DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

2 Pages  1 2 > 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Revizie 20k

post 27 May 2003, 08:31
Post #1





Group:
Posts: 0
Joined: --


Warn: (0%) -----


Astazi fac revizia de 20.000 si nu stiu daca sa accept uleiul lor (mobil 1). Puteti sa ma ajutati cu un sfat? Care ulei credeti ca ar fi mai bun tinand cont ca la pornire motorul se aude ca un motor diesel? Cineva mi-a recomandat Aral basic tronic 10w40. Ce parere aveti?
Multumesc anticipat.


--------------------
User is offlinePM
Go to the top of the page
+
cata
post 27 May 2003, 10:15
Post #2


Membru autentic


Group: Members
Posts: 298
Joined: 26 November 03




Si eu folosesc Aral Basi Tronic 10w40 si iti pot spune ca am ramas uimit de scaderea zgomotului,inainte avand Elf.Un mic detaliu ,pe ambalaj chiar scrie "made in Germany",nu UE,EU etc.


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DSops
post 27 May 2003, 10:47
Post #3


Membru autentic


Group: Members
Posts: 663
Joined: 20 November 02
From: Timisoara




Mobil 1 este pe departe unul dintre cele mai bune din comert, dar cam scump. Sper ca nu este fals.


--------------------
Melg cu tutu la plimbale
Pe unde-i gloapa mai male.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Walkirye
post 27 May 2003, 10:49
Post #4


Membru


Group: Members
Posts: 110
Joined: 20 September 02
From: Deutschland




Si eu tot Aral pun de cand am masina si sunt mai mult decat multumit de el. E facut la mama lui in Germania. Am citit pe undeva ca aia e singura fabrica a lui Aral si deci nu poate fi facut in alta parte sub licenta, etc.
Nu-mi tzacane si nici nu a facut asa ceva vreodata motorul, nu e zgomotos si vara sau iarna s-a comportat asa cum trebuie si nu a facut probleme. Il schimb insa cam din 7k in 7k


--------------------
Opel Astra - ...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
clr
post 27 May 2003, 11:17
Post #5


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.729
Joined: 24 February 03
From: Bucuresti






--------------------
Ex Renault Megane 2003
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
B-62-LOV
post 23 Jun 2003, 13:42
Post #6


Membru incepator


Group: Members
Posts: 1
Joined: 13 June 03
From: Bucuresti




Salut tuturor.

Am ajuns la 20 K si as vrea niste sfaturi de la voi...
1. ce ulei se recomanda, dupa ce la 10K am pus elf...de cateva zile parca are un zgomot mai puternic motorul cand accelerez si tacane mai tare la relati.
2. ce alte operatuni mai trebuie facute la 20K- ce mai trebuie schimbat??
3. ce sa ii pun pe cei de la service sa verifice???

Va multumesc anticipat pentru lamuriri

Cristi


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
MoneyTalks
post 29 Jun 2003, 11:13
Post #7


-


Group: Members
Posts: 2.712
Joined: 18 April 03
From: Ireland




QUOTE
Salut tuturor.

Am ajuns la 20 K si as vrea niste sfaturi de la voi...
...
2. ce alte operatuni mai trebuie facute la 20K- ce mai trebuie schimbat??
3. ce sa ii pun pe cei de la service sa verifice???


Vezi ca ai un manual de service in care scrie ce trebuie schimbat. Asigura-te ca tot ce scrie acolo este schimbat.


--------------------
Lexus ES300H 2020
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sstanescu
post 15 Sep 2003, 14:09
Post #8


Membru autentic


Group: Members
Posts: 681
Joined: 5 July 02
From: Bucuresti




Bun, am ajuns si eu la 20.000. Ulei mi-am luat (OMV), restul din parti. Am plecat la Pitesti (vineri).

1. Chiar stiind oamenii de acolo, am avut mici dificultati in a-mi folosi propriul ulei. Mi-a zis mecanicul ca s-a facut gat mare pe tema asta si ca au consemn sa nu se mai faca manevra decat cu Dacia Oil. In fine, problema era sa nu ma puna la plata decat cu manopera de revizie, nu si cu pachet-ul Dacia. S-a rezolvat vorbindu-se direct la seful de service.
2. Consumabile am mers de am cumparat din magazin, niste chestii poloneze.
3. Pivotii schimbati pe garantie. Exprimarea a fost: "Zob". Am costatat apoi ca mi-am luat teapa ca am stat de vorba cu ala de la garantii si nu mi-a trecut interventia in caiet. Elementar, draga Watson!
4. Bucse bara stabilizatoare schimbate din buzunar (ca nu sunt acoperite de garantie si oricum erau doar 40.000 lei).
5. Scartaitul/chitaitul de-a dreptul enervant pe partea dreapta s-a identificat rapid: rapartitorul franei. Cand puntea spate se misca achioneaza pe o parghie acolo ce bineinteles ca nu mai era unsa.
6. Conform excelentelor sfaturi de pe forum, am schimbat surubul ala stea de la carligul haionului cu unul obisnuit, sa mai umblu si eu cu tubulara la el. Am mai strans haionul si... am scapat din nou de scartaiturile din spate.
7. Placute frana mai merg (schimbate la 10.000), insa s-a pus o siguranta ce sarise.
8. L-am pus sa verifice uleiul din cutie si era lacrima de curat si la nivel.
9. Filtrul de aer era un jeg nemaiintalnit. Mi-am promis ca daca tot schimb ulei mai des, o sa-mi fac pomana si o sa-l schimb si eu p'asta, ca nu e mare smecherie.
10. Filtrul de benzina, prin suflare, a fost declarat ca partial obturat (nu am dornic sa-l desfac sa ma umplu de benzina)
11. Uleiul era negrishor (mergeam cu el de vreo 7700 km). In ultima saptamana incepuse motorul sa tacane la pornire. In fiecare dimineata de la schimb am pornit si nu se mai aude tacanitul. Asa ca as zice ca e un bun indicator (asata in caz ca nu face tot timpul) ca uleiul s-a cam distrus!
12. nu mai tin minte

Nu am rezolvat cu trei chestii pe garantie: actuator, amortizoare haion, oglinda stanga (exfoliata pe alocuri). Si ma rog, toba finala ce inauntru cred ca e terminata, insa nu are gaura (cred ca o sa torn nitel acid icon_twisted.gif ). Am promisiune ca o sa mi se trimita cele trei cenzuratishuri prin cineva.

Stiri:
- in Solenza ploua la greu; au avut in service masini paradite ca le-a curs apa prin bord pe cutia decodoare si s-a lasat cu scurt pe calculator.
- fabrica face rebuturi la greu: 1 din 4 Solenze sunt intoarse din drum la iesire
- sistemul de rezervari e ametit la greu, ca se trezesc ca masina pe care au facut rezervare de fapt nici nu a intrat in productie
- actuatoarele de Solenza ar fi nitel mai bune decat cele de SRN dar deja au inceput sa vina si ele la garantie

Aventuri:
- si la dus si la intors, pe bucata cu o singura banda pe sens de pe autostrada am prins la mustata pe vreunul ce mergea cu 40 Km/h. La dus am transat problema scurt, insa la intors m-am chinuit in spatele camionului si m-am umplut de draci.
- in Pitesti se circula, dintr-un motiv ce-mi scapa, aiurea complet: franari in ultimul moment, neasigurari, schimbat complet aiurea de benzi. M-am abtinut sa il depasesc pe un bou (era devreme, nu ma grabeam) si la vreo 100 de metri in fata mea, la o trecere de pietoni l-a percutat pe unul care oprise. M-am felicitat pentru inspiratie.

Concluzie:

Dupa 20.000 de km, cu masina din nou inchegata, zau daca nu m-am indragostit din nou de ea.


--------------------
Dacia SupeRNova Clima - B-92-SLC
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Wolfmark
post 15 Sep 2003, 17:58
Post #9


Membru autentic


Group: Members
Posts: 642
Joined: 24 March 03




QUOTE
Stiri:
- in Solenza ploua la greu; au avut in service masini paradite ca le-a curs apa prin bord pe cutia decodoare si s-a lasat cu scurt pe calculator.
- fabrica face rebuturi la greu: 1 din 4 Solenze sunt intoarse din drum la iesire
- sistemul de rezervari e ametit la greu, ca se trezesc ca masina pe care au facut rezervare de fapt nici nu a intrat in productie
- actuatoarele de Solenza ar fi nitel mai bune decat cele de SRN dar deja au inceput sa vina si ele la garantie


Faza cu rebuturile poate fi si o veste buna. Poate controlul calitatii e mai riguros... Dar restul sunt jenante sad.gif


--------------------
DACIA Solenza Scala 2003
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Doru
post 16 Sep 2003, 08:54
Post #10


Membru autentic


Group: Members
Posts: 247
Joined: 27 May 03




Si eu m-am dus la revizia de 20 k cu ulei Aral. Mi-au zis ca ei mi-l pun, dar daca se intampla ceva la motor se va face o expertiza pentru a se vedea daca este din cauza uleiului sau nu.
Naspa cu plouatul dar de plouat ploua si-n a mea sn, si nu mi-am dat seama deact dupa 16 luni! De ce? Pt ca la inclinatia la care o parcam de obicei nu ploua in ea.Cum am parcat-o dreapta,cum m-am trezit cu balta.


--------------------
VW PASSAT TDI 4 MOTION - B-05-TIE
Keep It Real!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
aviasol
post 16 Sep 2003, 08:59
Post #11


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.000
Joined: 3 April 03
From: Bucuresti




QUOTE
Si eu m-am dus la revizia de 20 k cu ulei Aral. Mi-au zis ca ei mi-l pun, dar daca se intampla ceva la motor se va face o expertiza pentru a se vedea daca este din cauza uleiului sau nu. 
  Naspa cu plouatul dar de plouat ploua si-n a mea sn, si nu mi-am dat seama deact dupa 16 luni! De ce? Pt ca la inclinatia la care o parcam de obicei nu ploua in ea.Cum am parcat-o dreapta,cum m-am trezit cu balta.


pai parcheaz-o inclinat - seamana cu bancu ala cu cocosatul si costumul.


--------------------
VW GOLF V 1.9 TDI 2006 - WTX
galeria mea: galerie\user galleries\aviasol.
Acesta nu este un link functional !
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sstanescu
post 16 Sep 2003, 12:57
Post #12


Membru autentic


Group: Members
Posts: 681
Joined: 5 July 02
From: Bucuresti




Nu, la mine nu a plouat niciodata. De fapt mint, am gasit putina apa in dreapta spate atunci cand geamul (ce aluneca in permanenta) era nitelus coborat. Eu am si locul de parcare intr-o panta foarte usoara, cu botul in sus. Se poate explica si asa!

Eu zic sa verificati des scurgerile. Chiar daca mi-am pus cheder in jurul compartimentului stergatoarelor, tot imi intra multe frunze acolo (pe la balamale) O scurgere era complet obturata. M-am chinuit nitel cu sarme, deget si apa la greu. Altfel, apa ar fi baltit acolo si sunt convins ca ar fi gasit o cale sa curga pe sub bord.


--------------------
Dacia SupeRNova Clima - B-92-SLC
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Bob
post 16 Sep 2003, 22:09
Post #13


Membru


Group: Members
Posts: 168
Joined: 1 June 03
From: Timisoara




Am 45K si de la inceput am folosit MOBIL 1 5W40. La service o data mi-a mscris ca nu am folosit ulei recomandat de producator da fac ceva pe ce a scris ala acolo. La mine in cartea de garantie nu scrie nimik de ulei. Uleiul pare bun. De plouat ce sa zic. Acu citeva zile am avut balta in portbagaj dupa vreo 14 luni in care nu am avut pic de apa in portbagaj. Directie momentan OK doar probleme cu cauciucurile Matador si cu gentile care incep sa se ovalizeze. In rest kilometri curg. smile.gif


--------------------
Renault Megane 2008 Privilege 1.5 dCi 105 Cp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DSops
post 16 Sep 2003, 22:54
Post #14


Membru autentic


Group: Members
Posts: 663
Joined: 20 November 02
From: Timisoara




Si eu am avut Mobil1 5w40 luat de la o benzinarie si a fost bun. Cand am vrut sa mai cumpar de la un dealer amsoil mi-au zis ca nu exista Mobil1 5w40, numai 0w40 si 5w50 si daca eu aduc o cutie de 5w40 o mananca. Mai ai cumva vreun ambalaj?


--------------------
Melg cu tutu la plimbale
Pe unde-i gloapa mai male.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
post 17 Sep 2003, 10:46
Post #15





Group:
Posts: 0
Joined: --


Warn: (0%) -----


- Ehe; daca ti-ar pune ei Mobil 1 ar fi bine; da nu e vorba de uleiul Mobil 1, un ulei pur sintetic ultra performant si cel mai scump ulei din ce am vazut eu pe piata romanesca; Iti pun Mobil Super-S semi-sintetic 10w40; probabil e vorba de aia de la Meridian; aia pun ulei Mobil 10W40 si au obiceiu sa zica ca e ulei sintetic Mobil 1 ca sa impresioneze; Si este o diferenta uriasa intre ulei Mobil si Mobil 1, si de calitate (semi-sintetic vs sintetic) si de pret (Mobil 1 are un pret dublu fata de un semisintetic Mobil).

- Chiar nu exista Mobil 1 5w40; Vezi site-ul oficial www.mobil1.com (uleiurile produse sunt 0w20, 0w30, 0w40, 5w30, 10w30, 15w50); ma indoiesc ca baietii produc ceva si ei nu stiu.

- Si mai e inca chestie; Uleiu-ul Mobil Super-S 10W40 se comercializeaza pe piata romanesca ca API SJ/CF; acuma vreun an-doi am cautat pe net pe site-ul mobil despre uleiul asta si scria ca respecta API SH/CF; acuma nu am mai gasit linkul asta pe site-ul mobil; in fine, probabil ca nici nu se mai comercializeaza in vest. Mi s-a parut dubios; si de atunci nu mai ma uit la Mobil Super-S 10w40; Mobil 1 in schimb dupa tot ce scrie pe NET e un ulei beton, dar f.scump (1.4 mil 4 L in Metro)


--------------------
User is offlinePM
Go to the top of the page
+
Bob
post 17 Sep 2003, 15:56
Post #16


Membru


Group: Members
Posts: 168
Joined: 1 June 03
From: Timisoara




Mai am cocborit la masina sa vad cutia pe care o am in ea. Uleiul e MOBIL SYNT S 5W40.API SJ/CF e produs in Franta, macar asta scrie pe el (Made in France)si pe spate scrie ca "Synthetic Lubricant based on MOBIL 1 technology". Deci nu stiu ce sa zic. Cam 4 L au fost 1.4 milioane la un dealer din Timisoara. Masina mea a fost luata de la Meridian dar prima revizie a fost facuta la Cluj iar restul la Timisoara la mine. Colegul de la care am luat masina a pus 10W 40 semi-sintetic. Eu am trecut pe 5W 40 ulei sintetic.Cam asta e.


--------------------
Renault Megane 2008 Privilege 1.5 dCi 105 Cp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
MoneyTalks
post 17 Sep 2003, 15:59
Post #17


-


Group: Members
Posts: 2.712
Joined: 18 April 03
From: Ireland




QUOTE
Mobil 1 in schimb dupa tot ce scrie pe NET e un ulei beton, dar f.scump (1.4 mil 4 L in Metro)


Ehe, sint si uleiuri mai scumpe. Eu la revizie am dat vreo 2.5 mil pe ulei :shock:


--------------------
Lexus ES300H 2020
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Bob
post 17 Sep 2003, 16:00
Post #18


Membru


Group: Members
Posts: 168
Joined: 1 June 03
From: Timisoara




Era sa uit. Nu prea am mai vazut ambalajul asta deja pe piata si in noul ambalaj nu am mai vazut 5W40 doar 0W si 10W.


--------------------
Renault Megane 2008 Privilege 1.5 dCi 105 Cp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Bob
post 17 Sep 2003, 16:07
Post #19


Membru


Group: Members
Posts: 168
Joined: 1 June 03
From: Timisoara




MOBIL 1 e uleiul 0W 40, restul au denumirea doar de MOBIL dar producatorul e identic, EXXON.


--------------------
Renault Megane 2008 Privilege 1.5 dCi 105 Cp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Bob
post 17 Sep 2003, 16:11
Post #20


Membru


Group: Members
Posts: 168
Joined: 1 June 03
From: Timisoara






--------------------
Renault Megane 2008 Privilege 1.5 dCi 105 Cp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
post 17 Sep 2003, 16:49
Post #21





Group:
Posts: 0
Joined: --


Warn: (0%) -----


QUOTE
QUOTE
Mobil 1 in schimb dupa tot ce scrie pe NET e un ulei beton, dar f.scump (1.4 mil 4 L in Metro)


Ehe, sint si uleiuri mai scumpe. Eu la revizie am dat vreo 2.5 mil pe ulei :shock:


Serios :roll: ; Eu nu am vazut ulei mai scump decat Mobil 1 in Romania;
Sau poate tu ai un motor care vrea 6-7 L de ulei :shock:
Mare chestie sa bagi 2.5 mil. in ulei pt o SN smile.gif

QUOTE
MOBIL 1 e uleiul 0W 40, restul au denumirea doar de MOBIL dar producatorul e identic, EXXON.


Nop; Mobil 1 sunt vreo 6 tipuri de ulei(vezi postul meu anterior); toate sintetice cred; Si uleiurile Mobil si Mobil 1 sunt produse de acelasi producator (normal; ca este vest nu ne jucam cu marca, ca doar nu e Panasonic-Pansoanic), numai ca Mobil 1 e varianta de top a uleiurilor de la producatorul respectiv.


--------------------
User is offlinePM
Go to the top of the page
+
post 17 Sep 2003, 16:53
Post #22





Group:
Posts: 0
Joined: --


Warn: (0%) -----


QUOTE
Mai am cocborit la masina sa vad cutia pe care o am in ea. Uleiul e MOBIL SYNT S 5W40.API SJ/CF e produs in Franta, macar asta scrie pe el (Made in France)si pe spate scrie ca \"Synthetic Lubricant based on MOBIL 1 technology\". Deci nu stiu ce sa zic. Cam 4 L au fost 1.4 milioane la un dealer din Timisoara. Masina mea a fost luata de la Meridian dar prima revizie a fost facuta la Cluj iar restul la Timisoara la mine. Colegul de la care am luat masina a pus 10W 40 semi-sintetic. Eu am trecut pe 5W 40 ulei sintetic.Cam asta e.


Mi se pare dubios ce zici tu;
O cautare pe google cu "MOBIL SYNT S 5W40" mi-a dat numai site-uri rusesti sau bulgaresti (oricum cu alfabet chirilic), asa ca ca ma indoiesc f. tare ca e produs in Franta.
Apoi zici ca pe bidon nici nu scria "Mobil 1" si numai "Synthetic Lubricant based on MOBIL 1 technology"; suna de cXcXt chestia asta "based"; Dupa mine e teapa; Cu toate ca pretu suna a "Mobil 1" dupa mine e teapa.

O noua cautare pe google cu "MOBIL Synt S 5W 40" mi-a dat in prima suta de rezultate in mare majoritate site-uri rusesti, plus vreo 2 daneze si unul englezesc; oricum nici o referinta serioasa la acest ulei;

Cine descopera producatorul acestui ulei pe net are o maslina de la mine icon_twisted.gif


--------------------
User is offlinePM
Go to the top of the page
+
Bob
post 17 Sep 2003, 17:03
Post #23


Membru


Group: Members
Posts: 168
Joined: 1 June 03
From: Timisoara




Mai am un prieten care lucreaza la Auto-net, o firma din SM care e distribuitoare de Mobil. El zice ca e ulei OK, fabricat la mama lui acasa. Poate e un ulei care s-a scos din fabricatie, ce sa mai zic. Pt. diesel exista varianta asta in continuare.


--------------------
Renault Megane 2008 Privilege 1.5 dCi 105 Cp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Bob
post 17 Sep 2003, 17:28
Post #24


Membru


Group: Members
Posts: 168
Joined: 1 June 03
From: Timisoara






--------------------
Renault Megane 2008 Privilege 1.5 dCi 105 Cp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Bob
post 17 Sep 2003, 17:33
Post #25


Membru


Group: Members
Posts: 168
Joined: 1 June 03
From: Timisoara




DSops >> La revizie o sa-ti trimit ambalajul. Pofta buna alora.


--------------------
Renault Megane 2008 Privilege 1.5 dCi 105 Cp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
MoneyTalks
post 18 Sep 2003, 00:30
Post #26


-


Group: Members
Posts: 2.712
Joined: 18 April 03
From: Ireland




QUOTE

Serios  :roll: ; Eu nu am vazut ulei mai scump decat Mobil 1 in Romania;
Sau poate tu ai un motor care vrea 6-7 L de ulei  :shock:  
Mare chestie sa bagi 2.5 mil. in ulei pt o SN smile.gif


Mai cauta, poate ca gasesti :wink: Sint constructori care nu agreaza mobil 1, ci ceva mai bun...


--------------------
Lexus ES300H 2020
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
post 18 Sep 2003, 08:30
Post #27





Group:
Posts: 0
Joined: --


Warn: (0%) -----


QUOTE


Chiar e.


--------------------
User is offlinePM
Go to the top of the page
+
LucescuC
post 20 Sep 2003, 09:46
Post #28


Calaret


Group: Members
Posts: 1.300
Joined: 1 August 03
From: Iasi




Am facut-o acum 4 zile la CZAD Piatra-Neamt(niste baieti de zahar,apropo).
Consumabile:
-Ulei Aral Mega Tronic 5W50(nici o problema la service)
-Filtru ulei Kolbennschmidt 504-OS
-Filtru aer Knecht(nu mai tin minte codul,dar il am scris)
-Filtru combustibil Knecht(idem)
Verificari:
-Faruri
-Unghiuri
-Densitate electrolit acumulator,antigel.
-Diagnosticare calculator bord.
Cei de acolo monteaza,la cerere,cui de slz de la hayon la sn.La tarif de service,desigur,dar oricum eu nu am mai auzit de asa ceva intr-un service.
Spalare gratuita a masinii la intrarea in service.
Nici o problema cu uleiul adus de mine(din contra),la fel si cu faptul ca nu folosesc consumabilele lor.
Mecanicul care mi-a lucrat la masina a facut rost,la rugamintea mea,de un manometru pt ulei si astfel am aflat ca sn are presiunea la ulei,la cald,de cca 3,8-3,9bar.
P.S.Am stat 5 ore in service.
P.S.2 Am vazut acolo sn si slz din bc,is,sv,vs,chiar si din Buc.Eu insumi fac 270km ca sa-mi fac revizia la ei.
Cost oficial al reviziei:720 k lei.Spaga:130 k lei.
In concluzie,va recomand cu tarie CZAD Piatra-Neamt.


--------------------
Renault , Honda Clio symbol 1.5 dci, Transalp 600 V 2003, 1998 - GL-05-XLN, IS-80-LCG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Bob
post 9 Oct 2003, 19:55
Post #29


Membru


Group: Members
Posts: 168
Joined: 1 June 03
From: Timisoara




DSops, cam peste vreo 2 saptamini fac revizia de 50k. Daca mai ai nevoie de ambalajul de 5W 40 Mobil anunta-ma. Apropo, la BENDIX am vazut ulei mobil 5W40 sau incearca la Motor vis-a-vis de cimitirul din Sagului.


--------------------
Renault Megane 2008 Privilege 1.5 dCi 105 Cp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
fanelaru
post 1 Sep 2004, 08:15
Post #30


Membru incepator


Group: Members
Posts: 72
Joined: 25 February 03
From: Bucuresti




QUOTE
...De plouat ce sa zic. Acu citeva zile am avut balta in portbagaj dupa vreo 14 luni in care nu am avut pic de apa in portbagaj...


Verifica chederul de la luneta. Am si io aceeasi problema. Parca a intrat chederul la apa, s-a scurtat (DNS-ul meu a facut 3 ani). Cred ca a imbatrinit cauciucul ala. Umfla-l cu niste silicon si scapi de apa.


--------------------
Renault Megane 2005 Influence 1.5 dCi
Fanelaru Stelar
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
2 Pages  1 2 >
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

ETask
Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 9th May 2024 - 03:59
Forum Renault