dacia injectie, exclusiv sistemul de injectie (berlina/nova)
![]() ![]() ![]() |
dacia injectie, exclusiv sistemul de injectie (berlina/nova)
AndreiMel92 |
![]()
Post
#5761
|
||
http://www.daciaclub.ro/Dacia-1310-Db-08-TBO-t234431.html Group: Members Posts: 241 Joined: 3 August 11 ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
1310 Li
Noiembrie 2003
- DB 08 TBO
|
|||
nikuniku |
![]()
Post
#5762
|
![]() Nu ne tragem din maimuță,dar ne îndreptăm cu pași repe Group: Members Posts: 2.862 Joined: 14 January 11 From: bucuresti ![]() |
Iantela doua piese ai de schimbat pe masina
1-motorasu de relantii 2-sonda de apa,cea cu 2 fire incearca cu altele de la masina lu vecinu,daca merge le poti cumpara,daca tot asa face vezi cablaju de la ECU la motoras si la sonda de apa |
--------------------
opel zafira
f75
1.6-16valve
|
|
ghitza |
![]()
Post
#5763
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.806 Joined: 23 April 08 From: ARAD ![]() |
Revin la problema mea din urma cu mersu aiurea pe benzina asta dupa ce merg pe gpl ,v-am zis ca am setat din jumperi modulu gpl la 1234 pe OFF si tin sa va zic ca merge fara probleme acum masina si pe benzina si pe gpl cu e si normal
Cine doreste am mpp,sonda lambda si corp/clapeta ,vbim pe PM |
--------------------
Dacia/BMW 316i an 99
1310 li
2003 Berlina
- Ar-07-GIB/BG
|
|
vespukci |
![]()
Post
#5764
|
vespukci Group: Members Posts: 230 Joined: 15 June 10 ![]() |
Salutare
As vrea sa stiu, unde este socul electronic, in ce componenta a injectiei, imi cer scuze daca e formulat aiurea. Cum imi pot da seama daca masina merge cu socul tras incontinuu. Am avut surpriza sa gasesc benzina in ulei, si am fost nevoie sa-l schimb, acu caut cauza. Merci |
--------------------
Ford
Dacia
2000
|
|
adriano94 |
![]()
Post
#5765
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 279 Joined: 30 May 09 ![]() |
"socul electronic" este format din senzorul de pe chiuloasa si motorasul pas cu pas,ca sa vezi daca merge cu socul tras te uiti la turatie,cand se incalzeste at trebuii sa scada la 800rot/min
|
--------------------
dacia
1310
2002 Li
- XX 11 NED
|
|
ghitza |
![]()
Post
#5766
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.806 Joined: 23 April 08 From: ARAD ![]() |
VESPUCKI:socu electric cum zice si adriano ,dar ai scris pe celalalt topic ca tu o tinei accelereta la 2000?DE CE,nu crezi ca ii ajunge cat o tine socu adica motorasu de la clapeta sau de ce,pe lanaga ca manca si mult asa accelereta cum o tineai faci si uzura mare in motor si de aici uzura in segmenti de unde si benzina in ulei,nu ai ce sa apesi acceleratia ,pornesti si o lasi ca isi face ea treaba ,fa un test de compresie si ne zici ce valori ai sigur ai undeva la 6
|
--------------------
Dacia/BMW 316i an 99
1310 li
2003 Berlina
- Ar-07-GIB/BG
|
|
vespukci |
![]()
Post
#5767
|
vespukci Group: Members Posts: 230 Joined: 15 June 10 ![]() |
Unde as putea sa fac un test de compresie?
|
--------------------
Ford
Dacia
2000
|
|
ghitza |
![]()
Post
#5768
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.806 Joined: 23 April 08 From: ARAD ![]() |
La un service daca nu ai tu compresmetru.si vezi ce valori ai pe fiecare cilindru
|
--------------------
Dacia/BMW 316i an 99
1310 li
2003 Berlina
- Ar-07-GIB/BG
|
|
ionas31 |
![]()
Post
#5769
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 58 Joined: 4 January 10 ![]() |
Nu mai merge!
Dupa ce am schimbat corpul injector a mers masina foarte bine, timp de o zi. Azi de dimineata am vrut sa plec cu ea si am constata ca a revenit problema. Nu am reusit sa plec cu ea dupa loc. Eu ce sa mai cred?! Ca nu e de la cititorul acela? Dar de ce a mers ieri (si inca foarte bine)? Singura rezolvare cred ca ramane testerul. |
--------------------
dacia
berlina
2004
|
|
ghitza |
![]()
Post
#5770
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.806 Joined: 23 April 08 From: ARAD ![]() |
Eu tot va zic dar nu ascultati sa o puneti pe tester innainte de a sari sa schimbati la nimereala
|
--------------------
Dacia/BMW 316i an 99
1310 li
2003 Berlina
- Ar-07-GIB/BG
|
|
ionas31 |
![]()
Post
#5771
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 58 Joined: 4 January 10 ![]() |
Eu te inteleg,dar nu gasesc tester. Am fost prin Bv si nu am gasit nicaieri. Ce sa fac? Eu stiu pe cineva care are tester,dar e di PH si cum ajung pana acolo?
|
--------------------
dacia
berlina
2004
|
|
adriano94 |
![]()
Post
#5772
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 279 Joined: 30 May 09 ![]() |
depinde ce tester are,poate ajunge el la tine
![]() |
--------------------
dacia
1310
2002 Li
- XX 11 NED
|
|
ghitza |
![]()
Post
#5773
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.806 Joined: 23 April 08 From: ARAD ![]() |
incearca cu seringa sa o alimentezi sa vezi mai face asa ?vezi mufele sa faca bine contact
|
--------------------
Dacia/BMW 316i an 99
1310 li
2003 Berlina
- Ar-07-GIB/BG
|
|
ionas31 |
![]()
Post
#5774
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 58 Joined: 4 January 10 ![]() |
motorul merge foarte bine la relanti,pot sa il accelerez in gol. Problema e atunci cand bag in viteza si incep sa dau drumu la ambreiaj. In sarcina moare.
|
--------------------
dacia
berlina
2004
|
|
ghitza |
![]()
Post
#5775
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.806 Joined: 23 April 08 From: ARAD ![]() |
Eu zic ca e ceva din alimentare,pompa -regulator sau presiune scazuta si nu mentine presiunea constant ,verifica firtunele chira si cele dintre pompa si capacu ei de pe rezervor +furtunele panna in fata ,o pompa de schimb ar fi binevenita sa faci o proba
|
--------------------
Dacia/BMW 316i an 99
1310 li
2003 Berlina
- Ar-07-GIB/BG
|
|
george 07 |
![]()
Post
#5776
|
![]() Membru Group: Members Posts: 166 Joined: 4 February 10 ![]() |
ionas31 , decupleaza mufa de la sonda lamda si fa o proba asa cu ea (aceeasi simtoma o avea masina socrului meu , am schimbat si calculatorul si tot asa functiona , pana am decuplat sonda aceasta a ramas ultima si surpriza : dupa decuplarea sondei tragea de rupea ) o sonda noua in Bucuresti ~200 lei , decupleaza mufa si fa oproba asa la urma cumperi .
|
--------------------
dacia
logan
2007
|
|
ionas31 |
![]()
Post
#5777
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 58 Joined: 4 January 10 ![]() |
Sa va spun care era problema: firul de plus care duce la electromotor imi facea un mic scurt. Nu inteleg legatura,dar masina merge bine acum. Cred ca atunci cand am schimbat corpul injector am atins si de fir si l-am miscat,pt ca a mers masina in ziua aia,apoi o fi cazut la loc si atingea. Oricum nu imi imaginamca problema e atat de simpla.
Multa bafta! |
--------------------
dacia
berlina
2004
|
|
ghitza |
![]()
Post
#5778
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.806 Joined: 23 April 08 From: ARAD ![]() |
firu ala ii +la ECu injectie
|
--------------------
Dacia/BMW 316i an 99
1310 li
2003 Berlina
- Ar-07-GIB/BG
|
|
panter1 |
![]()
Post
#5779
|
Membru autentic Group: Members Posts: 792 Joined: 26 February 09 From: Bucuresti ![]() |
am si eu o problema de la un timp.. de la 2800 Rot/min in sus scoate un uruit grav in orice treapta de viteza.. parca si vibreaza.. de la 95km/h in sus nu te mai auzi om cu persoana si nu stiu de ce.. si a.. urca greu in turatii mari.. Nu mai prind 135 pe GPL doar cand merg un pic in vale.. face acest zgomot si pe benzina si pe GPL..
tobele sunt schimbate, nu e de la asta.. sa fie oare catalizatorul? Culbutorii sunt reglati periodic de catre mine.. in turatii mici merge bine motorul, ce ar putea fi? This post has been edited by panter1: 16 Feb 2012, 16:16 |
--------------------
Dacia
1310
2002
|
|
ghitza |
![]()
Post
#5780
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.806 Joined: 23 April 08 From: ARAD ![]() |
Scoate sonda lambda din tubu primar si mergi fara ea sa vezi mai face (asa afli daca ii sau nu infundat catalizatoru) si te mai uita la colieru tot de pe tubu primar care e innainte de sonda lambda prins pe tub si face legatura si suportu ala mai triunghiular ce se prinde de motor (il vezi cum te uiti pe langa electromotor in jos)
![]() This post has been edited by ghitza: 16 Feb 2012, 18:44 |
--------------------
Dacia/BMW 316i an 99
1310 li
2003 Berlina
- Ar-07-GIB/BG
|
|
fullhouse |
![]()
Post
#5781
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 771 Joined: 13 June 07 From: Satu Mare ![]() |
Nu puteti face si voi o poza cu acel colier de dinaintea sondei lambda, ca eu nu am asa ceva, n-am avut de cand am masina. Ca daca nu e, sa-mi pun si eu
![]() E colier simplu de esapament? Sau e ceva mai special? This post has been edited by fullhouse: 16 Feb 2012, 18:56 |
--------------------
dacia
1310 Li
2000
|
|
panter1 |
![]()
Post
#5782
|
Membru autentic Group: Members Posts: 792 Joined: 26 February 09 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(ghitza @ 16 Feb 2012, 18:43) Scoate sonda lambda din tubu primar si mergi fara ea sa vezi mai face (asa afli daca ii sau nu infundat catalizatoru) si te mai uita la colieru tot de pe tubu primar care e innainte de sonda lambda prins pe tub si face legatura si suportu ala mai triunghiular ce se prinde de motor (il vezi cum te uiti pe langa electromotor in jos) ![]() te referi la imbinarea dintre teava care vine de la catalizator si galeria aia de evacuare? si ce sa vad la acel colier? iar daca scot sonda.. pe gaurica aia vor putea sa iasa gazele care nu apuca sa iasa pe esapament? This post has been edited by panter1: 16 Feb 2012, 19:46 |
--------------------
Dacia
1310
2002
|
|
ghitza |
![]()
Post
#5783
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.806 Joined: 23 April 08 From: ARAD ![]() |
Da la acel colier ma refer ,vezi sa mai il ai acolo si sa il strangi daca joaca pe teava ,si gazele iasa fi fara griji cel putin vezi o imbunatatire
|
--------------------
Dacia/BMW 316i an 99
1310 li
2003 Berlina
- Ar-07-GIB/BG
|
|
vespukci |
![]()
Post
#5784
|
vespukci Group: Members Posts: 230 Joined: 15 June 10 ![]() |
Salutare
Cred ca iar imi baga benzina in ulei. Nu am unde aici in zona mea unde sa fac un test de compresie, dar cred ca sigur sunt segmentii, se accelereaza greu masina, greu trec de 3000 rpm. Am testat alimentarea cu benzina, nu e de acolo, pompa functioneaza in parametri normali. Cand o pornesc dimineata nu merge rotund, parca ar da rateuri mici mici, la toba finala se simte. Plus ca azi dimineata mi s-a blocat si termostatul pe deschis, nu se mai incalzeste motorul. Oleaca mai am si-mi iau alta masina daca o mai tine mult asa ![]() Acuma aveti alte idei, sau cat poate sa ma ajunga o segmentare? Merci! |
--------------------
Ford
Dacia
2000
|
|
ghitza |
![]()
Post
#5785
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.806 Joined: 23 April 08 From: ARAD ![]() |
Daca o faci tu nu treci de 150 roni ,100 segmenti+garnitura de chiulasa, mai ceva antigel cam pe acolo daca faci schimbu de ulei atunic treci putin peste
|
--------------------
Dacia/BMW 316i an 99
1310 li
2003 Berlina
- Ar-07-GIB/BG
|
|
panter1 |
![]()
Post
#5786
|
Membru autentic Group: Members Posts: 792 Joined: 26 February 09 From: Bucuresti ![]() |
revin cu o problema.. de seara pana dimineata mi se intoarce benzina de pe tur in rezervor, rezultatul este ca dau 7 chei si degeaba.. se intoarce toata pana se dezamorseaza si pompa.. adica se invarte in gol fara benzina..
in fiecare dimineata aproape sunt nevoit sa scot turul si sa trag benzina cu gura pe furtun apoi sa dau la automat ca sa porneasca.. nu stiu ce sa ii mai fac, nu stiu unde sa gasesc o supapa de unic-sens pentru BENZINA, caci de aer am vazut ca exista cele la aeroterma din plastic dar pe benzina nu cred ca rezista.. dati-mi o idee, de la ce masina sa ímprumut. Mi se pare ca pompa de benzina are aceasta supapa si ar trebui sa dau 250 ron pentru alta pompa noua, ea merge bine si nu are rost sa o schimb doar pentru asta |
--------------------
Dacia
1310
2002
|
|
nikuniku |
![]()
Post
#5787
|
![]() Nu ne tragem din maimuță,dar ne îndreptăm cu pași repe Group: Members Posts: 2.862 Joined: 14 January 11 From: bucuresti ![]() |
panter1 merge bine,fuge masina de rupe,si uite ca a venit si vremea concediului,te duci la munte si te lasa pompa de benzina,ce faci atunci?lasi masina so pape ursu,sau iti pare rau ca nu ai cumparat o pompa de benzina
vezi sa nu ai vreun furtun din rezervor fisurat/intepat costa mai putin decat o pompa vezi sa nu cumperi de ASAM ca te lasa cand tie lumea mai draga(pompa) This post has been edited by nikuniku: 21 Feb 2012, 16:14 |
--------------------
opel zafira
f75
1.6-16valve
|
|
vespukci |
![]()
Post
#5788
|
vespukci Group: Members Posts: 230 Joined: 15 June 10 ![]() |
SAlutare
Este posibil din cauza termostatului, care deschidea pe la 70 grade, rar ajungea la 89, cumva sa nu fi functionat ceva cum trebuie si sa-mi ajunga benzina in ulei? MErci! |
--------------------
Ford
Dacia
2000
|
|
tynn |
![]()
Post
#5789
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.222 Joined: 3 August 05 From: Constanta ![]() |
Este posibil, daca temperatura lichidului de racire nu ajungea la cea de regim normal, calculatorul injecta mai multa benzina si motorul mergea innecat. Surplusul de benzina se condensa pe oglinda cilindrului si se amesteca cu uleiul, dupa care ajungea in baie.
Este o varianta de luat in calcul si asta... |
--------------------
Dacia
Logan
1.4 MPI 2008 Dacia Duster Prestige 4x4 Dci 2015
|
|
panter1 |
![]()
Post
#5790
|
Membru autentic Group: Members Posts: 792 Joined: 26 February 09 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(vespukci @ 20 Feb 2012, 09:49) Salutare Cred ca iar imi baga benzina in ulei. Nu am unde aici in zona mea unde sa fac un test de compresie, dar cred ca sigur sunt segmentii, se accelereaza greu masina, greu trec de 3000 rpm. Am testat alimentarea cu benzina, nu e de acolo, pompa functioneaza in parametri normali. Cand o pornesc dimineata nu merge rotund(...) Acuma aveti alte idei, sau cat poate sa ma ajunga o segmentare? Merci! De unde stii ca e de la antigelul in benzina? Eu am o "problema" asemanatoare in sensul ca imi creste nivelul la ulei peste masura doar pe timp de iarna deci nu e garnitura de chiulasa sparta(ar face si vara daca ar fi) sau nici benzina caci merg mai mult pe GPL.. Gasesc uleiul aproape peste nivelul maxim doar in anotimpul rece deci condens=apa, dovada este spuma aia de pe capacul culbutorilor vizibila pe partea interioara a busonului de la ulei. Apa se lasa in jos sub ulei(caci e mai grea) iar nivelul acestuia normal creste. Nu e o problema mare.. Daca nu are putere motorul(compresie slaba) cum zici, da rateuri, si poate este si mai zgomotos ca deobicei(si ai tendinta sa dai vina pe tobe) cauta pe forum despre cum se regleaza culbutorii/supapele sau mergi la un mecanic si vezi apoi cum se comporta. QUOTE(nikuniku @ 21 Feb 2012, 16:13) panter1 merge bine,fuge masina de rupe,si uite ca a venit si vremea concediului,te duci la munte si te lasa pompa de benzina,ce faci atunci?lasi masina so pape ursu,sau iti pare rau ca nu ai cumparat o pompa de benzina vezi sa nu ai vreun furtun din rezervor fisurat/intepat costa mai putin decat o pompa vezi sa nu cumperi de ASAM ca te lasa cand tie lumea mai draga(pompa) ce furtune sunt in rezervor? furtunele nu se prind cu coliere in stuturile in care ies din pompa asadar in exteriorul rezervorului? o sa dau pompa jos zilele astea sa vad ce e acolo.. apropo.. a mai reparat cineva asa ceva? This post has been edited by panter1: 24 Feb 2012, 15:07 |
--------------------
Dacia
1310
2002
|
|
DaciaClub - Reno Bot |
![]()
Post
#
|
![]() Mesaj automat ![]() |
ÎN ACEST TOPIC SE EXPUN PROBLEMELE SPECIFICE DACIA INJECȚIE, adică cele legate de sistemul de injecție, și toate componentele adiacente lui, diferite de cele de pe mașinile "clasice"...
Pentru celelalte probleme, sunt deja topicuri dedicate pe aria comună CLT si Nova... |
-------------------- |
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 10th May 2025 - 23:37 |