DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

153 Pages « < 41 42 43 44 45 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Vreau sa-mi cumpar bicicleta.

Serpico
post 13 Feb 2010, 21:24
Post #1261


Membru autentic


Group: Members
Posts: 511
Joined: 10 April 03
From: Timisoara




Nu folosi WD-40 pentru uns lantul.


--------------------
Dacia Logan Laureate Plus 1.4MPI 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nh1980ro
post 13 Feb 2010, 21:41
Post #1262


Membru


Group: Members
Posts: 3.612
Joined: 7 February 07
From: Togo-Togo.




Pai da-mi mai multe detalii. Ca WD-40 mi-au dat baietii de la magazinul de bicle, nu l-am luat de capul meu.


--------------------
Kona/Renault Lana'i/Clio 3 2007/2009
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Stefan
post 13 Feb 2010, 21:48
Post #1263


Quite opinionated


Group: Members
Posts: 1.449
Joined: 18 January 08
From: Cluj-Napoca




WD-40 il poti folosi in cel mai bun caz pentru degresat. Pentru uns exista uleiuri speciale pentru lant.

http://bikezone.ro/Ulei-lant-Cyclon-507.html

Eu mi-am luat din Decathlon. Am folosit abia un sfert intr-un an.


--------------------
Volkswagen Golf 7 Variant 1,4 TSI 2013
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
VladG
post 13 Feb 2010, 22:13
Post #1264


Membru preistoric


Group: Members
Posts: 2.386
Joined: 23 January 03
From: Bucuresti




Frumoasa coborarea, dr_mKe!
Pozitia camerei amplifica senzatia de viteza, cred, caci pe coborarea din Iezer am trecut de cateva ori de 40, dar camera fiind pe casca, pare mult mai incet decat ai filmat tu.

Revenind la componente, daca vrei sa faci o coborare rapida pe teren mai greu (nu down-hill, ci doar drum mai rau) te simti mai in siguranta cu ceva de calitate si SIGUR mai confortabil.
Initial bicla a venit cu furca Reba SL, de 80mm, excelenta, robusta, insa pe coborari mai lungi nu mi se parea ca amortizeaza suficient. Asa ca am facut un upgrade la un Manitou R7 MRD Carbon Absolute, de 100 mm si vreau sa va zic ca e diferenta MARE. Lucreaza mult mai bine, parca pluteste bicla.
Totul trebuie raportat la drumurile pe care se intentioneaza sa se mearga si la stilul personal.
Daca nu-i dai in goarna, merge si cu ceva mai slabut. De exemplu am facut Transalpina si Strategica cu o bicla hibrida (Kettler Light Rider), cu roti de 28, inguste, cu o furca ieftina, pe arc. Toata bicla costa 2/3 din furca cea noua si am ajuns cu bine la destinatie, insa am mers incet si cu grija, am ocolit pietrele, etc. Pentru ca nu-mi placea stilul asta si pentru ca am inceput sa merg tot mai mult pe munte, am si schimbat-o si am tot upgradat componente. Acum as zbura pe unde mergeam inainte cu 5 km/h. smile.gif
Nu sfatuiesc pe nimeni sa-si ia din prima ceva scump, cu componente de top, doar daca nu il dau banii afara din casa.
Daca simti nevoia, ulterior poti face imbunatatiri.
Oricum nu prea gasesti combinatia de piese care sa-ti placa, sau, neavand inca experienta, nici nu stii ce ti-ar trebui acum, asa ca mai bine ti-o aranjezi tu ulterior.
Toate astea le spun fiind patit. Am zis ca-mi iau super bicla, sa nu ma doara capul, si mi-a placut enorm la inceput. Am dat 1500 iepuroi pe ea si dupa un an mai am doar cadrul si franele (frane pe care le voi schimba in curand smile.gif ) din bicla originala. Daca as fi avut atunci cunostintele de azi, mi-o construiam singur, din bucati si ieseam mult mai ieftin, deci n-a meritat deloc bicla scumpa de la inceput, oricum n-am luat mare branza din vanzarea componentelor schimbate.
Concluzie, luati una entry level, in genul celor recomandate mai sus (NU bicle de supermarket!) si daca simtit nevoia, imbunatatiti ulterior.
Inca ceva legat de imbunatatiri: nu merita luate piese de aici, sunt foarte scumpe. Periodic se fac comenzi pe ciclism.ro de la site-uri din afara (Germania si GB), iar preturile sun la trei sferturi sau chiar jumatate si transportul se imparte intre participanti. A, vedeti ca se pot lua si bicle intregi, daca gasiti o oferta convenabila.
Site-uri:
bike-components.de
actionsports.de
chainreactioncycles.com
bike24.de
jedi-sports.de
starbike.de
fahrad.de (de la ei am luat Corratec-ul)
Toate sunt ok, am comandat de la ei.



Stefan a zis bine, WD-40 e degresant. E musai sa se aplice ulei de lant, altfel WD-ul ala se evapora repede si se uzeaza puternic lantul. Dupa 1000km trebuie verificata uzura lantului (sunt niste mici chei speciale, ieftine) si daca e uzat peste limita, trebuie musai schimbat, altfel incepe sa manance din angrenaj si pinioane. Dupa cateva mii de km se schimba si astea, dar mai e mult pana departe biggrin.gif

This post has been edited by VladG: 13 Feb 2010, 22:26


--------------------
Ex Dacia SuperNova -- - --
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Serpico
post 13 Feb 2010, 22:26
Post #1265


Membru autentic


Group: Members
Posts: 511
Joined: 10 April 03
From: Timisoara




QUOTE(nh1980ro @ 13 Feb 2010, 21:41)
Pai da-mi mai multe detalii. Ca WD-40 mi-au dat baietii de la magazinul de bicle, nu l-am luat de capul meu.
*


Ai cerut ulei pentru uns lantul si ti-au dat WD-40?

Asa cum a zis Stefan, WD-40 eventual il folosesti pentru degresat/curatat.

Pentru uns lantul exista doua tipuri de ulei de lant, in functie de mediul in care e folosita bicicleta: mediu uscat (cu praf) sau mediu umed.

Daca nu ai altceva la indemana, poti unge lantul cu ulei de motor.

Inainte de ungere, lantul trebuie curatat. Preferabil se da jos de pe bicicleta, se degreseaza (il bagi intr-un recipient cu capac/dop si agiti), apoi se spala cu apa calda cu detergent dupa care se clateste cu apa calda. Dupa aceea il stergi de apa si il lasi la uscat.

Daca nu ai chef/timp sa faci toate astea, macar sterge-l cu o carpa inainte de ungere.

Cand il ungi, pui cate o picatura de ulei la fiecare za (pune uleiul pe ramura inferioara a lantului, in timp ce invarti inapoi de pedale).

Pinioanele si foile doar le cureti, nu le ungi cu nimic.


--------------------
Dacia Logan Laureate Plus 1.4MPI 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vis-a-vis
post 13 Feb 2010, 22:30
Post #1266


DaciaClubber


Group: Members
Posts: 7.888
Joined: 20 June 05
From: Bucuresti




Vlade, e ca la masini... toti se gandesc ca bicla noua de la mama ei e sfanta, pentru ca putini se si pricep sa regleze o frana, sa regleze un schimbator. Cand ajungi la maturitatea asta ciclista iti vine cheful de imbunatatiri ajustate pe stilul tau. Toti vor furci extrabengoase, dar cati stiu sa le regleze in functie de teren? In service se face cel mult un reglaj bun la toate, nu specific. (nu simti nevoia unei suspensii spate, mai ales pe coborari?)


--------------------
Dacia Logan MCV 1.5 DCi
Life is a journey, not a destination.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ArtVandelay
post 13 Feb 2010, 22:34
Post #1267


Anytown, USA..


Group: Members
Posts: 2.662
Joined: 5 January 08
From: Craiova




cand am luat 2 biciclete noi de la magazine diferite acum vreo 7 ani mi-au spus cei din magazin ca lantul nu se unge niciodata, cum e pana la urma? nedumerire.gif

explicatia era, ca odata uns acumuleaza tot praful si nisipul de pe strada
sau il ungi cu pronto? 04.gif

This post has been edited by ArtVandelay: 13 Feb 2010, 22:35


--------------------
Ford focus 2001
He wondered why the boomerang kept getting bigger. Then, it hit him.

I got 99 cookiez cause a bitch ate one.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dr_mKe
post 13 Feb 2010, 22:35
Post #1268


Membru cu stetoscop


Group: Members
Posts: 7.217
Joined: 25 November 06
From: Deva




Pentru lantz se gasesc diverse uleiuri. Eu folosesc de ani de zile MOTOREX sub forma de spray, exista in versiune pentru uscat (praf) si in versiune pentru ud (apa, noroi, etc). WD-40 folosesc pentru degresat si pentru curatat cadrul cand este murdar doar usor si imediat dupa spalarea cu jet, dau tot baikul de sus pana jos cu WD-40, inclusiv jantele si sabotii la v-brake, dupa care sterg bine tot wink.gif

In offroad merg mai incet din lipsa de tehnica si curaj, dar pe asfalt sau macadam ii dau drumul cu cat prinde, si slava domnului, vara trecuta aveam 130 kg si ajungeam usor la 80 kmh icon_mrgreen.gif
Singurul dezavantaj major la cum prind camera (un aparat foto care numai asta mai face) este mizeria care ajunge pe ea icon_mrgreen.gif In rest gasesc pozitia beton icon_mrgreen.gif

LE > setarea corecta pentru furca: aprox 1/3 din cursa trebuie sa intre cand stai in sa, iar in rest reglata cat mai moale posibil si tare doar cat sa nu-i dai cap, evident cu mici variatii in functie de talentul si simtul fiecaruia. La 130 mm cursa 90% din timp este pe moale la maxim tongue.gif

This post has been edited by dr_mKe: 13 Feb 2010, 22:37


--------------------
RENAULT LAGUNA COUPÉ GT 4CONTROL & DACIA DUSTER 1.3 tCE 2010 / 2022
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
VladG
post 13 Feb 2010, 22:41
Post #1269


Membru preistoric


Group: Members
Posts: 2.386
Joined: 23 January 03
From: Bucuresti




vis-a-vis, bine spus!

Pe coborari ar fi tare buna si o suspensie pe spate, dar ma descurc si fara, ca nu vreau sa schimb cadrul. Imi place mult, m-am invatat cu el si, mai important de atat, unul full, cum mi-ar placea mie, tot de carbon, e vreo 2000 E, deci pas! biggrin.gif

@ArtVandelay: baietii aia erau mai terminati ca cei de la supermarket! Lantul se unge si SE CURATA periodic. Eu am un dispozitiv cu role, care se ataseaza pe lant, se umple cu un lichi si se da la pedala (pe loc). In 3 minute e ca nou. Apoi il sterg cu carpa si-l ung. Normal ca se mai pune praf, nisip, dar il cureti cand e cazul.

Ce am descoperit foarte util la furca in ultimul an este reglarea din mers a duritarii ei.
Pe asfalt sau la urcari in forta o tin "blocata", pe coborari sau drum rau, cat mai libera.
Daca urci pante de peste 5-7% cu ea deblocata, pierzi multa energie prin comprimarea ei la fiecare pedala, Bicla topaie atunci. Odata blocata, parca te impinge cineva de la spate.

This post has been edited by VladG: 13 Feb 2010, 22:47


--------------------
Ex Dacia SuperNova -- - --
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Stefan
post 13 Feb 2010, 22:55
Post #1270


Quite opinionated


Group: Members
Posts: 1.449
Joined: 18 January 08
From: Cluj-Napoca




Referitor la stergerea lantului eu folosesc doua periute de dinti pe care le tin ca un cleste pe lant. rolleyes.gif


--------------------
Volkswagen Golf 7 Variant 1,4 TSI 2013
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vis-a-vis
post 13 Feb 2010, 22:58
Post #1271


DaciaClubber


Group: Members
Posts: 7.888
Joined: 20 June 05
From: Bucuresti




Eu am folosit la motocicleta un spray de curatat lantu' de un litru. L-am consumat pe tot la o spalare... Era pe jos crusta de jeg lata de vreo juma' de metru si lunga de mai bine d-un metru... N-am crezut ca se poate depune atata jeg pe un lant. Eu ii dau si la mobra si la bicla cu spray de lant cu teflon.


--------------------
Dacia Logan MCV 1.5 DCi
Life is a journey, not a destination.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Serpico
post 14 Feb 2010, 00:04
Post #1272


Membru autentic


Group: Members
Posts: 511
Joined: 10 April 03
From: Timisoara




QUOTE(VladG @ 13 Feb 2010, 22:41)
Lantul se unge si SE CURATA periodic.
*


Preferabil in ordine inversa. smile.gif


--------------------
Dacia Logan Laureate Plus 1.4MPI 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
VladG
post 14 Feb 2010, 00:09
Post #1273


Membru preistoric


Group: Members
Posts: 2.386
Joined: 23 January 03
From: Bucuresti




Am mai adaugat o coborare, una dintre primele pe care le-am facut.
Mi se pare lenta acum, dar atunci a fost plina de adrenalina. Eram cu Kettler-ul, urcarea a fost criminala, caci a fost si destul de cald.
Cel care apare 2 secunde la inceput e colegul nostru de forum, Senna.
Filmuletul e un fragment din cel original, care are 18 min. Atat a durat coborarea de la Balea Lac la Balea Cascada.
Sa fi vazut fata soferului depasit de bicicleta radmasa.gif



@Serpico: Depinde de punctul de referinta in timp. biggrin.gif
Operatiunile sunt ciclice. UNS (la instalare lant) - curatat - uns - ...

This post has been edited by VladG: 14 Feb 2010, 13:12


--------------------
Ex Dacia SuperNova -- - --
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Markos
post 14 Feb 2010, 00:41
Post #1274


fost programator


Group: Members
Posts: 8.016
Joined: 27 October 05
From: Scursureºti Vale




belea asta de pe transfagarasan! wub.gif


--------------------
Reno Megan Privilej
"Partidele politice sunt cai la carul de aur al istoriei românilor; când devin gloabe, poporul român le trimite la abator." - P.Şuşea
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dr_mKe
post 14 Feb 2010, 00:51
Post #1275


Membru cu stetoscop


Group: Members
Posts: 7.217
Joined: 25 November 06
From: Deva




Morala, orice bike ai, conteaza pofta de pedalat si aventura inainte de toate wink.gif


--------------------
RENAULT LAGUNA COUPÉ GT 4CONTROL & DACIA DUSTER 1.3 tCE 2010 / 2022
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Victoras2001
post 14 Feb 2010, 09:46
Post #1276


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.840
Joined: 15 February 08




Care e faza cu abtibildu' asta? blink.gif Io am crezut ca-i in plus si l-am dezlipit. Avea vreun scop acolo? Ma enerva ca se freca lantul de el si facea zgomot. Acum il vad si pe o alta bicicleta.
DSC02704.JPG ( Size: 826.88k ) Number of downloads: 772
DSC00038.jpg ( Size: 46.53k ) Number of downloads: 779


--------------------
ZAZ Zaporojeş 1969
Femeia nebatuta e precum o casa nematurata.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
LuluMOB
post 14 Feb 2010, 09:54
Post #1277


Membru cu pedale.


Group: Members
Posts: 1.136
Joined: 28 October 05
From: Iaºi




Te ajuta sa pozitionezi corect pe inaltime schimbatorul fata.
Ideea de baza e ca intre cusca de tabla ce ghideaza lantul si foaia cea mai mare trebuie sa ai o distanta cat mai mica posibil, fara sa se atinga.


--------------------
Dacia Logan ABS+ AC 1.4MPI 06/2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Victoras2001
post 14 Feb 2010, 10:00
Post #1278


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.840
Joined: 15 February 08




Rahat. L-am scos deja. sad.gif Da mi se pare ca atingea pe toate foile, ca d-aia ma si enerva. Initial am crezut ca-i o eticheta si au uitat aia s-o scoata. Abia dupa ce l-am scos mi-am dat seama ca nu-i eticheta.
O sa ies cu ea si apoi vad daca mai trebuie sau nu reglata. In mers se vede imediat daca e sau nu reglata bine. Asa, ce-am dat io cu roata-n gol prin casa, nu prea-mi place cum schimba. blush.gif


--------------------
ZAZ Zaporojeş 1969
Femeia nebatuta e precum o casa nematurata.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
LuluMOB
post 14 Feb 2010, 10:06
Post #1279


Membru cu pedale.


Group: Members
Posts: 1.136
Joined: 28 October 05
From: Iaºi




Stai linistit ca nu e indispensabil. Eu unul nu am mai vazut niciodata asa ceva.
Din poza a doua la tine pare cam departat, asta scade mult din eficienta si precizia schimarii.
Sunt multe tutoriale pe net dar eu il prefer pe asta:
http://sheldonbrown.com/derailer-adjustment.html#front

Si desigur, ce zice producatorul:
http://cycle.shimano-eu.com/
http://techdocs.shimano.com/techdocs/index.jsp
http://techdocs.shimano.com/techdocs/index...#33;-1300677160
http://techdocs.shimano.com/media/techdocs...69830616270.pdf

14 Feb 2010, 10:14:
LE: acum vad ca au bagat si in documentatie acel indicator, intainte specificau distanta.

This post has been edited by LuluMOB: 14 Feb 2010, 10:14


--------------------
Dacia Logan ABS+ AC 1.4MPI 06/2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Victoras2001
post 14 Feb 2010, 10:17
Post #1280


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.840
Joined: 15 February 08




Poza a doua e luata de pe ciclism.ro, nu-i a mea. Ti-am spus. La mine cam atingea nitel.


--------------------
ZAZ Zaporojeş 1969
Femeia nebatuta e precum o casa nematurata.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Andy_ACS
post 14 Feb 2010, 21:35
Post #1281


Yes, I'm not!


Group: Members
Posts: 6.274
Joined: 19 July 04
From: Craiova




Am gasit o oferta SH de Trek 6300 model 2008 pe piata 'locala'.
Anuntul
Specificatiile
Mi se pare putin cam scumpa, mai ales ca are deja 2 ani. Insa poate se mai negociaza putin, cine stie.
Intrebari:
- merita sa ma incurc cu asa ceva
- daca da, cum anume testez bicicleta si la ce ma uit. Sa nu ma trezesc apoi dupa 1-2-3 plimbari ca necesita interventii costisitoare.

Multumesc!


--------------------
- - -
"Be the change you want to see in the world"
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
zodrac
post 14 Feb 2010, 23:09
Post #1282


Membru autentic


Group: Members
Posts: 426
Joined: 13 January 05
From: Bucuresti




Mie asta mi-a placut cel mai mult: Tutoriale

Later:
Si niste linkuri directe:
Reglare schimbator fata
Reglare schimbator spate

This post has been edited by zodrac: 14 Feb 2010, 23:14


--------------------
* * *
Dacia Logan Ambition 1.5 dCi - iunie 2006
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vis-a-vis
post 14 Feb 2010, 23:12
Post #1283


DaciaClubber


Group: Members
Posts: 7.888
Joined: 20 June 05
From: Bucuresti




Asta cu fixativu' e belea radmasa.gif

http://bicycletutor.com/handlebar-grips/

This post has been edited by vis-a-vis: 15 Feb 2010, 00:04


--------------------
Dacia Logan MCV 1.5 DCi
Life is a journey, not a destination.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Muttley
post 14 Feb 2010, 23:42
Post #1284


__________________


Group: Members
Posts: 13.008
Joined: 4 September 04
From: -




QUOTE(Victoras2001 @ 11 Feb 2010, 16:05)
N-am mai stat pe ganduri si am luat-o. 1650 de lei.
*


Mda, Alivio.
Ia zi, cu ala vorbisei?


--------------------
Dacia 1310 TLX 1988
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Serpico
post 15 Feb 2010, 00:54
Post #1285


Membru autentic


Group: Members
Posts: 511
Joined: 10 April 03
From: Timisoara




QUOTE(Andy_ACS @ 14 Feb 2010, 21:35)
Am gasit o oferta SH de Trek 6300  model 2008 pe piata 'locala'.
*


Fata de Kona Fire Mountain Deluxe la 1.620 lei (o compar cu asta deoarece o stii deja), e cam scumpa la 430 Euro, adica 1.800 de lei. Furca Dart 3 de la Trek este putin mai buna (mai exact, putin mai usoara si poate putin mai solida) decat Dart 2 cu TurnKey de la Kona, dar nu cred ca ai sesiza diferente in utilizare intre cele doua furci. Angrenajele sunt diferite (la Kona e pe patrat, la Trek e Octalink), dar la fel, nu cred ca ai sesiza diferentele. La Trek si butucul de la roata fata este Shimano M475, nu doar cel de la roata spate. Franele cu actionare hidraulica Avid Juicy 3 de pe Trek ar fi singurele componente clar mai bune decat echivalentele de pe Kona (Hayes MX4 cu actionare mecanica). Un set de frane (fata si spate) Juicy 3 noi costa putin peste 100 de euro acum (inclusiv discuri). Restul componentelor sunt similare.

Eu as zice ca ar merita sa o cumperi la maxim 1.300 de lei, daca nu are probleme.

Dar daca n-ai avut incredere in varianta propusa de magazinul playbike.ro cu transferul componentelor de pe un cadru pe altul (si garantie de la magazin), cred ca o bicicleta second hand nu e cea mai potrivita pentru tine.

This post has been edited by Serpico: 15 Feb 2010, 01:21


--------------------
Dacia Logan Laureate Plus 1.4MPI 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Andy_ACS
post 15 Feb 2010, 09:26
Post #1286


Yes, I'm not!


Group: Members
Posts: 6.274
Joined: 19 July 04
From: Craiova




Asa e Serpico, m-am mai gandit si eu aseara si parca nu merita. Daca are ceva probleme pe la pinioane uzate, lant uzat, cauciucuri imbatranite mag bani in ea de ma duc cu pretul sus de tot.
Macar de ar fi fost mult mai buna decat Kona, dar asa...

Merci mult!


--------------------
- - -
"Be the change you want to see in the world"
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
VladG
post 15 Feb 2010, 10:04
Post #1287


Membru preistoric


Group: Members
Posts: 2.386
Joined: 23 January 03
From: Bucuresti




Ia uitati-va si la asta.
http://www.ciclism.ro/forums/bazar/showpro...-mtb-cube&cat=2

A luat un coleg o bicla de la el si a fost exact cum a descris-o (mai are si altele pe site). Cerea 550E si lasat la 2000RON, deci se mai negociaza...
Asta e 450E


Sau ceva cu superechipare, cadru de 19", dar si mai scumputa:
http://www.ciclism.ro/forums/bazar/showpro...2favid-29&cat=2


This post has been edited by VladG: 15 Feb 2010, 10:16


--------------------
Ex Dacia SuperNova -- - --
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Victoras2001
post 15 Feb 2010, 10:31
Post #1288


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.840
Joined: 15 February 08




QUOTE(Muttley @ 14 Feb 2010, 23:42)
Mda, Alivio.
Ia zi, cu ala vorbisei?
*


Nu. Io cred ca am facut o alegere bunicica. Am un cadru ok si niste componente acceptabile (pentru unu' ca mine). Le frec bine din primavara pana-n toamna. Astfel voi avea timp suficient sa vad ce-mi place la ea si ce nu (sigur voi schimba saua). Apoi e simplu. Nu-mi place o piesa, jos cu ea. icon_mrgreen.gif
Stiu ca daca vorbeam cu Radu imi luam ceva mai bun (ca echipare) si mai ieftin, dar am vrut s-o iau de noua si apoi s-o imbunatatesc singur, cu piese noi. Sa am ocazia sa mi le aleg singur, in functie de necesitati. Si asta pentru ca mersul cu bicicleta, pentru mine, e o pasiune. O pasiune neglijata multa vreme. tongue.gif Am de gand sa observ indeaproape tot ce misca-n aria asta.
Oricum, tie-ti multumesc pentru bunavointa. smile.gif




--------------------
ZAZ Zaporojeş 1969
Femeia nebatuta e precum o casa nematurata.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Andy_ACS
post 15 Feb 2010, 11:31
Post #1289


Yes, I'm not!


Group: Members
Posts: 6.274
Joined: 19 July 04
From: Craiova




QUOTE(VladG @ 15 Feb 2010, 10:04)
Ia uitati-va si la asta.
http://www.ciclism.ro/forums/bazar/showpro...-mtb-cube&cat=2

A luat un coleg o bicla de la el si a fost exact cum a descris-o (mai are si altele pe site). Cerea 550E si  lasat la 2000RON, deci se mai negociaza...
Asta e 450E
*



Pare interesanta bicicleta, cred ca e facuta pe componente. Ca nu gasesc de care este (Aim. Acid, etc).
Oricum pare mai buna decat Trek-ul 6300 pe care il gasisem eu, cel putin furca.

Bafta!


--------------------
- - -
"Be the change you want to see in the world"
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Serpico
post 15 Feb 2010, 11:31
Post #1290


Membru autentic


Group: Members
Posts: 511
Joined: 10 April 03
From: Timisoara




Cam vechi (nu sunt sigur, dar s-ar putea sa fie de prin 2002-2004) bicicletele alea second din link-urile date de VladG si cam scumpe. Cube-ul are si cadru prea mic pentru Andy_ACS. A doua e full suspension (deci posibil sa fie si grea).

E dubios ca niciunul din vanzatori sa nu stie modelul si anul. Pozele puse sunt mici, lipsesc greutatile bicicletelor.

Eu as zice pas la ambele.


--------------------
Dacia Logan Laureate Plus 1.4MPI 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
153 Pages « < 41 42 43 44 45 > » 
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


2 User(s) are reading this topic (2 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 8th May 2024 - 16:20
Forum Renault