DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

6 Pages < 1 2 3 4 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> corp clapeta / MPP Motoras pas cu pas, pret pentru schimbare, modalitati de curatare

ramsen
post 19 Apr 2010, 20:17
Post #31


My Solenza


Group: Members
Posts: 3.698
Joined: 15 May 08
From: Pitesti - ARGES




rezultatul este bun super bun...la cei care le-am spus ca aia este problema la oscilatia relantiului dupa ce au schimbat-o sau au facut cum le-am spus eu nu mai au oscilatii la relantiu


--------------------
DACIA SOLENZA CLIMA 1.4 Mpi E2 / 2004 - Inca o mai DETIN
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
djasu82
post 19 Apr 2010, 20:19
Post #32


MEMBRU DACIA CLUB


Group: Members
Posts: 12.157
Joined: 26 December 06
From: Bucuresti ...




QUOTE(Poky @ 7 Apr 2010, 19:07)
Sa va prezint povestea mea: proaspat proprietar de solenza, cand am probat-o/analizat-o avea motorul cald si mergea impecabil cu relanti de ~1000 rpm. Dupa ce mi-a ajuns pe mana am observat ca pornind de la rece, pana se incalzea, mergea in suturi indiferent de turatie (similar cu berlina cand merge in 3 pistoane). Asa ca am desfacut si curatat mpp, afland cu ocazia asta ca plasticul de ghidare al axului e rupt si ca el mai mult nu functioneaza, fostul proprietar apasand acceleratia la pornire si plecand imediat.
L-am schimbat, iar cel nou (de producator, ansamblat in Mexic) se afla in functiune de peste 40 de km cu multe porniri. Tureaza motorul la pornire, scade usor pana aproape de o mie, iar cand incearca sa scada in continuare incepe sa tremure masina de o simt si din spate. Face asa vreo 30 de secunde 1 minut dupa care creste pe la 1200 unde e relativ stabil, scazand din nou la urmatorul semafor. De asemenea tremura uneori usor in acceleratie, frana de motor mi se pare prea puternica, practic nu pot mentine o viteza constanta, ba aceeleratie, ba frana de motor (aveam a 4-a la vale, vreo 2000rpm si ea incetinea).
Cat ceapa lui ii trebuie sa se regleze? La instalare nu era deloc desfiletat, axul era retras la minim.
E posibil sa fie cu probleme de nou? Si-asa talpita prin care se infileteaza suruburile e putin stramba, am incercat si asa si cu o saiba mica pentru compensare.

Si am mai remarcat o chestie, uneori pe la 800 rpm parca raman fara servofrana, se intareste pedala de frana. Poate fi vreo legatura? Poate relantiul nu sta sub 1000 nici cu motorasul vechi, iar cel nou creste turatia in incercarea obtinerii unei turatii rotunde. Cu cel vechi insa nu vibra in acceleratii, nu erau probleme cu frana de motor etc...

Atasez si un porn, cu mpc sunetul e ok, imaginea merge sacadat deci se poate auzi cat de cat despre ce-i vorba.

Help!

ps: corp clapeta, senzor temperatura aer si senzor turatie au fost curatate.
ps2: vanzatorul spunea ca-i de logan dar ca merge si pe slz.
*


Rezolvati problema de la servo sa nu-ti traga aer fals pe undeva dupa aceea pui si iei contactul de 10 ori pentru regajul MPP cel mai frumos se regleaza cu softddt2000 sau cu softul de la uzina .
Daca nu mai aveti oringuri la injectoare va poate salva siliconul negru sau cel rosu , pentru a preintampina sa mai traga aer fals pe langa injectoare daca garniturile s-au distrus sau nu mai sunt.
Siliconul rosu sau negru cel care se da de obicei pe garniturile de imbinare a pieselor in motor ... rezista la diferente de temperatura -30 +200 de grade si implicit la vribrati.


--------------------
Dacia Super Nova Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm 1999 / 2003 / 2008 /2011 - nnn
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Poky
post 19 Apr 2010, 21:57
Post #33


Membru autentic


Group: Members
Posts: 228
Joined: 8 January 08
From: Iasi




Dupa inca un motoras cumparat care nu-si facea treaba complet problema s-a rezolvat prin inlocuirea axului metalic de pe cel vechi pe cel nou. La prima vedere conurile metalice sunt identice, la a doua vedere nu prea.
Singura problema care a mai ramas e ca la pornirea la cald, dupa putin timp de la oprire, relantiul oscileaza intre 600 si 800 timp de aprox 30 secunde daca nu-i dau un sprit intre timp.
Poate e de retinut chestia asta pentru altii care si-au schimbat motorasul de pe un corp original, probabil uzat si au avut probleme dupa.

This post has been edited by Poky: 19 Apr 2010, 22:03


--------------------
dacia solenza 2003 scala
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ressy
post 21 Apr 2010, 09:05
Post #34


Membru incepator


Group: Members
Posts: 10
Joined: 20 April 10




A vazut cineva in vreun magazin din Bucuresti motoras pas cu pas VDO original (made in Mexic)? (eventual si un pret?)

Multumesc frumos!


--------------------
Dacia Solenza 2003
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ionutiulia
post 21 May 2010, 10:36
Post #35


Membru autentic


Group: Members
Posts: 300
Joined: 19 August 09




ramsen,care garnitura ai schimbat-o la mpp,cea de jos sau cea de sus?daca merg si cer la magazin garnitura de logan,se gaseste separat?


--------------------
solenza europa 2004
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ramsen
post 21 May 2010, 13:40
Post #36


My Solenza


Group: Members
Posts: 3.698
Joined: 15 May 08
From: Pitesti - ARGES




separat nu se gaseste...poate ai norokul si o gasesti...pe cea de jos de la corpul clapeta

21 May 2010, 13:41:
alti au avut norokul si au gasit-o si separat...merge si aia de logan ca sint la fel corpurile clapeta numai cu o mica diferentza la ele

This post has been edited by ramsen: 21 May 2010, 13:41


--------------------
DACIA SOLENZA CLIMA 1.4 Mpi E2 / 2004 - Inca o mai DETIN
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ionutiulia
post 7 Jun 2010, 19:39
Post #37


Membru autentic


Group: Members
Posts: 300
Joined: 19 August 09




sal ramsen.am schimbat corpul clapeta cu tot cu garnituri cu unul de renault clio 1.4 mpi fabricatie 2006,36000 km.l-a curatat,l-am calibrat si tot imi trepideaza la relantiu.mai ai vre-un raspuns?ma gandesc ca poate fi de la oringurile de la injectoare?ce parere ai?


--------------------
solenza europa 2004
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
djasu82
post 7 Jun 2010, 20:01
Post #38


MEMBRU DACIA CLUB


Group: Members
Posts: 12.157
Joined: 26 December 06
From: Bucuresti ...




ce treaba are oringurile de la injectoare daca misti din rampa de injectie si nu se aude passs si nu-si schimba sunetul motorul.
Vedeti ce garnituri schimbati la mine la sn cel exterior de pe corpul clapeta l-am aruncat dar cele din interior la baza corpului sunt perfecte si abia intra in colectorul de aer.
Garnitura de la MPP sa nu o pierdeti , restu se verifica injectoare .


--------------------
Dacia Super Nova Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm 1999 / 2003 / 2008 /2011 - nnn
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ramsen
post 7 Jun 2010, 21:24
Post #39


My Solenza


Group: Members
Posts: 3.698
Joined: 15 May 08
From: Pitesti - ARGES




QUOTE(ionutiulia @ 7 Jun 2010, 19:39)
sal ramsen.am schimbat corpul clapeta cu tot cu garnituri cu unul de renault clio 1.4 mpi fabricatie 2006,36000 km.l-a curatat,l-am calibrat si tot imi trepideaza la relantiu.mai ai vre-un raspuns?ma gandesc ca poate fi de la oringurile de la injectoare?ce parere ai?
*


trebuia sa schimbi garnitura de la corpul clapeta al tau de pe masina...de unde esti tu...eu am solutie la asa ceva sa nu mai traga aer fals pe la garnitura care intra in colectorul de aer...la citi nu le-am spus si nu mai au problema cu relantiul dupa ce au si curatat corpul clapeta


--------------------
DACIA SOLENZA CLIMA 1.4 Mpi E2 / 2004 - Inca o mai DETIN
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ionutiulia
post 17 Jun 2010, 19:37
Post #40


Membru autentic


Group: Members
Posts: 300
Joined: 19 August 09




sunt din bucuresti.dar acel corp care l-am pus avea garnitura f.buna.abia a intrat in colectorul de admisie.cu garnitura noua,nu face tot asa?cam cat ar dura aceasta operatie?ca la sfarsitul lunii iulie merg la sibiu si trec prin pitesti.ne putem intalni atunci o jumate de ora? sau cat este nevoie.


--------------------
solenza europa 2004
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
djasu82
post 17 Jun 2010, 19:50
Post #41


MEMBRU DACIA CLUB


Group: Members
Posts: 12.157
Joined: 26 December 06
From: Bucuresti ...




se pune un pic de benzen intr-un spray si se da pe langa imbinarea dintre colectorul da admisie si corpul clapeta . Daca accelereaza sau se simte un pic de crestere a turatiei ai probleme cu garniturile asa se aplica si la injectoare dar cu motorul rece pentru a nu se autoaprinde benzina cand face contact cu capacul motorului cand e incins.


--------------------
Dacia Super Nova Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm 1999 / 2003 / 2008 /2011 - nnn
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
shake
post 28 Jul 2010, 21:35
Post #42


Crap


Group: Members
Posts: 1.644
Joined: 11 August 06
From: Bucuresti , Militari Squad




am fost in service zilele astea , i'am spus respectivului de problema ca imi cam moare motoru in intersectii , relantiu oscileaza in ultimu hal si parca nu trage ...

mi'a scos filtru de aer , a pornito , si cred ca mi'a bagat 1/3 dintr'un spray de admisie ... nu am vazut firma de pe spray , asa imi apare pe factura , 38 lei toata treaba 0.25 ( cantitate ) , vreau sa zic ca nici "pas" numai zice acum smile.gif

stie cineva despre acest produs? imi apare pe factura si pretul lui initial 70 RON tubul... :|


--------------------
D S 2003
Montez kit Xenon (Bucuresti).
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
george_scala_2004
post 28 Jul 2010, 21:51
Post #43


Membru autentic


Group: Members
Posts: 8.257
Joined: 16 April 09






--------------------
*** ... ...
Daca stii sa pretuiesti timpul nu te vei plictisi niciodata!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ionutiulia
post 9 Aug 2010, 21:02
Post #44


Membru autentic


Group: Members
Posts: 300
Joined: 19 August 09




interesant! a folosit cineva, in afara de respectivul???


--------------------
solenza europa 2004
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
karaoche
post 21 Sep 2010, 14:56
Post #45


Membru autentic


Group: Members
Posts: 279
Joined: 2 July 09
From: Braila




salut,
tot urmaresc topicul acesta dar si cel de pe reno, pentru ca am si eu problema cu relantiul variabil.
pentru ramsen: as dori, daca vrei, sa imi spui si mie care este diferenta dintre corpurile clapeta solenza- logan; si care este solutia sa nu mai traga aer fals...
multumesc anticipat


--------------------
renault clio symbol 1 2000 1.4 8v - BR-23-NES
29-01-2009 _ 83950 km
28-03-2011 _ 110001 km
14-11-2012 _ 132000 km
24-11-2013 _ 150582 km
07-11-2014 _ 172850 km
10-05-2016 _ 207400 km
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cata82
post 21 Sep 2010, 16:32
Post #46


MEMBRU RAPIDIST


Group: Members
Posts: 461
Joined: 12 November 09
From: Bucuresti - sos. Polona




Nicio diferenta , sunt toate la fel , motoare 1.4 mpi .
Supernova , solenza , logan , renault clio au aceleasi motoare , 1.4 mpi si aceleasi planetare , difera cutiile de viteza - supernova , logan au ambreiaje hidraulice pe tija , iar solenza , renault clio au ambreiaje cu cablu .

Ca sa nu-ti mai traga aer fals , schimba-i ambele garnituri de la corpul clapeta acceleratie , una la imbinarea cu galeria de admisie si una la carcasa filtrului de aer .


--------------------
Dacia Supernova 2001
REPARATII RADIO-TV
MEMBRU RAPIDIST
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Marius_Jay
post 21 Sep 2010, 17:41
Post #47


Membru autentic


Group: Members
Posts: 307
Joined: 8 February 10
From: Galati




problema este ca acele garnituri nu prea se gasesc separat de corpul clapeta, Am una rupta.. si nu dau de ea... de jumatate de an tot caut.


--------------------
Dacia Solenza 2003-Scala
Renault Megane 3 Privilege 1.4 Tce
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bogdanelkva
post 21 Sep 2010, 21:06
Post #48


/\____/\____/\____/\


Group: Members
Posts: 1.220
Joined: 4 November 09
From: reghin




Pai daca sunt la fel cu cele de logan si clio,nu ar trebui sa le gasim la orice service?si la mine,garnitura aia de jos da semne de imbatranire.


--------------------
ford focus facelift tot cu benzina 2009 - MS**---
In goana dupa posturi.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cristio_79
post 21 Sep 2010, 21:51
Post #49


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.495
Joined: 28 September 05
From: CONSTANTA




QUOTE(cata82 @ 21 Sep 2010, 17:32)
Nicio diferenta , sunt toate la fel , motoare 1.4 mpi .
Supernova , solenza , logan , renault clio au aceleasi motoare , 1.4 mpi si aceleasi planetare , difera cutiile de viteza - supernova , logan au ambreiaje hidraulice pe tija , iar solenza , renault clio au ambreiaje cu cablu .

Ca sa nu-ti mai traga aer fals , schimba-i ambele garnituri de la corpul clapeta acceleratie , una la imbinarea cu galeria de admisie si una la carcasa filtrului de aer .
*


S-o crezi tu!


--------------------
Citroen / Citroen C3 / C3 SX 1.4 HDI 2005 / Enterprise 1.4 HDI 2008
Mai traiti? Bine...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cata82
post 22 Sep 2010, 16:57
Post #50


MEMBRU RAPIDIST


Group: Members
Posts: 461
Joined: 12 November 09
From: Bucuresti - sos. Polona




QUOTE(cristio_79 @ 21 Sep 2010, 21:51)
S-o crezi tu!
*



Adica ?
Toate motoarele de 1.4 mpi , de la toate cele patru modele sunt identice .


--------------------
Dacia Supernova 2001
REPARATII RADIO-TV
MEMBRU RAPIDIST
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ramsen
post 22 Sep 2010, 17:01
Post #51


My Solenza


Group: Members
Posts: 3.698
Joined: 15 May 08
From: Pitesti - ARGES




QUOTE(cata82 @ 21 Sep 2010, 16:32)
Nicio diferenta , sunt toate la fel , motoare 1.4 mpi .
Supernova , solenza , logan , renault clio au aceleasi motoare , 1.4 mpi si aceleasi planetare , difera cutiile de viteza - supernova , logan au ambreiaje hidraulice pe tija , iar solenza , renault clio au ambreiaje cu cablu .

Ca sa nu-ti mai traga aer fals , schimba-i ambele garnituri de la corpul clapeta acceleratie , una la imbinarea cu galeria de admisie si una la carcasa filtrului de aer .
*


cum ti-a spus si cristio_79 sa o crezi tu ca sint la fel...poate corpul clapeta de super nova si solenza sint la fel... cel de logan arata la fel pe exterior - interior si piese la fel si totusi exista o diferenta intre ele...uitate mai atent la ele...eu le-am tinut in mina pe amindoua pina sa imi dau seama de diferenta...
treaba cu garnitura aia de pe corpul clapeta dupa un anumit timp ea se inmoaie si nu isi mai face treaba cum trebuie...la mine la solenza se simtea o mica oscilatie si dupa ce am schimbat acea garnitura de la corpul clapeta de logan acum merge totul frumos...exista o solutie ,daca nu se gaseste acea garnitua, pe care am spus-o la citiva colegi pe aici prin telefon si dupa ce au facut-o mi-au multumit...atentie nu cea cu silicon pe garnitura...

This post has been edited by ramsen: 22 Sep 2010, 17:03


--------------------
DACIA SOLENZA CLIMA 1.4 Mpi E2 / 2004 - Inca o mai DETIN
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
klaus
post 22 Sep 2010, 20:23
Post #52


步步


Group: Moderatori
Posts: 20.391
Joined: 4 August 02
From: Bucuresti




QUOTE(cata82 @ 21 Sep 2010, 17:32)
sunt toate la fel , motoare 1.4 mpi .  Supernova , solenza , logan , renault clio au aceleasi motoare , 1.4 mpi si aceleasi planetare ,
*

Eu as fi curios daca planetarele de logan merg pe supernova...


--------------------
Scenic III 1.9 dCi - - - -
E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ydaniel
post 23 Sep 2010, 13:02
Post #53


Adrenaline junkie!


Group: Members
Posts: 10.960
Joined: 11 August 04
From: black sea




garnitura corp clapeta-galerie de la 33lei in sus.


--------------------
Oriunde, oricand... ARO!
Cand esti bun ,nu-si amintesc
Cand esti rau ,nu te uita!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cristio_79
post 23 Sep 2010, 15:07
Post #54


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.495
Joined: 28 September 05
From: CONSTANTA




Ai posibilitatea sa faci rost de garniturile respective? Cea dintre cutia filtrului si corp clapeta si cea de la baza corpului clapeta? Ma intereseaza si pe mine, in special cea dintre filtru si corp. As lua chiar vreo doua.


--------------------
Citroen / Citroen C3 / C3 SX 1.4 HDI 2005 / Enterprise 1.4 HDI 2008
Mai traiti? Bine...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ramsen
post 23 Sep 2010, 15:14
Post #55


My Solenza


Group: Members
Posts: 3.698
Joined: 15 May 08
From: Pitesti - ARGES




separat se gasesc prin magazine cine mai are asa ceva decit garnitura de pe corpul clapeta...cea care intra in galeria de admisie aer...


--------------------
DACIA SOLENZA CLIMA 1.4 Mpi E2 / 2004 - Inca o mai DETIN
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cata82
post 23 Sep 2010, 18:59
Post #56


MEMBRU RAPIDIST


Group: Members
Posts: 461
Joined: 12 November 09
From: Bucuresti - sos. Polona




QUOTE(ramsen @ 22 Sep 2010, 17:01)
cum ti-a spus si cristio_79 sa o crezi tu ca sint la fel...poate corpul clapeta de super nova si solenza sint la fel... cel de logan arata la fel pe exterior - interior si  piese la fel si totusi exista  o diferenta intre ele...uitate mai atent la ele...eu le-am tinut in mina pe amindoua pina sa imi dau seama de diferenta...
treaba cu garnitura aia de pe corpul clapeta dupa un anumit timp ea se inmoaie si nu isi mai face treaba cum trebuie...la mine la solenza se simtea o mica oscilatie si dupa ce am schimbat acea garnitura de la corpul clapeta de logan acum merge totul frumos...exista o solutie ,daca nu se gaseste acea garnitua, pe care am spus-o la citiva colegi pe aici prin telefon si dupa ce au facut-o mi-au multumit...atentie nu cea cu silicon pe garnitura...
*


ramsen , am pus la DSN corp clapeta acceleratie dupa un logan nou , modelul facelift , si nu am avut probleme sunt absolut identice .

23 Sep 2010, 19:03:
QUOTE(klaus @ 22 Sep 2010, 20:23)
Eu as fi curios daca planetarele de logan merg pe supernova...
*



Da klaus , se potrivesc si planetarele de logan ( modelul nou - facelift ) fara nicio modificare .
Rog carcotasi sa se abtina de la orice comentarii , daca nu ati incercat nu mai vorbiti aiurea , doar sa va bagati in seama !

This post has been edited by cata82: 23 Sep 2010, 19:03


--------------------
Dacia Supernova 2001
REPARATII RADIO-TV
MEMBRU RAPIDIST
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Vladd
post 23 Sep 2010, 20:16
Post #57


Membru Banatean


Group: Members
Posts: 1.659
Joined: 19 May 09
From: Resita, Caras-Severin




nu prea vad de ce nu s-ar potrivi si cele de pe modelul din 2005-2006, oricum cele de loan sunt mai bine gandite, burdufe foarte rezistente dar oare cat au costa ?


--------------------
Dacia/Bmw Solenza/320 Europa cu A/C si DA/ E90
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ramsen
post 23 Sep 2010, 21:18
Post #58


My Solenza


Group: Members
Posts: 3.698
Joined: 15 May 08
From: Pitesti - ARGES




corect cata82...corpul clapeta super nova ,solenza si logan sint identice...dar totusi cel de logan este un pic diferit...daca te uiti atent la el o sa observi printr-o masurare cu un subler interiorul gauri pe unde trage aerul ca este mai mare cu vreo 2mm in diametru...in rest este ok...am si eu corp clapeta logan nou nout si dupa ce l-am pus mie unul mi s-a parut ca imi consuma masina cu 500 gr mai mult decit cu cel al masini...deci este diferenta...nu poti sa spui ca acesti 2 mm in diametru nu se simte la masina...se simte iti spun eu...daca vrei il pot masura si iti spun clar cit are diametrul ala de logan si cit are in diametru cel de solenza de exemplu...eu asta am gasit la ele diferit...


--------------------
DACIA SOLENZA CLIMA 1.4 Mpi E2 / 2004 - Inca o mai DETIN
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cata82
post 24 Sep 2010, 11:06
Post #59


MEMBRU RAPIDIST


Group: Members
Posts: 461
Joined: 12 November 09
From: Bucuresti - sos. Polona




ramsen , nu te contrazic asa o fi , n-am stat sa masor daca consuma mai mult sau mai putin , tu probabil ai bord de logan pe ea .
Oricum mie unu imi merge foarte bine motorul .
Ar trebuii sa-ti consume mai putin daca tu zici ca gaura pe unde trage aer e un pic mai mare .

This post has been edited by cata82: 24 Sep 2010, 11:11


--------------------
Dacia Supernova 2001
REPARATII RADIO-TV
MEMBRU RAPIDIST
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
marius80_eugen
post 24 Nov 2010, 21:10
Post #60


cj98czh - un moderator care face ABUZ !!!


Group: Members
Posts: 7.890
Joined: 9 December 05
From: Bucuresti




1. Planetarele de LGN si cele de SLZ sunt diferite ca marime ! Le-am pus unele langa altele pe cele de origine , ambele modele si este diferenta si de proiectare , dar si de marime ! Daca tu ai "apelat" la lufturile din fabrica si ai "inghesuit" acele planetare pe SLZ cu siguranta ca cedeaza mult mai rapid , ele fiind proiectate pentru alt model de masina .
2. cat de mult influenteaza 2 mm diametru la gaura de admisie aer ? Tot ce conteaza la consum este AMESTECUL creat de ECU , in rest , cei 2 mm este egal cu efectul creat de vartejurile vandute pe net pentru galeria de admisie care "amesteca" mai bine aerul , creeaza presiune nemaivazuta si injumtatesc consumul !

- daca ajungeti la concluzia ca cei 2 mm de la diametrul admisiei mareste sau scade cu 0,5% consumul , promit ca-l gatui pe al meu cu vre-o 10-12 mm , doar asa ... din zgarcenie sa spunem radmasa.gif !


--------------------
Renault si Dacia L3 2.0 dCi cipuita 2012 + multe altele 2003 - 2016
cj98czh - un moderator care face ABUZ ! RECLAMATI abuzurile moderatorilor !
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+

6 Pages < 1 2 3 4 > » 
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 20th November 2017 - 21:03
Forum Renault Server hosting