Se intampla ceva ciudat..., incalzire motor ciudata..
Se intampla ceva ciudat..., incalzire motor ciudata..
santieco |
29 Jun 2006, 23:54
Post
#1
|
||
Conduc de placere Group: Members Posts: 69 Joined: 18 May 05 From: Bucuresti-Ilfov |
|
||
--------------------
Logan
1.4MPI
Preference 2007
- IF-XX-COX
|
|||
StefanT |
30 Jun 2006, 00:03
Post
#2
|
STF - Special Tactical Force Group: Members Posts: 3.413 Joined: 19 April 04 From: Bucuresti |
Verifica sa nu iti scape lichidul pe undeva, altfel daca nu e aerisita nu vad explicatia. Tot timpul sau numai in conditii de trafic greu? Si mie mi se intampla inainte de a-mimonta elv-ul sa am probleme, ca e radiator mic.
|
--------------------
Suzuki
GSX-1300-R
2008
- B'100'HAY Fan Reno 53379
|
|
santieco |
30 Jun 2006, 00:09
Post
#3
|
Conduc de placere Group: Members Posts: 69 Joined: 18 May 05 From: Bucuresti-Ilfov |
Lichidul nu scapa ! mi-as lua radiator mare dar as vrea totusi sa fiu sigur ca e de la radiator sa nu dau niste bani de pomana..
|
--------------------
Logan
1.4MPI
Preference 2007
- IF-XX-COX
|
|
StefanT |
30 Jun 2006, 00:19
Post
#4
|
STF - Special Tactical Force Group: Members Posts: 3.413 Joined: 19 April 04 From: Bucuresti |
Eu inlocul tau mi-as pune electroventilator, e mult mai eficient simai ieftin chiar... Altceva nu are cum sa fie...
Pompa de apa? Sa zica cei mai priceputi.. |
--------------------
Suzuki
GSX-1300-R
2008
- B'100'HAY Fan Reno 53379
|
|
argon |
30 Jun 2006, 06:40
Post
#5
|
Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 |
Pompa de apa nu are cum sa fie, ca s-ar incalzii si cu caloriferul pornit.
Sigur e radoatorul infundat. Nu da bani aiurea pe electroventilator, sa constati pe urma ca-ti face la fel. Spala radiatorul, ca e plin de mal, eu m-am speriat de ce am scos din el, un fel de lut, daca cumparam electroventilator aruncam banii pe geam, asa l-am spalat, si acul de temperatura nu mai trece de jumate, orice as face. Inainte la orice panta tragea acul la maxim ! trebuia sa ma opresc ca-mi fierbeam motorul daca nu. Alate cauze ale supraincalzirii ar fi amestecul sarac, si/sau avansul dereglat. This post has been edited by argon: 30 Jun 2006, 06:41 |
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
vi_escu |
30 Jun 2006, 07:54
Post
#6
|
Membru somnambul Group: Members Posts: 1.996 Joined: 13 November 04 From: republica procurorilor |
S-a mai discutat. Vezi: http://www.daciaclub.ro/index.php?showtopic=39603&hl
|
--------------------
Logan
ABS plus 1,6MPi
. 2007 Decat mult si fara rost mai bine putin si prost!
|
|
StefanT |
30 Jun 2006, 09:36
Post
#7
|
STF - Special Tactical Force Group: Members Posts: 3.413 Joined: 19 April 04 From: Bucuresti |
Argon zi-i lu' cuțu' ca face face fata inorice situatie cu ventilator pe pompa de apa. In trafic bara la bara, pante lungi si abrupte tot se ridica.
Hai sa iti zic ceva. EU cu raditor mic, inainte, dupa ce opream motorul cu apa la 85-90 de grade, nu puteam tine mana pe radiator, era super fierbinte! Deci apa circula prin el, daca era infundat ar fi fost doar cald, si motorul fierbinte. Asa e sistemul, prost, ca daca eram in conditii normal de trafic, fara ora de varf sau dealuri nu a aveam probleme cu apa. Insa cu masina full, cand iesem de la scoala pe la ora 3, si dadeam in centrul orasului, stateam cu ochii pe apa ca pe butelie. Oricum sunt de acord ca radiatorl trebuie curatat, insa un ELV isi facea treaba mult mai bine ca un ventilator pe fulie. Nu degeaba toate masinile cu pretentii au asa ceva. Ce masini mai stii tu cu sistem d-asta vechi? Tine temperatura constanta in motor, iarna se incalzeste mai repede, si daca te duci la mare poti sa admiri fundurile de pe faleza, nu sa stai cu ochii pe ceasul de apa. Bafta! |
--------------------
Suzuki
GSX-1300-R
2008
- B'100'HAY Fan Reno 53379
|
|
argon |
30 Jun 2006, 09:38
Post
#8
|
Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 |
De acord, dar primul lucru trebuie curatat, si pe urma, daca se mai incalzeste, ori luat raditor mare si lasat elicea pe fulie, ori pui ELV la radiator mic. Curatarea e gratis, imbunatatirile costa.
Se poate sa scape de probleme fara investitii. This post has been edited by argon: 30 Jun 2006, 09:40 |
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
ghiccy |
30 Jun 2006, 10:44
Post
#9
|
Membru Group: Members Posts: 152 Joined: 9 June 05 |
intai curata radiatorul (de preferat tot circuitul) si apoi pentru confortul tau si al motorului pune-ti ELV ca e sfant!
cine si-a montat stie ca asa este bafta! This post has been edited by ghiccy: 30 Jun 2006, 10:46 |
--------------------
DACIA
BERLINA 1.4 Li
- B 84 RNU
|
|
santieco |
30 Jun 2006, 16:14
Post
#10
|
Conduc de placere Group: Members Posts: 69 Joined: 18 May 05 From: Bucuresti-Ilfov |
din pacate nu pot sa imi pun electroventilator ca nu am loc(intre radiator si masca fata)... chiar am incercat,am unul care il tin degeaba
|
--------------------
Logan
1.4MPI
Preference 2007
- IF-XX-COX
|
|
Giurisici Fabian |
30 Jun 2006, 16:31
Post
#11
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.123 Joined: 17 January 06 From: B de la Bucale |
cred ca pe caldurile astea cam asa se comporta daciile astea .eu cu radiator mare nou motor facut de vrreo 15000 de km cu elv si tot sta apa pe la 94-95 de grade.dar cum zici tu ca dai drumul la calorifer si scade temperatura e si normal ca ,caloriferul se comporta si el ca un radiator si ajuta putin la racire
|
--------------------
Dacia
Logan II 1.5DCI
Laureat 2014
|
|
argon |
30 Jun 2006, 16:41
Post
#12
|
Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 |
|
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
Alex27Buc |
30 Jun 2006, 17:46
Post
#13
|
Membru incepator Group: Members Posts: 89 Joined: 25 August 04 |
Citeste regulamentul, domnul Alex27...
NU SE SCRIE CU "dc" sau alte "mircuri" This post has been edited by diaconuliviu: 5 Jul 2006, 08:56 |
-------------------- |
|
sobolan |
4 Jul 2006, 13:49
Post
#14
|
membru paros... Group: Members Posts: 8.230 Joined: 10 March 06 From: GL |
QUOTE(santieco @ 30 Jun 2006, 00:54) Dacia din 1983 : Daca las caldura pornita sta pe la 85 de grade... daca opresc caldura se duce in 95-98 de grade... indiferent ca e la ralanti sau in mers.. Ganditi-va ce chin e sa mergi cu caldura pornita simt ca imi iau foc picioarele!! Aerisirea tocmai am facut-o si sigur nu e de la ea! Am radiator mic, termostat scos. Va rog veniti cu un sfat ca trebui sa fac un drum de vreo 400km si cred ca o sa ma intorc cu arsuri grave curata radiatoru: 1. da-l jos si cu jet puternic de apa desfunda-l prin faguri 2.verifica sa nu aiba dopuri in el 3.vezi sa nu aiba pierderi intotdeauna foloseste antigel+apa distilata pe instalatia de racire sau numai apa distilata (nu apa de canal,ca se fac depuneri) verifica termostatu sa nu fie blocat This post has been edited by sobolan: 4 Jul 2006, 13:50 |
--------------------
Logan-1.5dci-2017--
Golf mk5 - syncro - 2007--
Golf mk3-2.0 GTI-1993 colectionar de fiare vechi...
|
|
Crisescu |
11 Jul 2006, 14:29
Post
#15
|
Membru incepator Group: Members Posts: 50 Joined: 21 April 06 |
Poti sa cureti toata instalatia de 10 ori;tot nu scapi!...cred ca solutiile de curatire nu su sunt bune,sau din 3 nu am nimerit-o eu pe cea buna.TREBUIE schimbat radiatorul cu unul mare,obligatoriu nou! Bafta!
|
--------------------
Dacia 1310LI
BREAK
2004
- PH62ABG
|
|
mihait |
11 Jul 2006, 20:41
Post
#16
|
Idei putine si fixe ! Group: Members Posts: 81 Joined: 27 October 05 From: Bucharest |
Poti incerca urmaroarele :
1. spala instalatia ( sau macar radiatorul, ca nu stii ce ai inauntru ) 2. spala si celulele radiatorului ( in cazul in care ai mizerie depusa pe acolo si sunt obturate aerul este impiedicat sa treaca prin radiator 3. cumpara un termostat care se deschide la o temperatura cat mai mica ( mai rau faci daca mergi fara termostat ) 4. n-ar strica sa verifici si daca avansul este reglat bine. Daca tot se incinge, atunci asculta sfatul de mai sus si ia un radiator mare( de preferinta nou ). |
--------------------
Dacia
BK
1996
- Nan ---
N/A |
|
Ov |
13 Jul 2006, 10:32
Post
#17
|
Academician doctor inginer, savant de renume mondial Group: Moderatori Posts: 7.451 Joined: 11 November 03 From: Bucuresti |
QUOTE(Crisescu @ 11 Jul 2006, 15:29) Poti sa cureti toata instalatia de 10 ori;tot nu scapi!...cred ca solutiile de curatire nu su sunt bune,sau din 3 nu am nimerit-o eu pe cea buna.TREBUIE schimbat radiatorul cu unul mare,obligatoriu nou! Bafta! nu zau, adica radiatorul mic e o porcarie ? SGM (daca stii despre ce e vorba) are radiator MIC si merge de n-are treaba;) |
--------------------
Dacia
1300
1972 when life gives you lemon, make lemonade
|
|
Crisescu |
16 Jul 2006, 22:51
Post
#18
|
Membru incepator Group: Members Posts: 50 Joined: 21 April 06 |
QUOTE(Ov @ 13 Jul 2006, 11:32) nu zau, adica radiatorul mic e o porcarie ? SGM (daca stii despre ce e vorba) are radiator MIC si merge de n-are treaba;) Da!...pana la o varsta si apoi pa! Sunt patit,am muncit 2 zile si tot radiator nou am pus.Probabil ca daca cumparam un radiator nou dar tot mic,ar fi mers,dar merita riscul? |
--------------------
Dacia 1310LI
BREAK
2004
- PH62ABG
|
|
gabi1 |
16 Jul 2006, 23:48
Post
#19
|
Membru autentic Group: Members Posts: 399 Joined: 19 April 06 From: NEAMT |
Si mai schimbati si voi furtunurile (...racordurile) instalatiei de racire (macar o data la 10 ani ).Datorita imbatranirii,suprafata interioara a racordurilor de caucic se exfoliaza si se fixeaza pe unde apuca: radiator racire,radiator incalzire,si alte orificii...
Iar de radiator mic, eu stiu ca numai cu electroventilator veneau din fabrica (am avut). This post has been edited by gabi1: 16 Jul 2006, 23:49 |
--------------------
1310 / Nova GT '99 /
FORD Focus2 2005 1.6TDCI
...
- nt-yy-yyy
|
|
C.C. |
17 Jul 2006, 01:01
Post
#20
|
Membru Group: Members Posts: 190 Joined: 10 April 05 |
ce spui tu, arata semne clare de aer in instalatia de racire. vorbesc de patit. nici vorba ca radiatorul sa nu fie suficient! de fapt, un radiator mare, cu instalatia in buna stare, iti mentine, chiar si vara, o temperatura de pana-n 80 de grade, in timp ce iarna ingheti. la dacie, radiatorul mic este arhisuficient. daca e in stare buna- ca astea romanesti sunt asa de proaste, ca dupa vreo doi-trei ani de functionare, poti sa ai surprize si sa inceapa sa curga).
inainte de a face cheltuieli fara rost, verifica aerisirea, care, desi spui ca ai facut-o bine, s-ar putea sa-ti faca surprize. adica, nu fa ca mine, care (cu multa vreme in urma, cand mi-am luat masina), am schimbat inclusiv pompa de apa, pana mi-am dat seama ca problema racirii-incalzirii vine de la aerisire. apoi, trebuie sa descoperi de ce (si pe unde) prinde aer. io as pune totusi pariu ca radiatorul e fisurat pe undeva si nu se vede. asta-i in 90% din cazuri. crede-ma, trebuie sa te uiti ca un ginecolog la ea ca sa te prinzi pe unde curge. foloseste cu succes o solutie lichida din comert (cred ca abro ii spune) care face minuni (pe bune). costa vreo 100 de mii. alte observatii personale la rabla mea: intinde putin cureaua, va raci mai bine; schimba uleiul daca e uzat, se incalzeste mai greu. dar, in general, astea afecteaza mai putin. cel mai periculos este aerul din instalatie, iar multi nu stiu (sau nu pot) sa faca o aerisire corecta a instalatiei. nu uita sa deschizi incalzirea cand faci aerisirea! iar daca ai eliminat din discutie aerul din instalatie, gandeste-te la o noua garnitura de chiuloasa. roaga-te, totusi, sa nu fie asta sal This post has been edited by C.C.: 17 Jul 2006, 01:04 |
--------------------
opel
vectra a
1990, ex. dacia 1310
- abxxxx scopul NU scuza mijloacele!
|
|
hora |
23 Jul 2006, 08:50
Post
#21
|
Membru autentic Group: Members Posts: 317 Joined: 22 July 06 From: Brasov |
|
--------------------
Opel
Corsa C 1.3 cdti
2006 Ex Dacia 1310, Renault Symbol 1.4 8v
|
|
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 26th May 2024 - 00:23 |