directie grea
directie grea
cbrana |
11 May 2003, 17:37
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 49 Joined: 18 October 02 From: Viseu de Sus, MM |
|
||
--------------------
RENAULT
Clio Symbol
iunie.2005
- B 43 WKV Clio Symbol. 1.5 DCI - iunie.2005
|
|||
BBC |
11 May 2003, 18:16
Post
#2
|
Membru autentic Group: Members Posts: 384 Joined: 24 May 02 From: Brasov |
Cauciucurile sunt umflate la presiunea normala?
|
--------------------
VW
4 roti / 5 usi
-
|
|
cbrana |
11 May 2003, 20:44
Post
#3
|
Membru incepator Group: Members Posts: 49 Joined: 18 October 02 From: Viseu de Sus, MM |
Asta a fost primul lucru care l-am verificat: 1.9 - ca la carte
|
--------------------
RENAULT
Clio Symbol
iunie.2005
- B 43 WKV Clio Symbol. 1.5 DCI - iunie.2005
|
|
Liviu |
11 May 2003, 23:09
Post
#4
|
expat naiv Group: Banned Posts: 3.526 Joined: 5 July 02 From: Peste gard |
Salut,
Din xperienta personala tot ce ai (cu exceptia pocnitului la virarea in loc) se rezolva cu o seringa umpluta cu ulei de motor. Deci se ia o seringa (sau siringa) cu ulei de motor (nears .. ca ala ars cam roade in fier) si se picura pe la imbinarile axului volanului. Una e in interiorul habitaclului si se acceseaza pe dedesubtul plasticului bordului (e vizibil/accesibil direct fara sa demontezi nik). A doua imbinare se vede din compartimentul motor chiar in spatele cutiei de viteze. E accesibila de sus (nu ai nevoie de rampa). Pentru scartaitul din spate se foloseste aceeasi seringa cu care se picura pe tamponul de cauciuc care prinde repartitorul de frana de caroserie. Acesta este vinovat cu scrataitul. Ca sa accesezi tamponul asta va trebui sa folosesti ori un sant ori o rampa ... se afla situat chiat sub portiera dreapta spare chiar langa roata ... Bafta si sa ne spui daca ai rezolvat. |
--------------------
.
.
.
|
|
Bogdan |
12 May 2003, 07:09
Post
#5
|
Membru autentic Group: Members Posts: 214 Joined: 21 November 02 From: Timisoara |
Liviu, o intrebare: de ce preferi ulei de motor in loc de vaselina ? Vaselina fiind mai "solida" ar sta mai mult timp acolo unde ungi; motivul e ca uleiul intra mai usor sau mai e si alt motiv ?
|
--------------------
Renault
Megane II.2 Sedan
2006, 1.6 16v
|
|
mariancd |
12 May 2003, 07:22
Post
#6
|
Membru autentic Group: Members Posts: 490 Joined: 30 April 03 |
pentru mersul greu al volanul se poate rezolva temporar in felul urmator ... in comparimentul motor se va da cu ulei de frama pe crucea de la directie si se v-a roti de cateva ori volanul pana se v-a degripa ... dupa aceasta operatie se unge din abundenta cu vaselina .... cu prima ocazie trebuie schimbata acea cruce pentru ca s-au gripat cei 4 rulmenti si in timp vor capata un joc suparator ...
|
--------------------
Renault
Megane
2007 Sedan Lux Privilege - 1.5 dci 85 CP
- PH 02 MCD
|
|
Liviu |
12 May 2003, 07:26
Post
#7
|
expat naiv Group: Banned Posts: 3.526 Joined: 5 July 02 From: Peste gard |
Ptr Bogdan,
Pai motivul este simplu .. la 30-40-50 de grade cat se fac in vecinatatea motorului vaselina devine lichida si se scurge binisor pana suprafaa ramane uscata ... Uleiul de motorinschimb adera la suprafemetalice si sta acolo mai mult timo comparativ cu vaselina ... cam asta ar fi motivul ... Plus de asta, vaselina fiind foarte vascoasa "tine" praful in ea ... deci o uzura mai mare a articulatiei ... |
--------------------
.
.
.
|
|
Walkirye |
12 May 2003, 07:37
Post
#8
|
Membru Group: Members Posts: 110 Joined: 20 September 02 From: Deutschland |
Subscriu la ce a spus Liviu cu vascozitatea vaselinei. Eu am pus asa ceva la axul volanului (crucea cardanica de sub bord) si m-am trezit zilele trecute ca imi cazuse de la caldura pe cauciucul pedalei de frana (si evident e posibil sa cada si pe pantaloni, pantofi). A fost "distractiv" sa curat pedala dupa aia. Util ar fi un fel de burduf si acolo, dar....
|
--------------------
Opel
Astra
- ...
|
|
mariancd |
12 May 2003, 07:40
Post
#9
|
Membru autentic Group: Members Posts: 490 Joined: 30 April 03 |
din pacate nu crucea de sub bord este de vina ci cea din compartimentul motor, iar vaselina este una neagra nu stiu exact tipul ca mi-au manjit-o astia in service dar nu s-a scurs nici o data indiferent cat a fost de cald ...
|
--------------------
Renault
Megane
2007 Sedan Lux Privilege - 1.5 dci 85 CP
- PH 02 MCD
|
|
Bogdan |
12 May 2003, 07:52
Post
#10
|
Membru autentic Group: Members Posts: 214 Joined: 21 November 02 From: Timisoara |
Thanks !
Poate depinde si de tipul vaselinei; Am pus si eu vaselina, dar nu am mai verificat de atunci ce s-a intamplat...daca s-a scurs o sa trec pe ulei Cu repartitorul sper sa se potriveasca si la mine, simptomele sunt aceleasi cu mentiunea ca scartitul nu prea apare cand ii masina goala, doar cand e incarcata |
--------------------
Renault
Megane II.2 Sedan
2006, 1.6 16v
|
|
mariancd |
12 May 2003, 08:01
Post
#11
|
Membru autentic Group: Members Posts: 490 Joined: 30 April 03 |
vezi sa nu fie cumva de la suporturile elastice de la tobe ...
|
--------------------
Renault
Megane
2007 Sedan Lux Privilege - 1.5 dci 85 CP
- PH 02 MCD
|
|
Bogdan |
12 May 2003, 08:10
Post
#12
|
Membru autentic Group: Members Posts: 214 Joined: 21 November 02 From: Timisoara |
O sa verific si acolo; Sper sa incap sub ea fara sa o pun pe canal 8)
|
--------------------
Renault
Megane II.2 Sedan
2006, 1.6 16v
|
|
cbrana |
12 May 2003, 08:33
Post
#13
|
Membru incepator Group: Members Posts: 49 Joined: 18 October 02 From: Viseu de Sus, MM |
Merci mult pentru sfaturi.
In dupa amiaza asta, dupa ce ies de la serviciu o sa ma apuc de treaba. Sper sa se rezolve asa... Merci inca o data O saptamana buna ! |
--------------------
RENAULT
Clio Symbol
iunie.2005
- B 43 WKV Clio Symbol. 1.5 DCI - iunie.2005
|
|
DSops |
12 May 2003, 08:50
Post
#14
|
Membru autentic Group: Members Posts: 663 Joined: 20 November 02 From: Timisoara |
Eu am avut acelasi scartiit pe spate, credeam ca telescoapele au crampe, dar la Service mi-au uns bine bucsele articulatie punte spate (se scoate surubul, se unge bine in jur si se pune la loc.
|
-------------------- Melg cu tutu la plimbale
Pe unde-i gloapa mai male. |
|
daciaclub-george |
12 May 2003, 13:02
Post
#15
|
Membru incepator Group: Members Posts: 25 Joined: 24 March 03 |
Salve! De curand, mi-a aparut si mie o problema la directie (Confort, 2.400 km!!!). Volanul merge destul de greu, iar in momentul rotirii, intr-un anumit punct, se aude o pocnitura. Nu se aude la fiecare viraj, dar cand apare zgomotul este, de fiecare data, in acelasi loc. Are rost sa merg la service sau sa o mai las putin, sa vad daca se agraveaza situatia. Mai am garantie 1 an si 3 luni.
O alta problema consta in facptul ca atunci cand pornesc motorul dimineata, dupa ce merge putin turat, pana sa scada in jur de 800 de ture, chiar putin sub, la un moment dat, timp de mai putin de un minut (circa 30-40 de secunde), motorul nu merge rotund, avand niste fluctuatii sesizabile din interior. O fi de la socul automat, pana se regleaza mecanismul ? Multumesc anticipat pentru sfaturile voastre! O zi... racoroasa! |
-------------------- |
|
mariancd |
12 May 2003, 13:09
Post
#16
|
Membru autentic Group: Members Posts: 490 Joined: 30 April 03 |
dupa parerea mea, rotirea volanului are aceeasi problema dezbatuta mai sus, cat despre uniformitatea motorului, sunt de parere ca in filtrul de benzina a inceput sa se adune apa ...
|
--------------------
Renault
Megane
2007 Sedan Lux Privilege - 1.5 dci 85 CP
- PH 02 MCD
|
|
AlexV |
12 May 2003, 16:57
Post
#17
|
Admin? Group: Admin Posts: 2.553 Joined: 4 December 02 From: Bucuresti |
volanul face exact cum facea la mine. trebuie sa schimbi axul inferior. cat despre motor sunt multe lucruri care pot sa nu mearga bine. vezi si motorasul pas cu pas cum e.
apropo ,ca o calpeta de aer costa 4 mil. cam scumpa. |
--------------------
Toyota
RAV4
2.0 "Man is least himself when he talks in his own person. Give him a mask, and he will tell you the truth," Oscar Wilde.
|
|
cbrana |
12 May 2003, 20:51
Post
#18
|
Membru incepator Group: Members Posts: 49 Joined: 18 October 02 From: Viseu de Sus, MM |
am rezolvat problema !
Am pus nishte lichid de frana in compartimentul motor , la imbinarea axului inferior, apoi am dat cu ulei de motor din abundenta. Acum merge mai bine decat mergea inainte De scartzait n-am avut vreme sa ma ocup... Merci inca o data pt. sfaturi |
--------------------
RENAULT
Clio Symbol
iunie.2005
- B 43 WKV Clio Symbol. 1.5 DCI - iunie.2005
|
|
19 May 2003, 10:34
Post
#19
|
|
Group: Posts: 0 Joined: -- Warn: (0%) |
Oricum candva va trebui sa rezolvi k lumea problema cu volanul pt ca e nasol.Toate au problema asta cica.Si la mine cand a dat caldura a ramas intepenit volanul.parca conduceam tir.trebuia sa fac muschi.S-a rezolvat.Am schimbat Ax volan inferior.Acum merge k unsa!Parerea mea e ca trebuie sa schimbi axul ca oricum cine stie pe unde te lasa!Si in plus e vb de directie nu de altceva neinteresant!PAREREA MEA
|
-------------------- |
|
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 23rd April 2024 - 18:18 |