DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

3 Pages  1 2 3 > 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Zgomote Spate Solenza Si Supernova

klaus
post 25 Jun 2004, 12:14
Post #1


步步


Group: Moderatori
Posts: 20.437
Joined: 4 August 02
From: Bucuresti




Zgomote spate Solenza si Supernova

Solenza
Cauze posibile troncaneli:
- fixari punte spate stranse necorespunzator
- inchizatorul hayonului si tampoanele de cauciu de reglaj reglate necorespunzator si exista deplasare hayon
- arcuri spate pozitionate defectuos sau cu teaca de protectie dintre arc si talerul amortizorului distrusa/pozitionata prost
- tableta portbagaj spate cu probleme (tampoane scurte/lipsa, probleme la ?balamaua? de prindere
- spatarul banchetei spate cu suruburile stranse necorespunzator.
- Sezutul banchetei neprins in suportii de pe podea dinspre spate
- Numarul de inmatriculare este prins lax in suport si zdrangane.

Cauze posibile scartzaieli
- Limitator frana spate, in dreapta spate, neuns


Proceduri de verificare si remediere. Se iau in ordine pentru a fi eliminate cauza cu cauza

1. Se verifica si se strange ansamblu fixarii puntii spate
2. Se verifica jocul in inchizatorul hayonului; se regleaza inchizatorul hayonului si distantierele de cauciuc
3. Se verifica pozitionarea corecta a arcurilor suspensiei spate si pozitionarea tecii arcului (manson de plastic care intra in contact cu talerul amortizorului)
4. se analizeaza probabilitatea apartiei de la bancheta si placa portbagaj (se verifica prin test de drum pe denivelari cu placa portbagaj scoasa si cu spatarul banchetei demontat; daca nu se aude este de la una dintre ele)
5. Daca se aude zgomot in continuare cu bancheta si placa scoase, este de la amortizor. Se inlocuieste
6. Daca nu se aude, se pune placa. Daca e de la placa, se remediaza cauza (se lipesc distantieri pe tampoanele de cauciuc cu prenadez, distantieri care pot fi garnituri de obertain; daca este de la suportul tabletei se repara corespunzator ? inlocuire, adaugare de varnish etc.)
7. Daca nu se aude zgomot cu placa montata, este de la spatarul banchetei. Se monteaza spatarul banchetei la loc si se strang suruburile bine
8. Se verifica de asemenea si pozitionarea sezutului banchetei (daca este prins in bridele de retinere dinspre spate)
9. Se verifica si se prinde mai bine (daca este cazul) nr. de inmatriculare, sau se pun niste distantieri sub el (garnituir de obertain)

Observatii:
- Zgomotele auzite la coborarea de pe trotuar sunt date de tipul de amortizor si nu reprezinta o problema
- zgomotele la urcarea/coborarea pasagerilor din automobile nu sunt legate de amortizoare de principiu (numai daca amortizoarela nu sunt ?varza?) ci de aluncarea sabotilor spate de la frana de mana sau de ansamblu punte spate care scartie (bucsi, suruburi nestranse etc.)

Zgomote spate Supernova
In plus fata de Solenza:

Cauze troncaneli
1. Cursa de final a amortizoarelor pe gaz tip Bilstein (la gol, cursa amortizorului este pana la final si loveste pistonul in capul cilindrului)
Rezolvare:
Se schimba cu amortizoare Monroe pe ulei


Cauze scartaieli:
1. Deplasarea laterala a hayonului datorata torsionarii caroseriei pe spate, datorita lipsei de rigiditate pe spate si a faptului ca bancheta spate nu rigidizeaza caroseria (motiv pentru care la Solenaz bancheta este dintr-o bucata). Sursa de scartzait este deplasarea hayonului de metal pe chederul hayonului sau scartzaitul incuietorii hayonului.
Rezolvari:
- eliminarea deplasarilor laterala ale hayonului prin montarea "cuiului" de Solenza
- Schimbarea chederului de DSN cu unul de Solenza (care este mai "poros"/"buretos" si mai putin predispus la scartzait
- Ungerea chederului hayon cu glicerina boraxata sau vaselina siliconica

2. deplasarea hayonului fata de tamponul tabliei spate (frecare cauciuc pe tabla)
Rezolvari:
- Lipirea unei mochete pe hayon in zona de contact cu tamponul de cauciuc
- Mutarea tampoanelor de pe tablie pe hayon (fixe pe hayon, freaca cauciuc pe tablie ceea ce nu mai produce scartzaieli)
- Inlocuirea tabliei de DSN cu una de Solenza.

3. Frecarea banchetei si spatarului ei de capetele suruburilor de prindere a diferitilor suporti.
Rezolvare:
- Se acopera capetele suruburilor cu izolirband

4. Scarzait produs de mecanismul de retinere a spatarului banchetei.
Rezolvare
- se rabateaza spatarul banchetei si se introduce vaselina in mecanism


--------------------
Scenic III 1.9 dCi - - - -
E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Dyda
post 25 Jun 2004, 13:03
Post #2


Membru autentic


Group: Members
Posts: 681
Joined: 30 April 04




Reprtitorul face corp comun cu puntea fiin fixat rigid si nu prea vad cum ar putea produce zgomot
poate faci referinta la Limitator frina.


--------------------
Kox
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
klaus
post 27 Jun 2004, 20:26
Post #3


步步


Group: Moderatori
Posts: 20.437
Joined: 4 August 02
From: Bucuresti




Asa este, drept urmare am modificat in consecinta.


--------------------
Scenic III 1.9 dCi - - - -
E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
klaus
post 26 Oct 2004, 11:20
Post #4


步步


Group: Moderatori
Posts: 20.437
Joined: 4 August 02
From: Bucuresti




QUOTE(AG 17 XLX @ 26 Oct 2004, 11:57)
eu am pus cui de slz si a mers un timp , pana s-a rupt tabla de la hayon , cea in care era prins cuiul.....
am venit cu alta solutie pe care am vazut-o la o skoda octavia.
pe lateral are un fel de tampoane de cauciuc (si pe caroserie si pe hayon ) si vin unele peste altele si nu ii mai da voie sa se miste in lateral
asa ca am cumparat niste cauciucuri din alea de se pun la frana la bicileta , am dat gauri in caroserie ,pt ca au un fel de cui , si apoi le-am lipit si cu poxipol.
Ca urmare hayonul nu se mai misca deloc si deci nici nu mai este scartaitul ala enervant.
bafta
*




--------------------
Scenic III 1.9 dCi - - - -
E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
clr
post 2 Jun 2005, 08:59
Post #5


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.908
Joined: 24 February 03
From: Bucuresti




Periodic mai pune cineva cate o intrebare legata de problemele din acest topic. Cred ca ar fi util daca s - ar face sticky sau ceva de genul asta, sa - l gasim mereu pe prima pagina.


--------------------
Ex Renault Megane 2003
Cand ai încercat totul si nimic nu a mers, citeste instructiunile de folosire

User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bogdan_o
post 18 Jun 2005, 15:50
Post #6


om ca, din pacate, din ce in ce mai putini


Group: Members
Posts: 3.995
Joined: 23 May 03
From: Bucuresti




Ce am facut eu pe SLZ. Eu am pus folie de parchet, dar acum vreau sa pun pasla si antifon, cred ca ar fi mai bine asa. Post-ul este pentru cei care vor sa stie ce si cum trebuie sa desfaca. Materialul folosit ramane la latitudinea fiecaruia.

Eu am mai scris aceste lucruri si pe sectiunea de imbunatatiri SLZ dar am considerat util sa fie impreuna la un topic pe tutoriale. Daca il considerati ca goana dupa posturi sau inutil feel free sa-l deletati.

Ca timp de munca, mie mi-a luat in jur de 6 ore si jumatate, dar am mai stat sa trag si fire pentru deschiderea electrica si pentru iluminarea portbagajului.

Pentru a baga folie de parchet in pafon + garnisaje laterale, va trebuie: surubelnita torx 20 dreapta + la unghi de 90 de grade, tubulara cu clichet de 17 (sau cheie fixa de 17), surbelnita plata cu varful mai lat, cutter, izolir band, agrafe de fixare (verzi, din targ, 3500 lei), manere de viraj (sunt de unica folosinta si odata date jos nu mai pot fi remontate din cauza sistemului de prindere similar unui diblu), folie de parchet 3mm.

Ce si cum trebuie dezmenmbrat:

Garnisaj stalp fata. Se da partea superioara a bordului jos si se desface cu surubelnita torx surubul de la baza lui. Apoi se trage dinspre partea superioara pentru a iesi din cele 2 agrafe de mentinete (una in partea de sus si una mai pe la mijloc). Vedeti ca pe sub ele trec si cablul antenei (pe sub ala din dreapta) si alte cabluri (pe sub ala din stanga) si sunt agatate intr-un plastic de pe acolo. Daca nu vreti sa bagati folie de parchet, merge si fara sa dati bordul jos. Doar trageti din partea superioara si il scoateti din chederul usii. In garnisajul asta intra maxim 2 straturi de folie PEE.

Garnisaj stalp mijloc. Se desface cu o surubelnita plata (sau cu unghiile) capacelul de cauciuc care masceaza surubul care prinde elementul de sustinere al centurii de siguranta. Desfeceti surubul acela cu o tubulara de 17. Pe ura desfaceti cu surubelnita torx surubelul care ste imediat deasupra gaurii pe unde iese centura de siguranta. Apoi desfaceti cu tubulara surubul care prinde centura in partea de jos si cu surubelnita indoita la 90 de grade cele doua suruburi torx. Daca nu vreti sa bagati folie de parchet merge doar sa desfaceti elementul de sustinere al centurii de siguranta si primul surubel torx.

Elementele de sustinere ale plachetei spate si ale boxelor. Scoateti placheta, rabatati bancheta spate si spatarul banchetei spate. Apoi, prin portbagaj desfaceti surubul torx 20 care se afla la baza elementului de sustinere. Prin interiorul masinii, cu spatarul rabatat desfaceti si restul de 2 suruburi care se afla in zona de prindere a banchetei. Apoi, cu grija, declipsati elementul de sustinere a boxei din garnisajul custoda (2 cleme sus si una pe lateral).

Garnisaj custoda. Dupa ce ati desfacut elementele de prindere a boxelor, scoateti capacelul de mascare a suruburului centurii spate si desfaceti surubul cu tubulara de 17. Apoi desfaceti cele 2 suruburi care sunt in zona de imbinare cu usa si trageti de plastic sa iasa din clipsurile de mentinere.

Plafoniera: bagati o surubelnita dreapta sub plasticul gri dinspre luneta si impingeti. Aveti grija cand iese ca s-ar putea sa cada o bucatica metalica ce asigura prinderea plafonierei. Apoi scoateti mufa din spate (are un sistem de blocare cu un piciorus similar mufelor casetofonului).

Parasolare. Desfaceti suruburile. Grija mare la elementele dinspre oglinda interiora ca ies mai greu.

Manerele de viraj. Se desface surubul si se trage. Sunt de unica folosinta (cel putin din punctul meu de vedere). O sa va aduc data viitoare un maner desfacut sa vedeti mecanismul handicapat de prindere.

Cam asta ar fi tot. In rest, grija mare cand scoateti plafonul propriu-zis ca e destul de fragil, sa nu-l indoiti/rupeti. Aceeasi grija si la bradutii gri care fixeaza plafonul, ca daca se rup nu se gasesc de cumparat decat negri. Eu am stat cam 15 minute sa ii scot cu grija sa nu ii rup. Aia doi din mijloc ies cel mai greu.

Expresii care ar putea caracteriza operatiunea: "festina lento" si "daca ceva iese greu, se pune si mai greu la loc" (n.a. sau nu se pune deloc in cazul manerelor de viraj).

Pentru demontat bord:

Pentru demontarea bordului va trebuie o surubelnita cu cap torx subtire (pentru suruburile cochiliilor volanului), o cheie tubulara cu clichet de 13 si o surubelnita cu cap torx flexibila (sa se indoaie la 75 sau 90 de grade). Pentru demontare, intai se scoate casetofonul si mufa butonului de inchidere centralizata. Apoi se desface prin desurubare cochilia superioara a volanului, cea inferioara putand ramane la locul ei. Se desfac suruburile de sub ceasurile de bord si se desfac suruburile din lateralele bordului. Se trage cu incredere de bord inspre spatele masinii, cate putin din fiecare parte. Partea superioara a bordului se ridica putin in sus, se lasa pe spate si se scoate pe la ajutor. Se strang toate suruburile de pe acolo si se lipesc cablurile de partile din plastic (mai putin cablurile casetofonului si cel al inchiderii care se leaga dupa ce se pune bordul la loc prin gaura casetofonului). Atentie mare la suruburi ca au un fel e agrafe metalice (similare cu cele de prindere ale suruburilor boxelor) care au prostul obicei sa mai cada. Pentru remontare se procedeaza in ordine inversa, cu mentiunea ca la fixare bordul trebuie sa intre in trei cleme din fata parbrizului si in niste catari laterale. Se strang intai suruburile din fata ceasurilor si dupa aia cele din laterale. Se pune semicochilia inferioara la loc si se baga suruburile din fata in locasurile lor (asta pentru ca e foarte greu sa le nimeresti dupa ce ai pus la loc si semicochilia superioara). Se pune semicochilia superioara si se apasa pentru a intra la locul ei. Se strang suruburile si asta e tot.

This post has been edited by bogdan_o: 18 Jun 2005, 15:53


--------------------
Dacia SLZ 1.4 / Break CL
E bine sa fii multumit cu ceea ce ai, dar nu si de ceea ce esti (Sir James MacKintosh)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Tudor B
post 19 Jul 2005, 16:16
Post #7


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.008
Joined: 7 August 03
From: Cluj-Napoca




O sursa de zgomot la slz este haionul care, desi prin aparatia celebrului cui, are joc lateral si pot sa zic ca nu e neglijabil, aceasta observandu-se cu bancheta rabatata si parcurgerea unei suprafete cu iregularitati. Deoarece am dorit sa pot inchide haionul fara a fi obligat sa-l trantesc ci sa se inchida din proprie greutate (ca pana acum, lucru care la dsn nu s-a putut), am mai montat inca in cui in partea cealalta a incuietorii, un reglaj usor a incuietorii si tampoanelor. Rezultatul final e mai mult decat satisfacator.


--------------------
DACIA GOLAN Laureate 1.4 MPI - CJ 00 TUD
"Wellcome to the desert of the real"
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
robert.s
post 7 Sep 2005, 15:20
Post #8


De la munte


Group: Members
Posts: 125
Joined: 19 April 04
From: Campulung Muscel




La mine au aparut zgomote mai enervante la polita din spate dupa ce am pus boxe . Din cauza greutatii lor policioara vibreaza cu o amplitudine mai mare la denivelari producand zgomote deranjante. Rezolvarea pe care am gasit-o este aplicarea unor bucati de cauciuc pe tampoanele policioarei astfel incat sa preseze chederul mai puternic pe tampoane si sa anuleze vibratia. Am folosit pufere cu o parte autoadeziva din acelea care vin la switciuri sau hub-uri . Inaltimea lor este cam de 5 mm .


--------------------
Dacia Solenza Europa 2004
Decat pieton mai bine cu masina murdara ...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
GABONE77
post 22 Oct 2005, 19:48
Post #9


el jefe


Group: Members
Posts: 927
Joined: 9 August 04
From: Bucuresti




nu se poate adauga si zgomotele de pe fata? de exemplu mie imi produce zgomote rau de tot pe usa din dreapta fata. si cand nu merg cu muzica se aud si din spate si din fata. poate face cineva cu experienta si o lista cu zgomotele de pe fata. multumesc anticipat.


--------------------
Dacia Sandero 2009 1.6 MPI Laureate - TPG
cine e bun e bun si cand e rau
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
marius80_eugen
post 13 Jan 2006, 11:26
Post #10


cj98czh - un moderator care face ABUZ !!!


Group: Members
Posts: 8.304
Joined: 9 December 05
From: Bucuresti




Pentru klaus : tu zici ceva despre placa portbagaj la Solenza ! Care e aia , ca noi nu avem , pentru ca roata noastra nu este sub masina ? Si despre ce tampoane sau distantiere ar fi vorba la bancheta de spate ? Ca eu am reusit sa o salt cand am antifonat si nu am vazut nimic in afara de prinderile foarte ciudate ale banchetei in fata .
Credeti ca s-ar rezolva o mare parte din problema torsionarii caroseriei daca se monteaza niste bari de ridigizare intre amortizoare ? Pe spate se poate destul de usor , iar pe fata va arata ceva gen tuning . Matizul are din fabrica si este destul de tapan pe fata ! La mine cand merg pe damburi ( valuri asimetrice ) scartaie chederele de la usi si in spate ( presupun ca usa de hayon ) .


--------------------
Renault si Dacia Reno 2003 - 2016
cj98czh - un moderator care face ABUZ !
Forumul = timp pierdut si nervi pentru utilizatori / bani pentru moderatori !
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
CIPTUNING
post 14 Feb 2006, 20:46
Post #11


Membru autentic


Group: Members
Posts: 906
Joined: 22 November 05




Pentru cei mai pretentiosi si cu auzul fin:zgomot in spate fac papucii de la dezaburire si cel de la stopul suplimentar. Mai bine zis protectia lor de plastic. Se rezolva cu silicon sanitar.


--------------------
SLZ SCALA - BZ 04 XLZ
"Religia-o frază de dânșii inventată
Ca cu a ei putere să vă aplece-n jug"
Eminescu- Imparat si proletar ;)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Asi
post 27 Feb 2006, 19:38
Post #12


Camaro SS


Group: Members
Posts: 933
Joined: 24 July 05
From: Bucuresti




2 chestii care am vazut ca face minuni..
a pus un coleg pe solenza lui clima din 2004 2 bari intre suspensii pentru a nu se mai torsiona caroseria.. si anume o teava de fier care a turtit-o la capete.. a dat o gaura de.. nu stiu cat.. destul de mare, si a prinso pe fata intre cele 2 piulite de la amortizoare.
iar pe spate la fel.

asa ceva as pune si eu.. macar pe fata desi pe spate e mai util.. dar pe spate imi cam sta in mijlocu portbagajului..


--------------------
Mitsubishi/Mercedes Carisma/B-class 2003 1.9 DI-D/2007 200CDI - B 79 ASI/Bxxx
"Cei care au puterea de a constrange n-au nevoie sa recurga la judeacata" (Thucydides, 1, 77, 2)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dragosn
post 14 Jul 2006, 12:48
Post #13


Membru incepator


Group: Members
Posts: 28
Joined: 23 September 04
From: Bucuresti




PONT. Pentru cei cu zgomote pe spate: Mie mi se rupsese imbracamintea la arcuri si din cauza asta scartia la orice deminelare. Baietii de la AMG mi-au imbracat arcurile cu un furtun de stropit gradina. Este super liniste in masina acum.

Per total sunt multumit. Mi-a spus ca rewstul este ok doar sa schimb placutele pe la 27.000. (le-am mai schimbat la 14.000)


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alfons_sava
post 2 Aug 2006, 13:52
Post #14


Membru incepator


Group: Members
Posts: 34
Joined: 9 May 06




QUOTE(klaus @ 27 Jun 2004, 21:26)
Asa este, drept urmare am modificat in consecinta.
*


klaus iubitule!am vazut si eu chestiile ale a de la skoda dar sunt departe de cauciucurile de la frana de bicicleta...totusi mai da-mi te rog niste amanunte:cum le-ai prins si de hayon si de corpul masinii?


--------------------
DACIA SUPER NOVA CONFORT 2001 si vreau s-o vand! - GL-58-LUC
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
klaus
post 2 Aug 2006, 21:19
Post #15


步步


Group: Moderatori
Posts: 20.437
Joined: 4 August 02
From: Bucuresti




Nu le-am montat eu ci le-a montat userul AG 17 XLX.
Eu nu stiu cum le-a montat, ca eu pe a mea nu am mai apucat...


--------------------
Scenic III 1.9 dCi - - - -
E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cristidb
post 3 Aug 2006, 11:14
Post #16


Membru


Group: Members
Posts: 1.532
Joined: 23 May 02
From: Bucuresti




Cat de eficienta este bara de rigidizare intre oalele amortizoarelor? Am vrut mai de mult sa o montez dar dupa asta nu mai pot fi carate obiecte voluminoase in masina.


--------------------
CBR 600 F4i ; Astra GTC Sport 124CP remap Superchips, K&N, Eibach. - .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
miki
post 3 Aug 2006, 12:34
Post #17


#Hırsızlargibigeceniniçine


Group: Members
Posts: 708
Joined: 30 July 02
From: Bucuresti




De ce?!
Crezi ca nu se poate demonta cind ai de carat ''baloti''?!
Poti pune piulite ''fluture'' daca nu vrei sa umbli cu chei dupa tine!


--------------------
Renault Sedan 1.6 16V 2004 - XX-B-XXX
#Hırsızlargibigeceniniçine

Funken Kurbelwelle
Uzun Araç!
Değer Așılırsa
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sub75
post 31 Oct 2006, 03:32
Post #18


Membru incepator


Group: Members
Posts: 35
Joined: 31 October 06




QUOTE(GABONE77 @ 22 Oct 2005, 19:48)
nu se poate adauga si zgomotele de pe fata? de exemplu mie imi produce zgomote rau de tot pe usa din dreapta fata. si cand nu merg cu muzica se aud si din spate si din fata. poate face cineva cu experienta si o lista cu zgomotele de pe fata. multumesc anticipat.
*



la mine se aud zdranganeli la usa din drepta cand nu e trantita suficient la inchidere wink.gif

alt zgomot in spate care se aude la solenza mea este atunci cand merg cu foarte mare viteza si reduc prin luarea piciorului de pe acceleratie, vibreaza hayonul din cauza incuietorii care este aproape rupta si numai tine hayonul strans de caroserie

mare atentie cand aveti pana, pt ca mi s-a intamplat sa strang mai tare decat trebuie surubul care tine rezerva elevata si preseaza rezerva de portbagaj, astfel tabla portbagajului scartaie la cea mai mica denivelare. scartaitul a disparut la slabirea acestui surub.


--------------------
dacia solenza 2003, scala
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Flavian
post 5 Dec 2006, 13:16
Post #19


Membru autentic


Group: Members
Posts: 273
Joined: 25 April 03
From: Cluj-Napoca




Un alt PONT la DSN pt. rezolvarea zgomotelor. Am mutat cricul in geanta de scule. S-a facut o liniste de nedescris.....


--------------------
Renault Megane 2.2 Sedan 1.5dci 2006
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
2dor
post 9 Feb 2007, 09:59
Post #20


Desi nu pare, acum sunt fan iPhone


Group: Members
Posts: 2.869
Joined: 14 April 06
From: Bucuresti




Am rezolvat problema scartaitului politei spate. Am desprins snururile alea si polita este fixa acum. In plus mai era o problema, piciorusele politei care sunt cilindrice trebuie sa intre in prinderile de pe lateralele de plastic care tin polita. La mine din cauza banchetei si a husei de pe bacheta, piciorusele alea ieseau din prinderi si cand inchideam haionul polita statea stramba astfel aparea un scartait "frumos". Ca sa fac piciorusele alea sa stea in prinderi am dat cu izolir pe ele ca sa maresc diametrul(pe imbracamintile de cauciuc ale picioruselor). Astfel polita sta fixa in prinderi si nu mai joaca, am pus si pe portiunea de plastic ale lateralelor unde sta polita un fel de purfix dar de cauciuc(un fel de cheder).


--------------------
Mercedes E 220 CDI 2009 - B-02-DOR
Be nimble as a greyhound, as tough as leather, as hard as Krupp steel and so you shall be the German warrior incarnate.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Sheffield
post 9 Feb 2007, 14:47
Post #21


Membru autentic


Group: Members
Posts: 204
Joined: 12 April 06
From: Bucuresti




Pt. eliminare zgomote hayon mai merge izolir band pe cuiul incuietorii. Mentionez ca am incuietoarea de tip vechi, de nova, cu contactele alea si NU am cui solenza. Am mai reglat si chestiile alea de cauciuc pe care se reazama hayonul si am mai coborat cuiul ala de la incuietoare cu cativa mm mai jos astfel incat cand se inchide sa il stranga mai bine iar daca puneti izolir band o sa tina fixa incuietoarea si o sa dispara jocul lateral.
E liniste perfecta in masina, atata ca din cand in cand mai tebuie reglata incuietoarea (odata la vreo 2 luni da merita) .


--------------------
Ford Focus 1.6 Ti-VCT 2008 Trend
Ex DSN
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dizie
post 20 Apr 2007, 20:32
Post #22


Membru


Group: Members
Posts: 115
Joined: 14 March 07




Am postat si pe "probleme tehnice" dar n-am primit raspuns. Are cineva idee de ce atunci cand plec de pe loc mai "brusc" imi huruie tot spatele (cred) de am senzatia ca se rupe? si nu este de la frana de mana... multam' frumos.


--------------------
Dacia Solenza 2003 - CT-07-PXI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
marius80_eugen
post 27 Apr 2007, 10:36
Post #23


cj98czh - un moderator care face ABUZ !!!


Group: Members
Posts: 8.304
Joined: 9 December 05
From: Bucuresti




Cred ca repartitorul se aude asa + ceva prin portbagaj . Sabotii i-ai curatat vreodata ? La roata de rezerva te-ai mai uitat ?


--------------------
Renault si Dacia Reno 2003 - 2016
cj98czh - un moderator care face ABUZ !
Forumul = timp pierdut si nervi pentru utilizatori / bani pentru moderatori !
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cata87
post 2 May 2007, 10:57
Post #24


membru alb-violet


Group: Members
Posts: 586
Joined: 4 January 07
From: Timisoara




am un scartait la solenza in fata stanga,presupun ca e de la bucsa barii stabilizatoare.poate sa fie de la aia ?


--------------------
R C 2017
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Trofin Liviu
post 16 Jun 2007, 21:27
Post #25


Membru autentic


Group: Members
Posts: 332
Joined: 17 May 06




Am un zgomot pemanent la un tambur spate incat zici ca avion la decolare. Pe drum bun chiar e puternic rau. Ce poate fi?


--------------------
Renault Megane 2007 - Cl-02-xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bion
post 25 Jun 2007, 17:45
Post #26


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.667
Joined: 1 May 04
From: TM




QUOTE(Trofin Liviu @ 16 Jun 2007, 23:27)
Am un zgomot pemanent la un tambur spate incat zici ca avion la decolare. Pe drum bun chiar e puternic rau. Ce poate fi?
*


Rulmentii

cu stima bion


--------------------
Dacia SLZ Scala 2003 - TM54
Crăpa-le-ar Domnul ficații
Și setea ogoi-le-ar cu venin,
Căci n-au păreche-n lume blestemații
Crîșmarii care toarnă apă-n vin !
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
faddy
post 29 Mar 2008, 21:51
Post #27


Membru incepator


Group: Members
Posts: 8
Joined: 29 March 08
From: Timisoara




Buna tuturor smile.gif
Am aterizat doar acum cateva minute pe aici ..si citeam tot topicul ...fiind interesata direct deoarece am permanent de juma de an un scartait pe dreapta spate la masina.
Am fost in service astazi si au fost inlocuiti rulmentii.si teaca la arcuri ....
TOTUSI am ramas cu o nedumerire.. ...
Nedumerire legata de inlocuirea tecilor la arcuri !
Poate imi explica careva dintre voi daca se poate...
In pachetul adus de unul din mecanici erau 4 teci ... Operatia de inlocuire a tecilor de fapt era una de montare a unor capete de teci .. mai exact cam 2 spire au fost imbracate in respectivul furtun/cordon/ teaca... si la un capat si la celalalt al arcului.

E normal asa ceva adica sa imbrace doar capetii arcurilor huh.gif ???? [Mai ales ca mi-a fost servita o poveste ca nu au voie sa faca asa ceva.. ca trebuie de fapt sa foloseasca piesele de origine... adica sa cumpar eu bine-mersi un arc nou-nout...]
Dar hello ... .arcurile originale au toata suprafata acoperita de teaca .. plus la vanzare se pare ca sunt cate 4 bucati teaca (* cinstit habar nu am de unde le-au adus.. ca desi reprezentanta ..nu aveau pe stoc icon_mrgreen.gif )
As aprecia un raspuns rapid .. .ca intentionez sa le fac scandal daca se dovedeste ca acest gand razlet ...cum ca m-au aburit, e intemeiat. ph34r.gif


--------------------
Dacia Solenza 1,4 2004 - TM-76-xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bogdanmardare
post 29 Mar 2008, 23:31
Post #28


Un membru


Group: Members
Posts: 708
Joined: 24 May 07
From: Bucuresti




Buna smile.gif,

Intr-o vizita prin targul de la Vitan, am vrut sa vad cat costa un arc nou, tot pentru Solenza. Vanzatorul mi-a aratat unul, si avea doar capetele imbracate in teci. Am renuntat la ideea de a cumpara (am cumparat amortizoare in schimb), dar cand mi-am schimbat amortizoarele pe spate mi s-au inlocuit si tecile, si s-au pus doar pe doua spire (doar atat erau de lungi, erau piese de origine in punga si service-ul agreat Dacia). Se schimba doar tecile, nu se schimba cu tot cu arcuri...

This post has been edited by bogdanmardare: 29 Mar 2008, 23:32


--------------------
Dacia Solenza 2004 Rapsodie - B 63 ***
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
poeluci
post 6 May 2008, 12:26
Post #29


Membru solenzar


Group: Members
Posts: 113
Joined: 1 August 06
From: Iasi




In vederea inlaturarii zgomotelor provocate de haion, a schimbat cineva cele 2 piese de la sistemul de prindere al haionului de la Solenza ??? (cele de sus de la colturile haionului), la mine au cam mult joc si cand trag de haion aud ca de acolo vine troncaneala !!!! sleep.gif
E vorba de 2 piese cu filet mobil ce tin loc de balamale la haionul solenzei excl.gif .
Eu le-am cumparat in vederea schimbarii cu 7,5 ron bucata dar in momentul in care am fost sa le schimb la un Service am primit aproape un refuz total ca aceste piese nu se schimba la Solenza ca e foarte dificil si ar fi mult de munca ca trebuie inlaturata capitonarea si nu se merita !!! mad.gif


--------------------
Dacia Solenza 2004 Europa 1.4 - IS 14 COT
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dr_mKe
post 6 May 2008, 15:00
Post #30


Membru cu stetoscop


Group: Members
Posts: 7.165
Joined: 25 November 06
From: Deva




De ce nu mergi la un tinichigiu particular sau de ce nu incerci singur.
De ce nu le-ai gresat periodic sa nu faca joc !


--------------------
BMW E91 Touring 318i Langsam Dynamics
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+

3 Pages  1 2 3 >
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 21st November 2018 - 13:33
Forum Renault Server hosting