DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

7 Pages < 1 2 3 4 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> bataie motor...1.5DCI

AL
post 5 Sep 2008, 09:27
Post #31


Member


Group: Members
Posts: 2.625
Joined: 8 July 02
From: Bucuresti




confirm... curelele se schimba de fiecare data cand se umbla si se demonteaza... iar intizatorul la fiecare reparatie de motor


--------------------
Skoda Rapid 2013 - B-21-NEW
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
BIBANU78
post 5 Sep 2008, 09:48
Post #32


Membru


Group: Members
Posts: 111
Joined: 20 October 05
From: MO-go




Dar de problema me ce ziceti o fii bataia de la TURBO sau nu?? Ce zici AL??


--------------------
LOGAN preference 1.5 DCI - GJ-XX-XX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AL
post 5 Sep 2008, 14:30
Post #33


Member


Group: Members
Posts: 2.625
Joined: 8 July 02
From: Bucuresti




offff... nimeni cred ca nu poate zice ce e fara sa auda... putem doar presupune prin similitudinea formelor de manifestare... ceea ce s-a facut mai sus... daca cei din service au insa solutii diferite, e posibil ca noua sa ne scape ceva... deci nu ma hazardez la pronosticuri... hai sa vedem ce se intampla dupa schimbarea turbinei


--------------------
Skoda Rapid 2013 - B-21-NEW
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
BIBANU78
post 9 Sep 2008, 09:31
Post #34


Membru


Group: Members
Posts: 111
Joined: 20 October 05
From: MO-go




Eu nu stiu ce sa mai zic am fost astazi la SERVIS si nici pina acum nu mi-a venit turbina astia de la DACIA sunt niste nesimtiti . Comanda cica a fost data de joia trecuta si nici pina azi nu a ajuns . Dati-mi si mie cateva sfaturi trebuie sa apelez la OPC ?? Ce sa fac sunt disperat am ramas fara masina si astia mio tin acolo de dragu de a o repara. Astept raspunsurile voastre . Numai bine!

<span class='edit'>10 Sep 2008, 07:44:</span>
Da dragilor am luat masina , intr-un final glorios si asa cum banuiam bataia persista. Nu au mai avut chef cei din servis sa o mai asculte...
Cica mi se pare mie ca bate ( "e diesel dom'le si asa face toate"). Se aude o bataie ca la vechile dacii, cand batea un piston ceva si bataia se aude numai la turatii foarte mici. Ca de exemplu se apasa pedala de acceleratie foarte foarte usor pina pe la turatie de 1500 rot / min , apoi daca se trece de aceasta turatie nu se mai aude bataia de motor. Am nevoie de ajutorul vostru! Ce sa fac ma duc la protectia consumatorului, sau sa ii sun din nou sa le spun ca motorul BATE in continuare. Astept sfaturi din partea voastra!!! 022.gif.

[editat de moderator... te rog scrie corect romaneste (cu cratime, semne de punctuatie etc.) si marcheaza inceputul si finalul frazelor deoarece nu se intelege corect ce vrei sa spui si ne este si nou amai usor sa citim]

Cu scuzele de rigoare! Eram foarte grabit!

This post has been edited by BIBANU78: 10 Sep 2008, 08:16


--------------------
LOGAN preference 1.5 DCI - GJ-XX-XX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Petty
post 10 Sep 2008, 10:50
Post #35


Membru incepator


Group: Members
Posts: 13
Joined: 10 September 08




Unele defecte sau zgomote , vibrati ii depasesc si pe cei din service si o incearca pe ghicite iar daca nu reusesc cu una doua incercari se plictisesc si te trimit acasa asteptand ca defectul sa se agraveze pentru a putea localiza problema si a o repara in garantie dar cu mari batai de cap pentru client . Asta e Romania si asta e politica Renault aici sa mearga numai la castig .
P.S. Cred ca simtoma cu bataia e mai degraba de la un injector care nu mai inchide debitul de motorina au facut testul volumetric la injectoare , debitul pe fiecare injector ?

This post has been edited by Petty: 10 Sep 2008, 11:11


--------------------
Ford Focus 2002
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
BIBANU78
post 10 Sep 2008, 11:40
Post #36


Membru


Group: Members
Posts: 111
Joined: 20 October 05
From: MO-go




Au facut si testul cu bidonasele de mi a fost rau de cate ori lau facut. ! Sper sa fie de acolo! sa nu fie problema colegului SACALLUL

This post has been edited by BIBANU78: 10 Sep 2008, 11:41


--------------------
LOGAN preference 1.5 DCI - GJ-XX-XX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sacallul
post 10 Sep 2008, 15:11
Post #37


Membru incepator


Group: Members
Posts: 65
Joined: 5 May 07




salutare, eu nici acum nu imi dau seama cum la doar 30.000 s-au distrus cuzinetii, chiar nu inteleg cum s-a putut intampla lucrul asta. Tare mie sa nu se duca si astia dupa alti 30- 40 de mii de km.


--------------------
DACIA LOGAN - LAUREAT 2006, 1,5 DCI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
BIBANU78
post 12 Sep 2008, 08:01
Post #38


Membru


Group: Members
Posts: 111
Joined: 20 October 05
From: MO-go




Salut din nou. Imi mai puteti da si mie vreo idee ce sa fac. Sa ma duc cu ea la un mecanic bun nu la "carpacii " din servisurile dacia. Sa vad ce spune si dupa aceea sa ma duc la astia din nou! Pentru ca bataia persista!


--------------------
LOGAN preference 1.5 DCI - GJ-XX-XX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AL
post 12 Sep 2008, 08:37
Post #39


Member


Group: Members
Posts: 2.625
Joined: 8 July 02
From: Bucuresti




@bibanu: IN NICI UN CAZ LA "UN MECANIC BUN"!!!!... pierzi garantia si "mecanicii buni" oricum nu dispun de toate sculele speciale si de cunostintele necesare (din notele tehnice si manualele de reparatii Dacia) chiar daca ei repara oric alta marca auto (si aia tot "dupa ureche" de regula)... Sfatul meu e sa te prezinti din nou la service si sa reclami din nou bataia, cu mentiunea ca e revenire dupa reparatie... ceri inregistrarea in scris a reclamatiei si copie dupa nota de constatare/comanda sau cum se numeste... ATENTIE!... la service-uri au tendinta sa te puna sa semnezi pe hartie de la inceput inclusiv pentru finalizare, adica pentru receptia masinii la final... SA NU SEMNEZI decat dupa ce esti convins ca masina e ok si nu mai exista bataia... sau semnezi cu obiectii (chiar langa semnatura daca nu ai rubrica) apoi ceri copie... incearca sa retii seria notei de comanda/foii respective pentru cazul in care iti refuza eliberarea unei copii... ca sa te poti referi la ea ulterior in relatia cu VC si OPC... ceri de fiecare data consemnarea reparatiei in cartea de garantii (conform legislatiei), indiferent daca ti-au inlocuit sau nu vreo piesa!!!!!!

@sacallul: cuiznetii se distrug ori daca la montaj a fost vreo suprafata neprelucrata corespunzator sau vreo impuritate prin ulei sau piesa defacta sau gresit montata... dar cel mai probabil datorita lipse sau insuficientei ungerii... problema ungerii la motoarele Renault si in speta la motoarele din familia E7J si variatiile ulterioare (montate pe SuperNova, SLZ, LGN) este cunoscuta si au fost mai multe cazuri cu motoare/seturi+cuzineti schimbate de-a lungul timpului datorita uzurii premature datorata ungerii insuficiente in special la pornirea motorului... la motoarele pe benzina... la diesel, din cate stiu, problemele majore au fost la anumite generatii la turbine si nu la angrenaje...

exista referinte pe forum despre asta... iar eu sunt unul dintre cei care am beneficiat intai de reparatie capitala apoi de schimbare motorului la Supernova pe care am detinut-o din 2001 pana in 2004... setul motor a fost inlocuit la ca 18000 km iar motorul a fiost inlocuit la cca 26000 km... am vandut masina in buna stare cu 75000 km la bord... problema se manifesta prin batai la pornirea la rece care dispareau dupa un timp... cauza: ungerea la pornire... de ce?: calitatea proasta a filtrelor de ulei care permit scurgerea uleiului in baie la stationare indelungata, mersul subturat care nu asigura o presiune sificienta a uleiului (fiind stiut la la motoarele Renault circuitul de ungere este lung de la rampa de ulei pana la ultimul loc unde se produce ungerea componentelor), calitatea uleiului... dar si potentiale probleme ale componentelor motorului etc.

deci, in general, dupa o reparatie capitala, problema se rezolva...


--------------------
Skoda Rapid 2013 - B-21-NEW
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
BIBANU78
post 12 Sep 2008, 10:37
Post #40


Membru


Group: Members
Posts: 111
Joined: 20 October 05
From: MO-go




Multumesc mult pentru sfaturi! O sa incerc sa le urmez!


--------------------
LOGAN preference 1.5 DCI - GJ-XX-XX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
natalia
post 18 Sep 2008, 13:46
Post #41


Membru incepator


Group: Members
Posts: 84
Joined: 18 September 08




Salut. Am un logan diesel din 2006 cu 70.000 km la bord cu care nu am avut nicio problema tehnica, dar de cateva dimineti la pornire se aude o bataie la motor care dureaza cam 4 secunde(seamana cu bataia de tacheti, ca la vechea dacie). "aceasta bataie se aude numai dimineata la prima pornire". Masina nu mai este in garantie iar uleiul pe care il folosesc este elf evolution 5w 30. este normal sa se auda aceasta bataie?


--------------------
dacia logan dacia logan 2006/diesel - Bz.06.spx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
poe
post 18 Sep 2008, 13:56
Post #42


Membru autentic


Group: Members
Posts: 206
Joined: 7 June 06
From: Constanta




Nu prea e normal la un motor cu 70000 km, incearca sa schimbi marca de ulei, eventual vascozitatea, treci pe 10W40. Acea bataie este cauzata de intarzierea uleiului care nu ajunge in rampa si motorul merge un pic neuns in cele cateva secunde. Nu ar fi rau sa verifici si presiunea la ulei la un service, de obicei astfel de batai se aud la motoare uzate. De exemplu la a mea de la-nceput de la prima revizie i s-a pus ulei 10W40 am intrebat de ce si mi-au raspuns ca numai daca vreau imi pot pune de-ala mai scump 5W40.

Si vezi ca pe dacia nu exista deocamdata motor 2.5 dci.


--------------------
Dacia Logan Kiss FM, 1.5 dci 85CP 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
natalia
post 18 Sep 2008, 13:56
Post #43


Membru incepator


Group: Members
Posts: 84
Joined: 18 September 08




scuze..... 1.5 dci am vrut sa scriu


--------------------
dacia logan dacia logan 2006/diesel - Bz.06.spx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
roland
post 18 Sep 2008, 15:15
Post #44


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.736
Joined: 18 November 04
From: Cluj-Napoca




Nu trebuie sa schimbi vascozitatea. Motoarele astea merg cateva sute de mii de km fara probleme. Alta e problema acolo.
5W40 e un ulei foarte bun (nu ma leg de producator ci de vascozitate). 0W... nu e voie in diesel-ul Logan (scrie in notele de service).

Uleiul se schimba cu unul mai vascos numai la motoare care mananca ulei, motoare uzate. La 70000 nu e cazul.


--------------------
Renault Fluence 2013 1.5dci 110cp - #
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
natalia
post 19 Sep 2008, 14:16
Post #45


Membru incepator


Group: Members
Posts: 84
Joined: 18 September 08




salut. este posibil ca acea bataie de care am spus sa fie de la altceva ci nu din cauza ungerii proste la pornire? aceasta bataie imi aparuse de cand am bagat motorina efix. acum ca s-a terminat si am bagat iar motorina euro3 sau 4(ieftina) de la lukoil si acea bataie la pornire a disparut. o fi coincidenta sau sa ma astept sa reapara?


--------------------
dacia logan dacia logan 2006/diesel - Bz.06.spx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
uli
post 19 Sep 2008, 17:53
Post #46


Membru incepator


Group: Members
Posts: 20
Joined: 19 September 08




am un dci 85cp de curand si am facut 2000km cu el cu max 2500tur/min si aud un tacanit sau bataie la motor care parca se accentueaza in momentul in care cresc turatia motor. Acum nu stiu ce sa cred pt ca s-a auzit de cand am luat masina dar nu am turat-o pana acum,schimband vitezele pe la 2000turatii(rodaj),si se auzea doar ca un rontait care stiu ca este specific la diesel.Va rog sa-mi spune-ti dc e ceva normal blink.gif


--------------------
dacia logan 2008 laureate - PH-12-ULI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
andmik
post 19 Sep 2008, 17:54
Post #47


Membru incepator


Group: Members
Posts: 54
Joined: 15 July 07
From: Galati




am avut si eu prb. de genul asta cand am alimentat afara si apoi la intoarcerea in tara! De''batut'' ,bat injectoarele pana ''optimizeaza'' calculatorul parametrii de aprindere in functie de calitatea motorinei!(cel putin asta mi-au spus cei din service la sesizarea mea).


--------------------
dacia logan 1,5 Dci 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
uli
post 19 Sep 2008, 18:20
Post #48


Membru incepator


Group: Members
Posts: 20
Joined: 19 September 08




sper sa fie doar atat,motorina am pus omv,mol,petrom si rompetrol. poate ca nu ar mai trebui sa pun din atatea locuri si doar dintr-o benzinarie? Iar cateodata cand calc pe acceleratie...nu se intampla nimik,ca un gol de motorina...dupa o secunda incepe si se accelereaza. S-a mai intamplat la cineva lucrul acesta la dci 85cp???Am condus foarte mult benzina iar diesel numai aro si camioane asa ca nu stiu ce este si ce nu este normal la acest tip de masina. Va multumesc pt sfaturi.


--------------------
dacia logan 2008 laureate - PH-12-ULI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
BIBANU78
post 22 Sep 2008, 07:51
Post #49


Membru


Group: Members
Posts: 111
Joined: 20 October 05
From: MO-go




Salut din nou!
Am dus masina in servis, la sfaturile lui AL si au gasit urme de ulei pe turbina proaspat montata - Problema "meseriasul" care a montato a spart conducta de presiune si pierdea ulei.
Bataia a persistat la motor! - Au facut un test de presiune al motorului si au constatat ca pistonul 4 are pierderi de presiune , adica nu face presiune cum trebuie cam cu 3 liniute mai jos decat restul de 3 pistoane!
Masina a ramas in SERVICE , sa-i dea jos CHIULOASA ??? .
Acum am o intrebare la voi, in momentul in care se umbla la motor cam ce trebuie sa schimbe pe la el? (ma refer la curele , ulei samd, ce defect o avea etc). Ca sa stiu si eu ce sa le cer sa inlocuiasca!


--------------------
LOGAN preference 1.5 DCI - GJ-XX-XX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AL
post 22 Sep 2008, 08:01
Post #50


Member


Group: Members
Posts: 2.625
Joined: 8 July 02
From: Bucuresti




daxca umbla doar la chiulasa va fi obligatoriu sa demonteze cureaua de distributie... si iar obligatoriu sa puna alta noua.... idem garnitura de chiulasa, idem garniturile de etansare a galeriilor de admisie si de evacuare... practic toate garniturile elementelor care vin prinse de chiulasa.


--------------------
Skoda Rapid 2013 - B-21-NEW
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
BIBANU78
post 22 Sep 2008, 08:39
Post #51


Membru


Group: Members
Posts: 111
Joined: 20 October 05
From: MO-go




Multumesc AL! Sper sa le schimbe pe toate si sa nu se faca doar ca la schimba *Cam au obiceiul astia de prin servis sa le puna pe alea vechi !
Referitor la Chiuloasa. Cam ce ar putea sa fie ???

M-au sunat cei din Servis - acum 10 min si au constatat urmatoarele:
1. Pistonul cu nr 4 TOPIT (nu am inteles ce au vrut sa spuna)
2. Bloc motor afectat.
3 Cuzineti, segmenti macinati(din nou nu am inteles ce au vrut sa spuna)


Termen de reparatie al masini 3 saptamani-cam mult am spus eu dar ei au raspuns cam asa Blocul motor nu au si nici la pitesti nu au .
Ce sa fac? Sa cer o inlocuire de motor??

This post has been edited by BIBANU78: 22 Sep 2008, 10:07


--------------------
LOGAN preference 1.5 DCI - GJ-XX-XX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
klaus
post 22 Sep 2008, 12:08
Post #52


步步


Group: Moderatori
Posts: 20.391
Joined: 4 August 02
From: Bucuresti




Da


--------------------
Scenic III 1.9 dCi - - - -
E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Petty
post 22 Sep 2008, 12:39
Post #53


Membru incepator


Group: Members
Posts: 13
Joined: 10 September 08




Salutare sunt tare curios cum ai mers tu cu pistonul topit si destul de rau pentru a reusi sa afecteze grav si blocul motor , tehnic e imposibil sa nu mai zic practic . Bataia care se auzea la motor in cazul tau trebuia sa te scoata din masina adica sa fie puternica si motorul sa faca ca toti draci din tampoane si sa ai o pornire super greoaie . Ori cei de la service au nevoie de ceva piese scoase pe garantie si tu ai picat la tanc in service ori e ceva ce nu inteleg eu . blink.gif Eu cred ca e ceva din chiuloasa poate o supapa care nu mai inchde corect si pierzi compresie , ceva din zona aia .

This post has been edited by Petty: 22 Sep 2008, 12:45


--------------------
Ford Focus 2002
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
BIBANU78
post 22 Sep 2008, 14:42
Post #54


Membru


Group: Members
Posts: 111
Joined: 20 October 05
From: MO-go




De asta nu prea stiu ce sa zic . Am sunat la WC Dacia si am cerut schimbarea motorului cu unul nou . Mi s-a spus ca au inregistrat cererea mea si voi fii contactat in cel mai scurt timp ! Acum astept !!

Apropo daca se schimba motorul nu vrea cineva o masina intretinuta, tinuta in garaj cu motor nou!

O vand! Si imi iau o coaje de dacia ca in aia nu bagam eu 100 mil sigur!


--------------------
LOGAN preference 1.5 DCI - GJ-XX-XX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dacotec
post 22 Sep 2008, 20:31
Post #55


Membru incepator


Group: Members
Posts: 93
Joined: 1 November 05




E posibil sa se fi topit pistonul..intra pe forumul fiat, ei au avut initial problema asta la multijet, le ramanea blocat deschis un injector si curgea continuu motorina pe acolo si se topea pistonul.In 2000 cand am vrut sa-mi iau un stilo asta a fost motivul principal pt care nu am facut-o..si bine am facut!Mie mi se pare corecta atitiudinea celor din service, ti-au zis ce are masina fara sa ascunda o problema destul de delicata, ti-au zis si cand e gata..e ok daca fac ce ti-au promis!
Eu am Citroenul de 2 saptamani in service pt o incarcare cu ulei o rezervorului filtrului de particule si o resetare a calculatorului si de joi nu m-a mai sunat nimeni sa-mi zica de masina sau de pret sau..orice!Azi am trecut eu pe acolo si masina mea avea un strat superb de praf pe ea, cel putin de o sapatamana era pe afara, pretul initial de 550 euro a crescut la 700 fara explicatii si...dar nu mai zic ca deja sunt offtopic, ma gasiti pe forumuri cu problema mea!


--------------------
citroen/Dacia Citroen C5/logan 1.4 Laureate 2004
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Paulll
post 22 Sep 2008, 23:05
Post #56


Membru incepator


Group: Members
Posts: 66
Joined: 10 December 07
From: Bucuresti




Am un Logan dci cu 55.000 km iar de cind a inceput sa fie rece afara, cand il pornesc dimineata, acesta incepe sa trepideze la relanti. Daca il accelerez nu mai trepideaza. Face asa pana se incalzeste motorul foarte bine, pe urma trepidatia dispare si merge ok. Dupa ce se raceste motorul bine o ia de la capat. Ciudat e ca vara nu trepideaza ci doar cand se raceste afara adica a facut asa si iarna trecuta.


--------------------
Dacia Logan 1.5 dci
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AL
post 23 Sep 2008, 08:24
Post #57


Member


Group: Members
Posts: 2.625
Joined: 8 July 02
From: Bucuresti




paulll, problema ta nu are legatura cu subiectul acestei discutii... cauta cu SEARCH si posteaza acolo unde se discuta... in principal nu-i nici o problema... seara e cald si automatizarea motorului memoreaza valorile acelea si le foloseste dimineata cand vrea sa porneasca... dupa ceva timp se prinde ca e altfel (in special temperatura aerului si motorina ca rezultat al diferentei de temperatura)... de aceea e bine sa astepti sa se stinga becul/ledul inainte de a porni motorul... apoi, dupa pornire motorul sta un pic turat, fiind rece... si automatizarea incearca sa readuca turatia la relanti... si vede ca inca nu e stabil si o urca iar... de aici apar niste oscilatii de turatie care pot fi percepute ca problema... dar nu e... e pur si simplu efectul automatizarii care lucreaza

si acum va rog sa reveni cu discutiile la subiect!


--------------------
Skoda Rapid 2013 - B-21-NEW
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
BIBANU78
post 23 Sep 2008, 10:16
Post #58


Membru


Group: Members
Posts: 111
Joined: 20 October 05
From: MO-go




Multumesc mult AL pentru sprijin.

Am fost sunat de catre Dacia pe motivul ca de la departamentul tehnic Dacia ca in cazul meu s-a acceptat o reparatie capitala a motorului, iar eu nu am fost de acord cu acest lucru. Desi cerusem telefonic la vocea clientului, inlocuirea motorului respectiv , pentru faptul ca bataia de motor a reaparut dupa ce tot specialisti lor au spus ca de vina pentru bataia respectiva ar fii TURBOCOMPRESORUL .
Nu mai accept o alta reparatie a masinii, ci doar o inlocuire de motor. Am cerut raspuns scris, la cele solicitate de mine!
Sa vad daca imi vor raspunde.Sau vorbesc, ca asa se cam pare, cu morile de vant.
Daca nu accepta o inlocuire a motorului respectiv, sunt hotarat sa apelez atat la OPC cat si la Instantele de judecata. mad.gif mad.gif

mad.gif mad.gif Inca o data multumesc!

Si pe aceasta cale imi exprim sentimentul de ura si dispret fata de DACIA SA, care incearca prin orice mijloace sa acopere un defect.

PS de cate ori am fost la SERVIS cu masina cred ca erau vro 4 -5 disele cu probleme pe acolo

24 Sep 2008, 09:04:
iA UITATI CE RASPUNS MIAU DAT ::


Referitor la solicitarea dumneavoastra din data de 23.09.2008 cu privire la autoturismul DACIA LOGAN PREFERENCE 1.5DCI cu numarul de identificare UU1LSDEJH34885199 pe care-l detineti, va comunicam urmatoarele:

Ca urmare a analizei efectuate de specialisti ai producatorului, pe baza informatiilor transmise de unitatea service agreata Dacia, Lazar Service Targu Jiu, s-a transmis solutie pentru remediere motor si anume inlocuirea in termen de garantie a reperelor:carter cilindri, set motor si garnituri motor.

Unitatea service agreata Dacia, Lazar Service Targu Jiu, a lansat comanda catre depozitul Dacia pentru reperele respective, urmand ca in momentul in care acestea vor fi aprovizionate, sa se realizeze remedierea respectiva.

Conform Carnetului de Garantie a autoturismului, garantia contractuala vehicul nou acopera cheltuielile de reparatie sau de inlocuire a pieselor la care se constata defecte de material, de montaj sau de fabricatie recunoscute de constructor.

Va asiguram ca unitatile service autorizate Dacia dispun de mijloacele tehnice necesare si de personal de specialitate calificat.De asemenea, toata reteaua de unitati service respecta tehnologia de reparatie transmisa de catre producatorul Dacia.

This post has been edited by BIBANU78: 24 Sep 2008, 09:04


--------------------
LOGAN preference 1.5 DCI - GJ-XX-XX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AL
post 24 Sep 2008, 09:24
Post #59


Member


Group: Members
Posts: 2.625
Joined: 8 July 02
From: Bucuresti




stimata dacia,

ca raspuns la scrisoare dvs. nr. va comunic ca, in urma diagnozei efectuate la service-ul... in afara reperelor mentionate a fost indicat ca defect sau prezentand uzuri semnificative si blocul motor si cuzinetii, fara a se putea identifica o cauza a acestor defectari sau totalitatea componentelor afectate... pornind de la defectele constatate, nu este exclus ca la demontare sa se identifice si alte componente afectate: chiulasa/supapele si chiar sistemul de ungere. Ca urmare a celor de mai sus si avand in vedere ca s-a mai incercat fara succes o remediere acceptata de mine, va comunic faptul ca nu sunt de acord cu solutia propusa de dvs. si solicit inlocuirea intregului ansamblu motor cu unul nou, excluzand-se astfel, in opinia mea, posibilitatea unei noi defectari ulterioare. De asemenea solicit garantie proprie acordata noului ansamblu motor, in conditiile legale si acoperirea tuturor consumabilelor si a componentelor marunte necesare operatiunii de inlocuire a motorului. Va rog sa-mi raspundeti in scris la aceasta solicitare.

Totodata va informez ca, in temeiul legii, potrivit drepturilor mele de consumator, voi cere sprijinul OPC in vederea solutionarii favorabile a cererii mele.

cu stima,

...


--------------------
Skoda Rapid 2013 - B-21-NEW
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
C O S T I
post 24 Sep 2008, 13:22
Post #60


Membru incepator


Group: Members
Posts: 77
Joined: 7 February 08




Sal.
Pistonul s-a topit din cauza injectorului deoarece elibera motorina aiurea.Stiu de la cineva de la dacia ca este o problema si se pot topi chiat toate 4 pistoanele.
Pt. Sacalul: ti-au schimbat ei tie segmenti caci s-au uzat din cauza ungeri deficitare dar sa stii ca uzura s-a creat si in bloc(camasi)si de aceea era mai sanatos sa schimbi tot motorul. In plus fiecare segment isi formeaza o uzua unica ca urmare a frecari existente si cand pui alti vor freca si ei dar in alta parte pana se vor roda si uzura cilindrului se va mari.
CONCLUZIE:
Schimbati motorul ca segmentare faceti voi pe la 250000


--------------------
dacia logan 2006-laureat dci
[B]dacia[/B][U]
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+

7 Pages < 1 2 3 4 > » 
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 17th January 2018 - 17:19
Forum Renault Server hosting