DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

2 Pages  1 2 > 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Praf toxic in airbag?

maxxie
post 13 Jan 2006, 14:07
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 9
Joined: 12 September 05




Salut! Sunt un membru mai putin activ in topicuri, insa va urmaresc de cateva luni aproape zilnic. Lucrez ca redactor la un ziar central si, in aceasta calitate, am publicat o serie de articole despre problemele Logan, in principal despre calitatea vopselei. De fiecare data, am avut un impresionant feed-back (telefoane, scrisori la redactie) si chiar am colaborat cu unul dintre cei mai activi oameni de pe daciaclub. In acelasi timp, am avut si o serie de dispute. In fine, sa n-o mai lungesc. In urma cu cateva zile, un alt proprietar de Logan (care din motive de neinteles pentru mine, a preferat sa-si pastreze anonimatul) mi-a semnalat un caz deosebit de grav.