DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

2 Pages  1 2 > 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> fise buji, masurarea fiselor

razvan32
post 21 Nov 2011, 00:47
Post #1


superdaciuta


Group: Members
Posts: 842
Joined: 12 January 08
From: Ploiesti




Am fost la masina sa imi masor rezistenta fiselor de buji. Fisele am de Urziceni.
Am luat aparatul de masura, am fixat pe ohmetru si am inceput sa iau fiecare fisa in parte. Rezultatele sunt urmatoarele:
- pentru bujia 1 ( cea de langa baterie) am valoarea de 5.6 kohmi
- pentru bujia 2 am valoarea de 7.6 kohmi
- pentru bujia 3 am valoarea de 8.6 kohmi
- pentru bujia 4 ( cea din fata radiatorului) am valoarea de 9.6 kohmi
Fisa centrala are valoarea de 10 kohmi.

Acum intrebarea mea este. De ce sunt asa mari diferente? Inseamna ca nu mai sunt bune. Si masina porneste mai greu. Trebuie sa le inlocuiesc? Care sunt cele mai bune fise de buji si cam cat costa?



--------------------
DACIA 1310 1990 TX BERLINA - 6-PH-7008
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sorin1983
post 21 Nov 2011, 00:53
Post #2


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.587
Joined: 3 July 06
From: Bucuresti-Rahova




Parerea mea: cea mai buna e cea de la bujia 1, restul sunt inexistente smile.gif
Bune ar fi Tesla(alea albastre siliconice) dar nu stiu cum or mai fi acum sau Champion.


--------------------
Renault Megane1- -Sisteme electronice de securitate
"Pe zi ce trece, prostii fac progrese, devin si mai prosti!" C. Vadim Tudor
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Paulorossi
post 21 Nov 2011, 11:46
Post #3


Ing. electro-automatist BEIUS-STEI


Group: Members
Posts: 1.133
Joined: 27 January 10
From: Bihor-Stei




QUOTE(razvan32 @ 21 Nov 2011, 00:47)
Am fost la masina sa imi masor rezistenta fiselor de buji. Fisele am de Urziceni.
Am luat aparatul de masura, am fixat pe ohmetru si am inceput sa iau fiecare fisa in parte.  Rezultatele sunt urmatoarele:
- pentru bujia 1 ( cea de langa baterie) am valoarea de 5.6 kohmi
- pentru bujia 2  am valoarea de 7.6 kohmi
- pentru bujia 3  am valoarea de 8.6 kohmi
- pentru bujia 4 ( cea din fata radiatorului) am valoarea de 9.6 kohmi
Fisa centrala are valoarea de 10 kohmi.

Acum intrebarea mea este.  De ce sunt asa mari diferente? Inseamna ca nu mai sunt bune. Si masina porneste mai greu. Trebuie sa le inlocuiesc? Care sunt cele mai bune fise de buji si cam cat costa?
*


Fisele sunt inca in parametrii in special daca sunt de Urziceni(deplorabile),daca ai bani le poti schimba,cel mai probabil cele noi de pe raft au rezistenta si mai mare(isi maresc rezistenta doar stand pe raft).Daca mergi la magazin du ohmetru cu tine sa le masori.Cand o sa aiba peste 20 kohm fiecare trebuie obligatoriu schimbate.


--------------------
dacia 1310Li 2002
Ing. electro-automatist BEIUS-STEI
Instalatii electrice si automatizari de calitate/service/modificari/reparatii
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
krapcarasu
post 21 Nov 2011, 12:32
Post #4


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.912
Joined: 25 November 08
From: Suceava




nici tesla nu mai au rezistenta chiar cat trebuie (sub 4 kohm) dar mai bune nu am gasit, au in jur de 5-6 k


--------------------
Renault Megane 1.4 16 v 1999 - sv
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
razvan32
post 22 Nov 2011, 18:10
Post #5


superdaciuta


Group: Members
Posts: 842
Joined: 12 January 08
From: Ploiesti




Azi am fost la magazin si mi-am luat fise siliconice TESLA la pret de 25 lei.
Din curiozitate am zis sa masor rezistenta fiecarei fise in parte. Am obtinut urmatoarele valori:
- fisa 1 are valoarea de 3.67 kohm
- fisa 2 valoarea de 4.21 kohm
- fisa 3 valoarea de 3.10 kohm
- fisa 4 valoarea de 2.96 kohm
- fisa 5 ( cea care vine de la bobina de inductie la delcou) valoarea de 4.70 kohm

Intrebarea este: de ce au valori diferite ?

Voi ce parere aveti. Sunt bune?


Attached thumbnail(s)
22112011379.jpg ( Size: 218.83k ) Number of downloads: 4923
22112011380.jpg ( Size: 184.64k ) Number of downloads: 4655


--------------------
DACIA 1310 1990 TX BERLINA - 6-PH-7008
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
krapcarasu
post 22 Nov 2011, 19:44
Post #6


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.912
Joined: 25 November 08
From: Suceava




sunt f bune , monteaza-le, eu am dat mai mult pe ele (parca 40) si au rezistente mai mari, masor maine exact daca ai nevoie, oricum fisa centrla am pus fara rezistenta


--------------------
Renault Megane 1.4 16 v 1999 - sv
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
razvan32
post 23 Nov 2011, 10:04
Post #7


superdaciuta


Group: Members
Posts: 842
Joined: 12 January 08
From: Ploiesti




sa-mi spui ce valori ai la fise


--------------------
DACIA 1310 1990 TX BERLINA - 6-PH-7008
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
krapcarasu
post 23 Nov 2011, 13:35
Post #8


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.912
Joined: 25 November 08
From: Suceava




am asa
4,6
4,1
4,3
5,17
centrala 5,92, cum am spus nu am montat-o, am una cu rez 0


--------------------
Renault Megane 1.4 16 v 1999 - sv
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
razvan32
post 27 Nov 2011, 22:01
Post #9


superdaciuta


Group: Members
Posts: 842
Joined: 12 January 08
From: Ploiesti




mi-am montat fisele la masina si se simte diferenta la masina. se aude mai frumos motorul.


--------------------
DACIA 1310 1990 TX BERLINA - 6-PH-7008
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
PH-06-BOA
post 28 Nov 2011, 22:01
Post #10


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.731
Joined: 28 April 07




Ma uimeste faptul ca ai la cele de Urziceni, rezistenta asa mica. Eu, si la cele de Tesla, fisa centrala am taiat-o s-o aduc la 5K.


--------------------
Dacia 1310 1988 - ph-99-aob
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
diaconuliviu
post 29 Nov 2011, 13:44
Post #11


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.569
Joined: 17 August 04
From: Space, the final frontiere




QUOTE(PH-06-BOA @ 28 Nov 2011, 22:01)
[...]Eu, si la cele de Tesla, fisa centrala am taiat-o s-o aduc la 5K.

radmasa.gif
De ce?
Chiar crezi ca un 0,5K e asa rau?

Din experienta proprie, pina pe la 10K cu aprindere buna se mai pot folosi fisele.
Nu mai mult, de la 10K incolo deja "decalibrarea" nu mai e uniforma, adica daca ele au 10 K azi, miine poti vedea ca una are 11, alta 15..18..etc.


--------------------
Opel Corsa 2001 - xx
Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur.
SSP,K!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
panter1
post 30 Nov 2011, 14:33
Post #12


Membru autentic


Group: Members
Posts: 792
Joined: 26 February 09
From: Bucuresti




ma intreb daca cei cu masini straine isi pun atatea probleme cu fisele, ei care au si 160.000 - 300.000 km, aceia nu au schimbat fisele in viata lor iar bujiile odata la 120.000 si unii nici atunci.. Treziti-va fratilor.. Am auxit la tv ca noi exportam fise.. deci sunt bune ale noastre.. multe ajung pe masini straine si se comporta impecabil.. dapai la dacii??? Nu mai zic de generatiile noi de bobine care dau tensiune la bujii de 14kV sau 16kv.. pe cand bobina normala de dacie nu stiu daca in cazurile cele mai bune ajunge la 12kv.. Deci fisele sunt solicitate mai putin si rezista mai mult..

La treaba cu rezistenta este simpla.. trebuie sa aiba rezistor ori fisa ori bujia.. sau ambele, si cum bujiile deobicei au inscriptie R cum sunt cele de la bosch WR 8 BC care au rezistor.. Chiar nu inteleg de ce va puneti atatea probleme cu fleacuri... Daca aveti fise cu rezistenta 0 puneti bujii cu Rezistor.. Daca aveti fise cu rezistenta mai mare puteti pune bujii si fara rezistor care sunt un pic mai ieftine desi in ambele cazuri sunt bune bujii cu inscriptia R.. e simplu ca buna ziua.. Iar Rezitorul acela are rolul de a nu lasa amperajul sa treaca si deci sa nu solicite prea mult bobina si sa pape mult curent, atata tot.. si a.. sa nu bage paraziti in Radio casetofonul de la bord. Dar in zilele noastre cam toate casetofoanele sunt imune la parazitii proveniti de la lipsa Rezistentei pe ansamblul fise-bujii..

Intr-un timp schimbam si eu bujiile la 20.000. dar am vazut ca erau ca noi cele platinate(cu platina in varf unde face scanteia Bosch WR 8BC+ si se uzeaza extrem de greu) dupa care nu am mai schimbat nici o bujie si motorul merge mereu la fel.

Vorba unui coleg de pe aici ''pai imi fac magazin de fise si bujii'' la cat de des le schimbati voi laugh.gif

O vorba inteleapta spune ''cand ceva nu e stricat, nu il repara''
wink.gif

This post has been edited by panter1: 30 Nov 2011, 14:51


--------------------
Dacia 1310 2002
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
krapcarasu
post 30 Nov 2011, 16:09
Post #13


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.912
Joined: 25 November 08
From: Suceava




QUOTE(panter1 @ 30 Nov 2011, 15:33)
.. Iar Rezitorul acela are rolul de a nu lasa amperajul sa treaca si deci sa nu solicite prea mult bobina si sa pape mult curent, atata tot..
*


am mai avut noi o discutie despre treaba asta, imi pare rau ca nu ai inteles, rolul PRINCIPAL e pt deparazitare, nu numai pt echimamente audio, in primul rand sa nu bage paraziti in ecu. E fals sa spui ca ar conta semnificativ la consum, defapt noi de asta vrem sa limitam in jur de 4-5 k ohmi , sa avem energie mai mare la scanteie.
Bobinele tip injectie au tensiunea mai mare dar curentul e mult mai mic, deci energia e mai mica


--------------------
Renault Megane 1.4 16 v 1999 - sv
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
PH-06-BOA
post 30 Nov 2011, 21:40
Post #14


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.731
Joined: 28 April 07




Am taiat din ea, ca avea undeva peste10K, si mi s-a parut mult. Sa ca am adus-o la jumate. Deparazitare sa face si pentru a nu bruia apratul din casa, cand trece drujba pe la geam, mai putin il interesa aparatul din masina. V-am spus ca, eu n-am schimbat in peste 22 de ani, decat de doua ori, la doua masini. Exportam fise, pe cele care ajung la capatul benzii, dupa testare. Primele care cad, ca fiind rebuturi, merg la prosti.


--------------------
Dacia 1310 1988 - ph-99-aob
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
panter1
post 1 Dec 2011, 01:15
Post #15


Membru autentic


Group: Members
Posts: 792
Joined: 26 February 09
From: Bucuresti




QUOTE(krapcarasu @ 30 Nov 2011, 16:09)
am mai avut noi o discutie despre treaba asta, imi pare rau ca nu ai inteles, rolul PRINCIPAL e pt deparazitare, nu numai pt echimamente audio, in primul rand sa nu bage paraziti in ecu. E fals sa spui ca ar conta semnificativ la consum, defapt noi de asta vrem sa limitam in jur de 4-5 k ohmi , sa avem energie mai mare la scanteie.
Bobinele tip injectie au tensiunea mai mare dar curentul e mult mai mic, deci energia e mai mica
*



Krapocarasu, aici parca era vorba despre dacii carburatie, fisele din poza sunt pentru carburatie din cate vad, si deci de unde ECU ? Pe vremuri tata avea un Trabant si baga paraziti la greu in radio, se auzea fix turatia motorului peste orice post de radio, un beeeem, beeeeem, pentru ca nu prea se gaseau bujii cu R si nu se prea stia de ele. Cum a facut sa nu se mai auda parazitii?? Simplu inaintea firului de alimentare al radioului un batran electrician a montat un condensator si gata cu parazitii deci sunt locali nicidecum sa treci cu masina prin fata unei curti si sa bruiezi radioul omului din casa...

Iar referitor la ECU de injectie fisele daca nu ma insel au rezistor pe ele.. deci de unde paraziti in ECU?? de asta zic.. Se da prea multa importanta unor lucruri care nu merita atentie.. dar na.. acum e timpul fiecaruia smile.gif La un matiz cat si dacie injectabila le-am pus bujii fara R si mergea normal, deci fisele au R..

Cat despre tensiune mare si curent mic.. asta spuneam eu undeva mai sus intr-un post anterior

Iar ca sa va mai spun o chestie.. cadva a fost proiectata o chiulasa de motor cu 2 bujii pe compartimentul cilindrului, si dupa lungi testari fata de chiulasa cu o singura bujie s-a ajuns la concluzia ca nu imbunatateste cu nimic consumul si puterea acelui motor.. scanteia doar aprinde focul si atat.. pentru ca tot cantitatea aceia de carburant comprimat cu aer o aprinde si nimic mai mult.. Problemele cu consumul sunt cu totul in alta parte, nu la bujii wink.gif

This post has been edited by panter1: 1 Dec 2011, 01:28


--------------------
Dacia 1310 2002
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
krapcarasu
post 1 Dec 2011, 09:37
Post #16


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.912
Joined: 25 November 08
From: Suceava




stiu ca aici e vorba de carburtie, evident cand am spus ecu m-am referit la masinile care au (Li cum ai tu de ex). Trebuia sa fi scris 'consumul de curent', adica rezistenta fiselor nu reduce consumul de curent astfel incat sa ofere un avantaj, mai mult , daca e prea mare rezistenta totala scade fara rost energia scanteii.
in prospectul de la aprinderile gotronic scrie 'max 4 kohmi'

ps: trabant am avut si eu intre 2001-2003


--------------------
Renault Megane 1.4 16 v 1999 - sv
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
diaconuliviu
post 2 Dec 2011, 08:23
Post #17


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.569
Joined: 17 August 04
From: Space, the final frontiere




QUOTE(panter1 @ 1 Dec 2011, 01:15)
[...]deci sunt locali nicidecum sa treci cu masina prin fata unei curti si sa bruiezi radioul omului din casa...

[...]


Sa crezi tu, cind treci pe la geamul omului ii "puriceste" TV, ii piriie radioul, asa ca nu mai fii asa sigur.
ce a facut "electricianul batrin" a fost sa trateze efectul, nu cauza. Montind C pe radio a "taiat" parazitii de la intrarea in radio, nu existenta lor.
De aia se puneau condensatori pe alternator, bobina, motorasele stergator si pompa spalare..etc..

Si de aia se pun fise rezistive sau inductive: sa NU genereze paraziti.
Nu e nimeni obligat sa-si monteze condensatori pe aparat ca tu ai fise "sirma", nedeparazitate.


--------------------
Opel Corsa 2001 - xx
Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur.
SSP,K!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
kog
post 2 Dec 2011, 08:42
Post #18


epuri orijinali


Group: Members
Posts: 1.916
Joined: 27 November 08
From: Lipova - Arad




QUOTE(panter1 @ 1 Dec 2011, 01:15)
sunt locali nicidecum sa treci cu masina prin fata unei curti si sa bruiezi radioul omului din casa...
*


pe naiba. Sa vezi cand trece unu neecranat pe strada cum imi negreste monitorul la calculator si baraie boxele


--------------------
Dacia 1310 1989 TLX - AR-05-DGF
Daa... prea rapid, daa... prea furios
Io merg cu Dacia, iar tu pa jos...
"ti ciuda ca consum putin?" by argon
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
r3d
post 27 Mar 2012, 18:54
Post #19


Membru autentic


Group: Members
Posts: 576
Joined: 5 October 11
From: buzau




acum o luna am schimbat fisele la buji,am cumparat de urziceni.acum cand am zis sa le masor sa vad cum mai stau cu rezistenta la 2 am gasit 5komhi iar la celelalte 2 am gasit peste 30kohm.acum am taiat una veche sa vad ce e in ea si am dat de niste firicele subtiri un fel de atata de cusut.acum la scuter am vazut ca are fisa cu fire de cupru in ea.am taiat niste fire de cupru la dimensiunile fiselor leam masurat si aveau 9ohmi.pana la urma ar merge sa pun fire in loc de fise(firele daca e sa mearga le imbrac intrun furtun)????a mai folosit cineva asa ceva sau e o idee prosteasca


--------------------
dacia 1310 1999 - bz 03 gat
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
$$ilvviu
post 27 Mar 2012, 18:59
Post #20


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.882
Joined: 6 January 07
From: Roman/NT




Gasesti fise din sarma, fara rezistenta la magazinele de piese auto, chiar mai ieftine decat alea de urziceni.


--------------------
Renault Laguna Initiale 2002 - NT-97-SLR
Suzuki Samurai 1983 NT-99-SZK
VW Golf 1.9TDI 2001 NT-99-FIX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
r3d
post 27 Mar 2012, 19:16
Post #21


Membru autentic


Group: Members
Posts: 576
Joined: 5 October 11
From: buzau




nu ma gandesc sa cumpar altele cu bani de fise schimb alte alea.pa mine ma intereseaza daca as putea sa fac ceva care sa nu ma lase in drum sau mai rau sa ia foc sau sa ard aprinderea etx.


--------------------
dacia 1310 1999 - bz 03 gat
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Kiraly
post 27 Mar 2012, 20:04
Post #22


Membru autentic


Group: Members
Posts: 921
Joined: 21 May 10




iti recomand fisele de 10 lei NU au rezistenta, eu am schimbat la ele capacele care vin pe bujii cu cele de Urziceni ca sunt mai bune..acum de 2ani si nu au rezistenta deloc.


--------------------
Dacia 1310 Li 2004 - BH 90 PUP
sufli in jigler pui o sarma si gata!!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
surube
post 28 Apr 2012, 19:32
Post #23


Membru autentic


Group: Members
Posts: 236
Joined: 25 November 09




smile.gif Fise produse de firma Rofep ( din Urziceni ) http://www.rofep.ro/fise_aprindere.php ...... costa 20 lei setu cool.gif


--------------------
logan 1.5 dci 2006
Unde dragoste nu e nimic nu e /
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
maho
post 28 Apr 2012, 20:39
Post #24


Membru rigido-flexibil


Group: Members
Posts: 5.087
Joined: 7 April 10
From: Brașov, orașul olimpic




Si asta-i "problema tehnica", nu ?


--------------------
Dacia 1310 1983
"Mother, should I trust the government ?" - No fuckin' way !
"A champion is someone who gets up when he can't."
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Grim Reaper
post 25 Sep 2012, 08:00
Post #25


Membru incepator


Group: Members
Posts: 12
Joined: 8 November 07




Nu stiu cum ati reusit sa masurati rezistenta unei fise , ca eu nu am reusit deloc.Am incercat cu 3 aparate de masura si am reusit doar la o fisa sa masor 13,4 kohm.Fisele sunt cele de urziceni cred ca au o vechime de peste 8-9 ani.Fisele sunt cele cu monofilament inauntru.


--------------------
dacia 1310 ,opel vectra b2 2001 2,2 dti, echipare full option .
Toti traim sub acelasi cer, dar nu toti avem acelasi orizont.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
viorel_olaru78
post 21 Oct 2012, 17:19
Post #26


Membru incepator


Group: Members
Posts: 40
Joined: 16 October 07




Salutare!!
Dupa o luna de la ultimul mesaj as vrea sa readuc in atentie acest topic destul de important pt Dacie mai ales ca vine sezonul rece.Rog un electrician sa ne explice si noua oamenii de rand cum masuram rezistenta la bujii si la fise .Daca este cineva atat de amabil il rog sa ne explice ca la copiii de clasa a-2-a, adica unde punem bornele aparatului de masura, unde punem comutatorul aparatului de masura (un multimetru ordinar din ala de 15 lei).Multumesc anticipat!


--------------------
dacia 1310 1983
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
krapcarasu
post 22 Oct 2012, 13:10
Post #27


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.912
Joined: 25 November 08
From: Suceava




pui aparatul pe 20 k ohmi, unesti bornele lui intre ele , trebuie sa indice aproape zero;scoti fisa de la masina, o borna a aparatului o pui pe metalul fisei unde era bujia, cealalta unde venea la capac, citesti valoarea pe scala de 20 k ohmi, daca nu indica nimic muti pe 200kilo apararul(citestiacuma pe scala de 200) scrie aici ce valori ai citit

This post has been edited by krapcarasu: 22 Oct 2012, 14:51


--------------------
Renault Megane 1.4 16 v 1999 - sv
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bygy007
post 23 Oct 2012, 00:52
Post #28


Membru autentic


Group: Members
Posts: 8.156
Joined: 12 May 06
From: BUCURESTI




daca e mai mare de 8Kohmi , o arunci ( 08.00 )


--------------------
LOGAN LAUREATE 1,6 GPL 2009 - B 07 BGY
din subteranele Bucurestiului
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
viorel_olaru78
post 26 Oct 2012, 21:47
Post #29


Membru incepator


Group: Members
Posts: 40
Joined: 16 October 07




Multumesc pentru sfaturi.Am verificat fisele sunt sub 7k, in afara de fisa centrala care are 15k.Nu mai stiu ce sa-i fac la daciuta mea, la rece nu vrea sa porneasca de nici o culoare, dupa ce a pornit si opresc motorul o ia la sfert.Alimentarea se face foarte bine in schimb scanteia la bujii este f. slaba.De fapt bobina da o scanteie slaba rau(am verificat printr-o sarma in loc de fisa).Am schimbat si bobina - aceeasi scanteie.Mentionez faptul ca am si gaz pe ea iar tensiunea la alimentarea instalatiei de gaz este mica fata de tensiunea de la baterie - este normal? (de la 12,8 la baterie la 9 v la instalatia de gaz).am schimbat tot :bujii,fise,capac delcou,am pus aprindere electronica cu senzor, bobina, baterie, electromotor. Ce ar mai putea sa fie, rog idei???


--------------------
dacia 1310 1983
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
val2011
post 27 Oct 2012, 08:31
Post #30


Membru autentic


Group: Members
Posts: 484
Joined: 17 September 11
From: Buzau




Poate bateria sau iti fura curent pe la electromotor. Si eu am senzor de la gotronic si imi inarte de 3-4 ori dimineata pana porneste pe gaz.


--------------------
dacie 1310 1999 - bz..
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
2 Pages  1 2 >
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 26th April 2024 - 13:14
Forum Renault