Zgomot directie numai cand virez dreapta
![]() ![]() ![]() |
Zgomot directie numai cand virez dreapta
tuneam |
![]()
Post
#1
|
||
Membru autentic Group: Members Posts: 865 Joined: 1 March 04 From: Bucuresti ![]() |
|
||
--------------------
Renault/Ford
Clio IV
2014
- bucuresti
|
|||
danbogdan |
![]()
Post
#2
|
Membru incepator Group: Members Posts: 85 Joined: 5 August 04 ![]() |
Par a fi rulmentii de la flansele pe caer sunt asezate arcurile. Poate nu ar strica sa-i mai schimbi inca o data. Cred ca sunt foarte prosti (si deasemenea ieftini). Ai s-au dus cam pe la 20000KM.
|
--------------------
Dacia
Logan Ambition
- B 04 xxx
|
|
tuneam |
![]()
Post
#3
|
Membru autentic Group: Members Posts: 865 Joined: 1 March 04 From: Bucuresti ![]() |
O sa-i scot din nou sa-i verific. Din cate stiu eu nu treb schimbati, doar unsi.... daca nu sunt distrusi(bile lipsa sau sparte).
Treba asta ia cam 2-3 ore, si munca la greu. Sper sa fie de acolo. |
--------------------
Renault/Ford
Clio IV
2014
- bucuresti
|
|
i96nds |
![]()
Post
#4
|
![]() Stefan Group: Moderatori Posts: 2.708 Joined: 16 May 03 From: Bucuresti ![]() |
Eu am avut harait pe dreapta fata. Insa am SLZ. Din cate stiu, nu e diferit fata de DSN sistemul. Pana la urma au schimbat piesa cu codul "60 01 541 675 Taler superior arc" pe ambele parti pe fatza. E o chestie de plastic care vine sub flansa amortizorului. La magazin e o suta si ceva de mii.
Daca chiar te enerveaza, poti sa schimbi si flansa cu totul. E cam 550.000. Nu stiu insa daca are rost... Eu sunt de parere ca rulmentul acela din partea de jos (de sub arc) nu are ce sa patzeasca ca sa faca atat de urat. Daca deja l-ai schimbat... doar trebuie sa il mai ungi. Ar putea fi totusi de la talerul acela superior... Uleiul pus in capul flansei nu ajuta la nimic. Unii zic chiar ca duce la mancarea garniturii de cauciuc si cica nu ar fi bine sa pui. |
--------------------
Dacia
SLZ Scala 1.4/2003
- B-77-XXX Stefan
|
|
tuneam |
![]()
Post
#5
|
Membru autentic Group: Members Posts: 865 Joined: 1 March 04 From: Bucuresti ![]() |
Ok. merci de raspuns i96nds, dar nu vad cum ar face telrul superior zgomotul ala, sau inlul de plastic de deasupra? E un zgomot extrem de neplacut.. Eu am pus si furtun pe prima spira a arcului, special pt a nu fi fecare fier pe palstic acolo sus. Oricum cand il dau jos a sa ung bine si inelul de la talerul superior cu multa vaselina.
|
--------------------
Renault/Ford
Clio IV
2014
- bucuresti
|
|
danbogdan |
![]()
Post
#6
|
Membru incepator Group: Members Posts: 85 Joined: 5 August 04 ![]() |
QUOTE(tuneam @ 8 Dec 2004, 16:41) O sa-i scot din nou sa-i verific. Din cate stiu eu nu treb schimbati, doar unsi.... daca nu sunt distrusi(bile lipsa sau sparte). Treba asta ia cam 2-3 ore, si munca la greu. Sper sa fie de acolo. La service, cand am schimbat rulmentii aia, pareau oarecum capsulati. Nu pre aputeai sa vezi daca au bile sparte sua lipsa. Tot de asta cred ca nu pot fi unsi. Daca nu se da la o parte capacul ala cumva nu are cum sa intre vaselina acolo. |
--------------------
Dacia
Logan Ambition
- B 04 xxx
|
|
tuneam |
![]()
Post
#7
|
Membru autentic Group: Members Posts: 865 Joined: 1 March 04 From: Bucuresti ![]() |
"Capacul ala"se da jos f usor, cu mana!!!, si ai acces la bile . Pui vaselina pe ele si gata. E mult pana dai jos arcul si amortizorul.... e treaba sa 2-3 pe fiecare parte.
|
--------------------
Renault/Ford
Clio IV
2014
- bucuresti
|
|
tuneam |
![]()
Post
#8
|
Membru autentic Group: Members Posts: 865 Joined: 1 March 04 From: Bucuresti ![]() |
Am gasit de unde era scartiitul ala enervant. Dupa multe multe peripetii.
Sa va povestesc. Am mai mers asa (cu zgomotul cand viram drepta si care se agrva cu timpul) vreo 10000Km. Intr-o zi mi-am luat inima in dinti si m-am dus la service (Dacia). Acolo, au pus masina pe elevator, s-au strans vreo 4 mecanici, si dai si lupta. Au dat jos, amortizoare, bucse bascula, bara stabilizatoare, ax volan, uns casaeta de directie. Au schimbat rulmetul de sub arc pe amble parti, bucse bascula, bucse bara stabiliz. Au uns bine de tot axul volan (oricum nu avea joc de loc dupa 25000Km!!!!!!). Totul pare ok si profesional. Asta pana au dat masina jos de pe elevator. Tot asa facea (toata opeartiunea a dura 3 h). Vine dupa aia un nene mai in varsta, si zice ca poate e de la capetele de bara (chiar daca nu au decat 12000 KM si nu au joc). Nu doresc sa le schimb pt ca tb sa fac si geometria, ii spun asta mecanicului. Asta e. Il intreb cat costa ce mi-a facut pana atunci, si zice nimic, nu avea legatura cu pb mea ce au facut ei (adica nu mi-au rezolvat problema). Ii dau eu 300Klei pentru efort.( si in timpul operatiunii am vrut sa-i dau spaga de rigoare, si el a refuzat!!!!! - cred ca a inebunit lumea). Ok, ajung acasa, ma pun pe desfacut. Mecanicul in varsta avea dreptate. La capul de bara din stanga, burduful era spart si pierduse toata vaselina. Nu am avut la indemana alt burduf, asa ca doar am bagat vaselina pana i-au un burduf nou. Pe drepta nu am reusit sa dau jos capul de bara!!! Problema s-a rezolvat partial, (adica mai e un pic zgomot, dar f putin). Cred ca ori si cel din drepta a pierdut valina si face si el, ori cel din stanga pe care l-am gasit spart, si-a facut un fel de lagar oval in care sa se miste. Acum intrebare. Sunt de acord sa schimb capetele de bara (ambele - 1 mil cu tot cu geometrie), dar daca dupa 10000 Km patesc la fel? Toate piesele de origine sunt asa de proaste??? Ce pot sa fac? Momentan o sa schimb burdufele la capetele de bara, dar pe viitor? O solutie profesionala? |
--------------------
Renault/Ford
Clio IV
2014
- bucuresti
|
|
Liviu |
![]()
Post
#9
|
![]() expat naiv Group: Banned Posts: 3.526 Joined: 5 July 02 From: Peste gard ![]() |
Capetele mele de bara au ... aaa ... 130.000 Km si au burdufele intacte, nu au joc ... etc ...
Asa ca ce ai patit tu e doar un ghinion ![]() |
--------------------
.
.
. -= age is just a number =-
|
|
LucescuC |
![]()
Post
#10
|
![]() Calaret Group: Members Posts: 1.300 Joined: 1 August 03 From: Iasi ![]() |
Vezi ca se gasesc de cumparat numai burdufele de la capetele de bara,ca si cele de la pivoti.Costa cam 10000 bucata.
![]() |
--------------------
Renault , Honda
Clio symbol 1.5 dci, Transalp 600 V
2003, 1998
- GL-05-XLN, IS-80-LCG Ganditi-va de doua ori inainte de a rani pe cei apropiati!
|
|
tuneam |
![]()
Post
#11
|
Membru autentic Group: Members Posts: 865 Joined: 1 March 04 From: Bucuresti ![]() |
Nu am gasit acele burdufe!!!. Am fost si al mag Mihai Bravu, si nu au asa ceva. Raspunsul a fost "DaciA" nu ne aduce astfel de piese!!!. NIci la Adras nu aveau! Nici pe la alte mag "din colt". Cred ca tb sa ma duc in targ!!!.
|
--------------------
Renault/Ford
Clio IV
2014
- bucuresti
|
|
vasile |
![]()
Post
#12
|
Membru incepator Group: Members Posts: 53 Joined: 5 October 04 ![]() |
Am si eu o intrebare, daca stie cineva.
Am o SN, la care arcul dreapta față, în timp ce rotesc volanul, se mișcă puțin după care revine la poziția inițială și scoate un zgomot de parcă ar agăța ceva. Ce să fie oare? |
--------------------
dacia
supernova
- IS-05-AAC
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 14th June 2025 - 19:31 |