consum berlina injectie
![]() ![]() ![]() |
consum berlina injectie
Ov |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Academician doctor inginer, savant de renume mondial Group: Moderatori Posts: 7.511 Joined: 11 November 03 From: Bucuresti ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
1300
1972
|
|||
paulp |
![]()
Post
#2
|
![]() Bagator de seama! Group: Members Posts: 3.098 Joined: 31 July 03 From: Iasi ![]() |
Bun venit in lumea injectiei monopunct Bosch (si al ei consum minunat)
![]() Din ce am mai vazut pe aici, prea multe nu ai ce-i face. Dar poate ma insel :wink: |
--------------------
Fiat
Linea
Active, 2011
- PAD
|
|
RaduMan |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru Group: Members Posts: 196 Joined: 12 November 03 From: Bucuresti-Ploiesti-Falticeni ![]() |
Eu am o Dacie Break luata in aprilie.
Consumul mediu, cu 20% din parcurs prin oras, a fost de 6.5%. In afara, drumurile au fost foarte lungi, cu distante mari parcurse in jurul a 110 km/h. |
--------------------
VW
Touran
2004 Trendline NU forta, foloseste un ciocan mai mare!
|
|
Cabera |
![]()
Post
#4
|
Membru incepator Group: Members Posts: 17 Joined: 12 November 03 From: Bucuresti ![]() |
Salut!!
Am o berlina din 2001 pe injectie.... Consuma in oras vara 8.5 - 9 % dar iarna......12 - 13 % cu incalzit ...dezghetat geamuri dimineata. In afara intre 6.5 si 7 % depinde de "talpa". Am auzit ca sunt "baieti" care se baga la regalaje...dar parerea mea mai bine lipsa decat sa umble si sa iasa cine stie ce. Imi pare bine ca gasesc mesaje cu privire la dacia cu motor pe injectie Bosch si astept mai multe discutii pe aceasta tema. see you!!! |
--------------------
Dacia
1310Li
- B-77-XXX
|
|
Rew |
![]()
Post
#5
|
Membru incepator Group: Members Posts: 42 Joined: 12 November 03 From: Bucuresti ![]() |
Eu am un break din 2000. Consuma max. 7,5% in oras vara, iarna ceva mai mult, pina la 9%. In afara nu-i dau talpa, m-am invatat sa merg cu max. 90 si consum sub 6%.
|
--------------------
Dacia
1310 Break
2000
- B 04
|
|
atreides |
![]()
Post
#6
|
Membru incepator Group: Members Posts: 6 Joined: 3 February 04 ![]() |
Salut,
Pe mine m-a innebunit Berlina mea din iulie 2003 (destul de noua). Mi-a consumat la ultimul plin ~15% in oras, Bucuresti, Dr. Taberei pana in centru si retur plus alte drumuri ce trec prin centru (cred ca ma apropii de consumul unui Cadillac ![]() Cred ca trebuie sa umblu prin service, ca doar sunt in garantie, nu? |
-------------------- 'Zarurile au fost aruncate' - Cezar
|
|
adumitrachy |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru autohton Group: Members Posts: 915 Joined: 27 January 04 From: Iasi ![]() |
Am auzit ca in injector este un surub care regleaza consumul (chiar daca se umbla la el, atunci cand consumul scade puterea motorului ramane aceeasi) . La reprezentanta din Iasi, mecanicii i-au scos la un cunoscut de al meu 5.5 in afara shi 7-7.5 in orash. Cred ca shi la reprezentanta in Bucuresti se poate rezolva problema asta.
|
--------------------
Dacia 1310 L
Audi B4 quatro
1998 / 1991
- IS 04/84 DLA
|
|
bogdan_o |
![]()
Post
#8
|
![]() om ca, din pacate, din ce in ce mai putini Group: Members Posts: 3.940 Joined: 23 May 03 From: Bucuresti ![]() |
Pana la urma e normal ca iarna sa consume mai mult. Motorul (chiar cu injectie. desi e monopunct) e de generatie veche si cam atat consuma el. Daca motorul merge rotund si are o turatie normala nu are rost sa va bagati la mesterit injectia. Se mai plangea cineva, parca Ache2 ca s-a dus in service cu masina si aia i-au decuplat sonda de aer ca sa merga mai bine si masina n-avea nimic. Sincer eu nu gasesc anormal un consum de 10-11% in conditiile de iarna si ale mersului prin Bucuresti.
Nu se poate realiza o scadere a consumului concomitent cu o mentinere a puterii fara modificari majore la motor. Daca era vorba de reglarea unui surub de ce nu l-au reglat din fabrica sa consume mai putin. |
--------------------
Dacia
SLZ 1.4 / Break CL E bine sa fii multumit cu ceea ce ai, dar nu si de ceea ce esti (Sir James MacKintosh)
|
|
fion98 |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 231 Joined: 9 September 03 From: Bucuresti ![]() |
daca erai atent vedeai ca omul se plange de un consum de ~15 % in oras, si nu de 10% cat ii lua vara/toamna
![]() ![]() ![]() |
--------------------
Dacia
LOGAN
- IL-xx-DIO --
|
|
Ov |
![]()
Post
#10
|
![]() Academician doctor inginer, savant de renume mondial Group: Moderatori Posts: 7.511 Joined: 11 November 03 From: Bucuresti ![]() |
am facut iar consumul si e in jur de 12-13 % in oras.
afara, intr-adevar, depinde fffffffff mult de turatia la care mergi. am mers constant cu 80-90 in a 5-a la doua mii si un pic de ture si mi-a consumat 8 (opt), 2 oameni in masina, fara bagaje .... daca merg mai tare, adica mai aproape de 3000 rpm (~110km/h), atunci consuma in jur de 7(chiar mai putin). |
--------------------
Dacia
1300
1972 when life gives you lemon, make lemonade
|
|
nelu |
![]()
Post
#11
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 300 Joined: 11 November 03 From: Bucuresti ![]() |
Consumul in oras recunoscut de Dacia este de 10,5 l/ 100km in oras.
Bineinteles ca nu se precizeaza in ce anotimp, iar ca oras in mod sigur nu s-a luat in considerare Bucurestiul. Mie imi consuma iarna in jur de 13-14 sau chiar 15 cand este mai frig, in conditiile in care viteza medie este, in majoritatea zileleor, de cca 10km/h (5km ii parcurg intr-o jumatate de ora, cu stat in medie de 2 ori la un stop, avand 6 pe traseu plus cateva cedeaza trecerea). Vara consumul bate spre 12. |
--------------------
Dacia
Break CLI 2003
|
|
Ov |
![]()
Post
#12
|
![]() Academician doctor inginer, savant de renume mondial Group: Moderatori Posts: 7.511 Joined: 11 November 03 From: Bucuresti ![]() |
pai traseu d'asta am si eu
![]() oricum acum am schimbat nitel ruta, e mai lunga dar un pic mai libera (adica prefer s-o iau in bot la apaca, decat sa merg pe linia lui 41 .... cunoscatorii stiu de ce ![]() ![]() ![]() ![]() lungimea traseului este de 16-17km, adica din dr taberei pana in pipera cand o luam pe linia lui 41, consumam 14 (iarna, ca vara nu stiu, n-am apucat inca). Acum pe la apaca consum cam 12-13 |
--------------------
Dacia
1300
1972 when life gives you lemon, make lemonade
|
|
MoneyTalks |
![]()
Post
#13
|
![]() - Group: Members Posts: 2.712 Joined: 18 April 03 From: Ireland ![]() |
QUOTE prefer s-o iau in bot la apaca, decat sa merg pe linia lui 41 .... cunoscatorii stiu de ce ![]() Nu te plinge, pentru ca VOI l-ati votat! ![]() |
--------------------
Lexus
ES300H
2020 Religia a aparut cind primul ticalos s-a intilnit cu primul prost
Never underestimate the power of stupidity in large groups |
|
Marty |
![]()
Post
#14
|
![]() Membru cu privire de ansamblu Group: Members Posts: 5.840 Joined: 14 April 03 From: Corbu ![]() |
Da, ma, si daca l-am votat, CE ??? Datorita faptului ca l-am votat, centrul Bucurestiului arata a centru de Capitala, nu mai usnt buticuri, tarabe si alte masute; datorita faptului ca l-am votat nu ma mai musca cainii pe strada si pot sa dorm linistit noaptea, nedisturbat de latraturi; datorita faptului ca l-am votat pot sa circul cit de cit linistit prin Bucuresti, fara sa-mi mai rup masina prin toate hirtoapele (nimic de zis, inca mai sunt gropi, dar nu in halul in care erau acu' 4 ani). Daca vreti sa-l injurati, injurati-l! Dar o faceti pentru ca asa vreti voi, nu pentru un motiv bine intemeiat!
Ov, si pe tine cu ce te deranjeaza metroul usor ??? E un idiot ca a facut asa ceva pe o strada cu 2 benzi ??? Da', nu te supara ca te intreb, de cind e suprainaltata linia tramvaiului??? Nu cumva are vreo 6 ani de la eveniment ? De ce-l injuri pe Basesecu pentru ce-a facut Halaicu sau Lis ??? Daca vrei sa combati cu ceva proiectul metroului usor 41, leaga-te de investitia inutila, pentru ca nu difera decit cu foarte putine fata de predecesorul lui! |
--------------------
Gillette
De unica folosinta
2011
- B 999 NAM Mindru absolvent de grup scolar.
|
|
ache2 |
![]()
Post
#15
|
Membru autentic Group: Members Posts: 262 Joined: 9 October 03 From: Berceni, PH ![]() |
copii, stati linistiti, ca Basescu nu va pomeneste pe voi ! in plus ce-are consumul cu prefectura ?
eu gzic asa: iarna e extrem de normal sa consume mai mult, odata ca datorita temperaturii mai mici a aerului => densitate mai mare=> pt a asigura amestecul corespunzator trebuie mai multa zemoasa si in plus datorita treburilor pomenite deja (dezaburit, etc) ... reversul medaliei e ca, in principiu cel putin, acelasi motor da ceva mai multa putere ! toate astea sunt valabile atita timp cit multpomenita sonda lambda si celelate sisteme minunate functioneaza in parametrii ... ca daca nu, nu ! iar daca te mai si supara vre-unul care merge ca un melc si o calci cu minie, 15% e de-a dreptul rezonabil ! |
--------------------
FIAS / Baikal
Clona BROWNING / IJ 18 MN
calibru 12 / 223Rem
- PH-07-LUD, PH-10-CJF
|
|
RaduMan |
![]()
Post
#16
|
![]() Membru Group: Members Posts: 196 Joined: 12 November 03 From: Bucuresti-Ploiesti-Falticeni ![]() |
Pana la urma consumul nu e influentat de temperatura la care merge motorul?
E normal sa consume mai mult cand e rece, pana se incalzeste, si amestecul de carburant nu este cel optim. Dar dupa asta? Motorul si iarna si vara, la regim, ar trebui sa lucreze la aceeasi temperatura. |
--------------------
VW
Touran
2004 Trendline NU forta, foloseste un ciocan mai mare!
|
|
ache2 |
![]()
Post
#17
|
Membru autentic Group: Members Posts: 262 Joined: 9 October 03 From: Berceni, PH ![]() |
pai tocmai asta e, cind temperatura aerului e mai mica ca sa realizezi un amestec corespunzator, bagi mai multa benzina, pt ca altfel sonda iti indica amestec sarac !
chiar daca motorul se incalzeste (intra in regim normal) temperatura aerului la intrare in galeria de admisie (unde injecteaza) tot e mai mica decit, sa zicem, vara ! q.e.d ! la motoarele moderne, in plus fata de sonda respectiva, exista un sezor al temperaturii aerului in felul asta optimizindu-se, impreuna cu sonda, cantitatea de benzina injectata (de data asta, individual) in poarta supapei (supapelor) ... asta pe linga multe alte gadgeturi care mai de care mai smechere ! |
--------------------
FIAS / Baikal
Clona BROWNING / IJ 18 MN
calibru 12 / 223Rem
- PH-07-LUD, PH-10-CJF
|
|
atreides |
![]()
Post
#18
|
Membru incepator Group: Members Posts: 6 Joined: 3 February 04 ![]() |
QUOTE pai tocmai asta e, cind temperatura aerului e mai mica ca sa realizezi un amestec corespunzator, bagi mai multa benzina, pt ca altfel sonda iti indica amestec sarac !
chiar daca motorul se incalzeste (intra in regim normal) temperatura aerului la intrare in galeria de admisie (unde injecteaza) tot e mai mica decit, sa zicem, vara ! q.e.d ! la motoarele moderne, in plus fata de sonda respectiva, exista un sezor al temperaturii aerului in felul asta optimizindu-se, impreuna cu sonda, cantitatea de benzina injectata (de data asta, individual) in poarta supapei (supapelor) ... asta pe linga multe alte gadgeturi care mai de care mai smechere ! Salut, mi-ai dat o idee. Eu de obicei alimentam cu 15l, hai 20l, ca nu-mi placea sa blochez banii ![]() ![]() Multumesc mult celor care au raspuns pana acum. |
-------------------- 'Zarurile au fost aruncate' - Cezar
|
|
Slider |
![]()
Post
#19
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.279 Joined: 5 December 03 From: Cernavoda ![]() |
Cel mai simplu - si mai ieftin - este sa pui in rezervor putin alcool izopropilic sau etilic. Cam 100 ml la un plin. Si rezolvi problema inghtarii apei pe conducte.
|
--------------------
LOGAN
Ambiance
- CT-xx-xxx
|
|
ache2 |
![]()
Post
#20
|
Membru autentic Group: Members Posts: 262 Joined: 9 October 03 From: Berceni, PH ![]() |
corect !
nu lua "aditivi" din benzinarii sau alte parti ... daca te uiti pe eticheta la continut, ai sa vezi ca e alcool etilic ! ia un bidon de alcool etilic tehnic (pe ala alimentar ni-l aduci noua :wink: ) si-i dai un pahar (100-150 ml) din cind in cind dar nu prea des (te-am lamurit bustean) ... parerea mea e sa nu pui la fiecare plin ca nu se stringe chiar asa multa apa dar nu-s expert, asa ca nu insist aici ... restul de alcool il bagi la spalat parbrizul, cu tot pe atita apa chioara de la cismeaua de pe drum ! nu lua apa distilata, mai pui 5 mii si bei o bere ! |
--------------------
FIAS / Baikal
Clona BROWNING / IJ 18 MN
calibru 12 / 223Rem
- PH-07-LUD, PH-10-CJF
|
|
nelu |
![]()
Post
#21
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 300 Joined: 11 November 03 From: Bucuresti ![]() |
Si sistemul de injectie Bosch MA 1.7 are termistor pt a masura temperatura aerului (pe langa senzorul de temperatura a motorului).
aatreides ai grija cu umplutul rezervorului pana in "bot". La daciile cu injectie exista un circuit de recuperare a vaporilor din rezervor. Racordul acestui circuit este facut in partea superioara a rezervorului (aproape de sonda litrometrului) si s-ar putea sa-ti intre benzina. Eu unul am patit asa ceva cand am umplut pana in "buza", ca sa-i pot face consumul. A ajuns benzina in filtrul activ cu carbon (o cutie cilindrica neagra pe contraaripa dreapta fata). La un moment dat (cam la 3 zile dupa plin) chiar s-a oprit motorul in timp ce asteptam la stop. Pe circuit este intercalata o electrovalva (comandata de calculator) care deschide circuitul spre galeria de admisie (nu stiu in ce conditii). Daca deschiderea electrovalvei se face cand benzina scalda racordul respectiv ajunge sigur in acest circuit. Sigur nu se va intampla asa daca ai avut probleme cu presiunea din rezervor si la "sfatul" unui meserias din service ai dat gaura in buson sau ai cumparat unul cu supapa (eu unul nu sunt de acord cu asa ceva). |
--------------------
Dacia
Break CLI 2003
|
|
bogdan_o |
![]()
Post
#22
|
![]() om ca, din pacate, din ce in ce mai putini Group: Members Posts: 3.940 Joined: 23 May 03 From: Bucuresti ![]() |
Marty, ia mergi tu pe Chei dinspre Carrefour Orhideea spre Unirii si vezi ce gropi ranjesc din asfalt. Eu personal am evitat la limita vreo doua (cu injuraturile celor din spate pentru frana brusca) in care daca intram nu cred ca mai ieseam. In rest, mici si dese. Nu am vazut sosea care sa fi rezistat sargului cu care au dezapezit astia drumurile. Taranii au ras cu lama asfaltul.
Poate iti mai aduci aminte anul trecut in vara cand au inceput operatiunile de afaltare si decopertau asfaltul vechi pe kilometri intregi dar de pus altul il puneau dupa 2 luni timp suficient sa iti bulesti bucsaraia. Insa tot respectul pentru ca au facut Calea Giulesti. |
--------------------
Dacia
SLZ 1.4 / Break CL E bine sa fii multumit cu ceea ce ai, dar nu si de ceea ce esti (Sir James MacKintosh)
|
|
paulp |
![]()
Post
#23
|
![]() Bagator de seama! Group: Members Posts: 3.098 Joined: 31 July 03 From: Iasi ![]() |
Bogdane, care-i legatura cu consumul la berlina :shock:
Gropile capitalei au alt topic la Diverse sau Cafenea :wink: Tup-tup acolo ![]() |
--------------------
Fiat
Linea
Active, 2011
- PAD
|
|
Rostogol |
![]()
Post
#24
|
Membru incepator Group: Members Posts: 25 Joined: 3 March 04 From: Bucuresti ![]() |
nu mai bagati benzina de la shell e cea mai proasta
puneti de la petrom,rompetrol sau omv io asa fac si se simpte |
--------------------
DACIA
LOGAN 1.4L
- B 47 RAH
|
|
MoneyTalks |
![]()
Post
#25
|
![]() - Group: Members Posts: 2.712 Joined: 18 April 03 From: Ireland ![]() |
QUOTE Bogdane, care-i legatura cu consumul la berlina :shock: Gropile capitalei au alt topic la Diverse sau Cafenea :wink: Tup-tup acolo ![]() Ei, Paul, si tu... ![]() ![]() ![]() |
--------------------
Lexus
ES300H
2020 Religia a aparut cind primul ticalos s-a intilnit cu primul prost
Never underestimate the power of stupidity in large groups |
|
tyka |
![]()
Post
#26
|
Membru autentic Group: Members Posts: 356 Joined: 22 February 04 From: slobozia ![]() |
anjectia iarna are soc automat[ai da mai multa benzina] e narmal sa consume asa izrna an oras.
![]() |
-------------------- |
|
xix1319 |
![]()
Post
#27
|
Membru incepator Group: Members Posts: 85 Joined: 25 February 04 ![]() |
Mie mi se pare dubios faptul ca este o diferenta asa mare intre consumul de afara si cel din oras
|
-------------------- |
|
Ov |
![]()
Post
#28
|
![]() Academician doctor inginer, savant de renume mondial Group: Moderatori Posts: 7.511 Joined: 11 November 03 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE anjectia iarna are soc automat[ai da mai multa benzina] e narmal sa consume asa izrna an oras. ![]() la mine nu se aplica asta, pt ca am garaj si dupa ce plec cu masina, motorul se incalzeste in 3 minute (dupa ceasul de temperatura 80-85 grade) |
--------------------
Dacia
1300
1972 when life gives you lemon, make lemonade
|
|
dantes |
![]()
Post
#29
|
![]() Membru Group: Members Posts: 3.312 Joined: 12 December 03 From: Tzaranoaia ![]() |
sorry ca am postat acilea, desi am carb...dar..am tot citit si rascitit, si din cate vad eu, o dacie pe injectie consuma mai mult decat a mea cu carb.....cum se face ca atunci cand au fost frigurile alea, ajungeam la vreo 12-13% -cu benzina de la shell, iar acum (ceva mai cald aprox 0 grade) am un consum de aprox. 10%, si e adevarat ca am inceput sa bag de la omv, desi si inainte am prins o perioada cu benzina omv pe friguri...Vara 8) e alta discutie..maxim 9% da' rar...de regula la banuti cand fac calculul, concluzia era ca in jur de 8%....
Afara se schimba situatia...la 3000 rpm constant (90 kmh) cv in 4tr. model d-ala vechiu' facute de renault, imi consuma max. 6,5% facut clar cu plinu', cu precizarea ca masina de regula e super plina cand plec pe undeva.... O alta precizare...am observat, ca de cand bag benzina de la omv, pe langa faptul ca merge ok, si parca a inceput sa consume mai putin...adica acum cand fac calculul la bani, imi ajunge lejer ptr. 10%, pe cand inainte cu shell (chiar si pe timp mai "calduros") ajungea cam cu max. +1%??? Apa in plus la shell?, calitatea benzinei? nush.. Mentionez ca: bujii neschimbate de aprox 14.000km, carb. neumblat la el de vreo 6 luni, de curatat jicloare cred ca are aproape 2 ani, filtru il schimb cred ca de 3 ori pe an, ulei la 3000 (1500-2000 daca e d-ala rom.)... :roll: |
--------------------
O masina
oarecare
.
- . Old school
|
|
xix1319 |
![]()
Post
#30
|
Membru incepator Group: Members Posts: 85 Joined: 25 February 04 ![]() |
a mea consuma 10-11 in oras iarna ,si afara 6 mers 100-110 cu varfuri de 120,si n-am shimbat bujiile niciodata(60.000km) si inca merge ,pacat ca patineaza discul si nu mai fuge
![]() |
-------------------- |
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 9th May 2025 - 23:58 |