DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

2 Pages  1 2 > 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Corespondenta turatie-viteza

danone2000
post 14 Apr 2006, 14:39
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 7
Joined: 23 February 06




Salutare!
Am si eu o rugaminte: spuneti-mi si mie corespondenta turatie-viteza.
Vitezometru defect, berlina 1310 din 1998. Trebuie sa plec la un drum lung si nu vreau sa cotizez la garciosi.
Multumesc anticipat


--------------------
Dacia 1310 - b22 aaz
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Zaheiu
post 14 Apr 2006, 17:45
Post #2


Membru autentic


Group: Members
Posts: 371
Joined: 3 November 05




5 viteze, nu? Raportul de aV-a e 0,86.
(am nova, mai mult nu pot sa te ajut)

This post has been edited by Zaheiu: 14 Apr 2006, 17:48


--------------------
Dacia Nova chioara - vl02jcr
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Muttley
post 14 Apr 2006, 21:16
Post #3


__________________


Group: Members
Posts: 13.013
Joined: 4 September 04
From: -




Astea-s valabile pt anvelope de 165/70R13. Judecand dupa anul de fabricatie, asa ai. Atentie! Daca ai pneuri mai mari, 175/70R13 de exemplu, viteza reala va fi cu pana la 3 km/h mai mare. Sa verifici treaba asta.

2000 rpm - 57 km/h treapta 4
73 km/h treapta 5

2400 rpm - 69 km/h treapta 4
88 km/h treapta 5

2800 rpm - 80 km/h treapta 4
103 km/h treapta 5

3000 rpm - 86 km/h treapta 4
110 km/h treapta 5

mai sus - iei amenda


--------------------
Dacia 1310 TLX 1988
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
byte
post 8 May 2007, 14:58
Post #4


Membru


Group: Members
Posts: 130
Joined: 15 March 06




puteti sa-mi spuneti si mie corespondenta turatie vitaza? - Dacie 1310 4 viteze din 1990


--------------------
Dacia 1310 TLX - TM-10-LKM
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mihai0070
post 8 May 2007, 16:07
Post #5


NOVA Gt , 1997


Group: Members
Posts: 2.752
Joined: 5 July 06
From: Bucuresti




Si tu ai vitezometru defect tongue.gif va spun eu la nova daca va intereseaza ...


--------------------
Dacia Nova LPG Benzina 1997 GT Rosu 1600cc - 1-B-5550
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Minel
post 8 May 2007, 18:58
Post #6


Pauard bai Remat Nord


Group: Members
Posts: 4.043
Joined: 4 April 07
From: Cluj .......Resita ,C-S




Am si eu o marrrrrreee problema in legatura cu turometrul meu (nu mai functioneaza deloc).Am avut o problema cu becurile si am dat ceasurile jos(bord CN) si la montare nimic ,nu mai merge deloc .Am montat cele 3 mufe de la ceasuri si am pornit motorul si indicatorul de la turometru nu mai indica nimic ,nici macar nu se misca din loc.Aveti idee ce-o fi ????? si daca nu mai se poate repara cam la ce pret o fi unul nou ???? va multumesc si sper ca nu sunt oftopic, nu am vrut sa mai fac altul nou pe tema asta !!!!


--------------------
Dacia 1310-L /VW Passat 1995/1397cmc - CS-01-TMS
Mandru posesor de Dacia
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mad toz
post 8 May 2007, 19:18
Post #7


fan dacia-reno


Group: Members
Posts: 1.334
Joined: 26 January 07
From: Bucuresti




pai ai apasat pe acul de la turometru?poate nu bagasei bine mufa.daca nu ai umblat la el nu avea cum sa se strice.Io lam demontat pe al meu si lam facut la loc si tot merge


--------------------
Dacia 1310 1998-Berlina Motor 1,6 8v ,72 HP , 125 Nm
2004 Renault 1.9 8v , 120 HP , 300 Nm
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Minel
post 8 May 2007, 21:19
Post #8


Pauard bai Remat Nord


Group: Members
Posts: 4.043
Joined: 4 April 07
From: Cluj .......Resita ,C-S




Am apasat pe acul indicator ,l-am schimbat si turometru si vitezometru ,era busit rau cel vechi (strambe si decolorate acele indicatoare) si acum nu mai merge deloc ,daca se mai poate repara, ce anume ar trebui sa verific la el ???


--------------------
Dacia 1310-L /VW Passat 1995/1397cmc - CS-01-TMS
Mandru posesor de Dacia
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
aho
post 16 May 2007, 01:55
Post #9


Membru DaciaClub


Group: Members
Posts: 84
Joined: 8 May 07
From: Baia Mare




QUOTE(Muttley @ 14 Apr 2006, 21:16)
Astea-s valabile pt anvelope de 165/70R13. Judecand dupa anul de fabricatie, asa ai. Atentie! Daca ai pneuri mai mari, 175/70R13 de exemplu, viteza reala va fi cu pana la 3 km/h mai mare. Sa verifici treaba asta.

2000 rpm - 57  km/h treapta 4
                73  km/h treapta 5

2400 rpm - 69  km/h treapta 4
                88  km/h treapta 5

2800 rpm - 80  km/h treapta 4
                103 km/h treapta 5

3000 rpm - 86  km/h treapta 4
                110 km/h treapta 5

mai sus - iei amenda
*



Muttley, poti sa imi spui si mie care este numarul se dinti ai pinioanelor sau macar raportul dintre ei la viteza a V-a?
Eu am gasit in manualul de reparatii asa: 31 x 36 dinti, deci 0.86:1 si asta inseamna ca la 3000 rpm in treapta a V-a sunt 97 km/h cu aceleasi cauciucuri pe care le-ai luat si tu in calcul.


--------------------
Dacia/Ford 1310 break CL/Focus Ghia Turnier 1996/2003 - MM __ ___
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Uncle-Sam
post 16 May 2007, 09:24
Post #10


MEMBRU DE PARTID


Group: Members
Posts: 1.377
Joined: 1 April 04
From: Bucuresti




@Muttley, cum adica daca ai cauciucuri mai late se mareste si viteza la aceeasi turatie?


--------------------
DACIA 1100 1971 / DAEWOO TICO 1999 - B ** ***
Eu am numai 3 pistoane si ma cheama piTICOt
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
diaconuliviu
post 16 May 2007, 12:12
Post #11


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.569
Joined: 17 August 04
From: Space, the final frontiere




"Astea-s valabile pt anvelope de 165/70R13. Judecand dupa anul de fabricatie, asa ai. Atentie! Daca ai pneuri mai mari, 175/70R13 de exemplu[...]"
Asta a afirmat Muttley, MAI MARI, nu neaparat MAI LATE.

Adica (s-a rasdiscutat) 165/70R13 are inaltimea 70% din 165, 175/70R13 are 70% din 175, diametrul rezultant, mai mare.
Inversa: 155/80R13 are inaltimea 80% din 155 = 124, pe cind 165/70R13 - 115,5, ca urmare diametrul celor 155 va fi mai mare decit al celor mai late.

Acel /xy influenteaza diametrul.


--------------------
Opel Corsa 2001 - xx
Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur.
SSP,K!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Muttley
post 16 May 2007, 12:19
Post #12


__________________


Group: Members
Posts: 13.013
Joined: 4 September 04
From: -




Pai greseala asta se face totdeauna. Acel 70 din 165/70R13 NU inseamna inaltimea pr-zisa. Este un coeficient.
Deci 175/70/13 sunt mai mari in diametru ca 165/70/13. Sau 175/70/13 au acelasi diametru ca 155/80/13.

QUOTE(aho @ 16 May 2007, 02:55)
Muttley, poti sa imi spui si mie care este numarul se dinti ai pinioanelor sau macar raportul dintre ei la viteza a V-a?
Eu am gasit in manualul de reparatii asa: 31 x 36 dinti, deci 0.86:1 si asta inseamna ca la 3000 rpm in treapta a V-a sunt 97 km/h cu aceleasi cauciucuri pe care le-ai luat si tu in calcul.
*



Acolo am considerat raportul 0.76 cu nr de dinti 29 x 38. In popor sunt numite pinioane de Nova sau pinioane de Italia wacko.gif
Cu 0.86 ai 97 km/h, cu 0.76 ai 110 km/h.

Edit (c-am primit observatii happy.gif ): vitezele din randul de mai sus sunt pentru pneuri 165/70.

Cu 155/80 vitezele sunt de respectiv 100 si 113.

This post has been edited by Muttley: 16 May 2007, 13:39


--------------------
Dacia 1310 TLX 1988
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Uncle-Sam
post 16 May 2007, 12:56
Post #13


MEMBRU DE PARTID


Group: Members
Posts: 1.377
Joined: 1 April 04
From: Bucuresti




QUOTE(diaconuliviu @ 16 May 2007, 12:12)
"Astea-s valabile pt anvelope de 165/70R13. Judecand dupa anul de fabricatie, asa ai. Atentie! Daca ai pneuri mai mari, 175/70R13 de exemplu[...]"
Asta a afirmat Muttley, MAI MARI, nu neaparat MAI LATE.

Adica (s-a rasdiscutat) 165/70R13 are inaltimea 70% din 165, 175/70R13 are 70% din 175, diametrul rezultant, mai mare.
Inversa: 155/80R13 are inaltimea 80% din 155 = 124, pe cind 165/70R13 - 115,5, ca urmare diametrul celor 155 va fi mai mare decit al celor mai late.

Acel /xy influenteaza diametrul.
*



Aha. Bine de stiut


--------------------
DACIA 1100 1971 / DAEWOO TICO 1999 - B ** ***
Eu am numai 3 pistoane si ma cheama piTICOt
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Bullix
post 12 Jul 2007, 23:35
Post #14


Solnitzar fidel


Group: Members
Posts: 655
Joined: 21 June 07
From: Bucuresti




Ok. Si cu 5000 de ture in a 5-a cat aveam? wacko.gif


--------------------
Dacia / Dacia 1310 TLX 1.4 / Solenza Rapsodie 1.4MPI 1989 / 2004
Exista doua categorii de oameni: oameni inteligenti si oameni puternici.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Merced
post 12 Jul 2007, 23:48
Post #15


No fear. No limit. No equal.


Group: Members
Posts: 8.234
Joined: 24 June 07




Aveai turometrul defect sau nimerisei a treia. radmasa.gif


--------------------
Ford Ka 2012 1.2 benzina 69 cai Titanium
it's a kind of peace.
User is online!Galerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Bullix
post 13 Jul 2007, 00:53
Post #16


Solnitzar fidel


Group: Members
Posts: 655
Joined: 21 June 07
From: Bucuresti




Nu. Nu nimerisem a treia, dat fiind ca dupa GEAR SHIFT turatia a scazut un pic, urmand apoi sa creasca la cat am zis. Iar turometrul e perfect. Cred ca am omis un detaliu: a doua zi (ajuns intreg acasa) am mers direct la spital suspect de ulcer. So... nu fugea peisaju' un pic cam tare pt emotiile mele?


--------------------
Dacia / Dacia 1310 TLX 1.4 / Solenza Rapsodie 1.4MPI 1989 / 2004
Exista doua categorii de oameni: oameni inteligenti si oameni puternici.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Merced
post 13 Jul 2007, 01:04
Post #17


No fear. No limit. No equal.


Group: Members
Posts: 8.234
Joined: 24 June 07




Eu nu cred ca urca nicio Dacie pana la 5000rpm intr-a 5 a, daca vorbim de masini nemodificate, normal.
Uite cu un tovaras care are o Dacie de Canada care cica are alte rapoarte in cutie la 3200 de ture in treapta V aveam ~135km/h, si masina aia nu stiu de ce, dar mai sus nu urca si punct. Eu n-am turometru pe baraca din semnatura, si acum vreo 10 ani imi aduc aminte ca am fost in ea cand un dilau care era sofer de meserie i-a dat ~145km/h, dar in orice caz nu prea-mi vine sa cred ca ar fi fost atunci la 5000rpm, chiar daca are doar 4 trepte.
Sa vedem ce zic niste oameni mai avizati. mellow.gif


--------------------
Ford Ka 2012 1.2 benzina 69 cai Titanium
it's a kind of peace.
User is online!Galerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sefu_alx
post 13 Jul 2007, 01:55
Post #18


Membru autentic


Group: Members
Posts: 878
Joined: 2 February 06




la dacia mea la 3000 in treapta 4a, cand dau a 5a scade turatia la 2600
la a lu taicamio la aceeasi turatie cand dau a 5a scade la 2200

nu merge la niciuna vitezometrul
oare a mea are a 4a mai lunga ? masinile sunt cam in aceeasi perioada facute


--------------------
x y 2009
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Minel
post 13 Jul 2007, 06:15
Post #19


Pauard bai Remat Nord


Group: Members
Posts: 4.043
Joined: 4 April 07
From: Cluj .......Resita ,C-S




Ieri am avut ocazia sa imi testez viteza in comparatie cu viteza si normal ca imi indica cu 10km mai mult ,am cauciucuri 165/70 R13.Acum urmeaza intrebarea cu relez kilometrajul din acel surub huh.gif ,ar trebui sa il strang sau sa il destrang si cu cate ture ??? dry.gif si apropo o tura stransa sau destransa din surubul de reglaj cati km reprezinta ?? sau o luam babeste cu kilometrajul scos si prin incercari pana cand la turatia de 2000 in loc sa am 70 km sa am valoarea data de Muttley ??? ohmy.gif


--------------------
Dacia 1310-L /VW Passat 1995/1397cmc - CS-01-TMS
Mandru posesor de Dacia
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Muttley
post 13 Jul 2007, 08:39
Post #20


__________________


Group: Members
Posts: 13.013
Joined: 4 September 04
From: -




Minel, la 2000 rpm in treapta V chiar ai 70 km/h.
Asta cu raport de 0.86.

Pentru a afla ce raport ai la treapta V (0.86 sau 0.76), fa un test simplu descris mai sus. Du-o-ntr-a 4-a pana-n 3000 rpm, da-i a 5-a si spune-ne ce turatie ai imediat dupa schimbare.

Reglarea vitezometrului (daca mai e cazul) e intuitiva si banala.


--------------------
Dacia 1310 TLX 1988
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
diaconuliviu
post 13 Jul 2007, 08:42
Post #21


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.569
Joined: 17 August 04
From: Space, the final frontiere




Babeste. Desi, mai bine il lasi asa si-l consideri OK, nu risti sa iei amenda pentru viteza.


--------------------
Opel Corsa 2001 - xx
Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur.
SSP,K!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 13 Jul 2007, 08:56
Post #22


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




Minel, la care surub te referi?


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Minel
post 13 Jul 2007, 10:27
Post #23


Pauard bai Remat Nord


Group: Members
Posts: 4.043
Joined: 4 April 07
From: Cluj .......Resita ,C-S




Argon ,exista un surub cu arc care il strangi sau il destrangi ,din pacate nu am un aparat sa fac niste poze ,ca o poza valoreaza mai mult decat 100 de cuvinte; in viteaza a 4-a cu 2000 de turatii am avut 70 km/h ,cred ca nu am fost destul de explicit tongue.gif , o sa vad cand am timp ,sper azi si o sa va tin la curent !!! biggrin.gif


--------------------
Dacia 1310-L /VW Passat 1995/1397cmc - CS-01-TMS
Mandru posesor de Dacia
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
PaulT
post 13 Jul 2007, 11:07
Post #24


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.294
Joined: 23 June 06
From: Bucuresti




Vezi ca si la a 4-a exista doua tipuri.Cu raport 0,97 si cu raport 1,03.Vorbim de cutiile cu 5 trepte.


--------------------
Dacia/Mitsubishi Logan 1.6 mpi/Berlina 1300/Lancer Clasic 2006 Laureate/1973/2008 - B-00-xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Bullix
post 13 Jul 2007, 11:47
Post #25


Solnitzar fidel


Group: Members
Posts: 655
Joined: 21 June 07
From: Bucuresti




Un alt fenomen ciudat pe care il intampin ar fi urmatorul. Eu in general merg mai economic, cu motorul foarte putin turat, incat schimb a 4-a in maxim 20 de secunde dupa ce-am plecat de la stop si daca incetinesc o las acolo, chiar pana la viteze de 25-30. Cam de la 20 logic ca daca mai accelerez incepe sa smuceasca. Bun, insa chestia ciudata este: daca schimbi prea repede o treapta de viteza in raport cu viteza pe care o ai, de regula primul simpton e tremuratul si mersul sacadat, chestie pe care o patesc uneori cand schimb a 4-a. Bun. "remediul" logic ar fi: baga 'napoi a treia si mai calc-o un pic si dup'aia da inapoi a 4-a. Insa lucrul ciudat pe care il observ este ca de la un mers trepidat in a 4-a daca schimb A 5-A, merge perfect blink.gif lenes, dar merge. Scade un pic si turatia dupa ce-am schimbat-o, insa trage mai liniar. Singura explicatie pe care o vad ar fi ca treapta respectiva sa fie ceva mai "mica" decat a 4-a, insa e absolut ilogic, din moment ce turatia scade. Multi spun ca diferenta mare intre a 4-a si a 5-a nu prea e, dar totusi...

Later edit: deci daca ma chinui sa turez a 3-a pana in 3000-3500 si schimb direct a 5-a, imi trage perfect. Bineinteles, la limita, cu vreo 1300-1500 ture, insa fara sa tremure cand accelerez.

This post has been edited by Bullix: 13 Jul 2007, 11:54


--------------------
Dacia / Dacia 1310 TLX 1.4 / Solenza Rapsodie 1.4MPI 1989 / 2004
Exista doua categorii de oameni: oameni inteligenti si oameni puternici.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
PaulT
post 13 Jul 2007, 12:00
Post #26


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.294
Joined: 23 June 06
From: Bucuresti




NU mai subtura motorul!!!Nu obtii nici o economie.Tot ce faci e sa distrugi motorul+transmisie.Schimba macar la 2500rpm,si vei avea un consum f bun si un motor in parametri.Sincer,nu castigi nimic subturandu-l.Pe langa vibratii ai o ungere f deficitara in turatii mici,in care motorul nu a fost proiectat sa lucreze in sarcina.


--------------------
Dacia/Mitsubishi Logan 1.6 mpi/Berlina 1300/Lancer Clasic 2006 Laureate/1973/2008 - B-00-xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Minel
post 13 Jul 2007, 12:16
Post #27


Pauard bai Remat Nord


Group: Members
Posts: 4.043
Joined: 4 April 07
From: Cluj .......Resita ,C-S




Eu normal schimb vitezele intre 2500-3000 ,si este ok si chiar economic ,motorul se comporta bine si merge super ,trage si cum a scris si Paul mai sus nu este recomandat sa circuli subturat Bullix ,risti sa periclitezi viata motorului printr-o ungere proasta ,trepidatii, apar uzuri si solicitari ale anumitor componente si articulatii care sigur ar rezista mai mult daca ai merge ok,parerea mea , biggrin.gif acum modul tau de a conduce si mai ales de a schimba la asemenea turatii joase nu putem sa il condamnam ci doar te sfatuim ca ar fi mai bine sa ai grija de motorul tau daca ti cat de cat la masina ta blush.gif


--------------------
Dacia 1310-L /VW Passat 1995/1397cmc - CS-01-TMS
Mandru posesor de Dacia
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
PaulT
post 13 Jul 2007, 12:23
Post #28


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.294
Joined: 23 June 06
From: Bucuresti




Mersul subturat nu face decat sa distruga motor,cutie,planetare.Economie nu aduce.Si,desi stiam de mult asta,am probat-o cu Loganul,care are consum instant.Si...e adevarat,mersul subturat pe langa neajunsurile enumerate mai sus...mareste si consumul de benzina.Dar...e masina lui.


--------------------
Dacia/Mitsubishi Logan 1.6 mpi/Berlina 1300/Lancer Clasic 2006 Laureate/1973/2008 - B-00-xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Bullix
post 14 Jul 2007, 00:08
Post #29


Solnitzar fidel


Group: Members
Posts: 655
Joined: 21 June 07
From: Bucuresti




Unq'miu are Logan si... mi-a zis la fel... intr-una l-am contrazis. El zice ca toti mecanicii zic ca voi si toti taximetristii fac ca mine. El zice ce-a auzit, eu zic ce-am vazut. Una, doua, tzac-pac, I, a II-a, a III-a, a IV-a, zici ca ar conduce TIR-uri, nu Dacii pe GPL. Asa fac toti, am dreptate? Acum am sa urmez sfatul vostru. Si vorba fie intre noi, cui nu-i place sa conduca turat? Insa cum motorul de Dacie e singurul care la 3000 deja face ca avionu', e clar ca Dacia e o masina cel putin nu la fel de turabila ca Oltcit-ul...

Altceva: dar daca merg putin (mai mult tongue.gif ) MAI turat (cum sa nu-mi placa? icon_mrgreen.gif ), atunci pe langa consum mai mare, ce probleme mai pot aparea?

This post has been edited by Bullix: 14 Jul 2007, 00:10


--------------------
Dacia / Dacia 1310 TLX 1.4 / Solenza Rapsodie 1.4MPI 1989 / 2004
Exista doua categorii de oameni: oameni inteligenti si oameni puternici.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Merced
post 14 Jul 2007, 00:54
Post #30


No fear. No limit. No equal.


Group: Members
Posts: 8.234
Joined: 24 June 07




Turatii intre 2000 si 3000 rpm nu intra in categoria "supraturat", n-ai ce sa patesti si s-ar putea sa constati ca consumi mai putin decat inainte. Si sa revenim, taximetristii fac asa intr-adevar, dar e si asta o tehnica. Uite, eu la Cielo care are un motor mai turat schimbam si pe la 2000 dar am constatat ca nu prea merge. Un 2500-2600 mi s-a parut mai ok. Repet tu consumi in functie de cat de mult accelerezi, eu asa stiu cel putin. Deci poti merge subturat, cu ambreiajul calcat in unele momente, dar nici asta nu te ajuta. Omori si ambreiajul aiurea. Sau poti sa nu-l calci si sa mergi cu masina trepidand, atunci se intampla cele enumerate mai sus de Minel si PaulT.
La o Dacie d-aia iti recomand un 2500 ca turatie de schimbat, si la drum lung incearca sa nu sari de 3000 ca sa ai un consum bun.


--------------------
Ford Ka 2012 1.2 benzina 69 cai Titanium
it's a kind of peace.
User is online!Galerie FotoPM
Go to the top of the page
+
2 Pages  1 2 >
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 4th June 2024 - 14:51
Forum Renault