DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

2 Pages < 1 2 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> ajutorrr va rog, mers prost

krapcarasu
post 19 Jan 2010, 22:36
Post #31


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.912
Joined: 25 November 08
From: Suceava




QUOTE(tab` @ 19 Jan 2010, 02:10)


<span class='edit'>19 Jan 2010, 20:02:</span>
mai am o intrebare daca strang surubul acela cu arc(aer-benzen)si imi sta la 1,5 ture consuma multa benzina?de fapt ma intereseaza cand consuma cand e prea desfacut sau cand e prea strans?
*


prea putin influenteaza surubul ala consumul si puterea, ala e pt ralanti


--------------------
Renault Megane 1.4 16 v 1999 - sv
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tab`
post 20 Jan 2010, 22:17
Post #32


Membru incepator


Group: Members
Posts: 68
Joined: 3 December 09




oke mersi mult...

21 Jan 2010, 11:10:
azi ca este soare la craiova am avut ocazia sa cobor la masina...deci schimbat bobina,bujii,capac delco,jiglere am pus cum a vazut pe forum,si akm imi porneste cu soc,fara soc nu vrea deloc asta zic la -5 grade,merge rotund si sunt multumit,va multumesc ca mati ajutat,acum vreau sa se mai incalzeasca si sa ai fac un consum,multumesc inca odata

This post has been edited by tab`: 21 Jan 2010, 11:10


--------------------
dacia li 1990 - dj05mdi
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Marisan
post 21 Jan 2010, 11:41
Post #33


Membru


Group: Members
Posts: 109
Joined: 5 January 10
From: Bucuresti




Am avut ultima dacie 13 ani (cumparata de noua), indiferent de anotimp o porneam cu socul tras, deci nu este o problema ca porneste cu socul tras. Trebuie sa ii prinzi niste chichite ale ei, de exeplu pentru o pornire usoara, la oprirea motorului acceleram puternic pentru o secunda si in acelasi timp trageam/impingeam socul. Mai era cineva care spunea ca nu ii merge rotund la tragerea socului, este normal, amestecul aer-benzina este prost, adica mai multa benzina si mai putin aer, mai ales pe timp rece, mergeam si un 1 km cu socul tras in asa fel incat nici sa fie inecata dar nici sa se opreasca.


--------------------
Dacia Sandero 2008
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Sorin_18
post 21 Jan 2010, 12:22
Post #34


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.370
Joined: 26 November 07




QUOTE(tab` @ 20 Jan 2010, 22:17)
oke mersi mult...

<span class='edit'>21 Jan 2010, 11:10:</span>
azi ca este soare la craiova am avut ocazia sa cobor la masina...deci schimbat bobina,bujii,capac delco,jiglere am pus cum a vazut pe forum,si akm imi porneste cu soc,fara soc  nu vrea deloc asta zic la -5 grade,merge rotund si sunt multumit,va multumesc ca mati ajutat,acum vreau sa se mai incalzeasca si sa ai fac un consum,multumesc inca odata
*


motorul teoretic vorbind cand este rece se porneste cu socul tras indiferent de temperatura,da pei la -5 repet teoretic vorbind,nu imi sariti in cap tongue.gif


--------------------
dacia 1310 1998 - B 29 AVR
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
PH-06-BOA
post 22 Jan 2010, 21:53
Post #35


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.731
Joined: 28 April 07




Dar si socul necesita un reglaj, din acea tija din sarma, care leaga parghia clapetei de soc, de parghia clapetei de acceleratie. Are forma literei Z, si se poate lungi sau scurta, in asa fel, ca la rece motorul sa nu depaseasca undeva de 1500 de ture, si nici sa nu galopeze sau sa se balbaie, ca rezultat al strangularii aerului, cand tragi socul, undeva pe la jumate.Daca tija e prea scurta, turezi motorul prea mult, pentru a se inchide cat de cat clapeta de soc, pentru a antrena o cantitate ceva mai mare de benzina. Daca e prea lunga, clapeta de soc se va inchide mai inainte ca acceleratia sa fie actionata, va trage multa benzina si inunda chiar de la primele rotatii.


--------------------
Dacia 1310 1988 - ph-99-aob
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tab`
post 22 Jan 2010, 22:01
Post #36


Membru incepator


Group: Members
Posts: 68
Joined: 3 December 09




eu sunt multumit de soc,la jumate cand il trag imi sta pe undeva pe la 1300 iar daca il trag la maxim undeva la 1600,eu cred ca este bine,tu ce zici?


--------------------
dacia li 1990 - dj05mdi
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
pirvumark
post 23 Jan 2010, 10:08
Post #37


Membru autentic


Group: Members
Posts: 472
Joined: 30 September 09




eu n-am turometru, dar cand pornesc masina cu soc(si acuma e nevoie), se accelereaza acceptabil zic, adica dupa urechea mea nu depaseste 1400 de rotatii. si nici nu cred ca e bine sa se tureze mai mult de atat dimineata cand motorul e bocna dupa o noapte de -15 grade. oricum dupa 5 secunde incepe sa se tureze mai tare, dar oricum dupa 5 secunde dau drumul la soc si o tin din aceleratie.
alea 5 secunde sunt importante la mine, pt ca daca o pornesc fara soc, porneste dar se opreste oricat de mult as accelera-o.
la mine acel prag il reprezinta cresterea presiunii la ulei. cand da sa urce acul indicator moare.
cu socul tras nu. asa ca in momentul in care urca presiunea, am si eliberat socul.


--------------------
dacia 1310 1987/tx/1289cc - GL-03-ZVI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vizitatorul
post 25 Jan 2010, 17:09
Post #38


Membru autentic


Group: Members
Posts: 248
Joined: 10 May 09




ce se intampla daca se demonteaza clapeta de shoc?


--------------------
Dacia 1310 L 1998 - B453SCU
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Minel
post 25 Jan 2010, 17:14
Post #39


Pauard bai Remat Nord


Group: Members
Posts: 4.043
Joined: 4 April 07
From: Cluj .......Resita ,C-S




Da-o jos si vezi daca iti porneste , mai ales la temperaturile care sunt acum ... laugh.gif


--------------------
Dacia 1310-L /VW Passat 1995/1397cmc - CS-01-TMS
Mandru posesor de Dacia
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vizitatorul
post 25 Jan 2010, 17:18
Post #40


Membru autentic


Group: Members
Posts: 248
Joined: 10 May 09




multumesc de raspuns...
mai astept si alte pareri...
tks
bafta


--------------------
Dacia 1310 L 1998 - B453SCU
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Sorin_18
post 25 Jan 2010, 19:18
Post #41


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.370
Joined: 26 November 07




QUOTE(vizitatorul @ 25 Jan 2010, 17:09)
ce se intampla daca se demonteaza clapeta de shoc?
*


pei ce sa se intample,pe temperaturile care sunt acum nu o vei porni decat daca ii faci foc sub motor(si asta daca ai noroc)


--------------------
dacia 1310 1998 - B 29 AVR
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vizitatorul
post 25 Jan 2010, 19:52
Post #42


Membru autentic


Group: Members
Posts: 248
Joined: 10 May 09




nedumerire.gif ....
multumesc de raspuns...
bafta...


mai astept si alte raspunsuri...

25 Jan 2010, 22:05:
k...carbul meu nu are clapeta de shok..
bafta

This post has been edited by vizitatorul: 25 Jan 2010, 22:05


--------------------
Dacia 1310 L 1998 - B453SCU
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
G I M
post 26 Jan 2010, 12:36
Post #43


Membru cu indemanare


Group: Members
Posts: 2.191
Joined: 26 April 08
From: Brasov




Pai si pe gerurile asea cum o pornesti fara soc?


--------------------
Una d'aia cu 5 roti
Fii atent la volan! Cineva drag te asteapta acasa!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vizitatorul
post 26 Jan 2010, 21:41
Post #44


Membru autentic


Group: Members
Posts: 248
Joined: 10 May 09




"trag" totusi shocul pana la capat ,ansamblul urmand sa aiba efect ,normal,doar asupra clapetei de acceleratie.....si apoi "clasic" 3-4 pedale si cheie....porneste ,urca in 2000 insa in 3 secunde moare(din alte motive,care nu le enumar aici)...urmatoarea cheie rezolva problema...contrar multor pareri,astept sa se incalzeasca motorul apoi plec la drum...
nu sfatuiesc pe nimeni sa renunte la clapeta shoc deoarece eu am mai procedat si la alte modificari ce mi-au permis acest lucru...
...si totusi exista...
bafta


--------------------
Dacia 1310 L 1998 - B453SCU
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
george 07
post 13 Feb 2010, 23:31
Post #45


Membru


Group: Members
Posts: 166
Joined: 4 February 10




Daca este reglajul corect cu anumite 'mici" modificari porneste fara soc , deci sustin ideea lui 'Vizitatorul" tongue.gif


--------------------
dacia logan 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nashu91
post 13 Feb 2010, 23:53
Post #46


Membru incepator


Group: Members
Posts: 13
Joined: 5 March 09




fratilor AJUTATI~MA va rog si pe mine!
am alimentat de la OMV. Inainte a mers perfect. Am oprit la carrefour pentru cateva minute iar apoi nu am facut nici 1km ca pe pod mi`o dat rateuri in viteza a 4-a (are numai 4) m`o zguduit bine. Am oprit motoru m`am uitat apoi am plecat si iara o mers bine. La primul deal am urcat putin si iara mi`o dat rateu. O tine numai in rateuri. Am schimbat pompa de benzina am curatat carburatoru, 2 seturi de bujii. FRATILOR! am bagat bani o gramada si tot imi da rateuri. Acum si in viteza a 2-a! ce sa fac? ce sa ii schimb? e motoru? instalatia electrica? ca dupa ce am schimbat pompa o mers bine. Am pus de la rompetrol EFIX si o mers bine o vreme. A 2-a zi iara rateu. Nu mai stiu ce sa fac (p.s. face nush ce contacte electrice spre ex semnalizarea merge cand vrea si nu am avarie) HELP ME!


--------------------
Dacia 1410 1989 - sv-02-nhe
speed daemon
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
george 07
post 14 Feb 2010, 21:47
Post #47


Membru


Group: Members
Posts: 166
Joined: 4 February 10




nashu nu mai cumpara pompe de benzina frate cind da rateuri mai bine cumpara o platina buna si regleaza bine avansul ca in ritmul care-l spui o sa ajungi sa cumperi si toba de esapament ca o sa plesneasca biggrin.gif

14 Feb 2010, 22:05:
'nashu" vezi la tabloul de sigurante ca nu face contact ferm unde este nituite lamelele care tin sigurentele alimenteaza cu un fir (+) direct siguranta de la semnal cu avaria pornita si vezi . Da si tu mai multe detalii .

This post has been edited by george 07: 14 Feb 2010, 22:05


--------------------
dacia logan 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
florian90
post 14 Feb 2010, 22:12
Post #48


sofer de dacie,cu aprindere electronica gotronic


Group: Members
Posts: 196
Joined: 25 July 08
From: Bucuresti




QUOTE(nashu91 @ 13 Feb 2010, 23:53)
fratilor AJUTATI~MA va rog si pe mine!
am alimentat de la OMV. Inainte a mers perfect. Am oprit la carrefour pentru cateva minute iar apoi nu am facut nici 1km ca pe pod mi`o dat rateuri in viteza a 4-a (are numai 4) m`o zguduit bine. Am oprit motoru m`am uitat apoi am plecat si iara o mers bine. La primul deal am urcat putin si iara mi`o dat rateu. O tine numai in rateuri. Am schimbat pompa de benzina am curatat carburatoru, 2 seturi de bujii. FRATILOR! am bagat bani o gramada si tot imi da rateuri. Acum si in viteza a 2-a! ce sa fac? ce sa ii schimb? e motoru? instalatia electrica? ca dupa ce am schimbat pompa o mers bine. Am pus de la rompetrol EFIX si o mers bine o vreme. A 2-a zi iara rateu. Nu mai stiu ce sa fac (p.s. face nush ce contacte electrice spre ex semnalizarea merge cand vrea si nu am avarie)  HELP ME!
*



rateuri sau se smuceste toata masina?..cu smucitul patesc eu cand merg multa vreme cu rezervorul mai gol si merg cu viteza...trage toata mizeria din rezervor...sau poate sa fie de la apa din benzina(cea ce la omw nu am mai intalnit,eu bag benzina numai de la ei de 1 an)


--------------------
DACIA 1310 Break 1996..Break..benzina..1397 cmc - B 87 TBW
Conduc o dacie fermecatoare:X
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
2 Pages < 1 2
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 15th May 2025 - 22:45
Forum Renault