Vreau sa-mi cumpar bicicleta.
![]() ![]() ![]() |
Vreau sa-mi cumpar bicicleta.
Andy_ACS |
![]()
Post
#1831
|
||
![]() Yes, I'm not! Group: Members Posts: 6.304 Joined: 19 July 04 From: Craiova ![]() |
Attached thumbnail(s) 1.JPG ( Size: 484.36k ) Number of downloads: 908 2.JPG ( Size: 494.36k ) Number of downloads: 956 3.JPG ( Size: 369.73k ) Number of downloads: 896 4.JPG ( Size: 412.27k ) Number of downloads: 902 5.JPG ( Size: 318.72k ) Number of downloads: 859 |
||
--------------------
-
-
- "Be the change you want to see in the world"
|
|||
dr_mKe |
![]()
Post
#1832
|
![]() Membru cu stetoscop Group: Members Posts: 7.221 Joined: 25 November 06 From: Deva ![]() |
"
- manerele sunt din material dur si dau dureri de palme, cred ca trebuie manusi - arunca pamant daca se merge off road, necesita aparatori - coarnele drepte sunt mai incomode decat cela usor curbate pe care le avea vechea mea bicicleta ruseasca " Amuzante minusuri, mai ales cel cu arunca pamant daca se merge in offroad ![]() ![]() ![]() Sfatul meu este s-o lasi cat mai fara "apendici". Ti-ar fi de folos sa-ti cumperi o pompa, o camera de rezerva, un set de petece, lipici & shit, un far cat de cat acolo, manusi ca nu prind rau, un spray de lant. Evident pe bratul inferior al basculei drepte ti-ar prinde bine o protectie sa nu-ti beleasca lantul vopseaua de pe cadru. Si evident casca + rucsacel asortat. Sa pedalezi sanatos si poate punem la cale o tura pe la jumatatea distantei, pe undeva pe defileul Jiului ![]() Noi am tras o mica tura la castelul Corvinilor la Hunedoara. [attachmentid=1627605563] This post has been edited by dr_mKe: 22 Mar 2010, 21:12 |
--------------------
RENAULT
LAGUNA COUPÉ GT 4CONTROL & DACIA DUSTER 1.3 tCE
2010 / 2022
|
|
C a t a l i n |
![]()
Post
#1833
|
![]() ______________________ Group: Members Posts: 12.175 Joined: 21 August 06 ![]() |
|
--------------------
-
-
- Când vrei și, și, iese nici, nici!
|
|
dr_mKe |
![]()
Post
#1834
|
![]() Membru cu stetoscop Group: Members Posts: 7.221 Joined: 25 November 06 From: Deva ![]() |
Adica aproximativ 15 kmh medie.
|
--------------------
RENAULT
LAGUNA COUPÉ GT 4CONTROL & DACIA DUSTER 1.3 tCE
2010 / 2022
|
|
ydaniel |
![]()
Post
#1835
|
![]() Adrenaline junkie! Group: Members Posts: 10.608 Joined: 11 August 04 From: black sea ![]() |
citind pe forum si discutand cu matli si vizavi despre bicle am hotarat sa-mi iau una mai buna .pana la urma am optat pt un specialized sh,frane hidraulice,blocaj furca...
astept parerile voaste ![]() Attached thumbnail(s) specialized.jpg ( Size: 76.4k ) Number of downloads: 266 |
--------------------
Oriunde,
oricand...
ARO! Cand esti bun ,nu-si amintesc
Cand esti rau ,nu te uita! |
|
vis-a-vis |
![]()
Post
#1836
|
![]() DaciaClubber Group: Members Posts: 7.893 Joined: 20 June 05 From: Bucuresti ![]() |
Nu vezi ma ca-ti curge lighidu' de frana?
22 Mar 2010, 21:36: Andy, imi place ca te dai incepator si o arzi 45 de km ![]() ![]() This post has been edited by vis-a-vis: 22 Mar 2010, 21:36 |
--------------------
Dacia
Logan MCV
1.5 DCi Life is a journey, not a destination.
|
|
Andy_ACS |
![]()
Post
#1837
|
![]() Yes, I'm not! Group: Members Posts: 6.304 Joined: 19 July 04 From: Craiova ![]() |
QUOTE(C a t a l i n @ 22 Mar 2010, 21:28) Daca n-a fost un drum preponderent in coborare, eu zic ca ai obtinut o viteza medie foarte buna, pentru forma ta. La mai mare! ![]() Merci pentru aprecieri. Drumul per total e in urcare, caci pleaca din Craiova inspre nord, spre zona deluroasa. Ca forma fizica sunt acceptabil, mai bag cate un fotbal, cate un basket, merg pe jos la serviciu, cu bicicleta insa nu mai mersesem demult, de foarte mult. QUOTE(vis-a-vis @ 22 Mar 2010, 21:35) Merci frumos, in copilarie pana sa iau permis ma plimbam destul de mult, si aveam o bicicleta veche la care butucul spate avea joc si mergea cam infranata, am facut ceva antrenament atunci, insa totusi au trecut 8-9 ani de zile, acum ma consider incepator. Oricum am cam intrecut masura, din cate am observat pentru mine o plimbare e frumoasa in primii ~25km, apoi e obositor. O sa incep cu ture mai scurte de week-end, apoi poate o sa bag mai mult, cine stie ![]() Bafta! This post has been edited by Andy_ACS: 22 Mar 2010, 21:52 |
--------------------
-
-
- "Be the change you want to see in the world"
|
|
dr_mKe |
![]()
Post
#1838
|
![]() Membru cu stetoscop Group: Members Posts: 7.221 Joined: 25 November 06 From: Deva ![]() |
Eu ti-as recomanda sa incepi cu ture scurte seara in timpul saptamanii
![]() |
--------------------
RENAULT
LAGUNA COUPÉ GT 4CONTROL & DACIA DUSTER 1.3 tCE
2010 / 2022
|
|
BZN |
![]()
Post
#1839
|
![]() Itan convins Group: Members Posts: 3.590 Joined: 29 January 08 From: Rucar / Bucuresti ![]() |
Eu duceam bicicleta aia in dinti pana la etajul 6 si nu plecam pe drumul ala...
![]() |
--------------------
Tico 0,796 6v, 1998
/Logan 1,598 16v, 2009
.
- AGXXMAV / AGXXVAB
|
|
Andy_ACS |
![]()
Post
#1840
|
![]() Yes, I'm not! Group: Members Posts: 6.304 Joined: 19 July 04 From: Craiova ![]() |
QUOTE(dr_mKe @ 22 Mar 2010, 21:08) Sa pedalezi sanatos si poate punem la cale o tura pe la jumatatea distantei, pe undeva pe defileul Jiului ![]() Multumesc frumos pentru urari, la fel si tie, si cine stie ce ne rezerva viitorul, poate ne vedem la o intalnire nationala DaciaClub si poate si la o tura cu bicicletele ![]() Ar fi intr-adevar bine de iesit seara, dar am cateva piedici: lipsa de timp, cand ajung acasa e deja tarziu si intuneric, nu am unde merge la o tura scurta pe un drum linistit, ca stau in oras. Trebuie sa studiez unde m-as putea plimba putin in apropiere de apartament, sa nu fie caini si masini multe, dar e greu de gasit asa loc ![]() QUOTE(BZN @ 22 Mar 2010, 21:58) Dar tu nu iti dai seama cat am asteptat eu sa plec cu ea la drum! Mi-a venit miercuri si saptamana trecuta am fost aglomerat la serviciu si nu am putut sa o probez, insa in week-end mi-am spus ca nu mai ratez ![]() This post has been edited by Andy_ACS: 22 Mar 2010, 22:04 |
--------------------
-
-
- "Be the change you want to see in the world"
|
|
dr_mKe |
![]()
Post
#1841
|
![]() Membru cu stetoscop Group: Members Posts: 7.221 Joined: 25 November 06 From: Deva ![]() |
Seara la 8-9 nu cred ca-i prea mare trafic in oras. Noroc pe mine, am unde sa ies la ture de maxim 2 ore in timpul saptamanii extraurban.
Poti insa sa incerci si sa pedalezi in oras, seara. Sau sa mergi pe bike la servici cand e frumos afara ![]() |
--------------------
RENAULT
LAGUNA COUPÉ GT 4CONTROL & DACIA DUSTER 1.3 tCE
2010 / 2022
|
|
Liviu |
![]()
Post
#1842
|
![]() expat naiv Group: Banned Posts: 3.526 Joined: 5 July 02 From: Peste gard ![]() |
Turele nocturne in Bucuresti sunt chiar faine .. atata vreme cat mergi pe strazi mai putin umblate sau pe pistele de biciclisti (mai ales bulevardul unirii). Daca mergi pe sosea ai sanse sa ta mangaie care un "reisar" de noapte.
|
--------------------
.
.
. -= age is just a number =-
|
|
Andy_ACS |
![]()
Post
#1843
|
![]() Yes, I'm not! Group: Members Posts: 6.304 Joined: 19 July 04 From: Craiova ![]() |
Puteti sa ma ajutati cu un sfat in legatura cu reglajul franelor mecanice pe disc Hayes MX4?
Treaba sta asa: la roata din fata discul freaca in mers de placuta dinspre roata, din cate am vazut in partea opusa e distanta suficienta. As vrea ori sa deplasez ansamblul format din ambele placute mai spre roata si discul sa stea evident pe lic, ori sa indepartez de disc placuta care il atinge. Schema ar fi asa (roata din fata privita din fata bicicletei): Bafta! This post has been edited by Andy_ACS: 24 Mar 2010, 13:22 Attached thumbnail(s) frana.JPG ( Size: 5.19k ) Number of downloads: 226 |
--------------------
-
-
- "Be the change you want to see in the world"
|
|
C a t a l i n |
![]()
Post
#1844
|
![]() ______________________ Group: Members Posts: 12.175 Joined: 21 August 06 ![]() |
Atinge permanent, sau e descentrat discul?
![]() |
--------------------
-
-
- Când vrei și, și, iese nici, nici!
|
|
Andy_ACS |
![]()
Post
#1845
|
![]() Yes, I'm not! Group: Members Posts: 6.304 Joined: 19 July 04 From: Craiova ![]() |
Nu atinge permanent, cred ca e aproape imposibil sa fie perfect centrat, distanta dintre placute si disc este de sub 1 mm in partea unde atinge si de ~1-1.5 mm in partea opusa.
Am incercat sa centrez roata din prinderea quick-release, gandind ca nu o asez eu bine, dar dupa 2-3 incercari esuate am renuntat. As vrea sa maresc distanta in partea unde atinge (freaca foarte putin) ca sa fie o toleranta suficienta pentru posibila descentrare. Sau daca aveti alta solutie e bineventia ![]() Bafta! This post has been edited by Andy_ACS: 24 Mar 2010, 13:29 |
--------------------
-
-
- "Be the change you want to see in the world"
|
|
Stefan |
![]()
Post
#1846
|
![]() Quite opinionated Group: Members Posts: 1.449 Joined: 18 January 08 From: Cluj-Napoca ![]() |
Vezi ca are o rotita de reglare pentru placuta fixa (cea dinspre roata). Iti trebuie un imbus de 5.
Sau vezi aici: http://www.hayesdiscbrake.com/pdf/MX2MechD...eEnglishWeb.pdf |
--------------------
Volkswagen
Golf 7 Variant
1,4 TSI 2013
|
|
Andy_ACS |
![]()
Post
#1847
|
![]() Yes, I'm not! Group: Members Posts: 6.304 Joined: 19 July 04 From: Craiova ![]() |
Merci de link, m-am uitat si eu pe la frane dar nu inteleg exact procedura, am zis ca decat sa le dereglez total sa intreb intai.
1. Unde e surubul cu cap imbus 5 pe care trebuie sa il slabesc? e cel dinspre roata (placuta fixa cum zici tu)? 2. ce inseamna "readjust the caliper position by losening the mounting bolts and adjusting the caliper as needed"? din cate inteleg vrea sa slabesc niste suruburi (altele decat primul) si sa repozitionez/reglez etrierul/placuta apoi sa le strang la loc? Edit: ca sa inteleg mai bine - placuta dinspre roata e fixa si nu se misca, iar la franare se apropie si preseaza pe disc doar placuta din exterior? Bafta! This post has been edited by Andy_ACS: 24 Mar 2010, 13:46 |
--------------------
-
-
- "Be the change you want to see in the world"
|
|
VladG |
![]()
Post
#1848
|
![]() Membru preistoric Group: Members Posts: 2.397 Joined: 23 January 03 From: Bucuresti ![]() |
E o procedura generala de reglare. Etrierul e fixat de furca prin 2 suruburi. Gaurile etrierului sunt ceva mai mari decat diametrul suruburilor tocmai pentru a permite reglarea.
Deci slabesti cele 2 suruburi atat cat sa se miste etrierul il centrezi a.i sa nu mai atinga discul si apoi strangi alternativ si cu atentie suruburile pentru a nu deplasa etrierul din pozitia dorita. O varianta a metodei e ca dupa slabirea suruburilor sa strangi de cateva ori frana si sa legi manerul in pozitia strans. In felul astasta e centrat discul si poti strange suruburile etrierului fixandu-l in pozitia optima. Din ce am experimentast eu e mai buna prima varianta, cel putin daca a doua nu da rezultate (e posibil). This post has been edited by VladG: 24 Mar 2010, 14:08 |
--------------------
Ex Dacia
SuperNova
--
- --
|
|
Andy_ACS |
![]()
Post
#1849
|
![]() Yes, I'm not! Group: Members Posts: 6.304 Joined: 19 July 04 From: Craiova ![]() |
O sa incerc intr-una din serile astea reglajul, ca in week-end sa am bicicleta gata de atac
![]() Multumesc! |
--------------------
-
-
- "Be the change you want to see in the world"
|
|
Serpico |
![]()
Post
#1850
|
Membru autentic Group: Members Posts: 511 Joined: 10 April 03 From: Timisoara ![]() |
QUOTE(VladG @ 24 Mar 2010, 14:07) O varianta a metodei e ca dupa slabirea suruburilor sa strangi de cateva ori frana si sa legi manerul in pozitia strans. In felul astasta e centrat discul si poti strange suruburile etrierului fixandu-l in pozitia optima. Daca aplici metoda asta, mai intai sa reglezi pozitia placutei fixe (o apropii de disc cat este necesar pentru a obtine pozitia corecta a etrierului fata de disc). Cu frana stransa, strangi suruburile de prindere ale etrierului. Dupa aceea, eliberezi frana si departezi placuta fixa fata de disc (din reglaj). La placuta mobila se pare ca nu ai reglaj separat, ci reglajul distantei fata de disc il faci ajustand lungimea cablului de frana (din butoiasul de reglare de la maneta de frana). |
--------------------
Dacia
Logan
Laureate Plus 1.4MPI 2007
|
|
VladG |
![]()
Post
#1851
|
![]() Membru preistoric Group: Members Posts: 2.397 Joined: 23 January 03 From: Bucuresti ![]() |
Era sa fac un soc azi cand am sunat la Posta pentru a verifica daca mi-a sosit casca pe care am comandat-o pe net.
Aveam un numar de urmarire a coletului (din Marea Britanie) numai ca angajata Postei imi spune ca nu am un colet, ci un plic de 10 grame!!! Ooo! Verific mailul, totusi n-am cumparat o poza de casca! Nasol, deja ma gandesc ca am luat teapa pe net. Sun din noul la Posta si aflu ca au introdus gresit in sitem si ca totusi e un pachet! ![]() Asa ca la Campina vin cu casca noua, nu cu fat(z)a lunga... ![]() |
--------------------
Ex Dacia
SuperNova
--
- --
|
|
vis-a-vis |
![]()
Post
#1852
|
![]() DaciaClubber Group: Members Posts: 7.893 Joined: 20 June 05 From: Bucuresti ![]() |
Un gratar n-ai comandat si tu, ti-ai luat casca
![]() |
--------------------
Dacia
Logan MCV
1.5 DCi Life is a journey, not a destination.
|
|
VladG |
![]()
Post
#1853
|
![]() Membru preistoric Group: Members Posts: 2.397 Joined: 23 January 03 From: Bucuresti ![]() |
Pai ce sa facem cu doua? N-ai zis tu ca vii tu cu ala al tau?
![]() |
--------------------
Ex Dacia
SuperNova
--
- --
|
|
vis-a-vis |
![]()
Post
#1854
|
![]() DaciaClubber Group: Members Posts: 7.893 Joined: 20 June 05 From: Bucuresti ![]() |
Al meu e din fonta, cred c-are 15 kile fara carbuni si carne pe el
![]() |
--------------------
Dacia
Logan MCV
1.5 DCi Life is a journey, not a destination.
|
|
VladG |
![]()
Post
#1855
|
![]() Membru preistoric Group: Members Posts: 2.397 Joined: 23 January 03 From: Bucuresti ![]() |
Nu cred ca te dai batut asa de usor, mai ales ca tre' hranite vreo 25 de guri flamande
![]() Dar mai bine vorbim pe topicul de iesiri, aici suntem nitel off |
--------------------
Ex Dacia
SuperNova
--
- --
|
|
Stefan |
![]()
Post
#1856
|
![]() Quite opinionated Group: Members Posts: 1.449 Joined: 18 January 08 From: Cluj-Napoca ![]() |
Pana la urma care e mai bun dintre:
http://www.bicishop.ro/Suport-bicicleta-Th...eRide--288.html http://www.bicishop.ro/Suport-bicicleta-Th...oRide--290.html Am vazut ca se dezbate si pe ciclism.ro acelasi subiect? |
--------------------
Volkswagen
Golf 7 Variant
1,4 TSI 2013
|
|
Andy_ACS |
![]()
Post
#1857
|
![]() Yes, I'm not! Group: Members Posts: 6.304 Joined: 19 July 04 From: Craiova ![]() |
Nu iti pot da o opinie de expert in domeniu, insa parerea mea este ca al doilea nu prea merita acizitionat prin prisma pretului prea mare. Ambele fac acelasi lucru, ambele au incuietoare, poate la al doilea e mai usor de pus bicicleta, dar tot nu cred ca merita banii in plus pe acest motiv.
Eu mi-am luat din Selgros un suport AutoMaxi mult mai ieftin, asemanator cu primul ca sistem de prindere insa fara cheie. A costat 65 ron, probabil e mai slab calitativ decat cele prezentate, insa pana acum e OK, am mers incet cu bicicleta montata (max 80kim/h). Bafta! |
--------------------
-
-
- "Be the change you want to see in the world"
|
|
Liviu |
![]()
Post
#1858
|
![]() expat naiv Group: Banned Posts: 3.526 Joined: 5 July 02 From: Peste gard ![]() |
Si eu tot automaxi am .. 2 bucati ... 169 ron bucata in decathlon .. merg excelent.
|
--------------------
.
.
. -= age is just a number =-
|
|
VladG |
![]()
Post
#1859
|
![]() Membru preistoric Group: Members Posts: 2.397 Joined: 23 January 03 From: Bucuresti ![]() |
Al doilea e mai aratos, prinzi mai usor bratul vertical, sistemul pe carlig il am si eu si e usor de prins.
Atentie daca ai cabluri trase pe cadru, primul s-ar putea sa le prinda peste si sa-ti juleasca rau cadrul. Primul prinde ST-DR, al doilea SUS-JOS. Si mai important e sa vezi dimensiunea cadrului. Al doilea accepta cadre mai groase. De exemplu primul nu s-ar potrivi la a mea. Alt avantaj ptr al doilea e sistemul de prindere de bara, care pare surub ptr bara AERO, fata de colier peste bara in primul caz. E mai sigur si poti merge cu viteza mai mare. Daca nu stai in aia 170 RON diferenta, ia-l cu incredere pe al doilea. This post has been edited by VladG: 25 Mar 2010, 14:52 |
--------------------
Ex Dacia
SuperNova
--
- --
|
|
Serpico |
![]()
Post
#1860
|
Membru autentic Group: Members Posts: 511 Joined: 10 April 03 From: Timisoara ![]() |
QUOTE(VladG @ 25 Mar 2010, 14:46) Alt avantaj ptr al doilea e sistemul de prindere de bara, care pare surub ptr bara AERO, fata de colier peste bara in primul caz. Si daca nu ai bare transversale AeroBar cu canal T, ci bare transversale normale, cu sectiune dreptunghiulara, pe acestea din urma nu se prinde la fel ca Thule 530? |
--------------------
Dacia
Logan
Laureate Plus 1.4MPI 2007
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 11th May 2025 - 11:12 |