DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Upgrade Audio Laguna 2

Wolfram
post 5 Jul 2014, 10:15
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 24
Joined: 19 June 10




Salutari, sunt putin cam incepator in sisteme audio auto, asa ca am niste nelamuriri.

Sa incep, deci Laguna 2 facelift , 2005, Cabasse Update List, boxe din stock.
Vreau sa imi schimb cam tot ce e legat de audio.

1. la Playerul acesta Pioneer MVH-X360BT ce adaptor mi-ar trebui pentru comenzi Volan si display? (de display nu sunt chiar asa tare interesat, dar pentru comenzi volan da)

2. Stim ca boxele stock sunt de 13. Niste exemple de boxe ceva la pretul de maxim 400 - 500 ron ? toate 4.
Inca o nelamurire aici, din cate stiu boxele de pe fata au localizarea tweeterelor in alta parte, deci ar trebui sa-mi pun niste boxe fara tweeter pe ele, adica NU coaxiale.
Pe spate aceeasi treaba?
Prefer sa pun boxe fara tweeter pe ele, sa nu mai complic.
Playerul de mai sus e deajuns pentru niste boxe de 40-50 W ? Nu necesita statie separata?

3. La playerul de mai sus, sau la oricare player cu iesire pentru subwoofer se poate pune un subwoofer activ, adica preamplificat? gen: MTX TR8PT doar legand cu un kit de cabluri ?
Mentionez ca totusi am loc de o statie sub scaunele din fata.

Multumesc de inainte.

This post has been edited by Wolfram: 5 Jul 2014, 11:15


--------------------
Renault Laguna 1.9 - 120 CP Phase II - 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
siriteanu
post 21 Mar 2015, 22:09
Post #2


Membru autentic


Group: Members
Posts: 748
Joined: 19 May 11
From: Iasi




salut,
masina din semnatura este echipata cu cd-player-ul stok, nu cel cabase, cel de pe varianta dinamique din 2006.
simt nevoia de bass, si claritate asa ca m-am gandit sa investesc ceva. (sincer, nu sunt deloc multimit de cum se aude)