It appears you have not yet registered with our community. To register please click here.
DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

3 Pages  1 2 3 > 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> carburator, asamblare carburator

rogilg
post 20 Dec 2004, 08:46
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 72
Joined: 27 July 04
From: Aiud, ALBA




Mi-am curatat carburatorul si rezervorul de mizerie si va rog sa imi spuneti ce influenta are montarea de mai multe garnituri sub carburator si montarea unui filtru mic de hartie pe retur (ca sa nu mai introduca mizeria din nou in rezervor).

PS
Nu am dat un search findca peste cateva ore vreau sa il montez la loc si astept cat se poate de repede cateva raspunsuri, dupa care se poate inchide topicul.
Va multumesc anticipat.


--------------------
dacia logan - AB-05-FBZ
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
RIon
post 20 Dec 2004, 09:17
Post #2


pasionat


Group: Members
Posts: 2.982
Joined: 22 May 04
From: CJ




Hm, nu prea inteleg de ce vrei sa pui mai multe garnituri...trebuie sa se asigure prin garniturile alea o racire foarte buna a carburatorului, daca crezi ca ajuta... pune-le.
Am impresia ca din retur nu mai poate fi benzina cu impuritati, daca cineva poate argumenta ca sunt impuritati, imi pun un filtru imediat ! Serios.


--------------------
Skoda Octavia 2 2005, TDI 160CP 2008, Ford Focus 115 CP - de CJ
www.raresion.ro
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dantes
post 20 Dec 2004, 09:24
Post #3


Iepuroiu ferrarist


Group: Members
Posts: 3.130
Joined: 12 December 03
From: Bou.curesti




Daca spui ca ar trebui sa asigure o racire buna, atunci de ce s-a pus la talpa flansa pata calda parca ii spune...aia prin care trece apa de la lichidul de racire care atunci cand e cald are rolul de a incalzi amestecul de benzina...asta impreuna cu aerul cald de la filtru (clapeta)...

Intrebare...apropos de membrane...cum naiba se pun garniturile alea de sub talpa...e un distantier de plastic, si banuiesc ca se pune intre pata calda si carburator...iar garniturile alea unde se pun? doar intre pata calda si tabla? Ptr. ca am vazut ca distantierul are 2 gaurele care corespund cu unele de pe talpa carb. si de pe flansa aia...


--------------------
TDI . . - .
fara semnatura
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
RIon
post 20 Dec 2004, 09:49
Post #4


pasionat


Group: Members
Posts: 2.982
Joined: 22 May 04
From: CJ




Pai eu asa am citit ca trebuie sa nu se transmita la tot corpul carburatorului caldura de la galerie samd. Daca se incalzeste poate lua foc benzina. Pata calda, da, e altceva, e mai jos...


--------------------
Skoda Octavia 2 2005, TDI 160CP 2008, Ford Focus 115 CP - de CJ
www.raresion.ro
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dantes
post 20 Dec 2004, 10:01
Post #5


Iepuroiu ferrarist


Group: Members
Posts: 3.130
Joined: 12 December 03
From: Bou.curesti




Unde mai jos? Deci parca era talpa carbului, distantierul de plastic, pata calda, si apoi parca o garnitura... Se pune garnitura si intre pata calda si distantier?

Sunt deja in ceata...nu de alta dar asa l-am montat eu ieri, si nu stiu ce sa mai zic...sper sa nu fi facut vreo boacana...


--------------------
TDI . . - .
fara semnatura
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
rogilg
post 20 Dec 2004, 11:35
Post #6


Membru incepator


Group: Members
Posts: 72
Joined: 27 July 04
From: Aiud, ALBA




La R5 ordinea este: galerie de admisie, 2 garnituri una subtire si una groasa, flansa calda, garnitura, corp inferior garnitura si corpul superior.
Marind lungimea dintre galerie si flansa calda ce efecte ar putea avea?
Turbulenta mare , viteza mare a amestecului , consum marit sau scazut, etc.
La R5 din pompa de benzina iasa returul care se intoarce in rezervor, deci turul preia mizeria o duce in pompa de benzina iar surplusul cu mizeriile le duce prin retur in rezervor. Punand un filtru pe retur fiindca pe tur exista imersat in benzina, mizeriile nu mai ajung in rezervor.
Ce efecte va avea filtrul de benzina pre retur (rezistente, consum etc.)
Astept urgent pareri fiindca o data montat la loc o sa imi fie foarte greu sa le demontez ca sa pun filtrele.


--------------------
dacia logan - AB-05-FBZ
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DoruB
post 20 Dec 2004, 11:39
Post #7


Membru incepator


Group: Members
Posts: 9
Joined: 13 May 03
From: Timisoara




Salut !

Sub flansa prin care circula apa este o flansa de ebonita care opreste caldura care vine de la galerie sa se transmita la carburator. Daca flansa de ebonita lipseste, corpul carburatorului se va incinge, se va dilata si masina va consuma mai mult. Flansa prin care circula apa are rolul ca vara sa raceasca amestecul si iarna sa-l incalzeasca- de fapt sa-l tina la temperatura motorului atat amestecul cat si carburatorul. Daca se monteaza mai multe garnituri sub corpul carburatorului aceasta influenteaza amestecul pentru ca acesta depinde de depresiunea care se formeaza prin corpul carburatorului cat si de lungimea galeriei de admisie. Masinile moderne au galeria de admisie cu lungime variabila pentru a putea controla mai usor reprizele de acceleratie cat si consumul. Daca se accelereaza puternic galeria de admisie se scurteaza iar raspunsul motorului e mai prompt.
Daca te refereai la garniturile de sub capacul carburatorului, se pot monta 2 garnituri cu conditia ca distanta dintre plutitor si garnituri (cand cuiul pontou este inchis) sa fie de 7-8 mm iar cursa plutitorului de 9-10 mm.


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
rogilg
post 20 Dec 2004, 12:27
Post #8


Membru incepator


Group: Members
Posts: 72
Joined: 27 July 04
From: Aiud, ALBA




Iti multumesc mult pentru acest rapuns.


--------------------
dacia logan - AB-05-FBZ
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Al Cap0nE
post 21 Dec 2004, 09:16
Post #9


Lex talionis


Group: Members
Posts: 412
Joined: 19 February 04
From: Bucuresti




QUOTE(rogilg @ 20 Dec 2004, 11:35)
Ce efecte va avea filtrul de benzina pre retur (rezistente, consum etc.)
Astept urgent pareri fiindca o data montat la loc o sa imi fie foarte greu sa le demontez ca sa pun filtrele.
*



Daca se infunda o sa consume mai mult si o sa mearga innecata. Dar daca pui un filtru cum sunt cele care se pun inainte de carburator, nu prea are cum sa se infunde (daca il mai si schimbi din cand in cand). Oricum, mi se pare ca nu prea isi are rostul un filtru acolo.

This post has been edited by Al Cap0nE: 21 Dec 2004, 09:16


--------------------
Dacia 1310 84 - KPN
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ov
post 21 Dec 2004, 10:01
Post #10


Academician doctor inginer, savant de renume mondial


Group: Moderatori
Posts: 7.096
Joined: 11 November 03
From: Bucuresti




deoarece filtrul de benzina se pune INAINTE de pompa, astfel incat daca se sparge sa zicem filtrul, sa nu-ti pompeze benzina pana iei foc, nu vad utilitatea montarii unui filtru pe retur, pt ca benzina care trece pe acolo e deja filtrata.


--------------------
Dacia 1300 - 1972 / Dacia 2000 - 1982 ... si altele
when life gives you lemon, make lemonade
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Daddy
post 22 Dec 2004, 03:54
Post #11


Membru discret


Group: Members
Posts: 543
Joined: 29 April 04
From: Bacau




Eu intodeauna am avut pe Dacii un pahar decantor in fata pompei de benzina si un filtru cartus dupa pompa. Nu am avut probleme cu gunoaiele/apa niciodata.
Filtru cartus se monteaza vat mai aproape de pompa deoarece daca cumva picura sau are ceva probleme, benzina sa se scurga pe partea fara galerie a motorului. Dar personal nu am cunostiinta sa fi patit cineva asa ceva. Apropo, exista si filtre metalice.


--------------------
Dacia 1300 F 1972 - BC-93-MAX
Daciile sunt ca femeile....cat ai bani sa bagi in ele merg bine...cand nu mai ai bani te lasa cand iti este lumea mai draga...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
rogilg
post 22 Dec 2004, 12:45
Post #12


Membru incepator


Group: Members
Posts: 72
Joined: 27 July 04
From: Aiud, ALBA




La R5 nu am loc sa pun un filtru de benzina inainte de pompa.
De fapt cand am cuparat-o nu avea nici un filtru.
Asa ca i-am pus dupa pompa un pahar decantor si un filtru de hartie, dupa care conducta intra in carburator.
Am pus si un filtru de hartie pe retur pe care am de gand sa il schimb mai des.


--------------------
dacia logan - AB-05-FBZ
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Tokai
post 6 Jan 2005, 20:21
Post #13


Membru incepator


Group: Members
Posts: 52
Joined: 21 December 04
From: Iasi




Fratilor, intrebare: am 3 (cu tot cu cea de flansa de ebonita) garnituri pentru carburator: 2 normale si flansa de ebonita; cum le pun (bineinteles, sub carburator)? Eu as pune asa: dupa galerie si plansa aceea de tabla pun flansa de ebonita pentru termoizolare, apoi o ganitura pentru protectie, flansa calda (prin care circula apa), o garnitura si carburatorul. Altfel de ce mi-au spus cei de la magazin ca asa trebuie, 3 garnituri: 2+1 de ebonita. Mi-au mai spus ca cea de ebonita vine alaturata de una obisnuita. Nici ei nu erau siguri cum trebuiau puse.
Lamuriti-ma si pe mine ca maine imi pun carburatorul inapoi.
L-am spalat dupa mult timp. Era si o banuiala a mea ca ceva nu e in regula ca nu mai pornea deloc. Ce am gasit? Rasu-plansu'
Plutitorul avea inauntru benzina (nu stiu pe unde a intrat ca de scos nu puteam s-o scot). Una din urechile in care vine bagata bara aia de sustinere pentru plutitor era rupta. uitasem ca a fost rupta mai demult (nici nu stiu cu ce a fost lipita, de s-a desfacut din nou). Am lipit-o cu Poxipol (care, apropos, isi metita banii- e ca o sudura).
Schimbat jiglere, plutitor-de plastic, maine il pun la loc.
Cum ramane cu aranjatu' garniturilor?
Please, pana maine cand il pun la loc.


--------------------
Dacia 1310 TLX - IS-01-XPU
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Tokai
post 6 Jan 2005, 21:16
Post #14


Membru incepator


Group: Members
Posts: 52
Joined: 21 December 04
From: Iasi




Si distanta la plutitor se masoara fara a apasa plutitorul pe bila de la pontou si cu garnitura noua, nu?


--------------------
Dacia 1310 TLX - IS-01-XPU
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
emircea
post 7 Jan 2005, 10:04
Post #15


membru cu Te-FiSI


Group: Members
Posts: 788
Joined: 14 June 04
From: Timisoara




1. Ca unul ce si-a desfacut si curatat carburatorul, va pot spune urmatoarele:

- e suficienta o singura garnitura intre cele doua corpuri, superior si inferior, altfel vi se modifica volumul de benzina in camera de nivel constant, crescand consumul;

- se pune o singura garnitura intre corpul inferior si flansa pata calda (are 4 gauri; 2 mai mari ptr fixarea corp carb in galeria de admisie, de 8 parca si doua mai mici, de 4mm, ptr suruburile ce fixeaza fl. pata calda de corpul inferior);

- se pune o garnitura intre ansamblul de mai sus si galeria de admisie.

Tot ansamblul se strange la simtz cu piulita (de 13 cred) si saiba grover.

Cand mi-am scos carb. sa-l spal, nu m-am atins de garnitura de ebonita.


2. Orice filtru suplimentar se pune inainte de pompa de benzina.

Eu am filtru decantor de sticla (am vazut si variante cu filtru decantor de tractor, some ugly big mama), filtru-cartus dupa, apoi pompa de benzina. Benzina intrata in pompa, carb. si pe retur gata filtrata.

Daca urmaresti cu atentie cat sunt de imbacsite filtrele, ai mai putina bataie de cap cu curatat sita pompa/curatat sita intrare carb/curatat jigloare.


--------------------
Dacia 1300, 1981; Opel Manta B, 1977;Octy 1.8T, 2009; 1981 / 1977 / 2009 - MH / TM / B
Daca nu poti sa-i lamuresti, zapaceste-i! (Murphy)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Tokai
post 7 Jan 2005, 11:17
Post #16


Membru incepator


Group: Members
Posts: 52
Joined: 21 December 04
From: Iasi




Si aia de ebonita, pe care nu ai atins-o unde era? Ca ai spus ca pui o garnitura intre carb si galerie.
La mine flansa pata calda nu era prinsa de carb, cu toate ca am vazut care are loc de suruburi.


--------------------
Dacia 1310 TLX - IS-01-XPU
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ov
post 7 Jan 2005, 11:20
Post #17


Academician doctor inginer, savant de renume mondial


Group: Moderatori
Posts: 7.096
Joined: 11 November 03
From: Bucuresti




la 1300 aveam asa:
1. galeria
2. garnitura
3. garnitura aia groasa (si rosie parca)
4. garnitura (ca la pct 2).
5. flansa (care nu era prinsa de carburator)
6. garnitura (ca la 2 si 4).
7. carburator.


--------------------
Dacia 1300 - 1972 / Dacia 2000 - 1982 ... si altele
when life gives you lemon, make lemonade
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Tokai
post 7 Jan 2005, 11:30
Post #18


Membru incepator


Group: Members
Posts: 52
Joined: 21 December 04
From: Iasi




Ov, nu-s prea multe garnituri inainte de flansa?Ok doua, dar trei? Aia groasa are doua gauri mici care corespund cu gaurile de pe flansa (nu cel mari de prindere ale carbului). POate , intr-adevar, sunt pt prins de carb.


--------------------
Dacia 1310 TLX - IS-01-XPU
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Tokai
post 7 Jan 2005, 11:33
Post #19


Membru incepator


Group: Members
Posts: 52
Joined: 21 December 04
From: Iasi




Logic mi s-ar parea: galeri, o garnitura, flansa, garnitura de ebonita (ce de aia cred ca are gaurele pentru a trece suruburile de prins flansa de carb), carb.


--------------------
Dacia 1310 TLX - IS-01-XPU
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ov
post 7 Jan 2005, 12:58
Post #20


Academician doctor inginer, savant de renume mondial


Group: Moderatori
Posts: 7.096
Joined: 11 November 03
From: Bucuresti




posibil sa ma fi incurcat eu 04.gif


--------------------
Dacia 1300 - 1972 / Dacia 2000 - 1982 ... si altele
when life gives you lemon, make lemonade
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Dyda
post 7 Jan 2005, 14:17
Post #21


Membru autentic


Group: Members
Posts: 681
Joined: 30 April 04




Nu Ov nu te-ai incurcat stiai ceva dar nu ai mers pina la capat
deci: colector , garnitura,ecran protectie carb( din tabla ), garnitura, flansa textolit,garnitura si carburator. Asta este ordinea elementelor


--------------------
Kox
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ov
post 7 Jan 2005, 15:07
Post #22


Academician doctor inginer, savant de renume mondial


Group: Moderatori
Posts: 7.096
Joined: 11 November 03
From: Bucuresti




ai uitat pata calda 04.gif

plus ca la 1300 nu exista protectia aia wink.gif


--------------------
Dacia 1300 - 1972 / Dacia 2000 - 1982 ... si altele
when life gives you lemon, make lemonade
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
daniM
post 3 Jan 2009, 13:27
Post #23


Membru autentic


Group: Members
Posts: 661
Joined: 11 July 07
From: Gugulania




Exista vreun topic cu poze despre demontare-montare carburator?L-am dat jos ,am luat Decarbusolv si vreau sa-l curat.Nu am gasit poze niciunde,ma puteti ajuta?Multumesc!


--------------------
. . . - Skoda Octavia
User is online!Galerie FotoPM
Go to the top of the page
+
djasu82
post 3 Jan 2009, 13:51
Post #24


MEMBRU DACIA CLUB


Group: Members
Posts: 12.157
Joined: 26 December 06
From: Bucuresti ...




poze cum il demontezi asa il asamblezi ... iei un creion o hartie si notezi . Ca sa il desfaci , desfaci cele 4 surube de pe suprafata carburatorului ca sa dai jos capacul fiindca e confectionat din doua parti capac si corp carburator. Dai jos capacu usor vezi ca are sigurantecare tine tija calapetei de soc de clapeta de acceleratie are niste ghidaje dupa ce ai dat jos siguranta ... ( siguranta e formata dintr-o sarmulita moarta care se indoie usor).
Dupa aceea desfaci jicloarele pe rand celdinexterior care se infunda .... jiclorul de aer e cel din mijloc de pe corpul carburatorului dupa el se afla un tub emulosr care sta presat de acest jiclor de aer. Deci scoti si tubul emulsor cu o penseta sau daca nu rastorni corpul carbului cu fundu in sus si il bati usor cu palma. Dupa acea desfaci ciocul de papagal e cel careiti da sprit se pe partea cu pompa de sprit . Il desfaci usor cu o surubelnita lata vezi ca are 2 garnituri din cupru sa nu le pierzi... In camera de nivel constant unde sta plutitorul care se afla pe capacul carburatorului... deci in camera ai jiclorul principal si e aplecat cam la 30 de grade il desfaci usor , dupa aceea mai ai o supapa cu bila de revenire o desfaci si pe ea usor. Inlateral pe exterior ai pompa de sprit si e prinsa in 4 surube le desfaci. Ai grije sa nu pierzi arcul si vezi ca tija se desface tot prin gidaje de pe comanda pe care o primeste de la clapeta de acceleratie.
Ca sa scoti si plutitorul de pe capacul carburatorului iti trebuie o mica surubelnita subtire cu care impingi tija si detaseji plititorul care poate fi din plastic sau alama. La fel ridici si cuiul poantau si il pui langa jicloare separat sa nu-l pierzi. Dupa aceea cu o cheie de 19 desfaci piulita desub stutul pe unde intra benzina acolo au un filtru daca il mai ai ... il scoti si pe ala de acolo . Ai grije la garnitura din hartie care sta intre capacul carburatorului si corpul carburatorului sa nu o indoi o pui separat fara a fi fiarta sau turanta in decarburor.
Dupa aceea iei capacul si corpul carburatorului de obicei se leaga cu o sramulita clapeta de acceleratie sa stea deschisa complet ... Cum am spui iei ambele corpuri care formeaza carburatorul si le pui intr-o oala peste torni decarbusolul e bine sa fie imersate complet adica acoperita complet de solutie , si peste prinsa o bucata de nailon sa nu iasa miros...
daca doresti poti fierbe capacul si corpul carburatorului in apa la fel imersat pe aragaz...
Pentru verificare plutitorului savezi daca nu e spart se pune apa la fiert se da in clocot si cu un patent scufunzi plutitorul daca ies bule plititorul e spart.
In final dupa ce s-a macerat in decarbusol sau in apa clocotita faci rost de un compresor sau dacanu deun spray 2+2 si introduci prin toate orificile ... mai ales peparte cu orificiile de progresiune sunt trei orici la baza clapete de acceleratie. Cand dai cu spraypedesupra pe jos la baza trebuie sa sara 3 jeturi.
Si cateva imagini sa iti faci o parere ca e simpla treaba .
user posted image
user posted image
user posted image
user posted image




--------------------
Dacia Super Nova Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm 1999 / 2003 / 2008 /2011 - nnn
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
daniM
post 3 Jan 2009, 13:53
Post #25


Membru autentic


Group: Members
Posts: 661
Joined: 11 July 07
From: Gugulania




Raman dator!


--------------------
. . . - Skoda Octavia
User is online!Galerie FotoPM
Go to the top of the page
+
djasu82
post 3 Jan 2009, 14:00
Post #26


MEMBRU DACIA CLUB


Group: Members
Posts: 12.157
Joined: 26 December 06
From: Bucuresti ...




nu numai pentru tine ampus aceste imagini dar si pentru restu care nu stiusau se balbaie ma rog ... s-a mai discutat acum 6-7-4-3-2 luni de aceleasi probleme D: Poate cand se vor plange alti le punetisi voi imaginile ma rog cine nu are carile tehnice ....


--------------------
Dacia Super Nova Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm 1999 / 2003 / 2008 /2011 - nnn
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
daniM
post 4 Jan 2009, 11:02
Post #27


Membru autentic


Group: Members
Posts: 661
Joined: 11 July 07
From: Gugulania




Mai baieti,ia mai ajutati-ma si explicati-mi ca la oaie:aia vine acolo,aia acolo,pentru ca mi l-a demontat cineva rapid de nu am avut timp sa invat,l-am lasat in Decarbusolv vreo 7 ore,si nu prea imi dau seama din desene cum sa-l fac la loc...

Attached thumbnail(s)
Attached Image Attached Image


--------------------
. . . - Skoda Octavia
User is online!Galerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tzepesch
post 4 Jan 2009, 13:02
Post #28


Japan Jupan


Group: Members
Posts: 2.551
Joined: 22 June 05
From: Bucuresti




de ce nu-l fierbi matale nu stiu, ca nu in 7-12ore ci int-o ora, maxim 2 e gata...

in juma de ora sau mai putin il montezi la loc.

sper sa te ajute pozele. asta era acu 2 ani ca sa nu zic anu trecut in iarna.
observa cum cunt montate toate piesele pe el.

inainte de fierbere si dupa...

This post has been edited by tzepesch: 4 Jan 2009, 13:26

Attached thumbnail(s)
Attached Image Attached Image Attached Image Attached Image Attached Image Attached Image Attached Image Attached Image Attached Image Attached Image Attached Image Attached Image Attached Image Attached Image Attached Image


--------------------
Dacia DELTA GALIDI Station Wagon 1982 - 1310 - 4VIT. - B-xx-xxx
De ce caraie cioara in zbor? ... Schimba vitezele

Toyota Auris 2L D-4D Luna Plus +
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
daniM
post 4 Jan 2009, 13:57
Post #29


Membru autentic


Group: Members
Posts: 661
Joined: 11 July 07
From: Gugulania




Nu stiu cum dracu,dar imi raman cateva piese in plus,cred ca le arunc tongue.gif Multumesc pentru poze


--------------------
. . . - Skoda Octavia
User is online!Galerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tzepesch
post 4 Jan 2009, 13:59
Post #30


Japan Jupan


Group: Members
Posts: 2.551
Joined: 22 June 05
From: Bucuresti




ce piese?


--------------------
Dacia DELTA GALIDI Station Wagon 1982 - 1310 - 4VIT. - B-xx-xxx
De ce caraie cioara in zbor? ... Schimba vitezele

Toyota Auris 2L D-4D Luna Plus +
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+

3 Pages  1 2 3 >
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic
DaciaClub
Random Picture Google search Last addition
Imagine aleatoare
căutare personalizată
Ultima imagine adaugata


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Time is now: 23rd September 2014 - 22:22
Forum Renault Server hosting