DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

239 Pages « < 206 207 208 209 210 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> dacia injectie, exclusiv sistemul de injectie (berlina/nova)

forcrims
post 12 Oct 2012, 19:22
Post #6211


Membru


Group: Members
Posts: 113
Joined: 30 May 12
From: ianca/ braila




QUOTE(nego93 @ 12 Oct 2012, 10:12)
Masina merge bn...ideea e ca la relantiul ei mic tremura... plus de asta cand e rece si sta la 1000 nu-mi palpaie nici luninile ca atunci cand sta la 700... Cred ca o sa pun un mecanic sa se uite...nu ma apuc eu de ea sau vrun "Dorel" care le stie pe toate.
*

=====> Si la mine sta la fel, la rece pe la 1000, iar la cald scade pe la 700. Am aceeasi palpaiala de lumini la 700 rpm, am schimbat carbunii alternatorului dar nici un rezultat. Becurile palpaie la fel la turatie mica , peste 1000 rpm
totul e bine. Am zis sa mai schimb si diodele sau regulatorul de tensiune...dar sa vad cand o sa am chef.


QUOTE(stangelulucian @ 12 Oct 2012, 15:34)
salut, am si eu o problema , am o dacia pe injectie din 2000, e a mea din 2007 , pana acum nu am avut nici un fel de problema la ea, iarna trecut am schimbat electromotorul , i-am pus unul nou , a stat vreo 3 luni nepornita iar acum cand dau la automat se aude un bazait la bobina dar electromotorul nu invarte, am fost cu ea la service , mi-au schimbat bobina, a mers cateva zile acum iar face la fel , bobina noua, electromotor nou , se aude un bazait si nu invarte deloc, aveti vreo idee ce ar putea fi?
Va multumesc!
*



Daca bazaitul se aude de la electromotor, inseamna ca invarte in gol , si nu cupleaza bendixul cu volanta. Este de vina bobina electromotorului. Si eu am schimbat-o recent..cea veche trebuia sa dau vreo 10-15 chei pana dadea domnul sa imi impinga bendixul in volanta si sa invarta motorul pentru a porni.Cu noua bobina..de ASAM, tot mai are acelasi bazait, dar mai rar..in unele dimineti o ia la prima cheie..alteori bazaie de maxim 2 ori si porneste la a 3-a cheie.Dar sunt multumit..fata de inainte.In cazul tau e posibil sa fi avut ghinion , si ai inimerit o bobina mai proasta din punct de vedere calitativ..

This post has been edited by forcrims: 13 Oct 2012, 15:10


--------------------
Dacia 1310 2000 li
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
stangelulucian
post 12 Oct 2012, 23:48
Post #6212


Membru incepator


Group: Members
Posts: 2
Joined: 12 October 12




QUOTE(forcrims @ 12 Oct 2012, 19:22)
=====>  Si la mine sta la fel, la rece pe la 1100-1200, iar la cald scade pe la 700. Am aceeasi palpaiala de lumini la 700 rpm, am schimbat carbunii alternatorului dar nici un rezultat. Becurile palpaie la fel la turatie mica , peste 1000 rpm
totul e bine. Am zis sa mai schimb si diodele sau regulatorul de tensiune...dar sa vad cand o sa am chef.
Daca bazaitul se aude de la electromotor, inseamna ca invarte in gol , si nu cupleaza bendixul cu volanta. Este de vina bobina electromotorului. Si eu am schimbat-o recent..cea veche trebuia sa dau vreo 10-15 chei pana dadea domnul sa imi impinga bendixul in volanta si sa invarta motorul pentru a porni.Cu noua bobina..de ASAM,  tot mai are acelasi bazait, dar mai rar..in unele dimineti o ia la prima cheie..alteori bazaie de maxim 2 ori si porneste la a 3-a cheie.Dar sunt multumit..fata de inainte.In cazul tau e posibil sa fi avut ghinion , si ai inimerit o bobina mai proasta din punct de vedere calitativ..
*




multumesc, maine ma duc la service sa o schimbe iar ca oricum e in garantie


--------------------
dacia 1310 li 2000 - tl02yiv
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
florin ilie
post 14 Oct 2012, 19:49
Post #6213


Membru incepator


Group: Members
Posts: 2
Joined: 14 October 12




salut, am o dacie din 2000 si mi-a sarit din mers borna, mi-a ars toate becurile mai putin cele de pozitie si de pe bord. mi-o fi stricat ceva pe la releul de incarcare sau pe la alternator?inca ceva am un gpl de carburatie pus si nu ii da gaz suficient nu stiu de unde, imi sta doar la ralanti


--------------------
dacia 1310 cli 2000 break
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
fullhouse
post 15 Oct 2012, 06:13
Post #6214


Membru autentic


Group: Members
Posts: 771
Joined: 13 June 07
From: Satu Mare




Pai pune borna inapoi, porneste motorul si vezi cum e incarcarea, doar asa poti stii, bafta!!


--------------------
dacia 1310 Li 2000
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adriano2br
post 20 Oct 2012, 17:26
Post #6215


Membru autentic


Group: Members
Posts: 244
Joined: 16 April 12
From: braila




Un prieten vinde 2 cauciucuri de iarna pe 155 r13 cu tot cu jante , dar in 4 prezoane. Le da cu 50 ron bucata. Cauciucurile sunt ca noi , el a schimbat masina si are roti pe 15" iar pe astea le vinde. Daca am cauciucuri de iarna , tot sunt obligat sa respect marimea din C.I.V de 165? Sau este suficient sa am doar cauciucurile de iarna ? Scuze de categorie...nu are legatura cu problemele tehnice..dar nu prea stiu unde se incadreaza aceasta intrebare.


--------------------
ex dacia 1310 LI (2000)
Fiat Bravo 1.4 12v an 1995
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tinker
post 20 Oct 2012, 18:56
Post #6216


gradinar,lingvist, filosof


Group: Members
Posts: 221
Joined: 22 July 12




parca e ilegal sa umbli cu cauciucuri de alta marime decat in talon ?

<span class='edit'>20 Oct 2012, 19:41:</span>
azi de diminteta am pornit masina cand sa plec s a oprit motoru,si s a tot oprit de vreo 4 ori,cand am ajuns acasa m am uitat pe la bujii 2 si 4 aratau cel mai bine,doar putin carbon (locul unde se face scanteia maroniu si curat),1 era putin uda si carbon destul de mult,3 iarasi carbon la fel, le am curatat si am observat la relanti cateodata cand mai accelerez pe la 1500~ se ineaca se accelreaza inapoi la 1500 si o tine asa,cu cateva sapt inainte desfacusem regulatoru de presiune sa l curat,se poate sa nu l fi pus la loc bine inapoi ?

This post has been edited by tinker: 20 Oct 2012, 19:42


--------------------
Dacia 1310 Ti 2000/berlina - 123
nu iau droguri,eu sunt droguri
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
fzoli
post 21 Oct 2012, 21:38
Post #6217


furia alba


Group: Members
Posts: 811
Joined: 4 June 11
From: HUNEDOARA




buna seara
am o dacie pe injecție din 2001 cu motor de 1.4 și am următoare problema
PORNESC MOTORUL STA LA RELANTIU DAU SA PLEC DE PE LOC MERE BINE ȘI LA UN MOMENT-DAT SE OPREȘTE MOTORUL PE DRUM DREPT NU ÎN CURBA ȘI AM AVUT BENZINA ȘI DUPĂ VRO 5-10 SECUNDE PORNEȘTE ȘI IARĂ MA DUC CAT MA DUC ȘI IARĂ MI SE OPREȘTE MOTORUL .AZI AM DESFĂCUT ACOLO LA REZERVOR ȘI MAM UITAT SA NU FIE FISURAT TURUL SAU RETURUL ȘI SA NUMI DEIE TOATĂ BENZINA ÎN INJECTOR DA NU I FISURAT NIMIC , POATE SA FIE ÎNFUNDAT INJECTORUL ȘI DACĂ DA ATUNCI CU CEL POT CURATA , SAU DE LA CE AR PUTEA FII??????


--------------------
dacia 1310 2002 - HD 08 WIN
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nikuniku
post 21 Oct 2012, 22:06
Post #6218


Nu ne tragem din maimuță,dar ne îndreptăm cu pași repe


Group: Members
Posts: 2.862
Joined: 14 January 11
From: bucuresti




fzoli 2 variante ori filtru infundat.ori chestie electrica,trebe sa verifici tu sau electricianu


--------------------
opel zafira f75 1.6-16valve
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ghitza
post 22 Oct 2012, 10:12
Post #6219


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.806
Joined: 23 April 08
From: ARAD




cum zice si NIKU verifica filtru dupa care verifici reglatoru si injectoru,dar incepe cu un reset la ECU scoti borna -timp de 5 minute


--------------------
Dacia/BMW 316i an 99 1310 li 2003 Berlina - Ar-07-GIB/BG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
florin ilie
post 22 Oct 2012, 17:35
Post #6220


Membru incepator


Group: Members
Posts: 2
Joined: 14 October 12




salut..am pe o dacie injectie din 200 gpl carburatie si pornesc masina motorul merge perfect dar nu imi da voie, practic moare motorul....ce reglaj as putea face sau ce ar putea avea????multumesc

22 Oct 2012, 17:35:
nu imi da voie sa accelerez...


This post has been edited by florin ilie: 22 Oct 2012, 17:35


--------------------
dacia 1310 cli 2000 break
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ghitza
post 22 Oct 2012, 18:00
Post #6221


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.806
Joined: 23 April 08
From: ARAD




vezi ca ai nimerit gresit,refa reglaju din plaman


--------------------
Dacia/BMW 316i an 99 1310 li 2003 Berlina - Ar-07-GIB/BG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
fzoli
post 24 Oct 2012, 20:26
Post #6222


furia alba


Group: Members
Posts: 811
Joined: 4 June 11
From: HUNEDOARA




salutare
am o dacie din 2001 cu motor de 1.4 pe injecție și nu îmi sta la relantiu rotund și obtureza motoru și tremura toată mașina când mere la relantiu eu am schimbat:FILTRU DE BENZINA, BUJII ORIGINALE RENAULT PENTRU INJECȚIE, FISE DE LA TESLA .am curățat și injectorul am reglat și tacheți m-am uitat la furtunurile de alimentare de benzina sa nu fie fisurate da nu sunt am băgat și aditiv pentru curățarea injectorului.Tot nu mere de la ce ar putea fi ce sa mai schimb sau la ce sa ma mai uit nu mai știu ajutatima cine știe!!!!

Attached thumbnail(s)
Fise_bujii_Dacia_Solenza_1_4_mpi_2363591_1288428280.jpg ( Size: 17.53k ) Number of downloads: 1726
images.jpeg ( Size: 8k ) Number of downloads: 1763


--------------------
dacia 1310 2002 - HD 08 WIN
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ghitza
post 25 Oct 2012, 06:33
Post #6223


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.806
Joined: 23 April 08
From: ARAD




la aeru fals te-ai gandit?vezi stururile de la baza corpului clapeta sau furtunu de gaze ce pleaca toto de la baza corpulu clapeta de pe stut sa nu fie copt si fisurat


--------------------
Dacia/BMW 316i an 99 1310 li 2003 Berlina - Ar-07-GIB/BG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
fzoli
post 25 Oct 2012, 19:10
Post #6224


furia alba


Group: Members
Posts: 811
Joined: 4 June 11
From: HUNEDOARA




m-am uitat și nui de la aer fals acuma m-am uitat am scos sonda land și am pus ceva acolo în loc de gaura și o mers super și când am băgat la loc o mai mers asa faini un pic și după aia iară începea sa facă la fel și în + se tureaza singur sad.gif


--------------------
dacia 1310 2002 - HD 08 WIN
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ghitza
post 25 Oct 2012, 19:13
Post #6225


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.806
Joined: 23 April 08
From: ARAD




decupleaza sonda din mufa sa vezi mai face urat?poate fi chiar sonda sau catalizatoru infundat


--------------------
Dacia/BMW 316i an 99 1310 li 2003 Berlina - Ar-07-GIB/BG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
fzoli
post 25 Oct 2012, 19:31
Post #6226


furia alba


Group: Members
Posts: 811
Joined: 4 June 11
From: HUNEDOARA




am sonda băgat numa pe galerie îs rupte firele de la sonda poate fi de la aia


--------------------
dacia 1310 2002 - HD 08 WIN
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ghitza
post 25 Oct 2012, 20:17
Post #6227


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.806
Joined: 23 April 08
From: ARAD




pai de ce sunr rupte?ia conecteazale sa vezi nu se schimba nimic?desi ai zis susu ca merge bine cu sonda scoasa de pe galerie,catalizator mai ?vezi sa nu fie infundat si deaia sa mearga urat


--------------------
Dacia/BMW 316i an 99 1310 li 2003 Berlina - Ar-07-GIB/BG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alex&mm
post 27 Oct 2012, 13:57
Post #6228


Membru incepator


Group: Members
Posts: 10
Joined: 14 November 10




sa inteleg din toate discutiile voastre de pe forum ca unul din cele 2 relee de pe aripa ar putea fi vinovat de faptul ca injectorul meu nu primeste curent? la masurarea vu voltmetrul indica 0,0 si ceva masurat in mufele in care intra pinii de la injector.alimentare cu benzina are. am verificat. iar daca ii torn un pic de benzina cu sila, porneste pana o termina ,adica vreo 10 secunde.pe gaz merge de zbarnaie numai ca dimineata la pornire ma dispera.iar cand va fi cu minus afara,n-o mai pornesc direct pe gaz nici sa stau in cap.

This post has been edited by alex&mm: 27 Oct 2012, 14:30


--------------------
dacia 1310 berlina 2000/injectie
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ghitza
post 27 Oct 2012, 18:26
Post #6229


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.806
Joined: 23 April 08
From: ARAD




pentru injector verifica masele de pe contraaripa stanga si cele de pe flansa cutiei
Pentru gaz porneste si la -15 iti garantez ca si eu am gaz ,asta daca o ai reglata bine din plaman


--------------------
Dacia/BMW 316i an 99 1310 li 2003 Berlina - Ar-07-GIB/BG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nelus1
post 28 Oct 2012, 18:52
Post #6230


Membru incepator


Group: Members
Posts: 7
Joined: 30 December 09




Salut. Am o problema cu o dacie pe injectie din 2001 am un consum de 11% in oras. Cum pot verifica o sonda lambda.


--------------------
Renault Clio 3 1,5 dci 2006
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nikuniku
post 28 Oct 2012, 19:57
Post #6231


Nu ne tragem din maimuță,dar ne îndreptăm cu pași repe


Group: Members
Posts: 2.862
Joined: 14 January 11
From: bucuresti




nelus1 cu un tester poti verifica sonda


--------------------
opel zafira f75 1.6-16valve
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nelus1
post 29 Oct 2012, 20:24
Post #6232


Membru incepator


Group: Members
Posts: 7
Joined: 30 December 09




Ce fel de tester. Voltmetru


--------------------
Renault Clio 3 1,5 dci 2006
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ghitza
post 29 Oct 2012, 20:57
Post #6233


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.806
Joined: 23 April 08
From: ARAD




Nu aparat de masura ci unu de diagnoza pentru injectia monopunct a daciei tale.mergi la un service pentru un tester(diagnoza)
am modificat sa nu mai fiu atentionat ca scriu aiurea smile.gif

This post has been edited by ghitza: 29 Oct 2012, 23:33


--------------------
Dacia/BMW 316i an 99 1310 li 2003 Berlina - Ar-07-GIB/BG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
payty
post 30 Oct 2012, 15:43
Post #6234


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.329
Joined: 17 January 05
From: Bucuresti




stie cineva de ce la am o ezitare la acceleratie pana pe la 2000 rpm? dupa 2000 trage mult mai bine.

cealalata dacie pe care o am trage liniar de pe la 1500 pana la 4000 rpm, dar e pe carburator.


simptomul de la asta pe injectie e ca si cand nu ar avea suficient avans, dar cum nu pot regla avansul, nu prea stiu ce sa fac.


poate fi uzat potentiometrul ala de la clapeta? cum se poate testa?




--------------------
dacia 1310 1996 1.6/2002 1.4 - B-##-###
Chuck Norris does not sleep. He waits!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nikuniku
post 30 Oct 2012, 16:44
Post #6235


Nu ne tragem din maimuță,dar ne îndreptăm cu pași repe


Group: Members
Posts: 2.862
Joined: 14 January 11
From: bucuresti




payty sunt zeci de topicuri despre problema ta,si este un singur raspuns,,,asa face toate,,,si a mea tot asa facea(am vanduto),cand bagam benzina de la MOL mergea de rupea,nu mai avea acea intrerupere,si cu bujii NGK pentru dacia injectie(costa dar se merita)
daca porneste dimineata OK si sta la relanti fara sa tremure rau maneta de la schimbator,consuma decent,si nu trebuie sa stai tot timpu cu capota ridicata,,,,laso asa ca merge foarte bine,,,,


--------------------
opel zafira f75 1.6-16valve
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
payty
post 30 Oct 2012, 19:31
Post #6236


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.329
Joined: 17 January 05
From: Bucuresti




culmea e ca nu "face" toate asa smile.gif
cand cautam o dacie Li pe care sa o cumpar, am mai mers cu inca doua. Una din ele era break si nu mi s-a parut ceva extraordinar, dar cealalata mergea de rupea la toate turatiile.


La mine nu intrerupe, pur si simplu se simte ca ii creste puterea brusc dupa 2000 de rpm, ceva in genul masinilor turbo la care se simte o diferenta foarte mare cand intra turbina in functiune.

Evident, efectul nu e chiar ca la turbo, e mult diminuat, dar am zis asa ca sa se inteleaga mai bine.





--------------------
dacia 1310 1996 1.6/2002 1.4 - B-##-###
Chuck Norris does not sleep. He waits!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alex&mm
post 2 Nov 2012, 15:15
Post #6237


Membru incepator


Group: Members
Posts: 10
Joined: 14 November 10




aveam eu o vaga banuiala care mi s-a confirmat in service. de vina era calculatorul. cum a bagat nenea mecanicul mufa inr-un alt calculator,a si pornit.acuma tre sa cumpar altul si gata, asta e. cica ma costa vreo 200 ron. dai un ban dar stii ca nu-l mai ai


--------------------
dacia 1310 berlina 2000/injectie
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tynn
post 3 Nov 2012, 08:12
Post #6238


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.222
Joined: 3 August 05
From: Constanta




Pot sa-ti dau eu un calculator bun (probat pe Dacia mea) cu 150 ron.


--------------------
Dacia Logan 1.4 MPI 2008
Dacia Duster Prestige 4x4 Dci 2015
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alex&mm
post 5 Nov 2012, 12:03
Post #6239


Membru incepator


Group: Members
Posts: 10
Joined: 14 November 10




va multumesc pentru oferte dar l-am luat deja. la 200 ,mi-o dat si o luna garantie pe el.sper sa mearga mai mult de atat. laugh.gif


--------------------
dacia 1310 berlina 2000/injectie
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
CRICOCI
post 5 Nov 2012, 14:34
Post #6240


Membru Autentic


Group: Members
Posts: 277
Joined: 21 April 08




salut,am si eu o dacie injectie si ma confrunt cu o problema si anume I-a crescut consumul dupa calculele mele peste 13 14 gpl in oras, ce o putea fi?, astazi am schimbat uleiu ca ala nu mai avea ungere dupa 6000km in oras, eu merg numai in oras ala era Aral 10w40, acum am bagat Castrol 10 w 40, oare de la ulei putea creste consumul?, mentionez ca eu merg pe rute scurte 2-5km o opresc si pe urma iar, bujiile au vreo 25000km dar sunt ok, culbutorii I am reglat,gpl ul e reglat sa traga daca il mai strang numai merge motorul rotund si in a doua parca da putin in nas daca il mai desfac merge ok,mai pot verifica ceva, multumesc anticipat!.


--------------------
Dacia 1400 2000 Li
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DaciaClub - Reno Bot
post Reguli topic / Topic rules
Post #


Mesaj automat









ÎN ACEST TOPIC SE EXPUN PROBLEMELE SPECIFICE DACIA INJECȚIE, adică cele legate de sistemul de injecție, și toate componentele adiacente lui, diferite de cele de pe mașinile "clasice"...

Pentru celelalte probleme, sunt deja topicuri dedicate pe aria comună CLT si Nova...


--------------------
Go to the top of the page
239 Pages « < 206 207 208 209 210 > » 
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 15th May 2025 - 19:53
Forum Renault