ajutorrr va rog, mers prost
![]() ![]() ![]() |
ajutorrr va rog, mers prost
krapcarasu |
![]()
Post
#31
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.912 Joined: 25 November 08 From: Suceava ![]() |
|
||
--------------------
Renault
Megane 1.4 16 v
1999
- sv
|
|||
tab` |
![]()
Post
#32
|
Membru incepator Group: Members Posts: 68 Joined: 3 December 09 ![]() |
oke mersi mult...
21 Jan 2010, 11:10: azi ca este soare la craiova am avut ocazia sa cobor la masina...deci schimbat bobina,bujii,capac delco,jiglere am pus cum a vazut pe forum,si akm imi porneste cu soc,fara soc nu vrea deloc asta zic la -5 grade,merge rotund si sunt multumit,va multumesc ca mati ajutat,acum vreau sa se mai incalzeasca si sa ai fac un consum,multumesc inca odata This post has been edited by tab`: 21 Jan 2010, 11:10 |
--------------------
dacia
li
1990
- dj05mdi
|
|
Marisan |
![]()
Post
#33
|
![]() Membru Group: Members Posts: 109 Joined: 5 January 10 From: Bucuresti ![]() |
Am avut ultima dacie 13 ani (cumparata de noua), indiferent de anotimp o porneam cu socul tras, deci nu este o problema ca porneste cu socul tras. Trebuie sa ii prinzi niste chichite ale ei, de exeplu pentru o pornire usoara, la oprirea motorului acceleram puternic pentru o secunda si in acelasi timp trageam/impingeam socul. Mai era cineva care spunea ca nu ii merge rotund la tragerea socului, este normal, amestecul aer-benzina este prost, adica mai multa benzina si mai putin aer, mai ales pe timp rece, mergeam si un 1 km cu socul tras in asa fel incat nici sa fie inecata dar nici sa se opreasca.
|
--------------------
Dacia
Sandero
2008
|
|
Sorin_18 |
![]()
Post
#34
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.370 Joined: 26 November 07 ![]() |
QUOTE(tab` @ 20 Jan 2010, 22:17) oke mersi mult... <span class='edit'>21 Jan 2010, 11:10:</span> azi ca este soare la craiova am avut ocazia sa cobor la masina...deci schimbat bobina,bujii,capac delco,jiglere am pus cum a vazut pe forum,si akm imi porneste cu soc,fara soc nu vrea deloc asta zic la -5 grade,merge rotund si sunt multumit,va multumesc ca mati ajutat,acum vreau sa se mai incalzeasca si sa ai fac un consum,multumesc inca odata motorul teoretic vorbind cand este rece se porneste cu socul tras indiferent de temperatura,da pei la -5 repet teoretic vorbind,nu imi sariti in cap ![]() |
--------------------
dacia
1310
1998
- B 29 AVR
|
|
PH-06-BOA |
![]()
Post
#35
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.731 Joined: 28 April 07 ![]() |
Dar si socul necesita un reglaj, din acea tija din sarma, care leaga parghia clapetei de soc, de parghia clapetei de acceleratie. Are forma literei Z, si se poate lungi sau scurta, in asa fel, ca la rece motorul sa nu depaseasca undeva de 1500 de ture, si nici sa nu galopeze sau sa se balbaie, ca rezultat al strangularii aerului, cand tragi socul, undeva pe la jumate.Daca tija e prea scurta, turezi motorul prea mult, pentru a se inchide cat de cat clapeta de soc, pentru a antrena o cantitate ceva mai mare de benzina. Daca e prea lunga, clapeta de soc se va inchide mai inainte ca acceleratia sa fie actionata, va trage multa benzina si inunda chiar de la primele rotatii.
|
--------------------
Dacia
1310
1988
- ph-99-aob
|
|
tab` |
![]()
Post
#36
|
Membru incepator Group: Members Posts: 68 Joined: 3 December 09 ![]() |
eu sunt multumit de soc,la jumate cand il trag imi sta pe undeva pe la 1300 iar daca il trag la maxim undeva la 1600,eu cred ca este bine,tu ce zici?
|
--------------------
dacia
li
1990
- dj05mdi
|
|
pirvumark |
![]()
Post
#37
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 472 Joined: 30 September 09 ![]() |
eu n-am turometru, dar cand pornesc masina cu soc(si acuma e nevoie), se accelereaza acceptabil zic, adica dupa urechea mea nu depaseste 1400 de rotatii. si nici nu cred ca e bine sa se tureze mai mult de atat dimineata cand motorul e bocna dupa o noapte de -15 grade. oricum dupa 5 secunde incepe sa se tureze mai tare, dar oricum dupa 5 secunde dau drumul la soc si o tin din aceleratie.
alea 5 secunde sunt importante la mine, pt ca daca o pornesc fara soc, porneste dar se opreste oricat de mult as accelera-o. la mine acel prag il reprezinta cresterea presiunii la ulei. cand da sa urce acul indicator moare. cu socul tras nu. asa ca in momentul in care urca presiunea, am si eliberat socul. |
--------------------
dacia
1310
1987/tx/1289cc
- GL-03-ZVI
|
|
vizitatorul |
![]()
Post
#38
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 248 Joined: 10 May 09 ![]() |
ce se intampla daca se demonteaza clapeta de shoc?
|
--------------------
Dacia
1310 L
1998
- B453SCU
|
|
Minel |
![]()
Post
#39
|
![]() Pauard bai Remat Nord Group: Members Posts: 4.043 Joined: 4 April 07 From: Cluj .......Resita ,C-S ![]() |
Da-o jos si vezi daca iti porneste , mai ales la temperaturile care sunt acum ...
![]() |
--------------------
Dacia
1310-L /VW Passat
1995/1397cmc
- CS-01-TMS Mandru posesor de Dacia
|
|
vizitatorul |
![]()
Post
#40
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 248 Joined: 10 May 09 ![]() |
multumesc de raspuns...
mai astept si alte pareri... tks bafta |
--------------------
Dacia
1310 L
1998
- B453SCU
|
|
Sorin_18 |
![]()
Post
#41
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.370 Joined: 26 November 07 ![]() |
|
--------------------
dacia
1310
1998
- B 29 AVR
|
|
vizitatorul |
![]()
Post
#42
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 248 Joined: 10 May 09 ![]() |
![]() multumesc de raspuns... bafta... mai astept si alte raspunsuri... 25 Jan 2010, 22:05: k...carbul meu nu are clapeta de shok.. bafta This post has been edited by vizitatorul: 25 Jan 2010, 22:05 |
--------------------
Dacia
1310 L
1998
- B453SCU
|
|
G I M |
![]()
Post
#43
|
![]() Membru cu indemanare Group: Members Posts: 2.191 Joined: 26 April 08 From: Brasov ![]() |
Pai si pe gerurile asea cum o pornesti fara soc?
|
--------------------
Una
d'aia
cu 5 roti Fii atent la volan! Cineva drag te asteapta acasa!
|
|
vizitatorul |
![]()
Post
#44
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 248 Joined: 10 May 09 ![]() |
"trag" totusi shocul pana la capat ,ansamblul urmand sa aiba efect ,normal,doar asupra clapetei de acceleratie.....si apoi "clasic" 3-4 pedale si cheie....porneste ,urca in 2000 insa in 3 secunde moare(din alte motive,care nu le enumar aici)...urmatoarea cheie rezolva problema...contrar multor pareri,astept sa se incalzeasca motorul apoi plec la drum...
nu sfatuiesc pe nimeni sa renunte la clapeta shoc deoarece eu am mai procedat si la alte modificari ce mi-au permis acest lucru... ...si totusi exista... bafta |
--------------------
Dacia
1310 L
1998
- B453SCU
|
|
george 07 |
![]()
Post
#45
|
![]() Membru Group: Members Posts: 166 Joined: 4 February 10 ![]() |
Daca este reglajul corect cu anumite 'mici" modificari porneste fara soc , deci sustin ideea lui 'Vizitatorul"
![]() |
--------------------
dacia
logan
2007
|
|
nashu91 |
![]()
Post
#46
|
Membru incepator Group: Members Posts: 13 Joined: 5 March 09 ![]() |
fratilor AJUTATI~MA va rog si pe mine!
am alimentat de la OMV. Inainte a mers perfect. Am oprit la carrefour pentru cateva minute iar apoi nu am facut nici 1km ca pe pod mi`o dat rateuri in viteza a 4-a (are numai 4) m`o zguduit bine. Am oprit motoru m`am uitat apoi am plecat si iara o mers bine. La primul deal am urcat putin si iara mi`o dat rateu. O tine numai in rateuri. Am schimbat pompa de benzina am curatat carburatoru, 2 seturi de bujii. FRATILOR! am bagat bani o gramada si tot imi da rateuri. Acum si in viteza a 2-a! ce sa fac? ce sa ii schimb? e motoru? instalatia electrica? ca dupa ce am schimbat pompa o mers bine. Am pus de la rompetrol EFIX si o mers bine o vreme. A 2-a zi iara rateu. Nu mai stiu ce sa fac (p.s. face nush ce contacte electrice spre ex semnalizarea merge cand vrea si nu am avarie) HELP ME! |
--------------------
Dacia
1410
1989
- sv-02-nhe speed daemon
|
|
george 07 |
![]()
Post
#47
|
![]() Membru Group: Members Posts: 166 Joined: 4 February 10 ![]() |
nashu nu mai cumpara pompe de benzina frate cind da rateuri mai bine cumpara o platina buna si regleaza bine avansul ca in ritmul care-l spui o sa ajungi sa cumperi si toba de esapament ca o sa plesneasca
![]() 14 Feb 2010, 22:05: 'nashu" vezi la tabloul de sigurante ca nu face contact ferm unde este nituite lamelele care tin sigurentele alimenteaza cu un fir (+) direct siguranta de la semnal cu avaria pornita si vezi . Da si tu mai multe detalii . This post has been edited by george 07: 14 Feb 2010, 22:05 |
--------------------
dacia
logan
2007
|
|
florian90 |
![]()
Post
#48
|
![]() sofer de dacie,cu aprindere electronica gotronic Group: Members Posts: 196 Joined: 25 July 08 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(nashu91 @ 13 Feb 2010, 23:53) fratilor AJUTATI~MA va rog si pe mine! am alimentat de la OMV. Inainte a mers perfect. Am oprit la carrefour pentru cateva minute iar apoi nu am facut nici 1km ca pe pod mi`o dat rateuri in viteza a 4-a (are numai 4) m`o zguduit bine. Am oprit motoru m`am uitat apoi am plecat si iara o mers bine. La primul deal am urcat putin si iara mi`o dat rateu. O tine numai in rateuri. Am schimbat pompa de benzina am curatat carburatoru, 2 seturi de bujii. FRATILOR! am bagat bani o gramada si tot imi da rateuri. Acum si in viteza a 2-a! ce sa fac? ce sa ii schimb? e motoru? instalatia electrica? ca dupa ce am schimbat pompa o mers bine. Am pus de la rompetrol EFIX si o mers bine o vreme. A 2-a zi iara rateu. Nu mai stiu ce sa fac (p.s. face nush ce contacte electrice spre ex semnalizarea merge cand vrea si nu am avarie) HELP ME! rateuri sau se smuceste toata masina?..cu smucitul patesc eu cand merg multa vreme cu rezervorul mai gol si merg cu viteza...trage toata mizeria din rezervor...sau poate sa fie de la apa din benzina(cea ce la omw nu am mai intalnit,eu bag benzina numai de la ei de 1 an) |
--------------------
DACIA
1310 Break
1996..Break..benzina..1397 cmc
- B 87 TBW Conduc o dacie fermecatoare:X
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 15th May 2025 - 22:45 |