DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Alternator de golf2 pe Berlina

KTC
post 18 Aug 2008, 23:10
Post #1


Membru autentic


Group: Members
Posts: 341
Joined: 3 May 06
From: BUC -IF




Un prieten si-a montat un alternator de Golf (golf2 daca nu ma insel) pe Berlina. A costat 180ron si are 12V cu 90Amp ... fata de 12V 50Amp (alternatorul maxim montat pe dacie din fabrica, mai sunt si de 36Amp pe modelele vechi)

Incarca dupa cum se vede in poze, cu farurile aprinse acul de la baterie nici nu se clinteste din loc. Singurele adaptari facute sunt schimbarea fuliei cu una de dacie normala (fulia de la golf 2 e mult scoasa in fata si in timp toaca cureaua) + o saiba destul de consistenta la prinderea pe motor unde vine surubul lung. Si ar mai fi de modifical prinderea in cealalta parte ... taiat + sudat suportul arcuit, dar si asta se poate rezolva la fel cu o saiba mare si scapi de munca.

Alternator mai mare e in general bun pentru cei cu super muzica pe masina, unde nici un condensator de 1F nu prea face mare lucru. Cu cel stock de 50Amp palpaie toate luminile si sar indicatoarele in draci. Un 90A sau 120A + o baterie de minim 70Amp si condens de 1F e perfect.

Tensiunea din Voltmetru era la relantiu ... in ture se duce la 14, bateria era cam varza pt ca tot a mers cu vechiu alternator care era praf si abia mai incarca. In mod normal stiu ca trebuie sa stea undeva la 14.6 chiar ... dar acuma deh ... pozele sunt de info, masina merge super bine si luminile sunt chiar mult mai puternice noaptea fata de ce era odata.

This post has been edited by KTC: 18 Aug 2008, 23:33


Attached thumbnail(s)
DSC01582.JPG ( Size: 441.61k ) Number of downloads: 1721
DSC01581.JPG ( Size: 516.16k ) Number of downloads: 1927
DSC01580.JPG ( Size: 528.44k ) Number of downloads: 1795
DSC01579.JPG ( Size: 479.2k ) Number of downloads: 1754
DSC01577.JPG ( Size: 495.01k ) Number of downloads: 1823
DSC01576.JPG ( Size: 480.24k ) Number of downloads: 881
DSC01575.JPG ( Size: 514.49k ) Number of downloads: 753
DSC01574.JPG ( Size: 536.93k ) Number of downloads: 729
DSC01572.JPG ( Size: 449.8k ) Number of downloads: 755
DSC01571.JPG ( Size: 477.05k ) Number of downloads: 887
DSC01557.JPG ( Size: 564.51k ) Number of downloads: 943
DSC01578.JPG ( Size: 209.9k ) Number of downloads: 858


--------------------
Dacia 1310 `85 (54cp) - IF 75 KTC
BMW 325i `93 (192cp) - B 95 KTC
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bygy007
post 18 Aug 2008, 23:19
Post #2


Membru autentic


Group: Members
Posts: 8.156
Joined: 12 May 06
From: BUCURESTI




cam mica tensiunea ar trebui sa ai cel putin 14V ai incercat sa vezi tensiunea cind era turata?


--------------------
LOGAN LAUREATE 1,6 GPL 2009 - B 07 BGY
din subteranele Bucurestiului
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 19 Aug 2008, 06:27
Post #3


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




prea mare diferenta de al ralanti la turat, ar trebui sa fie maxim 0,2 V, si tensiunea in general nu are voie sa scada sub 14 si sa depaseasca 14,4. La tensiunea aia la ralanti degeaba la montat zic eu. Sau poate avea consumatori mari porniti?!


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
emircea
post 21 Aug 2008, 12:03
Post #4


membru cu Te-FiSI


Group: Members
Posts: 756
Joined: 14 June 04
From: Timisoara




Cam mica tensiunea de relanti.

La mine o tine la 13,8V, 14-14,2 in sarcina.

Aici , aici si aici sunt trecute ceva detalii de montare.

Tu n-ai avut dioda de sens?


--------------------
Dacia 1300, 1981; Opel Manta B, 1977;Octy 1.8T, 2009; 1981 / 1977 / 2009 - MH / TM / B
Daca nu poti sa-i lamuresti, zapaceste-i! (Murphy)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ciprianeduard
post 31 Aug 2008, 19:51
Post #5


Membru agitat


Group: Members
Posts: 743
Joined: 16 June 05
From: PLOIESTI




La mine am alternator valeo 80 A (de supernova) si la relanti (cam 900 ture ) cu farurile aprinse am 14,02 , o sa postez si o poza . Nu am nici o variatie in intensitatea luminoasa a farurilor relanti-turatie si am becuri originale de logan ( renault scrie pe cutie ) de 55W / 65W

31 Aug 2008, 19:53:
Becurile oricinale de dacia clasica au 45/55 iar cele de logan se pot monta impreuna cu o flansa adaptoare care la piese auto costa 1 ron bucata

This post has been edited by ciprianeduard: 31 Aug 2008, 19:53


--------------------
Dacia MCV 1.5 DCI, SOLENZA 1.4 MPI 2008, 2004 - ......
_____________________________________________________________________
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
talentosu'
post 16 Mar 2009, 23:43
Post #6


Membru incepator


Group: Members
Posts: 4
Joined: 1 February 08




aqm vad eu ce a postat tovarashul meu smile.gif)... pai acolo aveam bateria descarcata. in prezent am un condens de 1F si cand porneste alternatorul imi indica 14v constant, cu toti consumatorii deschisi imi coboara la 13.5. ar mai fi muzica... atunci cand dau in blana suge grav cu tot cu condensator... bateria e si ea de 65Ah. iar alternatorul nush ce are de porneste mai greu... cred ca din cauza contactelor... trebuie sa turez un pic motorul pana la 2800-3000 de ture ca sa porneasca si atunci se aprind farurile si toate luminile mai puternic. stiu ca nu e bine asta oricum! oricum e jmeker alternatoru de golf... practic nu am facut nicio modificare in afara de fulia aia si de saiba la surubul acela lung incercuit in poza de mai sus


--------------------
dacia 1310 2000 injectie - IF 87 TMY
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
B-03-YHD
post 19 Mar 2009, 12:19
Post #7


Membru incepator


Group: Members
Posts: 89
Joined: 13 March 09
From: Bucuresti / Pitesti




Incarca bine. Alternatorul in principiu nu porneste. Daca pui voltmetru pe el si invarti fulia cu mana vei observa o mica variatie de tensiune (deci incarca si daca invarti cu mana, insa cam egal cu 0). La tine alta e buba cu farurile. Poate acumulatorul... ii scade tensiunea prea mult la pornire? Oricum nu e alternatorul. Ala incarca sau nu.
Puterea farurilor fluctueaza odata cu turatia? Daca da, si nu mult, e ok. Nu iti face probleme.

This post has been edited by B-03-YHD: 19 Mar 2009, 12:21


--------------------
Dacia 1310 L 1993 Break - B-03-YHD
Skoda Fabia 2003 Break - B-25-TTB

Cine-i harnic si munceste, are tot ce vrea. Cine-i lenes, trandaveste, are mai ceva!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
parpanel
post 19 Mar 2009, 13:28
Post #8


Calator


Group: Members
Posts: 805
Joined: 11 March 05




QUOTE(talentosu' @ 16 Mar 2009, 23:43)
aqm vad eu ce a postat tovarashul meu smile.gif)... pai acolo aveam bateria descarcata. in prezent am un condens de 1F si cand porneste alternatorul imi indica 14v constant, cu toti consumatorii deschisi imi coboara la 13.5. ar mai fi muzica... atunci cand dau in blana suge grav cu tot cu condensator... bateria e si ea de 65Ah. iar alternatorul nush ce are de porneste mai greu... cred ca din cauza contactelor... trebuie sa turez un pic motorul pana la 2800-3000 de ture ca sa porneasca si atunci se aprind farurile si toate luminile mai puternic. stiu ca nu e bine asta oricum! oricum e jmeker alternatoru de golf... practic nu am facut nicio modificare in afara de fulia aia si de saiba la  surubul acela lung incercuit in poza de mai sus
*



E din cauza diodei de sens si lipsa curentului de excitatie. Schimb-o cu un bec ordinar.


--------------------
DACIA Logan 2006 Ambition
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DannY_SmekeruL
post 26 Mar 2009, 21:07
Post #9


Membru autentic


Group: Members
Posts: 454
Joined: 30 August 07
From: Bucuresti-Slobozia




am si eu un alternator de golf care as vrea sa il pun pe dacie dar nu stiu cum sa leg firele.din alternator mai iese un fir care nu stiu unde se duce.

Attached thumbnail(s)
aa.JPG ( Size: 319.9k ) Number of downloads: 677


--------------------
SOON Dacia 1310 with F7P Kompressor Edition '84
VW Passat B6 2.0 TDI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Daniellos3
post 14 Nov 2011, 22:29
Post #10


Membru incepator


Group: Members
Posts: 2
Joined: 14 November 11




Salut baieti! Am si eu un Break pe injectie din 2004 si as vrea sa-i pun un alternator de capacitate mai mare caci asta din fabrica am impresia ca nu prea incarca cum trebuie, adica iarna, cu muzica (un cd-player Pioneer de 4 * 25 W RMS cu niste Magnat de 15*23 cm pe spate), lumini, ventilatie, dezaburire la relanti, ia vizibil din lumina farurilor, mai exact, palpaie; si-n plus, scade simtitor turatia motorului... Am citit ce-ati postat voi despre topic-ul asta si as vrea sa-mi dati un sfat; adica ce alternator sa pun (de preferabil unul care sa nu necesite modificari majore si complicate), unde gasesc, cat costa... Multumesc anticipat!


--------------------
Dacia 1310 2004 Break
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Kiraly
post 14 Nov 2011, 23:28
Post #11


Membru autentic


Group: Members
Posts: 921
Joined: 21 May 10




raspunsul la intrebarea ta este titlul topicului...alternatorul de Golf2 se potriveste fara modificari complicate..ia unul bun linistit cu cat mai multi "cai" si forumul te ajuta sa-l montezi si sa-l legi.bafta


--------------------
Dacia 1310 Li 2004 - BH 90 PUP
sufli in jigler pui o sarma si gata!!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Daniellos3
post 19 Nov 2011, 00:49
Post #12


Membru incepator


Group: Members
Posts: 2
Joined: 14 November 11




Am inteles. Multumesc!


--------------------
Dacia 1310 2004 Break
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ghitza
post 19 Nov 2011, 14:57
Post #13


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.806
Joined: 23 April 08
From: ARAD




eu am pus de 75A de un R21 parca si ii arhisuficient


--------------------
Dacia/BMW 316i an 99 1310 li 2003 Berlina - Ar-07-GIB/BG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 30th May 2024 - 16:21
Forum Renault