DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> curatare carburator

alecsparvu
post 17 Feb 2007, 16:22
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 26
Joined: 16 February 07
From: Bucuresti




salutare,
am un carburator dublucorp de nova pe care vreau sa il curat. Poate sa imi spuna cineva, pas cu pas, cum se procedeaza, ca sa nu fac vreo prostie smile.gif
mersi


--------------------
Dacia Break CLI 2000
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mihai0070
post 17 Feb 2007, 19:15
Post #2


NOVA Gt , 1997


Group: Members
Posts: 2.752
Joined: 5 July 06
From: Bucuresti




Cel mai bine il duci la un carbotest ... ca daca te apuci tu sa il desfaci ..poate nu mai reusesti sa il legi la loc ... dar pentru inceput poti folosi un spray de curatare carburator ...eu am folosit la nova dar am monocorp ... si arata ca nou ..este bec ...


--------------------
Dacia Nova LPG Benzina 1997 GT Rosu 1600cc - 1-B-5550
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alecsparvu
post 17 Feb 2007, 19:42
Post #3


Membru incepator


Group: Members
Posts: 26
Joined: 16 February 07
From: Bucuresti




E desfacut deja dar.....vreau sa stiu cum se curata cel mai bine pentru ca vreu sa fac o treaba ca lumea.... icon_mrgreen.gif


--------------------
Dacia Break CLI 2000
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mihai0070
post 17 Feb 2007, 19:44
Post #4


NOVA Gt , 1997


Group: Members
Posts: 2.752
Joined: 5 July 06
From: Bucuresti




Il bagi in decarbusolv sau decarburol nu stiu ca nu am folosit si pe urma suflu cu aer comprimat fiecare gaurica si canal ca sa nu fi einfundat ... in principal este curatat cand arata ca nou luna bec si fiecare orificiu este desfundat ....


--------------------
Dacia Nova LPG Benzina 1997 GT Rosu 1600cc - 1-B-5550
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alecsparvu
post 17 Feb 2007, 19:47
Post #5


Membru incepator


Group: Members
Posts: 26
Joined: 16 February 07
From: Bucuresti




o singura chestie am observat......la suruburile de reglaj, acelea sigilate au o garnitura de cauciuc inauntru. Nu afecteaza decarbosolv pentru acele garnituri??


--------------------
Dacia Break CLI 2000
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
apollo
post 18 Feb 2007, 17:50
Post #6


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.881
Joined: 20 August 05
From: Focsani




QUOTE(alecsparvu @ 17 Feb 2007, 19:47)
o singura chestie am observat......la suruburile de reglaj, acelea sigilate au o garnitura de cauciuc inauntru. Nu afecteaza decarbosolv pentru acele garnituri??
*




La mine nu a avut nici un stres.l-am tinut la inmuiat vreo 24 ore , dupa care am inceput sa-l curat cu o periuta de dinti.

tine minte de unde si cum ai scos jigloarele ca-s pe diametre diferite.sau daca le-ai scos.

tot ce tine de membrana si garnituri dai jos.
Dupa ce-l speli cu periuta de dinti, il clatesti bine si o sa arate ca nou.



ATENTIE IN MOMENTUL CAND BAGI PLUTITORUL LA LOC SI BAGI SI ACEL CUI IN URECHILE DE PE CAPACUL SUPERIOR, AI GRIJA SA NU RUPI O URECHE DIN AIA.EU AM RUPT 2 PANA ACUM.


--------------------
Ex - Dacia Nova GT 1.6 L 1997 - VN - ?? - ???
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alecsparvu
post 19 Feb 2007, 01:09
Post #7


Membru incepator


Group: Members
Posts: 26
Joined: 16 February 07
From: Bucuresti




lam bagat in decarburol si dupa aia am bagat cu serunga decarburol prin toate orificiile...lam inchis la loc cu toate jiglerele si suruburile...lam pus pe masina...a pornit cu socul tras.......dar.....marge cu intreruperi si daca incerc sa reglez de la suruburile acelea din talpa si de langa elecrovalva nu se intampla nimic......
Inca o curiozitare....cand lam desfacut suruburile de reglaj erau sigilate, asa ca am scos capacelele dse plastic si am strans suruburile numarand turele.La cel din talpa am strans 14,5 ture pana la maxim, iar la cel de la electrovalva 10 ture.....vreo idee????


--------------------
Dacia Break CLI 2000
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
apollo
post 19 Feb 2007, 01:41
Post #8


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.881
Joined: 20 August 05
From: Focsani




deja il poti duce la reglat la cineva care se pricepe.din cate stiu nu se strange nici un surub din cele 2 de care ai zis.

ai mai zis ca iti intrerupe - verifica aprinderea daca e buna.


--------------------
Ex - Dacia Nova GT 1.6 L 1997 - VN - ?? - ???
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mihai0070
post 19 Feb 2007, 08:06
Post #9


NOVA Gt , 1997


Group: Members
Posts: 2.752
Joined: 5 July 06
From: Bucuresti




Merge intrerupt unde ... la regimul de relanti sau progresiune ... elevtrovalva se strange la maxim cel din talpa nu inteleg dece ai inceercat sa il desfaci ... ala nu se scoate afara ...si merge maxim 3 sau 4 ture ...stanga drepata ... 14 ture in nici un caz ... ai pus bine avansul vacumatic si reciclarea de gaze din capacul culbutori ...????


--------------------
Dacia Nova LPG Benzina 1997 GT Rosu 1600cc - 1-B-5550
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alecsparvu
post 19 Feb 2007, 09:23
Post #10


Membru incepator


Group: Members
Posts: 26
Joined: 16 February 07
From: Bucuresti




merge intrerupt in progresiune, iar la relanti este la turatia de 900 cu socul tras....iar cu acele suruburi de reglaj.....in momentul in care am desfacut acele capacele de sigiliu si am inceput sa strang suruburile am dat 14,5 ture la unul si 10 ture la altul...cand lam facut la loc am pus suruburile pe aceiasi pozitie in care erau inainte sa desfac carburatorul.....cand lam pus pe masina si am vazut ca nu mergea cum trebuie am incercat sa reglez un pic la suruburi si am observat ca nu se intampla nimic nuci daca desfaceam nici daca strangeam, asa ca le-am strans la maxim sa vad ce se intampla.....nimic, motorul mergea la fel, nici o schimbare


--------------------
Dacia Break CLI 2000
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mihai0070
post 19 Feb 2007, 09:37
Post #11


NOVA Gt , 1997


Group: Members
Posts: 2.752
Joined: 5 July 06
From: Bucuresti




Trage aer fals ... pe undeva ... si deasta nu vezi nici o schimbare ... pune-i mana in cap si daca mai merge ... AER FALS ...


--------------------
Dacia Nova LPG Benzina 1997 GT Rosu 1600cc - 1-B-5550
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alecsparvu
post 19 Feb 2007, 19:38
Post #12


Membru incepator


Group: Members
Posts: 26
Joined: 16 February 07
From: Bucuresti




auzi mihai0070, ziceai ca ai pus pe masina carburator de 1400? daca da zimi si mie ce modificari mai trebuiesc facute pe acolo ex: la furtune, la filtru de aer etc., pentru ca ma bate gandul sa pun si eu un carburator de 1400....


--------------------
Dacia Break CLI 2000
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
apollo
post 19 Feb 2007, 22:17
Post #13


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.881
Joined: 20 August 05
From: Focsani




QUOTE(alecsparvu @ 19 Feb 2007, 19:38)
auzi mihai0070, ziceai ca ai pus pe masina carburator de 1400? daca da zimi si mie ce modificari mai trebuiesc facute pe acolo ex: la furtune, la filtru de aer etc., pentru ca ma bate gandul sa pun si eu un carburator de 1400....
*




e o flansa care e vreo 10 ron, vreo 2 prezoane si carburator de 1310 sau 1400, mai exact 32 IRMA sau 32 IRMA si inca ceva smile.gif
aa..nu uita de granituri si cu filtrul de aer smile.gif te descurci.

un mecanic mi-a luat 30 ron mana de lucru.a facut treaba buna. de stiam ca e asa usor, puneam eu craburatorul



--------------------
Ex - Dacia Nova GT 1.6 L 1997 - VN - ?? - ???
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mihai0070
post 20 Feb 2007, 08:25
Post #14


NOVA Gt , 1997


Group: Members
Posts: 2.752
Joined: 5 July 06
From: Bucuresti




Este super simplu ... uite o poza cu motorul poate te inspiri ...mai usor ... pui flansa de adaptare ... carburatorul ... schimbi cablul de acceleratie ... cumperi un tub mai gros pentru filtru de aer , filtru de aer si carcasa lui si gata dai cheie si o sa vezi ce surpriza ai (bine mai intai faci reglajele)
P0208_132007.jpg ( Size: 56.35k ) Number of downloads: 1060

Eu am si GPL deci sunt mai multe furtune ca la tine tongue.gif


--------------------
Dacia Nova LPG Benzina 1997 GT Rosu 1600cc - 1-B-5550
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 8th May 2024 - 04:43
Forum Renault