DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

239 Pages « < 37 38 39 40 41 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> dacia injectie, exclusiv sistemul de injectie (berlina/nova)

MIRKEA
post 31 Mar 2008, 10:53
Post #1141


Membru incepator


Group: Members
Posts: 85
Joined: 25 March 08




nu vreau sa ma bucur prematur, am curatat senzorul si toate contactle posibile le-am dat cu spray de contacte, MINUNE dimineata imi venea s-o pup pe cauciucuri, asa frumos mergea:)) radmasa.gif
astept in urmatoarele zile sa vad cum se manifesta si o sa va spun

nu stiu ce sa fac, sa schimb senzorul de pe volanta?
daca ziceti ca fara ala nu pleaca, uneorila mine pleaca putin mai greu, ma gandesc sa nu aibe defectul stricat radmasa.gif



--------------------
dacia berlina 2001 injectie - PH12RNT
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
MIRKEA
post 1 Apr 2008, 15:36
Post #1142


Membru incepator


Group: Members
Posts: 85
Joined: 25 March 08




VAD CA NU SE BUCURA NIMENI ALATURI DE MINE:d

1 Apr 2008, 15:36:
Nu mai este nimeni pe aici?

This post has been edited by MIRKEA: 1 Apr 2008, 15:36


--------------------
dacia berlina 2001 injectie - PH12RNT
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dyogenes
post 1 Apr 2008, 23:30
Post #1143


Membru autentic


Group: Members
Posts: 502
Joined: 23 August 05




Ba se bucura, dar in tacere. Senzorul nu are rost sa il schimbi daca nu iti da motorul rateuri si nu se opreste cand e cald. Oricum, nu e exagerat de scump, anul trecut eu am pus la peugeot-ul meu un astfel de senzor de Dacia (un fel de a spune, ca senzorul e Bosch de fapt) si a costat 50 RON. deci nu e exagerat. (Cel de Peugeot era 250 RON numai pentru ca era "de peugeot", asa ca am luat "de Bosch")


--------------------
Dacia Logan 1.4 MPI 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
MIRKEA
post 2 Apr 2008, 06:34
Post #1144


Membru incepator


Group: Members
Posts: 85
Joined: 25 March 08




multumesc pentru informatiile date. sunteti niste baieti extraordinari smile.gif
merge super masina de 3 zile
mai am o intrebare :

nu-mi mai intra aer cald in masina, intra numai aer rece si dimineata se cam simte ca este putin mai frig
Aveti idee ce sa fie, unde trebuie sa umblu?
sa fie oare defect mecanismul acela de scimb rece/cald care este pe langa filtrul de aer?


--------------------
dacia berlina 2001 injectie - PH12RNT
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dyogenes
post 2 Apr 2008, 12:49
Post #1145


Membru autentic


Group: Members
Posts: 502
Joined: 23 August 05




Nu-ti intra aer cald in cabina sau in motor? (ma refer la acel circuit de admisie din apropierea galeriei de evacuare, folosit pe timp de iarna). Daca nu iti vine aer cald in cabina, exista niste valve vacuumatice care directioneaza aerul, acelea ar putea fi defecte.


--------------------
Dacia Logan 1.4 MPI 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
MIRKEA
post 2 Apr 2008, 13:02
Post #1146


Membru incepator


Group: Members
Posts: 85
Joined: 25 March 08




Da este vorba de acel aer cald care ar trebui sa intre iarna in masina mea si de cateva zile nu mai vrea sa o faca, iar dimineata este destul de frigulet.

zi-mi te rog ce trebuie sa fac pentru a repara acest incovenient
multumesc


--------------------
dacia berlina 2001 injectie - PH12RNT
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
C a t a l i n
post 2 Apr 2008, 13:05
Post #1147


______________________


Group: Members
Posts: 12.175
Joined: 21 August 06




Caută pe forum "capsule vacuumatice".

Uite: http://www.daciaclub.ro/index.php?showtopi...ule+vacuumatice

NU MAI PUNEȚI AICI ASTFEL DE ÎNTREBĂRI, NU AU LEGĂTURĂ CU INJECȚIA.

This post has been edited by MAERSK: 2 Apr 2008, 13:07


--------------------
- - -
Când vrei și, și, iese nici, nici!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
MIRKEA
post 2 Apr 2008, 13:24
Post #1148


Membru incepator


Group: Members
Posts: 85
Joined: 25 March 08




Da, este vb de aerul din cabina, ala de iese pe langa parbriz si prin gaurile acelea frontale in habitaclu wink.gif

2 Apr 2008, 14:07:
MAERSK scuza-ma, dar acest forum este destinat din cate stiu daciilor pe injectie si problemelor tehnice a acestora, asa ca eu am exprimat o intrebare cu o esenta tehnica a daciei pe injectie nu a altei masini.
Daca gresesc te rog sa-mi spui cu ce gresesc si multumesc pentru raspunsul dat de tine mai sus, in prima parte a acestuia wink.gif

This post has been edited by MIRKEA: 2 Apr 2008, 14:07


--------------------
dacia berlina 2001 injectie - PH12RNT
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
C a t a l i n
post 2 Apr 2008, 14:15
Post #1149


______________________


Group: Members
Posts: 12.175
Joined: 21 August 06




Păi scrie foarte clar MAI JOS, CU ROȘU, cu ce greșești...

Acest topic e strict legat de sistemul de injecție. Dacă ar scrie aici toate probleme toți cei care dețin Berline sau Nove cu injecție, ar însemna să vorbim și de cauciucuri, și de ștergătoare, și de becuri, și de rulmenți, și de antene, și de butoane, și de huse, și de pedale.... că doar toate sunt pe o dacie cu injecție, nu?

N-ar mai fi un forum structurat, ci un pomelnic, în care s-ar scrie câte 35 de mesaje pe minut, de către 18 utilizatori diferiți, tratând 20 de subiecte diferite... Asta dorești? Atunci dă-i înainte..


--------------------
- - -
Când vrei și, și, iese nici, nici!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
MIRKEA
post 2 Apr 2008, 15:34
Post #1150


Membru incepator


Group: Members
Posts: 85
Joined: 25 March 08




am si eu o intrebare: este forumul tau?

tu alta treaba nu ai decat sa avertizezi lumea si sa vb de sus cu noi toti?

daca ai stii sa te adresezi, poate intelegeam si asa nu am primit multe informatii de la tine, asa ca scuza-ma dar cred ca stai si pierzi timpul pe acest orum numai ca nu ai ce face sau entru simplul fapt de a vedea cine nu scrie probleme de injectie.

Stii, daca mi-ai fii zis numai adresa( link-ul) unde sa ma duc sa vad care este treaba cu caldura, era mai diplomatic si mult mai elegant, dar ai trantit cu baltul in balta completand treaba cu problemele care se discuta aici

Asta este


--------------------
dacia berlina 2001 injectie - PH12RNT
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dyogenes
post 2 Apr 2008, 20:15
Post #1151


Membru autentic


Group: Members
Posts: 502
Joined: 23 August 05




Nu,nu , Mirkea, chiar eram amndoi OFF-topic. La faza asta MAERSK are dreptate, deoarece sistemul de incalzire nu e diferit la injectie fata de cele pe carb. SI, sincer, stiu cum e, si eu am initiat un topic de scheme electronice, care a decazut tocmai datorita faptului ca in loc sa se posteze strict scheme, cum era topicul, au inceput "sa discute discutii" Nu e bine. Topicul trebuie sa ramana strict dedicat sistemului de injectie.
Eventual, se pot muta posturile intr-un topic adecvat sistemului de incalzire.

This post has been edited by dyogenes: 2 Apr 2008, 20:16


--------------------
Dacia Logan 1.4 MPI 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
MIRKEA
post 2 Apr 2008, 21:06
Post #1152


Membru incepator


Group: Members
Posts: 85
Joined: 25 March 08




am inteles asta, si cum am scris si mai sus, era de ajuns sa-mi dea link-ul si atat

am scris si acolo astept raspins


--------------------
dacia berlina 2001 injectie - PH12RNT
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dyogenes
post 4 Apr 2008, 13:47
Post #1153


Membru autentic


Group: Members
Posts: 502
Joined: 23 August 05




S-a discutat destul de mult despre filtrele de benzina si posibilitatea infundarii injectoarelor. La Peugeot-ul meu, fostul proprietar incercase sa-i puna un simplu pahar decantor. Evident ca fiind pe injectie, presiunea benzinei a sfasiat sita, iar benzina se prelingea pe la imbinarea paharului cu corpul superior. Nici furtunele clasice de benzina de la Dacia pe carburatie nu rezista la presiunea pompei de benzina, am patit-o personal. Bine ca nu am luat foc. De aceea, furtunele trebuie sa fie dedicate pentru benzina si pentru presiuni mari (au o camasa de fibre textile in perete). Personal iau intotdeauna de la magazinele cu piese pentru masini straine si cer sa fie de marca. (Personal sunt fan Gates, atat la curele cat si la furtune). Filtrul trebuie neaparat sa fie din cel metalic, incapsulat. Plasticul poate crapa si hartia nu rezista la presiunea creata de pompa de injectie.
"Carburatorul" acela in sine nu e mare filozofie. Despre motorasul de ralanti am discutat deja mai sus. Iata cum se prezinta ansamblul la Peugeot 205 (Ca si la Dacia de altfel, difera doar forma "capacului":
P1010011.JPG ( Size: 90.38k ) Number of downloads: 7708


Desfacand mai departe surubul de fixare a capacului injectorului, ajungem la etapa urmatoare:
P1010002.JPG ( Size: 112.2k ) Number of downloads: 8046


Atentie! Capacul e fixat cu un singur surub, cel aflat in centrul capacului, peste care este turnata rasina, nu se desface. Acesta este responsabil de etanseitatea carcasei injectorului.

Injectorul propriu-zis este fixat prin propriile-i garnituri, se pate scoate cu un patent cu cioc tragand in sus si cu miscari laterale succesive:
P1010001.JPG ( Size: 81.24k ) Number of downloads: 7665


Daca este depusa murdarie in sita injectorului, aceasta se curata. Personal am scufundat injectorul in Decarbusolv si l-am tinut asa 30 minute. Nu am abservat sa se fi stricat ceva iar de functionat merge foarte bine.

Un alt element vizibil la desfacerea "carburatorului" il reprezinta regulatorul de presiune. Este realizat cu o membrana de panza cauciucata presata cu un arc peste orificiul de iesire al benzinei. Cand presiunea benzinei este mai mare ca forta arcului, membrana este impinsa in sus si benzina se scurge pe retur. La Peugeot 205 (probabil si la Dacia) acest relulator de presiune nu este reglabil. Ser curata si se strang bine suruburile, sa nu scape benzina.

P1010007.JPG ( Size: 99.62k ) Number of downloads: 7361


P1010034.JPG ( Size: 109.78k ) Number of downloads: 7201


P1010036.JPG ( Size: 110.25k ) Number of downloads: 1666





--------------------
Dacia Logan 1.4 MPI 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
roland
post 4 Apr 2008, 14:09
Post #1154


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.704
Joined: 18 November 04




Ca paranteza, filtrul de benzina original la Dacia Injectie este din plastic, nu din metal. Vorbim de cel de la iesirea din rezervor, nu de altele montate artizanal. Si rezista foarte bine (si scrie Bosch pe el).


--------------------
. . .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
C a t a l i n
post 4 Apr 2008, 14:37
Post #1155


______________________


Group: Members
Posts: 12.175
Joined: 21 August 06




Iată și câteva poze cu corp-clapetă montat pe Dacia. Eu zic că este identic.
p0304081437pd0.jpg
p0304081438mn8.jpg
p030408143801pm0.jpg
p0304081512tq6.jpg


--------------------
- - -
Când vrei și, și, iese nici, nici!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dyogenes
post 4 Apr 2008, 19:35
Post #1156


Membru autentic


Group: Members
Posts: 502
Joined: 23 August 05




Eu ma refeream la acele filtre "suplimentare" care abunda in magazine si sunt gandite pentru carburatie. Sunt convuns ca stiti la care ma refer.


--------------------
Dacia Logan 1.4 MPI 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ionutz_TM
post 5 Apr 2008, 17:47
Post #1157


Membru


Group: Members
Posts: 137
Joined: 11 December 07
From: Timisoara




dyogenes spune-mi te rog ce model de peugeot ai, si din ce an e ... e bine de stiut in caz de ne crapa ceva la injectie, sa cautam la dezmembrari.

Ca echivalenta am citit tot aici pe forum ca s-ar potrivi pe Dacia Li motorasul de relanti de la Opel Astra modelele '94 '95 ce ar avea tot injectie monopunct.


--------------------
DACIA 1310 Li 2001 - --//--//---
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mar10may
post 5 Apr 2008, 18:23
Post #1158


Membru autentic


Group: Members
Posts: 347
Joined: 20 February 08
From: slobozia




DACIA CLUB Locul de discutie al posesorilor de autoturisme Dacia.....aici doar cei care au Dacia injectie.....no comment


--------------------
dacia 1310 berlina 2000 - IL17EDY
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dyogenes
post 5 Apr 2008, 21:30
Post #1159


Membru autentic


Group: Members
Posts: 502
Joined: 23 August 05




I-auzi la ala... dar de cand ti se pare ca faci tu legea pe aici? Mai asteapta sa cresti un pic. Eu nu vad pe nicaieri cuvantul EXCLUSIV. Il vezi tu pe undeva? Sau toti cei care nu iti impartasesc ideile ar trebui sa plece? Te cred ca ti-ar placea sa scrii doar tu, dar pentru asta iti sugerez sa iti faci site personal.


Ionutz_TM... e un Pugeot 205 Look din 1990, motorul este TU1.


--------------------
Dacia Logan 1.4 MPI 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mar10may
post 5 Apr 2008, 21:38
Post #1160


Membru autentic


Group: Members
Posts: 347
Joined: 20 February 08
From: slobozia




nu fac eu nici o lege.asa scrie la inceputul topicului.daca erai mai atent vedeai.nu scrie "exclusiv" dar scrie "DOAR".tot cam aia este.multa bafta

5 Apr 2008, 21:41:
iar mai jos scrie ceva cu rosu.lectura placuta...

This post has been edited by mar10may: 5 Apr 2008, 21:41


--------------------
dacia 1310 berlina 2000 - IL17EDY
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
offroad39
post 5 Apr 2008, 22:23
Post #1161


Membru incepator


Group: Members
Posts: 61
Joined: 5 April 08
From: romania




Fiind nou pe acest forum salut toti membri in special pe cei ce detin [dacia injectie] printre care ma numar si eu


--------------------
dacia berlina 2000 li
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
variable_dynamics
post 6 Apr 2008, 01:01
Post #1162


Membru autentic


Group: Members
Posts: 976
Joined: 24 May 07
From: Bucuresti




Tin sa atrag atentia asupra unor DIFERENTE CONSTRUCTIVE ale corpulul-clapeta(injector) intre autoturismele Peugeot 205 - 1990 si Dacia Nova Gti/GLi, Berlina Li.

INJECTORUL este alt model. Diferentele constau in constructia acestuia(dispunerea si diametrul sitelor de filtrare).

Poza.JPG ( Size: 68.87k ) Number of downloads: 1906


In poza, la injectorul de Peugeot se pot observa 2 site de filtrare. De asemenea observati forma acestuia(un pic diferita de a injectorului de Nova). Injectorul de Nova Gti - 2000 este echipat cu O SINGURA sita de filtrare, pozitionata diferit fata de cele ale injectorului de Peugeot.

Date fiind aceste diferente, nici corpul-clapeta de Peugeot NU ESTE IDENTIC cu cel de Nova, cel putin nu constructiv, ci doar ca functionalitate.

Concret, cele doua site de filtrare prezente pe injectorul de Peugeot indica existenta unei alte configuratii a canalizatiei interne de combustibil in corpul-clapeta. Desi exista doar un singur orificiu la iesirea din regulatorul de presiune al ambelor corpuri-clapeta(a se vedea mai sus pozele lui Dyogenes si ale lui MAERSK cu regulatorul desfacut) eu cred ca traseul se bifurca sau se modifica in vreun fel in interiorul corpului-clapeta. Justificarea diferentelor constructive ar fi ca exista o multitudine de sisteme de injectie bosch, fiecare dintre acestea avand doua sau trei versiuni diferite(motronic, mono-motronic, mono-jetronic, l-jetronic,etc...) Unele(majoritatea) dintre acestea folosesc cam acelasi ansamblu corp-clapeta.

Cert e ca exista diferente de constructie si foarte probabil ca un injector de Peugeot sa nu functioneze corect intr-un corp-clapeta cu care este echipata Dacia si vice-versa. Asta cu vice-versain cazul in care injectorul de Dacia poate fi introdus in corpul-clapeta de Peugeot, desi ma indoiesc ca s-ar potrivi fizic.

Ar fi interesanta o comparatie a inscrisurilor de pe cele doua injectoare(Peugeot si Dacia), putand confirma astfel diferenta de model. In ideea asta, mentionez ce scrie pe inj. de Nova Gti:

BOSCH 0280 150 072 763 C

Poate Dyogenes ne poate furniza codul injectorului de Peugeot. Repet, am putea face o diferentiere inportanta si folositoare.

In consecinta, chiar daca acele componente ca actuatorul de relanti si potentiometrul clapetei sunt identice si pot fi luate de la dezmembrari de pe Peugeot, corpul-clapeta integral, la fel, cred ca se potriveste pe Nova.….Injectorul de pe Peugeot insa, ma indoiesc ca va functiona pe corpul-clapeta de Nova(si invers).


Numai bine.


LaterEdit: Diferentele dintre injectoare starnindu-mi curiozitatea, am facut niste sapaturi.

Rezultatul: Automobilul Peugeot 205, 11oo c.c., motor T1, an 1990 NU ESTE ECHIPAT cu acelasi sistem de injectie ca cel ce echipeaza Daciile Nova Gti,Gli, berlina Li.

tabel.jpg ( Size: 32.69k ) Number of downloads: 1371


Sursa tabelului:http://www.peugeotclub.info/page.php?65

Rezulta deci ca Dacia este echipata cu BOSCH Mono-Motronic iar Peugeot 205 - 1990 este echipata cu BOSCH Mono-Jetronic, dupa cum reiese din tabelul/link-ul de mai sus.

In consecinta, diferentele sunt justificate si este posibil sa NU FIE SINGURELE diferente! Consider inutila compararea seriilor injectoarelor, in lumina noilor descoperiri.

La fel, aveti mare grija de pe ce sistem de injectie luati piese din dezmembrari!!! Documentati-va inainte!

Suma respectelor.

This post has been edited by variable_dynamics: 6 Apr 2008, 01:49


--------------------
EX Dacia Nova GTi 2000
A little less conversation, a little more action.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
maryus_83
post 6 Apr 2008, 02:35
Post #1163


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.067
Joined: 14 April 05
From: Brasov




BOSCH Mono-Motronic fiind mai avansat decat BOSCH Mono-Jetronic. wink.gif


--------------------
Dacia/Reno Logan Ambition 1.5 dci 70cp/ Kangoo 1.5dci '08/'12
Don't forget kids... the more you post the bigger your penis is.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
offroad39
post 6 Apr 2008, 12:31
Post #1164


Membru incepator


Group: Members
Posts: 61
Joined: 5 April 08
From: romania




Dupa cum am citit ,aici se pum problemele celor cu DACIA INJECTIE. Nu stiu ce ar putea fi? Dupa cca.2-3 min de la pornire se aprinde martorul la bord al sistemului de injectie ,ar putea fi o problema?pina acum nu a mai facut asa ceva.


--------------------
dacia berlina 2000 li
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dyogenes
post 6 Apr 2008, 16:06
Post #1165


Membru autentic


Group: Members
Posts: 502
Joined: 23 August 05




Asta am si scris undeva intr-un post din acest topic, ca e mono-jetronic. Mai sunt si alte diferente. Mono-jetronic-ul nu foloseste senzor de turatie pe volanta, citeste direct impulsurile de pe delcou (are un delcou cu reluctor). Nu stiu daca un injector ar functiona sau nu, garniturile par pozitionate identic, ceea ce ma face sa cred ca acea "camera" de benzina din jurul injectorului este identica si deci ca ar putea functiona unul in locul celuilalt. Nu stiu sa existe un "circuit" deosebit al benzinei in injector, practic injectorul este supus unui flux de benzina cu presiune ridicata. Deschiderea returului nu are legatura cu injectorul, este facuta de regulatorul de presiune cu membrana. Deci nu ar fi exclus ca un injector de Peugeot sa poata fi montat pe Dacia. Sigur, nici nu pot garanta functionarea.

Offroad39, problemele ar putea fi multiple si foarte diferite. La mine ECU are un fir care daca il pun la masa pentru minim 4 secunde si maxim 10 secunde, ECU intra in sistem de diagnoza si comunica niste coduri de eroare prin intermediul martorului de injectie. Este deci foarte simplu pentru mine sa aflu ce anume nu merge.
Cum sunt bujiile? A crescut tare consumul? Ar putea fi sonda lambda.
Daca cele de mai sus nu sunt, ar putea fi aer fals pe la capacelele din corpul clapeta (cel putin eu am in spatele "carburatorului" niste orificii obturate).
Dar, prcatic ar putea fi orice, ai nevoie de o diagnoza. Daca Dacia nu are posibilitate de diagnoza cu fir pus la masa, trebuie sa o faci computerizat.


mar10may, ti se pare ca as scrie pentru cei cu Volkswagen pe carburatie?
Oricum, in ceea ce te priveste, au am o comanda foarte utila... "IGNORE USER"

This post has been edited by dyogenes: 6 Apr 2008, 16:11


--------------------
Dacia Logan 1.4 MPI 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mar10may
post 6 Apr 2008, 16:57
Post #1166


Membru autentic


Group: Members
Posts: 347
Joined: 20 February 08
From: slobozia




offroad 39 , aceeasi problema am avut o si eu mai demult,becul se aprindea in mers si ramanea asa destul de mult timp.dar nu prea am avut timp sa ma duc la service(tin sa precizez ca masina era de serviciu).a facut asa cateva zile.dupa un timp nu a mai facut.seful m a intrebat daca masina se comporta in vreun fel din cauza becului,dar nu afecta mersul cu nimc.asa ca nu i am facut nimc.problema in cazul meu a incetat singura.


--------------------
dacia 1310 berlina 2000 - IL17EDY
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
offroad39
post 6 Apr 2008, 21:19
Post #1167


Membru incepator


Group: Members
Posts: 61
Joined: 5 April 08
From: romania




Cu bujiile stau bine le-am schimbat [nu mai stiu la cîti km] nu mai pornea si am gasit furtunasul de retur la benzina rupt de la pompa de benzina.Consumul nu stiu daca a crescut nu prea circul des m-as gindi mai mult sa nu fie ceva cu aerul fals cu capacul acela negru cu 3 suruburi poate s-a deformat cumva la sonda LAMBDA nu am umblat niciodata ,prin oct2007 am testat-o pe calculator in service si au reglat relantiul etc.[dadea in nas] pina la urma mi-a spus ca e de vina catalizatorul cica e spart si nu evacueaza gazele cum trebuie am sa vad in continuare ce va mai fi .E nevoie cumva de curatat acea sonda lambda?


--------------------
dacia berlina 2000 li
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dyogenes
post 6 Apr 2008, 21:56
Post #1168


Membru autentic


Group: Members
Posts: 502
Joined: 23 August 05




Pai vezi, fa si tu intai o inspectie amanuntita. Sonda lambda se mai si colmateaza, eu o mai ard din cand in cand cu lampa de gaz, vezi ca am mai scris pe undeva cum se face. Trebuie inrosit "nasul" sondei, pana se vede portelanul alb din interior.


--------------------
Dacia Logan 1.4 MPI 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nambanidealtceva
post 6 Apr 2008, 22:19
Post #1169


Pe volan din 96


Group: Members
Posts: 335
Joined: 31 October 05
From: B U C U R E S T I




Cele mai multe semnale de avarie sunt trecatoare si nu influenteaza cu nimic mersul.. iarna cam o data la 4 porniri si mie imi ramane aprins martorul.. se stinge pe urma de unul singura cand se incalzeste motoul, sau daca nu, la a doua pornire. Sunt convins ca e sonda lambda, am problemele astea de cand am schimbat catalizatorul la nevoie (s-a rupt pe drum, un "meserias" la un service de la Cuca Macaii s-a oferit sa imi puna unul gol pentru un milion.. nu am avut de ales) si a cam frecat sonda lambda, ca nu voia sa iasa de pe cel vechi. Daca este unul dintre vacuumuri, se opreste motorul la relanti sau merge extrem de neregulat... si se si aude un suierat.. daca ai vreo bujie crapata, ai un mers prost extrem de evident, ti-ai da seama imediat. Eu zic sa incerci metoda colegului dyogenes (eu nu garantez pentru metoda, nu am incercat niciodata, asa ca o faci pe barba ta), sau sa scoti borna de la baterie pentru vreo 20 de minute si sa vezi pe urma daca mai "tipa"

This post has been edited by nambanidealtceva: 6 Apr 2008, 22:25


--------------------
Citroen C4 1.6 16V, 2005, vandut Dacia 1310 Li, 2000 (cu regret)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
popcrys
post 8 Apr 2008, 08:06
Post #1170


Membru incepator


Group: Members
Posts: 3
Joined: 8 April 08




Salut . Am o dacie pe injectie din 2000, cumparata de curand .
Intrebarea mea este cum se poate regla relantiul deaorece are momente cand merg cu masina km. intregi cu o turatie de 1200.
Se intampla , rar, ca turatia sa scada la 900 dupa 1 - 2 km.
Enervant este consumul mare de benina .
Va multumesc pentru orice sugestie, deoarece stau cam prost momentan cu bani si parca nu m-as duce pe la service .


--------------------
DACIA R 11711 1310 LI 2000 injectie - OT11MIS
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DaciaClub - Reno Bot
post Reguli topic / Topic rules
Post #


Mesaj automat









ÎN ACEST TOPIC SE EXPUN PROBLEMELE SPECIFICE DACIA INJECȚIE, adică cele legate de sistemul de injecție, și toate componentele adiacente lui, diferite de cele de pe mașinile "clasice"...

Pentru celelalte probleme, sunt deja topicuri dedicate pe aria comună CLT si Nova...


--------------------
Go to the top of the page
239 Pages « < 37 38 39 40 41 > » 
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 17th June 2025 - 23:15
Forum Renault