distantiere si flanse in acelasi timp, dati si voi cu parerea
![]() ![]() ![]() |
distantiere si flanse in acelasi timp, dati si voi cu parerea
nos |
![]()
Post
#91
|
||
![]() RWD addict Group: Members Posts: 80 Joined: 3 June 04 From: Timisoara ![]() |
|
||
--------------------
Renault 12 GT
custom 1973
----- BMW E36
- 325i 24v coupe
|
|||
tm8bnz |
![]()
Post
#92
|
![]() turbomatic Group: Members Posts: 379 Joined: 13 March 05 From: RO,TM ![]() |
QUOTE(nos @ 25 Nov 2005, 12:02) tm8bnz: Nu se pot monta fuzetele cu tot cu brate inferioare?.Prinderea de lonjeron a bratului e identica...Clau_lcf, incearca sa masor lungimea boltului, lagarele bucselor,si distanta dintre ele la ambele masini. Daca is la fel, le poti monta cu totul. Ba da,dar bratul e mai lung ! O sa ai un unghi de cadere infernal. Ideea e ca encartamentul la fuego e putin mai mare de aia si punea spate e mai lata (din tamburi)! This post has been edited by Ov: 25 Nov 2005, 13:10 |
--------------------
Dacia 1.3T / Renault
5 GTT
- 1986 / 1988
- TM8BNZ / TM88BNZ
|
|
clau lcf |
![]()
Post
#93
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 264 Joined: 23 February 05 From: Constanta ![]() |
Salutare lume!!!! Pun poze cu masina cum a iesit. Arata frumos, dar o sa vand rotile ,pt ca am luat un r fuego, si vreau sa il fac boboc. Uitati si fuego.
![]() Attached thumbnail(s) IM000324.JPG ( Size: 322.92k ) Number of downloads: 3114 IM000325.JPG ( Size: 382.52k ) Number of downloads: 2992 IM000331.JPG ( Size: 360.67k ) Number of downloads: 2680 IM000328.JPG ( Size: 268k ) Number of downloads: 2734 IM0003261.JPG ( Size: 312.39k ) Number of downloads: 2569 IM000323.JPG ( Size: 319.46k ) Number of downloads: 1792 |
--------------------
Volskwagen
Corrado
1995
- CT 29 VRG VW Corrado VR6 2.9 & Opel Astra G caravan 2.0 DTL.
|
|
jaf |
![]()
Post
#94
|
![]() Membru din mijloc Group: Members Posts: 641 Joined: 25 May 04 From: Cluj-Napoca ![]() |
clau lcf arata super fain cu gentile alea.. felicitari.. cam cat costa 4 jante dealea ? nu ma intereseaza ca momentan n-am "timp" de asa ceva dar ca sa stiu asa pt un plan de viitor.. pe cand o sa se gaseasca o solutie sigura de a trece de la 3 la 4 prezoane si cand o sa am si "timp"
![]() |
--------------------
trotineta
tri roti
2012 ful vidaut chiele "ati facut dacia de rasul lumii cu 'inventiile' voastre"
|
|
clau lcf |
![]()
Post
#95
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 264 Joined: 23 February 05 From: Constanta ![]() |
nu stiu cam cat sant,dar eu am dat 6 mil pe ele (cauciucuri+jante) . le am vandut ieri,ca sa fac bani , sa ma apuc de fuego. Acum are jante de dacie iar.
CONCLUZII in timpul cat am mers cu rotile pe 15. Avantaje: aspect si stabilitate Dejavantaje: frana mai ineficienta, directie greoaie mai ales cu un volan mic, daca folositi flanse atinge in aripi(si fata si spate), demaraj slab, si consum mai mare. Tragand linie, nu se merita sa puneti jante cum am pus eu ,daca nu modificati toata masina. Caroserie, motor, directie. Si daca va ganditi cat costa aceste modificari chiar ca nu se merita. Nu imi pare rau ca am aruncat niste bani, dar daca nu o faceam m-as fi gandit mereu cum ar fi fost daca............ Numai bine!!!!!! |
--------------------
Volskwagen
Corrado
1995
- CT 29 VRG VW Corrado VR6 2.9 & Opel Astra G caravan 2.0 DTL.
|
|
einstein1984 |
![]()
Post
#96
|
![]() fan Dacia Group: Members Posts: 21.376 Joined: 12 November 05 From: Bucuresti ![]() |
Scadea si eficienta franarii? Interesant...... Multumesc de informatie!
|
--------------------
daca nu ai o toyota
4X4,ai gresit
masina
- negru pe alb
|
|
B-34-SGM |
![]()
Post
#97
|
![]() Membru de partid Group: Members Posts: 1.397 Joined: 16 February 04 From: Drumul Taberei Customs ![]() |
Teoretic cu cat diametrul rotii este mai mare, cu atat scade eficienta franei. Bratul momentului care actioneaza asupra discului e mai mare.
Nu prea imi vine sa cred ca ai simtit diferenta, doarece nu e asa de sesizabila, mai ales ca rotile erau de diametru apropiat celor de dacie. Poate era cauciucurile mai dure(sau tocite), cu aderenta mai scazuta pe asfalt. |
--------------------
Dacia
1310 RACING
1991 full fara piele
- B 34 SGM www.prelucrariSIRA2000.ro
|
|
clau lcf |
![]()
Post
#98
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 264 Joined: 23 February 05 From: Constanta ![]() |
Cauciucurile sant foarte dure. Probabil din cauza asta. Nu am spus ca nu ar tine, doar ca e un pic mai slaba. Si roata de 195/50/15 e un pic mai mare in diametru ca cea de dacie. Dupa 195/50/15 mai scrie ceva. 82. Pe cand la dacie e 165/70/13 si dupa 79 sau 78 nu mai sant sigur.
This post has been edited by clau lcf: 27 Nov 2005, 21:28 |
--------------------
Volskwagen
Corrado
1995
- CT 29 VRG VW Corrado VR6 2.9 & Opel Astra G caravan 2.0 DTL.
|
|
magicone |
![]()
Post
#99
|
Membru incepator Group: Members Posts: 25 Joined: 4 November 05 ![]() |
am stat cam 20 d min sa citesc si sa inteleg cam ce a vrut fiecare..., si sunt bucuros pt faptul ca aici s-a cam inteles lumea, am gasit raspunsuti la majoritatea intrebarilor care imi treceau prin cap....
nos as vrea d la tine un id de mess daca se poate, as vrea sa stam mai mult d vorba |
--------------------
dacia
opel
- as.12.as
|
|
tm8bnz |
![]()
Post
#100
|
![]() turbomatic Group: Members Posts: 379 Joined: 13 March 05 From: RO,TM ![]() |
QUOTE(clau lcf @ 27 Nov 2005, 21:22) Cauciucurile sant foarte dure. Probabil din cauza asta. Nu am spus ca nu ar tine, doar ca e un pic mai slaba. Si roata de 195/50/15 e un pic mai mare in diametru ca cea de dacie. Dupa 195/50/15 mai scrie ceva. 82. Pe cand la dacie e 165/70/13 si dupa 79 sau 78 nu mai sant sigur. Dupa cum am scris si eu mai sus...pt 195/50/15 cutia sufera 10% deviatie a acului catre inapoi ![]() Mai clar roata e cu 10% mai mare pt ce a fost conceputa cutia,si anume 155/75/13. Cel mai bun compromis e aceeasi raza cu latime mare a caucuicului ! |
--------------------
Dacia 1.3T / Renault
5 GTT
- 1986 / 1988
- TM8BNZ / TM88BNZ
|
|
nos |
![]()
Post
#101
|
![]() RWD addict Group: Members Posts: 80 Joined: 3 June 04 From: Timisoara ![]() |
tm8bnz: Ai dreptate.Sau diametru mai mic decat cel de roata de dacie.Bine, in cazul asta, daca ai cutie de dacie, viteza reala va fi mai mica decat cea pe care ti-o arata ceasul.In schimb, ai demaraj mai bun si scade viteza maxima. Parerea mea e ca design-ul renault-ului 12 se preteaza mai degraba la roti mai mici. Ale mele is pe 14", cu anvelope 185/50/14.
SOD_03.jpg ( Size: 26.21k ) Number of downloads: 1947 |
--------------------
Renault 12 GT
custom 1973
----- BMW E36
- 325i 24v coupe
|
|
Stefan28 |
![]()
Post
#102
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 1 Joined: 1 January 06 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(einstein1984 @ 13 Nov 2005, 11:08) Maestre, cine naiba i-ti mai face tie unghiurile la roata dupa ce ai mutilat fuzetele in halul asta? La primul viraj luat mai in forta te vad in pom.... Si apropo, cu atata masa nesuspendata adaugata masinii (flanse vreo 3 kile, jantele inca vreo 2), daca iei un damb prea repede te trezesti ca iese amortizorul prin contraaripa. Si chiar daca rezista , confortul in masina s-a dus naibii (arcurile si amortizoarele alea sunt gandite pentru alte forte.) Cand o sa intelegi ca suspensiile alea au fost gandite si calculate de oameni mai destepti ca voi care stiau ce fac???? Uite cum rezolvai problema mai usor si muuuult mai estetic: http://www.dot4.net/~GBS/wheel/gotti/eng/a53.html bine am vazut link,si unde este magazinul? Banuiesc ca merg si pe Dacie alea an 3 prezoane,astept raspuns. Mersi |
--------------------
Dacia
1310
- B 28 FDF
|
|
bufa_1974 |
![]()
Post
#103
|
Membru incepator Group: Members Posts: 11 Joined: 2 January 06 From: tg.mures ![]() |
spune-mi si mie daca vreau geti pe 14 cu ce tamburi si fuzete se pot scimba???
de la ce masina??? |
--------------------
dacia
1410 sport
- MS 11 SLY
|
|
nick_florin |
![]()
Post
#104
|
Membru incepator Group: Members Posts: 47 Joined: 24 October 05 From: CLUJ NAPOCA ![]() |
salutare....sa stiti ca, clau lcf are mare dreptate...nu conteaza daca ai jante de 14 sau 15 masina o sa aiba directie mai grea chiar si cu volan mai mare,unghiurile nu o sa mai fie bune niciodata..oricat de mult ai incerca sa echilibrezi rotile nu o sa mai fie ce a fost....iar franarea e dar nu cu mult mai ineficienta dar afecteaza..si cum spunea clau DACA TRAGI LINIE NU MERITA....am un prieten de familie care e mecanic super bine lucreaza si am vb cu el si am vrut sa imi modific si eu ..am zis ca nu conteaza cat costa pt ca ,chiar nu ma deranja sa bag ceva bani dar cand am vazut dezavantajele sa stiti ca nu merita.....el a modificat la fratele lui o dacie si mi-a zis ca masina e mai lenesa nu mai fuge cum fugea inainte,directie nu o sa o mai poti face buna si sunt riscuri pe care nu cred ca vreau sa mi le asum mai ales ca la drum lung ii dau peste 100 KM/H ....asa ca dupa parerea mea nu prea merita...cine a proiectat dacia a stiut de ce o proiecteaza asa...eu unul am ajuns la o concluzie: imi iau jante de 13" CMS din metro ..acelasi model cum e pe dedicatie...bafta tuturor
|
--------------------
DACIA
VW Bora
- Skoda Octavia
|
|
all3ex_wly |
![]() ![]()
Post
#105
|
![]() Alex Group: Members Posts: 78 Joined: 29 March 06 From: Targoviste ![]() |
|
--------------------
Renault
Megane Coupe
2007
- DB 10 WLY Fiat GrandePunto 2006
Renault Megane Coupe 2007 BMW 320d E90 2007 |
|
all3ex_wly |
![]()
Post
#106
|
![]() Alex Group: Members Posts: 78 Joined: 29 March 06 From: Targoviste ![]() |
Va spun eu ca cele mai bune jenti sunt cele pe 13 cu 3 prezoane si din pacate nu se gasesc mai multe modele,dar modificarile pt 4 prezoane daca erau simplu de realizat le faceau toti.Dar cu masina nu te duci la morga frate!!!!!!Arata foarte bine o dacie cu jenti din aliaj,cum am mai spus nu sunt modele mai diversificate si din aceasta cauza nu mi-am cumparat,le am pe ale ei de tabla si cu capace cromate.Si sincer capace ca alea nu am mai vazut.Nu zic ca nu mai sun.Sunt nou pe aici dar va promit ca ma duc cu camera in spatele blocului si va fac poze la tot ce am facut la ea sa ma laud si eu
![]() ![]() ![]() |
--------------------
Renault
Megane Coupe
2007
- DB 10 WLY Fiat GrandePunto 2006
Renault Megane Coupe 2007 BMW 320d E90 2007 |
|
samyx |
![]()
Post
#107
|
Membru incepator Group: Members Posts: 21 Joined: 8 August 05 ![]() |
La dacia Pick up cu motor diesel am observat ca sistemul de prindere la fuzeta fata este acelas ca la 1310dar in plus are discuri venilate si 5 prezoane
nu s-ar putea pune un ansamblu (fuzeta, dsc frana, etrier) model pick up la 1310? Iar daca ar fi posibil pe spate nu se pot da 5 gauri pt prezoane (fara flansa) ca slava domnului jante cu 5 prezoane se gasesc. O singura nedumerire mai am gaura cu caneluri de la planetara. |
--------------------
dacia
berlina
1995
|
|
samyx |
![]()
Post
#108
|
Membru incepator Group: Members Posts: 21 Joined: 8 August 05 ![]() |
Si naca ceva!
LA pick up cu motor diesel Bara de torsiune fata este mai groasa=> stabilitete ma buna in curbe |
--------------------
dacia
berlina
1995
|
|
adumitrachy |
![]()
Post
#109
|
![]() Membru autohton Group: Members Posts: 915 Joined: 27 January 04 From: Iasi ![]() |
Va rog sa nu radeti, dar mintea tocmai mi-a debitat o idee : nu se poate sa luam de la o masina straita tot ansamblul fuzetei, cu pivoti, bucse, caseta directie si toate celelalte componente pentru a avea 4 prezoane si nu in ultimul rand o frana mai eficienta?
|
--------------------
Dacia 1310 L
Audi B4 quatro
1998 / 1991
- IS 04/84 DLA
|
|
matrafox |
![]()
Post
#110
|
Membru autentic Group: Members Posts: 238 Joined: 2 May 05 ![]() |
e posibil sa gasesti vreo masina care sa se pupe cu dacia la acest capitol in mare dar de RAR tot nu scapi
|
--------------------
dacia
1310 tlx
- CT-02-GVS
|
|
Nelsoneala |
![]()
Post
#111
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 3 Joined: 4 February 08 ![]() |
|
--------------------
Dacia
Berlina
Perfuzie(2000)
|
|
SGM.MYKE |
![]()
Post
#112
|
![]() Membru cu gargauni la cap Group: Members Posts: 584 Joined: 10 August 05 From: Stuttgart ![]() |
QUOTE(samyx @ 31 May 2006, 00:32) La dacia Pick up cu motor diesel am observat ca sistemul de prindere la fuzeta fata este acelas ca la 1310dar in plus are discuri venilate si 5 prezoane nu s-ar putea pune un ansamblu (fuzeta, dsc frana, etrier) model pick up la 1310? Iar daca ar fi posibil pe spate nu se pot da 5 gauri pt prezoane (fara flansa) ca slava domnului jante cu 5 prezoane se gasesc. O singura nedumerire mai am gaura cu caneluri de la planetara. Diferente: planetara de papuc este mai lunga decat cea de berlina si trebuie sa pui planetare de papuc sau daca nu folosesti planetarele tale dar cu un distantier de 20mm pus intre planetara si butuc, vezi aici niste detalii http://www.daciaclub.ro/4-prezoane-si-disc...33-t38761.html# A si vezi ca trebuie sa gasesti jenti sa se nimereasca la diametrul de asezare al gaurilor de prezoane, iar pe spate e cam greu de combinat ceva pentru cinci gauri, dar nu imposibil. |
--------------------
Honda
Integra TypeR
1999_1.8 190CP Stiu putin, dar vreau mai mult.
|
|
crismotorsport |
![]()
Post
#113
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 38 Joined: 26 January 08 From: RESITA, CS ![]() |
O IDEE!
PRECIZEZ MASINA A PARTICIPAT SI LA ETAPE JUDETENE DE VTM.DECI TINE Attached thumbnail(s) Imag011.jpg ( Size: 44.37k ) Number of downloads: 1229 Imag019.jpg ( Size: 36k ) Number of downloads: 1037 Imag022.jpg ( Size: 28.67k ) Number of downloads: 940 Imag024.jpg ( Size: 36.18k ) Number of downloads: 895 Imag025.jpg ( Size: 33.09k ) Number of downloads: 836 |
--------------------
dacia
1310
1985
- cs11cri
|
|
Hexer |
![]()
Post
#114
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 264 Joined: 5 December 06 ![]() |
QUOTE(crismotorsport @ 23 Mar 2008, 16:21) Nejustificat cu atate suruburi, presoane si piulete. Greutete foarte mare si pana la urma 4 prezoane tin roata nu 6-8... Cine a facut nu tine cont de grautatea, mai ales ca masa neamortizata cu cat e mai grea cu atat e mai slaba caracteristica suspensiei. Pe de alta parte pe strada proiectezi cu un coeficient de siguranta mult mai mare decat petnru circuit. Deci masina care merge, este proiectat pentru VTM nu e sigut pe strada, ca coeficentul e mai mic, asta ca sa fie mai usoara = mai rapida. |
--------------------
Dacia
1100
1969
- CJ-04-ZNH
|
|
crismotorsport |
![]()
Post
#115
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 38 Joined: 26 January 08 From: RESITA, CS ![]() |
QUOTE(Hexer @ 23 Mar 2008, 16:50) Nejustificat cu atate suruburi, presoane si piulete. Greutete foarte mare si pana la urma 4 prezoane tin roata nu 6-8... Cine a facut nu tine cont de grautatea, mai ales ca masa neamortizata cu cat e mai grea cu atat e mai slaba caracteristica suspensiei. Pe de alta parte pe strada proiectezi cu un coeficient de siguranta mult mai mare decat petnru circuit. Deci masina care merge, este proiectat pentru VTM nu e sigut pe strada, ca coeficentul e mai mic, asta ca sa fie mai usoara = mai rapida. I-MI CER SCUZE DAR NU INTELEG CE SPUI ![]() CELE 6-8 SURUBURI TIN FLANSA DE FUZETA RESPECTIV BUTUC NU AU NICI O LEGATURA CU PREZOANELE FLANSELE POT FI DIN ALUMINIU(REFERITOR LA GREUTATE) CUM,CREZI CA PE STRADA MERGI MAI TARE DECAT LA VTM (NU CIRCUIT) SAU CREZI CA LA VTM O MENAJEZI MAI MULT CA SI PE STRADA ![]() ![]() |
--------------------
dacia
1310
1985
- cs11cri
|
|
Muttley |
![]()
Post
#116
|
![]() __________________ Group: Members Posts: 13.019 Joined: 4 September 04 From: - ![]() |
Spune ca la raliu sau VTM daca ti se rupe o roata ajungi in sant sau in boscheti, te dai jos greu ca trebuie sa ocolesti rollbarul, iti dai jos casca de protectie, te scuturi si-ncepi sa-njuri.
Pe strada daca se rupe o roata mor oameni. Simplu, nu? |
--------------------
Dacia
1310 TLX
1988
|
|
Siconi |
![]()
Post
#117
|
![]() Sofer americanizat! V6 Rules!!! Group: Members Posts: 2.906 Joined: 13 November 05 From: Houston, TX ![]() |
Ideea lui era:
- daca a tinut la VTM prin toate hartoapele si fortata prin viraje unde fortele ce intervin in trenul de rulare sunt destul de mari si solicitarile foarte mari, vor tine si pe strada unde solicitarile sunt mai mici. - se pot face si din alte materiale, de ex. titan, carbon, aluminiu etc. Pe strada nu faci raliu cu masina, deoarece, cum spunea Mutlley, pot muri oameni. Deci daca esti constient de acest aspect, esti constient si de faptul ca nu trebuie sa incerci sa pui viata altora in pericol, poate chiar si a ta, daca intri pe contra-sens. |
--------------------
Mercury
Mariner Premier 3.0L V6 4WD
2006
- BHH-xxxx (Texas) Fost posesor:
1993 Renault Clio MK1 1.4 RT 1975 Dacia 1300 Actual posesor: 2006 Mercury Mariner Premier 3.0L V6 2005 Hyundai Sonata GLS 2.4L |
|
crismotorsport |
![]()
Post
#118
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 38 Joined: 26 January 08 From: RESITA, CS ![]() |
QUOTE(Siconi @ 24 Mar 2008, 12:12) Ideea lui era: - daca a tinut la VTM prin toate hartoapele si fortata prin viraje unde fortele ce intervin in trenul de rulare sunt destul de mari si solicitarile foarte mari, vor tine si pe strada unde solicitarile sunt mai mici. - se pot face si din alte materiale, de ex. titan, carbon, aluminiu etc. Pe strada nu faci raliu cu masina, deoarece, cum spunea Mutlley, pot muri oameni. Deci daca esti constient de acest aspect, esti constient si de faptul ca nu trebuie sa incerci sa pui viata altora in pericol, poate chiar si a ta, daca intri pe contra-sens. ASTA ERA IDEEA.CE INSEAMNA SA LOCUIM IN APROPIERE,NE INTELEGEM MAI BINE CE VREM SA ZICEM MODIFICAREA ESTE FACUTA ACUM 6-7 ANI POATE CHIAR MAI BINE SI ESTE SI ACM PE MASINA (NO PROBLEM) |
--------------------
dacia
1310
1985
- cs11cri
|
|
UNITED |
![]()
Post
#119
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 37 Joined: 1 June 08 From: CRAIOVA ![]() |
Mda...intradevar dau bine la imagine jentile din aliaj, dar dupa ce am citit parerile si argumentele spuse de voi, sunt convis ca e mai sanatos si mai sigur sa lasam lucrurile asa cum au fost proiectate. Cel mult ...putem pune jenti CMS care mai schimba putin aspectul, daca nu mai vrem jenti de tabla. Dar oare...se merita sa investesti intr-o masina Dacia, cind 4 jenti CMS costa aproape 8 milioane?
|
--------------------
DACIA
1410 Li
2003
- DJ-62-MAT
|
|
Paca |
![]()
Post
#120
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 559 Joined: 1 August 07 ![]() |
daca te gandesti la investitie,nu
daca te gandesti la calitatea jantelor cms tot nu deci..nu |
--------------------
Dacia
1310
berlina 1997
- IS 91 VIC
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 9th May 2025 - 19:20 |