DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

2 Pages  1 2 > 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Am nevoie de putin mai mult ajutor...

Solenzul
post 18 Mar 2008, 20:30
Post #1


Membru curios


Group: Members
Posts: 404
Joined: 18 March 08
From: Campulung-Muscel




Eu sunt incepator pe aici si imi cer scuze daca postez gresit. Am luat de curand o solenza clima din 2003 cu aer conditionat, inchidere centralizata, servodirectie si geamuri electrice si am cateva intrebari... Ce trbuie sa verific sa vad daca este totul ok la ea? Ma refer nu stiu nimic despre trecutul masinii, nu stiu daca i-a fost schimbat uleiul, nu stiu daca aerul conditionat are freon in ea, nu stiu starea placutelor de frana... Nu stiu nici macar care ar fi turatia optima la care sa schimb viteza... 1zhelp00.gif In rest ce sa mai zic... E prima mea masina. sofer1.gif Imi place tare mult si as vrea sa am grija de ea si sa o pastrez cat mai bine ca sa nu raman cu ea in pana pe undeva. (Nu ma pricep nici la mecanica)


--------------------
Dacia Solenza 2004 Clima ; Duster Explorer 2017 ; - AG-09-***, AG-26-***
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mubongo
post 18 Mar 2008, 20:54
Post #2


Membru autentic


Group: Members
Posts: 261
Joined: 18 July 06
From: Bucuresti




Bine ai venit printe Solenzari! Sa o stapanesti sanatos, fara evenimente biggrin.gif
Pentru inceput, verifica daca are Ghid (carte) de service, in care ar trebui sa fie trecute toate reviziile, si reparatiile...Daca nu are, treci la schimbarea consumabilelor ( ulei, filtru ulei, filtru de aer, in primul rand ), Pt. frane dai rotitele jos si verifici starea placutelor, urmeaza schimbul tuturor fluidelor ( antigel, lichid de frana, ulei in cutia de viteze...), buji...Cati km are masina ?



--------------------
Renault Laguna 1.9 2002
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cat87
post 18 Mar 2008, 22:09
Post #3


Membru incepator


Group: Members
Posts: 55
Joined: 9 December 07




Stiu cum e cu prima masina wink.gif Si eu tot din 2003, "full options", ca sa zic asa...smile.gif)
In primul rand vezi cati Km are masina... dak are pana in 60.000 te-ai scos... nu trebuie sa dai prea multi bani.... adik trebe schimbat un ulei, ceva consumabile (filtre ulei, aer, placute frane) si nu iti face griji de freonu din unitatea AC.... ala doar se verifica si se umple cand e nevoie... sunt servie-uri care fac chestia asta pentru cateva sute de mii.
Iar in ceea ce priveste turatia la care sa schimbi vitezele... poti sa o duci pana in 5000 de ture dak vrei...... da nu te tine motoru mai mult de un an smile.gif) Just Kidding... in mod normal pe la 3000 de ture se schimba, da iti garantez k nu o sa stea cineva cu paru in spatele tau sa iti dea dupa cap cu el dak schimbi vitezele la peste 3000 de ture =)). K sa te simti bine, pentru inceput poti sa le schimbi la 2000-2500.. asta pana te obisnuiesti un pic cu masina. In rest.. ce pot sa zic... S-o porti sanatos si fara evenimente.


--------------------
Dacia Solenza 2003/Scala
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mark``
post 19 Mar 2008, 13:07
Post #4


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.821
Joined: 12 February 06
From: Tg.Mures




Nu te lua dupa cat87 ca glumeste. Poti sa duci masina in ture cat vrei ca nu moare motorul intr-un an. Merge linistit de mult inca, doar e masina din 2003. Sa schimbi doar ce ti s-a spus pana acum si anume consumabilele si nu o sa ai probleme. Singura problema ce ar putea aparea ar fi nr de km care, in functie de cati sunt, iti pot spune daca trebuie schimbata distributia sau nu. E cea mai costisitoare revizie sa zic asa, in rest trebuie sa fie ok.


--------------------
Renault Espace IV 2012 / 2.0 DCi 150CP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
YR-ZBG
post 19 Mar 2008, 14:48
Post #5


membru sufletist


Group: Members
Posts: 814
Joined: 4 April 07




Sa o stapanesti sanatos si fara evenimente.
In primul rand asteptam sa ne spui nr de km....ca sa putem spune cam ce revizii ar trebui facute si cam la ce sa te astepti.
Zici ca nu stii nimic despre ea...deci eu consider ca o geometrie a rotilor ar fi obligatorie....asa poti afla starea articulatiilor, tinuta de drum si mai ales daca a avut un trecut tumultos (accidentele serioase lasa urme asupra geometriei rotilor)

Daca vrei sa aflii cat si ce poate masina iti recomand cu caldura functia "search" in locul unui drive test.

Ca sa primesti o lista completa de sfaturi si indrumari ai putea sa mai dai detalii referitor la:
- zgomotele "ciudate"
- trepidatii
- fum (alb, negru...ideal lipsa)
- are cauciucurile originale (Matador)
- starea jantelor

A..si ca sa nu uit...eu in oras schimb vitezele undeva la 2000-2200 ture si masina merge lin si frumos...dar daca ma grabesc nu tuseste sa o duc in 4000-4500...


--------------------
Dacia Sandero 2009
Slz....buna masina...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
psychoo
post 19 Mar 2008, 14:55
Post #6


Membru


Group: Members
Posts: 3.423
Joined: 23 August 07
From: Timisoara




imi cer scuze ca ma bag si eu in vorba...dar tinand cont ca nu se stie nimic despre istoria masinii, nr de km afisati in bord pot sa nu fie cei reali...se poate sa fi fost schimbat bordul, se poate sa fi mers fara cablul de la cutia de viteze (taximetristii stiu) asa ca eu in locul tau as schimba si distributia sau macar as inspecta starea curelei de distributie sa nu aiba defecte vizibile. asta pe langa schimb de ulei, filtre, bujii, lichid frana, lichid servo, antigel, verificare placute frana.
din cate am inteles la freon daca pierzi presiunea in instalatie nu mai porneste compresorul. cel mai bun test pentru A/C este sa il pui in functiune cand este mai cald afara si sa vezi daca da aer mai rece decat ce este afara. un test mai amanuntit doar in service.


--------------------
Ford Focus Titanium, 2.0 TDCI, 2013
Legea lui Ohm: Esti Om cu mine, sunt Om cu tine!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mark``
post 20 Mar 2008, 12:56
Post #7


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.821
Joined: 12 February 06
From: Tg.Mures




Asa usor vorbiti de verificarea curelei de distributie de parca ar fi simplu ca verificare placutelor de frana. Mai trebuie demontat motorul inainte si dupa aceea se vede deci... nu mai recomandati asa usor. E drept ca e bine sa se verifice dar nu se prea poate decat desfacut din cate stiu eu si cine e dispus sa-ti desfaca motorul doar pt verificat?

This post has been edited by mark``: 20 Mar 2008, 12:56


--------------------
Renault Espace IV 2012 / 2.0 DCi 150CP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
psychoo
post 20 Mar 2008, 13:30
Post #8


Membru


Group: Members
Posts: 3.423
Joined: 23 August 07
From: Timisoara




mai bine desfac sa verific decat sa desfac sa schimb pistoane si supape, sau daca dispun de bani desfac si inlocuiesc direct (distributia). nestiind trecutul masinii este un risc pe care eu nu mi l`as asuma.
nu se zicea nimic despre operatiuni simple ci despre ce ar trebui verificat. daca iei o masina ca sa o ti in fata blocului o lasi asa cum ai cumparat`o...daca vrei sa o misti din loc o poti face fiind sigur ca nu iti pusca motorul sau poti merge asteptandu`te oricand la probleme.


--------------------
Ford Focus Titanium, 2.0 TDCI, 2013
Legea lui Ohm: Esti Om cu mine, sunt Om cu tine!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adicorbos
post 20 Mar 2008, 13:33
Post #9


Membru autentic


Group: Members
Posts: 720
Joined: 3 December 07
From: brasov




mark` , cine ti-a zis ca trebue desfacut motoru ca sa te uiti la cureaua de distributie? eu am asistat atunci cand mi-am schimbat cureaua de distrbutie, si nu chiar asa complicat, trebuie sa desfaci cateva suruburi, dar trebuie sa stii care. daca vrei sa te uiti la pompa de apa, tot la curea ajungi


--------------------
dacia solenza rapsodie 2003 - bv 87 car
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
psychoo
post 20 Mar 2008, 13:36
Post #10


Membru


Group: Members
Posts: 3.423
Joined: 23 August 07
From: Timisoara




adicorbos la modelele cu aer conditionat si servodirectie cureaua de distributie nu este mascata doar de capacelul acela de plastic si trebuie intr`adevar demontat destul pentru a putea inspecta cureaua


--------------------
Ford Focus Titanium, 2.0 TDCI, 2013
Legea lui Ohm: Esti Om cu mine, sunt Om cu tine!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
romanvs
post 20 Mar 2008, 18:24
Post #11


membru autentic


Group: Members
Posts: 1.248
Joined: 14 January 08
From: CRAIOVA




Dupa parerea mea,cand cumperi o masina careia nu ii cunosti trecutul este bine in primul rand sa ii schimbi distributia pt nu a avea surprize neplacute.In rest ca la orice masina ii schimbi uleiul, filtrele,placutele de frana(daca e cazul),verifici nivelul lichidelor,verifici jocurile suspensiei si directiei,inlocuiesti bujiile,etc.
In legatura cu A/C-ul il poti verfica dandu-i drumul si vazand daca raceste.Instalatia de A/C se verifica o data la 4 ani.


--------------------
Hyundai Elantra 2021
D A C I A S O L E N Z A
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
corbex
post 20 Mar 2008, 20:06
Post #12


Desi nu pare, ma plimb cu Dacia


Group: Members
Posts: 8.198
Joined: 11 July 06
From: bucuresti




vrei sa stii numarul real de km? pipaie putin discurile de frina. daca urma lasata de placutele de frina are 1 mm sau mai mult adincime, atunci masina e mai batrina de 100 k. km. biggrin.gif

This post has been edited by corbex: 20 Mar 2008, 20:08


--------------------
dacia solenza 2005, cheala
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mubongo
post 20 Mar 2008, 21:28
Post #13


Membru autentic


Group: Members
Posts: 261
Joined: 18 July 06
From: Bucuresti




Rezista discurile de frana loa Solenza 100 k ?!


--------------------
Renault Laguna 1.9 2002
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
daniM
post 20 Mar 2008, 21:29
Post #14


Membru autentic


Group: Members
Posts: 580
Joined: 11 July 07
From: Gugulania




nu cred


--------------------
. . . - Skoda Octavia
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
romanvs
post 20 Mar 2008, 21:48
Post #15


membru autentic


Group: Members
Posts: 1.248
Joined: 14 January 08
From: CRAIOVA




Da rezista dar au o uzura de luat in seama .Eu le-am schimbat la 103000 km pt a avea frane mai bune.


--------------------
Hyundai Elantra 2021
D A C I A S O L E N Z A
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
corbex
post 20 Mar 2008, 22:04
Post #16


Desi nu pare, ma plimb cu Dacia


Group: Members
Posts: 8.198
Joined: 11 July 06
From: bucuresti




Fiecare dintre cele doua foi ale discului (ventilat) de frina are o grosime de min. 5 mm. Pina sa le subtiezi cu 2 mm, trebuie sa faci multi kilometri si sa schimbi multe placute de frina. Placutele de frina sint si ele de mai multe feluri. daca puneti numai din cele de tip "piatra de polizor" si mai sinteti si frinangii, atunci discurile nu va tin 100 k. daca folositi placute de frina de calitate si nu dormiti cu piciorul pe frina, va tin si 200 k.


--------------------
dacia solenza 2005, cheala
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sabinmq
post 20 Mar 2008, 22:14
Post #17


Membru incepator


Group: Members
Posts: 97
Joined: 22 March 07




Salut!
Dupa parerea mea....de schimbat ulei motor, filtru de ulei si de aer. Daca are factura de service cu schimbarea distributiei poti sa nu schimbi distributia...dar vezi daca a schimbat kit-ul intreg sau numai cureaua de distribuite... Eu am vazut cum se pun stampile pentru unele revizii contra cost. Apoi se inlocuieste filtrul de particule/polen. De verificat discurile de frana si placutele. Eu as schimba si lichidul de frana. Nu cred ca trebuie sa ai incredere in vanzator ...si actele este bine sa le verifici cu atentie...pietarii au relatii unde nu te astepti. Iti recomand sa faci rost de manualul de service unde poti afla multe privind masina...cunostinte care te pot ajuta cand ajungi in service...sa nu te traga un piept vazand ca nu stii unele sau altele...In rest multe informatii le iei de aici de pa site....Mult succes si bafta..S-o stapanesti sanatos


--------------------
dacia solenza clima 2003
exista teorii infirmate de experimente dar niciodata experimentele nu pot fi infirmatate de teorie
"Atitudinea conteaza!!!"
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
marius80_eugen
post 20 Mar 2008, 22:27
Post #18


Membru autentic


Group: Members
Posts: 7.978
Joined: 9 December 05
From: Bucuresti




Ca idee : eu am peste 60.000 km si nu am schimbat nici placute , nici discuri , nici saboti !
Consumabile care trebuiesc schimbate : antigelul , lichidul de frana , uleiul din cutie si chiar cel de la servo-directie . Astea mai mult de 2 ani nu prea tin . Antigelul deja iese din garantie si scrie si in carte ca sa nu le tii mai mult de 60.000 km sau 2 ani .
Mare grija la distributie , la curelele de la accesorii si alternator , la rola intinzatoare de la accesorii si la pompa de apa .
NU te inhama la lucruri pe care nu le stii , pentru ca majoritatea necesite un elevator si pricepere !


--------------------
Reno / de toate Reno 2003 - 2017
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mark``
post 21 Mar 2008, 11:47
Post #19


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.821
Joined: 12 February 06
From: Tg.Mures




QUOTE(adicorbos @ 20 Mar 2008, 13:33)
mark` , cine ti-a zis ca trebue desfacut motoru ca sa te uiti la cureaua de distributie? eu am asistat atunci cand mi-am schimbat cureaua de distrbutie, si nu chiar asa complicat, trebuie sa desfaci cateva suruburi, dar trebuie sa stii care. daca vrei sa te uiti la pompa de apa, tot la curea ajungi
*


Poate ma inveti si pe mine ca m-as uita si eu daca se poate!


--------------------
Renault Espace IV 2012 / 2.0 DCi 150CP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
marius80_eugen
post 21 Mar 2008, 15:48
Post #20


Membru autentic


Group: Members
Posts: 7.978
Joined: 9 December 05
From: Bucuresti




"trebuie sa desfaci cateva suruburi, dar trebuie sa stii care. daca vrei sa te uiti la pompa de apa, tot la curea ajungi " - fraza asta e criminala ! icon_mrgreen.gif


--------------------
Reno / de toate Reno 2003 - 2017
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Solenzul
post 21 Mar 2008, 21:39
Post #21


Membru curios


Group: Members
Posts: 404
Joined: 18 March 08
From: Campulung-Muscel




OOO!!! Mi-ati dat o groaza de raspunsuri, multumesc frumos. Scuzati intarzierea dar nu am mai avut acces la net. Am revenit cu raspunsuri si probleme noi... frustrat.gif Masina are rulati 45.000 km (asa apare pe bord) nu stiu daca s-a schimbat ceva la ea. Acum incep problemele: 1. Deschid usa dreapta spate, se deschide km vreo 30 de cm apoi intampin o rezistenta apoi se deschide pana la capat... e ca si cum undeva ar freca, nush ce ii pot face. 2. Alta problema azi in timp ce mergeam am dat sa semnalizez stanga si surpriza! Semnalizarea nu mai mergea, nici stanga nici dreapta, cred k nu facea ceva contact bine la manetutza aia de semnalizare, dupa un timp si-a revenit de la sine a scapat.gif Ce e de facut? 3. Am ajuns cu bine acasa, am oprit motorul, am asigurat masina, si cand sa ma dau jos am pus mana pe portiera si am simtit un soc electric si m-am speriat un pic... emotionat.gif frustrat.gif Care ar fi cauza acelui soc? Ce pot face sa remediez problemele? Pls help...


--------------------
Dacia Solenza 2004 Clima ; Duster Explorer 2017 ; - AG-09-***, AG-26-***
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
corbex
post 21 Mar 2008, 22:14
Post #22


Desi nu pare, ma plimb cu Dacia


Group: Members
Posts: 8.198
Joined: 11 July 06
From: bucuresti




1. usa.
Asa trebuiau sa se deschida toate.
2. Semnalizare
verifica (sau pune pe cineva sa verifice) contactele becurilor (praf, coroziune, etc)
3.Curentare
Apuca-te de bioenergie. Te incarci electrostatic.

This post has been edited by corbex: 21 Mar 2008, 22:15


--------------------
dacia solenza 2005, cheala
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
b34uen
post 22 Mar 2008, 11:27
Post #23


Membru autentic


Group: Members
Posts: 788
Joined: 12 February 07




1. pt semnalizare verifica si siguranta
2. pt curentare - probabil ca de fapt erai incarcat electrostatic (posibil de la hainele cu continut sintetic) si atingand caroseria te-ai descarcat (se mai intampla) dar chiar de sensibil sa fi ca sa te sperii?


--------------------
dacia logan 2008 ambition 1,5dci - B 92 ELL
1) Esti pe daciaclub
2) Imi citesti semnatura
4) Nu ai observat ca lipseste pct. 3
5) Tocmai ai verificat daca exista pct. 3 sau nu
6) Zambesti.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
apostuviorel
post 22 Mar 2008, 11:33
Post #24


Membru


Group: Members
Posts: 155
Joined: 4 May 07




Eventula mergi si u cu masina in linie drepata si baga de seama daca trage dreapta sau stanga.


--------------------
Dacia Solenza Scala 2003
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dj_ALExxx
post 23 Mar 2008, 12:00
Post #25


Membru incepator


Group: Members
Posts: 52
Joined: 27 November 07




in legatura cu semnalul ca nu iti mergea stanga/dreapta , nici casetofonul nu iti mergea si nici aeroterma/AC, un caz des intalnit cel putin eu cunosc destui cu problema asta trebuie sa dai putin de cheie inapoi . Nu sa opresti motorul doar sa o atingi putin (spre inapoi) !


--------------------
dacia solenza 2003 rapsodie - DB 26 UYU
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Solenzul
post 26 Mar 2008, 13:38
Post #26


Membru curios


Group: Members
Posts: 404
Joined: 18 March 08
From: Campulung-Muscel




Am mai observat o problema... De fapt sunt mai multe dar le voi scrie pe rand,
1. Cand merg pe un drum drept, mai dau drumul la volan si vad ca masina o ia usor catre dreapta. Chestia asta am observat-o de mai multe ori. Nu este normal ca atunci cand merg pe drum drept si dau drumul la volan masina sa continue mersul drept si sa nu aiba tendinta sa o ia la dreapta?
2. Am gasit intr-un magazin un spray cu vopsea de nuanta albastru azur, nuanta solenzei mele este tot albastru azur. L-as putea folosii sa acopar cateva zgarieturi pe care le am pe capota? Imi e teama sa nu dau cu spreiul si sa am surpriza neplacuta ca pe capota sa apara doua nuante wacko.gif
3. Care este presiunea normala la care ar trebuii sa am umflate rotile?


--------------------
Dacia Solenza 2004 Clima ; Duster Explorer 2017 ; - AG-09-***, AG-26-***
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
deconectat
post 26 Mar 2008, 13:47
Post #27


Membru cu avatar de sezon


Group: Members
Posts: 1.116
Joined: 11 January 05
From: Brasov




1. Probleme geometrie, roti neechilibrate, o roata mai grea ca alta, merge infranata etc.
2. Stai cuminte. Daca totusi nu vrei sa stai cuminte, probabil va trebui sa vopsesti toata capota ca sa iasa acceptabil. Da' mai bine stai cuminte.
3. Deschide usa din stanga fata si uita-te pe stalp, ca ai o eticheta (probabil 1.9 bari pe fata si 2 bari pe spate).


--------------------
logan 1.6 8v ambition .
Ex. DSN Rapsodie
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
marius80_eugen
post 27 Mar 2008, 00:38
Post #28


Membru autentic


Group: Members
Posts: 7.978
Joined: 9 December 05
From: Bucuresti




1. majoritatea drumurilor au o inclinatie specifica pentru scurgerea apei si evitarea fenomenului de acvaplanare . ( a se citi printre randuri : romanii oricum nu sunt in stare sa faca o strada la nivel asa ca prefera sa o faca stramba si sa dea vina pe tehnologie icon_mrgreen.gif )
- daca banuiesti ceva si te uiti si la cauciucuri si le vezi tocite mai mult pe o parte atunci fugi si fa-ti geometria si o echilibrare daca iti tremura volanul sau funduletul masinii la viteze mari sau chiar si mici .
- inainte sa dai banii pe geometrie verifica-ti si umfla rotile corect . ( eu le umflu pe fata intre 2,1 - 2,2 , iar pe spate 2,0 - 2,1 , asta pentru ca am 175/65/14 si ar sta mai botoase cauciucurile , apoi m-am obisnuit cu rotile umflate bine )

2.spray-ul se face la comanda , pe nunata masinii tale ( nu pe azur-ul a alte zeci de masini ) , pe codul culorii tale . Poti sa faci in targ la Vitan ( sau unde au atelier de preparare pe calculator de vopsele ) , la spray , cam 35 ron .
- mai intai cureti si degresezi zonele vizate , apoi cu spray-ul dai pe un plastic de pe care iei cu o pensula si apoi cu pensula dai pe ciupiturile respective sau pe zgarieturi . Sa NU dai cu spray-ul direct pe reperul pe care il doresti retusat ca nu iese bine . ( se gazeaza , se vede pata unde ai dat cu spray , ... )


--------------------
Reno / de toate Reno 2003 - 2017
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
romanvs
post 27 Mar 2008, 09:53
Post #29


membru autentic


Group: Members
Posts: 1.248
Joined: 14 January 08
From: CRAIOVA




1.probabilitati:-inclinarea drumului(drumurile sunt inclinate de regula spre exterioare,adica mijocul este mai sus);
-presiune incorecta in pneuri;
-geometrie roti incorecta(asta se poate vedea si prin observare benzii de rulare a pneurilor,daca sunt tocite uniform);
2.Nu este recomandat sa faci retusuri pe capota cu sprayul pentru ca nu iasa aceeasi nuanta(se vede urat).Daca zgarieturile nu sunt prea pronuntate se poate rezolva cu pasta de polisare.Daca sunt prea pronuntate ,recomnand a se vopsi toata capota cu pistolul de vopsit nu cu sprayul.
3.presiunea in roti: la gol 2.0 pe fata si la fel si pe spate,incarcat 2.2 pe fata si 2.1 pe spate.


--------------------
Hyundai Elantra 2021
D A C I A S O L E N Z A
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
pskint25
post 27 Mar 2008, 10:28
Post #30


Membru de ieri pe maine


Group: Members
Posts: 500
Joined: 15 June 07
From: Aproape




cu azot e mai bine, fiind un gaz mai "inert" (decat aerul) care nu se dilata/contracta in functie de temperatura ca aerul


--------------------
Dacia Solenza 2004 Scala 1.4 MPi... vreau RS - B81PSK
Always ahead!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
2 Pages  1 2 >
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 27th May 2024 - 05:23
Forum Renault