DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

4 Pages  1 2 3 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> ZGOM Zgomote si vibratii motor/esapament la relanti si la ~ 2.000rpm

bogdan_iuly
post 10 Mar 2005, 09:14
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 95
Joined: 13 February 05
From: Bucuresti




Trebuie sa recunoastem ca prin Logan, Dacia este din ce in ce mai aproape "pe drumul cel bun". Cu toate acestea, Renault si-a batut joc de clientii sai prin motorizari si prin etajarea cutiei de viteze (nu insist pe acest subiect).

Cele doua motoare au fost folosite astfel:

MOTORUL 1.4/75 CP
-----------------

CLIO: 2001 - 2001 (.B03 K7J)
CLIO: 2001 - 2001 (.B0B K7J)
KANGOO: 2001 - 2001 (.C0B K7J)
KANGOO: 2001 - 2001 (.C0M K7J)

MOTORUL 1.6/90 CP
-----------------

CLIO: 1998 - 2000 (.B0D K7M) - K7M744
MEGANE: 1996 - 2000 (.A0F K7M) - K7M702
MEGANE: 1996 - 2000 (.A0L K7M) - K7M720
MEGANE: 1996 - 1997 (.A0S K7M) - K7M790
MEGANE: 1998 - 1999 (.A0S K7M) - K7M702

Mergand cu mai multe Logan-uri (din care majoritatea Ambition), am sesizat cateva zgomote si vibratii care au mai fost discutate, dar nu destul de mult, dupa parerea mea. Cel care a semnalat zgomote la motor a fost f_ionik, in doua topicuri, ambele fiind acum inchise. Ceea ce era mai important nu a fost de loc discutat. Topicul "Zgomote si Scartaieli", pe langa faptul ca este foarte lung, am observat ca nu se discuta la modul serios ...

Oricum, sa revenim. Va sfatuiesc sa va inchideti radiourile [...] si sa ascultati un pic mersul motorului. Ce am constatat (ma refer in special la motorul de 1.6l, chiar daca am observat cateva dintre aceste simptome si la cel de 1.4l):

VIBRATII
--------
- la relanti, se simte o vibratie ce se transmite in special in schimbatorul de viteze
- la o turatie de 2000 rpm, o vibratie foarte puternica transmisa in toata caroseria

ZGOMOTE
-------
- la relanti, la unele dintre masini se aude supapa de la servofrana, care pacane ca un diesel
- la turatii peste 3000-3500 rpm, zgomotul devine aproape insuportabil. Va dati seama ce inseamna un drum de cateva sute de km intr-un asemenea zgomot. Incercati sa ascultati radio la viteza de 130 km/h, dar nu muzica, ci o stire [...] si vedeti daca intelegeti ce spune prezentatorul
- cel mai grav, dupa parerea mea, zgomot este cel pe acceleratie, cand motorul parca merge neuniform, ca unul in trei cilindri; nivelul zgomotului este foarte mare, deranjant chiar pentru cei care tin la masinile lor

Inca un lucru observat la cateva masini a fost noaptea. Becul de Airbag Pasager palpaie foarte slab, dar suficient incat sa se vada pe intuneric.

Rugamintea mea la toti posesorii de Loganuri este sa dedice cateva minute studierii mersului motorului masinii lor. Pana la urma, este masina dumneavoastra. Ar trebui sa va intereseze cum merge pentru ca ati dat bani munciti intr-o perioada mai mica sau mai mare de timp pentru aceasta masina. Nu mi se pare normal sa porniti raioul pentru a nu auzi zgomotul motorului! Nu mi se pare normal sa nu va intereseze!

Sper sa intelegeti ca daca "asa face toate", nu inseamna ca "face" bine! Sper sa nu aveti astfel de probleme, iar daca totusi le aveti, sa nu le ignorati.
Va propun ca la intalirile urmatoare sa studiati aceste zgomote.

This post has been edited by bogdan_iuly: 10 Mar 2005, 09:15


--------------------
Dacia Logan -
It's nice to be important, but
It's more important to be nice!
------------------------- Scooter
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Slider
post 10 Mar 2005, 09:21
Post #2


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.279
Joined: 5 December 03
From: Cernavoda




Mai Bogdane tu sigur ai mers cu Logan-ul? De unde mama lu' necuratu' ai auzit tu zgomotul acela insuportabil??? Ce inseamna pentru tine zgomot insuportabil?
Sau oi fi eu surd??? Nu cred ca la ultima vizita medicala am iesit bine la audiograma...


--------------------
LOGAN Ambiance - CT-xx-xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Slider
post 10 Mar 2005, 10:48
Post #3


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.279
Joined: 5 December 03
From: Cernavoda




Poate o sa ma credeti fixist dar eu tot nu cred ca zgomotul interior in Logan este mai mare (sau acelasi decit la o berlina) asa cum spune Bogdan.


--------------------
LOGAN Ambiance - CT-xx-xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
razvanescu
post 10 Mar 2005, 11:23
Post #4


Membru incepator


Group: Members
Posts: 90
Joined: 6 January 05




Semnalez si eu o problema legata de zgomot si rog pe cei carora au auzit asa ceva sa isi dea cu parerea deoarece eu nu am putut sa remarc acest zgomot decat la masina mea si a unui prieten care are un Laureate 1.6. In momentul in care accelerez mai tare decat normal - hai sa zicem nici chiar forjata dar o accelerare mai "fortata" decat in mod normal se aude destul de tare zgomotul produs de arborele cotit - zgomot care confirmat si de altii care au alte masini, semana cu zgomotul unui motor pe jumatate uzat la ansamblul arbore - cuzineti. Stiu cum suna un motor care incepe sa "bata" si de dacie berlina si de la alte masini - dau ca exemplu un VW Polo Classic de 1.6 16V al unui amic care are aproape 200.000 si care a fost cam forjat in general. Nu stiu daca toti stau sa asculte bataile motorului cu atentie dar zgomotul arborelui cotit este de obicei acoperit de zgomotul detonatiilor in momentul accelerarii. In concluzie ca sa rezumez - mi se pare ca agomotul arborelui cotit e cam mare atat la a mea cat si la a vecinului meu cu Laureate. Si asa au facut ambele de noi. Banuiesc ca "asa fac toate" insa doresc sa stiu daca eu si cei care au mai auzit motorul avem doar impresia asta . Astept alte pareri...


--------------------
Logan Preference 1,6
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dragosmanea
post 10 Mar 2005, 13:46
Post #5


DA, am Logan!


Group: Members
Posts: 202
Joined: 17 February 05
From: Bucuresti




Si eu simt aceleasi zgomote, parerea mea este ca vin de la esapament. Am avut si inca mai am o berlina (din 74) care a inceput sa aiba zgomote asemanatoare in momentul in care am schimbat ambele tobe plus teava dintre ele. Parerea mea este ca e de la esapament, dar trebuie urcata pe rampa si vazut de dedesupt daca atinge pe undeva si cat de bine sunt puse amortizoarele la esapament.


--------------------
Dacia LOGAN Preference 1.4 - LGN
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cosmin_m
post 10 Mar 2005, 13:51
Post #6


Membru autentic


Group: Members
Posts: 407
Joined: 27 October 04
From: Bucuresti




QUOTE(bogdan_iuly @ 10 Mar 2005, 09:14)
- la turatii peste 3000-3500 rpm, zgomotul devine aproape insuportabil. Va dati seama ce inseamna un drum de cateva sute de km intr-un asemenea zgomot. Incercati sa ascultati radio la viteza de 130 km/h, dar nu muzica, ci o stire [...] si vedeti daca intelegeti ce spune prezentatorul
*



Eu am mers cu 125Km/h <> 3300rpm (rodaju) si nu mi se pare absolut deloc zgomotoasa. Ba din contra, pana la urma am pornit oracaitoarea (o oprisem ca sa ascult masina )ca mai aveam putin si adormeam la volan .

Cosmin


--------------------
Lada / Logan 1200 / 1.6 8v ABS - B-NN-MMM
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
saruman
post 10 Mar 2005, 18:25
Post #7


Membru autentic


Group: Members
Posts: 303
Joined: 24 September 04




E la fel de zgomotoasa ca un Mitsubishi Colt. Deci suficient. Cine vrea mai mult, (sau mai putin smile.gif ) poate investi cca 200 EUR si o rezolva.


--------------------
Mercedes C 180 Kompressor 2006 Elegance
De multe ori drumul este mai important decat destinatia.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
osirus
post 10 Mar 2005, 21:39
Post #8


Milionar de week-end


Group: Banned
Posts: 501
Joined: 17 November 04
From: Salajan





Nu pot sa zic ca merge ca unsa,dar nici ce zice bogdan nu se intimpla!Am mers c viteze mai mari si fara sa am radio sau altceva pornit si zgomotul motorului nu e deranjant de mare(e mai mic ca la dsn sau slz)iar celelalte zgomote sunt si ele sub o limita deranjanta!Am observat si eu un zgomot la ralanti dar in timpul mersului nu se mai aude si nici nu se mai misca schimbatorul cum se misca la slz sau dsn,unde se misca ingrozitor de rau!Momentan si sper sa fie asa tot timpul,nu ma nemultumesc aceste zgomote,iar daca mai apar ceva vibratii o sa incerc ca si pina acum sa rezolv singur ce se poate,dar sper sa nu am ocazia biggrin.gif !


--------------------
Dacia/Skoda Logan ambition - Octavia L&K
vreau o rabla de masina ca sa-i rup kilometraju s-o petarda buna rau sa-i dau jos ambalaju
................"Fac sport extrem cu dacia/Cu ochii inchisi o calc/I-mi place senzatia!"...............
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
n.vasiliu
post 10 Mar 2005, 22:04
Post #9


Membru


Group: Banned
Posts: 119
Joined: 12 February 05
From: Bucuresti




Zgomot la relanti nu am... la 3000-3500 rpm mi se pare intr-adevar zgomotoasa... comparativ cu o Skoda Fabia cu care mai merg (1.4 16V)...

This post has been edited by n.vasiliu: 10 Mar 2005, 22:09


--------------------
DACIA/Renault LOGAN Ambition 1.6 - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
f_ionik
post 13 Mar 2005, 22:07
Post #10


Membru incepator


Group: Members
Posts: 56
Joined: 10 August 04




QUOTE(razvanescu @ 10 Mar 2005, 11:23)
Semnalez si eu o problema legata de zgomot si rog pe cei carora au auzit asa ceva sa isi dea cu parerea deoarece eu nu am putut sa remarc acest zgomot decat la masina mea si a unui prieten care are un Laureate 1.6. In momentul in care accelerez mai tare decat normal  - hai sa zicem nici chiar forjata dar o accelerare mai "fortata" decat in mod normal se aude destul de tare zgomotul produs de arborele cotit - zgomot care confirmat si de altii care au alte masini, semana cu zgomotul unui motor pe jumatate uzat la ansamblul arbore  - cuzineti.  Stiu cum suna un motor care incepe sa  "bata" si de dacie berlina si de la alte masini - dau ca exemplu un VW Polo Classic de 1.6 16V al unui amic care are aproape 200.000 si care a fost cam forjat in general. Nu stiu daca toti stau sa asculte bataile motorului cu atentie dar zgomotul arborelui cotit este de obicei acoperit de zgomotul detonatiilor in momentul accelerarii. In concluzie ca sa rezumez -  mi se pare ca agomotul arborelui cotit e cam mare atat la a mea cat si la a vecinului meu cu Laureate. Si asa au facut ambele de noi. Banuiesc ca "asa fac toate" insa doresc sa stiu daca eu si cei care au mai auzit motorul avem doar impresia asta . Astept alte pareri...
*



Este acelasi zgomot pe care il am si eu, insa la mine e mult mai pronuntat pentru ca se transforma in vibratie dupa 2000 rpm. Tind sa cred, totusi ca se incadreaza in „zgomot specific” al motorului pentru ca din 3 cu motor 1.6 si 3 cu motor 1.4, un singur 1.4 de pe un Ambiance, culmea, nu il prezenta.

Daca printre cititori exista un meserias intr-ale motoarelor, as fi interesat sa aflu parerea lui (daca in timp acest simptom poate duce la functionarea defectuoasa a motorului). Instalatiile sanitare si soferia nu prea sunt tot una cu mecanica auto si mai ales cu motoarele. Eu am totusi o scoala in domeniul auto, insa nu am profesat-o. Lucrez in domeniul tehnic si imi pot da seama cand un mecanism nu functioneaza normal.

Reman deci nemultumit de calitatea motorului si a serviciilor prestate de tehnicienii Dacia, cu precadere cei din Dacoserv SA, Dacia Service si VC (cei cu care am colaborat pana acum).

Dintre cele recunoscute de „specialisti”, de care nu sunt convins ca erau de la Dacia Service:

QUOTE(f_ionik @ 24 Jan 2005, 23:03)
- zgomot supapa servofrana
- zgomot culbutori (practic zornaie)
- vibratie a esapamentului

4) Astazi, 24 ianuarie, au mers si ei in probe. Au recunoscut zgomotele si m-au asigurat ca sa stau linistit, pt ca masina se incadreaza in limitele de zgomot si ca propulsorul este ok (parerea lor). Totusi, pentru linistea mea, mi-au spus ca vor trimite o echipa mobila de la Pitesti care sa masoare nivelul de zgomot din masina.
*



, la o sesizare ulterioara la VC mi s-au raspuns urmatoarele:

QUOTE
Analizele efectuate asupra autoturismului de catre specialistii nostri la unitatea service Dacoserv din Bucuresti au scos in evidenta faptul ca aspectele semnalate de dumneavoastra privind functionarea motorului autoturismului nu se confirma. Singurul aspect confirmat de expertii Dacia il reprezinta zgomotul produs de tubul de presiune ( supapa servofrana ) pentru a carui inlocuire veti fi contactat in cel mai scurt timp de reprezentantii unitatii service sus amintite.


Nici vorba deci de masuratori ale nivelului de zgomot produs de motor. De ce oare?

Desi raspunsul se refera doar partial la ce mi s-a promis in 24 ianuarie, a trecut mai bine de o luna in care nu a luat nimeni legatura cu mine.

De altfel, neseriozitatea este o trasatura fundamentala celor de la Dacoserv. Am avut probleme cu ei inca de la cumpararea autoturismului.

Deoarece masina a stat cel putin o saptamana acolo (nu stiu cand a ajuns masina la dealer) intre 18-24 septembrie, fiind sistate livrarile din motive incerte, a fost suficient timp ca sa murdareasca bancheta din spate (o pata suficient de mare care putea sa fie produsa de o haina uda sau cine stie...???) si sa duca kilometrajul de bord pana la 20 km. De asemenea, atat in spatecat si in fata erau prezente urme de incaltaminte.

Mi-am manifestat nemultumirea. Au plecat sa curete bancheta si s-au intors cu o pata de vaselina pe scaunul soferului. Scandalul s-a amplificat. Au dus-o din nou la curatat si intr-un final a iesit „ca noua”.

Am sesizat VC, exprimandu-mi nemultumirea fata de serviciile lor si pentru stingerea conflictului, conducerea Dacoserv mi-a promis inlocuirea scaunului si un set de huse bonus. Cand am mers sa-l inlocuiesc, am sesizat ca scaunul oferit pentru schimb era de-a dreptul jegos, fiind luat de pe o masina de teste. Probabil au crezut ca daca nu voi sta langa masina, fiind invitat la o cafea, nu voi sesiza starea lui, fiind acoperit cu husa. Spre norocul meu, m-am intors inainte de a pune husa si am cerut remontarea scaunului original.

Precizez ca de fiecare data am fost atent in masura bunului simt cu cei cu care am colaborat.

„Cand vreti sa fiti serviti exemplar, mergeti la Dacoserv.”

Intrucat am trimis un email in care am sesizat tot ce am expus pana acum si domnului director Stroe, la care nu am primit nici un raspuns, nu ramane decat varianta sesizarii organelor OPC.

Orice s-ar spune, atuul principal al Loganului este spatiul in raport cu pretul. Restul ... nu conteaza ... lucru recunoscut si de producator. De data asta am luat teapa. mad.gif Data viitoare nu mai cumpar Dacia.

Sa aveti mai multa bafta decat mine!

This post has been edited by f_ionik: 13 Mar 2005, 22:32


--------------------
Dacia Logan Ambition
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
n.vasiliu
post 14 Mar 2005, 09:52
Post #11


Membru


Group: Banned
Posts: 119
Joined: 12 February 05
From: Bucuresti




F-ionik... parerea mea e ca ai avut ghinion... eu am fost tratat E.X.E.M.P.L.A.R de toti de la Dacia... e adevarat inca nu am avut nemultumiri... dar daca voi avea vor cadea sandramalele alea daca nu mi se rezolva problema... legat de antifonare... nu iese din garantie?


--------------------
DACIA/Renault LOGAN Ambition 1.6 - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
f_ionik
post 14 Mar 2005, 20:40
Post #12


Membru incepator


Group: Members
Posts: 56
Joined: 10 August 04




QUOTE(n.vasiliu @ 14 Mar 2005, 09:52)
F-ionik... parerea mea e ca ai avut ghinion... eu am fost tratat E.X.E.M.P.L.A.R de toti de la Dacia... e adevarat inca nu am avut nemultumiri... dar daca voi avea vor cadea sandramalele alea daca nu mi se rezolva problema... legat de antifonare... nu iese din garantie?
*



Cred si eu ... Cand nu ai nimic de reclamat e normal sa se poarte toti frumos cu tine ... Poate totusi pica ceva. wink.gif


--------------------
Dacia Logan Ambition
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cosmin_m
post 15 Mar 2005, 14:05
Post #13


Membru autentic


Group: Members
Posts: 407
Joined: 27 October 04
From: Bucuresti




Bai, spre disperarea mea si la loganu' meu incepe sa-si faca simtita prezenta vibratiilr motorului . Pe langa zornaitul ala pe care l-am descris mai devreme, mai nou a inceput sa vibreze de pe la 2500 in sus. Eram 3 oameni in masina si stiu sigur ca e benzina proasta in ea (vezi topicul cu noxele- cred ca o sa ma risc cu OMV-ul pana la urma) . Sper sa fie de la asta, nu de la altceva. Una peste alta are cam 800km si e mai zgomotoasa ca la inceput. mad.gif



This post has been edited by cosmin_m: 15 Mar 2005, 14:06


--------------------
Lada / Logan 1200 / 1.6 8v ABS - B-NN-MMM
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mirceacd
post 15 Mar 2005, 14:23
Post #14


Membru incepator


Group: Members
Posts: 33
Joined: 6 October 04




Si mie mi se pare zgomotoasa masina fata de cu era la inceput. Am 900Km.
La inceput la mersul motorului in gol nu se auzea nimic acum se aude acel zgomot de diesel. A inceput sa apara acea vibratie de dacie pe la 3000 ture.


--------------------
Dacia Logan Pref. 1,4 - MS xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tonyX
post 15 Mar 2005, 14:29
Post #15


Membru


Group: Members
Posts: 104
Joined: 11 January 05
From: Timisoara




QUOTE(cosmin_m @ 15 Mar 2005, 18:05)
Bai, spre disperarea mea si la loganu' meu incepe sa-si faca simtita prezenta vibratiilr motorului . Pe langa zornaitul ala pe care l-am descris mai devreme, mai nou a inceput sa vibreze de pe la 2500 in sus. Eram 3 oameni in masina si stiu sigur ca e benzina proasta in ea (vezi topicul cu noxele- cred ca o sa ma risc cu OMV-ul pana la urma) . Sper sa fie de la asta, nu de la altceva. Una peste alta are cam 800km si e mai zgomotoasa ca la inceput. mad.gif
*


Daca crezi ca e din cauza benzinei, te sfatuiesc sa incerci MOL de 98. Eu unul am alimentat Berlina aproape un an de la OMV si nu am vrut sa renunt nici dupa ce am primit Loganul, dar de vreo `` doua alimentari incoace`` bag de la MOL de 98 (32600 lei / litru ) si se cam simte diferenta ( se simte bine de tot ) si la plecare de pe loc si la mers si putin la consum. smile.gif Dar oricum, sunt banii tai, bagi ce vrei!!!


--------------------
Logan Laureate 1.6 - TM
Mama timpitzilor e tot timpul gravida
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
n.vasiliu
post 15 Mar 2005, 15:26
Post #16


Membru


Group: Banned
Posts: 119
Joined: 12 February 05
From: Bucuresti




Eu am 2100km si e la fel de SILENTIOASA ca la inceput...


--------------------
DACIA/Renault LOGAN Ambition 1.6 - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cosmin_m
post 15 Mar 2005, 21:19
Post #17


Membru autentic


Group: Members
Posts: 407
Joined: 27 October 04
From: Bucuresti




Azi m-am plimbat pana pe la Otopeni sa mai studiez vibratiile si sa consum benzina. Am bagat rompetrol superplus 98, dar desi parca masina are alt zvac, vibratiile in jur de 3000 au ramas. Pana in 3400 m-am dus si face nasol rau. Nu prea vad cum ar putea ajunge motorul cu aceste vibratii la 5000. N-am incercat din cauza de rodaj.
Ma gandesc ca la masinile mai vechi, daca era benzina proasta mai curatai bujiile dupa. La asta o fi la fel?
Oricum, vibratia asta combinata cu zornaitul ala ( cred ca e de la toba pana la urma ) te scoate din minti.
Sunt stresat ca de la benzina aia sa nu fi facut cine stie ce depuneri sa se nasoleasca motorul.
Cand o duc in service ii pun p-aia sa-mi rezolve cu esapamentul si eventual sa vada si cu vibratiile alea.

Eu sunt acrit. Si mi-e cam tarsa sa nu se fi busit motorul.

[later edit]

Vad ca multi spun ca au o vibratie in jur de 3000. Ce mi se pare ciudat este ca initial motorul era mai silentios decat este acuma, ori eu stiam ca in rodaj e invers, motorul devine mai silentios pe masura ce se rodeaza.

This post has been edited by cosmin_m: 15 Mar 2005, 22:00


--------------------
Lada / Logan 1200 / 1.6 8v ABS - B-NN-MMM
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bogdan_iuly
post 15 Mar 2005, 22:42
Post #18


Membru incepator


Group: Members
Posts: 95
Joined: 13 February 05
From: Bucuresti




QUOTE(klaus @ 10 Mar 2005, 10:22)
Si din intmplare, dar numai dintr-o pura intamplare, eu sunt unii dintre putinii, vreau sa zic foarte putinii, care a rezolvat niste probleme si cu VC si cu alte institutii pentru apararea drepturilor clientilor Dacia.
Cateodata, spre uimirea unora, s-a mai rezolvat cate ceva.
*




QUOTE(f_ionik @ 13 Mar 2005, 22:07)
Dintre cele recunoscute de „specialisti”, de care nu sunt convins ca erau de la Dacia Service:
, la o sesizare ulterioara la VC mi s-au raspuns urmatoarele:
Nici vorba deci de masuratori ale nivelului de zgomot produs de motor. De ce oare?

Desi raspunsul se refera doar partial la ce mi s-a promis in 24 ianuarie, a trecut mai bine de o luna in care nu a luat nimeni legatura cu mine.

Intrucat am trimis un email in care am sesizat tot ce am expus pana acum si domnului director Stroe, la care nu am primit nici un raspuns, nu ramane decat varianta sesizarii organelor OPC.
*



Ma bucur ca tu ai reusit sa rezolvi ceva, klaus, dar celor ca f_ionik ce sfaturi le dai? Presupun ca sunt destui in situatia lui ... Eu cu siguranta sunt mad.gif


--------------------
Dacia Logan -
It's nice to be important, but
It's more important to be nice!
------------------------- Scooter
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
rdesign
post 15 Mar 2005, 23:22
Post #19


Membru


Group: Members
Posts: 159
Joined: 25 December 04
From: Craiova




QUOTE(cosmin_m @ 15 Mar 2005, 21:19)
....Oricum, vibratia asta combinata cu zornaitul ala ( cred ca e de la toba pana la urma ) te scoate din minti.
Sunt stresat ca de la benzina aia sa nu fi facut cine stie ce depuneri sa se nasoleasca motorul.
Cand o duc in service ii pun p-aia sa-mi rezolve cu esapamentul si eventual sa vada si cu vibratiile alea. .... Si mi-e cam tarsa sa nu se fi busit motorul.
Vad ca multi spun ca au o vibratie in jur de 3000. Ce mi se pare ciudat este ca initial motorul era mai silentios decat este acuma, ori eu stiam ca in rodaj e invers, motorul devine mai silentios pe masura ce se rodeaza.
*


Hai a le luam pe rand:
Poti sa fii sigur ca vibratia in cea mai mare proportie e generata de esapament.
Personal am ajuns sa fiu convins ca este unul din marile compromisuri facut de Renault pentru reducerea costurilor.
Degeaba o duci in service ca nu au ce sa-ti faca. Nu sunt acreditati sa faca modificari pe conceptul original. Si nici nu-ti vor face experiente in garantie, mai ales ca pana la urma le faci pe banii lor.
Personal ma tot gadila ideea unui esapament complet de la Borla.
Gresit ca motorul devine mai silentios pe masura ce se rodeaza. Din contra in urma rodajului se maresc jocurile functionale datorita aplatizarii rugozitatii.Prin urmare jocuri mai mari, zgomot mai mare.
La 800k nu ai tu sanse sa "bulesti" motorul decat daca mergeai cu untdelemn de la Bunica. Daca vrei insa pentru linistea ta, cumpara un flacon de aditiv de benzina pentru curatarea injectoarelor si supapelor. Nu te saraceste si nici nu face rau. Ba mai mult te linisteste psihic.


--------------------
dacia logan - DJ 2810
Am facut atat de multe in viata incat nu stiu daca o sa ies la pensie popa sau medic ginecolog!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
andreic
post 16 Mar 2005, 00:29
Post #20


Membru autentic


Group: Members
Posts: 415
Joined: 18 January 05
From: Bucuresti




Rdsign tobele Borla fiind tobe sport nu cumva vor fi mai galagioase???


--------------------
Dacia Logan Ambition 1.6 mpi - B-xx-yyy
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
daciaclub-Balcanic
post 16 Mar 2005, 13:31
Post #21


Membru incepator


Group: Members
Posts: 42
Joined: 9 July 03
From: Iasi




Am si eu o intrebare.
Aproape de fiecare data dupa ce se incalzeste motorul , tremura la relanti, se simte in scaun tremuratul.
Am pus masina pe tester si arata ca ar fi ceva pe la detonatie . Arata 50%, dar se pare ca baietii sunt cam paraleli cu descifratul calculatorului.
Am schimbat benzina, am pus si de la Petrom si de la Luk si de la Mol si tot la fel merge.
Ce parere aveti?


--------------------
Dacia Logan Preference 1,4 MPI - B-39-NRZ
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cosmin_m
post 16 Mar 2005, 20:46
Post #22


Membru autentic


Group: Members
Posts: 407
Joined: 27 October 04
From: Bucuresti




QUOTE(rdesign @ 15 Mar 2005, 23:22)
Hai a le luam pe rand:
Poti sa fii sigur ca vibratia in cea mai mare proportie e generata  de esapament.
Personal am ajuns sa fiu convins ca este unul din marile compromisuri facut de Renault pentru reducerea costurilor.
Degeaba o duci in service ca nu au ce sa-ti faca. Nu sunt acreditati sa faca modificari pe conceptul original. Si nici  nu-ti vor face experiente in garantie, mai ales ca pana la urma le faci pe banii lor.
Personal ma tot gadila ideea unui esapament complet de la Borla.
Gresit ca motorul devine mai silentios pe masura ce se rodeaza. Din contra in urma rodajului se maresc jocurile functionale datorita aplatizarii rugozitatii.Prin urmare jocuri mai mari, zgomot mai mare.
La 800k nu ai tu sanse sa "bulesti" motorul decat daca mergeai cu untdelemn de la Bunica. Daca vrei insa pentru linistea ta, cumpara un flacon de aditiv de benzina pentru curatarea injectoarelor si supapelor. Nu te saraceste si nici nu face rau. Ba mai mult te linisteste psihic.
*



Mersi de incurajari.
Pe langa acele vibratii pe care a inceput sa le aiba motorul ( nu se mai aude "rotund"), parca nici nu prea mai trage masina ca la inceput.
Ce aditiv imi recomanzi pentru a curata injectoarele si supapele ?


--------------------
Lada / Logan 1200 / 1.6 8v ABS - B-NN-MMM
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
rdesign
post 16 Mar 2005, 22:17
Post #23


Membru


Group: Members
Posts: 159
Joined: 25 December 04
From: Craiova




@ cosmin-m: nu este incurajare. nici nu-ti imaginezi cate sunt in stare sa suporte motoarele. Referitor la aditivi nu pot sa-ti dau aditivul ideal . Incearca totusi cu Liqui Molly. Il cunosc bine pe dealerul de zona si pot sa-ti spun ca au produse care nu exceleaza dar sunt corecte si nu sunt facute pe vapor. Eu le-am folosit si uleiul, dar nu pe logan. Acum am folosit engine flush.
@ andreic : cand am spus esapament nu m-am referit doar la tobe ci la tot circuitul de evacuare incepand de la chiulasa la bara spate. Pe mine, in prezent, nu zgomotul m-a enerveaza ci vibratia data de senzatia unui motor" infoiat" undeva in zona a 3500 ture.Am rezolvat-o partial prin montarea elemetului flexibil. Este normal insa sa mearga la 4000 ture si peste (adica la 140 km/h in sus) perfect linistit, practic sa nu mai aud decat suieratul discret al aerului iar sub acest regim sa am disconfort ?
Nu stiu nici eu 100%. Sper insa ca printr-un esapament nou sa elimin vibratia asta care este doar o frecventa de rezonanta. De aia m-am si exprimat "ca ma gadila ideea"
Am luat legatura cu cei de la Borla si mi-au zia ca e OK dar dintr-o consultare si cu Klaus (cel mai mare tehnician in viata fara studii de profil darcu logica de fier-nu este un compliment ci o pura constatare) am realizat de fapt ca nu exista inca practica pe logan. Borla a livrat esapamente pentru gama SLZ dar vad ca pentru Logan, fabrica a ales alt furnizor.
Oricum,pentru pentru informare pura cititi linkul sa vedeti ca si un colector de gaze reusit si apreciat (saxofon sau serpisori - cum vreti sa-i spuneti) pentru un model, induce vibratii la altul .


--------------------
dacia logan - DJ 2810
Am facut atat de multe in viata incat nu stiu daca o sa ies la pensie popa sau medic ginecolog!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
saruman
post 16 Mar 2005, 22:31
Post #24


Membru autentic


Group: Members
Posts: 303
Joined: 24 September 04




3100 km, mai silentioasa decat la inceput. Alimentat Rompetrol/Petrom, alternativ (aditivata de la Rompetrol, cea mai ieftina de la Petrom). Am montat un ornament la esapament, din inox, destul de greu, si vibratiile care apareau la inceput pe la 3000 ture s-au diminuat foarte mult. La inceput imi vibra si mie un pic la relanti, dar acum totul este OK, vibratiile sunt insesizabile. Adevarat ca rodajul l-am facut cu multa GRIJA (fara accelerari bruste, in general fara a forta nimic)


--------------------
Mercedes C 180 Kompressor 2006 Elegance
De multe ori drumul este mai important decat destinatia.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
f_ionik
post 17 Mar 2005, 22:19
Post #25


Membru incepator


Group: Members
Posts: 56
Joined: 10 August 04




QUOTE(Balcanic @ 16 Mar 2005, 13:31)
Am pus masina pe tester si arata ca ar fi ceva pe la detonatie . Arata 50%, dar se pare ca baietii sunt cam paraleli cu descifratul calculatorului.
*



Cand au venit "specialistii", au verificat si parametrii de functionare ai motorului. Cand au ajuns la detonatii, acestea oscilau intre 30 si 60. I-am intrebat de ce fluctueaza si daca nu cumva cifra e cam mare. Mi-au spus ca sunt ... cu minus ??? wink.gif si au schimbat imediat pe un alt parametru fara sa-mi mai dea alte detalii ...
Nu stiu daca sunt "paraleli" sau nu. Oricum, daca exista vreo problema, ei nu o spun.


--------------------
Dacia Logan Ambition
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
andreic
post 17 Mar 2005, 22:23
Post #26


Membru autentic


Group: Members
Posts: 415
Joined: 18 January 05
From: Bucuresti




f_ionik
Salut. Deci conform logicii lor de fier daca nu bubuie este OK.


--------------------
Dacia Logan Ambition 1.6 mpi - B-xx-yyy
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
daciaclub-Balcanic
post 18 Mar 2005, 10:37
Post #27


Membru incepator


Group: Members
Posts: 42
Joined: 9 July 03
From: Iasi




QUOTE(f_ionik @ 18 Mar 2005, 00:19)
Cand au venit "specialistii", au verificat si parametrii de functionare ai motorului. Cand au ajuns la detonatii, acestea oscilau intre 30 si 60. I-am intrebat de ce fluctueaza si daca nu cumva cifra e cam mare. Mi-au spus ca sunt ... cu minus ???  wink.gif si au schimbat imediat pe un alt parametru fara sa-mi mai dea alte detalii ...
Nu stiu daca sunt "paraleli" sau nu. Oricum, daca exista vreo problema, ei nu o spun.
*



Chiar numai inteleg nimci. Mie mi-au spus ca este prea mare.
Cine sa-i mai inteleaga. Asta este clar , cand sunt probleme nu le recunosc.


--------------------
Dacia Logan Preference 1,4 MPI - B-39-NRZ
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cosmin_m
post 18 Mar 2005, 10:42
Post #28


Membru autentic


Group: Members
Posts: 407
Joined: 27 October 04
From: Bucuresti




Fusei aseara sa ma plimb cu masina prin zona academiei. rolleyes.gif
Intamplarea a facut sa ma intalnescu cu d-nu Klaus,(ce chestie blink.gif), ca aveam dubii cu motorul asta. Tot aseara mi-am adunat si cealalta masinuta (Lada) din service.
Concluzii:
1. M-am obisnuit cu Loganu', motorul nu vibreaza mai tare ca la inceput sau mai tare decat normal. Auzul meu a devenit mai sensibil.
2. Sunt niste vibratii, dar acelea sunt de undeva de pe traseul de evacuare, nu de la motor (suspect principal, scutul termic)
3. Omul se obisnuieste repede cu binele.


--------------------
Lada / Logan 1200 / 1.6 8v ABS - B-NN-MMM
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
razvanescu
post 18 Mar 2005, 13:55
Post #29


Membru incepator


Group: Members
Posts: 90
Joined: 6 January 05




QUOTE(mirceacd @ 18 Mar 2005, 13:21)

Pentru ca am impresia ca nu s-a inteles exact natura zgomotului pe care il sesizez va sfatuiesc sa incercati si voi daca face la fel. Porniti de pe loc in viteza I fara sa accelerati brusc si urcati spre 3000 ture dupa care calcati ambreiajul. Lasati sa cada turatia la 800 si ascultati zgomotul facut de cutie. Daca il auziti scoateti din viteza. Zgomotul pe care-l aud eu dispare in acel moment. Am zis sa incercati la 3000 de ture pentru ca la viteza foarte mica nu se aude.

E si normal sa faca asa, deoarece dupa ce ai decuplat ambreiajul pinioanele de la viteza-1 tot raman cuplate insa "calca" pe partea opusa a dintilor de atac - parte care este mai slab finisata fata de partea care vine in contac in momentul in care arborele primar de la cutie este cuplat de motor prin intermediul ambreiajului. De aici si zgomotul mai mare. Asa face si a mea, dar din moment ce in accelerare - adica la functionarea normala nu face, este totul OK.


--------------------
Logan Preference 1,6
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Dragos
post 18 Mar 2005, 15:10
Post #30


Membru autentic


Group: Members
Posts: 265
Joined: 17 August 04
From: Galati




QUOTE(cosmin_m @ 15 Mar 2005, 21:19)
Vad ca multi spun ca au o vibratie in jur de 3000.

Daca imi este permis... Si la Solenza mea (si probabil nu numai) am aceeasi problema cand o ridic la peste 2600-4000rpm (depinde de viteza, 2600 vit.1).


--------------------
Dacia Solenza 1.4MPI Clima - ...
Posesor de Solenza...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+

4 Pages  1 2 3 > » 
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

ETask
Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 13th December 2019 - 02:30
Forum Renault Server hosting