DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

57 Pages « < 55 56 57 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Volkswagen prins cu fofarlica mare de EPA

madhorsefuzzy
post 10 May 2018, 08:59
Post #1681


Membru


Group: Members
Posts: 3.501
Joined: 9 May 05
From: Bucuresti




Stai ca nu ma prind: VW lucra pentru client (consum mai mic de motorina si uree) si impotriva statului (poluare mai mare).

Atata timp cat clientului nu ii pasa de poluare de ce sa nu aiba imagine buna?


--------------------
Logan 1.4mpi 2005 / Leguma Grandtour 2.0dci 2011 4Control
"cum a aflat diabolicul cazan ca mi s-a terminat garantia?"-GoGu
"Vei invata sa conduci cand vei sti sa te feresti de prosti, nu cand vei sti legea!"
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Bwwlan
post 10 May 2018, 09:36
Post #1682


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.232
Joined: 16 September 09
From: .de




Winterkorn a fost pus sub acuzare in Murica si risca dooșcinci de ani de puscarie.


--------------------
2x Citroën C5 Exclusive: 2005 2.0 103kW 5M // 2017 2.0 HDI 135kW 6AT
If a cluttered desk is a sign of a cluttered mind, of what, then, is an empty desk a sign?
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AndreiMR
post 10 May 2018, 09:37
Post #1683


Membru alfist


Group: Members
Posts: 3.161
Joined: 15 January 09
From: Pitesti




E de inteles ca au o imagine buna. Hai sa recapitulam ce s-a intamplat in ultimii...15 ani. Au avut motoarele 2.0 TDI PD catastrofale la fiabilitate. Benzinare au avut aspiratele clasice care consumau mult si erau mai slabe decat ale concurentei. Au venit cu FSI-urile, slabe ca toate motoarele GDI din prima generatie.

Apoi au trecut la CR. Pe care n-au fost in stare sa il construiasca corect, dovada scandalul Dieselgate. Acolo e clara treaba, daca nu veneau cu softul manarit nu puteau scoate niste motoare diesel Euro5, deci bye-bye TDI. Fata de ultimele PD-uri, macar au fost mai fiabile. La benzinare, au venit cu TSI-urile. 1.2, 1.4...catastrofale, 1.8 si 2.0 mergeau pe amestec ca Trabantul. Dupa ultimele evolutii ale scandalului de poluare, se pare ca pana in zilele noastre la dieselurile mari n-au renuntat la manareli. La 1.6 si 2.0 se pare ca au reusit, dupa 10 ani de la trecerea la common-rail, sa faca niste motoare decente. Au schimbat benzinarele, inca nu se stie ce e cu ele...dar mergem pe presupunerea ca dupa 10 ani de TSI au invatat si ei sa le faca ok.

Pe la noi a trecut relativ neobservat, dar a mai fost un scandal...cel cu testele pe maimute si pe oameni. Adica au bagat niste fiinte la gazat ca sa vada ce se intampla cu ele cand respira parfum de TDI. Misto, etic, demn de o companie a secolului XXI.

Deci, numai catastrofe de motoare, design absolut zero, si un scandal care nu afecteaza neaparat statul, ci sanatatea populatiei. Calitatea masinilor e ok, desi se observa in ultimii ani o tedinta serioasa de reducere a costurilor. Nu stiu daca v-ati suit intr-un T-Roc, masina care ajunge lejer la 30k euro...are interiorul absolut identic dpdv al materialelor si finisajelor cu cel de la Duster, in partea din fata. In spate, e la fel ca la Logan 1, din 2004, niste panouri de usi dintr-un plastic incredibil de urat si de tare. Noul Polo la fel, e mai "plasticos" decat generatia precedenta. Si cu toate astea, imaginea e excelenta, vanzarile merg foarte bine, si e ceva oarecum aspirational sa ai un VW, mai ales in RO.

Eu ma ocup cu marketingul in viata de zi cu zi, si observ strategia lor. In primul rand, serviciile post-vanzare sunt foarte bune la VW. Cam cele mai bune din gama de masini populare. Acolo unde Reno iti da cu flit si vinde un reper defect 15 ani, VW iti schimba gratis chiar si dupa terminarea garantiei. Sau, cu gesturi comerciale acopera mare parte din reparatii. Apoi, conditiile de finantare. Au Porsche Bank, Porsche Leasing...au niste conditii de finantare excelente. Cu sub 200 de euro pe luna iti iei un Golf chel. Sau o Octavia. Pentru firme, au conditii de finantare si discounturi de flote foarte bune.

Cel mai important aspect, insa, pentru pastrarea imaginii bune fata de populatie, e ca detin controlul a numeroase publicatii auto. Oficial sau nu. AutoBild e revista lor de casa, si are licente traduse peste tot prin lume. AMS e revista germana, printre cele mai mari din lume, si e foarte favorabila masinilor germane in general, si VW in special. In RO, in afara de aceste reviste germane, mai au si o influenta foarte mare si asupra site-urilor sau publicatiilor locale. Fie cu articole "sponsorizate", fie cu presiune pe jurnalisti...pe sistemul "nu scrii de bine de noi, nu iti mai dam masini la test". E cam nasol in RO sa nu poti sa faci review-uri despre masinile VAG, sunt lideri la importuri.

In plin scandal dieselgate pe un mare site romanesc cu specific auto a aparut un articol de o gretosenie rara, in care autorul ne explica cum a venit momentul perfect sa ne cumparam un VW. Cu diverse argumente, unul mai pueril ca altul, dar ideea era ca VW face cele mai bune masini ale momentului. Autorul respectiv inca publica acolo, si la ceva timp dupa articol a cumparat un VW nou. Bine, masina era inmatriculata deja pe Porsche Romania, deci chiar noua nu cred ca era, dar probabil pretul obtinut a fost unul excelent. Sau chiar a crezut in ce a scris si de-aia a cumparat masina smile.gif

Deci da, au o imagine excelenta. Si nu se va schimba asta prea curand cat timp marketingul functioneaza foarte bine.


--------------------
2018 Mazda 3 G120 Challenge
2015 Land Rover Discovery Sport TD4 SE
2008 Mazda 2 TE
EX: Clio III dci Dynamique/Mazda CX-7 Revolution/ Alfa Romeo 159 2.4 jtdm
User is online!Galerie FotoPM
Go to the top of the page
+
VladSoare
post 10 May 2018, 10:02
Post #1684


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.525
Joined: 12 May 04
From: Voluntari, pe stînga




Nu-mi place VW ca marcă, și nu-mi plac nici mașinile VW (cu foarte puține excepții). Totuși, nu pot să nu apreciez calitatea fabricației. Am văzut Golfuri de firmă care după o sută de mii de kilometri făcuți în România nu aveau nici măcar un singur greieraș, iar plasticele, deși ieftine, arătau la fel de bine și erau la fel de bine îmbinate ca în prima zi. Despre concurență nu prea poți spune același lucru. Fordurile sînt pline de greieri chiar și în vîrful gamei. La Mondeo 4 se contractau fețele de uși în timp și se dezlipeau de ușă. De Reno ce să mai zicem, cu armata de greieri și de scîrțîituri și cu cablurile lor măsurate la milimetru, care se rup în cîțiva ani. Or la VW n-am văzut de-astea. Nu-mi place marca, dar ce-i al ei e al ei - chiar și un model ieftin îți dă impresia că a fost îmbinat cu simțul răspunderii.
Îmi place Focusul mult mai mult decît Golful - la design exterior și interior, motoare, fiabilitate, dotări, nu încape comparație nici măcar pe departe. Dar Golful se simte mai bine închegat. Nu zbîrnîie nimic în mers; nu scîrțîie plasticele la fiecare denivelare de pe drum.

This post has been edited by VladSoare: 10 May 2018, 10:09


--------------------
Mondeo 2.0H 2016 / Kuga 1.5 2016
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bion
post 10 May 2018, 10:32
Post #1685


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.629
Joined: 1 May 04
From: TM




Pen-ca vw face manarii si masini proaste care nu imi plac mi-am luat si io un tsi biggrin.gif


--------------------
Dacia SLZ Scala 2003 - TM54
Crăpa-le-ar Domnul ficații
Și setea ogoi-le-ar cu venin,
Căci n-au păreche-n lume blestemații
Crîșmarii care toarnă apă-n vin !
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Bicicleta galbena
post 8 Jun 2018, 07:25
Post #1686


Sunt nembru, domnule!


Group: Members
Posts: 882
Joined: 29 January 13
From: Bucuresti




"Studiu: Aproape toate motorizarile diesel Euro 6 depasesc cu mult limitele impuse de UE"

"Dieselurile "elibereaza" in mod sistematic cantitati mari de oxizi de azot in atmosfera in timpul conducerii in situatii reale, in ciuda faptului ca masinile respecta cele mai recente reglementari europene privind emisiile, spun oamenii de stiinta ai organizatiei nonprofit cu sediul la Berlin."

"Au fost testate aproximativ 4.850 de modele, variind de la standardele Euro 3 la Euro 6. Toate motorizarile Euro 3, 4 si 5 diesel au primit un rating slab, iar 91% din masinile Euro 6 au primit rating rosu pentru poluare peste limite. In schimb, toate propulsoarele pe benzina Euro 6 au primit un rating bun sau moderat."

https://www.wall-street.ro/articol/Auto/231...oducatorul.html




--------------------
Peugeot 407 1.8 16v 2005
ex Dacia Solenza 1.4 Mpi 2003
____________________________
"Si cand sunt contra curentului sunt in directia cea buna" - Piele
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dizzy
post 8 Jun 2018, 08:08
Post #1687


Work smart not hard!


Group: Members
Posts: 3.055
Joined: 11 February 04
From: Bucuresti capitala Cârcostan




QUOTE(bion @ 10 May 2018, 11:32)
Pen-ca vw face manarii si masini proaste care nu imi plac mi-am luat si io un tsi biggrin.gif
*



Pai sa-l stapanesti sanatos Uica Bion si sa apuci sa-l vinzi peste treijdeani ca masina de epoca!

@AndreiMR, cred ca ai o viziune cel putin deformata asupra lucrurilor, asta ca sa nu zic partizana.
1,9TDI a fost un motor bun, unii ar zice foarte bun, a fost unitatea cu care s-au comparat toti, de la lansare, pana la scoatere din productie. Mai sus de EURO4 nu aveau cum sa-l duca cu injectia lui tip Pompa-injector, trebuiau sa-l treaca pe commonrail, au ales sa nu faca asta.
2,0TDI a fost un motor slab cu PompeDuse (atentie, unele exemplare cu injectoare Siemens) si un motor ok cu injectoare Bosch. Varaiantele cu CommonRail nu au avut probleme serioase.
In cazul scandalului DieselGate, VW (si nu numai ei) au decis sa nu puna sistem de tratare cu uree pe masina. De ce? Ca sa nu ii coste, si au ales sa manareasca testele. De ce? Pentru ca se poate s i pt ca sunt suficient de smecheri sa scape cu asta. Cele Euro 6 cu instalatie de uree nu au nici pe naiba la teste.

La benzinare, au ales sa inoveze. Aveai in continuare pe piata 1,2 1,4 si 1,6 aspirat - cam ce avea si concurenta si in plus aveai 1,4TSI/140CP pus pe Passat, cu taxe de Logan. La fel 1,8 scotea 160-200 CP, ca un motor aspirat de 2,5-3.0.
2.0 turbo pus pe Passat Gollf, Skoda, Seat, transforma o masina de familie intr-o racheta cu 200 lei impozit si 800 RCA?! Cam bine, zic!
Bun la buget si culmea, pe cei care le-au luat de noi nu am auzit sa se planga. Sigur, cei cu masina luata de la o batranica din Germania aflau cu surpriza ca Passatul lor de 100.000 km are de 4 ori pe atat.

Despre partea cu designul, putem vorbi pana terminam bitii forumului. Designul lui T-Roc e tineresc, reclama e foarte reusita, acum ca nu-ti place tie? Ghinionul lor ?! Au imagine buna, masini bune, fiabilitate buna per ansamblu, or sa ramana pe piata!

Acum despre serviciile de vanzare:
- Am fost extrem de dezamagit de Toyota. Am vrut Toyota, am mers in showroom, am facut drive test, le-am explicat ce vreau, i-am rugat sa-mi dea oferta. Dupa doua zile i-am sunat, apoi din nou dupa inca 3. Nici pana in ziua de azi nu mi-au dat o oferta. Cucamasa pe Toyota lor. Daca nici sa o vanda nu-s in stare, greu de crezut ca pot sa o repare, nu?
- Nissan. Iti spune un pret, apoi cand zici ca vrei sa comanzi iti explica ca a creescut in doua saptamani pretul cu vreo 2000 euro.... zic ok, sa va tufeti pisica.
- Skoda. In momentul ala eram utilizator de Skoda; aproape ca la Toyota plus un termen de livrare de 9 luni la ce voiam eu... soro, nu-i copil sa-l obtii in 9 luni, o gestati, ce plm ii faceti?!
- Mitsubishi: servicii exemplare - masinile naspa.
- Renault: Servicii ok, masinile ok, dar nu ce voiam eu la momentul ala. Un plus pt sonorizarea Bose
- Ford: - servicii ok, masinile ok, varianta castigatoare. dupa 3 ani si 4 luni ma declar multumit de masina si de servicii; le-am mai trimis eu 3 clienti;

This post has been edited by dizzy: 8 Jun 2018, 08:53


--------------------
Ford Kuga 2015 ex Dacia Logan 2005 - B zzz SXX
If you want perfection buy a Mercedes, or marry an accountant - Jeremy Clarkson
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AndreiMR
post 8 Jun 2018, 09:29
Post #1688


Membru alfist


Group: Members
Posts: 3.161
Joined: 15 January 09
From: Pitesti




QUOTE(dizzy @ 8 Jun 2018, 09:08)
Pai sa-l stapanesti sanatos Uica Bion si sa apuci sa-l vinzi peste treijdeani ca masina de epoca!

@AndreiMR, cred ca ai o viziune cel putin deformata asupra lucrurilor, asta ca sa nu zic partizana.



Deloc, nu sunt hater VW, dar nu cred in marketingul agresiv si odele din Automarket si AutoBild.

QUOTE
1,9TDI a fost un motor bun, unii ar zice foarte bun, a fost unitatea cu  care s-au comparat toti, de la lansare, pana la scoatere din productie. Mai sus de EURO4 nu aveau cum sa-l duca cu injectia lui tip Pompa-injector, trebuiau sa-l treaca pe commonrail, au ales sa nu faca asta.
2,0TDI a fost un motor slab cu PompeDuse (atentie, unele exemplare cu injectoare Siemens) si un motor ok cu injectoare Bosch. Varaiantele cu CommonRail nu au avut probleme serioase.


Cred ca R19/16V te-ar putea contrazice aici. Si nu e singurul patit. Fata de 2.0 TDI PD intr-adevar CR-ul a fost mai fiabil, dar nu chiar impecabil. Si ai condus o varianta Euro6 a motorului asta? E atat de gatuit incat ai senzatia ca ai un motor cu vreo 30 de cai mai slab, in prima parte a accelerarii. Dupa faza initiala de nimic se misca, dar e atat de ciudat reglat...

QUOTE
La benzinare, au ales sa inoveze. Aveai in continuare pe piata 1,2 1,4 si 1,6 aspirat - cam ce avea si concurenta si in plus aveai 1,4TSI/140CP pus pe Passat, cu taxe de Logan. La fel 1,8 scotea 160-200 CP, ca un motor aspirat de 2,5-3.0.
2.0 turbo pus pe Passat Gollf, Skoda, Seat, transforma o masina de familie intr-o racheta cu 200 lei impozit si 800 RCA?! Cam bine, zic!
Bun la buget si culmea, pe cei care le-au luat de noi nu am auzit sa se planga. Sigur, cei cu masina luata de la o batranica din Germania aflau cu surpriza ca Passatul lor de 100.000 km are de 4 ori pe atat.


Hai sa nu exageram. Nu au fost primii cu motoare mici turbo. Nu au inovat nimic cu motoarele alea. Au fost insa primii cu distributii pe lant care pica fara motiv la 20-30k km, cu turbine de plastilina...oricum ai da-o, 1.2 si 1.4 TSI au fost niste mizerii de motoare, complet nereusite dpdv al fiabilitatii. Au incercat sa le modifice, apoi au renuntat cu totul la ele. 2.0 TSI e foarte misto daca obisnuiesti sa mergi cu uleiul in portbagaj, dar pana la urma posesorii de VW erau invatati cu asta smile.gif Glumesc putin, da, e un motor foarte ok ca performante...dar nimic special pana la urma. ~200 cp din 2.0 turbo nu mai e demult o chestie nemaivazuta

QUOTE
Despre partea cu designul, putem vorbi pana terminam bitii forumului. Designul lui T-Roc e tineresc, reclama e foarte reusita, acum ca nu-ti place tie? Ghinionul lor ?! Au imagine buna, masini bune, fiabilitate buna per ansamblu, or sa ramana pe piata!


Designul exterior e chiar ok. Nu am ce sa zic. Dar calitatea interiorului ai vazut-o? E socant de slaba.

Cum ziceam, nu sunt hater VW, chiar am fost de curand la ei in showroom si iau in calcul serios achizitia unui VW, daca il iau la un pret corect pentru dotari si calitate. Dar nu merita sub nicio forma imaginea de "masina suprema, nemuritoare" pe care o are in Romania. E o masina putin peste media clasei la anumite capitole, dar exagerat de scumpa daca nu o configurezi cum trebuie sau daca nu prinzi vreo serie speciala/oferta limitata.

This post has been edited by AndreiMR: 8 Jun 2018, 09:29


--------------------
2018 Mazda 3 G120 Challenge
2015 Land Rover Discovery Sport TD4 SE
2008 Mazda 2 TE
EX: Clio III dci Dynamique/Mazda CX-7 Revolution/ Alfa Romeo 159 2.4 jtdm
User is online!Galerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dizzy
post 8 Jun 2018, 09:57
Post #1689


Work smart not hard!


Group: Members
Posts: 3.055
Joined: 11 February 04
From: Bucuresti capitala Cârcostan




Pai, eu am avu 2 x TDI, de 1,9 si 1,4, sunt invatat sa am bidonul de oloi in porcbagaj, asa ca nu ma sperii. smile.gif
Din cate stiu, combinatia de motor de aprox 1,4 litrii, benzina, tubo, injectie directa nu mai fusese pusa pe produs de serie mare.

Asta cu interiorul, nu stiu ce sa zic, mie mi-a placut TROC. E mai pt cei care apreciaza designul mai simplist, dar in nici un caz nu e urat. La Ford, de exemplu, am numarat cel putin 5 butoane care sunt degeaba. Asa, mi-a placut si interiorul Peugeot-ului, care a dat istoriei unitatea optica.

This post has been edited by dizzy: 8 Jun 2018, 10:01


--------------------
Ford Kuga 2015 ex Dacia Logan 2005 - B zzz SXX
If you want perfection buy a Mercedes, or marry an accountant - Jeremy Clarkson
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
axabrt
post 11 Jun 2018, 17:56
Post #1690


Membru autentic


Group: Members
Posts: 858
Joined: 15 February 05
From: Ploiesti




Da ăștia ?

http://www.dw.com/en/dieselgate-scandal-au...tion/a-44155557

This post has been edited by axabrt: 11 Jun 2018, 17:57


--------------------
Opel Astra 2006, 90CP
.dracnev si boboru’ este viitoru’.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
klaus
post 11 Jun 2018, 19:24
Post #1691


步步


Group: Moderatori
Posts: 20.437
Joined: 4 August 02
From: Bucuresti




Si care ar fi articolele despre masini mincinoase la aia de la stiripesurse?
Ca aici nu era vorba de un articol politic, ci de unul de stire internationala.


--------------------
Scenic III 1.9 dCi - - - -
E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
axabrt
post 11 Jun 2018, 20:11
Post #1692


Membru autentic


Group: Members
Posts: 858
Joined: 15 February 05
From: Ploiesti






--------------------
Opel Astra 2006, 90CP
.dracnev si boboru’ este viitoru’.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
klaus
post 18 Jun 2018, 13:05
Post #1693


步步


Group: Moderatori
Posts: 20.437
Joined: 4 August 02
From: Bucuresti




Se ingroasa gluma serios.
Seful Audi a fost arestat azi (nu am inteles prea bine daca doar retinut sau arestat de-a binele).


--------------------
Scenic III 1.9 dCi - - - -
E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
papa_mulo
post 20 Jun 2018, 05:13
Post #1694


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.301
Joined: 25 November 07
From: Bucuresti




Se ingroasa pla...au facut perchezitie si la el acasa la 3 ani de la declansarea scandalului si l-au retinut de teama sa nu ascunda dovezi. Hrana pt gusteri...


--------------------
Renault Megane Estate 2018 dci90
Renault Megane Sedan dci85 - 2007
Renault Trafic Passenger dci115 - 2008
Renault Clio 1.2 16v - 2014
--------------
Fosta: R11 Spring 1.6D - 1987
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
george_scala_2004
post 21 Jun 2018, 11:48
Post #1695


Membru autentic


Group: Members
Posts: 8.282
Joined: 16 April 09






--------------------
*** ... ...
Daca stii sa pretuiesti timpul nu te vei plictisi niciodata!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+

57 Pages « < 55 56 57
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 23rd September 2018 - 00:17
Forum Renault Server hosting