DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> logan 1.5 dci 2007, fum negru

iordache123
post 2 Dec 2017, 21:40
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 1
Joined: 12 November 17




Salut ! sunt incepator si am un logan 1.5 dci la care.intampin urmatoarele probleme :
1. masina scoate fum negru la mers constant
2.cateodata de exp azi nu pleca dp loc ! eram in viteza 1 si nu se accelera , turometrul se ducea in 2000 -2500 dar nu se accelera ! greu de tot si a intrat in regim normal insa dupa ce am turato putin (eram in peco voiam sa plec dp loc)
Rog un cunoscator sa imi zica ce ar putea fii ! Mersii


--------------------
logan 1.5 dci 2006
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sunshine
post 28 Dec 2017, 21:27
Post #2


Membru incepator


Group: Members
Posts: 1
Joined: 28 December 17




QUOTE(iordache123 @ 2 Dec 2017, 22:40)
Salut ! sunt incepator si am un logan 1.5 dci la care.intampin urmatoarele probleme :
  1. masina scoate fum negru la mers constant
  2.cateodata de exp azi nu pleca dp loc ! eram in viteza 1 si nu se accelera , turometrul se ducea in 2000 -2500 dar nu se accelera ! greu de tot si a intrat in regim normal insa dupa ce am turato putin (eram in peco voiam sa plec dp loc)
Rog un cunoscator sa imi zica ce ar putea fii ! Mersii
*




Salut,

eu sunt in cautarea unui logan diesel, am deja unul pe benzina 1.4 si sunt f multumit.
am fost in targul de masini din craiova si am pus ochii pe una care desi e din 2007 nu are pic de rugina, totul pare nou, masina arata 80 de mii de km in bord ...dar scoate fum. mi-a placut tare rau masina si mi-am luat un tester de la http://carpulse.ro l-am pus si ii da eroare pe bujii si inca ceva legat de avans. tu ai rezolvat problema? poate scoate fum de la bujii?
masina e 1350 de euro, e pomana, cred ca nu mai astept raspunsuri multe si ma duc si o iau...