DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

2 Pages  1 2 > 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> demontare ceasuri bord

cristianrobert
post 13 Mar 2009, 17:27
Post #1


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.146
Joined: 12 February 09
From: bucuresti-berceni




cum se demonteaza ceasurile de la bord sa schimb becurile de iluminare a ceasurilor si indicatoarelor?,mi s-a ars 2 becuri nu mai merge decit cel din mijloc


--------------------
dacia solenza scala 2004 - b
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nelu_1985
post 13 Mar 2009, 17:45
Post #2


membru in pauza de masa


Group: Members
Posts: 1.290
Joined: 2 May 07
From: BLAJ




nu trebuie sa demontezi ceasurile sa schimbi becuri, cauta ca's multe topicuri cu informatii daca tot vrei sa dai ceasurile jos


--------------------
DACIA 1410 GTL 1986 - 2-AB-9576
"Scump nu exista, ieftin nu rezista....."
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
neamtzu25
post 13 Mar 2009, 17:48
Post #3


cu masina nu te plimbi!!fugi cat poate...


Group: Members
Posts: 175
Joined: 10 March 09




varianta 1:sa scoti ceasurile prin partea stanga adiac pe la gaura ptr sigurante;ceasurile au doua cleme in lateral le dai introparte cu surubelnita,cel din stg il dai f usor ca nu et incomodeaza nimik;cel din dreapta dai jos grila ce tine butoanele ptr reglaj aeroterma si grila cu buntoanele ptr ceata si incalzire luneta;desfai cablu kilometraj si mufele(3 buc)ce sunt prinse in partea de sus,incet incet tragi usor spre stg
varianta2:desfaci cadranul de plastic ce tine toate butoanele si alte cele si il dai jos;atentie ca sa dai jos cadranu ai doua surubele sub scrumiera si doua sub ceasuri pe acest cadran ,desfaci toate mufeel si temporizatorul ptr aeroterma si stergatoare,reglaj faruri;daca dai acest cadru jocs nu mai e nevoie sa dai ceasurile jos tragi de ele in fata si le apleci pana ai s avezi ceel 3 beculete....
sfta schimba plasticul ala verde cu alta culoare,o s aapara mai frumos un albastru sau rosu pune ceva asemanator cu culoarae masinii
bafta


--------------------
DACIA 1,4 berlina S 1997 - BR 28 PSM
cea mai mare problema la masina:TACANITU dintre volan si scaun:D
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cristianrobert
post 13 Mar 2009, 20:00
Post #4


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.146
Joined: 12 February 09
From: bucuresti-berceni




alta metoda sa schimb becurile mai silmpla nu exista?cum se scoate rama ce tine butoanele de ceata si proiectoare?


--------------------
dacia solenza scala 2004 - b
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
neamtzu25
post 13 Mar 2009, 21:26
Post #5


cu masina nu te plimbi!!fugi cat poate...


Group: Members
Posts: 175
Joined: 10 March 09




din pacate nu! e a 4 sau 5 oara cand demontez acele ceasuri de pe bord cn 3 sau 4 si nu cred ca are cineva o mana asa subtire sa poata baga mana pe acolo si sa schimbe beculetele,,cel de la turometru si de la martori eu le-am scos fara sa demontez ceasurile dar de pus la loc? nici o sansa!!


ps :cristian; baga o surubelnita prin lateral si trage se scoate f usor

This post has been edited by neamtzu25: 13 Mar 2009, 21:28


--------------------
DACIA 1,4 berlina S 1997 - BR 28 PSM
cea mai mare problema la masina:TACANITU dintre volan si scaun:D
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cristianrobert
post 14 Mar 2009, 22:03
Post #6


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.146
Joined: 12 February 09
From: bucuresti-berceni




of am reusit sa schimb becurile am scos rama toata cu ceasurile dar mi-am blestemat zilele ,porcarie mai mare ca bordul asta romanesc n-am vazut cel mai inaccesibil sistem ,dupa ce puneam becurile la loc cind bagam ceasurile la loc se atingeau becurile de partea de sus a bordului si se strimbau si nu se mai aprindeau cred ca l-am dat jos de 6 ori pina am reusit sa -l bag la loc fara sa ating becurile,iar tipul asta de becuri sint de toata jena n-am pomenit mai proaste numai romanii le puteau inventa.


--------------------
dacia solenza scala 2004 - b
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
neamtzu25
post 15 Mar 2009, 09:45
Post #7


cu masina nu te plimbi!!fugi cat poate...


Group: Members
Posts: 175
Joined: 10 March 09




dac mai dai odata ceasurile si vrei sa schimbi beculetele nu pune de astea aparute acum ca sunt f naspa pune din acelea de fabrica originale adica ia de jos de la faruri,faza lunga ,avarie si frana de mana si punele sus ca sun t mai stabile


--------------------
DACIA 1,4 berlina S 1997 - BR 28 PSM
cea mai mare problema la masina:TACANITU dintre volan si scaun:D
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cristianrobert
post 15 Mar 2009, 19:41
Post #8


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.146
Joined: 12 February 09
From: bucuresti-berceni




da dar idiot sistem ala cu folie flexibila au mai inventat .


--------------------
dacia solenza scala 2004 - b
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ionut L.
post 8 Apr 2009, 11:56
Post #9


Membru autentic


Group: Members
Posts: 884
Joined: 7 February 05
From: Pitesti




vrea si eu sa vad ce-i defect la al meu pt ca nu mai merge nici un beculet din cele 3 care lumineaza bordul. Cred ca-i defect reostatul acela care modifica intensitatea luminoasa. Am tot bord CN si eu as vrea sa le scot afara sa ma uit si la jurnalier pt ca nu_l mai pot aduce la 0... pot sa scot ceasurile tot prin fata cum ati explicat mai sus?

8 Apr 2009, 12:15:
era facut un topic despre demontarea ceasurilor de la CN dar nu-l gasesc sad.gif... daca il gaseste cineva mi-l zice si mie

multumesc

This post has been edited by ionut L.: 8 Apr 2009, 12:15


--------------------
Renault Megane 3_1.5 dci 110_2012 ***Clio IV 0.9_ 2019
"Daca viata e o calatorie scurta, trebuie sa incercam sa o facem la clasa intai"
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
florian90
post 8 Apr 2009, 17:12
Post #10


sofer de dacie,cu aprindere electronica gotronic


Group: Members
Posts: 196
Joined: 25 July 08
From: Bucuresti




nici eu nu gasesc un topic cu asa ceva....eu vreau sa il schimb...ca acul vitezometrului imi arata ba 160 km/h si stau pe loc....ori arata 0 km si merg cu 60-70 km...presupun.....am fost la un mecanic si mi-a zis ca ma costa 71 de lei sa-l puna...

This post has been edited by florian90: 8 Apr 2009, 17:12


--------------------
DACIA 1310 Break 1996..Break..benzina..1397 cmc - B 87 TBW
Conduc o dacie fermecatoare:X
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ionut L.
post 9 Apr 2009, 10:16
Post #11


Membru autentic


Group: Members
Posts: 884
Joined: 7 February 05
From: Pitesti




inainte de a scoate ceasurile, trebuie sa dau mufele jos de pe ceasuri? sau le pot scoate dupa ce dau rama jos? mai are clemele acelea ca la bordul scoica?

10 Apr 2009, 06:36:
nu stie nimeni

This post has been edited by ionut L.: 10 Apr 2009, 06:36


--------------------
Renault Megane 3_1.5 dci 110_2012 ***Clio IV 0.9_ 2019
"Daca viata e o calatorie scurta, trebuie sa incercam sa o facem la clasa intai"
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
kog
post 10 Apr 2009, 20:08
Post #12


epuri orijinali


Group: Members
Posts: 1.916
Joined: 27 November 08
From: Lipova - Arad




mufele si cablul de kilometraj trebuie date jos PRIMA data, clemele sunt la fel ca la scoica, sa vezi cat am injurat eu ieri pana l-am dat jos... Daca ai scos clemele din lateral si tot nu iese vezi ca s-ar putea sa mai fie o clema pusa orizontal in partea de jos, o desfaci si pe aia si scoti tabloul prin partea stanga.

Succes! O sa ai nevoie...

This post has been edited by kog: 10 Apr 2009, 20:08


--------------------
Dacia 1310 1989 TLX - AR-05-DGF
Daa... prea rapid, daa... prea furios
Io merg cu Dacia, iar tu pa jos...
"ti ciuda ca consum putin?" by argon
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ionut L.
post 12 Apr 2009, 09:02
Post #13


Membru autentic


Group: Members
Posts: 884
Joined: 7 February 05
From: Pitesti




am reusit ieri sa dau ceasurile jos smile.gif, clemele de prindere sunt 2 una stanga una dreapta prinse de acea rama, dupa ce am dat clemele jos a iesit usor prin partea stnga... am schimbat bordul cu unul mai vechi care il aveam de la un prieten, al meu ave folia rupta si din cauza asta nu-mi mergea iluminatul. Dar la acesta pe care l-am pus fluctueaza turometrul sad.gif intre 1000-2000 de ture nu sta fix se misca sus jos dupa 2000 ture merge bine sad.gif ce naiba sa aiba ca parca nu as vrea sa-l mai dau odata jos sa-i schimb turometrul cu al meu care mergea bine sad.gif. Operatiunea a durat cam 2 ore, dar acum ca am invatat daca l-as mai da jos cred ca in 30 min il dau si il si pun la loc.


--------------------
Renault Megane 3_1.5 dci 110_2012 ***Clio IV 0.9_ 2019
"Daca viata e o calatorie scurta, trebuie sa incercam sa o facem la clasa intai"
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
stabil777
post 27 Nov 2010, 15:34
Post #14


Membru autentic


Group: Members
Posts: 438
Joined: 22 November 10
From: Bucuresti




Cu mare chin si ...am reusit sa scot ceasurile din bord,la o dacie 1305 de 1.6 benzina injectie am scos toate prizele am desfacut si plasticul care tine aeroterma,am multe fire pacolo alandalaas vrea sa scot plasticul cu aerisirea si aerotermamai mult dar il tine cablul probabil de reglare a farurilor nu stiu de unde sa-l scot ,de la faruri sau din capatul unde este cuplat la plastic,sau acela nu se scoate de tot si decit se casca acel plastic al aerotermei ,voiam sa am spatiu mai mult , mi-e tare frica sa nu reusesc sa le mai pun inapoi!Diseara o sa ma delectez cu ceasurile de bord ,o sa le pun becuri peste tot,imi iau bateria in casa,as ruga sa ma ajute un electrician sau oricine daca o sa am nevoie,va multumesc si as intreba totusi ca sa demontezi bordul acele suruburi chiar la unghiul bordului cu parbrizul apartin de demontarea bordului sau nu ,am vazut ca au cap in stea,cu ce scula se desfac alea ,se poate desface?

27 Nov 2010, 15:36:
QUOTE(cristianrobert @ 14 Mar 2009, 22:03)
of am reusit sa schimb becurile am scos rama toata cu ceasurile dar mi-am blestemat zilele ,porcarie mai mare ca bordul asta romanesc n-am vazut cel mai inaccesibil sistem ,dupa ce puneam becurile la loc cind bagam ceasurile la loc se atingeau becurile de partea de sus a bordului si se strimbau si nu se mai aprindeau cred ca l-am dat jos de 6 ori pina am reusit sa -l bag la loc fara sa ating becurile,iar tipul asta de becuri sint de toata jena n-am pomenit mai proaste numai romanii le puteau inventa.
*




de acord cu tine asa am patit si eu abia le-am scos ,cine stie daca o sa le pot pune inapoi!

This post has been edited by stabil777: 27 Nov 2010, 15:36


--------------------
Dacia Logan sedan 2005/Laureate
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ghitza
post 27 Nov 2010, 15:50
Post #15


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.806
Joined: 23 April 08
From: ARAD




acele suruburi tin bordul sub parbriz se se desfac greu de tot cu parbrizu pus,poti sa il dai jos si lucrezi cum vrei pe urma la suruburi


--------------------
Dacia/BMW 316i an 99 1310 li 2003 Berlina - Ar-07-GIB/BG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
BennyORWO
post 31 Jan 2012, 00:02
Post #16


Membru autentic


Group: Members
Posts: 403
Joined: 10 June 11
From: Alexandria-TR




Buna seara.
Am primit azi ceasuri de bord de Dacia,mai exact de bord scoica.
Vreau sa inlocuiesc ceasurile de la masina mea,deoarece la mine este murdar geamul de la indicator pe interior,si mi sa ars un bec care lumineaza instrumentele si alte cateva becuri pe acolo prin bord.
Intrebarea mea este:trebuie sa dau bordul jos pentru a pune panoul cu indicatoare?si cum as putea sa il scot pe cel vechi si sa il pun pe cel nou?
Multumesc anticipat.


--------------------
Daewoo Nubira 3 2003 - TR-09-BEN
Dacia 1410 Break CN2 1994 B-65-LYL
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ov
post 31 Jan 2012, 11:47
Post #17


Academician doctor inginer, savant de renume mondial


Group: Moderatori
Posts: 7.446
Joined: 11 November 03
From: Bucuresti




daca ai bord scoica nu trebuie dat jos bordul, ceasurile se scot prin stanga dupa ce desfaci cablul de km, mufele de sus si sigurantele.


--------------------
Dacia 1300 1972
when life gives you lemon, make lemonade
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
BennyORWO
post 4 Apr 2012, 22:50
Post #18


Membru autentic


Group: Members
Posts: 403
Joined: 10 June 11
From: Alexandria-TR




Buna seara.
Astazi pe seara m-a mancat in c*r sa ma apuc sa desfac ceasurile,sa pot schimba 2-3 becuri arse.
Am desfacut cablul de la kilometraj,mufele,si cele 2 cleme.
Dupa ce am pus becurile,am remontat cele mentionate mai sus,mai putin clemele.
Am injurat si mi-am blestemat ziua in care m-am nascut,mi-am umplut singur frigiderul de carne,din cauza ca nu mai pot monta la loc ceasurile de bord.
Nu pot sa mai prind la loc ceasurile de cleme,defapt de clema din dreapta,care e si mai greu accesibil.
Va rog mult sa imi dati si mie cateva sfaturi,cum as putea sa prind ceasurile din nou cu clemele?
Mentionez ca am bord scoica.


--------------------
Daewoo Nubira 3 2003 - TR-09-BEN
Dacia 1410 Break CN2 1994 B-65-LYL
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
marianmarian_78@yahoo.com
post 28 Dec 2014, 10:31
Post #19


Membru incepator


Group: Members
Posts: 25
Joined: 27 December 14




Ionut.L ai bord CN? Daca da zi-mi si mie cum ai procedat sa dai ceasurile jos? Multumesc! A, am uitat, poti sa tragi de ceasuri dupa ce dai jos geamul si sa-l inclini fara sa mai desfaci mufele, ma gandesc ca daca le desfac pe bajbaite nu mai stiu sale pun la loc!


--------------------
Dacia 1410 1999 - BZ-01-SRL
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nikuniku
post 28 Dec 2014, 13:11
Post #20


Nu ne tragem din maimuță,dar ne îndreptăm cu pași repe


Group: Members
Posts: 2.862
Joined: 14 January 11
From: bucuresti




postarea aia a fost in 12 Apr 2009, 09:02 posibil ca masina aia sa fie acum bucati/topita
la bordu CN este destul de greu de dat ceasurile jos,sunt multe de desfacut
volan.carcase volan,torpedou,comanda climatizare,intrerupatoarele care sunt pe rama bordului,temporizatoru,daca are masina,si mai sunt
dar daca te apuci sal desfaci incet fara sa te grabesti si cu atentie se poate da jos


--------------------
opel zafira f75 1.6-16valve
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
marianmarian_78@yahoo.com
post 28 Dec 2014, 14:49
Post #21


Membru incepator


Group: Members
Posts: 25
Joined: 27 December 14




nikuniku, multumesc pt. raspuns! De fapt ideea e urmatoarea: nu-mi mai functioneaza termometrul din bord al apei, ca atare sa nu ma mai complic a da jos plansa de bord mi-am luat de pe o Dacie din 1985 un ceas de apa separat, numai ca nu stiu ce sa fac: daca vreau ca acest ceas sa-l leg de firele celui din bord ,nefunctional, atunci trebuie sa desfac plansa de bord pt. a lua firele de acolo, daca nu, atunci trebuie sa fac legaturi separate pt. ceasul rotund din 1985 si nu stiu de unde sa iau plusul si minusul? Am mai citit pe forum dar informatiile sunt oarecum disparate si contrarii, nu stii pe care sa le iei de bune! Imi c-am dau seama ce ar trebui sa fac, dar totusi as dori cateva informatii de la cineva care stie bine aceste lucruri!


--------------------
Dacia 1410 1999 - BZ-01-SRL
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nikuniku
post 28 Dec 2014, 15:27
Post #22


Nu ne tragem din maimuță,dar ne îndreptăm cu pași repe


Group: Members
Posts: 2.862
Joined: 14 January 11
From: bucuresti




fir rosu se leaga la plus,prin siguranta,sa mearga cand ai contactu pus,
fir negru se leaga la minus,caroserie
fir verde sau alb se leaga la sonda apa sau ulei
poti scoate papucu de pe sonda mainii si te legi cu papucu de la ceasu pus de tine
hai ca nu este greu

Attached thumbnail(s)
ceas_apa.jpg ( Size: 104.73k ) Number of downloads: 861


--------------------
opel zafira f75 1.6-16valve
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
marianmarian_78@yahoo.com
post 28 Dec 2014, 19:30
Post #23


Membru incepator


Group: Members
Posts: 25
Joined: 27 December 14




nikuniku,ma ierti ca te mai intreb ceva banal totusi, firul rosu unde se leaga la tabloul de siguranta? Multumesc mult!


--------------------
Dacia 1410 1999 - BZ-01-SRL
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nikuniku
post 28 Dec 2014, 21:23
Post #24


Nu ne tragem din maimuță,dar ne îndreptăm cu pași repe


Group: Members
Posts: 2.862
Joined: 14 January 11
From: bucuresti




cu o lampa de control,sau un bec de la masina cu 2 fire,cauti sub bord si vei vedea 2 reglete cu multe fire bagate in ele
pe o regleta ai curent permanent,pe cealalta ai curent doar cand pui contactu,pe regleta aia pui firu de alimentare pentru ceasuri(cu curent doar cu contactu pus)


--------------------
opel zafira f75 1.6-16valve
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
marianmarian_78@yahoo.com
post 29 Dec 2014, 09:09
Post #25


Membru incepator


Group: Members
Posts: 25
Joined: 27 December 14




Ce este regleta, inteleg ca nu-i tabloul de sigurante ?!


--------------------
Dacia 1410 1999 - BZ-01-SRL
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ct_71_ccl
post 29 Dec 2014, 10:06
Post #26


ct_71_ccl


Group: Members
Posts: 194
Joined: 3 February 07
From: constanta




slt

cam in spatele cesurilor pe peretele care separa habitaclul de compartimentul motor,e o chestie la care sint cuplate mai multe cabluri-de acolo se ia curent ptr. radio sau alarma,inchidere,etc.de acolo iei curent ptr.indicatorul tau extern ptr. apa.masa o iei de la un surub de la caroserie.parerea mea era ca mai bine dadeai ceasurile jos si schimbai indicatorul original.nu mai stiu pe unde ,dar era un topic pas cu pas dedicat demontarii bordului cn.incearca sa-l cauti totusi.bafta!


--------------------
dacia,renault logan,clio 1,2 16 v - 2011;1,6 16 v - 2009 - ct 72 ccl,ct 71 ccl
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
marianmarian_78@yahoo.com
post 30 Dec 2014, 08:47
Post #27


Membru incepator


Group: Members
Posts: 25
Joined: 27 December 14




Bun, fa-ma sa-ntelg, e vorba de tabloul de sigurante sau e altceva?


--------------------
Dacia 1410 1999 - BZ-01-SRL
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ChrisSs
post 30 Dec 2014, 10:48
Post #28


Membru


Group: Members
Posts: 123
Joined: 9 December 12
From: Arad




QUOTE(marianmarian_78@yahoo.com @ 30 Dec 2014, 08:47)
Bun, fa-ma sa-ntelg, e vorba de tabloul de sigurante sau e altceva?
*



Nu e tabloul de sigurante, e mai in dreapta si mai sus fata de tabloul de sigurante.

33806517_1_644x461_intaritura_bord_cn_4_dacia_13.jpg


--------------------
Dacia 1310 Break 2004 CLi
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
marianmarian_78@yahoo.com
post 30 Dec 2014, 19:31
Post #29


Membru incepator


Group: Members
Posts: 25
Joined: 27 December 14




ChrisSs, CT_71_CCL si NikuNiku va multumesc foarte mult!


--------------------
Dacia 1410 1999 - BZ-01-SRL
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
marianmarian_78@yahoo.com
post 21 Jan 2015, 15:10
Post #30


Membru incepator


Group: Members
Posts: 25
Joined: 27 December 14




Va salut din nou! Atunci cand leg plusul la regleta pt. ceasul de apa, pe ce borna o fac, am vazut ca toate sunt ocupate cu cate un fir, sa leg acest fir de plus de unul din firele rosii de pe regleta alese aleatoriu?


--------------------
Dacia 1410 1999 - BZ-01-SRL
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
2 Pages  1 2 >
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 8th May 2024 - 00:11
Forum Renault