DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

239 Pages « < 108 109 110 111 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> dacia injectie, exclusiv sistemul de injectie (berlina/nova)

4NDR31
post 27 Jun 2010, 23:44
Post #3251


Membru incepator


Group: Members
Posts: 27
Joined: 2 April 10




Nu am gpl, si mi-am mai adus aminte ca nici filtrul de benzina nu a fost schimbat biggrin.gif......schimbul de ulei il fac la 10.000km, pun doar ulei elf.....oricum masina se duce cat de cat , prind in linie dreapta 140km/h

Solutia ar fi sa-i reglez curbutotii si tachetii + schimb filtru benzina, corect?


--------------------
Dacia 1310 Li DACIA Masina adevarata:)) - VS 03 ACP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
iuliano_smile
post 28 Jun 2010, 08:32
Post #3252


Dependent de D1300


Group: Members
Posts: 1.217
Joined: 5 November 08
From: Ploiesti




QUOTE(DaII @ 27 Jun 2010, 20:56)
sa vad daca am inteles bine...deci virul e tras pana undeva sub servo-frana?si de acolo i-l trag eu mai departe?
*


Deci se dau ceasurile jos, se studiaza putin mufele, se gaseste mufa(respectiv pinul) la care trebuie sa te legicu firul dela turometru, se pune papuc "special"(de bord de dacie, de solenza ,de sn)

QUOTE(CGDBZ @ 27 Jun 2010, 21:47)
Din cate stiu eu turometrele pentru daciile pe injectie nu sunt la fel ca cele pentru daciile pe carburator , ar fi bine sa te interesezi la cineva care se pricepe sau care a pus un astfel de turometru nu de alta dar sa nu-l strici.
*


Sunt absolut identice cu o singura diferenta. O amarata de rezistenta care trebuie micsorata.
Respectiv
QUOTE
Ghitza cauta pe topicul scheme electronice la pag 2. Scheam este a lui dyogenis.
Tu trebuie rca rezistenta aia de 82 de kile sa o micsorezi  . O pui de 6.5 kilo.



Bafta la montat.


--------------------
Dacia Solenza si o Berlina Furioasa 2004 Scala cu 1980 editia de Lux
Schimb iluminarea la masini:tablouri de bord, plafoniere.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DaII
post 28 Jun 2010, 09:06
Post #3253


DaII


Group: Members
Posts: 159
Joined: 24 September 09
From: Bucuresti




cred ca-l stiti pe stefan(hyena) ceasurile din a doua poza au ajuns la el sa mi le faca(modifice si mie) si daia el se pricepe sa le puna sa le dea jos si multe altele dar nu stiu nici eu nici el treaba cu turometru...daia am intrebat


--------------------
Dacia 1310 berlina 2004 - IF-31-CLA
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
iuliano_smile
post 28 Jun 2010, 09:25
Post #3254


Dependent de D1300


Group: Members
Posts: 1.217
Joined: 5 November 08
From: Ploiesti




QUOTE(DaII @ 28 Jun 2010, 09:06)
cred ca-l stiti pe stefan(hyena) ceasurile din a doua poza au ajuns la el sa mi le faca(modifice si mie) si daia el se pricepe sa le puna sa le dea jos si multe altele dar nu stiu nici eu nici el treaba cu turometru...daia am intrebat
*


Pai daca vrei si turometru roagal daca poate sa ma contacteze si ii explic eu cum vine toata treaba. Acum te intelegi cu el la pret tongue.gif .


--------------------
Dacia Solenza si o Berlina Furioasa 2004 Scala cu 1980 editia de Lux
Schimb iluminarea la masini:tablouri de bord, plafoniere.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
iulian347
post 28 Jun 2010, 13:09
Post #3255


Membru incepator


Group: Members
Posts: 5
Joined: 27 June 10




va rog inca odata zicetimi si mie de unde pot face rost de schema electrica a daciei pe injectie 1310...tot timpul se aprinde beculetul excl.gif de la frana si nu e de la pompa de frana (papuc)....face masa undeva dar nu stiu unde nedumerire.gif va rog ajutatima rugaciune.gif


--------------------
dacia Dacia 2003 Break 1310 - iaskaj
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
CRICOCI
post 28 Jun 2010, 13:45
Post #3256


Membru Autentic


Group: Members
Posts: 277
Joined: 21 April 08




daca nu e de la pompa,atunci e de la placutele de frana ca ai si acolo fire care pun la masa cand se tocesc.

This post has been edited by CRICOCI: 28 Jun 2010, 14:35


--------------------
Dacia 1400 2000 Li
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Lucian dor
post 28 Jun 2010, 14:41
Post #3257


Lucian2


Group: Members
Posts: 3
Joined: 28 June 10




Am si eu o dacie din 2002 1307 duble cab motor 1600cmc monoinjectie Bosch.
Am schimbat garnitura de chiuloasa, la sfarsitul operatiunilor de montare nu mai porneste -lipsa injectie( inainte de reparatie motorul functiona). Am schimbat: cititorul de pe volanta, injectorul bosch, calculatorul ( de pe alta masina), pompa de benzina functioneaza, curatate mufe, cabluri desfacute si verificat continuitati = nimic - lipsa injectie.
Daca ma puteti ajuta, ce sa mai verific . Eventual niste tensiuni in mufe sau schita electrica.


--------------------
dacia 1307 dubla cabina injectie 2002 - TM 08 YNK
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DaII
post 28 Jun 2010, 23:14
Post #3258


DaII


Group: Members
Posts: 159
Joined: 24 September 09
From: Bucuresti




QUOTE(iuliano_smile @ 28 Jun 2010, 09:25)
Pai daca vrei si turometru roagal daca poate sa ma contacteze si ii explic eu cum vine toata treaba. Acum te intelegi cu el la pret  tongue.gif .
*



pretul nu stiu..nu am discutat eu i-l consider prieten si cred k si el pe mine..ne ajutam cu ce putem o-sa ii spun sa te contacteze


--------------------
Dacia 1310 berlina 2004 - IF-31-CLA
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
iuliano_smile
post 29 Jun 2010, 08:30
Post #3259


Dependent de D1300


Group: Members
Posts: 1.217
Joined: 5 November 08
From: Ploiesti




QUOTE(Lucian dor @ 28 Jun 2010, 14:41)
Am si eu o dacie din 2002  1307 duble cab motor 1600cmc monoinjectie Bosch.
Am schimbat garnitura de chiuloasa, la sfarsitul operatiunilor de montare nu mai porneste -lipsa injectie( inainte de reparatie motorul functiona). Am schimbat: cititorul de pe volanta, injectorul bosch, calculatorul ( de pe alta masina), pompa de benzina functioneaza, curatate mufe, cabluri desfacute si verificat continuitati = nimic - lipsa injectie. 
Daca ma puteti ajuta, ce sa mai verific . Eventual niste tensiuni in mufe sau schita electrica.
*


Esti sigur ca ti se mai alimenteaza calculatorul? Ti se aprinde ecul in bord de la injectie?

QUOTE(DaII @ 28 Jun 2010, 23:14)
pretul nu stiu..nu am discutat eu i-l consider prieten si cred k si el pe mine..ne ajutam cu ce putem o-sa ii spun sa te contacteze
*


Eu am zis ca idee...sper ca nu te superi pe mn unsure.gif


--------------------
Dacia Solenza si o Berlina Furioasa 2004 Scala cu 1980 editia de Lux
Schimb iluminarea la masini:tablouri de bord, plafoniere.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Paulorossi
post 29 Jun 2010, 12:15
Post #3260


Ing. electro-automatist BEIUS-STEI


Group: Members
Posts: 1.133
Joined: 27 January 10
From: Bihor-Stei




Salut prieteni.
Am tot asteptat un raspuns pt problema mea la Tips & Tricks dar nu a fost nimeni dispus sa mi-l dea.
Temporizatorul pentru stergatoarele de la parbriz,dacia injectie, are temporizare in trepte,adica 4, sau e cu temporizare variabila fara trepte?

This post has been edited by Paulorossi: 29 Jun 2010, 12:17


--------------------
dacia 1310Li 2002
Ing. electro-automatist BEIUS-STEI
Instalatii electrice si automatizari de calitate/service/modificari/reparatii
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
iulian347
post 29 Jun 2010, 12:36
Post #3261


Membru incepator


Group: Members
Posts: 5
Joined: 27 June 10




nui asha ca filtrul de benzina la dacia injectie se afla in dreapta (sub capota), spre torpedou????????? gun3.gif


--------------------
dacia Dacia 2003 Break 1310 - iaskaj
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ov
post 29 Jun 2010, 12:38
Post #3262


Academician doctor inginer, savant de renume mondial


Group: Moderatori
Posts: 7.522
Joined: 11 November 03
From: Bucuresti




QUOTE(Paulorossi @ 29 Jun 2010, 13:15)
Salut prieteni.
Am tot asteptat un raspuns pt problema mea la Tips & Tricks dar nu a fost nimeni dispus sa mi-l dea.
Temporizatorul pentru stergatoarele de la parbriz,dacia injectie, are temporizare in trepte,adica 4, sau e cu temporizare variabila fara trepte?
*



depinde cum ai nimerit. Sunt 3 modele - in trepte/variabila/fara radmasa.gif

QUOTE(iulian347 @ 29 Jun 2010, 13:36)
nui asha ca filtrul de benzina la dacia injectie se afla in dreapta (sub capota), spre torpedou????????? gun3.gif
*



nu e asa, si 2 - nu mai scrie ca pe irc wink.gif


--------------------
Dacia 1300 1972
when life gives you lemon, make lemonade
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Paulorossi
post 29 Jun 2010, 13:53
Post #3263


Ing. electro-automatist BEIUS-STEI


Group: Members
Posts: 1.133
Joined: 27 January 10
From: Bihor-Stei




Ov,exista pe masina unul care nu functioneaza.Se aude clic doar cand il treci pe pozitia ON in rest pe toata plaja lui de actionare nu se mai aude ca si la cele in trepte,deci ce sa inteleg?


--------------------
dacia 1310Li 2002
Ing. electro-automatist BEIUS-STEI
Instalatii electrice si automatizari de calitate/service/modificari/reparatii
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
djeo89
post 29 Jun 2010, 19:43
Post #3264


Membru incepator


Group: Members
Posts: 1
Joined: 19 May 08




Stie cineva de ce intră ulei in circuitul de răcire de la o dacie (1400) model 2003 ?
Mersi smile.gif


--------------------
dacia 1310 2003 - BR-XX-eok
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
CRICOCI
post 29 Jun 2010, 20:44
Post #3265


Membru Autentic


Group: Members
Posts: 277
Joined: 21 April 08




,,djeo89;;:Garnitura de chiloasa arsa.


;paulorosii,,:sa intelegi ca ai din ala cu temporizare variabila fara trepte, asa cum a zis si ov asa cum am si eu, deci este ca un pontentometru de volum cu cat il dai mai spre maxim cu atat sterge mai des.

This post has been edited by CRICOCI: 30 Jun 2010, 10:51


--------------------
Dacia 1400 2000 Li
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ciorapel
post 30 Jun 2010, 12:43
Post #3266


Membru autentic


Group: Members
Posts: 435
Joined: 31 December 08




Există pe Dacii temporizare pe trepte ? : huh.gif


--------------------
r m 2
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
catalin_85
post 30 Jun 2010, 12:59
Post #3267


Membru incepator


Group: Members
Posts: 27
Joined: 19 November 08




Hai sa va zic vejnica mea problema la masina adica franele 04.gif , nu am frane mai deloc si i-am schimbat la pompa toate prostiile din ea( arcuri, garnituri si ce mai era pe acolo),placute, ferodouri cilindri pe spate, T-ul de pe punte, repartitorul de 3 ORI si conductele ce vin de la pompa la repartitor, i-am facut aerisirea la frane si cam 2 saptamani aveam frane si acum iar nu mai am frane m-a inebunit, nu stiu ce sa-i mai fac, asa ca am nevoie de ajutor.
Ma gandesc ca tot de la repertitor ar fi buba dar nu se mai gasesc originali decat de ASAM si am schimbat 3 pana acum.
Sa va povestesc ce am patit ieri, veveam acasa si o femei in fata mea a pus frana brusc am pus si eu sa oprit dar mai greu promblema este cand am vrut sa plec, pedela de frana era si mai moale si tinea jos de tot si masina mergea infranata ca si cum ar fi fost frana de mana trasa, am oprit masina apoi am pornit-o iar si pedala isi revenise, deci intrebarea mea este de ce mergea masina infranata dupa o frana brusca? sa fie tot de la repartitor?
Sper ca ati inteles ceva din ce-a ce am zis.

This post has been edited by catalin_85: 30 Jun 2010, 13:02


--------------------
dacia berlina 1310 Li 2002
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
CGDBZ
post 30 Jun 2010, 13:03
Post #3268


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.487
Joined: 8 July 09
From: BZ




Problema ta cred ca este din pompa de frana.Fa urmatoarea proba , cu motorul pornit , stand pe loc , frana de mana sa nu fie trasa , apesi cat poti de usor pe pedala de frana , daca aceasta se duce usor pana la fund trebuie neaparat sa schimbi pompa de frana sau sa-i faci reparatie capitala (schimbat garnituri si pistonase).


--------------------
- - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
catalin_85
post 30 Jun 2010, 13:06
Post #3269


Membru incepator


Group: Members
Posts: 27
Joined: 19 November 08




Pai i-am schimbat garnituri, pistonase, arcuri tot ce era in pompa de frana.

A si uitasem cand pun frana trosneste ceva (dar nu mereu) in spate.

This post has been edited by catalin_85: 30 Jun 2010, 13:08


--------------------
dacia berlina 1310 Li 2002
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
CGDBZ
post 30 Jun 2010, 13:10
Post #3270


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.487
Joined: 8 July 09
From: BZ




Rotile se mai blocheaza din cauza garniturilor de la etriere dar in acest caz pedala nu se "inmoaie" .
Edit : Eu la dacia lui tata tot asa am schimbat garnituri ,pistonase si frana buna tot nu aveam pana nu am pus pompa de frana cu totul si cilindri spate tot cu totul .

This post has been edited by CGDBZ: 30 Jun 2010, 13:15


--------------------
- - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
catalin_85
post 30 Jun 2010, 13:23
Post #3271


Membru incepator


Group: Members
Posts: 27
Joined: 19 November 08




Deci zici ca nu este de la repartitor si cu trosnitul ala pe spate cand pui frana de la ce o fi ? sau nu ai patit-o pana acum?


--------------------
dacia berlina 1310 Li 2002
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Lucian dor
post 30 Jun 2010, 13:55
Post #3272


Lucian2


Group: Members
Posts: 3
Joined: 28 June 10




Da, se aprinde becul de la injectie la punerea contactului iar dupa invartirea motorului pompa de benzina isi termina ciclul, dupa care becul se stinge. Clapeta din carburator ramane uscata.


--------------------
dacia 1307 dubla cabina injectie 2002 - TM 08 YNK
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ionut_Nedelcu
post 30 Jun 2010, 14:27
Post #3273


Membru autentic


Group: Members
Posts: 364
Joined: 24 September 09




Aceeasi problema cu trosnitul pe spate cand franez o am si eu. La urmatorul schimb de ulei o sa arunc o privire sa vad, poate o fi vreo bucsa ceva.


--------------------
Ex. dacia 1300/1310 Opel Vectra 1.8 16V 2001 - CT-05-NSI
"Oamenii nu se schimba, ci devin pe zi ce trece ceea ce sunt de fapt."
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
kog
post 30 Jun 2010, 14:56
Post #3274


epuri orijinali


Group: Members
Posts: 1.916
Joined: 27 November 08
From: Lipova - Arad




cauta pe la threadurile "probleme cu franele" Era o idee buna sa pui o pompa noua. Cat despre troznitul ala pot fi doua cauze -tendoanele care tin puntea au bucsele uzate, sau talerul rotii si-a facut joc pe suruburi(se rezolva prin inlocuire sau sudura)

This post has been edited by kog: 30 Jun 2010, 14:57


--------------------
Dacia 1310 1989 TLX - AR-05-DGF
Daa... prea rapid, daa... prea furios
Io merg cu Dacia, iar tu pa jos...
"ti ciuda ca consum putin?" by argon
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bozzo
post 1 Jul 2010, 09:03
Post #3275


Membru amarat...cu statie CB


Group: Members
Posts: 554
Joined: 17 April 09
From: Bucuresti




Trosnitul pe spate poate fi de la cele 4 suruburi care tin talerul pe punte.
La mine se auzea usor si am verificat, mai trebuiau stranse putin. Daca vrei sa le strangi o sa fie nevoie sa scoti rulmentul cu presa si apoi sa-l bati la loc.


--------------------
Renault Symbol 1.4 2007 - B-XX-HAM
Intek M-760 + Sirio ML 145 Wouxun KG-UVD1P
Dacia - aventura continua...in fiecare zi!!!
[B]YO3IIX 233-SP-45[/B]
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
CRICOCI
post 1 Jul 2010, 09:04
Post #3276


Membru Autentic


Group: Members
Posts: 277
Joined: 21 April 08




[quote=catalin_85,30 Jun 2010, 12:59]
Pompa e sigur in raport de frane am devenit expert la cate probleme am avut cu ea, alaltaieri am schimbat o si eu tot de la o frana brusca doar ca mie mia ramas pedala tare, dupa care am aerisit o si sa inmuiat puna nu mai aveam frane deloc, cand zic deloc adica deloc o opream numai cu frna de mana, daca schimbi pompa nu mai lua de asam ia de master este 85lei, cat despre zgomotul ala pe spate eu lam avut din cauza ca nu a fost strans oala aia rotunda care vina prins capacul ala cu prezoane, nu stiu cum ii zice,.

This post has been edited by CRICOCI: 1 Jul 2010, 09:04


--------------------
Dacia 1400 2000 Li
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bozzo
post 1 Jul 2010, 09:16
Post #3277


Membru amarat...cu statie CB


Group: Members
Posts: 554
Joined: 17 April 09
From: Bucuresti




QUOTE
va rog inca odata zicetimi si mie de unde pot face rost de schema electrica a daciei pe injectie 1310...tot timpul se aprinde beculetul  de la frana si nu e de la pompa de frana (papuc)....face masa undeva dar nu stiu unde  va rog ajutatima 


Care beculet ti se aprinde? Semnul exclamarii sau beculetul de la placutele de frana, cel galben?
Daca e beculetul galben de la placutele de frana, verifica daca mai ai senzori la placutele de frana, daca nu, verifica firul care mergea la senzori, poate a fost taiat si nu a fost izolat bine, si iti face masa cateodata.
Daca e beculetul cu semnul exclamarii ori sonda de icp face figuri, daca i-ai scos firul la fel iti face? Sau poate fi contactul de la frana de mana sa ramana blocat si sa stea becul aprins. Sau firul care duce la contactul franei de mana face masa.
Scoate pe rand firul de la sonda ICP si vezi daca se mai aprinde. Daca da scoate si papucul contactului franei de mana. Daca si atunci se aprinde incepi sa verifici firele care duc catre sonda ICP si contactul de la frana de mana.


--------------------
Renault Symbol 1.4 2007 - B-XX-HAM
Intek M-760 + Sirio ML 145 Wouxun KG-UVD1P
Dacia - aventura continua...in fiecare zi!!!
[B]YO3IIX 233-SP-45[/B]
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
CRICOCI
post 1 Jul 2010, 10:16
Post #3278


Membru Autentic


Group: Members
Posts: 277
Joined: 21 April 08




QUOTE(bozzo @ 1 Jul 2010, 09:16)
catre sonda ICP si contactul de la frana de mana.
*



Pai contactul ala de la frana de mana are alt beculet in bord, sau cel putin asa e la mine.


--------------------
Dacia 1400 2000 Li
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
variable_dynamics
post 1 Jul 2010, 11:19
Post #3279


Membru autentic


Group: Members
Posts: 976
Joined: 24 May 07
From: Bucuresti




QUOTE(bozzo @ 1 Jul 2010, 09:03)
Daca vrei sa le strangi o sa fie nevoie sa scoti rulmentul cu presa si apoi sa-l bati la loc.
*



Cu extractorul, cred ca vrei sa zici. wink.gif

Spor la reparatii!
Numai bine.


--------------------
EX Dacia Nova GTi 2000
A little less conversation, a little more action.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
catalin_85
post 1 Jul 2010, 12:22
Post #3280


Membru incepator


Group: Members
Posts: 27
Joined: 19 November 08




Ok am sa schimb si pompa de frana (asta cand o-i face rost de bani radmasa.gif ) sa vedem cum se prezinta.
Daca stiam de treaba cu talerul il verificam acu cam o luna cand am schimbat rulmentii.

P.S. am sa revin cu detalii cand o-i schimba pompa de frana.

Ms pt informatii

This post has been edited by catalin_85: 1 Jul 2010, 12:23


--------------------
dacia berlina 1310 Li 2002
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DaciaClub - Reno Bot
post Reguli topic / Topic rules
Post #


Mesaj automat









ÎN ACEST TOPIC SE EXPUN PROBLEMELE SPECIFICE DACIA INJECȚIE, adică cele legate de sistemul de injecție, și toate componentele adiacente lui, diferite de cele de pe mașinile "clasice"...

Pentru celelalte probleme, sunt deja topicuri dedicate pe aria comună CLT si Nova...


--------------------
Go to the top of the page
239 Pages « < 108 109 110 111 > » 
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 15th June 2025 - 08:36
Forum Renault