DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

154 Pages « < 60 61 62 63 64 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Vreau sa-mi cumpar bicicleta.

Andy_ACS
post 22 Mar 2010, 20:45
Post #1831


Yes, I'm not!


Group: Members
Posts: 6.304
Joined: 19 July 04
From: Craiova




Hello!

Am reusit in week-endul asta sa testez bicicleta in final. Merge foarte bine, cu cateva mici minusuri pe care am sa le detaliez mai tarziu.
In week-endul asta planul era sa merg pe la parinti pe acasa, ca nu mai fusesem de peste o luna. Masina era deja la ei, si au venit sambata sa ma ia.
M-am gandit sa iau bicicleta cu mine si sa dau ceva ture pe acolo, daca merg cativa km ajung pe niste drumuri mai libere si numai bune de o tura pentru un incepator.
Cu bicicleta am avut ceva peripetii. In primul rand am asamblat-o in apartament, insa cand sa cobor cu ea nu a incaput in lift. Nu mi-am mai batut capul sa o sucesc cine stie cum, nu am vrut sa o zgarii sau sa murdaresc peretii liftului. Am coborat pe scari (6 etaje) - a fost OK.
Apoi cand sa o bag in portbagaj (ca citisem aici ca incape fara roata fata) - nu intra. Of of of, ai mei zambeau si ziceau sa o urc inapoi in apartament, insa eu nu - am zis ca plec pe ea. Dupe ce mi-au zis ca sunt cam sarit m-au lasat, ce sa imi faca smile.gif
Am plecat, am facut cei ~45km in 3 ore fix. A fost placut primii 25-30 km, insa apoi am obosit si m-a luat o durere de dos... smile.gif
Pana la urma am ajuns cu bine, am inaugurat-o!
A doua zi, duminica am iesit iar la o tura, am mers pana la Oltet (un rau din apropiere) pe un drum neasfatat - frumos, liniste, aer curat.
Azi am mai bagat o tura (mi-am luat liber special) smile.gif
Am si cateva poze ca am promis ca pun poze mai clare.
Pana la urma mi-am luat suport pt masina, poze cu suportul di bicicleta la jurnalul meu de bord AICI
Despre bicicleta:
+ merge usor, nu e infranata
+ schimba bine vitezele
+ franeaza exceptional, nu am mai avut asa frane
+ furca pe mine ma multumeste momentan in conditiile mele de utilizare
+ arata bine si imi e draga
- frana fata ai necesita reglaj, atinge discul in mers de una din placute
- manerele sunt din material dur si dau dureri de palme, cred ca trebuie manusi
- arunca pamant daca se merge off road, necesita aparatori
- coarnele drepte sunt mai incomode decat cela usor curbate pe care le avea vechea mea bicicleta ruseasca

Ca sa nu intervina discutii mentionez ca aprecierile sunt subiective, ale cuiva fara mare experienta.

Poze:

Bafta!

This post has been edited by Andy_ACS: 22 Mar 2010, 21:55


Attached thumbnail(s)
1.JPG ( Size: 484.36k ) Number of downloads: 908
2.JPG ( Size: 494.36k ) Number of downloads: 956
3.JPG ( Size: 369.73k ) Number of downloads: 896
4.JPG ( Size: 412.27k ) Number of downloads: 902
5.JPG ( Size: 318.72k ) Number of downloads: 859


--------------------
- - -
"Be the change you want to see in the world"
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dr_mKe
post 22 Mar 2010, 21:08
Post #1832


Membru cu stetoscop


Group: Members
Posts: 7.221
Joined: 25 November 06
From: Deva




"
- manerele sunt din material dur si dau dureri de palme, cred ca trebuie manusi
- arunca pamant daca se merge off road, necesita aparatori
- coarnele drepte sunt mai incomode decat cela usor curbate pe care le avea vechea mea bicicleta ruseasca
"

Amuzante minusuri, mai ales cel cu arunca pamant daca se merge in offroad laugh.gif Nu ti se pare normal mai Andy tongue.gif Ce aparatori ? Da-i pace icon_mrgreen.gif Scoate si ochii aia de matza de pe spite pana nu prinzi viteza pe vre-o coborare in offroad si iti sare unul de la loc, au obiceiul asta, crede-ma pe cuvant si experienta.

Sfatul meu este s-o lasi cat mai fara "apendici". Ti-ar fi de folos sa-ti cumperi o pompa, o camera de rezerva, un set de petece, lipici & shit, un far cat de cat acolo, manusi ca nu prind rau, un spray de lant. Evident pe bratul inferior al basculei drepte ti-ar prinde bine o protectie sa nu-ti beleasca lantul vopseaua de pe cadru. Si evident casca + rucsacel asortat.

Sa pedalezi sanatos si poate punem la cale o tura pe la jumatatea distantei, pe undeva pe defileul Jiului icon_mrgreen.gif

Noi am tras o mica tura la castelul Corvinilor la Hunedoara.

[attachmentid=1627605563]

This post has been edited by dr_mKe: 22 Mar 2010, 21:12


--------------------
RENAULT LAGUNA COUPÉ GT 4CONTROL & DACIA DUSTER 1.3 tCE 2010 / 2022
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
C a t a l i n
post 22 Mar 2010, 21:28
Post #1833


______________________


Group: Members
Posts: 12.175
Joined: 21 August 06




QUOTE(Andy_ACS @ 22 Mar 2010, 20:45)
Am plecat, am facut cei ~45km in 3 ore fix. A fost placut primii 25-30 km, insa apoi am obosit si m-a luat o durere de dos... smile.gif
*



Daca n-a fost un drum preponderent in coborare, eu zic ca ai obtinut o viteza medie foarte buna, pentru forma ta. La mai mare! rolleyes.gif


--------------------
- - -
Când vrei și, și, iese nici, nici!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dr_mKe
post 22 Mar 2010, 21:33
Post #1834


Membru cu stetoscop


Group: Members
Posts: 7.221
Joined: 25 November 06
From: Deva




Adica aproximativ 15 kmh medie.


--------------------
RENAULT LAGUNA COUPÉ GT 4CONTROL & DACIA DUSTER 1.3 tCE 2010 / 2022
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ydaniel
post 22 Mar 2010, 21:33
Post #1835


Adrenaline junkie!


Group: Members
Posts: 10.608
Joined: 11 August 04
From: black sea




citind pe forum si discutand cu matli si vizavi despre bicle am hotarat sa-mi iau una mai buna .pana la urma am optat pt un specialized sh,frane hidraulice,blocaj furca...
astept parerile voaste icon_mrgreen.gif

Attached thumbnail(s)
specialized.jpg ( Size: 76.4k ) Number of downloads: 266


--------------------
Oriunde, oricand... ARO!
Cand esti bun ,nu-si amintesc
Cand esti rau ,nu te uita!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vis-a-vis
post 22 Mar 2010, 21:35
Post #1836


DaciaClubber


Group: Members
Posts: 7.893
Joined: 20 June 05
From: Bucuresti




Nu vezi ma ca-ti curge lighidu' de frana?

22 Mar 2010, 21:36:
Andy, imi place ca te dai incepator si o arzi 45 de km 04.gif aplauze.gif

This post has been edited by vis-a-vis: 22 Mar 2010, 21:36


--------------------
Dacia Logan MCV 1.5 DCi
Life is a journey, not a destination.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Andy_ACS
post 22 Mar 2010, 21:51
Post #1837


Yes, I'm not!


Group: Members
Posts: 6.304
Joined: 19 July 04
From: Craiova




QUOTE(C a t a l i n @ 22 Mar 2010, 21:28)
Daca n-a fost un drum preponderent in coborare, eu zic ca ai obtinut o viteza medie foarte buna, pentru forma ta. La mai mare! rolleyes.gif
*


Merci pentru aprecieri. Drumul per total e in urcare, caci pleaca din Craiova inspre nord, spre zona deluroasa. Ca forma fizica sunt acceptabil, mai bag cate un fotbal, cate un basket, merg pe jos la serviciu, cu bicicleta insa nu mai mersesem demult, de foarte mult.

QUOTE(vis-a-vis @ 22 Mar 2010, 21:35)
Andy, imi place ca te dai incepator si o arzi 45 de km 04.gif aplauze.gif
*


Merci frumos, in copilarie pana sa iau permis ma plimbam destul de mult, si aveam o bicicleta veche la care butucul spate avea joc si mergea cam infranata, am facut ceva antrenament atunci, insa totusi au trecut 8-9 ani de zile, acum ma consider incepator. Oricum am cam intrecut masura, din cate am observat pentru mine o plimbare e frumoasa in primii ~25km, apoi e obositor. O sa incep cu ture mai scurte de week-end, apoi poate o sa bag mai mult, cine stie smile.gif

Bafta!

This post has been edited by Andy_ACS: 22 Mar 2010, 21:52


--------------------
- - -
"Be the change you want to see in the world"
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dr_mKe
post 22 Mar 2010, 21:56
Post #1838


Membru cu stetoscop


Group: Members
Posts: 7.221
Joined: 25 November 06
From: Deva




Eu ti-as recomanda sa incepi cu ture scurte seara in timpul saptamanii tongue.gif spatiate la 2 zile.


--------------------
RENAULT LAGUNA COUPÉ GT 4CONTROL & DACIA DUSTER 1.3 tCE 2010 / 2022
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
BZN
post 22 Mar 2010, 21:58
Post #1839


Itan convins


Group: Members
Posts: 3.590
Joined: 29 January 08
From: Rucar / Bucuresti




Eu duceam bicicleta aia in dinti pana la etajul 6 si nu plecam pe drumul ala... biggrin.gif


--------------------
Tico 0,796 6v, 1998 /Logan 1,598 16v, 2009 . - AGXXMAV / AGXXVAB
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Andy_ACS
post 22 Mar 2010, 22:03
Post #1840


Yes, I'm not!


Group: Members
Posts: 6.304
Joined: 19 July 04
From: Craiova




QUOTE(dr_mKe @ 22 Mar 2010, 21:08)
Sa pedalezi sanatos si poate punem la cale o tura pe la jumatatea distantei, pe undeva pe defileul Jiului  icon_mrgreen.gif
*


Multumesc frumos pentru urari, la fel si tie, si cine stie ce ne rezerva viitorul, poate ne vedem la o intalnire nationala DaciaClub si poate si la o tura cu bicicletele wink.gif
Ar fi intr-adevar bine de iesit seara, dar am cateva piedici: lipsa de timp, cand ajung acasa e deja tarziu si intuneric, nu am unde merge la o tura scurta pe un drum linistit, ca stau in oras. Trebuie sa studiez unde m-as putea plimba putin in apropiere de apartament, sa nu fie caini si masini multe, dar e greu de gasit asa loc smile.gif

QUOTE(BZN @ 22 Mar 2010, 21:58)
Eu duceam bicicleta aia in dinti pana la etajul 6 si nu plecam pe drumul ala... biggrin.gif
*


Dar tu nu iti dai seama cat am asteptat eu sa plec cu ea la drum! Mi-a venit miercuri si saptamana trecuta am fost aglomerat la serviciu si nu am putut sa o probez, insa in week-end mi-am spus ca nu mai ratez smile.gif

This post has been edited by Andy_ACS: 22 Mar 2010, 22:04


--------------------
- - -
"Be the change you want to see in the world"
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dr_mKe
post 22 Mar 2010, 22:08
Post #1841


Membru cu stetoscop


Group: Members
Posts: 7.221
Joined: 25 November 06
From: Deva




Seara la 8-9 nu cred ca-i prea mare trafic in oras. Noroc pe mine, am unde sa ies la ture de maxim 2 ore in timpul saptamanii extraurban.
Poti insa sa incerci si sa pedalezi in oras, seara. Sau sa mergi pe bike la servici cand e frumos afara icon_mrgreen.gif


--------------------
RENAULT LAGUNA COUPÉ GT 4CONTROL & DACIA DUSTER 1.3 tCE 2010 / 2022
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Liviu
post 22 Mar 2010, 22:16
Post #1842


expat naiv


Group: Banned
Posts: 3.526
Joined: 5 July 02
From: Peste gard




Turele nocturne in Bucuresti sunt chiar faine .. atata vreme cat mergi pe strazi mai putin umblate sau pe pistele de biciclisti (mai ales bulevardul unirii). Daca mergi pe sosea ai sanse sa ta mangaie care un "reisar" de noapte.


--------------------
. . .
-= age is just a number =-
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Andy_ACS
post 24 Mar 2010, 13:21
Post #1843


Yes, I'm not!


Group: Members
Posts: 6.304
Joined: 19 July 04
From: Craiova




Puteti sa ma ajutati cu un sfat in legatura cu reglajul franelor mecanice pe disc Hayes MX4?
Treaba sta asa: la roata din fata discul freaca in mers de placuta dinspre roata, din cate am vazut in partea opusa e distanta suficienta.
As vrea ori sa deplasez ansamblul format din ambele placute mai spre roata si discul sa stea evident pe lic, ori sa indepartez de disc placuta care il atinge.
Schema ar fi asa (roata din fata privita din fata bicicletei):

Bafta!

This post has been edited by Andy_ACS: 24 Mar 2010, 13:22

Attached thumbnail(s)
frana.JPG ( Size: 5.19k ) Number of downloads: 226


--------------------
- - -
"Be the change you want to see in the world"
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
C a t a l i n
post 24 Mar 2010, 13:23
Post #1844


______________________


Group: Members
Posts: 12.175
Joined: 21 August 06




Atinge permanent, sau e descentrat discul? smile.gif


--------------------
- - -
Când vrei și, și, iese nici, nici!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Andy_ACS
post 24 Mar 2010, 13:28
Post #1845


Yes, I'm not!


Group: Members
Posts: 6.304
Joined: 19 July 04
From: Craiova




Nu atinge permanent, cred ca e aproape imposibil sa fie perfect centrat, distanta dintre placute si disc este de sub 1 mm in partea unde atinge si de ~1-1.5 mm in partea opusa.
Am incercat sa centrez roata din prinderea quick-release, gandind ca nu o asez eu bine, dar dupa 2-3 incercari esuate am renuntat.
As vrea sa maresc distanta in partea unde atinge (freaca foarte putin) ca sa fie o toleranta suficienta pentru posibila descentrare.
Sau daca aveti alta solutie e bineventia smile.gif

Bafta!

This post has been edited by Andy_ACS: 24 Mar 2010, 13:29


--------------------
- - -
"Be the change you want to see in the world"
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Stefan
post 24 Mar 2010, 13:36
Post #1846


Quite opinionated


Group: Members
Posts: 1.449
Joined: 18 January 08
From: Cluj-Napoca




Vezi ca are o rotita de reglare pentru placuta fixa (cea dinspre roata). Iti trebuie un imbus de 5.

Sau vezi aici:

http://www.hayesdiscbrake.com/pdf/MX2MechD...eEnglishWeb.pdf


--------------------
Volkswagen Golf 7 Variant 1,4 TSI 2013
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Andy_ACS
post 24 Mar 2010, 13:45
Post #1847


Yes, I'm not!


Group: Members
Posts: 6.304
Joined: 19 July 04
From: Craiova




Merci de link, m-am uitat si eu pe la frane dar nu inteleg exact procedura, am zis ca decat sa le dereglez total sa intreb intai.
1. Unde e surubul cu cap imbus 5 pe care trebuie sa il slabesc? e cel dinspre roata (placuta fixa cum zici tu)?
2. ce inseamna "readjust the caliper position by losening the mounting bolts and adjusting the caliper as needed"? din cate inteleg vrea sa slabesc niste suruburi (altele decat primul) si sa repozitionez/reglez etrierul/placuta apoi sa le strang la loc?

Edit: ca sa inteleg mai bine - placuta dinspre roata e fixa si nu se misca, iar la franare se apropie si preseaza pe disc doar placuta din exterior?

Bafta!

This post has been edited by Andy_ACS: 24 Mar 2010, 13:46


--------------------
- - -
"Be the change you want to see in the world"
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
VladG
post 24 Mar 2010, 14:07
Post #1848


Membru preistoric


Group: Members
Posts: 2.397
Joined: 23 January 03
From: Bucuresti




E o procedura generala de reglare. Etrierul e fixat de furca prin 2 suruburi. Gaurile etrierului sunt ceva mai mari decat diametrul suruburilor tocmai pentru a permite reglarea.
Deci slabesti cele 2 suruburi atat cat sa se miste etrierul il centrezi a.i sa nu mai atinga discul si apoi strangi alternativ si cu atentie suruburile pentru a nu deplasa etrierul din pozitia dorita.

O varianta a metodei e ca dupa slabirea suruburilor sa strangi de cateva ori frana si sa legi manerul in pozitia strans. In felul astasta e centrat discul si poti strange suruburile etrierului fixandu-l in pozitia optima.
Din ce am experimentast eu e mai buna prima varianta, cel putin daca a doua nu da rezultate (e posibil).

This post has been edited by VladG: 24 Mar 2010, 14:08


--------------------
Ex Dacia SuperNova -- - --
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Andy_ACS
post 24 Mar 2010, 14:45
Post #1849


Yes, I'm not!


Group: Members
Posts: 6.304
Joined: 19 July 04
From: Craiova




O sa incerc intr-una din serile astea reglajul, ca in week-end sa am bicicleta gata de atac biggrin.gif

Multumesc!


--------------------
- - -
"Be the change you want to see in the world"
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Serpico
post 24 Mar 2010, 15:15
Post #1850


Membru autentic


Group: Members
Posts: 511
Joined: 10 April 03
From: Timisoara




QUOTE(VladG @ 24 Mar 2010, 14:07)
O varianta a metodei e ca dupa slabirea suruburilor sa strangi de cateva ori frana si sa legi manerul in pozitia strans. In felul astasta e centrat discul si poti strange suruburile etrierului fixandu-l in pozitia optima.
*


Daca aplici metoda asta, mai intai sa reglezi pozitia placutei fixe (o apropii de disc cat este necesar pentru a obtine pozitia corecta a etrierului fata de disc).

Cu frana stransa, strangi suruburile de prindere ale etrierului.

Dupa aceea, eliberezi frana si departezi placuta fixa fata de disc (din reglaj). La placuta mobila se pare ca nu ai reglaj separat, ci reglajul distantei fata de disc il faci ajustand lungimea cablului de frana (din butoiasul de reglare de la maneta de frana).


--------------------
Dacia Logan Laureate Plus 1.4MPI 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
VladG
post 25 Mar 2010, 13:13
Post #1851


Membru preistoric


Group: Members
Posts: 2.397
Joined: 23 January 03
From: Bucuresti




Era sa fac un soc azi cand am sunat la Posta pentru a verifica daca mi-a sosit casca pe care am comandat-o pe net.
Aveam un numar de urmarire a coletului (din Marea Britanie) numai ca angajata Postei imi spune ca nu am un colet, ci un plic de 10 grame!!!
Ooo! Verific mailul, totusi n-am cumparat o poza de casca! Nasol, deja ma gandesc ca am luat teapa pe net.
Sun din noul la Posta si aflu ca au introdus gresit in sitem si ca totusi e un pachet! smile.gif
Asa ca la Campina vin cu casca noua, nu cu fat(z)a lunga... biggrin.gif


--------------------
Ex Dacia SuperNova -- - --
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vis-a-vis
post 25 Mar 2010, 13:23
Post #1852


DaciaClubber


Group: Members
Posts: 7.893
Joined: 20 June 05
From: Bucuresti




Un gratar n-ai comandat si tu, ti-ai luat casca tongue.gif


--------------------
Dacia Logan MCV 1.5 DCi
Life is a journey, not a destination.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
VladG
post 25 Mar 2010, 13:41
Post #1853


Membru preistoric


Group: Members
Posts: 2.397
Joined: 23 January 03
From: Bucuresti




Pai ce sa facem cu doua? N-ai zis tu ca vii tu cu ala al tau? tongue.gif


--------------------
Ex Dacia SuperNova -- - --
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vis-a-vis
post 25 Mar 2010, 13:42
Post #1854


DaciaClubber


Group: Members
Posts: 7.893
Joined: 20 June 05
From: Bucuresti




Al meu e din fonta, cred c-are 15 kile fara carbuni si carne pe el radmasa.gif


--------------------
Dacia Logan MCV 1.5 DCi
Life is a journey, not a destination.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
VladG
post 25 Mar 2010, 13:45
Post #1855


Membru preistoric


Group: Members
Posts: 2.397
Joined: 23 January 03
From: Bucuresti




Nu cred ca te dai batut asa de usor, mai ales ca tre' hranite vreo 25 de guri flamande radmasa.gif
Dar mai bine vorbim pe topicul de iesiri, aici suntem nitel off


--------------------
Ex Dacia SuperNova -- - --
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Stefan
post 25 Mar 2010, 14:07
Post #1856


Quite opinionated


Group: Members
Posts: 1.449
Joined: 18 January 08
From: Cluj-Napoca




Pana la urma care e mai bun dintre:

http://www.bicishop.ro/Suport-bicicleta-Th...eRide--288.html
http://www.bicishop.ro/Suport-bicicleta-Th...oRide--290.html

Am vazut ca se dezbate si pe ciclism.ro acelasi subiect?


--------------------
Volkswagen Golf 7 Variant 1,4 TSI 2013
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Andy_ACS
post 25 Mar 2010, 14:26
Post #1857


Yes, I'm not!


Group: Members
Posts: 6.304
Joined: 19 July 04
From: Craiova




Nu iti pot da o opinie de expert in domeniu, insa parerea mea este ca al doilea nu prea merita acizitionat prin prisma pretului prea mare. Ambele fac acelasi lucru, ambele au incuietoare, poate la al doilea e mai usor de pus bicicleta, dar tot nu cred ca merita banii in plus pe acest motiv.
Eu mi-am luat din Selgros un suport AutoMaxi mult mai ieftin, asemanator cu primul ca sistem de prindere insa fara cheie. A costat 65 ron, probabil e mai slab calitativ decat cele prezentate, insa pana acum e OK, am mers incet cu bicicleta montata (max 80kim/h).

Bafta!


--------------------
- - -
"Be the change you want to see in the world"
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Liviu
post 25 Mar 2010, 14:33
Post #1858


expat naiv


Group: Banned
Posts: 3.526
Joined: 5 July 02
From: Peste gard




Si eu tot automaxi am .. 2 bucati ... 169 ron bucata in decathlon .. merg excelent.


--------------------
. . .
-= age is just a number =-
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
VladG
post 25 Mar 2010, 14:46
Post #1859


Membru preistoric


Group: Members
Posts: 2.397
Joined: 23 January 03
From: Bucuresti




Al doilea e mai aratos, prinzi mai usor bratul vertical, sistemul pe carlig il am si eu si e usor de prins.
Atentie daca ai cabluri trase pe cadru, primul s-ar putea sa le prinda peste si sa-ti juleasca rau cadrul. Primul prinde ST-DR, al doilea SUS-JOS.
Si mai important e sa vezi dimensiunea cadrului. Al doilea accepta cadre mai groase. De exemplu primul nu s-ar potrivi la a mea.

Alt avantaj ptr al doilea e sistemul de prindere de bara, care pare surub ptr bara AERO, fata de colier peste bara in primul caz. E mai sigur si poti merge cu viteza mai mare.
Daca nu stai in aia 170 RON diferenta, ia-l cu incredere pe al doilea.

This post has been edited by VladG: 25 Mar 2010, 14:52


--------------------
Ex Dacia SuperNova -- - --
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Serpico
post 25 Mar 2010, 15:05
Post #1860


Membru autentic


Group: Members
Posts: 511
Joined: 10 April 03
From: Timisoara




QUOTE(VladG @ 25 Mar 2010, 14:46)
Alt avantaj ptr al doilea e sistemul de prindere de bara, care pare surub ptr bara AERO, fata de colier peste bara in primul caz.
*


Si daca nu ai bare transversale AeroBar cu canal T, ci bare transversale normale, cu sectiune dreptunghiulara, pe acestea din urma nu se prinde la fel ca Thule 530?


--------------------
Dacia Logan Laureate Plus 1.4MPI 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
154 Pages « < 60 61 62 63 64 > » 
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 11th May 2025 - 11:12
Forum Renault