DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Frane pe spate SRN, o manifestare ciudata...

neumann
post 23 Dec 2004, 17:53
Post #1


Membru autentic


Group: Members
Posts: 783
Joined: 6 November 03
From: Spermezeu




Am o mica problemuta ciudata... cand ridic piciorul de pe frana se aude un scartzait pe spate, nu stiu daca din stanga sau din dreapta sau central. Am fost azi la service cu alte probleme (schimb ulei, reglat haion si schimbat torxul cu surub) si i-am spus maimutei, care a gresat repartitorul, dar zgomotul a ramas.
Cand frana de mana e ridicata, si calc pedala, zgomotul dispare. De asemenea, la primele 2-3 calcari (de fapt "ridicari") ale franei (de picior) dupa ce las frana de mana jos nu se aude (probabil, fiind pe loc, nu se departasera sabotii de pe spate). De ceva vreme are acel scartait la primele 2-3 frane dimineata, considerat deja normal, dar ala e ca un sabot care freaca, asta pe care-l am acum e foarte ascutit, ca un scaun metalic neuns.
Ceva pareri, sugestii?
Thanks in advance.

This post has been edited by cristianco2002: 23 Dec 2004, 20:26


--------------------
... .. ..
Americanii il vor pe Ciolos.. i-au dat si viza!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bogdan_o
post 23 Dec 2004, 18:11
Post #2


om ca, din pacate, din ce in ce mai putini


Group: Members
Posts: 3.940
Joined: 23 May 03
From: Bucuresti




Daca ai frana de mana ridicata (deci trasa) degeaba mai apesi tu pe pedala de frana, ca sabotii sunt deja in contact cu tamburul. Zgomtul (scartaitul pe care il acuzi tu ar putea veni intr-adevar de la tamburi, mai precis de la mecanismele sabotilor. Sabotii, in partea de jos stau pe niste tije care le perimit sa se miste (principiu similar cu balamaa panglica). S-ar putea sa fie din cauza lor. Sau, caz extrem de improbabil, sa se fi deformat acele tije si sa frece sabotul pe placa din spate a tamburului (aia pe care sta). Dar in cazul de fata ma indoiesc ca s-ar mai fi retras, dar, cine stie, poate se freaca mai usor.


--------------------
Dacia SLZ 1.4 / Break CL
E bine sa fii multumit cu ceea ce ai, dar nu si de ceea ce esti (Sir James MacKintosh)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ZaiR
post 24 Dec 2004, 10:51
Post #3


Against the System


Group: Members
Posts: 345
Joined: 7 January 04
From: Bucuresti




la pistonasul de impingere la franei de pe spate sunt 2 garnituri care costa 30 mii lei e daca se scrapa 1 iti intra praf in pistonas si nu mai revine =>roata franata,asta in cazul in care nu sunt uzati sabotii setul costa 1.1 mil


--------------------
DUCATI 900 SuperSport 2003 - este!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
B-19-WYU
post 24 Dec 2004, 21:45
Post #4


Membru incepator


Group: Members
Posts: 68
Joined: 6 August 04
From: Bucuresti




Desi nu este tocmai legat de chestiunea discutata, tot despre franele spate este vorba.
Am avut surpriza sa "pic" ITP ul pentru ca domnii de acolo au constatat ca am repartitorul spate blocat. Dupa inlocuirea lui evident ca franele nu le-am mai simtit asa "sigure" ca pana in acel moment. Cursa pedalei s-a lungit putin desi aerisirea a fost facuta serios, si a aparut o zona de vreo 2 centimetri in care nu se prea intampla mai nimic, dupa care pedala se intareste si tine foarte bine. Totusi sunt obisnuit cu o pedala mult mai "scurta". Daca as mai incerca inca o aerisire credeti ca as rezolva ceva??


--------------------
Dacia Logan Ambition 2006 - B ?? ???
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dudy
post 24 Dec 2004, 21:58
Post #5


Membru incepator


Group: Members
Posts: 68
Joined: 21 November 04
From: Pitesti




trebuie reglati sabotii pe spate (daca mai ai ce) la limita frecarii de tambur.bafta


--------------------
cp...urmeaza super nova - AG 99 DUD
dupa 2 blituri,daca nu sunt in spate sunt in dreapta
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Jack Daniel's
post 25 Dec 2004, 00:13
Post #6


MEMBRU DE LA INCEPUT!


Group: Members
Posts: 2.010
Joined: 26 October 03




Acelasi manifestari incepe sa le aiba frana si la mine. Sunt curios de cauze.


--------------------
. . .
Multi membri, putini oameni!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bogdan_o
post 25 Dec 2004, 01:04
Post #7


om ca, din pacate, din ce in ce mai putini


Group: Members
Posts: 3.940
Joined: 23 May 03
From: Bucuresti




In ce priveste repartitorul, cand se schimba trebuie sa fie ceva greutate pe puntea spate ca sa se poate regla corect. Altfel degeaba. Si de obicei in service ti-l pun cu masina cocotata pe rampa fara nimeni (sau nimic) in ea.


--------------------
Dacia SLZ 1.4 / Break CL
E bine sa fii multumit cu ceea ce ai, dar nu si de ceea ce esti (Sir James MacKintosh)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
B-19-WYU
post 25 Dec 2004, 09:51
Post #8


Membru incepator


Group: Members
Posts: 68
Joined: 6 August 04
From: Bucuresti




In primul rand Craciun Fericit!!!
In al doilea rand tin sa mentionez ca dupa ce am schimbat repartitorul si a pus-o din nou pe rampa de la ITP pe care se testeaza franele, am vazut cu ochii mei rezultatele date de calculator si erau mai mult decat satisfacatoare. Eram departe de toleranta maxima.


--------------------
Dacia Logan Ambition 2006 - B ?? ???
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

ETask
Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 27th April 2024 - 04:18
Forum Renault