DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

2 Pages < 1 2 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Vitezometru si kilometraj nefunctionale, De ce tip e senzorul de pe cutia de viteze?

kurupt
post 1 Oct 2009, 16:21
Post #31


Membru autentic


Group: Members
Posts: 282
Joined: 29 May 05




Am si eu o problema. Nu mai indica viteza de deplasare vitezometrul. Sta pe 0, nici km parcursi nu este inregistrat de bord. Am schimbat mufa Rca de la CD si cred ca am facut o prostie. Am observat un cablu liber cu papuc (albastru sau verde numai stiu) si am crezut ca a picat din mufa ISO si am bagat in mufa inauntru sad.gif . Am citit topicul si nu am inteles unde este legat acel cablu care vine de la cutie? Ce culoare are? E posibil ca am tras mai tare de acel mufa Iso si am scos de undeva acel fir? Si da Cd-ul este un Alpine deci folosesc o mufa adaptor... Deci am bagat in mufa exact unde lipsea acel culoare de fir dar in mufa cd-playerului exista acel culoare (deci am bagat in mufa iso a masinii. Sper ca am fost destul de clar si ati inteles ce am vrut sa spun.

This post has been edited by kurupt: 1 Oct 2009, 16:24


--------------------
Logan Ambiance - #####
--=-- The KING Of The Hill --=--
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
IRONICK
post 1 Oct 2009, 16:23
Post #32


-


Group: Members
Posts: 21.850
Joined: 19 April 05
From: Romania




verde cu verde trebuie sa unesti, fara alte conectari

This post has been edited by IRONICK: 1 Oct 2009, 16:23


--------------------
CUGIR Albalux 11 1982 - B-11-LUX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
kurupt
post 1 Oct 2009, 17:09
Post #33


Membru autentic


Group: Members
Posts: 282
Joined: 29 May 05




deci acel fir verde care am bagat in mufa iso tre sa scot si sa bag? unde?


--------------------
Logan Ambiance - #####
--=-- The KING Of The Hill --=--
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
boobybooby23
post 1 Oct 2009, 22:55
Post #34


Membru autentic


Group: Members
Posts: 713
Joined: 3 January 09




se afla pe cutia de viteze... biggrin.gif daca vrei sa ajingi la el c at ma usor ,se poate pe sub masina,as afisa o poza dar nu am ... ,in orice caz e oarecum deasupra planetarei din dreapta


--------------------
Logan LS0A 2005,stock - nt 05 zac
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
IRONICK
post 2 Oct 2009, 08:34
Post #35


-


Group: Members
Posts: 21.850
Joined: 19 April 05
From: Romania




ce legatura are senzorul de pe cutie? el ori a intrerupt cele doua fire care intrau in papuc, ori cand a bagat papucul a pus la masa undeva si nu mai ajunge semnal catre tdb. poate ca acel papuc a fost lasat intentionat afara ca sa nu dea la masa

This post has been edited by IRONICK: 2 Oct 2009, 08:35


--------------------
CUGIR Albalux 11 1982 - B-11-LUX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
kurupt
post 2 Oct 2009, 14:50
Post #36


Membru autentic


Group: Members
Posts: 282
Joined: 29 May 05




Deci astazi am verificat mufa la cd-player: acel fir care am bagat in mufa iso defapt venea din mufa cd-playerului, deci nu era de la cablajul masinii. Am facut testul la bord si acul functioneaza, deci baiul ar fi undeva la sensor, din pacat nu am cu ce masura. sad.gif Cred ca ma duc luni la un electrician cu el sa vedem ce bai are.


--------------------
Logan Ambiance - #####
--=-- The KING Of The Hill --=--
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Pedala
post 6 Jun 2010, 21:47
Post #37


pedal2theMetal


Group: Members
Posts: 78
Joined: 24 June 04
From: Galati




Mi-e mi-a cazut acul la vitezometru si kilometrajul zilier.
Premergator defectului, in aceiasi zi am avut probleme cu bateria, adica s-a descarcat cat timp a stat masina nemiscata (1 saptamana). Cand am pus cheia, martorii din bord luminau incet si se auzeau tot felul de relee prin bord care incercau sa functioneze. Am apasat claxonul pentru test, nu a bipait dar s-a auzit un releu care incearca sa functioneze.
Am incercat sa deschid geamul de la sofer si la fel, un zogmot de releu si apoi liniste.
Buuun, am schimbat bateria, am pornit, totul in regula. Dupa aproximativ 2 km am observat ca nu inregistreaza kilometrajul zilier. Apoi inceput acul la vitezometru sa joace si imediat a cazut la 0 zi a ramas acolo.
Am facut testul 6002 si ambele ace se invart normal.
Am verificat mai toate sigurantele din bord si sunt in regula.

Nu am schimbat nici un casetofon, il are pe cel original. Am avut doar problema cu bateria. E prima cand se intampla asta.

Deci, ce-are doctore?

PS:ce inseamna UCH?


--------------------
Dacia & Opel Logan 1.4 Laureate 2005, 1310 CL 1.4 1998 - AstraG 1.6i 3 usi
"Fac sport extrem cu Dacia, o calc, imi place senzatia!" - Ombladon. - posesor Dacia 1310 CL
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Pedala
post 16 Jun 2010, 14:27
Post #38


pedal2theMetal


Group: Members
Posts: 78
Joined: 24 June 04
From: Galati




Dupa vreo 50km de la caderea vitezometrului s-a aprins si martorul motor check engine. Now what?
PS: motorul merge normal in continuare.


--------------------
Dacia & Opel Logan 1.4 Laureate 2005, 1310 CL 1.4 1998 - AstraG 1.6i 3 usi
"Fac sport extrem cu Dacia, o calc, imi place senzatia!" - Ombladon. - posesor Dacia 1310 CL
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
einstein1984
post 16 Jun 2010, 14:35
Post #39


fan Dacia


Group: Members
Posts: 19.920
Joined: 12 November 05
From: Bucuresti




Mergi la service. Sau la cineva cu un tester de diagnoza macar.


--------------------
daca nu ai o toyota 4X4,ai gresit masina - negru pe alb
"Popa Nan e-o stradă-nspre Hala Traian
De la Foișor până-n Piața Vitan"
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
emilab
post 17 Jun 2010, 09:22
Post #40


Membru incepator


Group: Members
Posts: 45
Joined: 26 January 06




Pt userul Pedala:
Patind la fel iti transmit explicatia pe care am primit-o din partea celor de la service:
Daca nu-ti functioneaza kilometrajul este normal ca nu sunt inregistrati nr de km parcursi. Consumul de combustibil este totusi inregistrat. Astfel apare un consum de combustibil exagerat pe 100 de Km
Eroarea (care pe tester aparea "Lipsa nr kilometri" )a fost stearsa si mi-a fost inlocuit senzorul de viteza.


--------------------
logan logan - ab 30 dpd
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Pedala
post 17 Jun 2010, 14:18
Post #41


pedal2theMetal


Group: Members
Posts: 78
Joined: 24 June 04
From: Galati




bun asa emilab, foarte multumesc.
Acum intrebarea vine:
cum se schimba senzorul de viteza in regim DiY? A mai facut cineva asta, este descris pe forum?
Sau sa incepem altel, unde anume se afla pe cutia de viteze si cum arata?

18 Jun 2010, 13:21:
Sigura referire care am gasit-o despre senzorul de viteaza este aici http://www.daciaclub.ro/Probleme-senzor-vi...ml#entry2490224
Si, btw, el se numeste sensor tahimetric.

Si am mai cautat in manualul de service al Logan si, minune, uite cum se repara:
[attachmentid=1627632620]

This post has been edited by Pedala: 18 Jun 2010, 13:21

Attached thumbnail(s)
vitezometru_0.jpg ( Size: 199.61k ) Number of downloads: 6307


--------------------
Dacia & Opel Logan 1.4 Laureate 2005, 1310 CL 1.4 1998 - AstraG 1.6i 3 usi
"Fac sport extrem cu Dacia, o calc, imi place senzatia!" - Ombladon. - posesor Dacia 1310 CL
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
einstein1984
post 18 Jun 2010, 13:25
Post #42


fan Dacia


Group: Members
Posts: 19.920
Joined: 12 November 05
From: Bucuresti




Ok, dar de ce martor check engine? Ca si la mine a picat senzorul si nu s-a aprins nici un bec, era doar un DF prezent cu lipsa info viteza vehicul. Parerea mea e ca poate mai ai o problema.


--------------------
daca nu ai o toyota 4X4,ai gresit masina - negru pe alb
"Popa Nan e-o stradă-nspre Hala Traian
De la Foișor până-n Piața Vitan"
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Pedala
post 18 Jun 2010, 14:26
Post #43


pedal2theMetal


Group: Members
Posts: 78
Joined: 24 June 04
From: Galati




Daca pica vitezometrul se aprinde check engine, referit in manual ca OBD:

Extras din manual de la capitolul "DF064 INFORMAȚIE VITEZĂ VEHICUL":
Particularități:
Dacă defectul este memorat cu martorul luminos OBD aprins, controlați în partea context, dacă starea ET322 "Circuit senzor viteză vehicul OBD" corespunzătoare solicitării de aprindere a martorului luminos OBD este DA. În acest caz, inspirați-vă din
metoda de mai jos pentru a controla circuitul informație viteză vehicul.

si se descrie metoda de investigare care am prezentat-o in screeshot-ul de mai sus.


--------------------
Dacia & Opel Logan 1.4 Laureate 2005, 1310 CL 1.4 1998 - AstraG 1.6i 3 usi
"Fac sport extrem cu Dacia, o calc, imi place senzatia!" - Ombladon. - posesor Dacia 1310 CL
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
kvy
post 4 Nov 2010, 13:32
Post #44


Membru autentic


Group: Members
Posts: 229
Joined: 19 September 08
From: BUCURESTI




Se pare ca am si eu o problema la un logan de vreo 42k cu acelasi vitezometru buclucas...
Deplasare pe A2 constant fara gropi, brusc cade la 0 apoi revine dupa citiva km.
O sa incerc sa caut mufa de la cutie ( pe linga planetara din dreapta am inteles ), curatat contacte, masurat cu AM cf tabel si revin cu info.


--------------------
1310 MLS 87
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Pedala
post 4 Nov 2010, 16:25
Post #45


pedal2theMetal


Group: Members
Posts: 78
Joined: 24 June 04
From: Galati




Am verificat senzorul de viteza pe pe cutia de viteze. Treaba nu sta bine deloc.
Am scos senzorul cu mana si au cazut bucatele din el, practic, carcasa plasicului din care este facut senzorul se dezintegreaza, se macina. Nu am putut sa-l decuplez de firul care il leaga de circuitele electrice ca sa-l analizez mai clar.
senzor_viteza.jpg ( Size: 264.38k ) Number of downloads: 6732

Altcineva a mai facut progrese?

This post has been edited by Pedala: 4 Nov 2010, 16:27


--------------------
Dacia & Opel Logan 1.4 Laureate 2005, 1310 CL 1.4 1998 - AstraG 1.6i 3 usi
"Fac sport extrem cu Dacia, o calc, imi place senzatia!" - Ombladon. - posesor Dacia 1310 CL
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
einstein1984
post 4 Nov 2010, 16:34
Post #46


fan Dacia


Group: Members
Posts: 19.920
Joined: 12 November 05
From: Bucuresti




Da, uzinele Dacia. De prin 2008 toamna au trecut la info viteza din blocul ABS.


--------------------
daca nu ai o toyota 4X4,ai gresit masina - negru pe alb
"Popa Nan e-o stradă-nspre Hala Traian
De la Foișor până-n Piața Vitan"
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Pedala
post 4 Nov 2010, 17:37
Post #47


pedal2theMetal


Group: Members
Posts: 78
Joined: 24 June 04
From: Galati




Buna treaba asta.
Dar cum reparam senzorii vitezometrelor de la Loganele de inainte de 2008?


--------------------
Dacia & Opel Logan 1.4 Laureate 2005, 1310 CL 1.4 1998 - AstraG 1.6i 3 usi
"Fac sport extrem cu Dacia, o calc, imi place senzatia!" - Ombladon. - posesor Dacia 1310 CL
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
kvy
post 4 Nov 2010, 17:41
Post #48


Membru autentic


Group: Members
Posts: 229
Joined: 19 September 08
From: BUCURESTI




Se inlocuiesc presupun daca e posibila manevra si exista piesa...
dar din experienta (scirboasa) a utilizarii loganului e f posibil ca piesa sa nu existe ca si reper de schimb !
Oricum multam fain de plan Pedala smile.gif stiu unde sa caut macar...
Si apropo, pt skodita am un manual complet de service in pdf. Exista asa ceva pe vreun link si pt logan ?

This post has been edited by kvy: 4 Nov 2010, 17:41


--------------------
1310 MLS 87
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
kvy
post 13 Nov 2010, 15:08
Post #49


Membru autentic


Group: Members
Posts: 229
Joined: 19 September 08
From: BUCURESTI




Cu mare greutate am reusit din pozitia culcat pe sub masina, sa gasesc acest senzor.
Are 3 fire care vin la el si nu am facut decit sa misc putin acea mufa...
De facut figuri nu mai face deocamdata dar e clar ca numai ridicata pe elevator se poate lucra acolo.

This post has been edited by kvy: 13 Nov 2010, 15:08


--------------------
1310 MLS 87
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Poje74
post 13 Nov 2010, 17:16
Post #50


Membru incepator


Group: Members
Posts: 32
Joined: 2 September 10
From: Pitesti




Daca dai carcasa filtrului de aer jos e loc destul de umblat la senzorul de viteza si pe sus. Este situat sub furtunele de apa care ies din compartimentul motor si intra in caloriferul de caldura. La marea majoritate fac probleme conectorii din mufa si in cazuri mai rare senzorul in sine.


--------------------
Dacia Logan 2006 / Laureate
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
kvy
post 16 Nov 2010, 09:41
Post #51


Membru autentic


Group: Members
Posts: 229
Joined: 19 September 08
From: BUCURESTI




10x pentru info.
Se pare ca e buba de la contacte imperfecte in mufa respectiva caci dupa ce am mai miscat-o e bine acum.
O protectie de cauciuc peste e recomandata deoarece e mediul coroziv in zona respectiva.


--------------------
1310 MLS 87
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
male
post 25 May 2012, 13:49
Post #52


Membru autentic


Group: Members
Posts: 287
Joined: 25 April 09




salut!
am patit acelasi lucru dar cu turometrul.
logan 1.4 ,43 000 km.
dupa o perioada in care avea oscilatii acum a murit de tot.
el saracu merge cand ii fac testul cu butonul resetare km dupa care pun contactul.
care ar putea fi problema?
multumesc!

This post has been edited by male: 25 May 2012, 14:05


--------------------
dacia logan 1.4 2006
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
B!ll
post 25 May 2012, 13:55
Post #53


Membru incepator


Group: Members
Posts: 52
Joined: 18 March 11
From: Bucuresti




QUOTE(kvy @ 4 Nov 2010, 18:41)
Se inlocuiesc presupun daca e posibila manevra si exista piesa...
dar din experienta (scirboasa) a utilizarii loganului e f posibil ca piesa sa nu existe ca si reper de schimb !

*




Piesa exista cel putin aici:

http://www.daciashop.ro/echipamente-electr...captor-vit-mmar


Manualul de reparatii il gasesti pe forum, parca la "Tips & Tricks"

Succes!


--------------------
Dacia Logan 1,6 16V 2010 Laureate - B 18 CVB
Prostii invata din greseli si desteptii de la altii
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
celebris
post 25 May 2012, 14:12
Post #54


Membru


Group: Members
Posts: 119
Joined: 12 July 05




eu l-am reparat de 2 ori, problema la mine(posesor de solenza ) era din cauza pinilor care aveau lipituri reci. Am taiat senzorul asa cum au descris si alti pe forum, am scos montajul am refacut lipiturile si l-am lipit cu superglue si o banda izoler.problema este ca in 2 ani uleiul din cutie a dizolvat superglue-ul asa ca m-am gandit sa fac o treaba mai serioasa si l-am lipit cu plastic topit( din acela la baton), facand si un manson de jur in prejur. Functioneaza impecabil... biggrin.gif
ps: am uitat sa mentionez ca de fiecare data cand am avut probleme cu sezorul s-a aprins si martorul check engine din bord.

This post has been edited by celebris: 25 May 2012, 14:14


--------------------
dacia solenza - B42CTH
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tuneam
post 25 May 2012, 14:44
Post #55


Membru autentic


Group: Members
Posts: 851
Joined: 1 March 04
From: Bucuresti




da, confirm si eu problema cu senzolrul. La mine a fost foarte simplu: firele care veneau la senzor, chiar la intrare il el erau intrerupte.


--------------------
Renault/Ford Clio IV 2014 - bucuresti
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
free_fiber
post 25 May 2012, 15:05
Post #56


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.555
Joined: 25 October 04
From: Bucuresti




Male, daca motorul inca porneste, problema nu e de la senzor.


--------------------
Dacia Logan Laureate 1.5dci 85CP 2008 - B xx XXX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
male
post 9 Jul 2012, 21:58
Post #57


Membru autentic


Group: Members
Posts: 287
Joined: 25 April 09




multumesc .dar de la ce poate fi?


--------------------
dacia logan 1.4 2006
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
anick_ka
post 18 Jul 2012, 01:06
Post #58


Membru incepator


Group: Members
Posts: 27
Joined: 10 April 05
From: Iasi




Acum cateva luni a inceput sa nu mai indice viteza, dar numai in anumite conditii (cand mergeam cu peste 80 km/h). Pana la urma a inceut sa nu mai functioneze decat f. rar. In calculator aparea cam odata la 1 luna eroarea P0500 senzorul de viteza, dar disparea dupa vreo 2 zile (fara sa am viteza indicata in aceea perioada) L-am schimbat usor, in parcare, la 1.6MPI/2005 senzorul are cleme din plastic (nu am inteles de ce e inelul albastru? diametrul in dreptul clemelor e mai mare decat acest inel amplasat mai sus!!!!) Senzorul l-am gasit la un magazin, am avut de ales intre doua, unul cu cele 3 contacte in linie si acesta cu A1 si B1B2 in triunghi - 50 RON. Destul de greu a fost mersul prin localitati numai cu turometrul... (1600 ture in a V-a = 58 km/h) sau cu Android-Speedometer.


--------------------
Dacia Logan Ambition 2005 - IS - 9x - ANG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
atehnic
post 29 Aug 2012, 11:14
Post #59


membru meserias


Group: Members
Posts: 77
Joined: 19 September 05




Si la Loganul meu cade acul vitezometrului la zero, din senin, apoi se ridica si tot asa, in timpul mersului, idiferent de viteza. Turometrul e ok. Nu am schimbat casetofonul si nici alte interventii la partea electrica nu s-au facut (in afara de schimbarea unor becuri). Precizez ca sunt doua leduri care nu se mai aprind in bord - cel de la butonul pentru deschiderea geamului si inca unul. Nu stiu daca poate exista vreo legatura.


--------------------
Logan Preferance + Kia cee'd * 2005 // 2008 - CT 36 // 09
"Eu sunt un om pe niste scari..."
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
2 Pages < 1 2
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 1st May 2024 - 10:36
Forum Renault