DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> frana de mana!, nu vrea sa tina!

aalinte
post 27 Feb 2008, 19:13
Post #1


membru pasionat de daciute vechi


Group: Members
Posts: 102
Joined: 2 January 07




Va salut! imi cer scuze daca s-a mai discutat despre problema mea, dar in cautarea mea nu am gasit rezolvare la problema mea. Problema sta in felul urmator:
Am inlocuit ferodourile, cablul de frana de mana, am incarcat acele distantiere cu sudura,apoi am luat din ele cat sa vina fixe si sa poata intra tamburul astfel incat sa nu frece. Frana de serviciu am rezolvat-o si am inteles ca este ok sa nu blocheze spatele cu masina goala,DAR ce fac cu FRANA DE MANA ca nu vrea sa tina deloc!
Am strans cablul si se simte decat la plecarea dupa loc o oarece actiune dar nesatisfacatoare.Unde gresesc?Ce sa-i fac?Cum sa o reglez?Vine ITP-u si e belea mare. icon_mrgreen.gif


--------------------
dacia,opel 1304,astra G 1998 izoterma,2004 1,7CDTI - il-03-tzt; il-03-mhr
papucar
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cosminus
post 27 Feb 2008, 21:19
Post #2


Membru


Group: Members
Posts: 149
Joined: 18 September 07




Nu se face ITP imediat dupa ce s-au scimbat ferodouri si placute frana pentru ca pana nu se aseaza ferodourile si placutele, frana nu va prinde foarte bine.


--------------------
Dacia Berlina 2004i
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
aalinte
post 27 Feb 2008, 21:34
Post #3


membru pasionat de daciute vechi


Group: Members
Posts: 102
Joined: 2 January 07




ITP-u trebuie sa il fac in mai, dar sunt nelamurit de ce nu reusesc sa o fac sa tina! sad.gif am rulat deja 200 si de km si peste 50 in bucuresti.Am facut tot ca la carte am stat si am bibilit la ea o zi intreaga si tot fara rezultat:(unde gresesc? mentionez ca am tamburi mici.


--------------------
dacia,opel 1304,astra G 1998 izoterma,2004 1,7CDTI - il-03-tzt; il-03-mhr
papucar
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Sorin_18
post 27 Feb 2008, 22:01
Post #4


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.370
Joined: 26 November 07




ai incercat sa mai strangi cablu de frana ??


--------------------
dacia 1310 1998 - B 29 AVR
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
SebyAvrig
post 27 Feb 2008, 22:10
Post #5


Membru autentic


Group: Members
Posts: 351
Joined: 28 October 07




ca sa nu fac alt topic:cum se strange cablul de frana?ca ma intereseaza si pe mine...


--------------------
VW Golf 1993 GT 1.8
Prietenii imi bat in geam.Nu-i aud…am termopan
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Sorin_18
post 27 Feb 2008, 22:34
Post #6


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.370
Joined: 26 November 07




QUOTE(SebyAvrig @ 27 Feb 2008, 22:10)
ca sa nu fac alt topic:cum se strange cablul de frana?ca ma intereseaza si pe mine...
*


pei....bagate sub masina ia o cheie de 10 parca sau 13 nu mai stiu sigur si un patent si strangi cablu de la bifurcatia in forma de y se afla pe undeva pe la mijlocul masinii sau un pic mai in spate daca nu merge atunci trebui umblat si la tambur si acolo exista un reglaj cu niste dinti la care sincer nu ma pricep deloc


--------------------
dacia 1310 1998 - B 29 AVR
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vet
post 27 Feb 2008, 22:55
Post #7


Membrul


Group: Members
Posts: 464
Joined: 9 December 07




2 chei de 10 (ideal o fixa si o inelara). strangi piulita apoi contrapiulita in asa fel incat levierul franei de mana sa nu se poata ridica decat 7-8 "dinti". Daca nici asa nu tine....mai trebuie sa reglezi sabotii.

This post has been edited by vet: 27 Feb 2008, 22:55


--------------------
Dacia Logan 2007 / KissFM 1.5 dCi
.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Sorin_18
post 27 Feb 2008, 23:04
Post #8


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.370
Joined: 26 November 07




QUOTE(vet @ 27 Feb 2008, 22:55)
2 chei de 10 (ideal o fixa si o inelara). strangi piulita apoi contrapiulita in asa fel incat levierul franei de mana sa nu se poata ridica decat 7-8 "dinti". Daca nici asa nu tine....mai trebuie sa reglezi sabotii.
*


ai uitat ca trebui tinut si cablu tongue.gif deci si un patent


--------------------
dacia 1310 1998 - B 29 AVR
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
SebyAvrig
post 28 Feb 2008, 07:28
Post #9


Membru autentic


Group: Members
Posts: 351
Joined: 28 October 07




aha,priceput...io m-am uitat sub masina si am vazut ca,cablul sta asa atarnat...si levierul franei de mana se ridica la maxim,pe toti "dintii".dar pe mine m-o lasat frana de mana in timp ce ma "dadeam" pe zapada.se poate sa se fi slabit asa dintr-o data?ca nu mai prinde deloc...


--------------------
VW Golf 1993 GT 1.8
Prietenii imi bat in geam.Nu-i aud…am termopan
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Minel
post 28 Feb 2008, 07:54
Post #10


Pauard bai Remat Nord


Group: Members
Posts: 4.043
Joined: 4 April 07
From: Cluj .......Resita ,C-S




QUOTE(SebyAvrig @ 28 Feb 2008, 07:28)
aha,priceput...io m-am uitat sub masina si am vazut ca,cablul sta asa atarnat...si levierul franei de mana se ridica la maxim,pe toti "dintii".dar pe mine m-o lasat frana de mana in timp ce ma "dadeam" pe zapada.se poate sa se fi slabit asa dintr-o data?ca nu mai prinde deloc...
*




Incearca ce ti s-a scris de colegu' si daca nici asa nu tine nici atunci probabil ti s-au rupt spire din el ,atunci se inlocuieste ,asta sa fie cablul vinovatul
Pune osu' la bataie ca masina nu se repara din tastatura laugh.gif ,asta daca doresti sa o repari tu icon_mrgreen.gif


QUOTE(vet @ 27 Feb 2008, 22:55)
2 chei de 10 (ideal o fixa si o inelara). strangi piulita apoi contrapiulita in asa fel incat levierul franei de mana sa nu se poata ridica decat 7-8 "dinti". Daca nici asa nu tine....mai trebuie sa reglezi sabotii.
*



This post has been edited by Minel: 28 Feb 2008, 07:55


--------------------
Dacia 1310-L /VW Passat 1995/1397cmc - CS-01-TMS
Mandru posesor de Dacia
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
aalinte
post 28 Feb 2008, 21:40
Post #11


membru pasionat de daciute vechi


Group: Members
Posts: 102
Joined: 2 January 07




Cablul de frana de mana l-am strans si levierul se ridica 8 dinti maxim.Am excentrici pe stape si sunt reglati si ei astfel incat sa nu mearga masina infranata.Cand trag frana de mana se misca cablul, dar nu tine. Am facut reglajele si dupa carte si dupa cum am auzit si tot degeaba. sad.gif


--------------------
dacia,opel 1304,astra G 1998 izoterma,2004 1,7CDTI - il-03-tzt; il-03-mhr
papucar
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 11th May 2024 - 06:50
Forum Renault