DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Oglinda interioara panoramica

tahion
post 20 Dec 2010, 09:23
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 5
Joined: 20 December 10




Sunt incepator si am impresia ca in oglinda interioara retrovizoare am o vedere foarte limitata, ma gandeam sa imi pun oglinda retrovizoare panoramica, voi ce parere aveti despre oglinzile astea ?, as dori cat mai multe argumente pro si contra smile.gif


--------------------
Logan Ambition 2006, 1.6, 90
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
razvanamza
post 20 Dec 2010, 09:31
Post #2


Membru Numarator


Group: Members
Posts: 509
Joined: 25 November 07
From: Buzau




eu am asa ceva, de aproape 2 ani. daca faci drumuri lungi, vei constata ca nu prea vezi "departe" in spate, dar este excelenta pentru oras. incearca sa schimbi oglinzile mici cu unele de MCV sau Duster.


--------------------
Dacia Oarecare Candva - Bz-00-xxx
(\__/)
(='.'=) This is Bunny. Copy and paste Bunny into your
(")_(") signature to help him gain world domination.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tahion
post 20 Dec 2010, 09:40
Post #3


Membru incepator


Group: Members
Posts: 5
Joined: 20 December 10




De care oglinda panoramica ai? de aia ce se pune peste oglinda veche? sau de aia cu ventuza?, eu am vazut ca sunt si una si alta da nu prea vad cum ai putea sa jos oglinda veche ca ii lipita ..... nustiu alea cu elastic de stau peste aia veche..........


--------------------
Logan Ambition 2006, 1.6, 90
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
razvanamza
post 20 Dec 2010, 09:45
Post #4


Membru Numarator


Group: Members
Posts: 509
Joined: 25 November 07
From: Buzau




oglinda veche nu este lipita, ci se aseaza pe niste canale. totusi, modelele cu ventuza pot fi montate direct pe suportul original.