DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Trecerea de la GPL la benzina, Nu imi merge. Cauze? Sfaturi.....

Nicu2
post 29 Jan 2010, 17:50
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 25
Joined: 14 March 09




Postez aici o intrebare in legatura cu comutatorul benzina-gpl. Nu reusesc sa fac trecerea inversa de pe gpl pe benzina fara sa se opreasca motorul, chiar daca o fac la turatii mari. Postez o poza cu comutatorul ca mai are un buton langa si nu imi amintesc la ce foloseste, desi proprietarul mi-a zis dar am uitat. Va rog sa imi dati niste sfaturi cum sa fac aceasta trecere de pe gpl pe benzina ca sa nu mai fiu nevoit sa mai dau cheie sa pornesc ca ii vine greu benzina si mai consum si bateria care e si asa slabuta.

Butonul 1: comutatorul
Butonul 2: ?????


Attached thumbnail(s)
CIMG0886.JPG ( Size: 93.07k ) Number of downloads: 2665


--------------------
Dacia 1310 L 1994
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
pavel_daniel
post 29 Jan 2010, 19:39
Post #2


Membru autentic


Group: Members
Posts: 365
Joined: 16 January 08




Salut.Cel mai simplu e sa te duci pe fir sa vezi unde duce.Nu cred ca cineva poate sa-ti spuna ce rol are acel intrerupator doar vazand o poza.Succes.


--------------------
trabant 601 1970 - sj-02 jan
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
krapcarasu
post 29 Jan 2010, 19:56
Post #3


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.912
Joined: 25 November 08
From: Suceava




mie imi trecea greu pe benzina cand aveam debit slab la pompa de benzina, si un contact oxidat la electrovalva de benzina.
Ia legatura cu fostul proprietar si mai intreaba-l odata de butonul rosu, s-ar putea chiar pt trecerea pe benzina sa fie


--------------------
Renault Megane 1.4 16 v 1999 - sv
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
jipai
post 29 Jan 2010, 20:54
Post #4


Membru incepator


Group: Members
Posts: 5
Joined: 25 November 08




sad.gif Ia vezi, nu cumva este de oprit ?
Cand treci de pe GPL pe benzina (in mers) treci imediat din butonul negru.
Dar cand treci de pe benzina pe GPL (in mers sau chiar stationat)apesi pe butonul rosu(pe oprit)... iar pe cel negru il dai in pozitia gpl pana cand se termina benzina din carburator( aprox. 30-50 secunde sau 500-600 metri de mers)si cand da sa se opreasca motorul, atunci il comuti pe cel rosu pe pornit si trece pe gpl.
Alfel se inneaca ca are si benzina in carburator si intra si gpl.
PAREREA MEA !


--------------------
dacia 1310 berlina 1997 - bz-80-noi
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Fantastik
post 29 Jan 2010, 21:17
Post #5


get rich or die trying...


Group: Members
Posts: 786
Joined: 9 November 07
From: Bucuresti




QUOTE(jipai @ 29 Jan 2010, 20:54)
sad.gif Ia vezi, nu cumva este de oprit ?
Cand treci de pe GPL pe benzina (in mers) treci imediat din butonul negru.
Dar cand treci de pe benzina pe GPL (in mers sau chiar stationat)apesi pe butonul rosu(pe oprit)... iar pe cel negru il dai in pozitia gpl pana cand se termina benzina din carburator( aprox. 30-50 secunde sau 500-600 metri de mers)si cand da sa se opreasca motorul, atunci il comuti pe cel rosu pe pornit si trece pe gpl.
Alfel se inneaca ca are si benzina in carburator si intra si gpl.
PAREREA MEA !
*



aceeasi parere o am si eu.... comutatorul meu are 3 pozitii... gpl-oprit-benzina
cand pornesc pe benzina si se incalzeste motorul trec comutatorul pe pozitia oprit pana ce se consuma benzina din carburator (la un moment dat o sa iti scada in turatie daca esti pe loc sau daca esti in mers o sa iti dea in nas ca si cand ai ramane fara combustibil) dupa ce s-a consumat benzina din carburator trec comutatorul pe gpl si gata .. smile.gif.. banuiesc ca la tine butonul rosu este pentru a taia alimentarea si se foloseste la fel ca si la mine.. adica in felul urmator.. apesi comutatorul pe benzina si cel rosu pe pornit... si pornesti masina.. o incalzesti si pe urma apesi comutatorul rosu pe pozitia oprit si comutatorul negru pe pozitia gpl .. in momentul in care scade turatia masinii sau da semne ca se opreste motorul apesi comutatorul rosu pe pozitia pornit .. si gata.. drum bun .. blink.gif


--------------------
Dacia Super Nova 2002 EUropa
Decat pe jos mai bine cu Dacia....!!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Nicu2
post 29 Jan 2010, 21:22
Post #6


Membru incepator


Group: Members
Posts: 25
Joined: 14 March 09




QUOTE(jipai @ 29 Jan 2010, 20:54)
sad.gif Ia vezi, nu cumva este de oprit ?
Cand treci de pe GPL pe benzina (in mers) treci imediat din butonul negru.
Dar cand treci de pe benzina pe GPL (in mers sau chiar stationat)apesi pe butonul rosu(pe oprit)... iar pe cel negru il dai in pozitia gpl pana cand se termina benzina din carburator( aprox. 30-50 secunde sau 500-600 metri de mers)si cand da sa se opreasca motorul, atunci il comuti pe cel rosu pe pornit si trece pe gpl.
Alfel se inneaca ca are si benzina in carburator si intra si gpl.
PAREREA MEA !
*



Eu nu reusesc sa fac trecerea de pe gpl pe benzina, invers merge ok. E posibil ca acel comutator sa actioneze electrovalva de la pompa de benzina ca sa dea drumul la benzina mai repede cand se face trecerea inversa. Ma voi convinge maine cand ma voi uita la fire, ca de intalnit cu fostul proprietar e mai greu. Mersi de sfaturi.
Comutatorul rosu nu se blocheaza cand e actionat, il apas si revine pe pozitia initiala cand iau degetul de pe el.

This post has been edited by Nicu2: 29 Jan 2010, 21:25


--------------------
Dacia 1310 L 1994
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
jipai
post 29 Jan 2010, 21:33
Post #7


Membru incepator


Group: Members
Posts: 5
Joined: 25 November 08




sleep.gif :Vezi ca pe benzina are o electrovalva, iar pe gpl are trei (una pe butelie si 2 in fata. Pune contactul... dar nu porni masina...si misca de butoane. Asa vei afla singur "cine" ce actioneaza !
Si mai vezi ca la cateva secunde de la momentul in care ai pus contactul (daca nu pornesti motorul) iti da o protectie afara( adica se intrerupe alimentarea cu combustibil.
In acest timp vezi ce face fiecare buton. big_wheel.gif


--------------------
dacia 1310 berlina 1997 - bz-80-noi
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
PH-06-BOA
post 31 Jan 2010, 18:24
Post #8


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.731
Joined: 28 April 07




Se intrerupe numai cand e pe GPL. Firul maro de pe fisa centrala sau borna minus a bobinei, culege informatia despre turatia motorului, si daca in acele secunde nu depaseste 200 de ture(parca) semn ca a pornit, intrerupe gazul sa nu se acumuleze in exces pe unde poate si sa bubuie cam tot.


--------------------
Dacia 1310 1988 - ph-99-aob
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Nicu2
post 1 Feb 2010, 11:11
Post #9


Membru incepator


Group: Members
Posts: 25
Joined: 14 March 09




Am reusit sa fac trecerea de pe GPL pe benzina dar numai in mers. Cred ca e si pompa de benzina cam uzata pentru ca si atunci cand pornesc pe benzina trebuie sa-i dau 3-4 chei pana-i vine benzina in carb sad.gif . As curata-o eu putin dar nu prea ma pricep.
As mai avea o intrebare: Vi se intampla si voua cand e gaz putin in butelie sa nu mai stea la relanti?

This post has been edited by Nicu2: 1 Feb 2010, 19:14


--------------------
Dacia 1310 L 1994
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 29th March 2024 - 11:30
Forum Renault