DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

9 Pages  1 2 3 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Modificare chiuloasa dacia 1.4 carburator.

lucian_v
post 5 Dec 2004, 22:46
Post #1


Membru autentic


Group: Members
Posts: 543
Joined: 13 December 03
From: Bucuresti




In primul rand scuze daca nu am postat unde trebuie sau daca s-a mai discutat (eu nu am gasit).
Problema mea este urmatoarea :
Vreau sa alezez(parca asa se spune) chiuloasa masinii mele, cu 1.5 mm.
Acum intrebarile :
1. E buna valoarea 1.5 sau trebuie alta si de ce?
2. Cum va influenta aceasta modificare consumul?
3. Cum va influenta performantele ?
4 Mai trebuiesc si alte chestii schimbate sau modificate daca fac asta?

Va multumesc anticipat celor care veti raspunde.


--------------------
--- --- --- - ---
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AAlpine1
post 5 Dec 2004, 22:57
Post #2


Nothing Beats Cubic Inches !!!


Group: Members
Posts: 833
Joined: 7 February 04
From: Drumul Taberei Customs




eu zic sa alesezi din chiulasa maxim 0,5 mm ca la vara sa nu ai probleme cu chiulasa. poti sa montezi supape de 1.6cm3 pe chiulasa de 1.4cm3 si poti sa pui arcuri de supape de la cielo in locul celor de dacie.


--------------------
. . .
929y

ma urmareste vis-a-vis :))))
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vierme_ha
post 6 Dec 2004, 00:15
Post #3


Membrul


Group: Members
Posts: 386
Joined: 6 January 04
From: Fetesti/Bucuresti




tot la capitolul chiulasa vreau sa ma bag si eu.am facut rost de una la care imi permit sa ii fac niste modificari.
supapele de admisie(astea sunt buba)->de care merg?ca as vrea sa bag de care a bagat pustiul ala din timisoara(TM-10-NOS) de Ford Escort de 1.6L.daca fac rost de ele,ce modificari ar mai trebui facute(arcuri,etc)
si daca nu gasesc de astea,de care ma sfatuiti sa bag(adica care au mers puse si au si functionat).
mi-a zis cineva ca ar merge de cielo.
si aveti vreo idee cam cat m-ar duce ca pret alezarea scaunului?(pentru toate supapele)

This post has been edited by vierme_ha: 6 Dec 2004, 00:26


--------------------
Dacia 1310 TLX fost 1.8 16v 99kw 1990 - IL-02-XFP
Semnat: eu
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
zzero
post 6 Dec 2004, 00:38
Post #4


Membru autentic


Group: Members
Posts: 313
Joined: 19 July 04
From: Constanta




Omule, in legatura cu supapele.....vezi ale tale ce diametru au(atat cea de admisie cat si cea de evacuare) precum si lungimea tijei.Vezi apoi cat de mult iti permite chiulasa sa mai largesti din gauri.Fii foarte atent...distanta dintre ele sa nu ramana mai mica de 1-1,5 mm.Ca risti sa se crape.Apoi tu hotarasti ce supape pui, in functie de marimea gaurilor.Chiar daca tija e un pic mai lunga poti sa mai tai din ea si sa ii faci canalul ala la un strung.Scaunele nu se alezeaza...se fac altele noi.Dar vezi ca nu ti le face asa...oricine, trebuie sa se priceapa....se monteaza la cald...si cand chilasa se raceste se va strange pe ele ca sa ramana intepenite.


--------------------
Dacia Solenza - CT-06-VRY
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vierme_ha
post 6 Dec 2004, 01:08
Post #5


Membrul


Group: Members
Posts: 386
Joined: 6 January 04
From: Fetesti/Bucuresti




ohmy.gif mi-ai dat de gandit...astea ce mi-ai zis tu, zzero...ar fi niste hint-uri.mersi pentru ele.dar eu sunt cam putoare sa experimentez.asa ca cred ca o sa ma apuc de cautat prin dezmembrari supape de escort.daca stie careva ce alte supape merg puse pe chiulasa de 1.4 e binevenit sa graiasca.
poate m-oi apuca si de calcule...ma mai gandesc.toata iarna o sa lucrez la chiulasa.d-abia in primavara o sa o montez.acuma nu mai are nici un haz(vezi frigu care vine)


--------------------
Dacia 1310 TLX fost 1.8 16v 99kw 1990 - IL-02-XFP
Semnat: eu
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cristidb
post 6 Dec 2004, 21:13
Post #6


Membru


Group: Members
Posts: 1.462
Joined: 23 May 02
From: Bucuresti




Pune la admisie supape de 1600. E cam maximul la care se poate ajunge. La 1600 supapele sunt foarte apropiate. Nu cred ca se pot pune supape mai mari de atat.
Marirea raportului de compresie creste randamentul, deci scade consumul si creste performantele. Daca exagerezi nu vei mai putea merge decat cu benzina cu cifra octanica mare, altfel va detona.
Arcurile la supape merita sa le schimbi doar daca intentionezi sa duci motorul peste 6000 ture (ceea ce presupune sa il echilibrezi bine). Cu arcuri mai tari vei uza mai repede axul cu came si culbutorii.
Incearca sa elimini toare neregularitatile ramase din turnare in spatele supapelor, pe intrarile in chiulasa si pe galerii. Rotunjeste toate muchiile pe traseul carburator-cilintru. Motorul va merge mult mai rotund. Din cauza acestor neregularitati se creeaza turbulente, si pe langa ele se depun straturi groase de mizerie, care micsoreaza traseele cu timpul.


--------------------
CBR 600 F4i ; Astra GTC Sport 124CP remap Superchips, K&N, Eibach. - .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
B-34-SGM
post 6 Dec 2004, 22:52
Post #7


Membru de partid


Group: Members
Posts: 1.397
Joined: 16 February 04
From: Drumul Taberei Customs




Se pot face o gramada la chiulasa de Dacie, nu-i asa AAlpine1 smile.gif? Supape se pot pune de cielo, se schimba scaunele.
Numai bani sa fie, ca se poate face o chiulasa foarte performanta.


--------------------
Dacia 1310 RACING 1991 full fara piele - B 34 SGM
www.prelucrariSIRA2000.ro
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
lucian_v
post 7 Dec 2004, 01:48
Post #8


Membru autentic


Group: Members
Posts: 543
Joined: 13 December 03
From: Bucuresti




Din ce am citit mai sus am hotarat sa ma rezum doar la a lua din chiuloasa 0,5 cum spunea cineva mai sus ca ar fi recomandat. Spuneti-mi va rog ce diferente vor fi dupa ce o sa fac asta ? (ma refer la consum si la performante). Va multumesc.


--------------------
--- --- --- - ---
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
B-34-SGM
post 7 Dec 2004, 10:12
Post #9


Membru de partid


Group: Members
Posts: 1.397
Joined: 16 February 04
From: Drumul Taberei Customs




O sa iti scada un pic consumul, si o sa se imbunatateasca acceleratia 0-100 cu 0.3-0.5 secunde.


--------------------
Dacia 1310 RACING 1991 full fara piele - B 34 SGM
www.prelucrariSIRA2000.ro
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vierme_ha
post 7 Dec 2004, 13:40
Post #10


Membrul


Group: Members
Posts: 386
Joined: 6 January 04
From: Fetesti/Bucuresti




cum afecteaza alezarea chiuloasei motorul?
eu zic ca ar trebui sa afecteze fiabilitatea lui.adica vreau sa stiu ce se intampla nebenefic pentru bloc,arbore,biele etc.
si supape nu cred ca o sa imi pun de dacie...cred ca de la vreun cielo sau escortul sus-numit(sa vad preturile).ca in caz de ceva vreau sa ma tina mai mult de cateva liniute smile.gif

This post has been edited by vierme_ha: 7 Dec 2004, 13:40


--------------------
Dacia 1310 TLX fost 1.8 16v 99kw 1990 - IL-02-XFP
Semnat: eu
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
lucian_v
post 7 Dec 2004, 13:46
Post #11


Membru autentic


Group: Members
Posts: 543
Joined: 13 December 03
From: Bucuresti




Va rog frumos, imi explica si mie cineva de ce nu e bine sa iau 1 sau 1,5 mm din chiuloasa. Am vazut ca mi s-a recomandat sa iau 0.5 (asa o sa fac pana la urma) dar vreau sa stiu si io de ce dry.gif


--------------------
--- --- --- - ---
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vierme_ha
post 7 Dec 2004, 13:52
Post #12


Membrul


Group: Members
Posts: 386
Joined: 6 January 04
From: Fetesti/Bucuresti




pentru ca daca iei prea mult apar detonatii.adica dupa ce scoti cheia din contact s-ar putea ca motorul sa ramana pornit.adica e prea mare comprimarea
daca faci asa si vrei sa nu iti mai apara detonatii vei fi nevoit sa bagi numai benzina cu cifra octanica mare si cu cifra(de pe bancnota) mai mare wink.gif


--------------------
Dacia 1310 TLX fost 1.8 16v 99kw 1990 - IL-02-XFP
Semnat: eu
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
B-34-SGM
post 7 Dec 2004, 14:49
Post #13


Membru de partid


Group: Members
Posts: 1.397
Joined: 16 February 04
From: Drumul Taberei Customs




Offtopic!
Chiulasa nu se alezeaza! nu mai folositi termeni de care nu aveti idee ce inseamna.
Alezajul este "o gaura" A aleza practic insemna a marii diametrul unei gauri. (explicatie cam infantila, dar sper ca a inteles toata lumea)
Arborele este acela care intra in alezaj (dopul care intra in gaura!)

Ontopic
Nu imi spune nimic valoare de 0.5, 1, 1.5 mm. Poti ajunge la un raport de compresie de 10.5:1 si poti merge cu benzina de 95, iti spun din experienta,dar trebuie modificat avansul centrifugal, sa nu apara de tonatii deloc!.Motorul 1300 are raport 8.5:1, 1400 are 9:1, 1600 are 9.25:1 standard
Acum o sa ma intrebati ce e ala raport de comprimare. smile.gif

Cat subtiezi chiulasa pt a ajunge la acest raport de compresie iese din CALCUL, si din MASURAREA camerei de ardere. Nu se face nimic asa "dupa ureche" ca asa am auzit eu la unu si la altul.

Ce usor pare totul la prima vedere!


--------------------
Dacia 1310 RACING 1991 full fara piele - B 34 SGM
www.prelucrariSIRA2000.ro
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vierme_ha
post 7 Dec 2004, 15:01
Post #14


Membrul


Group: Members
Posts: 386
Joined: 6 January 04
From: Fetesti/Bucuresti




my bad... blush.gif ma gandeam la altceva...
stiu ca alezarea se refera la gauri(vezi scaunele supapelor la care m-am referit mai sus)
recunosc ca mai bine foloseam termenul de subtiat,rectificare etc. biggrin.gif


--------------------
Dacia 1310 TLX fost 1.8 16v 99kw 1990 - IL-02-XFP
Semnat: eu
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
SiloS
post 7 Dec 2004, 19:47
Post #15


Gangester


Group: Members
Posts: 4.243
Joined: 23 February 04
From: Buzau




Si mai ales sa nu confundati RAPORTUL DE COMPRESIE cu COMPRESIA DIN CILINDRI .


--------------------
1988 BMW E30 325i
2003 BMW Z4
1996 Mazda MX5 NA
1988 Nissan Patrol Y60
1989 Suzuki Samurai
1975 Dacia 1300
2000 VW LT35
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dudy
post 8 Dec 2004, 23:46
Post #16


Membru incepator


Group: Members
Posts: 68
Joined: 21 November 04
From: Pitesti




poti sa mergi cu comprimarea pana la 69mm. dar te sfatuiesc sa ramai pe la 72, ca sa nu ai probleme apoi.(masori grosimea chiuloasei si alezezi pana la 72). bafta


--------------------
cp...urmeaza super nova - AG 99 DUD
dupa 2 blituri,daca nu sunt in spate sunt in dreapta
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
lucian_v
post 9 Dec 2004, 00:32
Post #17


Membru autentic


Group: Members
Posts: 543
Joined: 13 December 03
From: Bucuresti




Cred ca am uitat sa mentionez ca eu sunt mai incepator asa... ca te rog daca binevoiesti sa imi explici mai pe intelesul meu ce ai vrut sa spui.


--------------------
--- --- --- - ---
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AAlpine1
post 9 Dec 2004, 19:46
Post #18


Nothing Beats Cubic Inches !!!


Group: Members
Posts: 833
Joined: 7 February 04
From: Drumul Taberei Customs




dute la dacoserv militari (service dacia autorizat) si acolo sunt niste baeti care lucreaza la chiulase care se pricep la dastea. ce poti sa modifici :
- 0,5 mm luat din chiulasa
- supape de chiulasa de motor de 1.6 (o sa fi mai multumit decat de cele de cielo iar cele de ford nu se merita oboseala)
- arcuri de supape de cielo (am vazut si doua arcuri de dacie puse per supapa)
- unghiul supapelor sa fie de 30 de grade
- buji bosch de superRnova cu 4 capete (merg foarte bine daca ai si aprindere electronica si iti mai comprima foarte putin chiulasa pt ca intra pana in mijlocul camerei de ardere; se ia la strung putin din filet)
asta in cazul in care vrei sa mearga totul bine

This post has been edited by AAlpine1: 9 Dec 2004, 19:56


--------------------
. . .
929y

ma urmareste vis-a-vis :))))
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
B-34-SGM
post 9 Dec 2004, 23:23
Post #19


Membru de partid


Group: Members
Posts: 1.397
Joined: 16 February 04
From: Drumul Taberei Customs




0.5 e putin daca vrei sa alergi cu ea.
Eu luasem 2.5 mm din ea, m-a intrebat cel care a frezato daca sunt intreg la minte smile.gif Avea un raport de comprimare destul de mare.
Pe admisie avea supape de 1.6, iar peretele de langa supapa l-am frezat un pic in lateral pentru a demasca supapa.
Eu nu am gasit si nici nu stiam ca merg arcuri mai tari de la alta masina,dar am bagat saibe din bronz de 1.5 mm sub arcuri, pentru a sta mai tensionate.Ajuta la o mai buna sinclonizare a supapelor la turatie mare.Am marit si am lustruit canalele de admisie si de evacuare.
Inca nu aflasem de supape in 30 grade,care ajuta foarte mult la curgerea amestecului.Acum ca am aflat, o sa imi fac si eu la actuala chiulasa
Acum pe chiulasa de Alpine am doua arcuri pe supapa, din fabrica.
Chiulasa de dacie a ramas in garaj, sta si astepta. Am mers cu ea 2000 km dupa ce am rectificata, pe urma am trecut la cea de 5 Alpine.


--------------------
Dacia 1310 RACING 1991 full fara piele - B 34 SGM
www.prelucrariSIRA2000.ro
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
BLK
post 10 Dec 2004, 00:10
Post #20


Membru autentic


Group: Members
Posts: 281
Joined: 8 December 04
From: Bucuresti




asadar se pot face modificari si pentru imbunatatirea consumului, adica pentru scaderea lui... cam ce se mai poate face in sensul asta? (nu ma refer la aprindere el, preincalzitor pt benzina sau ce se mai discuta prin forum ci strict la modificari mai grele sa le zic asa)

ce inconveniente sunt? se pot face modificari sa ai un motor mai bun, care sa consume putin si fara sa pierzi din fiabilitate? nu e importanta puterea, ar fi o idee pentru mersul in oras... cam cu cat ar putea scadea consumul si care ar fi costurile modificarilor?


--------------------
Dacia 1310 - B-52-VYK
Dacia Alpine 54CP - OARE?
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
B-34-SGM
post 10 Dec 2004, 00:16
Post #21


Membru de partid


Group: Members
Posts: 1.397
Joined: 16 February 04
From: Drumul Taberei Customs




Marind raportul de comprimare scade consumul putin, si creste puterea.
Pe mine nu m-a interesat niciodata nici consumul, si nici fiabilitate, doar puterea.
Sa raspunda cei interesati de acest aspect.
Trebuia sa postezi in alta parte, aici se vorbea de modificarea chiulasei.


--------------------
Dacia 1310 RACING 1991 full fara piele - B 34 SGM
www.prelucrariSIRA2000.ro
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
BLK
post 10 Dec 2004, 01:08
Post #22


Membru autentic


Group: Members
Posts: 281
Joined: 8 December 04
From: Bucuresti




pai tocmai la chiulasa ma refeream si eu, ca am vazut ca despre asta se vorbeste si mai sus chiar tu ai scris chestia legata de consum.

oricum s-a vorbit si de supape si de alte chestii.

stie cineva sa raspunda la intrebarile mele, legate de consum, fiabilitate si ce mai implica modificarile propuse mai sus. repet nu ma intereseaza neaparat cresterea puterii ci mai mult scaderea consumului fara a pierde prea mult din fiabilitate. ma gandesc ca daca ar fi mai bine slefuit pe ici pe colo ar merge mai bine si probabil ar consuma mai putin, nu?


--------------------
Dacia 1310 - B-52-VYK
Dacia Alpine 54CP - OARE?
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ciumonk
post 10 Dec 2004, 17:12
Post #23


EPURUL UCIGAS


Group: Members
Posts: 429
Joined: 10 April 04
From: Oradea




si eu am luat 2 mm din chiuloasa (1289 cm3).avea raportul de compresie original de 8.5 acum nu stiu cat e da stiu ca se simte .imi pare rau ca de data asta scriu asa de dezorganizat si cu lipsa de profesionalism dar am prins o mare raceala.


--------------------
Fiat 500,Fiat 600 `64 Fiat 600 VTM, `65 VW 1200 - BH-xx-xxx;BH-xx-xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Radduu
post 15 Dec 2004, 10:27
Post #24


Membru autentic


Group: Members
Posts: 526
Joined: 16 April 04
From: Bucuresti




Si cat costa sa imi fac si eu chiuloasa asa si supapele si arcurile si cu totul cat ma costa? wink.gif


--------------------
Dacia 1300 /1310 1983 - B
If you can't find something to live for, Then you best find something to die for


User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cc_silviu
post 29 Jan 2007, 22:32
Post #25


Membru incepator


Group: Members
Posts: 82
Joined: 19 June 06




salut
vad ca nu s'a mai scris demult pe topicul asta.
Sa va spun ce am facut io (poate ii sunt de ajutor cuiva informatiile mele) :
din chiulasa de pe motorul de 1289cmc am luat 2,5mm, lustruit camerele de ardere (oginda), marit si lustruit gauri admisie si evacuare, lustruit supape admisie si evacuare, rectificat supape pe scaunele lor cu pasta abraziva, montat simeringuri de supape goetze.
Dupa ce am montat chiulasa am observat o imbunatatire a performantelor, da era loc de mai bine. Si am pus un vechi set de buji eyquem cu filet lung (polizat la capat). Acum masina merge si mai bine, cu avansu cat se poate de mare fara rateuri am un cuplu mult mai mare la turatii joase, da se cam plafoneaza peste 4000; cand las avansu o idee mai mic trage bine pe toata plaja de turatii, da nu mai am acelasi cuplu pe la 1500-2000 (cred ca am arcurie de la avansu centrifugal prea moi)
Am uitat sa zic ca am carburator si galerie de 1,6 si filtru de aer "sport"
Scopu era sa ajung la un raport de compresie de 10,5/1 sa pot merge cu 95 fara plumb fara detonatii.

deci pt un motor de 1289, raport de compresie de 10,5/1 se iau 3mm din chiulasa; pt 10,75/1 se iau 3,5mm.
Sper ca am fost de folos celor care vor sa isi comprime motoru si nu stiu cum.


--------------------
Dacia 1310 TX 1991 - CT-10-VDC
Dacia Black
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AAlpine1
post 30 Jan 2007, 09:29
Post #26


Nothing Beats Cubic Inches !!!


Group: Members
Posts: 833
Joined: 7 February 04
From: Drumul Taberei Customs




am si uitat ca exista topicul asta smile.gif))))))))))))))

arcurile din delco poti sa le schimbi cu cele de delco de oltet (olcit) care sunt mai dure...
de ce nu ti-ai bagat set motor de 1.6 + vibro de 1.6 (pt carcotasi) .... sa vezi atunci cuplu ......


--------------------
. . .
929y

ma urmareste vis-a-vis :))))
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Supapa_jR
post 30 Jan 2007, 10:14
Post #27


Membru autentic


Group: Members
Posts: 685
Joined: 18 October 05
From: Bucuresti




a intrebat cineva mai sus cam cat ar costa....schimbarea supapelor,planarea... cati cc are camera de ardere de la 1300?


--------------------
Cagiva STX 350 / 30cp Enduro xt 660x SOLD
www.KawaMotors.ro
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AAlpine1
post 30 Jan 2007, 12:25
Post #28


Nothing Beats Cubic Inches !!!


Group: Members
Posts: 833
Joined: 7 February 04
From: Drumul Taberei Customs




vezi ca e din 2004 topicul...
te duci la service-ul mai sus mentionat de mine (inca exista) si te interesezi si ne zici si noua....


--------------------
. . .
929y

ma urmareste vis-a-vis :))))
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cc_silviu
post 30 Jan 2007, 15:28
Post #29


Membru incepator


Group: Members
Posts: 82
Joined: 19 June 06




treaba cu set de 1,6, pistoane usurate (gen ford fiesta) tacheti usurati, biele lustruite si bolturi pistoane scurtate, axa cu came pe 320 de grade si un weber sincron 36/36 urmeaza la vara cand o sa am bani ca acum e cam greu (24 lei alocatia biggrin.gif )

mersi de ideea cu arcurile de oltici... o sa caut, sa vad cum merg

planarea chiulasei 30 - 40lei
supape de admisie de 1,6 10 lei/buc
pentru supape de 1,6 trebuie sa schimbi scaunele care nu stiu cine ti le face. Mai bine cauti o chiulasa de nova sau papuc 1,6 si iei din ea cat e nevoie.
marimea camerei de ardere la un motor de 1289cmc si un raport de 8,5/1 rezulta din calcul si da fix 37,91cmc

This post has been edited by cc_silviu: 30 Jan 2007, 15:36


--------------------
Dacia 1310 TX 1991 - CT-10-VDC
Dacia Black
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AAlpine1
post 30 Jan 2007, 16:27
Post #30


Nothing Beats Cubic Inches !!!


Group: Members
Posts: 833
Joined: 7 February 04
From: Drumul Taberei Customs




QUOTE(cc_silviu @ 30 Jan 2007, 15:28)
treaba cu set de 1,6, pistoane usurate (gen ford fiesta) tacheti usurati, biele lustruite si bolturi pistoane scurtate, axa cu came pe 320 de grade si un weber sincron 36/36 urmeaza la vara cand o sa am bani ca acum e cam greu (24 lei alocatia  biggrin.gif )

mersi de ideea cu arcurile de oltici... o sa caut, sa vad cum merg

planarea chiulasei 30 - 40lei
supape de admisie de 1,6 10 lei/buc
pentru supape de 1,6 trebuie sa schimbi scaunele care nu stiu cine ti le face. Mai bine cauti o chiulasa de nova sau papuc 1,6 si iei din ea cat e nevoie.
marimea camerei de ardere la un motor de 1289cmc si un raport de 8,5/1 rezulta din calcul si da fix 37,91cmc
*



poate pistoane usurate gen setcar racing......
tacheti usurati (prea extrem ce castigi?)
bolturi scurtate radmasa.gif radmasa.gif vreau sa vad biggrin.gif


--------------------
. . .
929y

ma urmareste vis-a-vis :))))
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
9 Pages  1 2 3 > » 
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 27th April 2024 - 00:23
Forum Renault