DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Daca la punerea cheii de contact martorul bord clipeste des

klaus
post 19 May 2003, 13:52
Post #1


步步


Group: Moderatori
Posts: 19.062
Joined: 4 August 02
From: Bucuresti




Daca se intampla ce-i in subj., si in loc sa se stinga ledul ala rosu de pe bord ramane aprins si incepe sa clipeasca des, des, cea mai probabila problema este de la releul de injectoare din cutia din compartimentul motor.
Ori scoateti releul, ii dati vreo 2, si-l puneti la loc, ori il scoateti si faceti contactul pe direct, ori luati un releu mai putin important si-l puneti in locul respectivului (se mai poate scoate
Probabil ca se intampla de la caldura si se blocheaza releul.
Dovada recunoasterii problemei cu releele nasoale, acelasi releu la Solenza este de import, desi multe altele sunt tot romanesti.


--------------------
Scenic III 1.9 dCi - - - -
E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
GeorgeB
post 19 May 2003, 22:19
Post #2


the 7 stars of Pleiades constellation


Group: Members
Posts: 1.870
Joined: 7 January 03
From: Bucuresti




la mine asta asa s-a intamplat cand nu am mai avut baterie sad.gif


--------------------
SUBARU Legacy 2.5 - ---
L7 2.5 all in black - edition -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Mihai007
post 3 May 2004, 09:31
Post #3


Membru autentic


Group: Members
Posts: 244
Joined: 13 February 03
From: Bucuresti




Nu cumva este din cauza ca UCE nu recunoaste cheia ?

Mie mi s-a intamplat intocmai cum zice Klaus, dar cu cheia de rezerva ledul s-a stins ...

dupa aproape 2 luni lucrurile stau la fel cand pun contactul, cu prima cheie(cea cu telecomanda) ledul clipeste des-des, cu cheia de rezerva (fara telecomanda) ledul se stinge si pot sa pornesc masina.


--------------------
Dacia SuperNova Rapsodie
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AL
post 3 May 2004, 11:16
Post #4


Member


Group: Members
Posts: 2.495
Joined: 8 July 02
From: Bucuresti




Ceea ce prezinta Klaus mai sus, este doar UNA dintre posibilele cauze... alta cauza care conduce la clipirea deasa a martorului poate fi cheia (defecta sau cu bateria descarcata) sau UCE/UCH ... de asemenea mai pot exita si alte cauze de natura electrica/electronica ... sau datorate patrunderii apei in diferite componente electrice/electronice.

:!:


--------------------
Skoda KAROQ 2019 - B-21-NEW
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ov
post 3 May 2004, 11:47
Post #5


Academician doctor inginer, savant de renume mondial


Group: Moderatori
Posts: 7.439
Joined: 11 November 03
From: Bucuresti




QUOTE
cheia (defecta sau cu bateria descarcata)


:shock: pai parca n-avea baterie, curentul necesar alimentarii chip-ului fiind obtinut din campul generat de bobina din jurul contactului :?


--------------------
Dacia 1300 1972
when life gives you lemon, make lemonade
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AL
post 3 May 2004, 12:24
Post #6


Member


Group: Members
Posts: 2.495
Joined: 8 July 02
From: Bucuresti




Ov, asa este, dar doar la cheia fara buton de inchidere centralizata ! (la Europa sau cheia a doua la Confort)


--------------------
Skoda KAROQ 2019 - B-21-NEW
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ov
post 3 May 2004, 12:48
Post #7


Academician doctor inginer, savant de renume mondial


Group: Moderatori
Posts: 7.439
Joined: 11 November 03
From: Bucuresti




stiu asta, dar ce legatura are bateria de la comanda inchiderii centralizate, cu UCE-ul, de clipoceste ala vesel in bord ? S-a dus bateria, nu se mai deschid din telecomanda usile, dar mai departe, totul ar trebui sa fuctioneze normal


--------------------
Dacia 1300 1972
when life gives you lemon, make lemonade
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
GoGu
post 3 May 2004, 19:28
Post #8


Prea de la tara


Group: Moderatori
Posts: 1.970
Joined: 14 August 03
From: Iasi




Partea de antidemaraj din cheie n-are nevoie de baterie... merge cum a zis Ov.
Bateria e doar pt. telecomanda inchiderii centralizate.

Pe incercate biggrin.gif


--------------------
Renault Scenic 1.5dCi recolta 2012
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bj
post 9 Dec 2004, 12:53
Post #9


membru de nevoie


Group: Members
Posts: 321
Joined: 3 December 04
From: Bucuresti




Am si eu problema asta pe cheia cu telecomanda.

Prima rezolvare a fost sa merg cu amandoua cheile dupa mine: cu telecomanda deschideam, cu cheia de rezerva porneam sad.gif

A doua rezolvare a fost alarma si s-a mutat inchiderea pe telecomanda de la alarma.

Totusi as vrea sa stiu daca pot cumva repara cheia cu telecomanda, pentru ca ma lovesc de situatii in care doar vreau sa inchid fara sa pun alarma si in momentul de fata nu prea am cum (cheia cu telecomanda si a II a telecomanda de la alarma le-am lasat acasa... de rezerva wink.gif )


--------------------
Skoda / BMW Fabia Variant - de munca / F650 - capra exLeon, exDSN - B-65-xxx
BMW F650ST - tot un fel de capra
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sstanescu
post 9 Dec 2004, 13:16
Post #10


Membru autentic


Group: Members
Posts: 681
Joined: 5 July 02
From: Bucuresti




bj, daca citesti in cartea masinii (sper ca ai Clima sa nu vorbesc prostii), ai sa vezi ca exist o procedura pentru dezactivarea senzorilor volumetrici. Nu stiu acum daca e o procedura similara pentru dezactivarea totala a alarmei. Insa pt senzorii volumetrici (eu vara, la servici, las geamul coborat in parcarea pazita), pui si iei contactul de doua ori, apoi inchizi cu telecomanda.


--------------------
Dacia SupeRNova Clima - B-92-SLC
All warfare is based on deception. If your opponent is of choleric temper, seek to irritate him. Pretend to be weak, that he may grow arrogant.
- Sun Tzu on the Art of War
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
klaus
post 9 Dec 2004, 13:16
Post #11


步步


Group: Moderatori
Posts: 19.062
Joined: 4 August 02
From: Bucuresti




bj draga, problema ta este de la transponderul cheii cu telecomanda (durata de viata aprox. 2 -3 ani) care se "demagnetizeaza" (cred ca este impropriu zis, dar este cea mai plauzibila cauza). - La problema a doua ridicata de tine ti-a raspuns sstanescu
Da o cautare dupa transponder, citeste topicrile si o sa intelegi despre ce vorbesc.
1. Solutia neplacuta este sa inlocuiesti tot setul (capete chei + uce decodor)(cca. 3,5-4 mil din cate stiu eu)

2. Solutia 2 este sa gasesti o firma care face multiplicare de chei auto cu chip, si sa-ti faca o copie dupa transponderul din cheia fara telecomanda si sa-ti bage acea copie de transponder in cea cu telecomanda. Eu am gasit unul care promitea astfel de lucruri pe mosilor, intre Obor si B-d Dacia/Eminescu, pe partea dreapta cum mergi spre obor, intr-un bloc la strada dar retras de la aliniament (are un mic parculet in fata), mai pe la mijlocul distantei (are un blister de reclama in strada). Cost cca. 800 k - 1 milion lei. Mai exista niste cetateni care promit acelasi lucru si in magazinul Obor, la una din iesirile spre spate (spre piata)

3. Solutie de mare porc, care presupune si unele riscuri, sa scoti transponderul din cheia fara telecomanda si sa-l lipesti direct pe bucsa decodoare (cea de pe butucul cheii de la volan), astfel intotdeauna existand transponderul prin preajma. Riscul este ca se poate porni masina cu orice cheie care poate invarti butucul, sau chiar la fire, functia de antidemaraj fiind astfel anulata...


--------------------
Scenic III 1.9 dCi - - - -
E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bj
post 9 Dec 2004, 13:26
Post #12


membru de nevoie


Group: Members
Posts: 321
Joined: 3 December 04
From: Bucuresti




QUOTE(sstanescu @ 9 Dec 2004, 13:16)
bj, daca citesti in cartea masinii (sper ca ai Clima sa nu vorbesc prostii), ai sa vezi ca exist o procedura pentru dezactivarea senzorilor volumetrici. Nu stiu acum daca e o procedura similara pentru dezactivarea totala a alarmei. Insa pt senzorii volumetrici (eu vara, la servici, las geamul coborat in parcarea pazita), pui si iei contactul de doua ori, apoi inchizi cu telecomanda.
*



Am Confort dar nu e nici o problema. Procedura de dezactivare se numeste "valet" parca. Insa nu vreau sa dezactivez total alarma, vreau doar inchidere centralizata fara armarea alrmei (efect produs de cheia cu telecomanda).

QUOTE(klaus @ 9 Dec 2004, 13:16)
Solutia 2 este sa gasesti o firma care face multiplicare de chei auto cu chip, si sa-ti faca o copie dupa transponderul din cheia fara telecomanda si sa-ti bage acea copie de transponder in cea cu telecomanda. Eu am gasit unul care promitea astfel de lucruri pe mosilor, intre Obor si B-d Dacia/Eminescu, pe partea dreapta cum mergi spre obor, intr-un bloc la strada dar retras de la aliniament (are un mic parculet in fata), mai pe la mijlocul distantei (are un blister de reclama in strada). Cost cca. 800 k - 1 milion lei. Mai exista niste cetateni care promit acelasi lucru si in magazinul Obor, la una din iesirile spre spate (spre piata)


Cam asta ar fi solutia acceptabila. Cand le-am spus baietilor de la service mi-au cerut cheia si pus contactul pana cand martorul antidemaraj a inceput sa clipeasca. A mai pus odata contactul iar clipea. A dat cu cheia de borde de vre-o 3 ori, a pus contactul, nu mai clipea....
Problema e cata incredere sa am in ceea ce spuneai tu: "promite sa faca".

Blocul il stiu si cred ca nimeresc usor acolo. A mai facut cineva asa ceva?


--------------------
Skoda / BMW Fabia Variant - de munca / F650 - capra exLeon, exDSN - B-65-xxx
BMW F650ST - tot un fel de capra
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
BasIc
post 8 Mar 2005, 00:02
Post #13


Membru


Group: Members
Posts: 144
Joined: 21 November 03
From: BRASOV




QUOTE(klaus @ 9 Dec 2004, 15:16)
bj

3. Solutie de mare porc, care presupune si unele riscuri, sa scoti transponderul din cheia fara telecomanda si sa-l lipesti direct pe bucsa decodoare (cea de pe butucul cheii de la volan), astfel intotdeauna existand transponderul prin preajma. Riscul este ca se poate porni masina cu orice cheie care poate invarti butucul, sau chiar la fire, functia de antidemaraj fiind astfel anulata...
*



CIne a adoptat solutia asta? Si daca are vreun alt dezavataj,pe langa ideea cu hotii?


--------------------
"Bas|c Rulzz!"
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
klaus
post 8 Mar 2005, 10:19
Post #14


步步


Group: Moderatori
Posts: 19.062
Joined: 4 August 02
From: Bucuresti




Stiu eu pe cineva, dar nu pot spune cine...


--------------------
Scenic III 1.9 dCi - - - -
E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Alin Calu
post 18 Jun 2005, 00:20
Post #15


Membru incepator


Group: Members
Posts: 87
Joined: 22 July 04
From: Brasov




salut
am avut si eu problema asta mai demult.cu cheia obisnuita nu pornea, ledu clipea de mama naibii...da' cu cheia de rezerva pornea...
am schimbat bateria la cheia obisnuita si masina a pornit din nou
asa ca...nu stiu care ar putea fi exact cauza. la mine a fost bateria devina.

see you


--------------------
Audi A 4 2005 - BV-59-CAD
far' car-car, ca fac car-poc
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cretu
post 24 Jun 2005, 11:50
Post #16


Membru incepator


Group: Members
Posts: 14
Joined: 27 March 04




salut
in cazul meu problema a aparut deoarece decodorul uce era plin de apa in urma infiltrarii de apa pe la chederul parbrizului.Solutia a constat in inlocuirea uce decodor+chei+tractare service,in ordine inversa.Cost total= 4,2 mil.lei


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
manasse
post 23 Aug 2005, 15:14
Post #17


Membru incepator


Group: Members
Posts: 45
Joined: 7 March 05




aceeasi problema: clipeste des cand bag cheia si incerc sa pornesc motorul.
prima miscare - am bagat cheia invers. nu mai clipeste.

ce sa fie, ce sa fie ...


--------------------
Dacia Solenza - Confort - 7767
Never buy a car you can't push.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ache2
post 20 Sep 2005, 07:07
Post #18


Membru autentic


Group: Members
Posts: 262
Joined: 9 October 03
From: Berceni, PH




iar s-a intimplat !
adica bag cheia in contact (am incercat ulterior cu cheia de rezerva; idem), pun contactul si astept sa declanseze releul de la bujiile incandescente dar observ ca martorul antidemaraj nu se opreste din clipit de parca cheia n-ar fi fost acolo (clipea cu ritmul obisnuit) ... evident, de pornit nici nu se pune problema sad.gif ...
am crezut ca o fi de la baterie care dadea semne de oboseala (si din vina mea) dar am inlocuit-o chiar ieri (Rombat, 75 Ah) dar nu-i asa ...
a mai avut simptomele astea prin vara cind a plouat ingrozitor de mult ... ar fi, deci, o legatura cu apa in exces pt ca altfel n-am avut probleme cu pornitul ...
un cunoscut (electrician auto) mi-a zis ca e din cauza "cutiei" decodoare si ca ar trebui s-o scot, usuc cu főnul dupa care s-o montez la loc cu o punga pe ea ...
ce ziceti, asta sa fie ?

This post has been edited by ache2: 20 Sep 2005, 08:31


--------------------
FIAS / Baikal Clona BROWNING / IJ 18 MN calibru 12 / 223Rem - PH-07-LUD, PH-10-CJF
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ache2
post 26 Sep 2005, 07:14
Post #19


Membru autentic


Group: Members
Posts: 262
Joined: 9 October 03
From: Berceni, PH




mister rezolvat !
se pare (de fapt e sigur) ca problemele erau din cauza sigurantei circuitului UCE ... adica nu statea bine in locasul ei !
asa ca dupa ceva timp pierdut si o caruta de nervi, problema s-a rezolvat !

deci: verificati permanent sigurantele diverselor circuite electrice si mari minuni se vor intimpla 124.gif alcoholic.gif !


--------------------
FIAS / Baikal Clona BROWNING / IJ 18 MN calibru 12 / 223Rem - PH-07-LUD, PH-10-CJF
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Marty
post 26 Sep 2005, 09:43
Post #20


Membru cu privire de ansamblu


Group: Members
Posts: 5.840
Joined: 14 April 03
From: Corbu




Ia vezi sa nu-ti intre apa-n masina si sa se opreasca-n UCE/UCH. Mie asta mi s-a-ntimplat!


--------------------
Gillette De unica folosinta 2011 - B 999 NAM
Mindru absolvent de grup scolar.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ache2
post 26 Sep 2005, 10:05
Post #21


Membru autentic


Group: Members
Posts: 262
Joined: 9 October 03
From: Berceni, PH




drept sa spun, oarece umezeala am vazut si eu in zona, asa ca am decis (ieri n-am avut timp) sa-mi bag (nu piciorul) UCE-ul la punga, operatiune care se va efectua astazi, dupa ce voi executa programul de masa 053.gif !


--------------------
FIAS / Baikal Clona BROWNING / IJ 18 MN calibru 12 / 223Rem - PH-07-LUD, PH-10-CJF
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 28th March 2024 - 12:39
Forum Renault