DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Closed TopicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Scoate ulei la turatie mare

adytt
post 15 Dec 2004, 10:47
Post #1


Membru autentic


Group: Members
Posts: 583
Joined: 14 December 04




Are cineva o solutie... pt urmatoarea problema?

Am schimbat capacul care vin deasupra chiulasei (capacul de la culbutori -daca asa se numeste ) pt ca cel vechi se uzase si iesea ulei intre el si chiulasa...

O vreme totul a fost OK insa acum observ ca ulei tot imi scoate de aceasta data pe la garniturile mici care vin sub piulitele cu care se strange capacul

O alta problema consta in faptul ca in momentul in care o turez la 4000 ture in sarcina imi scoate ulei intre chiulasa si blocul motor

Mi-ai zis cineva ca motorul face compresie prea mare...

Asta sa fie cauza si faptului ca in momentul in care dau drumul la ambreiaj iar masina este in viteza aceasta pleaca singura (nu moare) fara a o accelera desi relantiul este la 900


--------------------
DACIA 1400 TLX 1999 - AG-03-UNP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Dyda
post 15 Dec 2004, 14:13
Post #2


Membru autentic


Group: Members
Posts: 677
Joined: 30 April 04




De ce ai schimbat capac culbutori cind puteai sa inlocuiesti numai garnitura
Garnitura de sub surub capac , este mai larga si da pe linga ea, pune din cauciuc si sa intre fest pe surub
Uleiul nu cred ca este de la chiulasa
iar la demaj fara acceleratie - nu iti indica bine turometrul, verifica comparativ cu alt motor la sunet


--------------------
Kox
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adumitrachy
post 15 Dec 2004, 14:25
Post #3


Membru autohton


Group: Members
Posts: 915
Joined: 27 January 04
From: Iasi




La piulite e boala generala. Cel mai corect rezolvi cu snur de azbest. Dai afara garnitura aeea mica, invelesti bine surubul ala cu snur si pui innapoi garnitura aeea defecta.Garantez cu viata ca nu mai pierde daca e pus bine snurul.

PS Sa ai grija cand pui snurul sa nu iti intre la curbutori


--------------------
Dacia 1310 L Audi B4 quatro 1998 / 1991 - IS 04/84 DLA
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
marius-gabriel
post 15 Dec 2004, 15:14
Post #4


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.006
Joined: 14 November 03
From: CALARASI




depinde pe unde arunca la capac.
o solutie foarte buna este cea a lui adumitrachy daca-ti arunca pe-acolo,incearca sa schimbi si garnitura de la capac(aia dreptungiulara) si daca tot arunca inseamna ca ai strans capacul prea tare si s-a deformat si in cazul asta il schimbi:(
intre chiulasa si bloc imi arunca si mie putin dar cred ca-i nestransa chiulasa.
am sa fac cat de rapid treaba asta si dupa aia mai vedem.


--------------------
HONDA CIVIC EX HONDA ACCORD -
MARIUS
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bodel
post 15 Dec 2004, 16:04
Post #5


rege`n tara orbilor


Group: Members
Posts: 217
Joined: 2 April 04
From: Bucuresti




Cea mai buna solutie posibila pentru piulitele de la capacul de la culbutori este sa tai pentru fiecare surub cate o felie de 3mm din o bucata de furtun de benzina; le bagi pe prezoane si strangi piulitele. Simplu ieftin si mai ales eficient biggrin.gif
Pentru cealalta problema : slabeste usor prezoanele de la chiuloasa si apoi strangele iar la cuplu maxim admis 6.5 daNm eventual schiba garnitura de chiulasa; operatiunea se face cu motorul rece si neaparat cheie dinamometrica


--------------------
dacia 1410 Sport 1989 - B 25 RLR
Low Rider Sport
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
michimaus
post 16 Dec 2004, 08:31
Post #6


Membru incepator


Group: Members
Posts: 97
Joined: 7 October 04




da jos capacul de la culbutori,daca l-ai strans prea tare si l-ai deformat indreapta-l usor cu un ciocanel.apoi fa-i o baie cu decarbusolv.o sa ramai uimit cat cox o sa iasa de sub tabla de sus.dar ai grija sa iasa tot ca daca mai raman bucatele ai sanse sa-ti intre in ulei si sa faca prostii pe acolo.daca se face bine respiratia vaporilor n-ar trebui sa-ti scuipe ulei pe la capac.in lipsa de snur de azbest poti incerca cu silicon rosu.degresare,siliconare,uscare silicon,strangere piulite.


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adumitrachy
post 16 Dec 2004, 13:31
Post #7


Membru autohton


Group: Members
Posts: 915
Joined: 27 January 04
From: Iasi




Faza la silicon e ca se vede naspa tare. wink.gif


--------------------
Dacia 1310 L Audi B4 quatro 1998 / 1991 - IS 04/84 DLA
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
michimaus
post 17 Dec 2004, 00:27
Post #8


Membru incepator


Group: Members
Posts: 97
Joined: 7 October 04




pai nu pui tot tubul.pui exact cat sa fie acoperit de piulite.iar surplusul il tai cu un cutit dupa ce se intareste.si acum ce preferi sa nu-ti mai piarda ulei si sa fie curat capacul sau sa dai cu silicon cu grija a.i. sa nu se observe


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adumitrachy
post 17 Dec 2004, 00:31
Post #9


Membru autohton


Group: Members
Posts: 915
Joined: 27 January 04
From: Iasi




Da. Si asta e adevarat.Eu am vazut la mai multi siliconul ala parea dat cu bidineua. biggrin.gif Faza la snur e ca daca vrei sa dai jos capacul, snurul il poti recupera. wink.gif


--------------------
Dacia 1310 L Audi B4 quatro 1998 / 1991 - IS 04/84 DLA
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ov
post 17 Dec 2004, 14:19
Post #10


Academician doctor inginer, savant de renume mondial


Group: Moderatori
Posts: 7.442
Joined: 11 November 03
From: Bucuresti




Gata cu offtopicul !
defapt, gata cu topicul 04.gif


--------------------
Dacia 1300 1972
when life gives you lemon, make lemonade
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Closed TopicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 18th April 2024 - 21:02
Forum Renault