DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> probleme cutie de viteze

petrysorr2006
post 7 May 2008, 15:59
Post #1


Membru


Group: Members
Posts: 176
Joined: 7 May 08




sal la toata lumea. am o dacie din 88, am schimbat recent setul motor, pompa d ulei, tot kitu de ambreiaj, bujii, platina, capac delco, condensator, jicloare, cuzineti, ulei in cutie, si ulei in motor. dupa ce meseriasul mi-a pus masina la punct nu mai intra din 3 in 2. se opune de parca nu ar fi viteza. am schimbat si pedala de ambreiaj, cablu, pedala, patina de sub masina, bieleta, bucsa. tot degeaba. din 1 in 2 merge f bine, nu am probleme. si asta a aparut dupa c mi-am schimbat toate astea de mai sus. problema care era dinainnte...nu intra totdeauna in viteza 1, chiar si la rece. ce poate fi??


--------------------
daewoo espero 1998
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ionescu
post 7 May 2008, 17:30
Post #2


Membru autentic


Group: Members
Posts: 275
Joined: 24 January 06
From: Romania




Intai linisteste-te...smile.gif Nu are legatura setul motor si capacul la delco cu blocajul tau la cutia de viteze. Verifica patina, sau tot angrenajul de dedesubt. Daca nu, trebuie desfacuta cutia si umblat la ea. Deci, dupa mine totul este din cutie. Chiar nu inteleg de ce ai schimbat pedala de ambreiaj, poate din cauze suplimentare, caci aceasta nu e o cauza de schimb.
Succes.


--------------------
Dacia Duster 2014, Benzina & GPL, 2x4, 1598cc, 73kW=105CP
Traficul in Romania e Infern: Intra toti si scapa cine poate...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
petrysorr2006
post 7 May 2008, 20:31
Post #3


Membru


Group: Members
Posts: 176
Joined: 7 May 08




pedala d ambreiaj am schimbat-o ptr k era aproape rupta....mai avea putin si nu puteam debraia pana la capat, iar calu dak am luat pedala noua am hotarat sa schimb si cablu chiar dak nu era necesar momentan. deci dak e din cutie, ce ar putea fi?? logic sincroanele caraie urat de tot dak sunt duse, iar la mine 1 chiar dak motorul e pornit sau nu cateodata nu intra. pot fi sincroanele sau altceva??


--------------------
daewoo espero 1998
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mihai0070
post 7 May 2008, 21:17
Post #4


NOVA Gt , 1997


Group: Members
Posts: 2.752
Joined: 5 July 06
From: Bucuresti




daca caraie clar sunt duse franele de la inelele sincronizatoare , recomand sa schimbi inelul sincronizator cu tot cu pinion , clar s-a dus si conicitatea pinionului .
daca nu intra in viteza sau intra mai greu este 100% din reglajele bieletei de comanda CV


This post has been edited by mihai0070: 7 May 2008, 21:18


--------------------
Dacia Nova LPG Benzina 1997 GT Rosu 1600cc - 1-B-5550
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Paca
post 7 May 2008, 21:40
Post #5


Membru autentic


Group: Members
Posts: 559
Joined: 1 August 07




de intrat intra in doi ne-a zis.pur si simplu cand vrea sa reduca nu intra.sigur e din cutie...de la sincronul 2.incearca asa: esti in 3,scoti pe liber,ridici picioru de pe ambreiaj,calci ambreiajul si bagi 2.daca merge asa...e clar sincronul.asta inseamna demontare si desfacut cutie de viteze.in jur de 200 de lei manopera +/- 20/30 de lei.pana faci rost de bani obisnuieste'te cu metoda batraneasca.


--------------------
Dacia 1310 berlina 1997 - IS 91 VIC
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
petrysorr2006
post 7 May 2008, 21:53
Post #6


Membru


Group: Members
Posts: 176
Joined: 7 May 08




nu imi caraie deloc, iar cand merg vitezele k lumea merge schimbatorul super. numai k din 3 in 2 nu merge deloc, se opune, dar nu caraie, exact cum nu ar exista acolo viteza. acest lucru nu mi se intampla inainte de a face motoru. am uitat sa va spun k am schimbat si cutia de ambreiaj. am incercat si chestia cu apasatul ambreiajului de mai multe ori pana mi s-a oprit masina, si tot nu a intrat.dupa c rotile se opresc intra in viteza. treaba cu treapta 1 se blocheaza si nu vrea sa mai intre si in mers si in stationare cu motorul oprit. s-ar putea sa nu fie chiar de la sincroane. astept pareri


--------------------
daewoo espero 1998
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mihai0070
post 7 May 2008, 22:23
Post #7


NOVA Gt , 1997


Group: Members
Posts: 2.752
Joined: 5 July 06
From: Bucuresti




astepti pareri care o sa iti spuna acelasi lucru.

inele sincronizatoare uzate la "U" in zona de actiunea a crabotilor , clar franele inelelor sincronizator sunt duse , si la fel si conul pinionului , ce nu iti este clar ? stii cum arata o cutie de viteze in interior ? si apropo ce este ala SINCRON ? poate manson sincronizator , si daca ai cutie cu 4 trepte atunci ai 2 mansoane (cate unul pentru 2 trepte de viteza) care mai mult ca sigur sunt in perfecta stare wink.gif

remediu : desfaci cutia si schimbi pinion vit 1 cu inelul sau sincronizator , craboti obligatoriu , pinion vit 2 cu inelul sau sincronizator craboti sunt comuni cu vit 1 deci nu ai nevoie de alti , si mai departe la fel daca ai probleme cu treptele 3 si 4 , acum este suficient de clar ?


--------------------
Dacia Nova LPG Benzina 1997 GT Rosu 1600cc - 1-B-5550
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ionescu
post 8 May 2008, 07:46
Post #8


Membru autentic


Group: Members
Posts: 275
Joined: 24 January 06
From: Romania




E clar, fa cutia de viteze bucati pe banc si schimbi tot ce e nasol pe ea. Dar fara exces de zel. Ce ai schimbat la ambreiaj... ca io nu stiu ce e cutie de ambreiaj... placa? blush.gif


--------------------
Dacia Duster 2014, Benzina & GPL, 2x4, 1598cc, 73kW=105CP
Traficul in Romania e Infern: Intra toti si scapa cine poate...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
petrysorr2006
post 12 May 2008, 21:39
Post #9


Membru


Group: Members
Posts: 176
Joined: 7 May 08




am cumparat un cablu de kilometraj ptr k nu imi arata in bord, desi ceasul este bun. am pus cablul si nici cu cel nou nu merge. dupa c l-am bagat la cutie, am incercat sa rotesc de celelalt capat si nu merge, pare a fi intepenit. am observat k imi curge si ulei la carcasa aia ultima de la cutie. ce pot sa-i fac?? banuiesc k ar fi ceva de la capacul de la cutie


--------------------
daewoo espero 1998
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 27th April 2024 - 00:37
Forum Renault