oua fierte cu antigel
oua fierte cu antigel
igrasie |
5 Feb 2008, 17:55
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 8 Joined: 27 July 07 |
|
||
--------------------
dacia
supernova clima
2001
- bz 04 dgu
|
|||
einstein1984 |
5 Feb 2008, 18:01
Post
#2
|
fan Dacia Group: Members Posts: 19.912 Joined: 12 November 05 From: Bucuresti |
Termocupla moarta? Releu ventilator? Incearca sa-l alimentezi direct si vezi daca porneste.
|
--------------------
daca nu ai o toyota
4X4,ai gresit
masina
- negru pe alb "Popa Nan e-o stradă-nspre Hala Traian
De la Foișor până-n Piața Vitan" |
|
klaus |
5 Feb 2008, 18:16
Post
#3
|
步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti |
1. Fiind supernova, nu are termocupla.
2. Nepornind ventilatorul, eu as suspecta direct siguranta de 40 A de la el. Trebuie verificata. De asemena mufarea electroventilatorului si relul de actionare. Dupa care poate si senzorul de temperatura, insa daca ar fi defect ar mai intra UCE injectie in regim de "avarie" si ar porni ventilatorul tot timpul. Se verifica daca e buna siguranta si releul prin scoaterea mufei de la senzorul de teperatura apa, cu motorul pornit. In acel moment ventilatorul trebuie sa plece. Daca pleaca, e din senzor, daca nu pleaca e din siguranta/releu/mufare ventilator. |
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
einstein1984 |
6 Feb 2008, 09:16
Post
#4
|
fan Dacia Group: Members Posts: 19.912 Joined: 12 November 05 From: Bucuresti |
Eram chiaun, nu m-am uitat la modelul masinii.
|
--------------------
daca nu ai o toyota
4X4,ai gresit
masina
- negru pe alb "Popa Nan e-o stradă-nspre Hala Traian
De la Foișor până-n Piața Vitan" |
|
tarzy |
6 Feb 2008, 10:29
Post
#5
|
aroist Group: Members Posts: 1.958 Joined: 12 January 04 From: Bucuresti |
iar ca sfat general .... nu mai lasa niciodata masina sa mearga la relanti,
motoarele auto nu sunt proiecate sa functioneze in regim stationar daca tot vrei sa arzi benzina ptr a incarca bateria mai bine faci o plimbare .... cu masina turata la drum intins .... incarci si mai repede&bine This post has been edited by tarzy: 6 Feb 2008, 10:29 |
--------------------
DACIA / ARO / TICO
L 1,6 / 244 / SX
2005 / 1993 / 1999
- B55MGY Aha
|
|
FysGSM |
6 Feb 2008, 15:10
Post
#6
|
Membru incepator Group: Members Posts: 78 Joined: 2 September 07 |
dupa ce reclama cel cu problema nu este nici una din indicatii buna.mai incercati.
|
--------------------
dacia
supernova
2002
|
|
klaus |
6 Feb 2008, 15:20
Post
#7
|
步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti |
Noi suntem niste amatori, nu niste experti.
Un sfat CU ADEVARAT de la un expert ar fi fost chiar binevenit. |
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
klaus |
30 Mar 2008, 20:12
Post
#8
|
步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti |
|
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
kiruboom |
26 Jun 2008, 00:29
Post
#9
|
Membru incepator Group: Members Posts: 7 Joined: 25 June 08 |
nici la mine nu pleaca si sigur nu e din senzor(ala de pe chiuloasa-am auzit ca i se mai spune si termocupla)pt ca am pus un senzor(termocupla)de la o alta dsn si nici cu ala nu porneste.cand e scos de la senzor porneste...un electrician mi a montat un buton pe bord de unde actionez gmv...este indicat???
|
--------------------
dacia
super nova
2001
|
|
AR-18-MOS |
26 Jun 2008, 00:47
Post
#10
|
( -_・) ︻デ═一 Group: Members Posts: 6.616 Joined: 19 August 07 From: Niedersachsen |
Nu prea e indicat. Ar trebui cu termocupla ...
This post has been edited by AR-18-MOS: 26 Jun 2008, 00:47 |
--------------------
BMW
730Ld
'07 High Executive
- AR - - M-Benz C350CDI 7G-Tronic '12 Avantgarde
M-Benz E350CDI 9G-Tronic+ 4Matic & Airmatic |
|
variable_dynamics |
26 Jun 2008, 01:00
Post
#11
|
Membru autentic Group: Members Posts: 976 Joined: 24 May 07 From: Bucuresti |
Nu se numeste termocupla! Se numeste senzor de temperatura(este un termistor).
Daca GMV-ul porneste cand scoti mufa senzorului inseamna ca UCE injectie da comanda de pornire GMV in lipsa senzorului si atat GMV-ul in sine cat si partea de comanda a acestuia(releu) functioneaza. Dat fiind ca senzorul este rezistiv, un contact imperfect in mufa acestuia ar putea "altera" raspunsul lui primit de UCE injectie, IN CAZUL in care senzorul este de tip NTC... Rog pe cineva sa ne lamureasca ce coeficient de variatie a temperaturii are acest senzor(NTC sau PTC) In consecinta, parerea mea e ca ar trebui sa schimbi senzorul de temperatura din chiulasa cu unul NOU si de-abia atunci sa afirmi ca "sigur nu e de la senzor"(poate chiar nici atunci fiindca s-au mai intalnit cazuri de piese defecte din fabrica) Pana una-alta, curata-i bine mufa senzorului vechi si urmareste simptomele. Apoi, daca nu ajungi la niciun rezultat, cumpara senzor nou. Numai bine. |
--------------------
EX Dacia
Nova GTi
2000 A little less conversation, a little more action.
|
|
kiruboom |
26 Jun 2008, 17:47
Post
#12
|
Membru incepator Group: Members Posts: 7 Joined: 25 June 08 |
am zis ca nu e de la senzor pentru ca am luat unu de la o dsn care functiona si la mine nu mai functiona,ramane sa ma uit la mufele alea
26 Jun 2008, 17:51: era sa uit...a pornit ventilatorul dar dupa ce apa clocotea si iesea afara din bidon...nu mai inteleg nimic...un vecin mi a zis ca poate e de la likidul de racire...apa 100%,si sa incerc cu antigel This post has been edited by kiruboom: 26 Jun 2008, 17:51 |
--------------------
dacia
super nova
2001
|
|
harry |
3 Jul 2008, 08:49
Post
#13
|
E-TECH tester Group: Members Posts: 412 Joined: 3 July 08 From: Bucuresti |
Motorul de Supernova foloseste un tip de antigel special care are punctul de fierbere mai mare decat apa (peste 100`)
O problema asemanatoare am si eu. Pana acum electroventilatorul pornea la liniuta de sus de dinaintea celor dese de pe termometrul de bord.. acum acul termometrului se apropie de liniutele acelea multe din capatul cadranului . De asemenea, e normal la 130 pe autostrada, sa ramana termometrul la liniuta de sus ? in mod normal la viteze mai mici termometrul ramane undeva la mijlocul cadranului. |
--------------------
Renault
Captur 2 E-TECH plugin hybrid
2021 Logan MCV, 1.5 dci, Laureat, 2007
Duster, 1.5 dCi, Laureat, 4WD, ESP, 2013 |
|
GIC |
3 Jul 2008, 10:05
Post
#14
|
Doar membru Group: Members Posts: 919 Joined: 13 January 04 From: Oradea |
Sistemul de racire e proiectat sa lucreze sub presiune si de aceea fierbe la temperaturi mai mari. Verifica sa fie bine strins dopul de la vasul de expansiune si garnitura sa fie buna! Eventual incearca cu un alt dop bun daca tot mai fierbe.
|
--------------------
Dacia
Duster 2021 TCe 150 EDC / Rover 45 1.6L -
2002 Nicio faptă bună nu rămâne nepedepsită!
|
|
harry |
3 Jul 2008, 13:28
Post
#15
|
E-TECH tester Group: Members Posts: 412 Joined: 3 July 08 From: Bucuresti |
Revin cu 2 poze.... temperatura "normala" unde pornea pana acum electroventilatorul, si temperatura unde porneste acum.... vi se pare normal ? banuiesc ca are si acesta o marja de eroare dar... e dubios..DSC01135.JPG ( Size: 348.1k )
Number of downloads: 197
DSC01136.JPG ( Size: 384.96k ) Number of downloads: 206 |
--------------------
Renault
Captur 2 E-TECH plugin hybrid
2021 Logan MCV, 1.5 dci, Laureat, 2007
Duster, 1.5 dCi, Laureat, 4WD, ESP, 2013 |
|
SYL |
3 Jul 2008, 17:47
Post
#16
|
doc Group: Members Posts: 2.876 Joined: 16 December 03 From: Bucuresti |
Acel indicator e mai mult orientativ, nu e de mare precizie, asa ca daca acul incicator e cu un mm mai sus sau mai jos, nu e relevant...
This post has been edited by SYL: 3 Jul 2008, 17:47 |
--------------------
Dacia
Duster
1.2 TCe 4x4 E6 (2015)
|
|
alex |
8 Jul 2008, 08:47
Post
#17
|
Membru autentic Group: Admin Posts: 749 Joined: 22 May 02 |
La fel patesc si eu. De cand am schimbat distributia si pompa de apa, ventilatorul nu mai pleaca exact cand ajunge la prima linie, ci cand trece de ea (poza 1 si 2 din postul precedent).
Vineri dupa-amiaza am plecat la mare si am avut neplacuta surpriza sa constat ca la apoximativ 30-33 de grade cat erau afara, la 130km/h si la o turatie de aproximativ 3500 rpm acul sa se duca aproape de zona hasurata. Duminica, la intoarcere, fiind mai racoare afara, am mers si cu 160 si nu a mai trecut de prima linie (decat cu cei 2-3mm pe care ii am acum "eroare"). La mijlocul cadranului am reusit sa tin acul doar daca turatia era undeva intre 2500-2800rpm. Eu suspectez ca amestecul antigel-apa distilata nu e facut la proportia data de Dacia deoarece in service, la schimbarea pompei de apa, au turnat baietii la ochi antigel. Ma gandesc ca daca e prea mult antigel sa nu se faca deficitar transferul termic de la motor la radiator. Cati dintre cei care aveti probleme asemanatoare aveti lichidul de racire preparat dupa proportiile date de producator? P.S. Am masurat cu testerul si la mine GMV-ul porneste la 98,75 grade si se opreste la 95. In manualul de service spune ca trebuie sa porneasca la 102 si sa se opreaasca la 96. In concluzie cred ca sonda de temperatura functioneaza ok, ramane tot suspiciunea asupra concentratiei de antigel. |
--------------------
N/A
N/A
N/A snafu
|
|
harry |
9 Jul 2008, 00:21
Post
#18
|
E-TECH tester Group: Members Posts: 412 Joined: 3 July 08 From: Bucuresti |
si eu sunt dupa schimbarea kitului de distributie, dar antigelul a ramas acelasi iar pe autostrada, la 130 am patit si eu la fel.... se incalzeste destul de tare ....
|
--------------------
Renault
Captur 2 E-TECH plugin hybrid
2021 Logan MCV, 1.5 dci, Laureat, 2007
Duster, 1.5 dCi, Laureat, 4WD, ESP, 2013 |
|
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 26th April 2024 - 21:43 |