It appears you have not yet registered with our community. To register please click here.
DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

4 Pages < 1 2 3 4 > 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> UPS multifunctional, adaugarea de noi functii

Merced
post 9 Oct 2008, 20:30
Post #31


No fear. No limit. No equal.


Group: Members
Posts: 7.690
Joined: 24 June 07




Nu te impiedica cu nimic. Doar te-am averitzat. Daca reusesti ceva prin vreo modificare sa-mi dai de veste, ca inca am prin dulapu' din portbagaj UPS-ul ala fara acumulator(daca n-o fi inceput sa rugineasca de la umezeala 04.gif )


--------------------
. . .
"De tot ce-am zis, nu m-am dezis; rămân exact cum am promis, prietenos ca o grenadă dată-n spatiu-nchis" Cheloo®
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
volint
post 9 Oct 2008, 20:32
Post #32


membru miserupist


Group: Members
Posts: 328
Joined: 7 September 04
From: Bucuresti (44.45682;26.13879)




Mai are o utilizare :

Attached Image

Asta ca sa nu "prinda" consoarta cate "blonde" epuizez... alcoholic.gif 10561582.gif

Spor!!..


--------------------
Dacia / Mitzu Nova GTI / hautlandăr 2000 / 2011 - B-22-YFL /
When U searching for a deal don't buy Fiat, Ford and french cars.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bygy007
post 9 Oct 2008, 22:51
Post #33


Membru autentic


Group: Members
Posts: 7.291
Joined: 12 May 06
From: BUCURESTI




ce te faci daca demontezi UPS-ul si dai in loc de unul de doi acumulatori care sint legati in serie si alimenteaza diferential

eu am lada cu alimentare mixta 12V si 220V nu mai stau cu diverse transformatoare sau surse

incercati ca la alimentarea UPS de la masina cu motorul pornit sa puneti (experimental) ceva condesatori cu valoare de peste 10 000 micro

This post has been edited by bygy007: 9 Oct 2008, 22:56

Attached thumbnail(s)
Attached Image


--------------------
LOGAN LAUREATE 1,6 GPL 2009 - B 07 BGY
din subteranele Bucurestiului
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
deconectat
post 9 Oct 2008, 23:06
Post #34


Membru cu avatar de sezon


Group: Members
Posts: 1.177
Joined: 11 January 05
From: Brasov




Stiu ca e o singura baterie de 12V la ups pt ca m-am uitat si m-am gandit si eu sa folosesc condensatori.
Sa vad intai cum functioneaza dracia si poate il fac cumva sa mearga si cu motorul pornit.


--------------------
logan 1.6 8v ambition .
Ex. DSN Rapsodie
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bygy007
post 9 Oct 2008, 23:13
Post #35


Membru autentic


Group: Members
Posts: 7.291
Joined: 12 May 06
From: BUCURESTI




eu personal am vazut vre-o doua demontate si aveau acea schema de alimentare


--------------------
LOGAN LAUREATE 1,6 GPL 2009 - B 07 BGY
din subteranele Bucurestiului
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
logan1.5dci
post 9 Oct 2008, 23:19
Post #36


Nu Există Informații


Group: Members
Posts: 1.039
Joined: 29 September 05
From: Dobrogea




pfuu, am inebunit de atata cautat, dar am gasit, nu era bosch al dracu "battery boster".


si cum se baga in mufa de la bricheta


E acum astept, editari masive si....scuze biggrin.gif .

Anstain, multumesc de postare , dar te rog nu ma mai baga in seama, adica nu mai posta in topicurile mele, chiar daca spun ...orice!!! Multumesc.

Mirosea ceva argon , e cum zice el , sau pe acolo , e un led pe acel booster care iti spune cand sa-i dai la cheie, adica masoara ceva si cand e gata te anunta.

This post has been edited by logan1.5dci: 9 Oct 2008, 23:49


--------------------
Nu Există Informații Nu Există Informații Nu Există Informații - Nu Există Informații
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
deconectat
post 9 Oct 2008, 23:36
Post #37


Membru cu avatar de sezon


Group: Members
Posts: 1.177
Joined: 11 January 05
From: Brasov




QUOTE
Output - 12V DC, 7 Amps, 15 minutes

Tu ai citit si instructiunile de utilizare?


--------------------
logan 1.6 8v ambition .
Ex. DSN Rapsodie
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
logan1.5dci
post 9 Oct 2008, 23:38
Post #38


Nu Există Informații


Group: Members
Posts: 1.039
Joined: 29 September 05
From: Dobrogea




Le-am citit mai demult, la magazin, dar am sa mai citesc odata, e vreo problema, nu am inteles bine? Citesc acum.
Am citit si ce, ca astepti 15 minute? Ia sa vad ce am zis eu, de a zis lumea ca nu se poate. Nu vad nimic in neregula in postarile mele, dar poate nu vad bine.

This post has been edited by logan1.5dci: 9 Oct 2008, 23:51


--------------------
Nu Există Informații Nu Există Informații Nu Există Informații - Nu Există Informații
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
deconectat
post 9 Oct 2008, 23:50
Post #39


Membru cu avatar de sezon


Group: Members
Posts: 1.177
Joined: 11 January 05
From: Brasov




Ai zis ca dracia aia alimenteaza demarorul, iar asta nu se poate.
Jucaria iti incarca bateria masinii, in timp, apoi cu bateria masinii invarti demarorul.

Lumea a zis doar ca firul de la mufa de bricheta nu poate sa duca un curent atat de mare incat sa invarta demarorul. Nu a zis nimeni ca nu poti incarca bateria masinii pe acolo.


--------------------
logan 1.6 8v ambition .
Ex. DSN Rapsodie
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
logan1.5dci
post 10 Oct 2008, 00:00
Post #40


Nu Există Informații


Group: Members
Posts: 1.039
Joined: 29 September 05
From: Dobrogea




QUOTE(deconectat @ 10 Oct 2008, 00:50)
Ai zis ca dracia aia alimenteaza demarorul, iar asta nu se poate.
Jucaria iti incarca bateria masinii, in timp, apoi cu bateria masinii invarti demarorul.

Lumea a zis doar ca firul de la mufa de bricheta nu poate sa duca un curent atat de mare incat sa invarta demarorul. Nu a zis nimeni ca nu poti incarca bateria masinii pe acolo.
*




Ei si eu stiam ca firul, dealtfel nici sigurantele nu te lasa sa faci ce ati crezut voi ca zic . Dar era in capul vostru, ca eu nu am zis , numai ca nu putem sa explic, vazusem acel booster in magazin, am vazut dealtfel ca era firmulita, deaia l-am crezut, dar intrebarea cum face aia nu mi-am pus-o, decat cand ati zis voi ca nu se poate, deaia am zis ca nu contrazic, si mie mi se parea ciudat, dar citisem cu ochii mei instructiunile in magazin, dar alea nu dadeau toate datele, in eticheta tradusa de pe produs.

Dar unde am spus eu de demaror, sau am dat de inteles ?

Am zis doar atat :

- sursa pentru pornirea masinii atunci cand avem acumulatorul slabit (se conecteaza mufa de bricheta a UPS-ului la bricheta masinii , cu un cablu cu doua mufe tata la capete,

Da hai totusi sa uitam ca ...ce rost are. Oricum 1-0 radmasa.gif


This post has been edited by logan1.5dci: 10 Oct 2008, 00:06


--------------------
Nu Există Informații Nu Există Informații Nu Există Informații - Nu Există Informații
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
deconectat
post 10 Oct 2008, 00:07
Post #41


Membru cu avatar de sezon


Group: Members
Posts: 1.177
Joined: 11 January 05
From: Brasov




de sters.

This post has been edited by deconectat: 10 Oct 2008, 00:07


--------------------
logan 1.6 8v ambition .
Ex. DSN Rapsodie
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
logan1.5dci
post 10 Oct 2008, 00:09
Post #42


Nu Există Informații


Group: Members
Posts: 1.039
Joined: 29 September 05
From: Dobrogea




Ai dreptate. am gresit. smile.gif


--------------------
Nu Există Informații Nu Există Informații Nu Există Informații - Nu Există Informații
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 10 Oct 2008, 06:27
Post #43


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 31.042
Joined: 15 August 05




QUOTE(einstein1984 @ 9 Oct 2008, 21:29)
Sigur nu esti coleg de breasla cu argon? Ca amandoi scoateti niste perle misto pe aici!
*




o fi, da' nu le-ai gasit inca..


--------------------
Renault Megane ll 2005 Influence - din fier cu luminite
"Fericirea este ceva care nu se atinge niciodata, dar in cautarea ei merita sa alergi toata viata"
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
einstein1984
post 10 Oct 2008, 06:49
Post #44


Membru autentic


Group: Members
Posts: 7.838
Joined: 12 November 05
From: Bucuresti




Mentioneaza cumva cat dureaza sa dea animalutul ala suficienta energie bateriei? Nu de alta, dar tare am impresia ca e mai simplu si mai rapid un robot de pornire pus pe mufele bateriei. In plus, ala merge si cu o baterie care nu mai retine sarcina, spre deosebire de ala de mai sus.


--------------------
membru Folding @home din 2008 - verde
Membru satul de gasca vesela de pe forumul atasat cafenelei Dacia Club.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 10 Oct 2008, 06:54
Post #45


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 31.042
Joined: 15 August 05




QUOTE(einstein1984 @ 9 Oct 2008, 21:29)
E si normal Merced, invertorul ups-ului e in stare sa lucreze alimentat cu 12V CC , nu cu 14,4 cat da alternatorul masinii! Sigur nu esti coleg de breasla cu argon? Ca amandoi scoateti niste perle misto pe aici!
*




apropos de perle, de fapt nu stiu daca e atat perla pe cat necunostinta de cauza...bateria de la UPS are 12 V doar cand e descarcata, tensiunea de functionare ar fi intre 13,5 si 14,4V. De fapt in standby are cam 13,8 si UPS-ul o incarca la 14,2-14,4, ca la masina wink.gif


--------------------
Renault Megane ll 2005 Influence - din fier cu luminite
"Fericirea este ceva care nu se atinge niciodata, dar in cautarea ei merita sa alergi toata viata"
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
einstein1984
post 10 Oct 2008, 06:57
Post #46


Membru autentic


Group: Members
Posts: 7.838
Joined: 12 November 05
From: Bucuresti




Tensiunea nominala te asigur eu ca e 12V. Tensiunea in functionare variaza intradevar cu starea de incarcare, insa fiind tot o baterie Pb-Acid nu o sa debiteze ea singura in veci peste 12.6 V (sau 2,23 v per element). Asta e o treaba ce tine de chimia bateriei, nu de altceva. Daca nu ma crezi, google itinainte sa mai vezi perle! Aia 14,4 v sunt pentru a se asigura incarcarea.
Presupunand prin absurd ca nu e asa, cum explici comportarea UPS-ului lui merced alimentat de la alternatorul masinii? Nu i-a placut forma de unda?

This post has been edited by einstein1984: 10 Oct 2008, 07:03


--------------------
membru Folding @home din 2008 - verde
Membru satul de gasca vesela de pe forumul atasat cafenelei Dacia Club.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 10 Oct 2008, 06:58
Post #47


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 31.042
Joined: 15 August 05




PAi si tensiuena nominala de la bateria de masina nu e 12V? O sa incerc si eu sa vad daca merge, ca am o gramada de UPS-uri p'aici.

EDIT: Poti face un stabilizator la ~12 V daca vrei sa ai 220 V in mers si nu duce sursa eventual, cu motorul oprit sigur merge si aia lu' Merced.

EDIT2: fara legatura directa cu subiectul, am testat o sursa Blazer, de fapt mai multe, toate dadeau 240-250 V cand erau pe baterie, am testat si un Liebert si un APC si dau 218-220...deci conteaza tipul sursei in general, unele sunt mai mult de jucarie.

This post has been edited by argon: 10 Oct 2008, 07:13


--------------------
Renault Megane ll 2005 Influence - din fier cu luminite
"Fericirea este ceva care nu se atinge niciodata, dar in cautarea ei merita sa alergi toata viata"
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
V a L y O
post 10 Oct 2008, 08:25
Post #48


Membru autentic


Group: Members
Posts: 700
Joined: 27 January 07
From: Bucuresti




Asa se face.

Attached File(s)
Attached File  Sistem_UPS_Fraron.pdf ( 604.94k ) Number of downloads: 108


--------------------
Dacia Logan Laureate Plus 2007 - FVV
Aprilia Pegaso B 830 FVV
If You Have Nothing Nice to Say, Say Nothing At All.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 10 Oct 2008, 08:26
Post #49


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 31.042
Joined: 15 August 05




asa se face ce? oricum nu despre ce vorbim noi blush.gif si cu ce costuri.. mellow.gif


--------------------
Renault Megane ll 2005 Influence - din fier cu luminite
"Fericirea este ceva care nu se atinge niciodata, dar in cautarea ei merita sa alergi toata viata"
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
einstein1984
post 10 Oct 2008, 08:30
Post #50


Membru autentic


Group: Members
Posts: 7.838
Joined: 12 November 05
From: Bucuresti




Argon, sunt sigur ca are importanta si starea de incarcare a bateriei precum si "uzura" acesteia. oricum sursa de calculator are si ea stabilizare de tensiune interna.


--------------------
membru Folding @home din 2008 - verde
Membru satul de gasca vesela de pe forumul atasat cafenelei Dacia Club.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 10 Oct 2008, 08:34
Post #51


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 31.042
Joined: 15 August 05




am zis ca da supratensiune, bateria e buna, si nu folosesc sursa doar la calculator, la centrala termica daca pun o sursa naspa ce da 250 V intra in avarie.


--------------------
Renault Megane ll 2005 Influence - din fier cu luminite
"Fericirea este ceva care nu se atinge niciodata, dar in cautarea ei merita sa alergi toata viata"
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
zanga
post 10 Oct 2008, 12:04
Post #52


Daciot solenzar


Group: Members
Posts: 1.127
Joined: 17 July 05
From: Bacau




Ca tot vorbim despre UPS-uri, stie cineva unde gasesc o baterie pentru modelul acesta ?



--------------------
Dacia Logan Preference - 2004 - BC ## MSU
Daca Ai Cap Iese Altfel

Esti prost si vrei sa te remarci? Aprinde proiectoarele!
Esti cel mai prost? Aprinde si stopul de ceata!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 10 Oct 2008, 13:26
Post #53


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 31.042
Joined: 15 August 05




Da, e bateria din poza pusa de mine mai sus, se gasesc peste tot cu preturi intre 60 si 150 ron.

Recomand Yuasa , sunt foarte bune.


--------------------
Renault Megane ll 2005 Influence - din fier cu luminite
"Fericirea este ceva care nu se atinge niciodata, dar in cautarea ei merita sa alergi toata viata"
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
zanga
post 10 Oct 2008, 16:41
Post #54


Daciot solenzar


Group: Members
Posts: 1.127
Joined: 17 July 05
From: Bacau




Multumesc argon, dar se pare ca e mai rentabil sa imi iau alt UPS decat sa iau alta baterie tongue.gif, o sa incerc sa fac un invertor din UPS pana la urma.


--------------------
Dacia Logan Preference - 2004 - BC ## MSU
Daca Ai Cap Iese Altfel

Esti prost si vrei sa te remarci? Aprinde proiectoarele!
Esti cel mai prost? Aprinde si stopul de ceata!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 10 Oct 2008, 16:42
Post #55


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 31.042
Joined: 15 August 05




gasesti si cu 60 ron..vezi la mag. de electronice/calculatoare.


--------------------
Renault Megane ll 2005 Influence - din fier cu luminite
"Fericirea este ceva care nu se atinge niciodata, dar in cautarea ei merita sa alergi toata viata"
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
zanga
post 10 Oct 2008, 16:47
Post #56


Daciot solenzar


Group: Members
Posts: 1.127
Joined: 17 July 05
From: Bacau




Aceeasi marca/calitate? Nu de alta dar daca iau 2 proaste tot acolo ajung.


--------------------
Dacia Logan Preference - 2004 - BC ## MSU
Daca Ai Cap Iese Altfel

Esti prost si vrei sa te remarci? Aprinde proiectoarele!
Esti cel mai prost? Aprinde si stopul de ceata!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 10 Oct 2008, 18:25
Post #57


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 31.042
Joined: 15 August 05




alte marci, calitatea costa...


--------------------
Renault Megane ll 2005 Influence - din fier cu luminite
"Fericirea este ceva care nu se atinge niciodata, dar in cautarea ei merita sa alergi toata viata"
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
marksman
post 10 Oct 2008, 18:26
Post #58


dator vândut


Group: Members
Posts: 4.351
Joined: 1 November 04
From: Timișoara




Dragilor, nu va mai agitati atata cu pornitul masinii de la bateria de UPS ca si daca reusiti sa o porniti, nu mai puteti utiliza bateria aia prea mult timp.
Asta pentru ca acumulatorii folositi la masini sunt acumulatori de tractiune, iar cei folositi la UPSuri sunt acumulatori stand-by.

"Acumulatorii de tractiune sunt astfel proiectati si fabricati astfel incat sa genereze la borne un curent foarte mare pentru un timp scurt, proprietate ce ii recomanda pentru pornirea electrica a motoarelor termice. Acumulatorii de tip stand-by sunt proiectati si realizati astfel incat sa genereze la borne un curent constant pentru un timp indelungat, proprietate ce ii recomanda ca sursa alternativa de energie (back-up). Un acumulator de tractiune (auto) va functiona si in regim stand-by, dar cu performante (autonomie) cu aproximativ 50% mai scazute decat un acumulator de tip stand-by, de aceeasi capacitate. Un acumulator de tip stand-by va functiona si in regim de acumulator de tractiune, dar timpul de viata al acestuia se va reduce dramatic."

Sursa citatului: site-ul unei firme care se ocupa de comercializarea UPS-urilor si acumulatorilor.



--------------------
Volkswagen/Ford Passat/Focus Comfortline 2008/CL 2002 - *
"GPWS: Whoop-whoop! Pull up!" [sound of impact]
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 10 Oct 2008, 18:29
Post #59


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 31.042
Joined: 15 August 05






QUOTE
sa genereze la borne un curent foarte mare pentru un timp scurt


cum ziceam mai sus pe undeva..curent de descarcare rapida, 5-600A.


--------------------
Renault Megane ll 2005 Influence - din fier cu luminite
"Fericirea este ceva care nu se atinge niciodata, dar in cautarea ei merita sa alergi toata viata"
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
logan1.5dci
post 10 Oct 2008, 18:58
Post #60


Nu Există Informații


Group: Members
Posts: 1.039
Joined: 29 September 05
From: Dobrogea




Dupa ce informatii ne-a dat IllusiOn , sad.gif asta e, renunt la ideea cu pornirea masinii (specific , prin reincarcarea bateriei masinii).
04.gif Undeva in multitudinea de raftulete ale memoriei mele, aveam aceasta informatie, dar acum mi-a adus-o aminte IllusiOn.

Ma pregatesc cu prezentarea (poze) ledurilor . smile.gif

This post has been edited by logan1.5dci: 10 Oct 2008, 19:09


--------------------
Nu Există Informații Nu Există Informații Nu Există Informații - Nu Există Informații
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+

4 Pages < 1 2 3 4 >
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic
DaciaClub
Random Picture Google search Last addition
Imagine aleatoare
căutare personalizată
Ultima imagine adaugata


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Time is now: 25th October 2014 - 22:38
Forum Renault Server hosting