evacuare dubla
![]() ![]() ![]() |
evacuare dubla
Razvan.jbl |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 56 Joined: 5 January 03 From: Buc-PL si retur ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
Logan
1,6 Ambition
|
|||
...Roadrunner... |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru fondator "Skija Klan (c)" Group: Members Posts: 751 Joined: 27 September 02 From: Bucuresti ![]() |
Pai asa e ...asta e problema ....risti sa ti se topeasca gitu' de la rezervor....
Ar mai fii o solutie ...tras a douateava pe linga spolier...cam pe unde e roata de rezerva ...dar astaa inseamna sa renunti la ea .... |
--------------------
Renault
MeganeII
- B-81-RoadRunner Bip... Bip... !!!
|
|
asarban |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru autentic Group: Banned Posts: 2.288 Joined: 24 May 02 ![]() |
Varianta 1
Lipesti o bucata de teava (d'aia misto, cromata) sub bara ca sa para ca ai doua esapamente! Economica, efect vizual maxim! Varianta 2 Audi TT VW Touareg un pic mai scumpa decat prima, efect vizual...hmm... cam la fel! Cam astea ar fi.... Dar de ce ??? La Dacie chiar nu se merita! Mai bine ii bagi tobe sport! |
-------------------- Intr-o apa adanca patru ochi luceste. Ce sa fie oare este doi de peste.
|
|
Razvan.jbl |
![]()
Post
#4
|
Membru incepator Group: Members Posts: 56 Joined: 5 January 03 From: Buc-PL si retur ![]() |
pai am toba sport (adik una de foc de audi dar se aude la fel ca una veriatbila) si sa pun decat de design nu merita. Vreau sa mai pun o finala de diesel ca are un sound mai gros. Roata de rezerva oricum o bag in portbagaj. Ma gandeam s-o izolez cu azbest sau ceva asemanator
Bafta |
--------------------
Dacia
Logan
1,6 Ambition
|
|
![]()
Post
#5
|
|
Group: Posts: 0 Joined: -- Warn: (0%) ![]() ![]() |
Razvane, vezi ca sint niste baieti in pitesti care fac esapamente de inox - acolo mi-am facut si eu - si iti face esap. cum vrei tu, sa se auda gros, zici si tu ca ai motor nu pisica sub capota - meseriasi realmente, evac pe 2 parti etc, cum vrei tu .
|
-------------------- |
|
Razvan.jbl |
![]()
Post
#6
|
Membru incepator Group: Members Posts: 56 Joined: 5 January 03 From: Buc-PL si retur ![]() |
Ai cumva un nr de tel sau o adresa? Cumva borla?
10x |
--------------------
Dacia
Logan
1,6 Ambition
|
|
DSops |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 663 Joined: 20 November 02 From: Timisoara ![]() |
Tu vrei sa pui una de joase, una de inalte si una de medii nu?
|
-------------------- Melg cu tutu la plimbale
Pe unde-i gloapa mai male. |
|
MMihai |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 772 Joined: 5 June 03 From: PITESTI ![]() |
La mine in cartier am vazut o Supernova galbena cu 2 tobe, stanga si dreapta (in total 2) si una este cam de 2 ori mai mare decat una sport obisnuita, este masina celor de la Pilot Auto Service, dinspre iesirea inspre Bascov, stiu eu unde este mai exact ... nu am apucat sa intreb cat costa dar am vazut-o si in trafic si fuge de rupe, iar sound-ul este bestial
![]() ![]() ![]() |
--------------------
Renault
Megane III
1.6 16V 110cp Noir Nacre
|
|
![]()
Post
#9
|
|
Group: Posts: 0 Joined: -- Warn: (0%) ![]() ![]() |
Soundul se obtine si prin eliminarea tobei mici sau a catalizatorului.Efectul
vizula maxim la o toba sport este daca este un pic coborita sub bara...Sa se vada cum luceste inoxul...E marfa de tot cind accelerezi un pic si masinile cu alarme sensibile incep sa chitaie...Parerea mea... Mie mi-a cerut un mester 500 000 pe o toba sport de inox cum vrea muschiu meu.Zicea ca si copiaza tobe sport adevarate.Zicea ca poate sa imi puna si 2 daca vreau.Dar am preferat totusi sa dau 100 $ pe una adevarata.. |
-------------------- |
|
Razvan.jbl |
![]()
Post
#10
|
Membru incepator Group: Members Posts: 56 Joined: 5 January 03 From: Buc-PL si retur ![]() |
Crede ca o sa ma rezum la eliminarea tobei de mijloc, care oricum e mankata de rugina, si sa raman cu toba care o am acu. Io am dat 300k pe toba finala si se aude ca una sport. (toba de foc de vw-audi, de la dezmembrari). Ma costa mai mult ornametul. Sunt unele cul de borla intre 500k si 1000k.
Bafta |
--------------------
Dacia
Logan
1,6 Ambition
|
|
![]()
Post
#11
|
|
Group: Posts: 0 Joined: -- Warn: (0%) ![]() ![]() |
Pt razvan : www.romcatborla.ro , afli nr. de tel. de la service-ul lor din pitesti . Service-ul se numeste PILOT si-ti face programare. Te duci acolo si vezi ca acolo face C&C-ul tobele, or sa-ti arate poze cu alfa-ul lui Cabral (fosta lui masina, acuma are alta ) care si-a facut esapamentele acolo ( sa se laude si ei ) etc. Nr. de tel eu il am in agenda dar agenda e acasa.
|
-------------------- |
|
Razvan.jbl |
![]()
Post
#12
|
Membru incepator Group: Members Posts: 56 Joined: 5 January 03 From: Buc-PL si retur ![]() |
10x
![]() |
--------------------
Dacia
Logan
1,6 Ambition
|
|
MMihai |
![]()
Post
#13
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 772 Joined: 5 June 03 From: PITESTI ![]() |
QUOTE Pt razvan : www.romcatborla.ro , afli nr. de tel. de la service-ul lor din pitesti . Service-ul se numeste PILOT si-ti face programare. De cei de la Pilot Auto Service vorbeam si eu ... dupa parerea mea sunt cei mai buni :wink: |
--------------------
Renault
Megane III
1.6 16V 110cp Noir Nacre
|
|
alex |
![]()
Post
#14
|
![]() Membru autentic Group: Admin Posts: 749 Joined: 22 May 02 ![]() |
Pilot Auto Service sunt service autorizat RomcatBorla
![]() |
--------------------
N/A
N/A
N/A snafu
|
|
freegsmsoft |
![]()
Post
#15
|
Membru incepator Group: Members Posts: 3 Joined: 30 March 04 ![]() |
Am pus eu a doua teava la masina shi m-a costat aici la pitesti 5 milioane.E de inox shi capetele le-am cumparat tot de la ei(tot de inox).Capetele au fost cam 1.3 mil fiecare.Se mai poate micsora pretu de 5 mil daca pui pe dedesupt teava normala shi daca iei acpetele din vitan dar nu merita.Poza nu se vede asa bine ca e facuta cu tel
Attached thumbnail(s) RRD.jpg ( Size: 17.52k ) Number of downloads: 2263 |
-------------------- |
|
DSops |
![]()
Post
#16
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 663 Joined: 20 November 02 From: Timisoara ![]() |
Cum se aude. cum merge? Nu fii zgarcit. :?
|
-------------------- Melg cu tutu la plimbale
Pe unde-i gloapa mai male. |
|
freegsmsoft |
![]()
Post
#17
|
Membru incepator Group: Members Posts: 3 Joined: 30 March 04 ![]() |
Se aude super.Dar ce e nasol e ca se aude asa mishto incat iti vine mereu a-i dai in gura.Eu am luat ceva amenzi din auza asta.Oricum a meritat
|
-------------------- |
|
GeorgeB |
![]()
Post
#18
|
![]() the 7 stars of Pleiades constellation Group: Members Posts: 1.870 Joined: 7 January 03 From: Bucuresti ![]() |
ai putea sa pui opoza cu dedesuptul masinii ? cum sunt trase tevile ?
|
--------------------
SUBARU
Legacy 2.5
- --- L7 2.5 all in black - edition -
|
|
driverx |
![]()
Post
#19
|
![]() --- Membru cu ralanti --- Group: Members Posts: 7.656 Joined: 21 November 03 ![]() |
5 mil? Doua tobe? Pentru ce? :roll:
:shock: |
--------------------
Mitsubishi
Lancer
2008 Univega Alpina HT-LTD Disc Deore 2011
|
|
freegsmsoft |
![]()
Post
#20
|
Membru incepator Group: Members Posts: 3 Joined: 30 March 04 ![]() |
Pai hai sa o luam asa.Am dat aproape 2.8mil pe capetele de inox.Am dat 1mil pe teava care leaga locul unde era finala shi cele 2 capete.Shi restul cam de 1.2mil a fost manopera pt. ca a durat cam 5 ore sa-mi faca totu.
P.S.:lucru nashpae ca acum tin roata de rezerva in porbagaj.Cand ma intalnesc cu prietenul meu cu tel care face popza o sa-i zic sa faca o poza sub masina.Arata ceva de genu asta: | |_ | |
-------------------- |
|
Alex NOS |
![]()
Post
#21
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 77 Joined: 1 March 03 From: Craiova ![]() |
@ tobe,sound tare,dar ai dat 5 mul si nu ai cistigat nimic dinpunct de vedere al performantelor.Cam mult pt un moft.Pt ca poti sa ai tu 4 tobe pt ca acelasi volum
de gaze o sa iasa,atita timp cit nu schimbi calculatorul.. Dar ai dreptate ca soundul, te cam face sa ii dai in gura...Eu cind trec pe linga politie o scot din viteza... ![]() Dar exista si un dezavantaj.La drum lung te sparge...E un zgomot constant,iar viteza la 2800-3000 cind are cuplu maxim e nebunie.Atunci toba intra in rezonanta si face ca o masina de curse...Dupa 300-400 km te cam saturi de curse.. ![]() |
--------------------
Dacia
Supernova modificata
- DJ 83 ALP Strada: 0-100km/h 10.5-11s
Concurs: 0- 100km/h ????? |
|
Alex NOS |
![]()
Post
#22
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 77 Joined: 1 March 03 From: Craiova ![]() |
Prefer solutia cu o sg toba dar scumpa si de calitate.Efectul e acelasi.
Cu o investitie de 100 $ toba si 300 000 adaptarea arata cam asa. Si are un sunet de iti bati copiii... Attached thumbnail(s) tuning6.jpg ( Size: 47.89k ) Number of downloads: 2375 |
--------------------
Dacia
Supernova modificata
- DJ 83 ALP Strada: 0-100km/h 10.5-11s
Concurs: 0- 100km/h ????? |
|
DomnulK |
![]()
Post
#23
|
![]() ex kAndrei Group: Members Posts: 1.403 Joined: 7 September 03 From: Bucuresti ![]() |
Eu nu am decat o nenorocita de toba finala "de origine" shi toba de mijlok anulata. Mai exact ,am taiat cu flexul toba de mijloc shi am sudat la nea gika, din colt, o bucata de teava. Pot sa spun ca la 3000-4000 de ture suna destul de dragutz.
|
--------------------
Dacia Logan
Laureate 1.6 MPI
2004 Asfalt Uscat!
|
|
Razvan.jbl |
![]()
Post
#24
|
Membru incepator Group: Members Posts: 56 Joined: 5 January 03 From: Buc-PL si retur ![]() |
Io am reusit si mi-am scos toba de mijloc (ma sudat o tzeava) si finala o am p'aia de audi de la dezmembrari. Toata afacerea m-a costat 500.000 si soundul e kriminal ! Abia astept sa vin la intalnire sa va arat !
Bafta si salutari la toata lumea ! |
--------------------
Dacia
Logan
1,6 Ambition
|
|
Mad MAX |
![]()
Post
#25
|
![]() Membru Group: Members Posts: 186 Joined: 5 January 04 From: Bucuresti ![]() |
Alex NOS .... de unde ai luat toba aia finala? si ..cand? (tot din Craiova sunt,deci poti fi explicit)
10x |
--------------------
Daewoo Cielo
ex NOVA GT
- . Totul pare mare atunci cand esti mic.
|
|
alexandrudragomir |
![]()
Post
#26
|
![]() Membru Group: Members Posts: 131 Joined: 15 April 03 From: Constanta ![]() |
Cu 100.000 lei, mi-am cumparat, un capat de toba, model dinacela racheta, diametrul final de 7-8cm, si bine fixata, un pic cam in exterior, se aude chiar beton, iar la cuplul motor, 2800-3000 de ture, are o rezonanta de mori. La relanti are un sunet gros. Singurul lucru ar mai fi, e sa sudej acest capat, direct de toba finala.
Ce va aud pe voi toti , milioane de lei risipite, doar pentru un amarat de zgomot de masina de curse. Chiar si idea cu achizitia unei tobe de la dezmenbrari auto, e foarte buna, pentru ca dai putini bani si in finai ai o toba finala foarte buna. |
--------------------
DACIA
SuperNova
- CT-02-DSA Km facuti: 101.000
Data: 08.06.2007 SuperNOVA Campus 2003, 1.4L, 75CP |
|
cosminpilot |
![]()
Post
#27
|
Membru incepator Group: Members Posts: 21 Joined: 14 November 03 From: pitesti ![]() |
[quote]Saltare !
Ma intereseaza daca si-e tras cineva o a doua tzava de evacuare pe partea dreapta. Problema ar fi cu roata de rezerva si cu faptul ca ar fi prea aproape de rezervor. Daca avezti sfaturi sau idei.... Multzam[/quote] |
-------------------- proXS
|
|
cosminpilot |
![]()
Post
#28
|
Membru incepator Group: Members Posts: 21 Joined: 14 November 03 From: pitesti ![]() |
Se poate monta evacuare dubla pe Supernova doar daca renunti la rezerva si ai doua variante: bifurcatie dupa punte cu ornamente finale (sound sportiv) sau cu 2 tobe de 300 lung. si suna mai silentios. Daca modifici tot traseul de la saxofon cu teava de 50 (in loc de 45 cum e la serie) si evacuare pe doua parti (inox) castigi ceva cai buni pt o SN - volum de evacuare marit si scadere contrapresiune.
Si mai poti pune si cireasa pe tort -galerie de inox cu eliminare catalizator. mai multe detalii: [/img]www.pilotauto.ro |
-------------------- proXS
|
|
Razvan.jbl |
![]()
Post
#29
|
Membru incepator Group: Members Posts: 56 Joined: 5 January 03 From: Buc-PL si retur ![]() |
Niste preturi orientative (spre exemplu pt. modificarile facute la Nova gri de pe site), si un timp de executie ?
10x |
--------------------
Dacia
Logan
1,6 Ambition
|
|
cosminpilot |
![]()
Post
#30
|
Membru incepator Group: Members Posts: 21 Joined: 14 November 03 From: pitesti ![]() |
Preturi traseu inox Snova:
1. Traseu esapament FI 45 detenta (intermediara) - 1 790 000 lei teava interm inox - 451 000 lei toba finala - 1 800 000 lei Manopera 500 000 lei 2. Traseu esapament FI 50 similar 45 + 850 000 lei 3. Traseu pe doua parti (evacuare dubla) detenta + teava interm. (FI45 au 50) 1, 5 m teava inox (800 000) + sudura (300 000) Manopera 1000 000 Ornamentele finale de inox variaza de la 11Euro (simple) la 30-37 duble. Mai sunt vrea 2 variante - cu teava in loc de finala sau ... combinatii. Toba finala este in functie de design-ul si sound-ul dorit dorit. |
-------------------- proXS
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 1st May 2025 - 07:23 |