Sistemul de franare la Dacie, Aer in sistemul de franare
Sistemul de franare la Dacie, Aer in sistemul de franare
alexalex |
23 Jul 2007, 11:46
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 3 Joined: 23 July 07 |
|
||
--------------------
dacia
1310
1993 berlina
|
|||
C a t a l i n |
23 Jul 2007, 11:51
Post
#2
|
______________________ Group: Members Posts: 12.175 Joined: 21 August 06 |
Schimbă repartitorul.
L.E.: Mda... repartitor, limitator... aia e ideea... This post has been edited by Catalin Marinarul: 23 Jul 2007, 12:00 |
--------------------
-
-
- Când vrei și, și, iese nici, nici!
|
|
argon |
23 Jul 2007, 11:54
Post
#3
|
Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 |
mai bine schimbi limitatorul...
|
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
Minel |
23 Jul 2007, 11:58
Post
#4
|
Pauard bai Remat Nord Group: Members Posts: 4.043 Joined: 4 April 07 From: Cluj .......Resita ,C-S |
D-le Alex sigur ai probleme cu garniturile de la cilindri spate,ai desfacut cumva rotile spate sa te uiti acolo sa vazi daca iti scapa lichid ?asa facea si la mine tragea aer si nu curgea deloc lichid pana am depistat problema care ere cindrul de frana in care pistonasul a facut talpa si clar ca nu curgea dar tragea aer si asa avea frana elastica si nu puteam sa fiu sigur pe ea deloc,acum doamne ajuta nu ma laud dar dupa ce am schimbat ce era de schimbat si o aerisire ca la carte si bagat doar un singur tip de lichid de frana DOT3 ,functioneaza fara probleme ,atentie cu franele nu-i de jucat ,recomandarea mea este sa iti remediezi problema cat ma repede ,ca doamne fereste
|
--------------------
Dacia
1310-L /VW Passat
1995/1397cmc
- CS-01-TMS Mandru posesor de Dacia
|
|
alexalex |
23 Jul 2007, 12:53
Post
#5
|
Membru incepator Group: Members Posts: 3 Joined: 23 July 07 |
dupa cum am mai spus nu curge pe nicaieri
cilindri de frana spate au fost schimbati de curand am schimbat doua pompe de franare si nimic. Dupa cateva luni aer in special pe rotile din spate. si cum am mai spus nivelul lichidului nu scade deloc. 23 Jul 2007, 12:55: si mai intreb daca nu este bine sa renunt total la repartitor? This post has been edited by alexalex: 23 Jul 2007, 12:55 |
--------------------
dacia
1310
1993 berlina
|
|
C a t a l i n |
23 Jul 2007, 12:58
Post
#6
|
______________________ Group: Members Posts: 12.175 Joined: 21 August 06 |
Nu renunța la el, decât dacă vrei să faci piruiete pe șosea... Doar SCHIMBĂ-L.
|
--------------------
-
-
- Când vrei și, și, iese nici, nici!
|
|
Kruger |
23 Jul 2007, 14:19
Post
#7
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.660 Joined: 18 August 05 From: Bucuresti |
Eu am renuntat la repartitor acum 2 ani, si nu am facut nici nu accident si nici macar o pirueta. Nu zic ca e bine, nu zic sa faceti la fel, dar macar am frane ca lumea. Si m-am obisnuit sa conduc asa.
|
--------------------
Honda
Accord
2005, Sport Tourer Automatic 2.0 VITEZA NU UCIDE
OPRIREA BRUSCA DA |
|
mircea.a |
23 Jul 2007, 15:00
Post
#8
|
Posesor Dacia din 1987 Group: Members Posts: 295 Joined: 9 June 07 |
QUOTE(alexalex @ 23 Jul 2007, 13:53) dupa cum am mai spus nu curge pe nicaieri cilindri de frana spate au fost schimbati de curand am schimbat doua pompe de franare si nimic. Dupa cateva luni aer in special pe rotile din spate. si cum am mai spus nivelul lichidului nu scade deloc. <span class='edit'>23 Jul 2007, 12:55:</span> si mai intreb daca nu este bine sa renunt total la repartitor? Chiar daca ai schimbat cilindrii de frana exista posibilitatea sa traga aer deoarece cilindrii respectivi au fost facuti poate cu luni sau ani in urma. In consecinta garniturile chiar daca nu au functionat si-au schimbat forma (din conice devin cilindrice) si pot scapa aer in momentul cand se formeaza depresiune in pompa. Incearca sa mai schimbi garniturile inca o data. |
--------------------
Dacia
Logan Kissfm
1.5 dCi 85 cp. 2008
- B-83-WUF Dacia Logan KissFM 1.5 dCi 85cp B-83-WUF
|
|
alexalex |
24 Jul 2007, 08:57
Post
#9
|
Membru incepator Group: Members Posts: 3 Joined: 23 July 07 |
multumesc tuturor pentru raspunsurile acordate desi cel mai plauzibil pot sa-l consider pe a lui mircea.a.
repartitor tocmai am schimbat pompa de doua ori a treia oara doar pistonasele, pana si tevile de la pompa spre roti au fost schimbate. Sincer nu mai inteleg, desi am inceput sa i-au in calcul si alte aspecte. Ieri am mai discutat cu cineva care mo-a mai spus o chestie si anume ca s-ar putea ca lichidul de frana sa nu fie de calitate si sa se vaporizeze in sistem ceea cei egal cu aer in sistem. Am sa schimb si lichidul si am sa schimb si garniturile. Oricum daca mai aveti idei expunetile. |
--------------------
dacia
1310
1993 berlina
|
|
aho |
31 Jul 2007, 14:06
Post
#10
|
Membru DaciaClub Group: Members Posts: 84 Joined: 8 May 07 From: Baia Mare |
Problema ta imi suna cunoscuta.
Verifica urmatoarele: gaura din capacul de la rezervor sa nu fie infundata si garniturile dintre pompa de frana si rezervor sa nu fie coapte. Daca este asa, uite ce se intampla: in momentul in care apesi frana, din cauza ca nu poate trage aer prin capac, trage aer pe la garniturile respective si baga aerul direct in instalatie. Rezolvarea este destul de simpla - schimbi garniturile si desfunzi capacul. Bafta |
--------------------
Dacia/Ford
1310 break CL/Focus Ghia Turnier
1996/2003
- MM __ ___
|
|
diaconuliviu |
1 Aug 2007, 07:38
Post
#11
|
Membru autentic Group: Members Posts: 5.569 Joined: 17 August 04 From: Space, the final frontiere |
Mare grija la capacele pentru rezervor pompa 4 conducte cu ICP. Poate cele venite cu masina au acea gaura, cele de la magazin nu au; se practica un orificiu mic, 0,8 mm max, cu un ac inrosit; preferagil e sa se practice putin excentric fata de centrul capacului (la 5 mm) apoi, in acel pinten care exista din turnare in capac sa se monteze o rondela din plastic de 15-20 mm diametru, gaurita cu fi=1mm, introdusa pe acel pinten si topit pintenul incit sa se mareasca (ca un cap de nit). Acea rondela sa fie la 1 mm de capac (se poate executa si din acel plastic de la gulerele de camasi).
Asa se asigura circulatia aerului prin orificiu dar, datorita rondelei, se evita intrarea prafului in lichid. Daca aerul e pe cilindrii spate (ambii), posibil limitator dar, posibil si garniturile cilindrilor. La revenirea pistonaselor, mai ales daca arcurile saboti sint moi sau cu joc, pompa va reveni pe pozitia de repaus mai repede decit pistonasele, caz in care pe linga ele va intra aer. Sau, daca folosesti mult frina de mina si capetele sabotilor sint gripate pe pistonase (lipite cu rugina, etc), sabotii vor "trage" pistonasele dupa ei. |
--------------------
Opel
Corsa
2001
- xx Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur. SSP,K! |
|
Petea |
1 Aug 2007, 09:12
Post
#12
|
Membru Group: Members Posts: 142 Joined: 31 August 05 From: Iasi |
Si mie mi-a tras mult timp aer, dupa aerisire pedala era beton si dupa o zi ajungea fleasca (aproape de capatul cursei) pana cand am, dupa multe aerisiri si chinuieli, am strans mai tare aerisitorul de la roata stanga spate (unde gaseam mereu aer) si problema a disparut.
|
--------------------
Dacia
Logan
2006
- is Eten Glofiish x500 + iGo Romania 2006
|
|
MECCA |
27 Nov 2007, 14:04
Post
#13
|
VOLVO.FOR LIFE ! Group: Members Posts: 538 Joined: 25 November 06 From: de la mare/tkg/cta |
La garniturile astea romanesti care se gasesc pe piata daca ii bag lichid de frana DOT 4 ce zice-ti tin sau se fac guma de mestecat???
|
--------------------
Dacia
1310 TLX
1987
- CT-06-PTY DACIA MOTOR DUBLU V8, 5 CILINDRI, 4 PRISME SI UN TETRAEDRU SPORT.
|
|
cosminus |
27 Nov 2007, 16:29
Post
#14
|
Membru Group: Members Posts: 149 Joined: 18 September 07 |
@alexalex aeriseste inca o data franele si dupa 2-3 zile sau mai mult (cam cand vezi ca incepe frana sa prinda aer) aeriseste din nou franele si vezi unde vine aer. Daca e de la garnituri de la pistonase aerul iti va aparea imediat si iti va indica si partea, daca e de la repartitor ar trebui sa vina primaoara lichid si mai tarziu aer.
Am avut aceasi problema, dar pe fata, aeriseam doar o parte si aveam frana, dar nu curgea lichid. Cand am desfacut era ruginit pistonasul de la etrier. |
--------------------
Dacia
Berlina
2004i
|
|
Mytilus |
29 Nov 2007, 20:24
Post
#15
|
Membru incepator Group: Members Posts: 17 Joined: 8 March 07 |
Aceeasi problema o am si eu.Dupa ce am schimbat pistonase, garnituri am aerisit-o am avut presiune si pedqala buna doar vreo 2 zile dupa care din nou era aer pe instalatie si frana nu aveam mai deloc.
Am schimbat si pompe si deloc, acuma nici macar nu face presiune pedala. Daca strang surubul ,ce intra in pompa de frana, prea mult rotile raman blocate. Multi au zis ca e din nou de la pompa, am schimbat deja 3 aceeasi problema. Ce are? |
--------------------
Dacia
Berlina 1410
1998
|
|
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 9th June 2024 - 07:26 |