DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

7 Pages « < 3 4 5 6 7 > 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Vreau sa imi cumpar Duster

cristic1982
post 1 Mar 2018, 09:31
Post #121


Membru autentic


Group: Members
Posts: 794
Joined: 4 February 11




QUOTE(IRONICK @ 1 Mar 2018, 09:15)
Nu-s alte scaune, au pus doar un cm de burete in plus.
Insonorizare?  radmasa.gif
Ce materiale au pus in plus? Ce solutii?
*


Mare parte din vehicul e diferit. In afara de gmp-uri si parte electrica, restul e diferit (caroserie, plastice, geamuri, scaune etc.).
Scaunele au cu totul alt cadru și alți bureți, cum pot fi la fel? Pe principiul asta și dacă puneau scaunele de tuareg (că tot e in voga pe forum), tot ziceai că e același lucru.


--------------------
Dacia Duster 2010 K9K898 Laureat 4x4
"Asta chiar va crede prosti, stimati votanti PSD. Isi bate joc de voi. Si de noi, restul, fireste. Dar pe noi, macar, nu ne crede prosti." - DannyY
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
einstein1984
post 1 Mar 2018, 09:38
Post #122


Membru autentic


Group: Members
Posts: 9.511
Joined: 12 November 05
From: Bucuresti




normal, au sezut, spatar, reglaj pe inaltime... la fel ca alea vechi. ironice, cred ca e cazul de o vizita la oftalmolog pentru matale, sau sa lasi irish coffeul ala de dimineata daca cu ochii stai bine.

Daca vrei sa vezi materiale si solutii ori in dialogys ori mergi la un dealer si demonteaza unu. Oricum la o proba de drum se aude diferenta .

This post has been edited by einstein1984: 1 Mar 2018, 09:43


--------------------
membru Folding @home din 2008 - verde
Membru satul de gasca vesela de pe forumul atasat cafenelei Dacia Club.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dizzy
post 1 Mar 2018, 10:27
Post #123


Work smart not hard!


Group: Members
Posts: 3.198
Joined: 11 February 04
From: Bucuresti capitala Cârcostan




QUOTE(IRONICK @ 1 Mar 2018, 10:15)
Nu-s alte scaune, au pus doar un cm de burete in plus.
Insonorizare?  radmasa.gif
Ce materiale au pus in plus? Ce solutii?
*



Asa de trolling: Daca penisu' lu matale era mai gros cu un cm, mai era acelasi? radmasa.gif


--------------------
Ford Kuga 2015 ex Dacia Logan 2005 - B zzz SXX
If you want perfection buy a Mercedes, or marry an accountant - Jeremy Clarkson
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
IRONICK
post 1 Mar 2018, 10:41
Post #124


----------------------------


Group: Members
Posts: 20.756
Joined: 19 April 05




QUOTE(cristic1982 @ 1 Mar 2018, 08:31)
Mare parte din vehicul e diferit. In afara de gmp-uri si parte electrica, restul e diferit (caroserie, plastice, geamuri, scaune etc.).
Scaunele au cu totul alt cadru și alți bureți, cum pot fi la fel? Pe principiul asta și dacă puneau scaunele de tuareg (că tot e in voga pe forum), tot ziceai că e același lucru.
*

Caroserie? Aaa, are alte usi, nu mai stiu cine zicea. De ce nu au imbunatatit sasiul? Nu cu aceeasi tabla ieftina, doar mai groasa. De ce nu s-a folosit tabla mai tare? De ce nu s-au adaugat traverse? Da, s-a schimbat tablierul, acum este ala de pe L2. Scaunele sunt alea care se monteaza deja pe berlina, nu-s mare chestie.


1 Mar 2018, 09:44:
QUOTE(einstein1984 @ 1 Mar 2018, 08:38)
Daca vrei sa vezi materiale si solutii ori in dialogys ori mergi la un dealer si demonteaza unu. Oricum la o proba de drum se aude diferenta .
*


Nu ma pasioneaza sa il deschid si nici sa vad ce mare minune este masina la un dealer.
Diferenta-i foarte mica la proba de drum. Deci ce materiale are in plus? Doar cauciucul ala la la montantul A ca era gaura prea mare in aripa?

1 Mar 2018, 09:46:
QUOTE(YRX @ 1 Mar 2018, 08:22)
Ironickule esti hater...  biggrin.gif
Am vazut si eu live noul Duster si mi-au placut plasticele alea de la aripile fata si stopurile de jeep.
*

stopurile-s ok
plasticele ala cu sigla (mai bine nu o puneau, arata ca un chici) sunt de design
daca lasau sa iasa aerul, castigau macar ceva



1 Mar 2018, 09:47:
QUOTE(dizzy @ 1 Mar 2018, 09:27)
Asa de trolling: Daca penisu' lu matale era mai gros cu un cm, mai era acelasi? radmasa.gif
*

pai nu-i mai gros, este la fel. doar spoit altfel


This post has been edited by IRONICK: 1 Mar 2018, 10:47


--------------------
- - - - -
Dacă ataci replica unui prost, riști să te trezești cu tot prostul în discuție!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
einstein1984
post 1 Mar 2018, 10:49
Post #125


Membru autentic


Group: Members
Posts: 9.511
Joined: 12 November 05
From: Bucuresti





trebuie sa fii chior rau sa nu vezi diferentele intre scaune (macar la comanda de reglaj pe inaltime, berlina o are in fata sub scaun duster in lateral), sunt si uzine diferite care le produc, sigle diferite pe poarta.
La naiba, nici nu ai vazut masina live si stii sigur ca e la fel cu aia veche.

1 Mar 2018, 18:21:
sau stai asa, daca glisierele sunt la fel, sunt acelasi scaune???

This post has been edited by einstein1984: 1 Mar 2018, 17:21


--------------------
membru Folding @home din 2008 - verde
Membru satul de gasca vesela de pe forumul atasat cafenelei Dacia Club.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
IRONICK
post 1 Mar 2018, 17:34
Post #126


----------------------------


Group: Members
Posts: 20.756
Joined: 19 April 05




Are sezutul si spatarul construite integral din tabla ambutisata? Altfel nu poti sa ai un scaun bine profilat si cu sustinere ergonomica, indiferent cat burete pui si cat il faci de moale. Cu armatura din teava este de toata jena.

Comenzile sunt fix pix (marketing pentru fraieri), daca s-a renuntat si la rozeta pentru spatar si nu mai face joc in timp, atunci sunt ok.

This post has been edited by IRONICK: 1 Mar 2018, 17:34


--------------------
- - - - -
Dacă ataci replica unui prost, riști să te trezești cu tot prostul în discuție!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
zfmflorin
post 1 Mar 2018, 20:01
Post #127


=*=*=*=*=*=*=*=*=*=


Group: Members
Posts: 287
Joined: 18 January 07
From: BRASOV




Am fost sambata trecuta pe la reprezentanta dacia si printre altele am vazut si noul Duster.
Mi-a placut mult cum arata, atat la ext. cat si la int., dar in schimb am dat cu capul de caroserie cand m-am uracat in el (si colegul cu care am fost la fel)....
Nus' ce inginerie au facut ca eu nu sunt inalt... (cred ca ducand stalpul A mai in fata, a coborat/mutat plecare unghiului de la usa).
Parca eram si mai aproape de plafon fata de loganul meu.


--------------------
Dacia Logan Laureate 1,2 16v E5N/08-2012 - BV 29 --H
ex:Dacia Logan Preferance 1,5dci E3/03-2006-->08-2012(76.100km) - BV 29 --H
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
IRONICK
post 1 Mar 2018, 20:28
Post #128


----------------------------


Group: Members
Posts: 20.756
Joined: 19 April 05




Stalpul nu s-a modificat cu nimic, doar parbrziul a facut mai multa burta in partea centrala. Din cauza asta s-a refolosit peretele de foc de la berlina.

giphy.gif

This post has been edited by IRONICK: 1 Mar 2018, 20:38


--------------------
- - - - -
Dacă ataci replica unui prost, riști să te trezești cu tot prostul în discuție!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tavi_ro
post 2 Mar 2018, 20:08
Post #129


Membru autentic


Group: Members
Posts: 817
Joined: 11 September 05




QUOTE(IRONICK @ 1 Mar 2018, 10:41)
Caroserie? Aaa, are alte usi, nu mai stiu cine zicea. De ce nu au imbunatatit sasiul? Nu cu aceeasi tabla ieftina, doar mai groasa. De ce nu s-a folosit tabla mai tare? De ce nu s-au adaugat traverse?


Ce are sasiul ? Eu unul in 6 ani nu am reusit sa il demolez indiferent pe unde am bagat dusterul. Tabla chiar daca are ceva indoituri si lipsa vopsea nu prezinta rugina.
Insonorizarea este mult mai buna.


Toata lumea de pe forumuri si nu numai apreciaza in mod pozitiv noul duster.

Ar fi cazul sa renunti la critici nefondate...nu crezi ?


--------------------
Dacia Duster Laureate 2012-1.6 16V, 4x4, * Logan Laureate, - 1.4 MPI,2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
psychoo
post 2 Mar 2018, 20:55
Post #130


Membru


Group: Members
Posts: 1.671
Joined: 23 August 07
From: Timisoara




Freedom of speech? No?


--------------------
Ford Focus Titanium, 2.0 TDCI, 2013 - TM XX XXX
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
IRONICK
post 5 Mar 2018, 10:33
Post #131


----------------------------


Group: Members
Posts: 20.756
Joined: 19 April 05




QUOTE(tavi_ro @ 2 Mar 2018, 19:08)
Ar fi cazul sa renunti la critici nefondate...nu crezi ?
*
Ar fi cazul sa mi le defondezi punctual. Aceste "critici" ...

Nu de alta, dar te contrazice inclusiv fabricantul. Au pus material in plus pentru ca sasiul era prea moale. Moale pentru comportementul rutier, moale pentru siguranta.
Eu am cerut material mai tare, nu mai mult. Sa se pastreze aceeasi greutate, cu avantaje multiple.
Am cerut traverse suplimentare, pentru ca la impactul lateral a iesit ca un acordeon.
Sub tunelul central catre bride sunt?

This post has been edited by IRONICK: 5 Mar 2018, 10:37


--------------------
- - - - -
Dacă ataci replica unui prost, riști să te trezești cu tot prostul în discuție!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tavi_ro
post 6 Mar 2018, 13:00
Post #132


Membru autentic


Group: Members
Posts: 817
Joined: 11 September 05




Poti sa pui material cat vrei. Daca te loveste un tir sau ceva mai mare nu ai nici o sansa.

Asa cum am zis pana acum am doar o indoitura in aripa spate. Atat si nimic mai mult. Daca era moale sasiul apareau probleme in uzura anvelopelor. Care anvelope s-au uzat uniform pana cand le-am schimbat, la 50k.

Testele EUROENCAP sunt mult mai stricte in 2017-2018. Daca s-a dorit ramanerea la 3 stele e simplu de inteles ca mai trebuiau ceva ranforsari.

Material mai tare...hai sa o facem din titan...dar pretul o sa fie astronomic.


--------------------
Dacia Duster Laureate 2012-1.6 16V, 4x4, * Logan Laureate, - 1.4 MPI,2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
IRONICK
post 7 Mar 2018, 13:51
Post #133


----------------------------


Group: Members
Posts: 20.756
Joined: 19 April 05




QUOTE(tavi_ro @ 6 Mar 2018, 12:00)
Daca era moale sasiul apareau probleme in uzura anvelopelor
*
Tu esti pe bune? Nici unei persoane cu cele mai slabe cunostinte in domeniu nu putea sa ii treaca o asemenea idee prin cap.


--------------------
- - - - -
Dacă ataci replica unui prost, riști să te trezești cu tot prostul în discuție!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tavi_ro
post 7 Mar 2018, 14:51
Post #134


Membru autentic


Group: Members
Posts: 817
Joined: 11 September 05




Sunt curios cum ai tu directia si unghiurile bune cand sasiul e deformat...


--------------------
Dacia Duster Laureate 2012-1.6 16V, 4x4, * Logan Laureate, - 1.4 MPI,2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tatabobu
post 7 Mar 2018, 15:08
Post #135


membru


Group: Members
Posts: 2.698
Joined: 14 September 04
From: Bucuresti




Deformat si deformabil sunt doua chestii diferite.


--------------------
DACIA 1300 1995
Scurgere de ulei? Care scurgere de ulei??? Balta aia de sub masina e sudoarea hergheliei de cai putere...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tavi_ro
post 8 Mar 2018, 08:28
Post #136


Membru autentic


Group: Members
Posts: 817
Joined: 11 September 05




deformábil, -ă a [At: ORBONAȘ, MEC. 84 / Pl: ~i, ~e / E: fr déformable] (D. corpuri solide) Care se poate deforma (11-12).

deformát2, ~ă a [At: CIHAC, I. N. 20/26 / V: desf~, dif~, disf~ / Pl: ~ați, ~e / E: deforma] 1 ... 7 (D. cuvinte) Căruia i s-a modificat forma corectă.

Corect. Deci in concluzie una e sa dai intro-o groapa, denivelare si sasiul sa ramana la forma initiala si alta e sa sa isi schimbe forma.

Daca pana acum sasiul de pe masina mea a ramas la forma initiala, chiar daca a fost solicitat destul de mult si in conditii grele inseamna ca e destul de rezistent si proiectat bine. Acum ca s-au mai bagat ceva ranforsari pentru a respecta noul EUROENCAP via 3 stele e alta poveste.

Sasiul nu este prea moale. Ca e loc de mai bine sunt de acord. La urma urmei poti sa iti montezi si un rollcage...daca nu iti ajung tevile actuale....Roll cage Duster

This post has been edited by tavi_ro: 8 Mar 2018, 08:29


--------------------
Dacia Duster Laureate 2012-1.6 16V, 4x4, * Logan Laureate, - 1.4 MPI,2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tatabobu
post 8 Mar 2018, 12:09
Post #137


membru


Group: Members
Posts: 2.698
Joined: 14 September 04
From: Bucuresti




Pasul urmator: exista deformare elastica (si trebuie sa fie posibila, intr-o mica masura) si deformare plastica. Deformarea plastica ar fi dus la uzuri mari si aiurea in anvelope, deformarea elastica prea mare duce la tinuta proasta de drum.


--------------------
DACIA 1300 1995
Scurgere de ulei? Care scurgere de ulei??? Balta aia de sub masina e sudoarea hergheliei de cai putere...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tavi_ro
post 8 Mar 2018, 13:24
Post #138


Membru autentic


Group: Members
Posts: 817
Joined: 11 September 05




QUOTE(tavi_ro @ 6 Mar 2018, 13:00)
Daca era moale sasiul apareau probleme in uzura anvelopelor.


Revenind la problema de baza, sasiul este ok proiectat ? Avand in vedere ca nu s-a deformat plastic ca sa fim in ton cu teoria. Din cate stiu Dusterul s-a calificat cu 3 stele la testele EUROENCAP 2012 cand am luat eu masina. Acum conditiile s-au schimbat, vitezele de impact la teste sunt mai mari, deci mi se mare normal sa mai intareasca anumite zone pentru a se califica tot la 3 stele.

Revenind la sasiu.
Ca este deformabil la anumite forte, eventual proiectat special sa protejeze cabina conducatorului este alta poveste care nu implica anvelopele sau saritul prin gropi/bolovani. Cum e sa te trezesti cu un lonjeron in brate la un impact frontal ?

Deci pasul urmator care este ?



--------------------
Dacia Duster Laureate 2012-1.6 16V, 4x4, * Logan Laureate, - 1.4 MPI,2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
einstein1984
post 8 Mar 2018, 14:27
Post #139


Membru autentic


Group: Members
Posts: 9.511
Joined: 12 November 05
From: Bucuresti




oare Ironiku intra si pe formurile jaguar si mercedes sa le zica ce masini naspa au si cum puteau a le faca mai bune? Sau doar Dacia beneficiaza de consultanta gratuita?


--------------------
membru Folding @home din 2008 - verde
Membru satul de gasca vesela de pe forumul atasat cafenelei Dacia Club.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
robbie_ro
post 8 Mar 2018, 15:29
Post #140


-----------------------


Group: Members
Posts: 409
Joined: 25 June 07




biggrin.gif

Probabil pe acolo se discuta doar chestii de genul "Am murdarit cauciucurile cu noroi, ce roti recomandati sa cumpar?", "Comanda vocala pentru golirea scrumierei nu functioneaza"...

This post has been edited by robbie_ro: 8 Mar 2018, 15:31


--------------------
Dacia Logan 2007, Laureate Plus
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
marksman
post 21 Aug 2018, 18:11
Post #141


Custom member title


Group: Members
Posts: 6.019
Joined: 1 November 04
From: țară




Are cineva Duster modelul 2018? M-ar interesa daca e cineva care a avut Duster ph1 sau ph2 si a trecut la Duster 2, si-ar putea face un versus.

Imi trebuie un SUV, neaparat 4x4, A/C manual sau automat, ESP, HSA/HDC, senzori de parcare fata si spate (sa poata fi condus si parcat usor de o doamna tanara), si sa fie usor de intretinut (daca se strica ceva sa nu aiba timpi de imobilizare mai mari de 24h). M-am mai uitat la Kuga, Pejo 3008, Mazda CX-3. La pretul unui Kuga entry-level Dusterul are mai multe optionale.


--------------------
- - -
România nu se mai vindecă decât cu ADM-uri.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
4x4
post 21 Aug 2018, 19:14
Post #142


Übermensch


Group: Members
Posts: 3.398
Joined: 24 March 07




Si ce ai vrea sa afli? E la fel ca cel vechi la intetinere. Dotarile sunt cam tot acolo. Pot doar sa ghicesc pt ce ai nevoie de masina, daca imi permiti sa iti dau un sfat, personal, niciodata nu as alege cea mai nesigura masina noua pentru familia mea. Serios, un Outlander SH, e la fel de rapid de reparat, si destul de fiabil.


--------------------
W S S
Attere Dominatum!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sorin1983
post 21 Aug 2018, 22:07
Post #143


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.483
Joined: 3 July 06
From: Bucuresti-Rahova




ia-i un x6 sau un ml... daca e si incepatoare cu cat e mai mare masina cu atat mai bine.


--------------------
Renault Megane1- -Sisteme electronice de securitate
A trecut vremea cand comunistii ni se kkau in cap...acum avem si noi gura!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tavi_ro
post 22 Aug 2018, 11:32
Post #144


Membru autentic


Group: Members
Posts: 817
Joined: 11 September 05






--------------------
Dacia Duster Laureate 2012-1.6 16V, 4x4, * Logan Laureate, - 1.4 MPI,2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
marksman
post 22 Aug 2018, 12:14
Post #145


Custom member title


Group: Members
Posts: 6.019
Joined: 1 November 04
From: țară




@4x4:

Sunt curios cum e dpdv insonorizare, calitatea asamblarii (ce am vazut la masinile expuse nu mi-a placut, dar am zis ca o fi vreun hei-rup ca sa le scoata repede pe piata), cum se comporta in exploatare, consum etc.

SH am luat doar masini cunoscute, nu-s fanul loteriilor. Daca ar fi sa iau una, as merge pe foste masini de DT sau showroom. Outlander "destul de fiabil" am vazut, sta mai mult in curte sau in service, mai ales la cum vin piesele de schimb la asiatice. Sa pui Dusterul in aceeasi categorie cu masinile chinezesti e de porc ("cea mai nesigura masina noua" - really?). Are neajunsurile lui, dar nici chiar asa.


- Mazda CX-3 ar fi o optiune, dar daca vrei 4x4 trebuie sa dai peste 23k EUR, ca nu e oferit in configuratii mai de baza. E drept, la banii aia primesti multe dotari.
- Ford Kuga: echipare Trend, fara optionale, 22k EUR fara TVA, motor 2.0 diesel 150 CP. LE: mi-a placut cum aveau la un moment dat promotia la 4x4 cu motorul de 1.5 benzina la 19.500 EUR cu TVA, dar n-a durat mult. Tot fara optionale.
- Pejo 3008: "4x4" (GripControl) cu motor de 1.2 turbo 130 CP 22.408 EUR cu TVA, si dac-am vrut "4x4" musai jante de 18". La ce vizibilitate proasta ai in spate, e musai camera de marsarier +500 EUR ca vine la pachet cu Mirror Link si WiFi). Imi place masina, nu-mi plac motorizarile, configuratiile si pretul optiunilor, ex. vrei ceva, iei musai si altceva la pachet, ca si cartile pe vremea lui Ceasca, sau la varianta de baza, numai 4x2, nu poti pune mare lucru: niste jante de 18" si clima "bizonica". Really?
- Citronel C3 Aircross: configuratorul nu merge in niciun browser, de la 13k EUR.
- Dacia Duster dCi 4WD 109 CP Prestige: 18.950 E cu TVA. (sau Comfort fara optionale: 17.200 EUR cu TVA). LLE: ca fapt divers am configurat una la maxim: 19.900 EUR cu TVA.
- Pejo 2008 SUV: la 19.814 EUR cu TVA si 1.5 Blue HDI se apropie cel mai mult de un Duster configurat la maxim, avand in plus climatizare automata "bizonica", faruri si stergatoare automate, oglinda electrocromatica si Mirror Screen
- Kia Sportage: daca vrei 4x4 sari de 22k EUR, fara vreo optiune. Pui optiuni si sari de 24k EUR.

@sorin1983:
Tanara doamna nu e incepatoare.

Am mai primit sfaturi gen "la 19.000 iei Tuareg beton, cu 60k km din 2016". Doar ca la Tuareg platesc statului 2k+ RON anual doar ca sa am autobuz cu motor de 3000 cmc, asta fiind motorizarea de baza, care consuma multicel in afara, iar in rest ce sa mai zic. Imi place masina, e capabila on si off road, dar TCO e prea mare. La fel si pentru ML, GLK (foarte faina masina, as cumpara-o SH, desi nu-s fanul loteriei, cum ziceam mai sus) sau X6, care nu-mi place de nicio culoare si unde dai bani x 10 pentru orice rahat, ca e BMW.

This post has been edited by marksman: 22 Aug 2018, 12:38


--------------------
- - -
România nu se mai vindecă decât cu ADM-uri.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
MyKe89
post 22 Aug 2018, 13:39
Post #146


Membru RFG


Group: Members
Posts: 2.010
Joined: 16 December 07
From: Bucuresti




QUOTE(marksman @ 22 Aug 2018, 13:14)
- Ford Kuga: echipare Trend, fara optionale, 22k EUR fara TVA, motor 2.0 diesel 150 CP. LE: mi-a placut cum aveau la un moment dat promotia la 4x4 cu motorul de 1.5 benzina la 19.500 EUR cu TVA, dar n-a durat mult. Tot fara optionale.

Kuga era la oferta aceea cu 1.5 diesel, 120CP, 4x2, preț ce includea pachetul de opționale Trend 1 (jante aliaj 17”, climatizare automată, SYNC 3, cotieră, geamuri electrice spate etc.) și cred că e și acum. Ai întrebat la vreun dealer?

QUOTE(marksman @ 22 Aug 2018, 13:14)
Am mai primit sfaturi gen "la 19.000 iei Tuareg beton, cu 60k km din 2016".
*


De ce nu Tiguan? Sau X1/X3.


--------------------
'08 VW Golf V GTI Edition 30
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
marksman
post 22 Aug 2018, 14:18
Post #147


Custom member title


Group: Members
Posts: 6.019
Joined: 1 November 04
From: țară




@MyKe89: eu stiam de 1.5 Ecoboost 150 CP (cel de 120 CP nu era disponibil cu 4x4), si era in configuratie "cheala" (radio cd, climatizare manuala, jante otel), dar 4x4. Chiar era expusa "troaca" la mall-ul din urbe. O sa mai intreb pe la dealeri.

X1 sare de 40k 4x4 (xDrive). X3 nu mai zic. Tiguan nu se mai fabrica, T-Roc vine numai 4x2 si ideal ar fi sa fie o masina noua, toate kkturile care apar sa se rezolve in garantie, ca o sa manance kilometri, minim 100 zilnic.


--------------------
- - -
România nu se mai vindecă decât cu ADM-uri.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
MyKe89
post 22 Aug 2018, 15:05
Post #148


Membru RFG


Group: Members
Posts: 2.010
Joined: 16 December 07
From: Bucuresti




De Tiguan și X1/X3 ziceam ca sehaș-ca-noi. Dacă nu.. Vitara? biggrin.gif


--------------------
'08 VW Golf V GTI Edition 30
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
marksman
post 22 Aug 2018, 16:37
Post #149


Custom member title


Group: Members
Posts: 6.019
Joined: 1 November 04
From: țară




Am uitat de asta. Merci. Ia sa dau o geana si la Suzuki.


--------------------
- - -
România nu se mai vindecă decât cu ADM-uri.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
zanzie
post 22 Aug 2018, 20:55
Post #150


Aspirant de Trabant


Group: Members
Posts: 1.340
Joined: 30 April 08
From: Pădure




QUOTE(marksman @ 22 Aug 2018, 13:14)
@4x4:

Sunt curios cum e dpdv insonorizare, calitatea asamblarii (ce am vazut la masinile expuse nu mi-a placut, dar am zis ca o fi vreun hei-rup ca sa le scoata repede pe piata), cum se comporta in exploatare, consum etc.



Am la munca 2 bucati noi 4x4, 1.5 dci si 110cai.
Pe langa cel vechi e clar un pas inainte.
Directia si tinuta de drum sunt mai bune ca la vechiul duster. Nu mai ai senzatia de "barca". Insonorizarea de asemenea e mai buna ca la vechiul model, da' nu cu mult. La fel timoneria CV manuala, ceva mai exacta fata de vechea generatie. Usile se inchid mai bine ca la vechea generatie; dpdv caroserie au facut-o mai inchegata.

Pacat ca motoarele si treptarea cutiei de viteze sunt de 2 lei, varza. La fel franele, sunt slabute. Prost aleasa e solutia cotierei soferului, de tot rahatul.
Daca vrei neaparat masina noua, e bunicel Dusterul, dar daca vrei MASINA, cumperi un SUV adevarat, adica minim motor de 2 litri, cutie automata si 4x4. E la ani lumina peste Duster.


--------------------
gard viu din spini, cu flori la poarta si rinoceri in curte
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+

7 Pages « < 3 4 5 6 7 >
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 15th December 2018 - 01:27
Forum Renault Server hosting