It appears you have not yet registered with our community. To register please click here.
DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

3 Pages < 1 2 3 > 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> arcuri taiate, pareri

motanpaul
post 3 Nov 2008, 22:20
Post #31


Membru autentic


Group: Members
Posts: 618
Joined: 8 July 08
From: Timisoara




Nu stiu ce zic. Mai merg cu ea pe camp la un pescuit. Dar drumu e bun.
Chestia este ca e ridicata rau de fata are 13 cm distanta dintre cauciuc si aripa.
Eu nu vreau sa o fac joasa rau, daca ii las vreo 7 cm distanta cred ca imi ajunge.
Eu alta solutie nu am, decat sa tai dina arc.
Numa daca eu tai din el nu stiu cum il pun inapoi ca ramane o jumatate de spira in aer si mi frica sa nu sara de acolo dupa montaj, sau sa nu imi sparga oala.
Masina mea nu este mancata de rugina. Sambata cand am schimbat arcurile am curatat oala, avea niste pete de rugina, am curatat, am vopsito cu grund.
De ce trebuie sa ii iau bara de torsiune de papuc?
Alte idei sa o las mai in jos?( sa scap si ieftin daca se poate)

3 Nov 2008, 22:30:
Mai pun o poza, poza e din aprile si se vede foarte clar unde este aripa, si unde este cauciucul.
Cauciucuri am pe fata: 165/70/R13 sunt la fel, luate perechi noi.

This post has been edited by motanpaul: 3 Nov 2008, 22:30


Attached thumbnail(s)
Attached Image


--------------------
Dacia 1310 tx 1986 - tm-06-zsv
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
br17rfg
post 3 Nov 2008, 23:23
Post #32


be right back


Group: Members
Posts: 923
Joined: 11 November 07




Deci:1 o bara stabilizatoare de papuc diesel ca sa fie mai stabila in curbe si sa nu mai ai senzatia aia de "barca"
2 daca nu vrei sa tai din arc poti sa ii pui arcuri de spate de nova pe fata ca sunt mai scurte si mai tari plus bara stabilizatoare o sa ai o masina care sta bine pe curbe.si pe spate ai mai putea pune inca o bara stabilizatoare peste aia care deja o ai....


--------------------
DACIA ................ .....................
to be or not to be...this is the question....
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
motanpaul
post 4 Nov 2008, 08:54
Post #33


Membru autentic


Group: Members
Posts: 618
Joined: 8 July 08
From: Timisoara




Ceva preturi la: bara torsiune, si arcuri nova spate? Stie cineva cheers.gif


--------------------
Dacia 1310 tx 1986 - tm-06-zsv
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ydaniel
post 4 Nov 2008, 09:03
Post #34


Adrenaline junkie!


Group: Members
Posts: 10.666
Joined: 11 August 04
From: black sea




pai o bara stabilizatoare noua de papuc diesel costa intre 50-90lei.un arc spate de nova facut la compa sibiu cam 100-140lei.


--------------------
Oriunde, oricand... ARO!
Cand esti bun ,nu-si amintesc
Cand esti rau ,nu te uita!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
motanpaul
post 4 Nov 2008, 09:17
Post #35


Membru autentic


Group: Members
Posts: 618
Joined: 8 July 08
From: Timisoara




Scumpe piesele, maine am o treaba prin Timisoara, si merg pe la magazine sa vad la preturi se invart.
Cred ca o sa raman la solutia , sa tai din arc. Cu bani ramasi fac plinu, si inca o jumate de rezervor.
Eventual cred ca o sa iau acea bara de torsiune de papuc.
Bara de torsiune, este acea care tine bieletele antiruliu? Si trece pe langa baia de ulei?


--------------------
Dacia 1310 tx 1986 - tm-06-zsv
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ydaniel
post 4 Nov 2008, 09:19
Post #36


Adrenaline junkie!


Group: Members
Posts: 10.666
Joined: 11 August 04
From: black sea




da.smile.gif daca cumperi bara de papuc diesel ar fi bine sa iei si bielete antiruliu tip nou facute de sc ardeleana tisa srl:)


--------------------
Oriunde, oricand... ARO!
Cand esti bun ,nu-si amintesc
Cand esti rau ,nu te uita!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
motanpaul
post 4 Nov 2008, 09:29
Post #37


Membru autentic


Group: Members
Posts: 618
Joined: 8 July 08
From: Timisoara




Sunt diferite bieletele antiruliu, nu stiu nu am vazut
Cat costa alea?


--------------------
Dacia 1310 tx 1986 - tm-06-zsv
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ydaniel
post 4 Nov 2008, 11:13
Post #38


Adrenaline junkie!


Group: Members
Posts: 10.666
Joined: 11 August 04
From: black sea




exista tipul clasic-care se fabrica de catre topoloveni si alte 2 sereleuri si costa cam 7-12lei/buc si tipul nou -facut de ardeleana tisa si direct srl din pitesti cam 8-14lei/buc.
diferenta intre TN si TV este ca cele TN sunt mai rezistente,si par mai ''dure''.


--------------------
Oriunde, oricand... ARO!
Cand esti bun ,nu-si amintesc
Cand esti rau ,nu te uita!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
motanpaul
post 4 Nov 2008, 12:23
Post #39


Membru autentic


Group: Members
Posts: 618
Joined: 8 July 08
From: Timisoara




cool.gif Mersi mult daniele.


--------------------
Dacia 1310 tx 1986 - tm-06-zsv
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
br17rfg
post 4 Nov 2008, 14:24
Post #40


be right back


Group: Members
Posts: 923
Joined: 11 November 07




Sau pentru arcuri dute la dezmembrari si le cumperi cu 60 ron amandoua.
Sau daca nu dispui de bani pentru o bara de papuc diesel dute la dezmembarri si ia una normala de dacie si o pui peste cealalta care o ai deja.bara la dezmembrari mai mult de 10-15 ron nu este.


--------------------
DACIA ................ .....................
to be or not to be...this is the question....
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
CriSTI68
post 4 Nov 2008, 17:52
Post #41


Membru Valvos


Group: Members
Posts: 5.407
Joined: 8 January 07
From: Bucuresti




cel mai bine gasesti pe cineva sa le faca bieletele, din material bun si o bucsa pe masura, si nu mai au moarte, o sa revin cu o poza cu bieletele mele, singura chestie care o schimb este bucsa inferioara de la bara smile.gif


--------------------
Dacia Borcan Prestige 1.6 16V 105 Ponei Putere - STI desi este dacie
Renault &Dacia = Built as an Tank since 1899
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
motanpaul
post 4 Nov 2008, 21:34
Post #42


Membru autentic


Group: Members
Posts: 618
Joined: 8 July 08
From: Timisoara




Salutare, am lucrat azi: am vopsit scutu motor, am vopsit arcurile cu grund,
Am avut o mica cearta cu taicamiu ca cica ce-am am inebunit de iara arcurile jos.
Degeaba am incercat eu sa ii explic ca e stramba, si arata foarte urat lasata in jos de o parte. Si pentru mine la 19 ani, arata urat ridicata de bot, ceva mai sportiv nu? Taicamiu stie una si buna, vorba asta: lasa ca e dacie merge si asa.
Nu stiu cine o mai inventat si vorba asta: 183.gif
Ba m-am contrazis ca cu el ca cica nu am cum sa pun arcu taiat, decat daca il incalzesc cu autgenu sa imi modeleze varfu.
Sincer, mie imi este jena cand merg sa bag benzina, si vad cum sta de partea dreapta fata, si sa mai si trag masina la pompa langa un BMW.
O sa pun poze dupa ce termin. Sper sa reusesc pana la urma, respekt.gif

This post has been edited by motanpaul: 4 Nov 2008, 21:36


--------------------
Dacia 1310 tx 1986 - tm-06-zsv
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
MECCA
post 4 Nov 2008, 21:53
Post #43


VOLVO.FOR LIFE !


Group: Members
Posts: 559
Joined: 25 November 06
From: de la mare/tkg/cta




QUOTE(Minel @ 3 Nov 2008, 16:50)
DA  excl.gif
*


eu nu prea cred ca merg. Alea de la bascula de jos is mai groase si mai mici in lungime fata de cele de sus, asa ca parerea mea, nu merg sa le inversezi intre ele, bucsile.


--------------------
Dacia 1310 TLX 1987 - CT-06-PTY
DACIA MOTOR DUBLU V8, 5 CILINDRI, 4 PRISME SI UN TETRAEDRU SPORT.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Minel
post 5 Nov 2008, 08:36
Post #44


Pauard bai Remat Nord


Group: Members
Posts: 4.121
Joined: 4 April 07
From: Cluj .......Resita ,C-S




QUOTE(MECCA @ 4 Nov 2008, 21:53)
eu nu prea cred ca merg. Alea de la bascula de jos is mai groase si mai mici in lungime fata de cele de sus, asa ca parerea mea, nu merg sa le inversezi intre ele, bucsile.
*



Ai schimbat TU vreodata cu mana ta , ca sa afirmi asa ceva ??? huh.gif

Eu tocmai ce mi le-am schimbat in vara asta si am cerut doar bucse de brate (FARTEC sa fie ,altceva nu as fi cumparat ) smile.gif

Am schimbat si pe fata (bascula superioara ,inferioara ) cat si pe spate, la bascula

NU am avut probleme cu potrivirea , grosimi, sau mai stiu eu ce , au mers la fix , depresate cele vechi si presate cele noi wink.gif

This post has been edited by Minel: 5 Nov 2008, 08:37


--------------------
Dacia 1310-L /VW Passat 1995/1397cmc - CS-01-TMS
Mandru posesor de Dacia
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sobolan
post 5 Nov 2008, 20:47
Post #45


out of order...


Group: Members
Posts: 5.339
Joined: 10 March 06
From: GALATI




QUOTE(motanpaul @ 4 Nov 2008, 22:34)

 
Ba m-am contrazis ca cu el ca cica nu am cum sa pun arcu taiat, decat daca il incalzesc cu autgenu sa imi modeleze varfu.
*



corect....dupa ce il tai ,se "splinguieste" la capete cu autogenul.....fa asa cum zice al batran.....


--------------------
E46 - 318i, Megane Coach-1.6 energy, 2000 / 1998 - B / GL
"Viata este ceea ce ti se intampla in timp ce esti ocupat sa faci alte planuri..."
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
MECCA
post 5 Nov 2008, 21:56
Post #46


VOLVO.FOR LIFE !


Group: Members
Posts: 559
Joined: 25 November 06
From: de la mare/tkg/cta




QUOTE(Minel @ 5 Nov 2008, 09:36)
Ai schimbat TU vreodata cu mana ta , ca sa afirmi asa ceva ??? huh.gif

Eu tocmai ce mi le-am schimbat in vara asta si am cerut doar bucse de brate (FARTEC sa fie ,altceva nu as fi cumparat )  smile.gif

Am schimbat si pe fata (bascula superioara ,inferioara ) cat si pe spate, la bascula

NU am avut probleme cu potrivirea  , grosimi, sau mai stiu eu ce , au mers la fix , depresate cele vechi si presate cele noi  wink.gif
*


Nu te contrazic, dar nici nu sunt de acord cu tine.Nu ma laud ca-s cine stie ce mecanic, dar nici cu masina la service sau pe la vreun prieten nu ma duc ptr fel de fel de operatiuni, asa ca trage tu concluzia wink.gif .Sunt de acord ca cele de pe spate sunt la fel ce cele de la bascula fata inferioara, insa cele de la bascula superioara sunt altfel.


--------------------
Dacia 1310 TLX 1987 - CT-06-PTY
DACIA MOTOR DUBLU V8, 5 CILINDRI, 4 PRISME SI UN TETRAEDRU SPORT.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ciprianeduard
post 5 Nov 2008, 22:20
Post #47


Membru agitat


Group: Members
Posts: 788
Joined: 16 June 05
From: PLOIESTI




Eu pe fata am taiat din arcuri din partea de jos si nu diagonal si nici splinguire nu am facut si arcul sta bine , o da fac poza sa vedeti cum sta. Prin splinguire daca nu e facut cum trebuie risti sa faci arcul casant si se poate rupe .


--------------------
Dacia MCV 1.5 DCI, SOLENZA 1.4 MPI 2008, 2004 - ......
_____________________________________________________________________
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
motanpaul
post 5 Nov 2008, 22:38
Post #48


Membru autentic


Group: Members
Posts: 618
Joined: 8 July 08
From: Timisoara




Fa te rog o poza, sa vad cum sta. Mersi icon_mrgreen.gif


--------------------
Dacia 1310 tx 1986 - tm-06-zsv
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ciprianeduard
post 5 Nov 2008, 22:49
Post #49


Membru agitat


Group: Members
Posts: 788
Joined: 16 June 05
From: PLOIESTI




De stat sta asa, dar nu am poza sa vezi cum sta arcul , dar uite una cu bara de torsiune de papuk , dar cum a mai zis si cineva mai sus asta o face mai stabila in viraje si nu i-ti coboara garda.

Attached thumbnail(s)
Attached Image Attached Image


--------------------
Dacia MCV 1.5 DCI, SOLENZA 1.4 MPI 2008, 2004 - ......
_____________________________________________________________________
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
motanpaul
post 5 Nov 2008, 22:57
Post #50


Membru autentic


Group: Members
Posts: 618
Joined: 8 July 08
From: Timisoara




Da faina treaba, e bine lucrat.Masina arata beton.
La mine trebuie sa vad cum sa fac sa o egalizez, ca cine a montat oalele le-a montat de mantuiala.
Si o sa mai tai si o spira. Apropo ce inseamna splinguire? biggrin.gif
Chiar nu stiu, sunt inceaptor la mecanica respekt.gif


--------------------
Dacia 1310 tx 1986 - tm-06-zsv
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ciprianeduard
post 5 Nov 2008, 23:21
Post #51


Membru agitat


Group: Members
Posts: 788
Joined: 16 June 05
From: PLOIESTI




arcul se taie si partea de arc ramasa iasita da la ultima spira se incalzeste si se lipeste de spira de sus ca arcul sa ramana plan la baza , dar e un procedeu costisitor ca arcul trebuie incalzit la o temperatura anume si trebuie racit in ulei . Mai simplu uni au taiat spira arcului diagonal .


--------------------
Dacia MCV 1.5 DCI, SOLENZA 1.4 MPI 2008, 2004 - ......
_____________________________________________________________________
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
motanpaul
post 5 Nov 2008, 23:28
Post #52


Membru autentic


Group: Members
Posts: 618
Joined: 8 July 08
From: Timisoara




Daca nu te superi, numa daca vrei sa fi un pic mai explicit. Cum sa tai spira arcului diagonal ?
Chiar nu inteleg.
Numa daca vrei sa explici, daca nu laso asa. respekt.gif


--------------------
Dacia 1310 tx 1986 - tm-06-zsv
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ydaniel
post 6 Nov 2008, 08:25
Post #53


Adrenaline junkie!


Group: Members
Posts: 10.666
Joined: 11 August 04
From: black sea




de fapt springuirea unui arc inseamna refacerea caracteristicii elastice.merita sa tai din arcuri si sa pui bara stabilizatoare mai groasa>asta pt o mai buna stabilitate.


--------------------
Oriunde, oricand... ARO!
Cand esti bun ,nu-si amintesc
Cand esti rau ,nu te uita!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ciprianeduard
post 12 Nov 2008, 21:58
Post #54


Membru agitat


Group: Members
Posts: 788
Joined: 16 June 05
From: PLOIESTI




Uitati poze cu arcurile mele fata taiate o spora jumate , taiate drept si fara springuire . In poza masina este suspendata pe elevator .

12 Nov 2008, 22:00:
Arcurile le-am taiat din partea de jos.

This post has been edited by ciprianeduard: 12 Nov 2008, 22:00

Attached thumbnail(s)
Attached Image Attached Image Attached Image


--------------------
Dacia MCV 1.5 DCI, SOLENZA 1.4 MPI 2008, 2004 - ......
_____________________________________________________________________
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
motanpaul
post 12 Nov 2008, 22:10
Post #55


Membru autentic


Group: Members
Posts: 618
Joined: 8 July 08
From: Timisoara




Da se vede, mersi ca nu ai uitat sa faci o poza la arc icon_mrgreen.gif
Oricum la masina mea, poi sa ii tai eu din arcuri, masina a avut schimbate longeroanele, si semilongeroanele si au fost puse de conex. Masina a facuto un carpaci, si a iesit mai rau de cat a fost.
Masina de o parte sta ridicat, si de partea cealanta sta mai lasata cu vreo 3 cm.
Acei 3 cm sunt destul de vizibili.
Daca aveti niste idei cum sa o egalizez, de unde sa o las in jos 2-3 cm sa stea egala pe ambele parti?
Si dupaia taiem si o spira din arc.Cand ma pun fac totu , sa nu dau de 10 ori arcurile jos.
Daca stiti niste trucuri sa o las vreo 2-3 cm de o parte sa o egalizez, postati niste idei.
Multumesc anticipat coolspeak.gif

<span class='edit'>12 Nov 2008, 22:14:</span>
Niste poze

This post has been edited by motanpaul: 12 Nov 2008, 22:24

Attached thumbnail(s)
Attached Image Attached Image


--------------------
Dacia 1310 tx 1986 - tm-06-zsv
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ydaniel
post 12 Nov 2008, 23:57
Post #56


Adrenaline junkie!


Group: Members
Posts: 10.666
Joined: 11 August 04
From: black sea




sad.gif asa de ...aiurea e? mellow.gif wacko.gif ohmy.gif huh.gif mad.gif


--------------------
Oriunde, oricand... ARO!
Cand esti bun ,nu-si amintesc
Cand esti rau ,nu te uita!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Hexer
post 13 Nov 2008, 01:06
Post #57


Membru autentic


Group: Members
Posts: 271
Joined: 5 December 06




Nu pot sa cred...de 2 saptamani discutati de o munca de 2 ore max...si o complicitate de iti trebuie diploma de inginer...
Sa fim seriosi, @ motanpaul apucate si taie o spire si daca nu e destul inca una ca nu trebuie filozofie pentru asta...bagi flexul si gata...


--------------------
Dacia 1100 1969 - CJ-04-ZNH
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
motanpaul
post 13 Nov 2008, 09:46
Post #58


Membru autentic


Group: Members
Posts: 618
Joined: 8 July 08
From: Timisoara




Hexer, ma puneam sa o fac, dar mai am nevoie de niste bani, sa ii schimb basculele de sus, una e mancata de rugina deja.
Vreau sa iau 2 bascule noi de uzina.Acum am de primit bani pe o saptamana, si merg sa iau de ce am nevoie. icon_mrgreen.gif

13 Nov 2008, 12:35:
Am dat un search, si am gasit pe un topic ca daca tai din filetu de jos al amrtizorului vreo 7mm se lasa masina 2 cm in jos.
Eu o sa tai in partea care sta mai ridicata, si atunci ma gandesc ca ar trebui sa se egalizeze.Si tai si din arc, pun bascule superioare noi( una deja are o gaura in ea, si daca le schimb, le schimb pe amandoua)
Cred ca este cea mai ieftina solutie de a face masina. Revin cu poze dupa ce ii gata.Multumesc deocamdata.

This post has been edited by motanpaul: 13 Nov 2008, 12:35


--------------------
Dacia 1310 tx 1986 - tm-06-zsv
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
br17rfg
post 13 Nov 2008, 19:16
Post #59


be right back


Group: Members
Posts: 923
Joined: 11 November 07




taie 2 spire ca azi am taiat si eu si a mea era la fel de ridicata ca a ta si acum distanta dintre aripa si cauciuc este undeva la 3-4 cm.eu unu o sa le iau pe astea de pe fata taiate si o sa le pun pe spate si pe fata o sa pun de nova spate ca sa se lase si mai mult....nu am poze dar zilele astea sper sa gasesc la cineva sa pun..

13 Nov 2008, 19:19:
m-am uitat si este lasata cam la fel ca aia alba rkd.

This post has been edited by br17rfg: 13 Nov 2008, 19:19


--------------------
DACIA ................ .....................
to be or not to be...this is the question....
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
motanpaul
post 13 Nov 2008, 20:24
Post #60


Membru autentic


Group: Members
Posts: 618
Joined: 8 July 08
From: Timisoara




Da ai dreptate asa e numa bine lasata.
Masina asta avea o stabiliate desi era originala, a fost a unui mos masina.
Masina avea motor si cutie frantuzeasca de la o dacie din 72.Dacia alba a fost a vecinului meu, dar sa dus din pacate.Avea 80 km/h si ia intrat unu in roata stanga fata si la rasturnat. Soferu de la dacia nimic nu a vut, nici o zgarietura macar.
De aia nici nu a mai putut sa o faca, era deja gata la caroserie. sad.gif

13 Nov 2008, 20:49:
Arcurile care vreau sa le pun .Deocamdata leam curatat, si le-am vopsit cu grund.

This post has been edited by motanpaul: 13 Nov 2008, 20:49

Attached thumbnail(s)
Attached Image Attached Image


--------------------
Dacia 1310 tx 1986 - tm-06-zsv
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+

3 Pages < 1 2 3 >
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic
DaciaClub
Random Picture Google search Last addition
Imagine aleatoare
căutare personalizată
Ultima imagine adaugata


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Time is now: 20th December 2014 - 00:40
Forum Renault Server hosting