DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

239 Pages « < 191 192 193 194 195 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> dacia injectie, exclusiv sistemul de injectie (berlina/nova)

AndreiMel92
post 11 Feb 2012, 21:23
Post #5761


http://www.daciaclub.ro/Dacia-1310-Db-08-TBO-t234431.html


Group: Members
Posts: 241
Joined: 3 August 11




QUOTE(Iantela @ 11 Feb 2012, 22:21)
Revin si eu cu o problema. Acum ca a venit frigul au inceput si probleme cu pornirea, mai exact nu vrea sa porneasca fara acceleratie, invarte electromotorul dar nu vrea sa porneasca! Acum 20 min a pornit fara acceleratie dar statea la 200 de turatii, deci inchipuitiva cum facea motorul. Cand o pornesc cu acceleratie si o tin turata din pedala tremura toata masina parca o zguduie cineva! Fenomenul asta tine vreo 30 de secunde dupa care pot sa o las si merge frumos! Stie cineva de ce face asa??
*


pai nu e motorasul pas cu pas?


--------------------
Dacia 1310 Li Noiembrie 2003 - DB 08 TBO
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nikuniku
post 11 Feb 2012, 21:26
Post #5762


Nu ne tragem din maimuță,dar ne îndreptăm cu pași repe


Group: Members
Posts: 2.862
Joined: 14 January 11
From: bucuresti




Iantela doua piese ai de schimbat pe masina
1-motorasu de relantii
2-sonda de apa,cea cu 2 fire
incearca cu altele de la masina lu vecinu,daca merge le poti cumpara,daca tot asa face vezi cablaju de la ECU la motoras si la sonda de apa


--------------------
opel zafira f75 1.6-16valve
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ghitza
post 11 Feb 2012, 22:43
Post #5763


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.806
Joined: 23 April 08
From: ARAD




Revin la problema mea din urma cu mersu aiurea pe benzina asta dupa ce merg pe gpl ,v-am zis ca am setat din jumperi modulu gpl la 1234 pe OFF si tin sa va zic ca merge fara probleme acum masina si pe benzina si pe gpl cu e si normal
Cine doreste am mpp,sonda lambda si corp/clapeta ,vbim pe PM


--------------------
Dacia/BMW 316i an 99 1310 li 2003 Berlina - Ar-07-GIB/BG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vespukci
post 11 Feb 2012, 23:34
Post #5764


vespukci


Group: Members
Posts: 230
Joined: 15 June 10




Salutare

As vrea sa stiu, unde este socul electronic, in ce componenta a injectiei, imi cer scuze daca e formulat aiurea. Cum imi pot da seama daca masina merge cu socul tras incontinuu. Am avut surpriza sa gasesc benzina in ulei, si am fost nevoie sa-l schimb, acu caut cauza.

Merci


--------------------
Ford Dacia 2000
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adriano94
post 12 Feb 2012, 00:54
Post #5765


Membru autentic


Group: Members
Posts: 279
Joined: 30 May 09




"socul electronic" este format din senzorul de pe chiuloasa si motorasul pas cu pas,ca sa vezi daca merge cu socul tras te uiti la turatie,cand se incalzeste at trebuii sa scada la 800rot/min


--------------------
dacia 1310 2002 Li - XX 11 NED
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ghitza
post 12 Feb 2012, 10:51
Post #5766


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.806
Joined: 23 April 08
From: ARAD




VESPUCKI:socu electric cum zice si adriano ,dar ai scris pe celalalt topic ca tu o tinei accelereta la 2000?DE CE,nu crezi ca ii ajunge cat o tine socu adica motorasu de la clapeta sau de ce,pe lanaga ca manca si mult asa accelereta cum o tineai faci si uzura mare in motor si de aici uzura in segmenti de unde si benzina in ulei,nu ai ce sa apesi acceleratia ,pornesti si o lasi ca isi face ea treaba ,fa un test de compresie si ne zici ce valori ai sigur ai undeva la 6


--------------------
Dacia/BMW 316i an 99 1310 li 2003 Berlina - Ar-07-GIB/BG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vespukci
post 12 Feb 2012, 11:15
Post #5767


vespukci


Group: Members
Posts: 230
Joined: 15 June 10




Unde as putea sa fac un test de compresie?


--------------------
Ford Dacia 2000
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ghitza
post 12 Feb 2012, 11:48
Post #5768


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.806
Joined: 23 April 08
From: ARAD




La un service daca nu ai tu compresmetru.si vezi ce valori ai pe fiecare cilindru


--------------------
Dacia/BMW 316i an 99 1310 li 2003 Berlina - Ar-07-GIB/BG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ionas31
post 12 Feb 2012, 12:36
Post #5769


Membru incepator


Group: Members
Posts: 58
Joined: 4 January 10




Nu mai merge!
Dupa ce am schimbat corpul injector a mers masina foarte bine, timp de o zi. Azi de dimineata am vrut sa plec cu ea si am constata ca a revenit problema. Nu am reusit sa plec cu ea dupa loc. Eu ce sa mai cred?! Ca nu e de la cititorul acela? Dar de ce a mers ieri (si inca foarte bine)? Singura rezolvare cred ca ramane testerul.


--------------------
dacia berlina 2004
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ghitza
post 12 Feb 2012, 12:53
Post #5770


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.806
Joined: 23 April 08
From: ARAD




Eu tot va zic dar nu ascultati sa o puneti pe tester innainte de a sari sa schimbati la nimereala


--------------------
Dacia/BMW 316i an 99 1310 li 2003 Berlina - Ar-07-GIB/BG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ionas31
post 12 Feb 2012, 14:30
Post #5771


Membru incepator


Group: Members
Posts: 58
Joined: 4 January 10




Eu te inteleg,dar nu gasesc tester. Am fost prin Bv si nu am gasit nicaieri. Ce sa fac? Eu stiu pe cineva care are tester,dar e di PH si cum ajung pana acolo?


--------------------
dacia berlina 2004
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adriano94
post 12 Feb 2012, 15:45
Post #5772


Membru autentic


Group: Members
Posts: 279
Joined: 30 May 09




depinde ce tester are,poate ajunge el la tine wink.gif


--------------------
dacia 1310 2002 Li - XX 11 NED
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ghitza
post 12 Feb 2012, 16:13
Post #5773


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.806
Joined: 23 April 08
From: ARAD




incearca cu seringa sa o alimentezi sa vezi mai face asa ?vezi mufele sa faca bine contact


--------------------
Dacia/BMW 316i an 99 1310 li 2003 Berlina - Ar-07-GIB/BG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ionas31
post 12 Feb 2012, 16:45
Post #5774


Membru incepator


Group: Members
Posts: 58
Joined: 4 January 10




motorul merge foarte bine la relanti,pot sa il accelerez in gol. Problema e atunci cand bag in viteza si incep sa dau drumu la ambreiaj. In sarcina moare.


--------------------
dacia berlina 2004
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ghitza
post 12 Feb 2012, 17:24
Post #5775


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.806
Joined: 23 April 08
From: ARAD




Eu zic ca e ceva din alimentare,pompa -regulator sau presiune scazuta si nu mentine presiunea constant ,verifica firtunele chira si cele dintre pompa si capacu ei de pe rezervor +furtunele panna in fata ,o pompa de schimb ar fi binevenita sa faci o proba


--------------------
Dacia/BMW 316i an 99 1310 li 2003 Berlina - Ar-07-GIB/BG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
george 07
post 12 Feb 2012, 17:26
Post #5776


Membru


Group: Members
Posts: 166
Joined: 4 February 10




ionas31 , decupleaza mufa de la sonda lamda si fa o proba asa cu ea (aceeasi simtoma o avea masina socrului meu , am schimbat si calculatorul si tot asa functiona , pana am decuplat sonda aceasta a ramas ultima si surpriza : dupa decuplarea sondei tragea de rupea ) o sonda noua in Bucuresti ~200 lei , decupleaza mufa si fa oproba asa la urma cumperi .


--------------------
dacia logan 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ionas31
post 14 Feb 2012, 16:43
Post #5777


Membru incepator


Group: Members
Posts: 58
Joined: 4 January 10




Sa va spun care era problema: firul de plus care duce la electromotor imi facea un mic scurt. Nu inteleg legatura,dar masina merge bine acum. Cred ca atunci cand am schimbat corpul injector am atins si de fir si l-am miscat,pt ca a mers masina in ziua aia,apoi o fi cazut la loc si atingea. Oricum nu imi imaginamca problema e atat de simpla.
Multa bafta!


--------------------
dacia berlina 2004
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ghitza
post 14 Feb 2012, 20:38
Post #5778


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.806
Joined: 23 April 08
From: ARAD




firu ala ii +la ECu injectie


--------------------
Dacia/BMW 316i an 99 1310 li 2003 Berlina - Ar-07-GIB/BG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
panter1
post 16 Feb 2012, 16:15
Post #5779


Membru autentic


Group: Members
Posts: 792
Joined: 26 February 09
From: Bucuresti




am si eu o problema de la un timp.. de la 2800 Rot/min in sus scoate un uruit grav in orice treapta de viteza.. parca si vibreaza.. de la 95km/h in sus nu te mai auzi om cu persoana si nu stiu de ce.. si a.. urca greu in turatii mari.. Nu mai prind 135 pe GPL doar cand merg un pic in vale.. face acest zgomot si pe benzina si pe GPL..

tobele sunt schimbate, nu e de la asta.. sa fie oare catalizatorul? Culbutorii sunt reglati periodic de catre mine.. in turatii mici merge bine motorul, ce ar putea fi?

This post has been edited by panter1: 16 Feb 2012, 16:16


--------------------
Dacia 1310 2002
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ghitza
post 16 Feb 2012, 18:43
Post #5780


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.806
Joined: 23 April 08
From: ARAD




Scoate sonda lambda din tubu primar si mergi fara ea sa vezi mai face (asa afli daca ii sau nu infundat catalizatoru) si te mai uita la colieru tot de pe tubu primar care e innainte de sonda lambda prins pe tub si face legatura si suportu ala mai triunghiular ce se prinde de motor (il vezi cum te uiti pe langa electromotor in jos) smile.gif

This post has been edited by ghitza: 16 Feb 2012, 18:44


--------------------
Dacia/BMW 316i an 99 1310 li 2003 Berlina - Ar-07-GIB/BG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
fullhouse
post 16 Feb 2012, 18:55
Post #5781


Membru autentic


Group: Members
Posts: 771
Joined: 13 June 07
From: Satu Mare




Nu puteti face si voi o poza cu acel colier de dinaintea sondei lambda, ca eu nu am asa ceva, n-am avut de cand am masina. Ca daca nu e, sa-mi pun si eu biggrin.gif
E colier simplu de esapament? Sau e ceva mai special?

This post has been edited by fullhouse: 16 Feb 2012, 18:56


--------------------
dacia 1310 Li 2000
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
panter1
post 16 Feb 2012, 19:46
Post #5782


Membru autentic


Group: Members
Posts: 792
Joined: 26 February 09
From: Bucuresti




QUOTE(ghitza @ 16 Feb 2012, 18:43)
Scoate sonda lambda din tubu primar si mergi fara ea sa vezi mai face (asa afli daca ii sau nu infundat catalizatoru) si te mai uita la colieru tot de pe tubu primar care e innainte de sonda lambda prins pe tub si face legatura si suportu ala mai triunghiular ce se prinde de motor (il vezi cum te uiti pe langa electromotor in jos) smile.gif
*



te referi la imbinarea dintre teava care vine de la catalizator si galeria aia de evacuare? si ce sa vad la acel colier?

iar daca scot sonda.. pe gaurica aia vor putea sa iasa gazele care nu apuca sa iasa pe esapament?

This post has been edited by panter1: 16 Feb 2012, 19:46


--------------------
Dacia 1310 2002
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ghitza
post 16 Feb 2012, 21:27
Post #5783


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.806
Joined: 23 April 08
From: ARAD




Da la acel colier ma refer ,vezi sa mai il ai acolo si sa il strangi daca joaca pe teava ,si gazele iasa fi fara griji cel putin vezi o imbunatatire


--------------------
Dacia/BMW 316i an 99 1310 li 2003 Berlina - Ar-07-GIB/BG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vespukci
post 20 Feb 2012, 09:49
Post #5784


vespukci


Group: Members
Posts: 230
Joined: 15 June 10




Salutare

Cred ca iar imi baga benzina in ulei. Nu am unde aici in zona mea unde sa fac un test de compresie, dar cred ca sigur sunt segmentii, se accelereaza greu masina, greu trec de 3000 rpm. Am testat alimentarea cu benzina, nu e de acolo, pompa functioneaza in parametri normali. Cand o pornesc dimineata nu merge rotund, parca ar da rateuri mici mici, la toba finala se simte. Plus ca azi dimineata mi s-a blocat si termostatul pe deschis, nu se mai incalzeste motorul. Oleaca mai am si-mi iau alta masina daca o mai tine mult asa tongue.gif .

Acuma aveti alte idei, sau cat poate sa ma ajunga o segmentare?

Merci!


--------------------
Ford Dacia 2000
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ghitza
post 20 Feb 2012, 12:10
Post #5785


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.806
Joined: 23 April 08
From: ARAD




Daca o faci tu nu treci de 150 roni ,100 segmenti+garnitura de chiulasa, mai ceva antigel cam pe acolo daca faci schimbu de ulei atunic treci putin peste


--------------------
Dacia/BMW 316i an 99 1310 li 2003 Berlina - Ar-07-GIB/BG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
panter1
post 21 Feb 2012, 10:32
Post #5786


Membru autentic


Group: Members
Posts: 792
Joined: 26 February 09
From: Bucuresti




revin cu o problema.. de seara pana dimineata mi se intoarce benzina de pe tur in rezervor, rezultatul este ca dau 7 chei si degeaba.. se intoarce toata pana se dezamorseaza si pompa.. adica se invarte in gol fara benzina..

in fiecare dimineata aproape sunt nevoit sa scot turul si sa trag benzina cu gura pe furtun apoi sa dau la automat ca sa porneasca.. nu stiu ce sa ii mai fac, nu stiu unde sa gasesc o supapa de unic-sens pentru BENZINA, caci de aer am vazut ca exista cele la aeroterma din plastic dar pe benzina nu cred ca rezista.. dati-mi o idee, de la ce masina sa ímprumut.

Mi se pare ca pompa de benzina are aceasta supapa si ar trebui sa dau 250 ron pentru alta pompa noua, ea merge bine si nu are rost sa o schimb doar pentru asta


--------------------
Dacia 1310 2002
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nikuniku
post 21 Feb 2012, 16:13
Post #5787


Nu ne tragem din maimuță,dar ne îndreptăm cu pași repe


Group: Members
Posts: 2.862
Joined: 14 January 11
From: bucuresti




panter1 merge bine,fuge masina de rupe,si uite ca a venit si vremea concediului,te duci la munte si te lasa pompa de benzina,ce faci atunci?lasi masina so pape ursu,sau iti pare rau ca nu ai cumparat o pompa de benzina
vezi sa nu ai vreun furtun din rezervor fisurat/intepat costa mai putin decat o pompa
vezi sa nu cumperi de ASAM ca te lasa cand tie lumea mai draga(pompa)

This post has been edited by nikuniku: 21 Feb 2012, 16:14


--------------------
opel zafira f75 1.6-16valve
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vespukci
post 23 Feb 2012, 09:25
Post #5788


vespukci


Group: Members
Posts: 230
Joined: 15 June 10




SAlutare

Este posibil din cauza termostatului, care deschidea pe la 70 grade, rar ajungea la 89, cumva sa nu fi functionat ceva cum trebuie si sa-mi ajunga benzina in ulei?

MErci!


--------------------
Ford Dacia 2000
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tynn
post 23 Feb 2012, 09:46
Post #5789


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.222
Joined: 3 August 05
From: Constanta




Este posibil, daca temperatura lichidului de racire nu ajungea la cea de regim normal, calculatorul injecta mai multa benzina si motorul mergea innecat. Surplusul de benzina se condensa pe oglinda cilindrului si se amesteca cu uleiul, dupa care ajungea in baie.
Este o varianta de luat in calcul si asta...


--------------------
Dacia Logan 1.4 MPI 2008
Dacia Duster Prestige 4x4 Dci 2015
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
panter1
post 24 Feb 2012, 14:47
Post #5790


Membru autentic


Group: Members
Posts: 792
Joined: 26 February 09
From: Bucuresti




QUOTE(vespukci @ 20 Feb 2012, 09:49)
Salutare

Cred ca iar imi baga benzina in ulei. Nu am unde aici in zona mea unde sa fac un test de compresie, dar cred ca sigur sunt segmentii, se accelereaza greu masina, greu trec de 3000 rpm. Am testat alimentarea cu benzina, nu e de acolo, pompa functioneaza in parametri normali. Cand o pornesc dimineata nu merge rotund(...)
Acuma aveti alte idei, sau cat poate sa ma ajunga o segmentare?
Merci!
*


De unde stii ca e de la antigelul in benzina?
Eu am o "problema" asemanatoare in sensul ca imi creste nivelul la ulei peste masura doar pe timp de iarna deci nu e garnitura de chiulasa sparta(ar face si vara daca ar fi) sau nici benzina caci merg mai mult pe GPL.. Gasesc uleiul aproape peste nivelul maxim doar in anotimpul rece deci condens=apa, dovada este spuma aia de pe capacul culbutorilor vizibila pe partea interioara a busonului de la ulei. Apa se lasa in jos sub ulei(caci e mai grea) iar nivelul acestuia normal creste. Nu e o problema mare..

Daca nu are putere motorul(compresie slaba) cum zici, da rateuri, si poate este si mai zgomotos ca deobicei(si ai tendinta sa dai vina pe tobe) cauta pe forum despre cum se regleaza culbutorii/supapele sau mergi la un mecanic si vezi apoi cum se comporta.
QUOTE(nikuniku @ 21 Feb 2012, 16:13)
panter1 merge bine,fuge masina de rupe,si uite ca a venit si vremea concediului,te duci la munte si te lasa pompa de benzina,ce faci atunci?lasi masina so pape ursu,sau iti pare rau ca nu ai cumparat o pompa de benzina
vezi sa nu ai vreun furtun din rezervor fisurat/intepat costa mai putin decat o pompa
vezi sa nu cumperi de ASAM ca te lasa cand tie lumea mai draga(pompa)
*


ce furtune sunt in rezervor? furtunele nu se prind cu coliere in stuturile in care ies din pompa asadar in exteriorul rezervorului? o sa dau pompa jos zilele astea sa vad ce e acolo.. apropo.. a mai reparat cineva asa ceva?

This post has been edited by panter1: 24 Feb 2012, 15:07


--------------------
Dacia 1310 2002
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DaciaClub - Reno Bot
post Reguli topic / Topic rules
Post #


Mesaj automat









ÎN ACEST TOPIC SE EXPUN PROBLEMELE SPECIFICE DACIA INJECȚIE, adică cele legate de sistemul de injecție, și toate componentele adiacente lui, diferite de cele de pe mașinile "clasice"...

Pentru celelalte probleme, sunt deja topicuri dedicate pe aria comună CLT si Nova...


--------------------
Go to the top of the page
239 Pages « < 191 192 193 194 195 > » 
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 10th May 2025 - 23:37
Forum Renault