DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

12 Pages  1 2 3 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Rigidizare!, Rigidizarea sasiului la DSN cu strut bar sau sway!

bobomaster
post 11 Apr 2008, 12:13
Post #1


Membru Daciot


Group: Members
Posts: 182
Joined: 12 March 08
From: Bacau / Bucuresti




Vreau sa deschid o discutie bazata pe un subiect foarte vag atins, anume rigidizarea sasiului folosind strut bar sau sway bar, sau bara anti stres. Nu am gasit absolut nicaieri ceva pentru DSN sau SLZ(care au acelasi sasiu practic), sau pe cineva dispus sa confectioneze asa ceva. Stiu in schimb ca exista persoane care si-au montat si asi vrea sa stiu cum, unde le-au montat, cat a costat si care sunt efectele observate(teoretic stiu ce ar trebui sa fie pt. ca m-am documentat mult, dar e o diferenta intre teoretic si practic presupun smile.gif ).

P.S. este prima discutie pe care incerc sa o deschid, sunt incepator icon_mrgreen.gif


--------------------
RENAULT Megane 2008 1.6
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
raducutu
post 11 Apr 2008, 13:17
Post #2


Membru


Group: Members
Posts: 191
Joined: 15 February 08




sal,si eu as vrea sami montez o bara de rigidizare dar nu stiu cum as putea realiza asa ceva si unde?poate ne ajuta cineva,cred ca ar fi o imbunatatire cosiderabila,am auzit tot de pe forum ca siau pus nu stiu ce ingineri de la DACIA bara intre oalele amortizoarelor spate si avea un efect considerabil.sper sa ne ajute cineva cu cunostinte in cauza.multumim!


--------------------
dacia supernova clima 2002
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
C a t a l i n
post 11 Apr 2008, 13:26
Post #3


______________________


Group: Members
Posts: 12.175
Joined: 21 August 06




QUOTE(bobomaster @ 11 Apr 2008, 13:13)
...un subiect foarte vag atins, anume rigidizarea sasiului...

...DSN sau SLZ(care au acelasi sasiu practic)...
*