010
VIN# UU1R13300J0056523. User formely known as "old1310".
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
doncique
post 20 Apr 2004, 06:40
Post #18


Membru incepator


Group: Members
Posts: 8
Joined: 1 February 04




problema,paul e ca nu stiu sigur daca l-a mancat (uleiul)sau daca am mai avut eu pierderi:am schimbat busonul de la baie ,garnitura de la capacul de la culbutori si cam atat am sa complectez si atunci vad cat imi mananca nu?Totusi o baie putin deformata exact sub sorb ar fi vreo pb?(m-am rotit cu ea la brasov si m-am oprit intr-un parapet)Pana la urma ca sa nu te mai bat mult la cap eu pun ulei 10w40 mobil 1 pana la semn daca in 500km scade nivelul inseamna ca-l mananca da?si daca pun 15w si nu 10w o fii mai bine?

imi curgea al dracu ulei pe la buson era garnitura impletita pe el si curgeau banii din baie,am crezut ca sunt semilunele de la baia de ulei dar era cenzuratul ala de buson,inca o intrebare si gata Cum fac sa-mi pun jenti cu patru prezoane pe dacia mea 1410 sad.gif :roll:

mai scriun unul si gata,pompele de ulei din 1986 erau cu debit marit sau nu,paul te-am mai intrebat de presiunea asta dar deocamdata nu am ceas pus,se sting becurile greu mai mult de 2 sec,daca desfac busonul si ma uit la tacheti sus in rampa arunca ulei dar....nu stiu ce sa zic,nu asa cum stiam eu ca tre sa arunce,ce zici sa schimb pompa de ulei? laugh.gif


--------------------
Fie roata cat de patrata tot se mai invarte o data
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
paulp
post 20 Apr 2004, 10:47
Post #19


Bagator de seama!


Group: Members
Posts: 3.496
Joined: 31 July 03
From: Iasi




Doncique, pe pompele cu debit marit scrie undeva deasupra sorbului DM.
Eu am avut belina din 83 si avea pompa DM.
Dar faptul ca becurile nu se sting imediat poate fi si de la minunea aia de senzor.

Dadu, un tutorial pe tema schimbarii uleiului nu e greu de facut. Deci.
Iei de la Metro sau dintr-un magazin, 1L de Motor Flush de 3 min.
Il pui in baie si pornesti motorul 3 minute la ralanti.
Dupa asta te bagi frumusel sub masina (daca ai o rampa e si mai bine) si cu un profil patrat de 10, dai drumul la busonul de la ulei. Atentie ca te cam murdaresti si uleiul e destul de fierbinte.
Cu cheia de filtru desfaci filtrul de ulei si astepti pina nu mai curge ulei pe buson.
Te bagi din nou sub masina, cureti cu o cirpa tot ce s-a murdarit de ulei, stergi bine busonul si verifici garnitura sa nu fie rupta (aici eu folosesc pentru o mai buna etansare niste silicon Gasket rosu) dupa care il pui la loc stringindu-l bine (atentie sa nu strici filetul ca tre sa schimbi baia dupa aia).
Iei filtrul nou (eu folosesc Mann) si il umpli cu ulei nou, dupa care il infiletezi cu mina pe ax. La urma il stringi cu cheia dar cu grija, cit merge cu mina, fara sa fortezi (aici tine de oarecare experienta).
Dupa asta pui ulei, cam 3 L, daca vrei un aditiv (eu folosesc), si dupa vreo 10 min verifici nivelul pe joja.
Succes


--------------------
Fiat Linea Active, 2011 - PAD
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dadu221
post 20 Apr 2004, 12:16
Post #20


Membru autentic


Group: Members
Posts: 745
Joined: 11 March 04
From: Ploiesti




1. motor flush-ul il pun peste uleiul vechi si dau drumu la motor sau in locul celui vechi
2. il pun in baie in sensul ca il torn pe sus pe la capacul de colbutori sau la ce te-ai referit??
3. am d 1300 si la mine pe ceas la ulei e gradat la 0-2-4-6 .. nici pana acum nu stiu iezac la cat tre sa imi fie presiunea minimia si cea maxima (la relanti si in mers). ca am inteles ca fiind prea mica se f.. motorul iar daca e prea mare nush ce garnituri nenoroceste.


--------------------
DSN rapsodie - 2002 - ph-22-unu
Ie doar o amarata de dacie
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
paulp
post 20 Apr 2004, 13:01
Post #21


Bagator de seama!


Group: Members
Posts: 3.496
Joined: 31 July 03
From: Iasi




1. Peste cel vechi si dai drumu dupa ce-si face damblaua
2. Il torni pe unde troni uleiul, adica pe la capacul de la culbutori
3. de obicei in mers, cald in jur de 4, la ralanti sa nu scada sub 2


--------------------
Fiat Linea Active, 2011 - PAD
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dadu221
post 21 Apr 2004, 08:46
Post #22


Membru autentic


Group: Members
Posts: 745
Joined: 11 March 04
From: Ploiesti




am vazut ulei panyher cu filtru cu tot la 4 litri la numai 360 000 (20w5). A mai folosit cineva ulei d`asta si i-a facut probleme sau ma bag si eu ????

am schibat uleiul , am pus elf 20 W 50 si acum am presiunea mai mare pe la 5 la turatie si pela 2-3 chiar 4 la relanti . Iezte bine??
Daca am pus ulei fara aditiv il pot aditiva dup a? adik sa completez eventualele "pierderi" cu aditiv pana la nivelul maxim sau daca ai de gand sa bagi aditiv tre sa o faci de la inceput????


--------------------
DSN rapsodie - 2002 - ph-22-unu
Ie doar o amarata de dacie
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Radduu
post 26 Apr 2004, 09:36
Post #23


Membru autentic


Group: Members
Posts: 545
Joined: 16 April 04
From: Bucuresti




Inainte foloseam ulei de motor RO3 . laugh.gif Acum mi-am schimbat uleiul si am pus aral 15w40 si masina merge super bine, se simte diferenta biggrin.gif


--------------------
Dacia 1300 /1310 1983 - B
If you can't find something to live for, Then you best find something to die for


User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Mihi
post 4 May 2004, 09:26
Post #24


Membru incepator


Group: Members
Posts: 19
Joined: 26 March 04
From: Oradea




Eu va recomand ulei CASTROL TXT ( cam 350.000 lei / litru).

Daca aveti pretentii puteti folosi CASTROL 505.01 (la 790.000 lei / litrul) Eu nu va recomand varianta asta. E full Sintetic si nu prea merge pe dacie..... Sau daca aveti dacia cu motor "Pumpe-Duse" atunci 505.01 e cel mai bun.


Eu folosesc CASTROL TXT si il schimb cam la 10.000 Km. Merge perfect. biggrin.gif


--------------------
Tre sa mearga... Ce dracu ca doar e masina...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Mad MAX
post 9 May 2004, 22:48
Post #25


Membru


Group: Members
Posts: 188
Joined: 5 January 04
From: Bucuresti




Dar varianta cu Liqui Moly 20 w50 a luat-o cineva in calcul? E ulei f bun. A mai incercat cineva?


--------------------
Daewoo Cielo ex NOVA GT - .
Totul pare mare atunci cand esti mic.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adumitrachy
post 9 May 2004, 23:42
Post #26


Membru autohton


Group: Members
Posts: 938
Joined: 27 January 04
From: Iasi




Eu numa de asta folosesc. La relanti am 4, iar peste 2000 de ture am 6 la presiune.


--------------------
Dacia 1310 L Audi B4 quatro 1998 / 1991 - IS 04/84 DLA
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
george_d
post 10 May 2004, 12:18
Post #27


Membru autentic


Group: Members
Posts: 368
Joined: 10 February 04
From: Bucuresti




Am schimat uleiul la masina unui prieten si i-am pus Elf 20W50. Faza ciudata e ca si inainte sa schim uleiul si dupa schimbare acul de presiune sta la maxim la relanti. E ceasul decalibrat sau e alta probleme?


--------------------
Dacia 1210
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
liviu croitoru
post 10 Jun 2004, 20:07
Post #28


Membru incepator


Group: Members
Posts: 11
Joined: 31 May 04
From: sibiu




Io folosesc liqui moly 20w50 aditivat de la mama lui. e negru negru la culoare. me3canicul meu mi-a spus că e foarte bun că nu face depuneri. am făcut rk la motor in august... acu cre că mă apropii de 10.000 km dar deocamdată nu se simte nimic la mână... că și-ar fi pierdut calitățile de ungere. problema mare... e 220. 000 lei/l...da cred că merită.... până acum nu am avut nici un fel de pierderi.
Cum se probează pompele de ulei: după demontare, se spală in petrol, decarborol... alte substante care diluează uleiul; in ligheanul in care se face spălarea, se cufundă sorbul pompei, cu o mina se sustine pompa si se obturează orificiul de iesuire al uleiului, cu cealaltă mină se acșionează pompa; dacă nu are pierderi de lichid pe circuitul sorb-orificiu evacuare, evidențiate in timpul in care "dati la pompa", inseamnă că e bună... dacă nu... alta nouă, am inteles că nu se pot repara.


--------------------
POTI ASCULTA SI CUVINTELE DAR NU TE INCREDE DECAT IN FAPTE
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
lurch
post 16 Jun 2004, 00:00
Post #29


Membru incepator


Group: Members
Posts: 10
Joined: 12 June 04
From: Dupa usa ...




2+2 15W40 plus o conserva de aditiv tot 2+2. Merge f bine. Inainte (de ai face setul motor) am avut ARAL 15W40 si tot timpul gaseam spuma in capacul de ulei. Acum de asta sunt f multumit.


--------------------
Dacia Logan 1.6 2005 Ambition
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
josev_1981
post 17 Jun 2004, 23:59
Post #30


Membru incepator


Group: Members
Posts: 11
Joined: 12 June 04




Eu am doua dacii un break si o berlina, pe berlina folosesc Bp si sunt foarte multumit iar pe break ulei de la petrom si nu-l scimb nici o data pt ca il completez mereu.Breakul nu consuma pana sa il dau pe ulei romanesc dar daca tata a zis ca se merge mai mult cu breakul si nu trebuie sa bagam ulei bun ca il completam mereu a ramas sa punem numai in berlina care nu e de tavaleala.


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+

147 Pages  1 2 3 > » 
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 17th November 2018 - 03:05
Forum Renault Server hosting