DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

23 Pages < 1 2 3 4 5 > »  
Reply to this topicStart new topic

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Vw Touareg - The Battleship, si cateva Logan-uri din dotare

Speedy
post 19 Feb 2018, 12:54
Post #61


Membru donator


Group: Members
Posts: 948
Joined: 27 December 05
From: Anytown USA




Nu te lua dupa sageti!
Eu merg sub 1500 numai cu 1a si a2a. Desigur, daca nu am vreo rampa de urcat, poate sta foarte bine la 1500 cu a4a de ex. A5a si a6a minim 2000 rpm.


--------------------
.... ... ....
Opel Astra J Innovation 2012 2.0 CDTI Ex Logan Prestige 1.6 16v
Suzuki XF650 Freewind 2001
Specialized Carve Expert
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cristic1982
post 19 Feb 2018, 13:25
Post #62


Membru autentic


Group: Members
Posts: 736
Joined: 4 February 11




Un diesel în mințile lui trebuie să poată ține un regim de 1500-2000 te/min fără probleme. Eu cu frigiderul meu merg pe la 1750-2000 tr/min și am un consum bun și răspuns rapid la accelerație.
Să te bucuri de ea cat mai multi km.


--------------------
Dacia Duster 2010 K9K898 Laureat 4x4
"Asta chiar va crede prosti, stimati votanti PSD. Isi bate joc de voi. Si de noi, restul, fireste. Dar pe noi, macar, nu ne crede prosti." - DannyY
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
andreig1982
post 19 Feb 2018, 13:52
Post #63


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.187
Joined: 15 January 06




doar eu ii dau pana la 4500rpm? smile.gif
cu motorul cald, ofcors


--------------------
Dacia Logan Ambition 2005 - B-06-xxx
2012 VW Passat Variant Comfortline 2.0TDI DSG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tatabobu
post 19 Feb 2018, 13:58
Post #64


membru


Group: Members
Posts: 2.615
Joined: 14 September 04
From: Bucuresti




QUOTE(YRX @ 19 Feb 2018, 12:04)

- cand se schimba filtrul de motorina - am gasit in istoric o singura schimbare la 120.000
*



Singura chestie pe care o gasesc e ca la cele cu dpf (BPE si BPD de pana in 2007) care utilizeaza biodiesel trebuie schimbat la fiecare 30k km.

This post has been edited by tatabobu: 19 Feb 2018, 13:59


--------------------
DACIA 1300 1995
Scurgere de ulei? Care scurgere de ulei??? Balta aia de sub masina e sudoarea hergheliei de cai putere...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Agrig
post 19 Feb 2018, 14:02
Post #65


Membru autentic


Group: Members
Posts: 441
Joined: 13 February 04
From: Timisoara




Low este reductorul, Touareg are si merge in teren sau daca ai de manevrat extrem de incet.
Este undeva 1:3 raportul.
Diff lock se refera la blocarea diferentialului interaxial.
Incearca`l doar in teren.
Nu`l folosi pe zapada batuta la viteza peste 20-30Km/h deoarece in viraj destabilizeaza masina si
o baga in derapaj.
Acolo permanentul este de baza.
Posibil sa mearga cuplat lock doar pe low, nu stiu cum e la asta.


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
andreig1982
post 19 Feb 2018, 14:02
Post #66


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.187
Joined: 15 January 06




uite un manual de service
ar trebui sa gasesti si modelul tau
acum am vazut ca nu scrie de filtru de motorina
personal il schimb la fiecare revizie, e vreo 100 de lei pe original

epiesa zice ca la al tau ar fi 122 RON smile.gif

This post has been edited by andreig1982: 19 Feb 2018, 14:12

Attached File(s)
Attached File  Service_Manual_Volkswagen_Passat_B7___EN.pdf ( 394.44k ) Number of downloads: 5


--------------------
Dacia Logan Ambition 2005 - B-06-xxx
2012 VW Passat Variant Comfortline 2.0TDI DSG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
MuciX
post 19 Feb 2018, 14:12
Post #67


sunt un om bun


Group: Members
Posts: 8.068
Joined: 19 November 07
From: când în când




QUOTE(Speedy @ 19 Feb 2018, 12:54)
Desigur, daca nu am vreo rampa de urcat, poate sta foarte bine la 1500 cu a4a de ex.
*


Cam supturat. Maine-poimaine imi zici ca iei curba de pe petricani cu 140 kmph.


--------------------
bemveu 3-er E30 Touring 1991, 2.5l 12v cu număr dăbuzău
Știu că sunt prost, dar când mă uit în jur prind curaj.
Respir, deci mi-e foame.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bucatzel
post 19 Feb 2018, 14:16
Post #68


Membru plictisit


Group: Moderatori
Posts: 5.457
Joined: 19 May 08
From: Timisoara




QUOTE(andreig1982 @ 19 Feb 2018, 13:52)
doar eu ii dau pana la 4500rpm?  smile.gif
cu motorul cald, ofcors
*


La mers normal n-am prea simtit nevoia, dar in depasiri n-am avut niciodata sughituri s-o duc pana in ~4500, suna in sfarsit a masina cand ajungea la turatiile astea. (@YRX, sorry, nu-s cine stie ce fan diesel, dimpotriva).


--------------------
Dacia 1300 1981 - 3-SB-2608
Si cu dansa-ntransa, si cu sufletu' in rai... cam greu...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 19 Feb 2018, 14:17
Post #69


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 36.665
Joined: 15 August 05




QUOTE(Bwwlan @ 19 Feb 2018, 11:05)
Asa fac si eu mai nou cu vignetele de Austria, Cehia si Slovacia: le lipesc de 2-3 ori pe tricou si dupa aia pe parbriz. Se dezlipesc fara probleme/chin/nervi/unghii rupte/etc.
*



In Slovacia nu mi-a dat nimic de lipit, am dictat numarul si mi-a dat chitanta. Ca la noi.


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dizzy
post 19 Feb 2018, 14:18
Post #70


Work smart not hard!


Group: Members
Posts: 3.055
Joined: 11 February 04
From: Bucuresti capitala Cârcostan




Eu folosesc diesele de 10 ani. 9 ani am avut diesele pe Skoda din grupul VAG.
Despre turatie: - niciodata SUB 2000 rpm. Skoda vedea relativ des 4-4500 rpm si n-a sughitat timp de 9 ani, dar turatiile la care se simte bine sunt in domeniul 2200-4200rpm. Nu are rost sa mergi constant la 4000, dar nici sa accelerezi de la 1500 nu-i ok pt ea.
Nu stiu exact cum e 2,5 TDI dar e cam acelasi motor cu un cilindru in plus.
Spre linistea ta, se verifica uleiul cam o data cu pusul lichidului de spalator de parbriz, sa fie bine, sa nu fie rau, oricum ridici capota! Daca scade, nu e panica, totul e sa nu creasca nivelul.

Eu verificam uleiul inainte de orice drum mai lung, sa n-am surprize. Treaba e ca, in functie de calitatea uleiului si greutatea talpii, mananca mai mult sau mai putin; dar de mancat, mananca.
Tot atunci, verifica si nivelul lichidului de racire.
Are momente cand dispar sa zicem 200ml si apoi se linisteste. Ce naiba o face cu el, eu zic ca petrecere de ziua ei.

Reductorul se foloseste atunci cand urci rampe foarte mari sau tragi greutate mare in rampa. Daca mergi in teren mocirlos, activezi blocarea diferentialului spate /central
https://www.4site4x4tyres.co.uk/4x4-advice/...k-the-right-way
Un hayon spate cu roata normala nu gasesti la dezmembrari?
Orice faci, nu uita ca e o masina batraioara 12+ ani, de aici incolo se duce la vale, nu la deal.


--------------------
Ford Kuga 2015 ex Dacia Logan 2005 - B zzz SXX
If you want perfection buy a Mercedes, or marry an accountant - Jeremy Clarkson
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
YRX
post 19 Feb 2018, 14:48
Post #71


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.619
Joined: 6 July 06
From: Bucuresti




Ete asa e butonul de diferential

331998598154_0.jpg ( Size: 6.46k ) Number of downloads: 917


Eu pana acum am incercat sa merg intre 2000 si 2500 de ture.
A-ntaia este foarte scurta, practic pleci de pe loc si creste turatia. A doua e mai fortoasa, deja masina s-a pus in miscare si e mai usor sa prinzi viteza. Prin oras, sa o mentin in intervalul de turatie ma cam duc maxim la a patra, cu stat ceva in a treia.
A sasea e foarte lunga, cam merge dupa 100 km/h in sus

Uleiul - din Germania am luat-o full. Pana acasa cu scurgere cu tot a scazut cam un X. De vreo 1000 de km, de cand i l-am schimbat n-am observat vreo scadere, bine, am si mers potolit. Nu miroase a motorina, nu face spuma. Il tin sub observatie. Singurul lucru ma enerveaza ca se inegreste asa repede, eu eram obisnuit cu cel maroniu al Loganului.
Apa - era cam scazut nivelul, am completat cu g12 si nu s-a mai miscat.
Haionul ala cu roata presupune modificari masive, nu e viabil economica modificarea, plus ca este si cam incomod, roata se deschide in lateral, ai nevoie de cel putin 2 metri in spate liberi sa umbli la portbagaj.


--------------------
Dacia Logan 2005 Ambition 1.6 MPI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Agrig
post 19 Feb 2018, 15:16
Post #72


Membru autentic


Group: Members
Posts: 441
Joined: 13 February 04
From: Timisoara




Bun, deci diff lock ai doar cu reductorul cuplat, pozitia low.
Asta parca se apasa pe buton sa schimbi pozitia si dupa ae apasa din nou.
La diesele e normal sa inegrasca uleiul, dupa 100Km uleiul nou e gata negru, asa si trebuie sa fie, spala mizeriile de pe cilindrii.
Sa`l folosesti sanatos!
E motor durabil.
Cu afumatul, cu tot DPF depun funingine pe esapament, asa facea si NP300, E5, inainte sa`l duc la
ITP il calcam pe coada pe autostrada sa curete mizeria altfel comentau aia de la ITP ca merg cu el ca o baba!
Si Hilux afuma si era generatie noua.
Ziceai de cedat prioritatea intre SUV-uri mari, cam asa e, cum era pe vremuri fratia Trabant-istilor!
Daca Doamne fereste o sa ai o problema in drum, primul care va opri va fi un 4x4.
Pentru o pana is deosebit de utile acele snururi, ia sa ai un set la tine dar prima data vezi si ascute
pila aia ca altfel nu prea intra, altfel dureaza max 10 minute o pana facuta in drum, bineinteles un compresor.

This post has been edited by Agrig: 19 Feb 2018, 15:34


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
YRX
post 19 Feb 2018, 16:09
Post #73


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.619
Joined: 6 July 06
From: Bucuresti




Mersi de info la toti.
Deci in concluzie, daca schimb la 2500 trecute e bine? Nici prea prea, nici foarte foarte?

Sincer sa fiu n-am facut pana in viata mea, toate rotile de rezerva le am noi noute, la Logan am cauciucul Montana din 2004. Si Vredenstin-ul ala folded pare nou, nefolosit.

Filtrul de motorina o sa-l schimb cand ma apuc de mestereala.


--------------------
Dacia Logan 2005 Ambition 1.6 MPI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Agrig
post 19 Feb 2018, 16:21
Post #74


Membru autentic


Group: Members
Posts: 441
Joined: 13 February 04
From: Timisoara




La motorul ala cit am mers cu el, putin e adevarat, schimbam pina in 2500rpm.
E Diesel mare si are moment sa duca.


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
MuciX
post 19 Feb 2018, 16:21
Post #75


sunt un om bun


Group: Members
Posts: 8.068
Joined: 19 November 07
From: când în când




Schimbi acolo unde ii convine. Ajustezi in jos cat e motorul rece.
In principiu tii ture atunci cand ai sarcina mare sau vreun alt motiv pentru care iti trebuie putere.
Daca mergi cu 90 in linie dreapta nu ai nevoie de 2500 rpm mai mult ca sigur, dar daca vrei sa accelerezi repede pana la 130, ai. smile.gif

Nu vad nicio problema sa schimbi la 2500, sau chiar mai jos, atunci cand accelerezi lent. Depinde si de rapoarte, "unde" pica in treapta urmatoare, etc.

This post has been edited by MuciX: 19 Feb 2018, 16:23


--------------------
bemveu 3-er E30 Touring 1991, 2.5l 12v cu număr dăbuzău
Știu că sunt prost, dar când mă uit în jur prind curaj.
Respir, deci mi-e foame.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
einstein1984
post 19 Feb 2018, 16:31
Post #76


Membru autentic


Group: Members
Posts: 9.177
Joined: 12 November 05
From: Bucuresti




mufixule, fix cand e rece nu e bine sa-l tii in ture mici si sarcina mare. Ture mari cu sarcina mica (aka treapta mai joasa)e ceva mai sanatos.
pana nu am facut nici eu, dar am stirbit o janta care a inceput sa piarda aer, de aia e buna o roata de rezerva (sau abonament la o firma de asistenta)


--------------------
membru Folding @home din 2008 - verde
Membru satul de gasca vesela de pe forumul atasat cafenelei Dacia Club.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
MuciX
post 19 Feb 2018, 16:35
Post #77


sunt un om bun


Group: Members
Posts: 8.068
Joined: 19 November 07
From: când în când




Da, m-am exprimat ca o ciorba, ai perfecta dreptate.
In apararea mea nu ma gandeam ca pe -31C trage copaci din radacina cu motorul rece. biggrin.gif Ziceam de mers normal, 21kmph pe banda 3 pe Mihai Bravu.


--------------------
bemveu 3-er E30 Touring 1991, 2.5l 12v cu număr dăbuzău
Știu că sunt prost, dar când mă uit în jur prind curaj.
Respir, deci mi-e foame.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dizzy
post 19 Feb 2018, 16:37
Post #78


Work smart not hard!


Group: Members
Posts: 3.055
Joined: 11 February 04
From: Bucuresti capitala Cârcostan




Fereste-te sa schimbi roti pe masina d'asta daca nu esti vreun fortos.
Masina e mare, grea, rotile la fel, iti cad cwaile de la o experienta din asta.... mai bine pila, snur si aer cu compresorul.
Imi arati si mie ceva poze cum se dechide haionul ala cu roata?
L.E. wow, nu prea au gandit-o pe asta...

Sper ca ii zici
Gneisenau
sau
Scharnhorst
si nu Bismarck

This post has been edited by dizzy: 19 Feb 2018, 17:17


--------------------
Ford Kuga 2015 ex Dacia Logan 2005 - B zzz SXX
If you want perfection buy a Mercedes, or marry an accountant - Jeremy Clarkson
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 19 Feb 2018, 16:37
Post #79


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 36.665
Joined: 15 August 05




Poti sa turezi cat vrei la rece, ca stie singura sa limiteze turatia functie de temperatura. Oricum e mai bine decat subturat in sarcina la rece.

This post has been edited by argon: 19 Feb 2018, 16:38


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
einstein1984
post 19 Feb 2018, 16:45
Post #80


Membru autentic


Group: Members
Posts: 9.177
Joined: 12 November 05
From: Bucuresti




e usa nu hayon daca are roata, si rav 4, frontera e asa, multe suvuri prin anii 2000 o aveau acolo


--------------------
membru Folding @home din 2008 - verde
Membru satul de gasca vesela de pe forumul atasat cafenelei Dacia Club.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
St
post 19 Feb 2018, 16:55
Post #81


Membru


Group: Members
Posts: 4.436
Joined: 18 July 04
From: Bucuresti




Din cate stiu eu la touareg au un sistem hibrid...roata nu sta pe usa, au pastrat haionul iar roata de rezerva are un sistem de sustinere separat.

This post has been edited by St: 19 Feb 2018, 16:55

Attached thumbnail(s)
DSC01259.JPG ( Size: 390.91k ) Number of downloads: 886


--------------------
Renault Laguna 2011, 2.0TCe, BVA6
Fericirea este ceva ce nu se atinge niciodata,dar in cautarea ei merita sa alergi toata viata.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
YRX
post 19 Feb 2018, 17:16
Post #82


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.619
Joined: 6 July 06
From: Bucuresti




Exact asa. Bratul care sustine roata are balama si amortizoare, haionul se deschide in sus, dar e diferit ca tabla ( sa aiba roata loc). Si ca sa deschizi haionul sa bagi cumparaturile la supermarket, dai intai roata la o parte. Daca mai e si masina murdara te-ai scos, nu mai spun de spatiu.
E cool, dar e rara si incomoda. Guvernul le luase asa ca era comisionu mai mare si ei nu bagau nimic in portbagaj.


--------------------
Dacia Logan 2005 Ambition 1.6 MPI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Adrian Frigo
post 19 Feb 2018, 17:38
Post #83


Membru cu o tigaie de dacie


Group: Members
Posts: 2.159
Joined: 4 February 15
From: Undeva,pe dreapta




Interesant povestita odiseea achizitionarii,felicitari si la mai multi kmp! biggrin.gif


--------------------
Dacia 1100/1300/ 1310 Lj/Renault /1970/1972/2000 și ceva... - XX-00-UAP/ACR
Mașina este ca femeia,dacă nu o întreții....TE LASĂ!
Daciot convins!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Bwwlan
post 19 Feb 2018, 18:39
Post #84


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.232
Joined: 16 September 09
From: .de




QUOTE(argon @ 19 Feb 2018, 14:17)
In Slovacia nu mi-a dat nimic de lipit, am dictat numarul si mi-a dat chitanta. Ca la noi.
*



My bad, Slovenia. Same $hit, really... Ai dreptate, in Romania, Ungaria si Slovacia nu se mai dau stickere.


--------------------
2x Citroën C5 Exclusive: 2005 2.0 103kW 5M // 2017 2.0 HDI 135kW 6AT
If a cluttered desk is a sign of a cluttered mind, of what, then, is an empty desk a sign?
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Tossi
post 19 Feb 2018, 19:17
Post #85


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.016
Joined: 25 April 06
From: Bucuresti




Un prieten bun a avut 2 bucati Touareg:, acum a ramas cu unul: verifică racordurile de cauciuc de la frane, el a patit-o chiar dacă masina a fost servisata numai la Porche:la o frâna a pocnit stanga fata, cel din dreapta nu mai avea mult până ceda(an fabr 2005, 350.000 km).

This post has been edited by Tossi: 19 Feb 2018, 19:18


--------------------
Renault Megane 1.5 dci 2004 - B6SSSS
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
MyKe89
post 19 Feb 2018, 19:50
Post #86


Membru RFG


Group: Members
Posts: 1.972
Joined: 16 December 07
From: Bucuresti




Dacă mai e loc de o părere (am condus 2.5 pe LT46, pe Touareg prea puțin, mai mult cu V10 TDI, lol), un lucru e universal valabil, schimbările de viteză se fac în funcție de regim. Mergi potolit, schimbi la turație mică (aka 2000 rpm pentru treptele I, II și eventual III, la restul chiar o idee mai sus, ai să vezi). Cu cât crește nevoia de viteză, cu atât urci și schimbi mai târziu. Turațiile excesive și inutile duc la acumularea rapidă a cenușei în DPF (regenerări mai dese). E de la sine înțeles că trebuie să uiți de această regulă în depășiri: acolo devin utile, folosești toată plaja de turație dacă e nevoie.

Cert e că îți va “răspunde” motorul dacă ai schimbat prea devreme, prin acele vibrații și schimbări de tonalitate (mai mult bass în mașină tongue.gif), semn că trebuie să te muți mai sus.

E motor mare, subturarea motoarelor mici nu se aplică aici pentru aceleași valori ale turațiilor. Aș menționa să nu accelerezi în forță dacă ești sub 1500* rpm, ci să retrogradezi.

*Ar fi interesant de văzut la ce turație “încarcă” turbina. Dacă ai apucat să faci niște loguri în mers, le poți posta aici.

De asemenea, dacă sunt chestii pe care le știi deja sau consideri că aberez, poți să ștergi.


--------------------
'08 VW Golf V GTI Edition 30
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bion
post 19 Feb 2018, 19:53
Post #87


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.629
Joined: 1 May 04
From: TM




Intrebare indiscreta . La cat a ajuns halatul cu micile ajustari unsure.gif


--------------------
Dacia SLZ Scala 2003 - TM54
Crăpa-le-ar Domnul ficații
Și setea ogoi-le-ar cu venin,
Căci n-au păreche-n lume blestemații
Crîșmarii care toarnă apă-n vin !
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 19 Feb 2018, 20:52
Post #88


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 36.665
Joined: 15 August 05




QUOTE(MyKe89 @ 19 Feb 2018, 20:50)

E motor mare
*




Daca și 2.5 e motor mare pe mașină de 3 tone...Ținând cont că sunt turisme cu 3litri si mai mult...

This post has been edited by argon: 19 Feb 2018, 20:54


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
MyKe89
post 19 Feb 2018, 22:29
Post #89


Membru RFG


Group: Members
Posts: 1.972
Joined: 16 December 07
From: Bucuresti




Nu m-am referit la “maaaare”, ci la “mare”.
Ideea era să-l distanțăm puțin de motoarele din discuție, știind că nu i se pot aplica aceleași “tratamente” și regimuri de turație.


--------------------
'08 VW Golf V GTI Edition 30
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cj98czh
post 19 Feb 2018, 23:13
Post #90


Membru de la Cluj ...


Group: Moderatori
Posts: 17.021
Joined: 27 March 06
From: Cluj-Napoca




Da ma rog de ce?

Cu ce este asta mai deosebit decat un diesel de 2l ?

Dat in gura periodic si condus mai "sportiv" nu a facut rau niciodata la diesel ... tocmai ca nu o sa ai depuneri .. nici probleme cu turbo sau egr ..

Conduse dupa reteta asta nu am schimbat niciodata vreun turbo sau egr ... si vad ca nici FAP-ului de pe Vagon nu ii displace ...

This post has been edited by cj98czh: 19 Feb 2018, 23:15


--------------------
Citroen C5 Tourer, Exclusive, 2.0 HDi, 2010 / Renault Clio Intense, 0.9 tCe 2015
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+

23 Pages < 1 2 3 4 5 > » 
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 23rd September 2018 - 21:45
Forum Renault Server hosting