DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> pompa electrica la carburator, este posibil??

Sorin_18
post 18 Jul 2008, 07:44
Post #1


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.370
Joined: 26 November 07




un prieten a lovit masina ,el a spus ca imi da mie rezervorul (de care am atata nevoie) dar problema este ca are pompa de injectie,se poate adapta la carburator?problema ar fi returul de unde pot sa trag acest retur?


--------------------
dacia 1310 1998 - B 29 AVR
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
SGM.MYKE
post 18 Jul 2008, 09:01
Post #2


Membru cu gargauni la cap


Group: Members
Posts: 584
Joined: 10 August 05
From: Stuttgart




Pui un "T" pe tur cam ca in poza.

Attached thumbnail(s)
untitled.JPG ( Size: 8.19k ) Number of downloads: 736


--------------------
Honda Integra TypeR 1999_1.8 190CP
Stiu putin, dar vreau mai mult.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
diaconuliviu
post 18 Jul 2008, 09:02
Post #3


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.569
Joined: 17 August 04
From: Space, the final frontiere




1. Pompele de alimentare injectie au de regula returul si REGULATORUL de presiune situat pe RAMPA de injectie.
2. Acea presiune de injectie este de 1-1,5 bar, MULT mai mare decit presiunea dezvoltata de pompa de Dacia (~0,15 bar). Cum orice aparat regulator e facut sa lucreze pe o plaga apropiata valorii nominale (deci ceva de genul: p nominal = 1,5 bar => p reglabil = 1-2 bar) nu vei "convinge" acel regulator, chiar daca ti-l da si-l adaptezi, sa mentina refularea pe 0,15 bar precis. Daca ai presiune mai mare, motorul merge inecat pt ca presiunea va invinge forta poantoului.
3. Daca, totusi, reusesti, returul este, din cite stiu, pe acel regulator. De fapt, tot ce refuleaza regulatorul merge retur spre rezervor.
Daca pompa aia are regulator incorporat, ramine de rezolvat reglajul.
Vezi Muttley, el adaptase o pompa de Damas.

This post has been edited by diaconuliviu: 18 Jul 2008, 09:04


--------------------
Opel Corsa 2001 - xx
Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur.
SSP,K!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
SGM.MYKE
post 18 Jul 2008, 09:20
Post #4


Membru cu gargauni la cap


Group: Members
Posts: 584
Joined: 10 August 05
From: Stuttgart




Eu am pus rezervor de genul asta de 1310i, dar pe un carb dublucorp care are retur incorporat.


--------------------
Honda Integra TypeR 1999_1.8 190CP
Stiu putin, dar vreau mai mult.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 18 Jul 2008, 09:25
Post #5


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




poti regla la presiunea corespunzatoare prin calibrarea corespunzatoare a returului, dar iti trebuie niste scule pentru asta.

Si parca pompa clasica dadea 0,24 bar, nu 0,15.


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
diaconuliviu
post 18 Jul 2008, 10:16
Post #6


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.569
Joined: 17 August 04
From: Space, the final frontiere




Bine. Ia lumineaza: cit trebuie sa fie gaura pt retur? Stiu, prin incercari, prea complicat...

This post has been edited by diaconuliviu: 18 Jul 2008, 10:19


--------------------
Opel Corsa 2001 - xx
Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur.
SSP,K!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gino73
post 19 Jul 2008, 14:15
Post #7


Membru


Group: Members
Posts: 129
Joined: 18 September 07
From: Galati




Mai bine renunta, sa nu iei foc. Sau scrie pe ea "Pericol de incendiu".


--------------------
Dacia 1410 1989 - GL 29 ADI
[SIZE=7][FONT=Courier][COLOR=red][FONT=Geneva]Tinta: 0 accidente
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Sorin_18
post 20 Jul 2008, 09:48
Post #8


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.370
Joined: 26 November 07




la partea cu T-ul mam gandit si eu,dar nu va influenta mersul masini|?debitul care ajunge in carburator ar fi mult mai mic.

20 Jul 2008, 09:50:
QUOTE(gino73 @ 19 Jul 2008, 14:15)
Mai bine renunta, sa nu iei foc. Sau scrie pe ea "Pericol de incendiu".
*


radmasa.gif radmasa.gif nu cred ca se poate ajunge pana aici

This post has been edited by Sorin_18: 20 Jul 2008, 09:50


--------------------
dacia 1310 1998 - B 29 AVR
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
emircea
post 21 Jul 2008, 09:07
Post #9


membru cu Te-FiSI


Group: Members
Posts: 756
Joined: 14 June 04
From: Timisoara




QUOTE(argon @ 18 Jul 2008, 09:25)
[...]poti regla la presiunea corespunzatoare prin calibrarea corespunzatoare a returului, dar iti trebuie niste scule pentru asta[...]
*



Te rog sa ma crezi ca ideea ta nu este functionala.

La Opel-ul din semnatura, care era din fabrica prevazut cu injectie multipunct (da, si pe mine m-a mirat!!!) unul dintre fostii proprietari i-a lasat pompa electrica de injectie si i-a montat carburator. Masina aia n-a functionat niciodata cum trebuie pana nu i-am luat un regulator de presiune.

Am avut si eu ideea sa pun un T, la care sa reglez deschiderea returului si gasisem un dispozitiv cu un surub ce permitea reglajul respectiv. Daca reuseam sa fac relantiul sa fie ok si sa nu am amestec bogat, motorul nu mai tragea peste 2000 rpm. Daca voiam sa depasesc 2000 rpm, gatuiam returul, cu consecintele: amestec bogat, carburator inecat, benzina in ulei, consum de 1l/km.

Un regulator de presiune ok, adus din State, nu din Europa, ca e mai ieftin, ajunge ~ 110 euro cu tot cu transport.

T-ul nu merge din start pentru ca o pompa mecanica mareste debitul proportional cu turatia motorului, iar pompa electrica are debit constant, deci are nevoie de ceva care sa deschida sau sa inchida returul in regim dinamic, sa asigure presiune/debit constant pentru caburator, adica regulator de presiune.

L.E.: Am scris cele de mai sus deoarece m-am chinuit si eu pe drumul asta si nu merita repetata experienta (financiar) pana se ajunge la concluzia care trebuie. Eu am pierdut o groaza de timp si benzina...

This post has been edited by emircea: 21 Jul 2008, 11:18


--------------------
Dacia 1300, 1981; Opel Manta B, 1977;Octy 1.8T, 2009; 1981 / 1977 / 2009 - MH / TM / B
Daca nu poti sa-i lamuresti, zapaceste-i! (Murphy)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Sorin_18
post 21 Jul 2008, 12:42
Post #10


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.370
Joined: 26 November 07




deci gata mai lamurit,exact cum banuiam,ata vroiam sa stiu


--------------------
dacia 1310 1998 - B 29 AVR
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 23rd May 2024 - 13:28
Forum Renault